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2024-2029年 世界の機内エンターテインメント(IFE)市場展望 プレイヤー、タイプ、用途、地域別の市場規模、シェア、動向分析レポート


2024-2029 Global In-flight Entertainment (IFE) Outlook Market Size, Share & Trends Analysis Report By Player, Type, Application and Region

調査チームは、機内エンターテインメント(IFE)市場規模が2024年のXXXから2029年にはXXXに成長し、推定CAGRはXXになると予測している。本調査で考慮した基準年は2023年であり、市場規模は2024年から2029年まで予... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
HNY Research
HNYリサーチ
2024年10月16日 US$3,150
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サマリー

調査チームは、機内エンターテインメント(IFE)市場規模が2024年のXXXから2029年にはXXXに成長し、推定CAGRはXXになると予測している。本調査で考慮した基準年は2023年であり、市場規模は2024年から2029年まで予測される。

本レポートの主な目的は、ユーザーが市場の定義、セグメンテーション、市場ポテンシャル、影響力のあるトレンド、主要10地域と主要50カ国で市場が直面している課題などの観点から市場を理解することです。本レポートの作成にあたり、深い調査と分析を行いました。読者は本レポートが市場を深く理解する上で非常に役立つと思われる。市場に関するデータや情報は、ウェブサイト、企業のアニュアルレポート、ジャーナルなど、信頼できる情報源から取得し、業界の専門家によってチェックされ、検証されています。事実とデータは、図、グラフ、円グラフ、その他の絵画的表現を用いてレポートに表現されています。これにより、視覚的な表現が強化され、事実の理解がより深まります。

市場プレイヤー別
Gogo LLC
グローバル・イーグル・エンターテイメント
株式会社
タレスグループ
ゾディアック・エアロスペース
ハネウェル・インターナショナル
パナソニック アビオニクス株式会社
バイアサット
ロックウェル・コリンズ
ルフトハンザ・システムズGmbH & Co.Kg
シタオンエア

タイプ別
IFEハードウェア
IFEコネクティビティ&コミュニケーション
IFEコンテンツ

アプリケーション別
ナローボディ航空機
ワイドボディ機
その他

地域/国別
北米
米国
カナダ
メキシコ

東アジア
中国
日本
韓国

欧州
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
ロシア
スペイン
オランダ
スイス
ポーランド

南アジア
インド
パキスタン
バングラデシュ

東南アジア
インドネシア
タイ
シンガポール
マレーシア
フィリピン
ベトナム
ミャンマー

中東
トルコ
サウジアラビア
イラン
アラブ首長国連邦
イスラエル
イラク
カタール
クウェート
オマーン

アフリカ
ナイジェリア
南アフリカ
エジプト
アルジェリア
モロッコ

オセアニア
オーストラリア
ニュージーランド

南米
ブラジル
アルゼンチン
コロンビア
チリ
ベネズエラ
ペルー
プエルトリコ
エクアドル

その他の地域
カザフスタン

レポート対象範囲
本レポートで取り上げているのは、市場プレイヤー、原材料サプライヤー、機器サプライヤー、エンドユーザー、トレーダー、流通業者など、市場に関わる主要な市場プレイヤーです。
企業の完全なプロフィールが記載されています。また、生産能力、生産量、価格、収益、コスト、グロス、グロスマージン、販売量、販売収益、消費量、成長率、輸出入、供給量、将来戦略、技術開発なども含まれています。本レポートでは12年間のデータ履歴と予測を分析。
市場の成長要因については、市場のさまざまなエンドユーザーについて詳しく説明しています。
市場プレイヤー別、地域別、タイプ別、用途別などのデータと情報、特定の要件に応じてカスタム調査を追加することができます。
レポートは市場のSWOT分析を含んでいます。最後に、産業専門家の意見が含まれる結論部分が含まれています。

購入の主な理由
市場の洞察に満ちた分析を獲得し、世界市場とその商業状況を包括的に理解する。
生産プロセス、主要課題、開発リスクを軽減するための解決策を評価する。
市場で最も影響力のある推進力と抑制力、および世界市場への影響を理解する。
各主要組織が採用している市場戦略について知る。
市場の将来展望と見通しを理解する。
標準的な構成のレポートのほか、特定の要件に応じたカスタムリサーチも提供しています。

当レポートでは、機内エンターテインメント(IFE)の世界、上位10地域、上位50カ国の市場規模2018-2023年、および産業、世界の主要企業/サプライヤー、地域別の市場シェアを含む開発予測2024-2029年に焦点を当て、企業や製品の紹介、その価格と利益の状態、マーケティング状況&市場成長ドライバーと課題を提供することになる種類や用途別の市場状況と開発動向を含む市場での地位、2020年を基準年としています。

主な分析指標
市場プレイヤーと競合分析:会社概要、製品仕様、生産能力/売上高、収益、価格、グロスマージン2018-2023&製品タイプ別売上高を含む業界の主要プレイヤーをカバーしています。
世界および地域市場分析:本レポートには、世界市場および地域市場の現状と展望2024-2029が含まれています。さらに、本レポートでカバーされている各地域&国についての詳細な内訳を提供しています。生産量、消費量、輸出入量、販売量、収益予測を明らかにします。
製品タイプ別市場分析:機内エンターテインメント(IFE)産業における主要な製品タイプを網羅し、各主要プレイヤーの製品仕様、数量、販売量、金額(M USD)を掲載しています。
アプリケーションタイプ別Markat分析:機内エンターテインメント(IFE)産業とその用途に基づいて、市場はさらにその産業のいくつかの主要な用途に細分化されます。各産業のアプリケーション別の市場規模、CAGR、予測を提供します。
市場動向:競争の激化と絶え間ない技術革新を含む市場の主要動向。
機会と促進要因:成長する需要と新技術の特定
ポーターズファイブフォース分析:新規参入の脅威、サプライヤーの交渉力、バイヤーの交渉力、代替製品やサービスの脅威、既存業界のライバルの脅威。

COVID-19の影響
レポートでは、コロナウイルスCOVID-19の影響を取り上げている:2019年12月にCOVID-19ウイルスが発生して以来、この病気は世界保健機関(WHO)が公衆衛生上の緊急事態を宣言するなど、世界中のほぼすべての国に広がっている。コロナウイルス病2019(COVID-19)の世界的な影響はすでに出始めており、2023年には機内エンターテインメント(IFE)市場に大きな影響を与えるだろう。COVID-19の発生は、フライトのキャンセル、渡航禁止と検疫、レストランの閉店、屋内外のイベントの制限、40カ国以上の非常事態宣言、サプライチェーンの大幅な停滞、株式市場の変動、景況感の低下、国民のパニックの拡大、将来への不安など、さまざまな側面に影響をもたらしている。


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目次

1 レポート概要
1.1 調査範囲
1.2 主要市場セグメント
1.3 対象プレイヤー機内エンターテインメント(IFE)売上高ランキング
1.4 タイプ別市場分析
1.4.1 世界の機内エンターテインメント(IFE)市場規模成長率:タイプ別2024 VS 2029
1.4.2 IFEハードウェア
1.4.3 IFEコネクティビティと通信
1.4.4 IFEコンテンツ
1.5 アプリケーション別市場
1.5.1 世界のアプリケーション別機内エンターテインメント(IFE)市場シェア:2024年~2029年
1.5.2 ナローボディ航空機
1.5.3 ワイドボディ航空機
1.5.4 その他
1.6 研究目的
1.7 考慮された年数
1.8 世界の機内エンターテインメント(IFE)市場の概観
1.8.1 世界の機内エンターテインメント(IFE)市場の現状と展望(2018-2029)
1.8.2 北米
1.8.3 東アジア
1.8.4 欧州
1.8.5 南アジア
1.8.6 東南アジア
1.8.7 中東
1.8.8 アフリカ
1.8.9 オセアニア
1.8.10 南米
1.8.11 その他の地域
1.9 世界市場の成長展望
1.9.1 世界の機内エンターテインメント(IFE)収益の推定と予測(2018〜2029年)
1.9.2 世界の機内エンターテインメント(IFE)生産能力の推定と予測(2018〜2029年)
1.9.3 世界の機内エンターテインメント(IFE)生産量の推定と予測(2018〜2029年)
2 製造コスト構造分析
2.1 原材料
2.2 機内エンターテインメント(IFE)の製造コスト構造分析
2.3 機内エンターテインメント(IFE)の製造工程分析
2.4 機内エンターテインメント(IFE)の産業チェーン構造
3 機内エンターテインメント(IFE)の開発および製造工場分析
3.1 機内エンターテインメント(IFE)生産トップメーカーの本社、順位
3.2 世界の機内エンターテインメント(IFE)の製造工場分布と商業生産日
4 メーカー別市場競争
4.1 世界の機内エンターテインメント(IFE)生産能力 メーカー別市場シェア(2018年~2023年)
4.2 世界の機内エンターテインメント(IFE)売上高メーカー別市場シェア(2018-2023)
4.3 世界の機内エンターテインメント(IFE)メーカー別平均価格(2018-2023)
4.4 機内エンターテインメント(IFE)の生産拠点、サービス提供地域、製品タイプのメーカー
5 機内エンターテインメント(IFE)の地域市場分析
5.1 機内エンターテインメント(IFE)の地域別生産量
5.1.1 世界の機内エンターテイメント(IFE)の地域別生産量(2018-2023)
5.1.2 世界の地域別機内エンターテインメント(IFE)収益
5.2 地域別機内エンターテインメント(IFE)消費量
5.3 北米の機内エンターテインメント(IFE)市場分析
5.3.1 北米の機内エンターテインメント(IFE)生産量
5.3.2 北米の機内エンターテインメント(IFE)収入
5.3.3 北米の主要メーカー
5.3.4 北米の機内エンターテインメント(IFE)の輸入と輸出
5.4 東アジアの機内エンターテインメント(IFE)市場分析
5.4.1 東アジアの機内エンターテインメント(IFE)生産量
5.4.2 東アジアの機内エンターテインメント(IFE)収入
5.4.3 東アジアの主要メーカー
5.4.4 東アジアの機内エンターテインメント(IFE)の輸入と輸出
5.5 欧州の機内エンターテインメント(IFE)市場分析
5.5.1 欧州の機内エンターテインメント(IFE)生産量
5.5.2 欧州の機内エンターテインメント(IFE)収入
5.5.3 欧州の主要メーカー
5.5.4 欧州の機内エンターテインメント(IFE)の輸入と輸出
5.6 南アジアの機内エンターテインメント(IFE)市場分析
5.6.1 南アジアの機内エンターテインメント(IFE)生産
5.6.2 南アジアの機内エンターテインメント(IFE)収入
5.6.3 南アジアの主要メーカー
5.6.4 南アジアの機内エンターテインメント(IFE)の輸入と輸出
5.7 東南アジアの機内エンターテインメント(IFE)市場分析
5.7.1 東南アジアの機内エンターテインメント(IFE)生産量
5.7.2 東南アジアの機内エンターテインメント(IFE)収入
5.7.3 東南アジアの主要メーカー
5.7.4 東南アジアの機内エンターテインメント(IFE)の輸入と輸出
5.8 中東の機内エンターテインメント(IFE)市場分析
5.8.1 中東の機内エンターテインメント(IFE)生産量
5.8.2 中東の機内エンターテインメント(IFE)収入
5.8.3 中東の主要メーカー
5.8.4 中東の機内エンターテインメント(IFE)の輸入と輸出
5.9 アフリカの機内エンターテインメント(IFE)市場分析
5.9.1 アフリカの機内エンターテインメント(IFE)の生産
5.9.2 アフリカの機内エンターテインメント(IFE)収入
5.9.3 アフリカの主要メーカー
5.9.4 アフリカの機内エンターテインメント(IFE)の輸入と輸出
5.10 オセアニアの機内エンターテインメント(IFE)市場分析
5.10.1 オセアニアの機内エンターテインメント(IFE)生産
5.10.2 オセアニアの機内エンターテインメント(IFE)収入
5.10.3 オセアニアの主要メーカー
5.10.4 オセアニアの機内エンターテインメント(IFE)の輸入と輸出
5.11 南アメリカの機内エンターテインメント(IFE)市場分析
5.11.1 南米の機内エンターテインメント(IFE)生産
5.11.2 南米の機内エンターテインメント(IFE)収入
5.11.3 南米の主要メーカー
5.11.4 南米の機内エンターテインメント(IFE)の輸入と輸出
6 機内エンターテインメント(IFE)のタイプ別販売市場(2018-2029)
6.1 世界の機内エンターテインメント(IFE)タイプ別歴史的市場規模(2018年-2023年)
6.2 世界の機内エンターテインメント(IFE)タイプ別市場規模予測(2024年~2029年)
7 機内エンターテインメント(IFE)の用途別消費市場(2018-2029)
7.1 世界の機内エンターテインメント(IFE)用途別歴史的市場規模(2018-2023)
7.2 世界の機内エンターテイメント(IFE)用途別市場規模予測(2024-2029)
8 機内エンターテインメント(IFE)事業の企業プロファイルと主要人物
8.1 Gogo LLC
8.1.1 Gogo LLC 会社概要
8.1.2 Gogo LLC の機内エンターテインメント(IFE)製品仕様
8.1.3 Gogo LLC の機内エンターテインメント(IFE)生産能力、収益、価格および粗利率(2018-2023 年)
8.2 グローバル・イーグル・エンターテイメント
8.2.1 Global Eagle Entertainmentの会社概要
8.2.2 Global Eagle Entertainment機内エンターテインメント(IFE)製品仕様
8.2.3 グローバルEagle Entertainment機内エンターテインメント(IFE)生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.3 Inc.
8.3.1 Inc.会社概要
8.3.2 Inc.機内エンターテイメント(IFE)製品仕様
8.3.3 Inc.機内エンターテインメント(IFE)の生産能力、売上高、価格、グロス・マージン(2018-2023年)
8.4 タレス・グループ
8.4.1 Thales Group 会社概要
8.4.2 Thales Groupの機内エンターテインメント(IFE)製品仕様
8.4.3 Thales Group機内エンターテインメント(IFE)生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.5 ゾディアック・エアロスペース
8.5.1 ゾディアック・エアロスペース 会社概要
8.5.2 ゾディアック・エアロスペース機内エンターテインメント(IFE)製品仕様
8.5.3 ゾディアック・エアロスペース機内エンターテインメント(IFE)生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.6 ハネウェル・インターナショナル
8.6.1 ハネウェル・インターナショナル 会社概要
8.6.2 ハネウェル・インターナショナルの機内エンターテインメント(IFE)製品仕様
8.6.3 ハネウェル・インターナショナルの機内エンターテインメント(IFE)生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.7 パナソニック アビオニクス株式会社
8.7.1 パナソニック アビオニクス株式会社 会社概要
8.7.2 パナソニック アビオニクス社の機内エンターテインメント(IFE)製品仕様
8.7.3 パナソニック アビオニクス株式会社 機内エンターテインメント(IFE)生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.8 Viasat Inc.
8.8.1 Viasat Inc.会社概要
8.8.2 Viasat Inc.機内エンターテインメント(IFE)製品の仕様
8.8.3 Viasat Inc.機内エンターテインメント(IFE)の生産能力、収益、価格、およびグロス・マージン(2018-2023)
8.9 ロックウェル・コリンズ
8.9.1 ロックウェル・コリンズ 会社概要
8.9.2 ロックウェル・コリンズの機内エンターテインメント(IFE)製品仕様
8.9.3 ロックウェル・コリンズの機内エンターテインメント(IFE)生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.10 ルフトハンザ・システムズ GmbH & Co.Kg
8.10.1 Lufthansa Systems GmbH & Co.Kg 会社概要
8.10.2 Lufthansa Systems GmbH & Co.Kg 機内エンターテインメント(IFE)製品仕様
8.10.3 Lufthansa Systems GmbH & Co.Kg 機内エンターテインメント(IFE)の生産能力、売上高、価格および売上総利益(2018-2023)
8.11 シタオンエア
8.11.1 SITAONAIR 会社概要
8.11.2 シタオネア機内エンターテインメント(IFE)製品仕様
8.11.3 SITAONAIR機内エンターテインメント(IFE)生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
9 生産と供給の予測
9.1 機内エンターテインメント(IFE)の世界生産予測(2024年~2029年)
9.2 機内エンターテインメント(IFE)の世界売上高予測(2024-2029)
9.3 機内エンターテインメント(IFE)の世界予測価格(2018-2029)
9.4 機内エンターテインメント(IFE)の地域別世界生産量予測(2024年~2029年)
9.4.1 北米機内エンターテインメント(IFE)の生産量、収益予測(2024年~2029年)
9.4.2 東アジアの機内エンターテインメント(IFE)生産、売上予測(2024-2029)
9.4.3 欧州の機内エンターテインメント(IFE)生産、収益の見通し(2024-2029)
9.4.4 南アジアの機内エンターテインメント(IFE)生産、収益の見通し(2024-2029)
9.4.5 東南アジアの機内エンターテインメント(IFE)生産、売上予測(2024-2029)
9.4.6 中東機内エンターテインメント(IFE)の生産、収益の見通し(2024-2029)
9.4.7 アフリカ 機内エンターテインメント(IFE)の生産、収益の見通し(2024-2029)
9.4.8 オセアニア 機内エンターテインメント(IFE)の生産、収益の見通し(2024-2029)
9.4.9 南アメリカの機内エンターテインメント(IFE)生産、売上予測(2024-2029)
9.4.10 その他の地域の機内エンターテインメント(IFE)の生産、収益の見通し(2024-2029)
9.5 タイプ別および用途別の予測(2024~2029年)
9.5.1 世界のタイプ別販売量、販売収入、販売価格の予測(2024年~2029年)
9.5.2 用途別機内エンターテインメント(IFE)の世界消費予測(2024~2029年)
10 消費と需要の予測
10.1 北米の国別機内エンターテインメント(IFE)消費量予測
10.2 東アジア市場の国別機内エンターテインメント(IFE)消費予測
10.3 欧州市場の国別機内エンターテインメント(IFE)消費量予測
10.4 南アジアの国別機内エンターテインメント(IFE)消費量予測
10.5 東南アジア市場予測国別機内エンターテインメント(IFE)消費量
10.6 中東の国別機内エンターテインメント(IFE)消費量予測
10.7 アフリカの国別機内エンターテインメント(IFE)消費量予測
10.8 オセアニアの国別機内エンターテインメント(IFE)消費量予測
10.9 南アメリカの国別機内エンターテインメント(IFE)消費量予測
10.10 その他の地域の国別機内エンターテインメント(IFE)消費量予測
11 マーケティングチャネル、流通業者および顧客
11.1 マーケティングチャネル
11.1.1 直接チャネル
11.1.2 間接チャネル
12 市場ダイナミクス
12.1 市場動向
12.2 機会と促進要因
12.3 課題
12.4 ポーターのファイブフォース分析
13 結論
14 付録
14.1 方法論/調査アプローチ
14.1.1 調査プログラム/設計
14.1.2 市場規模の推定
14.1.3 市場の内訳とデータ三角測量
14.2 データソース
14.2.1 二次情報源
14.2.2 一次情報源
14.3 免責事項

 

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Summary

The research team projects that the In-flight Entertainment (IFE) market size will grow from XXX in 2024 to XXX by 2029, at an estimated CAGR of XX. The base year considered for the study is 2023, and the market size is projected from 2024 to 2029.

The prime objective of this report is to help the user understand the market in terms of its definition, segmentation, market potential, influential trends, and the challenges that the market is facing with 10 major regions and 50 major countries. Deep researches and analysis were done during the preparation of the report. The readers will find this report very helpful in understanding the market in depth. The data and the information regarding the market are taken from reliable sources such as websites, annual reports of the companies, journals, and others and were checked and validated by the industry experts. The facts and data are represented in the report using diagrams, graphs, pie charts, and other pictorial representations. This enhances the visual representation and also helps in understanding the facts much better.

By Market Players:
Gogo LLC
Global Eagle Entertainment
Inc.
Thales Group
Zodiac Aerospace
Honeywell International
Panasonic Avionics Corporation
Viasat Inc.
Rockwell Collins
Lufthansa Systems GmbH & Co. Kg
SITAONAIR

By Type
IFE Hardware
IFE Connectivity and Communication
IFE Content

By Application
Narrow Body Aircraft
Wide Body Aircraft
Others

By Regions/Countries:
North America
United States
Canada
Mexico

East Asia
China
Japan
South Korea

Europe
Germany
United Kingdom
France
Italy
Russia
Spain
Netherlands
Switzerland
Poland

South Asia
India
Pakistan
Bangladesh

Southeast Asia
Indonesia
Thailand
Singapore
Malaysia
Philippines
Vietnam
Myanmar

Middle East
Turkey
Saudi Arabia
Iran
United Arab Emirates
Israel
Iraq
Qatar
Kuwait
Oman

Africa
Nigeria
South Africa
Egypt
Algeria
Morocoo

Oceania
Australia
New Zealand

South America
Brazil
Argentina
Colombia
Chile
Venezuela
Peru
Puerto Rico
Ecuador

Rest of the World
Kazakhstan

Points Covered in The Report
The points that are discussed within the report are the major market players that are involved in the market such as market players, raw material suppliers, equipment suppliers, end users, traders, distributors and etc.
The complete profile of the companies is mentioned. And the capacity, production, price, revenue, cost, gross, gross margin, sales volume, sales revenue, consumption, growth rate, import, export, supply, future strategies, and the technological developments that they are making are also included within the report. This report analyzed 12 years data history and forecast.
The growth factors of the market is discussed in detail wherein the different end users of the market are explained in detail.
Data and information by market player, by region, by type, by application and etc, and custom research can be added according to specific requirements.
The report contains the SWOT analysis of the market. Finally, the report contains the conclusion part where the opinions of the industrial experts are included.

Key Reasons to Purchase
To gain insightful analyses of the market and have comprehensive understanding of the global market and its commercial landscape.
Assess the production processes, major issues, and solutions to mitigate the development risk.
To understand the most affecting driving and restraining forces in the market and its impact in the global market.
Learn about the market strategies that are being adopted by leading respective organizations.
To understand the future outlook and prospects for the market.
Besides the standard structure reports, we also provide custom research according to specific requirements.

The report focuses on Global, Top 10 Regions and Top 50 Countries Market Size of In-flight Entertainment (IFE) 2018-2023, and development forecast 2024-2029 including industries, major players/suppliers worldwide and market share by regions, with company and product introduction, position in the market including their market status and development trend by types and applications which will provide its price and profit status, and marketing status & market growth drivers and challenges, with base year as 2020.

Key Indicators Analysed
Market Players & Competitor Analysis: The report covers the key players of the industry including Company Profile, Product Specifications, Production Capacity/Sales, Revenue, Price and Gross Margin 2018-2023 & Sales by Product Types.
Global and Regional Market Analysis: The report includes Global & Regional market status and outlook 2024-2029. Further the report provides break down details about each region & countries covered in the report. Identifying its production, consumption, import & export, sales volume & revenue forecast.
Market Analysis by Product Type: The report covers majority Product Types in the In-flight Entertainment (IFE) Industry, including its product specifcations by each key player, volume, sales by Volume and Value (M USD).
Markat Analysis by Application Type: Based on the In-flight Entertainment (IFE) Industry and its applications, the market is further sub-segmented into several major Application of its industry. It provides you with the market size, CAGR & forecast by each industry applications.
Market Trends: Market key trends which include Increased Competition and Continuous Innovations.
Opportunities and Drivers: Identifying the Growing Demands and New Technology
Porters Five Force Analysis: The report will provide with the state of competition in industry depending on five basic forces: threat of new entrants, bargaining power of suppliers, bargaining power of buyers, threat of substitute products or services, and existing industry rivalry.

COVID-19 Impact
Report covers Impact of Coronavirus COVID-19: Since the COVID-19 virus outbreak in December 2019, the disease has spread to almost every country around the globe with the World Health Organization declaring it a public health emergency. The global impacts of the coronavirus disease 2019 (COVID-19) are already starting to be felt, and will significantly affect the In-flight Entertainment (IFE) market in 2023. The outbreak of COVID-19 has brought effects on many aspects, like flight cancellations; travel bans and quarantines; restaurants closed; all indoor/outdoor events restricted; over forty countries state of emergency declared; massive slowing of the supply chain; stock market volatility; falling business confidence, growing panic among the population, and uncertainty about future.



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Table of Contents

1 Report Overview
1.1 Study Scope
1.2 Key Market Segments
1.3 Players Covered: Ranking by In-flight Entertainment (IFE) Revenue
1.4 Market Analysis by Type
1.4.1 Global In-flight Entertainment (IFE) Market Size Growth Rate by Type: 2024 VS 2029
1.4.2 IFE Hardware
1.4.3 IFE Connectivity and Communication
1.4.4 IFE Content
1.5 Market by Application
1.5.1 Global In-flight Entertainment (IFE) Market Share by Application: 2024-2029
1.5.2 Narrow Body Aircraft
1.5.3 Wide Body Aircraft
1.5.4 Others
1.6 Study Objectives
1.7 Years Considered
1.8 Overview of Global In-flight Entertainment (IFE) Market
1.8.1 Global In-flight Entertainment (IFE) Market Status and Outlook (2018-2029)
1.8.2 North America
1.8.3 East Asia
1.8.4 Europe
1.8.5 South Asia
1.8.6 Southeast Asia
1.8.7 Middle East
1.8.8 Africa
1.8.9 Oceania
1.8.10 South America
1.8.11 Rest of the World
1.9 Global Market Growth Prospects
1.9.1 Global In-flight Entertainment (IFE) Revenue Estimates and Forecasts (2018-2029)
1.9.2 Global In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity Estimates and Forecasts (2018-2029)
1.9.3 Global In-flight Entertainment (IFE) Production Estimates and Forecasts (2018-2029)
2 Manufacturing Cost Structure Analysis
2.1 Raw Material
2.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of In-flight Entertainment (IFE)
2.3 Manufacturing Process Analysis of In-flight Entertainment (IFE)
2.4 Industry Chain Structure of In-flight Entertainment (IFE)
3 Development and Manufacturing Plants Analysis of In-flight Entertainment (IFE)
3.1 Top Manufacturers Headquarters, Rank by In-flight Entertainment (IFE) Production
3.2 Global In-flight Entertainment (IFE) Manufacturing Plants Distribution and Commercial Production Date
4 Market Competition by Manufacturers
4.1 Global In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity Market Share by Manufacturers (2018-2023)
4.2 Global In-flight Entertainment (IFE) Revenue Market Share by Manufacturers (2018-2023)
4.3 Global In-flight Entertainment (IFE) Average Price by Manufacturers (2018-2023)
4.4 Manufacturers In-flight Entertainment (IFE) Production Sites, Area Served, Product Type
5 In-flight Entertainment (IFE) Regional Market Analysis
5.1 In-flight Entertainment (IFE) Production by Regions
5.1.1 Global In-flight Entertainment (IFE) Production by Regions (2018-2023)
5.1.2 Global In-flight Entertainment (IFE) Revenue by Regions
5.2 In-flight Entertainment (IFE) Consumption by Regions
5.3 North America In-flight Entertainment (IFE) Market Analysis
5.3.1 North America In-flight Entertainment (IFE) Production
5.3.2 North America In-flight Entertainment (IFE) Revenue
5.3.3 Key Manufacturers in North America
5.3.4 North America In-flight Entertainment (IFE) Import and Export
5.4 East Asia In-flight Entertainment (IFE) Market Analysis
5.4.1 East Asia In-flight Entertainment (IFE) Production
5.4.2 East Asia In-flight Entertainment (IFE) Revenue
5.4.3 Key Manufacturers in East Asia
5.4.4 East Asia In-flight Entertainment (IFE) Import & Export
5.5 Europe In-flight Entertainment (IFE) Market Analysis
5.5.1 Europe In-flight Entertainment (IFE) Production
5.5.2 Europe In-flight Entertainment (IFE) Revenue
5.5.3 Key Manufacturers in Europe
5.5.4 Europe In-flight Entertainment (IFE) Import & Export
5.6 South Asia In-flight Entertainment (IFE) Market Analysis
5.6.1 South Asia In-flight Entertainment (IFE) Production
5.6.2 South Asia In-flight Entertainment (IFE) Revenue
5.6.3 Key Manufacturers in South Asia
5.6.4 South Asia In-flight Entertainment (IFE) Import & Export
5.7 Southeast Asia In-flight Entertainment (IFE) Market Analysis
5.7.1 Southeast Asia In-flight Entertainment (IFE) Production
5.7.2 Southeast Asia In-flight Entertainment (IFE) Revenue
5.7.3 Key Manufacturers in Southeast Asia
5.7.4 Southeast Asia In-flight Entertainment (IFE) Import & Export
5.8 Middle East In-flight Entertainment (IFE) Market Analysis
5.8.1 Middle East In-flight Entertainment (IFE) Production
5.8.2 Middle East In-flight Entertainment (IFE) Revenue
5.8.3 Key Manufacturers in Middle East
5.8.4 Middle East In-flight Entertainment (IFE) Import & Export
5.9 Africa In-flight Entertainment (IFE) Market Analysis
5.9.1 Africa In-flight Entertainment (IFE) Production
5.9.2 Africa In-flight Entertainment (IFE) Revenue
5.9.3 Key Manufacturers in Africa
5.9.4 Africa In-flight Entertainment (IFE) Import & Export
5.10 Oceania In-flight Entertainment (IFE) Market Analysis
5.10.1 Oceania In-flight Entertainment (IFE) Production
5.10.2 Oceania In-flight Entertainment (IFE) Revenue
5.10.3 Key Manufacturers in Oceania
5.10.4 Oceania In-flight Entertainment (IFE) Import & Export
5.11 South America In-flight Entertainment (IFE) Market Analysis
5.11.1 South America In-flight Entertainment (IFE) Production
5.11.2 South America In-flight Entertainment (IFE) Revenue
5.11.3 Key Manufacturers in South America
5.11.4 South America In-flight Entertainment (IFE) Import & Export
6 In-flight Entertainment (IFE) Sales Market by Type (2018-2029)
6.1 Global In-flight Entertainment (IFE) Historic Market Size by Type (2018-2023)
6.2 Global In-flight Entertainment (IFE) Forecasted Market Size by Type (2024-2029)
7 In-flight Entertainment (IFE) Consumption Market by Application(2018-2029)
7.1 Global In-flight Entertainment (IFE) Historic Market Size by Application (2018-2023)
7.2 Global In-flight Entertainment (IFE) Forecasted Market Size by Application (2024-2029)
8 Company Profiles and Key Figures in In-flight Entertainment (IFE) Business
8.1 Gogo LLC
8.1.1 Gogo LLC Company Profile
8.1.2 Gogo LLC In-flight Entertainment (IFE) Product Specification
8.1.3 Gogo LLC In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.2 Global Eagle Entertainment
8.2.1 Global Eagle Entertainment Company Profile
8.2.2 Global Eagle Entertainment In-flight Entertainment (IFE) Product Specification
8.2.3 Global Eagle Entertainment In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.3 Inc.
8.3.1 Inc. Company Profile
8.3.2 Inc. In-flight Entertainment (IFE) Product Specification
8.3.3 Inc. In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.4 Thales Group
8.4.1 Thales Group Company Profile
8.4.2 Thales Group In-flight Entertainment (IFE) Product Specification
8.4.3 Thales Group In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.5 Zodiac Aerospace
8.5.1 Zodiac Aerospace Company Profile
8.5.2 Zodiac Aerospace In-flight Entertainment (IFE) Product Specification
8.5.3 Zodiac Aerospace In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.6 Honeywell International
8.6.1 Honeywell International Company Profile
8.6.2 Honeywell International In-flight Entertainment (IFE) Product Specification
8.6.3 Honeywell International In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.7 Panasonic Avionics Corporation
8.7.1 Panasonic Avionics Corporation Company Profile
8.7.2 Panasonic Avionics Corporation In-flight Entertainment (IFE) Product Specification
8.7.3 Panasonic Avionics Corporation In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.8 Viasat Inc.
8.8.1 Viasat Inc. Company Profile
8.8.2 Viasat Inc. In-flight Entertainment (IFE) Product Specification
8.8.3 Viasat Inc. In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.9 Rockwell Collins
8.9.1 Rockwell Collins Company Profile
8.9.2 Rockwell Collins In-flight Entertainment (IFE) Product Specification
8.9.3 Rockwell Collins In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.10 Lufthansa Systems GmbH & Co. Kg
8.10.1 Lufthansa Systems GmbH & Co. Kg Company Profile
8.10.2 Lufthansa Systems GmbH & Co. Kg In-flight Entertainment (IFE) Product Specification
8.10.3 Lufthansa Systems GmbH & Co. Kg In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.11 SITAONAIR
8.11.1 SITAONAIR Company Profile
8.11.2 SITAONAIR In-flight Entertainment (IFE) Product Specification
8.11.3 SITAONAIR In-flight Entertainment (IFE) Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
9 Production and Supply Forecast
9.1 Global Forecasted Production of In-flight Entertainment (IFE) (2024-2029)
9.2 Global Forecasted Revenue of In-flight Entertainment (IFE) (2024-2029)
9.3 Global Forecasted Price of In-flight Entertainment (IFE) (2018-2029)
9.4 Global Forecasted Production of In-flight Entertainment (IFE) by Region (2024-2029)
9.4.1 North America In-flight Entertainment (IFE) Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.2 East Asia In-flight Entertainment (IFE) Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.3 Europe In-flight Entertainment (IFE) Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.4 South Asia In-flight Entertainment (IFE) Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.5 Southeast Asia In-flight Entertainment (IFE) Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.6 Middle East In-flight Entertainment (IFE) Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.7 Africa In-flight Entertainment (IFE) Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.8 Oceania In-flight Entertainment (IFE) Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.9 South America In-flight Entertainment (IFE) Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.10 Rest of the World In-flight Entertainment (IFE) Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.5 Forecast by Type and by Application (2024-2029)
9.5.1 Global Sales Volume, Sales Revenue and Sales Price Forecast by Type (2024-2029)
9.5.2 Global Forecasted Consumption of In-flight Entertainment (IFE) by Application (2024-2029)
10 Consumption and Demand Forecast
10.1 North America Forecasted Consumption of In-flight Entertainment (IFE) by Country
10.2 East Asia Market Forecasted Consumption of In-flight Entertainment (IFE) by Country
10.3 Europe Market Forecasted Consumption of In-flight Entertainment (IFE) by Countriy
10.4 South Asia Forecasted Consumption of In-flight Entertainment (IFE) by Country
10.5 Southeast Asia Forecasted Consumption of In-flight Entertainment (IFE) by Country
10.6 Middle East Forecasted Consumption of In-flight Entertainment (IFE) by Country
10.7 Africa Forecasted Consumption of In-flight Entertainment (IFE) by Country
10.8 Oceania Forecasted Consumption of In-flight Entertainment (IFE) by Country
10.9 South America Forecasted Consumption of In-flight Entertainment (IFE) by Country
10.10 Rest of the world Forecasted Consumption of In-flight Entertainment (IFE) by Country
11 Marketing Channel, Distributors and Customers
11.1 Marketing Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
12 Market Dynamics
12.1 Market Trends
12.2 Opportunities and Drivers
12.3 Challenges
12.4 Porter's Five Forces Analysis
13 Conclusion
14 Appendix
14.1 Methodology/Research Approach
14.1.1 Research Programs/Design
14.1.2 Market Size Estimation
14.1.3 Market Breakdown and Data Triangulation
14.2 Data Source
14.2.1 Secondary Sources
14.2.2 Primary Sources
14.3 Disclaimer

 

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