小売業の一世代に一度の技術革新Retail's Once-in-a-Generation Tech Reset 製品概要 発行日 2022年1月6日 形式 電子版PDF 地理 北アメリカ 著者 Gerg Buzek, Lee Holman 小売業では、COVIDの影響と消費者のショッピングジャーニーの変化... もっと見る
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サマリー製品概要
発行日 2022年1月6日 小売業では、COVIDの影響と消費者のショッピングジャーニーの変化により、一世代に一度のIT支出の増加を経験しています。消費者が店舗に戻ってきたとはいえ、デジタル化の進展は今後も続くでしょう。小売企業は、これらの取引を収益化する必要があります。さらに、労働力の問題もあり、小売業は自動化できるものはすべて自動化しています。 このRIS Newsとの共同研究では、成功した小売業者が困難な時期にビジネスをピボットするために何をしてきたかについて洞察を得ることができます。新しいデジタルジャーニーの収益につながるのはどの技術か?リーダーはどのようなテクノロジーの導入を検討しているのか?どのような小売業が生き残り、そして成功するために苦労しているのか?BOPISはどのように店舗投資を促進しているのか? 店舗数を増やすだけでなく、店舗での売上を伸ばしている企業と、単に店舗当たりの売上が下がることを受け入れている企業の違いは何か? eコマースの成長については、デスクトップとモバイルのどちらがどの程度見込まれますか?イノベーションに使える予算の割合は、明かりを灯し続けることに比べてどの程度なのでしょうか。 最後に、エッジコンピューティング、SD-WAN、マイクロサービスアーキテクチャ、IoT、店舗型5G、ダークストア/ダークキッチンなど、どの新しい取り組みが投資の伸びを見せ、減少を見せるか? 北米のトップ小売ブランド205社以上から回答を得て、詳細かつ非常に読みやすい調査結果を作成しました。また、セグメントごとに独自の分析を行うための生データも提供しています。 本レポートは、小売業者、ハードウェアプロバイダー、ソフトウェアプロバイダー、サービスプロバイダー、投資家、不動産管理業者、その他北米小売市場に関心をお持ちの方々にご利用いただけるよう作成されています。本レポートの概要と図表のタイトルは以下のとおりです。 また、本調査の生データをご購入いただくことも可能です。 ハイライト また、調査分析だけでなく、クロスタブを行うためのスプレッドシート形式の生データもライセンスに含まれています。 どの答えも他の答えとクロスタブすることができ、独自の洞察を得ることができます。 私たちはデータを分解して、業界の多くの人が疑問に思っている以下のような質問に対する答えを見つけます。 2021年のIT投資、店舗成長、店舗改装はどうなる? 小売業が最優先で取り組むべきシステムとは? 2022年のPOS、ソフトウェア、エマージングテクノロジーの展望は? 変化をもたらすトレンドとは エッジコンピューティング、SD-WAN、マイクロサービスの成長速度は? 小売業者にとって収益性の高いデジタルカスタマージャーニーと、最適化されたデジタルカスタマージャーニーとは何か? これらのジャーニーを最適化することの価値とは? POSクライアントやPOSソフトウェアの置き換えを検討しているセグメントとは?非接触型決済にとって良い年になるか? 誰が、いつ、どのモバイルプラットフォームの導入を計画しているのか? プレビュー
FAQS これは市場を包括的に捉えているのでしょうか? いいえ、これはすべての小売セグメントに店舗を持つ160以上の小売業者とその購入意向を調査したものです。市場全体を俯瞰すればすべての人が含まれますが、これはあくまでアンケートに回答してくれた人の回答です。この結果を市場全体に外挿することには注意が必要です。 今回の調査は、大規模小売店と小規模小売店のどちらを対象としているのでしょうか? 実は両方です。回答者の約45%は10億ドル以上の小売業者でした。また、10%は5億ドル以上10億ドル未満の小売業者であった。残りの小売企業は、年間売上高5億ドル未満でした。このデータは、小売業者の規模別に分類されているので、その違いを確認することができます。 この調査結果を社内で共有できますか? エンタープライズライセンスをお持ちであれば可能です。 詳しくは下記をご覧ください。 この調査結果をパートナーや顧客と共有できますか? IHLと配布ライセンスを交渉していない限り、全体ではありません。基本的に私たちは、この研究が、他の方法でライセンスを購入すべきパートナーやクライアントに渡ることを望んでいません。これは私たちが生活のために行っていることであり、もし人々がこれに違反すれば、私たちはもはや研究を行うことができません。
プレゼンテーションやプレスリリースにこの調査結果を引用してもいいですか?
ほとんどの場合、これは問題ありませんが、まずはihl(at)ihlservices.comにお問い合わせください。一般的には、パーセンテージで表示されるもの(例えば、20%増など)は問題ありません。ドルや単位で表示されるものは、通常、共有することができません。しかし、この点については、お客様と一緒に考えることができます。私たちは、お客様が研究を購入し使用されていることを理解していますので、通常、私たちのIPを保護し、お客様のニーズを満たす、良い妥協点を見出すことができます。
調査を執筆したアナリストや共同研究者にアクセスすることはできますか?
IHL Research Studiesは、アナリストとの1時間の面談が料金に含まれており、その間にフォローアップの質問をしたり、仮定をさらに掘り下げることができます。これは、より多くのデータを得るということではなく、どのようにデータにたどり着き、そのデータからどのような結論に至ったかについて、より深い洞察を得るということに他なりません。 価格 ライセンスオプション シングルユーザーライセンス - 1人のユーザーが使用するために設計された低価格のライセンスで、社内で他のユーザーと共有したり、パートナーや顧客、その他の関係者と外部で共有することはできません。 エンタープライズライセンス - 研究内容にアクセスし、組織内および完全子会社の誰もが内部で共有することができるライセンスです。 IHLグループライセンスおよび公正使用契約IHLグループの一般に入手可能な研究はすべて電子ライセンスであり、購入時に選択されたライセンスタイプによって制限されます。シングルユーザーライセンスの場合、これは研究を購入した人が研究を使用する唯一の人であることを意味します。 エンタープライズライセンスの場合は、社内で自由に共有することができます。ただし、IHLグループの許可なく、パートナーや購入企業以外の人と情報を共有しないようお願いします。このライセンスは、ジョイントベンチャーなどの提携関係には適用されません。関係が完全な子会社でない場合は、双方にライセンスが必要となります。 実務的には次のような意味合いになります
ディストリビューションライセンスの場合、該当する場合は、調査結果を見込み客や潜在的な機関投資家と共有することができます。 独自にライセンスを購入すべきパートナーや他の業者と共有することはできません。 目次目次 紹介 スタディハイライト 成長性データ
店舗・改装
IT投資 小売売上高予想 デジタルカスタマージャーニー
ジャーニー別売上高推移
2022年における小売業の優先順位 従来の技術と購入計画 新興国向け技術と購入計画 既存システム革新のための支出 付録・方法論
SummaryProduct Overview
Date of publication January 6, 2022 Retail is experiencing a once-in-a-generation increase in IT spend due to the impacts of COVID and the change in shopping journeys for consumers. Although consumers have come back to stores, the digital increase is here to stay. Retailers must get these transactions profitable. Add to this the ongoing labor challenges and retail is automating everything that they can automate. In this collaborative study with RIS News you will gain insight into what some of the more successful retailers have been doing to pivot their businesses during trying times. Which technologies lead to profitability for new digital journeys? What technologies are Leaders looking to adopt? What types of retails struggled to survive, never mind thrive? How is BOPIS driving store investment? How many are not only growing stores but growing the sales in those stores vs those who are simply accepting a lower sales per store? What about ecommerce growth, how much of this is expected to be desktop vs mobile? What percentage of budget is available for innovation vs just keeping the lights on? And finally, which new initiatives such as Edge Computing, SD-WAN, Microservices Architecture, IoT, Store-level 5G, and Dark Stores / Dark Kitchens are seeing growth in investment vs. declines? With responses from over 205 top retail brands in North America, we have produced the results in a detailed, but very easy to read study. You also get the raw data to do your own analysis by segment. The report is designed for use by Retailers, Hardware Providers, Software Providers, Service Providers, Investors, Property Managers and others who might have a vested interest in the North American retail market. The complete outline with chart titles is below. The raw data is also available for this study when purchased. Highlights Along with research study analysis your license also includes the raw data in spreadsheet form to do your own cross tabs. You can cross tab any answer to any other answer for unique insight. We break down the data to find answers to questions that many in our industry are asking, like the following: What do the IT Spend, Store Growth and Store Remodels look like for 2021? What are the retailers’ Top System Priorities? What does 2022 look like for POS, Software, Emerging Technologies? What are the trends driving change? How fast is Edge Computing, SD-WAN or Microservices growing? What digital customer journeys are profitable for retailers and which are optimized? What is the value of optimizing these journeys. Which segments are looking to replace POS clients or POS Software? Will it be a good year for Contactless Payments? Who is planning to deploy which Mobile Platforms, and when? Preview
FAQS
Is this a comprehensive view of the marketplace?
Did this survey cover larger or smaller retailers?
Can I share this study in my company?
Can I share this study with partners and clients?
Can I quote this study in my presentations and press releases?
In most cases this is fine but we ask that you run it by us first at ihl(at)ihlservices.com. Typically things shared in percentages (ie. this is 20% increase) then that is fine. Items in raw $$$ or units typically we will not allow to share. But we can work with you on this. We realize that you buy the research to use, so we can usually find a nice compromise that protects our IP and meets your needs.
Can I get access to the analysts who wrote or partnered in the study?
Yes, one of the core differentiators of IHL Research Studies is that included in part of the price is up to 1 hour with the analyst to ask follow-up questions or dig further into any assumptions. This does not extend to getting more data, just better insight into how we arrived at the data and came to the conclusions from that data.
Pricing License Options
Single User License – a lower priced license that is designed for use for a single user, not to be shared internal with other users or externally to partner, customers or other parties. IHL Group License and Fair Use AgreementAll of IHL Group’s generally available research are electronic licenses and are limited by the license type chosen for purchase. For Single User Licenses this means that the person buying the research is the only person to use the research. For Enterprise Licenses, these can be shared freely within the company. We only ask that this information not be shared with partners or others outside the purchasing company without authorization from IHL Group. The license does not extend to joint ventures or other partnerships. If the relationship is not a wholly-owned subsidiary, then both parties would need a license. Practically, this implies the following:
For Distributed Licenses, if applicable, the research can be shared with prospective customers and potential institutional investors. It cannot be shared with partners or other vendors who should be purchasing their own licenses. Table of ContentsTable of Contents Introduction Study Highlights Growth Data
Stores & Remodels Digital Customer Journeys Sales Change by Journey Sales as % of Total Overall % of Sales that has a Store Component Retailer Priorities for 2022 Traditional Technologies and Purchase Plans Emerging Technologies and Purchase Plan Spend for Innovation of Existing Systems Appendix and Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
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よくあるご質問IHL Group社はどのような調査会社ですか?IHLグループ (IHL Group) は、米国テネシー州に本社をおき、世界の小売業とサービス業向けのIT技術を専門に調査しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |