ヘルス&ウェルネス市場:製品タイプ別(ビューティ&パーソナルケア製品、ヘルス&ウェルネス食品、ウェルネスツーリズム、フィットネス機器、その他)、地域別(北米、欧州、APAC、RoW)-2027年までの予測Health and Wellness Market based on Product Type (Beauty & Personal Care Products, Health & Wellness Food, Wellness Tourism, Fitness Equipment and Others) and Geography (North America, Europe, APAC and RoW)-Forecast up to 2027 健康とウェルネスは、高く評価される2つの側面である。年齢、経歴、カテゴリーに関係なく、すべての人がこれらの概念に注意を払うべきである。健康であれば、さまざまな職務や活動を効果的に遂行することができる... もっと見る
サマリー健康とウェルネスは、高く評価される2つの側面である。年齢、経歴、カテゴリーに関係なく、すべての人がこれらの概念に注意を払うべきである。健康であれば、さまざまな職務や活動を効果的に遂行することができるからだ。また、効果的な生活を送り、望ましい目標や目的を達成することができる。効果的で成功した生活を送るには、心身ともに健康であることが基本である。世界のヘルス&ウェルネス市場は、世界中の幅広いヘルス&ウェルネス製品とサービスに対する消費者の高い支出によって大きく牽引されている。うつ病、癌、不安、その他様々な身体的・精神的疾患の負担増は、1兆ドル規模の健康・ウェルネス産業の発展に重要な役割を果たしている。個人の可処分所得の増加、消費者の健康・ウェルネス製品とサービスに対する高い意識、高度な医療インフラの開発に対する政府支出の増加、健康的で活動的なライフスタイルに対する人々の願望は、世界の健康・ウェルネス市場の成長を推進する様々な重要な要因である。その一方で、製品やサービスの高コストや健康被害といった要因が、健康・ウェルネス市場の成長を制約している。健康とウェルネス市場は、2027年までに年平均成長率5.6%で成長するとみられる。製品タイプ別ヘルス&ウェルネス市場 - 美容・パーソナルケア製品 - ヘルス&ウェルネス食品 - ウェルネス観光 - フィットネス機器 - その他 地域別ヘルス&ウェルネス市場 - 北米 - ヨーロッパ - アジア太平洋 - その他の地域 ヘルス&ウェルネス市場は、製品別にビューティ&パーソナルケア製品、ヘルス&ウェルネス食品、ウェルネス・ツーリズム、フィットネス機器、その他に大別される。なかでも、美容・パーソナルケア製品分野が健康・ウェルネス市場で最大のシェアを占めている。オーガニックでナチュラルな美容・パーソナルケア製品への欲求の高まりが、美容・パーソナルケア用品市場の成長に影響を与えている。美容・パーソナルケア用品は、美意識の高い女性人口を背景に、ここ数年着実に成長している。所得の増加、長期的な魅力維持の重要性に対する意識の高まり、ライフスタイルの発展、オンライン・ショッピング・モデルの導入、流通チャネルの構築など、その他いくつかの変数が美容・パーソナルケア用品市場の成長を後押しし続けている。 健康・ウェルネス市場を地域別に見ると、北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域が含まれる。北米地域は同市場で最大のシェアを占めている。北米の可処分所得の増加、健康志向の高まり、健康的な製品に対する旺盛な需要、健康とウェルネスに関する消費者の知識の向上などが、健康とウェルネスの需要を押し上げている。さらに、複数の主要な業界プレイヤーの存在と、彼らが採用しているさまざまな開発手法が、この地域における北米の健康・ウェルネス市場の成長機会を大きく導いている。 慢性疾患は非伝染性疾患とも呼ばれ、定期的な運動不足、タバコの使用、過飽和脂肪、人工甘味料、塩分を多く含む食事(主に「ジャンクフード」)の摂取など、不健康な習慣に長くさらされた後、30代半ばで発症することが多い。このようなライフスタイルは、高脂血症、高血圧、糖尿病、過体重といった、個々に、また相加的に作用する負の結果をもたらす。重篤な疾患の治療を目的とした医療サービスでは、危険因子の誤診や不十分な治療が一般的である。したがって、慢性的な生活習慣病の世界的な蔓延が世界市場を牽引している。 ヘルス&ウェルネス市場で事業を展開する主要企業は、アムウェイ社、プロクター&ギャンブル社、デービッド・ロイド・レジャー社、ホーランド&バレット・リテール・リミテッド社、バイエル社、ダノン社、フィットネス・ファースト社、ハーバライフ・ニュートリション社、ユニリーバ・ピーエルシー社、ヴィタバイオティクス社である。 したがって、健康とウェルネスという概念は、世界中で高い優先度を与えられている。また、不摂生なライフスタイルが様々な慢性疾患を引き起こし、生活上の問題を引き起こしているため、人々は健康について非常に意識している。 - この調査レポートは、市場を製品、用途、地域別に細分化しています。 - 本調査では、定量分析および定性分析に基づいて市場を評価します。 - 市場に影響を与える推進剤、阻害要因、機会、課題などの主要要因を特定し分析しています。 - また、主要な競合企業のプロフィールを、製品の最新開発、合弁事業、M&A、提携などの先進戦略とともに掲載しています。 目次1. Executive Summary2. Industry Outlook 2.1. Industry Overview 2.2. Industry Trends 3. Market Snapshot 3.1. Market Definition 3.2. Market Outlook 3.2.1. Porter Five Forces 3.3. Related Markets 4. Market characteristics 4.1. Market Overview 4.2. Market Segmentation 4.3. Market Dynamics 4.3.1. Drivers 4.3.2. Restraints 4.3.3. Opportunities 4.4. DRO - Impact Analysis 5. Product Type: Market Size & Analysis 5.1. Overview 5.2. Beauty & Personal Care Products 5.3. Health & Wellness Food 5.4. Wellness Tourism 5.5. Fitness Equipment 5.6. Others 6. Geography: Market Size & Analysis 6.1. Overview 6.2. North America 6.3. Europe 6.4. Asia Pacific 6.5. Rest of the World 7. Competitive Landscape 7.1. Competitor Comparison Analysis 7.2. Market Developments 7.2.1. Mergers and Acquisitions, Legal, Awards, Partnerships 7.2.2. Product Launches and execution 8. Vendor Profiles 8.1. Amway Corp. 8.1.1. Overview 8.1.2. Financial Overview 8.1.3. Product Offerings 8.1.4. Developments 8.1.5. Business Strategy 8.2. Procter & Gamble 8.2.1. Overview 8.2.2. Financial Overview 8.2.3. Product Offerings 8.2.4. Developments 8.2.5. Business Strategy 8.3. David Lloyd Leisure Ltd. 8.3.1. Overview 8.3.2. Financial Overview 8.3.3. Product Offerings 8.3.4. Developments 8.3.5. Business Strategy 8.4. Holland & Barrett Retail Limited 8.4.1. Overview 8.4.2. Financial Overview 8.4.3. Product Offerings 8.4.4. Developments 8.4.5. Business Strategy 8.5. Bayer AG 8.5.1. Overview 8.5.2. Financial Overview 8.5.3. Product Offerings 8.5.4. Developments 8.5.5. Business Strategy 8.6. Danone 8.6.1. Overview 8.6.2. Financial Overview 8.6.3. Product Offerings 8.6.4. Developments 8.6.5. Business Strategy 8.7. Fitness First 8.7.1. Overview 8.7.2. Financial Overview 8.7.3. Product