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乾燥スープ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Dried Soup Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の乾燥スープ市場は、2021年に116億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には144億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.5%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
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106 英語

 

サマリー

世界の乾燥スープ市場は、2021年に116億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には144億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.5%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

乾燥スープとは、穀物、野菜、肉などを脱水し、各種保存料や香料などを加えて作った即席のスープミックスを指します。原料は、栄養価に影響を与えることなく水分を除去するのに役立つ凍結乾燥または低速空気乾燥技術を用いて脱水される。通常、携帯用のカップやパウチに入れて販売され、手軽な食事やおやつとしてあらゆる年齢層の人々に親しまれています。さらに、ナトリウムや保存料を多く含む麺類などの他のインスタント食品に代わる、より栄養価の高い食品として広く認識されています。

労働人口の増加や多忙なライフスタイルにより、栄養バランスの取れた食事を準備する時間はごくわずかです。その結果、簡便ですぐに食べられる食品への需要が世界中で大幅に増加しています。これらの食品は、消費者の栄養面でのニーズと多様な嗜好の両方に対応しています。さらに、付加価値の高いグルテンフリーやオーガニックの乾燥スープが登場したことで、製品需要の拡大が見込まれています。さらに、食料品店やコンビニエンスストアなどの組織的な流通経路の拡大や、いくつかのオンライン食料品ポータルサイトによって、製品へのアクセス性が向上しています。これとは別に、必要な栄養情報やその他の健康上の利点が記載された革新的な製品パッケージも、消費者が乾燥スープを購入する際の説得に役立っています。市場の成長に貢献する他の要因は、メーカーによる積極的なプロモーション活動とともに、可処分所得と支出能力の上昇が含まれています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界の乾燥スープ市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、種類、調理法、包装形態、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

脱水乾燥スープ
インスタント乾燥スープ

タイプ別構成比。

ベジタリアンスープ
ノンベジタリアンスープ

調理法別の内訳。

レギュラー
オーガニック

包装形態別構成比。

カップ
パウチ
その他

流通チャネル別構成比

スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
コンビニエンスストア
食料品店
直販
オンラインストア
その他

地域別構成比

欧州
アジア太平洋地域
北アメリカ
中近東・アフリカ
ラテンアメリカ

競合の状況。

本レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主要企業としてAssociated British Foods、B&G Foods、Baxters Food Group、Campbell Soup、Subo Foods、Frontier Soups、General Mills、Hain Celestial、House Foods Group、Kraft Heinz、Kroger、Nestlé、Nissin Foods、NK Hurst Company、Unilever、Premier Foods、その他が挙げられています。本レポートで回答した主な質問

乾燥スープの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
世界の乾燥スープ産業における主要な地域市場はどこか?
COVID-19は世界の乾燥スープ市場にどのような影響を及ぼしましたか?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
調合に基づく市場の内訳は?
タイプ別の市場構成は?
包装タイプに基づく市場のブレークアップは?
流通チャネル別の市場構成は?
世界の乾燥スープ産業のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
世界の乾燥スープ産業の主要な推進要因と課題は何ですか?
世界の乾燥スープ産業の構造および主要プレイヤーは?
世界の乾燥スープ業界における競争の程度は?
世界の乾燥スープ業界の利益率は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Dried Soup Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Type
5.6 Market Breakup by Preparation
5.7 Market Breakup by Packaging Type
5.8 Market Breakup by Distribution Channel
5.9 Market Breakup by Region
5.10 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Dehydrated Dried Soup
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Instant Dried Soup
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Type
7.1 Vegetarian Soup
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Non-Vegetarian Soup
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Preparation
8.1 Regular
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Organic
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Packaging Type
9.1 Cups
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Pouches
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Others
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Distribution Channel
10.1 Supermarkets and Hypermarkets
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Convenience Stores
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Grocery Stores
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Direct Sales
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Online Stores
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
10.6 Others
10.6.1 Market Trends
10.6.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 Europe
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Asia Pacific
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 North America
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Middle East and Africa
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
11.5 Latin America
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
15.1 Key Price Indicators
15.2 Price Structure
15.3 Margin Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Associated British Foods
16.3.2 B&G Foods
16.3.3 Baxters Food Group
16.3.4 Campbell Soup
16.3.5 Subo Foods
16.3.6 Frontier Soups
16.3.7 General Mills
16.3.8 Hain Celestial
16.3.9 House Foods Group
16.3.10 Kraft Heinz
16.3.11 Kroger
16.3.12 Nestlé
16.3.13 Nissin Foods
16.3.14 NK Hurst Company
16.3.15 Unilever
16.3.16 Premier Foods

 

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Summary

The global dried soup market reached a value of US$ 11.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 14.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 3.5% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Dried soup refers to an instant soup mix made by using dehydrated grains, vegetables and meat, along with various preservatives and flavoring agents. The ingredients are dehydrated using freeze-drying or slow air-drying techniques that help in removing the water content without affecting their nutritional value. It is usually available in portable cups and pouches and is relished by individuals of all age groups as a quick meal or snack option. Furthermore, it is widely considered as a more nutritious alternative to other instant food products such as noodles that usually contain a high amount of sodium and preservatives.

Rising working population and hectic lifestyles have left negligible time for preparing a balanced and nutritious meal. Consequently, the demand for convenience and ready-to-eat foods is experiencing a significant increase across the globe. These foods cater to both the nutritional needs and diversified tastes of consumers. Furthermore, the introduction of value-added gluten-free and organic variants of dried soup is expected to increase product demand. Additionally, the expansion of organized distribution channels such as grocery and convenience stores, along with several online grocery portals, has enhanced the product accessibility. Apart from this, innovative product packaging with the required nutritional information and other health benefits also helps in persuading the consumers to buy dried soup. Other factors contributing to the market growth include rising disposable income and expenditure capacity, along with aggressive promotional activities by manufacturers.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global dried soup market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, type, preparation, packaging type and distribution channel.

Breakup by Product Type:

Dehydrated Dried Soup
Instant Dried Soup

Breakup by Type:

Vegetarian Soup
Non-Vegetarian Soup

Breakup by Preparation:

Regular
Organic

Breakup by Packaging Type:

Cups
Pouches
Others

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Stores
Grocery Stores
Direct Sales
Online Stores
Others

Breakup by Region:

Europe
Asia Pacific
North America
Middle East and Africa
Latin America

Competitive Landscape:

The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Associated British Foods, B&G Foods, Baxters Food Group, Campbell Soup, Subo Foods, Frontier Soups, General Mills, Hain Celestial, House Foods Group, Kraft Heinz, Kroger, Nestlé, Nissin Foods, NK Hurst Company, Unilever, Premier Foods, etc. Key Questions Answered in This Report:

How has the global dried soup market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets in the global dried soup industry?
What has been the impact of COVID-19 on the global dried soup market?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the preparation?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the packaging type?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the global dried soup industry?
What are the key driving factors and challenges in the global dried soup industry?
What is the structure of the global dried soup industry and who are the key players?
What is the degree of competition in the global dried soup industry?
What are the profit margins in the global dried soup industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Dried Soup Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Type
5.6 Market Breakup by Preparation
5.7 Market Breakup by Packaging Type
5.8 Market Breakup by Distribution Channel
5.9 Market Breakup by Region
5.10 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Dehydrated Dried Soup
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Instant Dried Soup
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Type
7.1 Vegetarian Soup
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Non-Vegetarian Soup
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Preparation
8.1 Regular
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Organic
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Packaging Type
9.1 Cups
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Pouches
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Others
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Distribution Channel
10.1 Supermarkets and Hypermarkets
10.1.1 Market Trends
10.1.2 Market Forecast
10.2 Convenience Stores
10.2.1 Market Trends
10.2.2 Market Forecast
10.3 Grocery Stores
10.3.1 Market Trends
10.3.2 Market Forecast
10.4 Direct Sales
10.4.1 Market Trends
10.4.2 Market Forecast
10.5 Online Stores
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Forecast
10.6 Others
10.6.1 Market Trends
10.6.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Region
11.1 Europe
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Asia Pacific
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 North America
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Middle East and Africa
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
11.5 Latin America
11.5.1 Market Trends
11.5.2 Market Forecast
12 SWOT Analysis
12.1 Overview
12.2 Strengths
12.3 Weaknesses
12.4 Opportunities
12.5 Threats
13 Value Chain Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Price Analysis
15.1 Key Price Indicators
15.2 Price Structure
15.3 Margin Analysis
16 Competitive Landscape
16.1 Market Structure
16.2 Key Players
16.3 Profiles of Key Players
16.3.1 Associated British Foods
16.3.2 B&G Foods
16.3.3 Baxters Food Group
16.3.4 Campbell Soup
16.3.5 Subo Foods
16.3.6 Frontier Soups
16.3.7 General Mills
16.3.8 Hain Celestial
16.3.9 House Foods Group
16.3.10 Kraft Heinz
16.3.11 Kroger
16.3.12 Nestlé
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16.3.14 NK Hurst Company
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