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ヘルス&ウェルネス市場:製品タイプ別(ビューティ&パーソナルケア製品、ヘルス&ウェルネス食品、ウェルネスツーリズム、フィットネス機器、その他)、地域別(北米、欧州、APAC、RoW)-2027年までの予測


Health and Wellness Market based on Product Type (Beauty & Personal Care Products, Health & Wellness Food, Wellness Tourism, Fitness Equipment and Others) and Geography (North America, Europe, APAC and RoW)-Forecast up to 2027

健康とウェルネスは、高く評価される2つの側面である。年齢、経歴、カテゴリーに関係なく、すべての人がこれらの概念に注意を払うべきである。健康であれば、さまざまな職務や活動を効果的に遂行することができる... もっと見る

 

 

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2023年7月6日 US$4,500
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サマリー

健康とウェルネスは、高く評価される2つの側面である。年齢、経歴、カテゴリーに関係なく、すべての人がこれらの概念に注意を払うべきである。健康であれば、さまざまな職務や活動を効果的に遂行することができるからだ。また、効果的な生活を送り、望ましい目標や目的を達成することができる。効果的で成功した生活を送るには、心身ともに健康であることが基本である。世界のヘルス&ウェルネス市場は、世界中の幅広いヘルス&ウェルネス製品とサービスに対する消費者の高い支出によって大きく牽引されている。うつ病、癌、不安、その他様々な身体的・精神的疾患の負担増は、1兆ドル規模の健康・ウェルネス産業の発展に重要な役割を果たしている。個人の可処分所得の増加、消費者の健康・ウェルネス製品とサービスに対する高い意識、高度な医療インフラの開発に対する政府支出の増加、健康的で活動的なライフスタイルに対する人々の願望は、世界の健康・ウェルネス市場の成長を推進する様々な重要な要因である。その一方で、製品やサービスの高コストや健康被害といった要因が、健康・ウェルネス市場の成長を制約している。健康とウェルネス市場は、2027年までに年平均成長率5.6%で成長するとみられる。
製品タイプ別ヘルス&ウェルネス市場
- 美容・パーソナルケア製品
- ヘルス&ウェルネス食品
- ウェルネス観光
- フィットネス機器
- その他
地域別ヘルス&ウェルネス市場
- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- その他の地域
ヘルス&ウェルネス市場は、製品別にビューティ&パーソナルケア製品、ヘルス&ウェルネス食品、ウェルネス・ツーリズム、フィットネス機器、その他に大別される。なかでも、美容・パーソナルケア製品分野が健康・ウェルネス市場で最大のシェアを占めている。オーガニックでナチュラルな美容・パーソナルケア製品への欲求の高まりが、美容・パーソナルケア用品市場の成長に影響を与えている。美容・パーソナルケア用品は、美意識の高い女性人口を背景に、ここ数年着実に成長している。所得の増加、長期的な魅力維持の重要性に対する意識の高まり、ライフスタイルの発展、オンライン・ショッピング・モデルの導入、流通チャネルの構築など、その他いくつかの変数が美容・パーソナルケア用品市場の成長を後押しし続けている。
健康・ウェルネス市場を地域別に見ると、北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域が含まれる。北米地域は同市場で最大のシェアを占めている。北米の可処分所得の増加、健康志向の高まり、健康的な製品に対する旺盛な需要、健康とウェルネスに関する消費者の知識の向上などが、健康とウェルネスの需要を押し上げている。さらに、複数の主要な業界プレイヤーの存在と、彼らが採用しているさまざまな開発手法が、この地域における北米の健康・ウェルネス市場の成長機会を大きく導いている。
慢性疾患は非伝染性疾患とも呼ばれ、定期的な運動不足、タバコの使用、過飽和脂肪、人工甘味料、塩分を多く含む食事(主に「ジャンクフード」)の摂取など、不健康な習慣に長くさらされた後、30代半ばで発症することが多い。このようなライフスタイルは、高脂血症、高血圧、糖尿病、過体重といった、個々に、また相加的に作用する負の結果をもたらす。重篤な疾患の治療を目的とした医療サービスでは、危険因子の誤診や不十分な治療が一般的である。したがって、慢性的な生活習慣病の世界的な蔓延が世界市場を牽引している。
ヘルス&ウェルネス市場で事業を展開する主要企業は、アムウェイ社、プロクター&ギャンブル社、デービッド・ロイド・レジャー社、ホーランド&バレット・リテール・リミテッド社、バイエル社、ダノン社、フィットネス・ファースト社、ハーバライフ・ニュートリション社、ユニリーバ・ピーエルシー社、ヴィタバイオティクス社である。
したがって、健康とウェルネスという概念は、世界中で高い優先度を与えられている。また、不摂生なライフスタイルが様々な慢性疾患を引き起こし、生活上の問題を引き起こしているため、人々は健康について非常に意識している。
- この調査レポートは、市場を製品、用途、地域別に細分化しています。
- 本調査では、定量分析および定性分析に基づいて市場を評価します。
- 市場に影響を与える推進剤、阻害要因、機会、課題などの主要要因を特定し分析しています。
- また、主要な競合企業のプロフィールを、製品の最新開発、合弁事業、M&A、提携などの先進戦略とともに掲載しています。


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目次

1. Executive Summary
2. Industry Outlook
2.1. Industry Overview
2.2. Industry Trends
3. Market Snapshot
3.1. Market Definition
3.2. Market Outlook
3.2.1. Porter Five Forces
3.3. Related Markets
4. Market characteristics
4.1. Market Overview
4.2. Market Segmentation
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. DRO - Impact Analysis
5. Product Type: Market Size & Analysis
5.1. Overview
5.2. Beauty & Personal Care Products
5.3. Health & Wellness Food
5.4. Wellness Tourism
5.5. Fitness Equipment
5.6. Others
6. Geography: Market Size & Analysis
6.1. Overview
6.2. North America
6.3. Europe
6.4. Asia Pacific
6.5. Rest of the World
7. Competitive Landscape
7.1. Competitor Comparison Analysis
7.2. Market Developments
7.2.1. Mergers and Acquisitions, Legal, Awards, Partnerships
7.2.2. Product Launches and execution
8. Vendor Profiles
8.1. Amway Corp.
8.1.1. Overview
8.1.2. Financial Overview
8.1.3. Product Offerings
8.1.4. Developments
8.1.5. Business Strategy
8.2. Procter & Gamble
8.2.1. Overview
8.2.2. Financial Overview
8.2.3. Product Offerings
8.2.4. Developments
8.2.5. Business Strategy
8.3. David Lloyd Leisure Ltd.
8.3.1. Overview
8.3.2. Financial Overview
8.3.3. Product Offerings
8.3.4. Developments
8.3.5. Business Strategy
8.4. Holland & Barrett Retail Limited
8.4.1. Overview
8.4.2. Financial Overview
8.4.3. Product Offerings
8.4.4. Developments
8.4.5. Business Strategy
8.5. Bayer AG
8.5.1. Overview
8.5.2. Financial Overview
8.5.3. Product Offerings
8.5.4. Developments
8.5.5. Business Strategy
8.6. Danone
8.6.1. Overview
8.6.2. Financial Overview
8.6.3. Product Offerings
8.6.4. Developments
8.6.5. Business Strategy
8.7. Fitness First
8.7.1. Overview
8.7.2. Financial Overview
8.7.3. Product Offerings
8.7.4. Developments
8.7.5. Business Strategy
8.8. Herbalife Nutrition Ltd.
8.8.1. Overview
8.8.2. Financial Overview
8.8.3. Product Offerings
8.8.4. Developments
8.8.5. Business Strategy
8.9. Unilever Plc
8.9.1. Overview
8.9.2. Financial Overview
8.9.3. Product Offerings
8.9.4. Developments
8.9.5. Business Strategy
8.10. Vitabiotics Ltd
8.10.1. Overview
8.10.2. Financial Overview
8.10.3. Product Offerings
8.10.4. Developments
8.10.5. Business Strategy
9. Analyst Opinion
10. Annexure
10.1. Report Scope
10.2. Market Definitions
10.3. Research Methodology
10.3.1. Data Collation and In-house Estimation
10.3.2. Market Triangulation
10.3.3. Forecasting
10.4. Report Assumptions
10.5. Declarations
10.6. Stakeholders
10.7. Abbreviations

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図表リスト

TABLE 1. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2026 (USD BILLION)
TABLE 2. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR BEAUTY & PERSONAL CARE PRODUCTS, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 3. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR HEALTH & WELLNESS FOOD, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 4. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR WELLNESS TOURISM, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 5. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR FITNESS EQUIPMENT, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 6. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR OTHERS, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 7. NORTH AMERICA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 8. NORTH AMERICA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 9. U.S HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 10. CANADA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 11. EUROPE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 12. EUROPE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 13. GERMANY HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 14. U.K HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 15. FRANCE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 16. ITALY HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 17. SPAIN HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 18. ROE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 19. ASIA PACIFC HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 20. ASIA PACIFC HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 21. CHINA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 22. INDIA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 23. JAPAN HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 24. REST OF APAC HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 25. REST OF WORLD HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 26. AMWAY CORP.: FINANCIALS
TABLE 27. AMWAY CORP.: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 28. AMWAY CORP.: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 29. PROCTER & GAMBLE: FINANCIALS
TABLE 30. PROCTER & GAMBLE: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 31. PROCTER & GAMBLE: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 32. DAVID LLOYD LEISURE LTD.: FINANCIALS
TABLE 33. DAVID LLOYD LEISURE LTD.: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 34. DAVID LLOYD LEISURE LTD.: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 35. HOLLAND & BARRETT RETAIL LIMITED: FINANCIALS
TABLE 36. HOLLAND & BARRETT RETAIL LIMITED: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 37. HOLLAND & BARRETT RETAIL LIMITED: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 38. BAYER AG: FINANCIALS
TABLE 39. BAYER AG: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 40. BAYER AG: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 41. DANONE: FINANCIALS
TABLE 42. DANONE: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 43. DANONE: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 44. FITNESS FIRST: FINANCIALS
TABLE 45. FITNESS FIRST: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 46. FITNESS FIRST: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 47. HERBALIFE NUTRITION LTD.: FINANCIALS
TABLE 48. HERBALIFE NUTRITION LTD.: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 49. HERBALIFE NUTRITION LTD.: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 50. UNILEVER PLC: FINANCIALS
TABLE 51. UNILEVER PLC: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 52. UNILEVER PLC: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 53. VITABIOTICS LTD: FINANCIALS
TABLE 54. VITABIOTICS LTD: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 55. VITABIOTICS LTD: RECENT DEVELOPMENTS

 

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Summary

Health and wellness are two aspects which are highly valued. All people, disregarding of their age, background, or category, ought to pay attention to these concepts. The motive for this is that when people are healthy, they can emphasize effectively on carrying out several duties and activities. They will also be able to live effective lives and achieve the desired goals and objectives. Living effectual and successful lives is based on being in good bodily and mental health. The global health and wellness market is significantly driven by the high consumer expenditure of a wide range of health and wellness products and services across the world. The growing burden of physical and mental diseases such as depression, cancer, anxiety and various others has a vital role in the development of the trillion dollars health and wellness industry. The increasing personal disposable income, high awareness about the health and wellness products and services among the consumers, increasing government expenditure on the development of advanced healthcare infrastructure, and desire for healthy and active lifestyle among the population are various important factors which propels the growth of the global health and wellness market. On the other hand, the factors such as high cost of the products and services and health hazards are restricting the health and wellness market growth. The Health and Wellness Market is likely to grow at a rate of 5.6% CAGR by 2027.
Health and Wellness Market on the basis of Product Type
• Beauty & Personal Care Products
• Health & Wellness Food
• Wellness Tourism
• Fitness Equipment
• Others
Health and Wellness Market on the basis of Geography
• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Rest of the World
The health and wellness market is major segmented by product which is divided into Beauty & Personal Care Products, Health & Wellness Food, Wellness Tourism, Fitness Equipment and Others. Among which the Beauty & Personal Care Products segment have the largest share in the health and wellness market. The growing desire for organic and natural beauty and personal care products has affected the growth of the beauty and personal care goods market. Beauty and personal care products have grown steadily over the years, owing to a beauty-conscious female population. Several other variables, such as rising income, increased awareness of the importance of sustaining long-term attractiveness, developing lifestyle, the introduction of an online shopping model, and the creation of a distribution channel, have continued to boost beauty and personal care product market growth.
According to the health and wellness market based on geography the geographical regions include North America, Europe, Asia Pacific and Rest of the World. The North America region is accounted for the largest share in the market. North America's increasing disposable income, increased health consciousness, robust demand for healthy products, and improved consumer knowledge of health and wellness items all boost demand for health and wellness. Moreover, the presence of several key industry players and the different development methods they have adopted has led significantly to the growth of the North American health and wellness market opportunity in the region.
Chronic diseases, also referred as non-communicable diseases, often occur in mid-thirties after long exposure to unhealthy habits, which include dearth of regular exercise, tobacco use, and consumption of diets which are rich in oversaturated fats, artificial sweeteners, and salt, majorly characterized by "junk foods." This lifestyle results in higher levels of negative outcomes, such as hyperlipidemia, hypertension, diabetes, and being overweight which work individually and additively. In health services which are intended to treat severe diseases, the risk factors are commonly misdiagnosed or poorly treated. Hence, the prevalence of chronic lifestyle diseases across the world is driving the global market.
Significant players operating in the health and wellness market are Amway Corp., Procter & Gamble, David Lloyd Leisure Ltd., Holland & Barrett Retail Limited, Bayer AG, Danone, Fitness First, Herbalife Nutrition Ltd., Unilever Plc, and Vitabiotics Ltd.
Therefore, the concept of health and wellness is being given high priority across the world. Moreover, the people are also being very conscious about their health since, due to the inactive lifestyles causing various chronic diseases which are leading to the problems in life.
• This research report of defines the segmentation of the market in terms of product, application and geography.
• This study evaluates the market on the bases of quantitative and qualitative analysis.
• This report identifies and analyzes the major factors such as propellants, restraints, opportunities and challenges impacting the market.
• This report also provides the profiles of the key competitors along with their progressive strategies such as latest developments in products, joint ventures, mergers and acquisitions and alliances.



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Table of Contents

1. Executive Summary
2. Industry Outlook
2.1. Industry Overview
2.2. Industry Trends
3. Market Snapshot
3.1. Market Definition
3.2. Market Outlook
3.2.1. Porter Five Forces
3.3. Related Markets
4. Market characteristics
4.1. Market Overview
4.2. Market Segmentation
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. DRO - Impact Analysis
5. Product Type: Market Size & Analysis
5.1. Overview
5.2. Beauty & Personal Care Products
5.3. Health & Wellness Food
5.4. Wellness Tourism
5.5. Fitness Equipment
5.6. Others
6. Geography: Market Size & Analysis
6.1. Overview
6.2. North America
6.3. Europe
6.4. Asia Pacific
6.5. Rest of the World
7. Competitive Landscape
7.1. Competitor Comparison Analysis
7.2. Market Developments
7.2.1. Mergers and Acquisitions, Legal, Awards, Partnerships
7.2.2. Product Launches and execution
8. Vendor Profiles
8.1. Amway Corp.
8.1.1. Overview
8.1.2. Financial Overview
8.1.3. Product Offerings
8.1.4. Developments
8.1.5. Business Strategy
8.2. Procter & Gamble
8.2.1. Overview
8.2.2. Financial Overview
8.2.3. Product Offerings
8.2.4. Developments
8.2.5. Business Strategy
8.3. David Lloyd Leisure Ltd.
8.3.1. Overview
8.3.2. Financial Overview
8.3.3. Product Offerings
8.3.4. Developments
8.3.5. Business Strategy
8.4. Holland & Barrett Retail Limited
8.4.1. Overview
8.4.2. Financial Overview
8.4.3. Product Offerings
8.4.4. Developments
8.4.5. Business Strategy
8.5. Bayer AG
8.5.1. Overview
8.5.2. Financial Overview
8.5.3. Product Offerings
8.5.4. Developments
8.5.5. Business Strategy
8.6. Danone
8.6.1. Overview
8.6.2. Financial Overview
8.6.3. Product Offerings
8.6.4. Developments
8.6.5. Business Strategy
8.7. Fitness First
8.7.1. Overview
8.7.2. Financial Overview
8.7.3. Product Offerings
8.7.4. Developments
8.7.5. Business Strategy
8.8. Herbalife Nutrition Ltd.
8.8.1. Overview
8.8.2. Financial Overview
8.8.3. Product Offerings
8.8.4. Developments
8.8.5. Business Strategy
8.9. Unilever Plc
8.9.1. Overview
8.9.2. Financial Overview
8.9.3. Product Offerings
8.9.4. Developments
8.9.5. Business Strategy
8.10. Vitabiotics Ltd
8.10.1. Overview
8.10.2. Financial Overview
8.10.3. Product Offerings
8.10.4. Developments
8.10.5. Business Strategy
9. Analyst Opinion
10. Annexure
10.1. Report Scope
10.2. Market Definitions
10.3. Research Methodology
10.3.1. Data Collation and In-house Estimation
10.3.2. Market Triangulation
10.3.3. Forecasting
10.4. Report Assumptions
10.5. Declarations
10.6. Stakeholders
10.7. Abbreviations

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List of Tables/Graphs

TABLE 1. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2026 (USD BILLION)
TABLE 2. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR BEAUTY & PERSONAL CARE PRODUCTS, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 3. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR HEALTH & WELLNESS FOOD, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 4. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR WELLNESS TOURISM, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 5. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR FITNESS EQUIPMENT, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 6. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR OTHERS, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 7. NORTH AMERICA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 8. NORTH AMERICA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 9. U.S HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 10. CANADA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 11. EUROPE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 12. EUROPE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 13. GERMANY HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 14. U.K HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 15. FRANCE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 16. ITALY HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 17. SPAIN HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 18. ROE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 19. ASIA PACIFC HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 20. ASIA PACIFC HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 21. CHINA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 22. INDIA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 23. JAPAN HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 24. REST OF APAC HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 25. REST OF WORLD HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION)
TABLE 26. AMWAY CORP.: FINANCIALS
TABLE 27. AMWAY CORP.: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 28. AMWAY CORP.: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 29. PROCTER & GAMBLE: FINANCIALS
TABLE 30. PROCTER & GAMBLE: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 31. PROCTER & GAMBLE: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 32. DAVID LLOYD LEISURE LTD.: FINANCIALS
TABLE 33. DAVID LLOYD LEISURE LTD.: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 34. DAVID LLOYD LEISURE LTD.: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 35. HOLLAND & BARRETT RETAIL LIMITED: FINANCIALS
TABLE 36. HOLLAND & BARRETT RETAIL LIMITED: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 37. HOLLAND & BARRETT RETAIL LIMITED: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 38. BAYER AG: FINANCIALS
TABLE 39. BAYER AG: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 40. BAYER AG: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 41. DANONE: FINANCIALS
TABLE 42. DANONE: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 43. DANONE: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 44. FITNESS FIRST: FINANCIALS
TABLE 45. FITNESS FIRST: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 46. FITNESS FIRST: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 47. HERBALIFE NUTRITION LTD.: FINANCIALS
TABLE 48. HERBALIFE NUTRITION LTD.: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 49. HERBALIFE NUTRITION LTD.: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 50. UNILEVER PLC: FINANCIALS
TABLE 51. UNILEVER PLC: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 52. UNILEVER PLC: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 53. VITABIOTICS LTD: FINANCIALS
TABLE 54. VITABIOTICS LTD: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 55. VITABIOTICS LTD: RECENT DEVELOPMENTS

 

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