Offerings 8.7.4. Developments 8.7.5. Business Strategy 8.8. Herbalife Nutrition Ltd. 8.8.1. Overview 8.8.2. Financial Overview 8.8.3. Product Offerings 8.8.4. Developments 8.8.5. Business Strategy 8.9. Unilever Plc 8.9.1. Overview 8.9.2. Financial Overview 8.9.3. Product Offerings 8.9.4. Developments 8.9.5. Business Strategy 8.10. Vitabiotics Ltd 8.10.1. Overview 8.10.2. Financial Overview 8.10.3. Product Offerings 8.10.4. Developments 8.10.5. Business Strategy 9. Analyst Opinion 10. Annexure 10.1. Report Scope 10.2. Market Definitions 10.3. Research Methodology 10.3.1. Data Collation and In-house Estimation 10.3.2. Market Triangulation 10.3.3. Forecasting 10.4. Report Assumptions 10.5. Declarations 10.6. Stakeholders 10.7. Abbreviations 図表リストTABLE 1. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2026 (USD BILLION)TABLE 2. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR BEAUTY & PERSONAL CARE PRODUCTS, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 3. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR HEALTH & WELLNESS FOOD, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 4. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR WELLNESS TOURISM, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 5. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR FITNESS EQUIPMENT, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 6. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR OTHERS, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 7. NORTH AMERICA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 8. NORTH AMERICA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 9. U.S HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 10. CANADA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 11. EUROPE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 12. EUROPE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 13. GERMANY HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 14. U.K HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 15. FRANCE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 16. ITALY HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 17. SPAIN HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 18. ROE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 19. ASIA PACIFC HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 20. ASIA PACIFC HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 21. CHINA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 22. INDIA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 23. JAPAN HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 24. REST OF APAC HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 25. REST OF WORLD HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 26. AMWAY CORP.: FINANCIALS TABLE 27. AMWAY CORP.: PRODUCTS & SERVICES TABLE 28. AMWAY CORP.: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 29. PROCTER & GAMBLE: FINANCIALS TABLE 30. PROCTER & GAMBLE: PRODUCTS & SERVICES TABLE 31. PROCTER & GAMBLE: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 32. DAVID LLOYD LEISURE LTD.: FINANCIALS TABLE 33. DAVID LLOYD LEISURE LTD.: PRODUCTS & SERVICES TABLE 34. DAVID LLOYD LEISURE LTD.: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 35. HOLLAND & BARRETT RETAIL LIMITED: FINANCIALS TABLE 36. HOLLAND & BARRETT RETAIL LIMITED: PRODUCTS & SERVICES TABLE 37. HOLLAND & BARRETT RETAIL LIMITED: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 38. BAYER AG: FINANCIALS TABLE 39. BAYER AG: PRODUCTS & SERVICES TABLE 40. BAYER AG: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 41. DANONE: FINANCIALS TABLE 42. DANONE: PRODUCTS & SERVICES TABLE 43. DANONE: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 44. FITNESS FIRST: FINANCIALS TABLE 45. FITNESS FIRST: PRODUCTS & SERVICES TABLE 46. FITNESS FIRST: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 47. HERBALIFE NUTRITION LTD.: FINANCIALS TABLE 48. HERBALIFE NUTRITION LTD.: PRODUCTS & SERVICES TABLE 49. HERBALIFE NUTRITION LTD.: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 50. UNILEVER PLC: FINANCIALS TABLE 51. UNILEVER PLC: PRODUCTS & SERVICES TABLE 52. UNILEVER PLC: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 53. VITABIOTICS LTD: FINANCIALS TABLE 54. VITABIOTICS LTD: PRODUCTS & SERVICES TABLE 55. VITABIOTICS LTD: RECENT DEVELOPMENTS
SummaryHealth and wellness are two aspects which are highly valued. All people, disregarding of their age, background, or category, ought to pay attention to these concepts. The motive for this is that when people are healthy, they can emphasize effectively on carrying out several duties and activities. They will also be able to live effective lives and achieve the desired goals and objectives. Living effectual and successful lives is based on being in good bodily and mental health. The global health and wellness market is significantly driven by the high consumer expenditure of a wide range of health and wellness products and services across the world. The growing burden of physical and mental diseases such as depression, cancer, anxiety and various others has a vital role in the development of the trillion dollars health and wellness industry. The increasing personal disposable income, high awareness about the health and wellness products and services among the consumers, increasing government expenditure on the development of advanced healthcare infrastructure, and desire for healthy and active lifestyle among the population are various important factors which propels the growth of the global health and wellness market. On the other hand, the factors such as high cost of the products and services and health hazards are restricting the health and wellness market growth. The Health and Wellness Market is likely to grow at a rate of 5.6% CAGR by 2027. Table of Contents1. Executive Summary2. Industry Outlook 2.1. Industry Overview 2.2. Industry Trends 3. Market Snapshot 3.1. Market Definition 3.2. Market Outlook 3.2.1. Porter Five Forces 3.3. Related Markets 4. Market characteristics 4.1. Market Overview 4.2. Market Segmentation 4.3. Market Dynamics 4.3.1. Drivers 4.3.2. Restraints 4.3.3. Opportunities 4.4. DRO - Impact Analysis 5. Product Type: Market Size & Analysis 5.1. Overview 5.2. Beauty & Personal Care Products 5.3. Health & Wellness Food 5.4. Wellness Tourism 5.5. Fitness Equipment 5.6. Others 6. Geography: Market Size & Analysis 6.1. Overview 6.2. North America 6.3. Europe 6.4. Asia Pacific 6.5. Rest of the World 7. Competitive Landscape 7.1. Competitor Comparison Analysis 7.2. Market Developments 7.2.1. Mergers and Acquisitions, Legal, Awards, Partnerships 7.2.2. Product Launches and execution 8. Vendor Profiles 8.1. Amway Corp. 8.1.1. Overview 8.1.2. Financial Overview 8.1.3. Product Offerings 8.1.4. Developments 8.1.5. Business Strategy 8.2. Procter & Gamble 8.2.1. Overview 8.2.2. Financial Overview 8.2.3. Product Offerings 8.2.4. Developments 8.2.5. Business Strategy 8.3. David Lloyd Leisure Ltd. 8.3.1. Overview 8.3.2. Financial Overview 8.3.3. Product Offerings 8.3.4. Developments 8.3.5. Business Strategy 8.4. Holland & Barrett Retail Limited 8.4.1. Overview 8.4.2. Financial Overview 8.4.3. Product Offerings 8.4.4. Developments 8.4.5. Business Strategy 8.5. Bayer AG 8.5.1. Overview 8.5.2. Financial Overview 8.5.3. Product Offerings 8.5.4. Developments 8.5.5. Business Strategy 8.6. Danone 8.6.1. Overview 8.6.2. Financial Overview 8.6.3. Product Offerings 8.6.4. Developments 8.6.5. Business Strategy 8.7. Fitness First 8.7.1. Overview 8.7.2. Financial Overview 8.7.3. Product Offerings 8.7.4. Developments 8.7.5. Business Strategy 8.8. Herbalife Nutrition Ltd. 8.8.1. Overview 8.8.2. Financial Overview 8.8.3. Product Offerings 8.8.4. Developments 8.8.5. Business Strategy 8.9. Unilever Plc 8.9.1. Overview 8.9.2. Financial Overview 8.9.3. Product Offerings 8.9.4. Developments 8.9.5. Business Strategy 8.10. Vitabiotics Ltd 8.10.1. Overview 8.10.2. Financial Overview 8.10.3. Product Offerings 8.10.4. Developments 8.10.5. Business Strategy 9. Analyst Opinion 10. Annexure 10.1. Report Scope 10.2. Market Definitions 10.3. Research Methodology 10.3.1. Data Collation and In-house Estimation 10.3.2. Market Triangulation 10.3.3. Forecasting 10.4. Report Assumptions 10.5. Declarations 10.6. Stakeholders 10.7. Abbreviations List of Tables/GraphsTABLE 1. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2026 (USD BILLION)TABLE 2. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR BEAUTY & PERSONAL CARE PRODUCTS, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 3. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR HEALTH & WELLNESS FOOD, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 4. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR WELLNESS TOURISM, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 5. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR FITNESS EQUIPMENT, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 6. GLOBAL HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE FOR OTHERS, BY GEOGRAPHY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 7. NORTH AMERICA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 8. NORTH AMERICA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 9. U.S HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 10. CANADA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 11. EUROPE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 12. EUROPE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 13. GERMANY HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 14. U.K HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 15. FRANCE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 16. ITALY HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 17. SPAIN HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 18. ROE HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 19. ASIA PACIFC HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 20. ASIA PACIFC HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 21. CHINA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 22. INDIA HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 23. JAPAN HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 24. REST OF APAC HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 25. REST OF WORLD HEALTH AND WELLNESS MARKET VALUE, BY PRODUCT TYPE, 2021-2027 (USD BILLION) TABLE 26. AMWAY CORP.: FINANCIALS TABLE 27. AMWAY CORP.: PRODUCTS & SERVICES TABLE 28. AMWAY CORP.: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 29. PROCTER & GAMBLE: FINANCIALS TABLE 30. PROCTER & GAMBLE: PRODUCTS & SERVICES TABLE 31. PROCTER & GAMBLE: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 32. DAVID LLOYD LEISURE LTD.: FINANCIALS TABLE 33. DAVID LLOYD LEISURE LTD.: PRODUCTS & SERVICES TABLE 34. DAVID LLOYD LEISURE LTD.: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 35. HOLLAND & BARRETT RETAIL LIMITED: FINANCIALS TABLE 36. HOLLAND & BARRETT RETAIL LIMITED: PRODUCTS & SERVICES TABLE 37. HOLLAND & BARRETT RETAIL LIMITED: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 38. BAYER AG: FINANCIALS TABLE 39. BAYER AG: PRODUCTS & SERVICES TABLE 40. BAYER AG: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 41. DANONE: FINANCIALS TABLE 42. DANONE: PRODUCTS & SERVICES TABLE 43. DANONE: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 44. FITNESS FIRST: FINANCIALS TABLE 45. FITNESS FIRST: PRODUCTS & SERVICES TABLE 46. FITNESS FIRST: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 47. HERBALIFE NUTRITION LTD.: FINANCIALS TABLE 48. HERBALIFE NUTRITION LTD.: PRODUCTS & SERVICES TABLE 49. HERBALIFE NUTRITION LTD.: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 50. UNILEVER PLC: FINANCIALS TABLE 51. UNILEVER PLC: PRODUCTS & SERVICES TABLE 52. UNILEVER PLC: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 53. VITABIOTICS LTD: FINANCIALS TABLE 54. VITABIOTICS LTD: PRODUCTS & SERVICES TABLE 55. VITABIOTICS LTD: RECENT DEVELOPMENTS
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポートIHR Insights社の医療分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(apac)の最新刊レポート
よくあるご質問IHR Insights社はどのような調査会社ですか?IHR InsightsはICT、化学品、ヘルスケア、半導体など、世界の幅広い分野を対象に調査し、専門的な知識を基に市場調査報告書を出版しています。 主な調査分野 ◇ICT ◇化学品、材料、... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |