乾燥スープ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Dried Soup Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の乾燥スープ市場は、2021年に116億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には144億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.5%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し... もっと見る
サマリー世界の乾燥スープ市場は、2021年に116億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には144億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.5%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。乾燥スープとは、穀物、野菜、肉などを脱水し、各種保存料や香料などを加えて作った即席のスープミックスを指します。原料は、栄養価に影響を与えることなく水分を除去するのに役立つ凍結乾燥または低速空気乾燥技術を用いて脱水される。通常、携帯用のカップやパウチに入れて販売され、手軽な食事やおやつとしてあらゆる年齢層の人々に親しまれています。さらに、ナトリウムや保存料を多く含む麺類などの他のインスタント食品に代わる、より栄養価の高い食品として広く認識されています。 労働人口の増加や多忙なライフスタイルにより、栄養バランスの取れた食事を準備する時間はごくわずかです。その結果、簡便ですぐに食べられる食品への需要が世界中で大幅に増加しています。これらの食品は、消費者の栄養面でのニーズと多様な嗜好の両方に対応しています。さらに、付加価値の高いグルテンフリーやオーガニックの乾燥スープが登場したことで、製品需要の拡大が見込まれています。さらに、食料品店やコンビニエンスストアなどの組織的な流通経路の拡大や、いくつかのオンライン食料品ポータルサイトによって、製品へのアクセス性が向上しています。これとは別に、必要な栄養情報やその他の健康上の利点が記載された革新的な製品パッケージも、消費者が乾燥スープを購入する際の説得に役立っています。市場の成長に貢献する他の要因は、メーカーによる積極的なプロモーション活動とともに、可処分所得と支出能力の上昇が含まれています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の乾燥スープ市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、種類、調理法、包装形態、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 脱水乾燥スープ インスタント乾燥スープ タイプ別構成比。 ベジタリアンスープ ノンベジタリアンスープ 調理法別の内訳。 レギュラー オーガニック 包装形態別構成比。 カップ パウチ その他 流通チャネル別構成比 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット コンビニエンスストア 食料品店 直販 オンラインストア その他 地域別構成比 欧州 アジア太平洋地域 北アメリカ 中近東・アフリカ ラテンアメリカ 競合の状況。 本レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主要企業としてAssociated British Foods、B&G Foods、Baxters Food Group、Campbell Soup、Subo Foods、Frontier Soups、General Mills、Hain Celestial、House Foods Group、Kraft Heinz、Kroger、Nestlé、Nissin Foods、NK Hurst Company、Unilever、Premier Foods、その他が挙げられています。本レポートで回答した主な質問 乾燥スープの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 世界の乾燥スープ産業における主要な地域市場はどこか? COVID-19は世界の乾燥スープ市場にどのような影響を及ぼしましたか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 調合に基づく市場の内訳は? タイプ別の市場構成は? 包装タイプに基づく市場のブレークアップは? 流通チャネル別の市場構成は? 世界の乾燥スープ産業のバリューチェーンにおける様々な段階とは? 世界の乾燥スープ産業の主要な推進要因と課題は何ですか? 世界の乾燥スープ産業の構造および主要プレイヤーは? 世界の乾燥スープ業界における競争の程度は? 世界の乾燥スープ業界の利益率は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Dried Soup Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Type 5.6 Market Breakup by Preparation 5.7 Market Breakup by Packaging Type 5.8 Market Breakup by Distribution Channel 5.9 Market Breakup by Region 5.10 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Dehydrated Dried Soup 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Instant Dried Soup 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Type 7.1 Vegetarian Soup 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Non-Vegetarian Soup 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Preparation 8.1 Regular 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Organic 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Packaging Type 9.1 Cups 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Pouches 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Others 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Supermarkets and Hypermarkets 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Convenience Stores 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Grocery Stores 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Direct Sales 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Online Stores 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 10.6 Others 10.6.1 Market Trends 10.6.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 Europe 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Asia Pacific 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 North America 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Middle East and Africa 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 11.5 Latin America 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 15.1 Key Price Indicators 15.2 Price Structure 15.3 Margin Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Associated British Foods 16.3.2 B&G Foods 16.3.3 Baxters Food Group 16.3.4 Campbell Soup 16.3.5 Subo Foods 16.3.6 Frontier Soups 16.3.7 General Mills 16.3.8 Hain Celestial 16.3.9 House Foods Group 16.3.10 Kraft Heinz 16.3.11 Kroger 16.3.12 Nestlé 16.3.13 Nissin Foods 16.3.14 NK Hurst Company 16.3.15 Unilever 16.3.16 Premier Foods
SummaryThe global dried soup market reached a value of US$ 11.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 14.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 3.5% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Dried Soup Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Type 5.6 Market Breakup by Preparation 5.7 Market Breakup by Packaging Type 5.8 Market Breakup by Distribution Channel 5.9 Market Breakup by Region 5.10 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Dehydrated Dried Soup 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Instant Dried Soup 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Type 7.1 Vegetarian Soup 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Non-Vegetarian Soup 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Preparation 8.1 Regular 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Organic 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Packaging Type 9.1 Cups 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Pouches 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Others 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Supermarkets and Hypermarkets 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Convenience Stores 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Grocery Stores 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Direct Sales 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Online Stores 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 10.6 Others 10.6.1 Market Trends 10.6.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 Europe 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Asia Pacific 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 North America 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Middle East and Africa 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 11.5 Latin America 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 15.1 Key Price Indicators 15.2 Price Structure 15.3 Margin Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Associated British Foods 16.3.2 B&G Foods 16.3.3 Baxters Food Group 16.3.4 Campbell Soup 16.3.5 Subo Foods 16.3.6 Frontier Soups 16.3.7 General Mills 16.3.8 Hain Celestial 16.3.9 House Foods Group 16.3.10 Kraft Heinz 16.3.11 Kroger 16.3.12 Nestlé 16.3.13 Nissin Foods 16.3.14 NK Hurst Company 16.3.15 Unilever 16.3.16 Premier Foods
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よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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