世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

食用ウォーターポッド市場

食用ウォーターポッド市場


Edible Water Pods Market

食用水ポッド市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した食用ウォーターポッドに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月17日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3-5営業日以内 324 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

食用水ポッド市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した食用ウォーターポッドに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

成分別

- アルギン酸ベースのウォーターポッド
- ゼラチンベースのウォーターポッド
- 植物性ウォーターポッド

フレーバー・インフュージョン別

- プレーンウォーター
- ミネラルウォーター
- スパークリングウォーター
- フレーバーウォーター
- その他

流通チャネル別

- 直販
- Eコマース販売
- 小売販売

地域別

- 北米
- 中南米
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

食用ウォーターポッド市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨事項も含まれています。

第01章 市場概要

本章では、食用ウォーターポッド市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が食用ウォーターポッド市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場範囲、分類学、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、By Ingredientsの加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 食用ウォーターポッドの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(1億2000万米ドル)および数量(9.0%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 食用ウォーターポッドの世界市場:価格分析

原料別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 食用ウォーターポッドの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:成分別

成分別に、食用ウォーターポッド市場はアルギン酸ベースのウォーターポッド、ゼラチンベースのウォーターポッド、植物ベースのウォーターポッドに区分される。また、上記の成分別の価値予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 食用ウォーターポッドの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:フレーバーおよびインフュージョン別

フレーバー・素材別に、エディブルウォーターポッド市場はプレーンウォーター、ミネラルウォーター、スパークリングウォーター、フレーバーウォーター、その他に区分されます。また、フレーバー別、インフュージョン別の市場魅力度分析も行っています。また、上記の「フレーバー別」と「インフュージョン別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 食用水ポッドの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、エディブルウォーターポッド市場は直販、Eコマース販売、小売販売に区分されます。また、「流通チャネル別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 食用ウォーターポッド市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に食用ウォーターポッド市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、中東・アフリカに区分します。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米食用ウォーターポッド市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの食用ウォーターポッド市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の食用ウォーターポッド市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の食用ウォーターポッド市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における食用ウォーターポッド市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの食用ウォーターポッド市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における食用ウォーターポッド市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの食用ウォーターポッド市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における食用ウォーターポッド市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカの食用ウォーターポッド市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における食用ウォーターポッド市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の食用ウォーターポッド市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

この章では、食用ウォーターポッド市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、成分別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレーヤーは、Ooho、Skipping Rocks Lab、Notpla、BluCon BioTech、Water Wandなどである。

第18章 前提条件と略語

この章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。

第19章 調査方法

この章では、食用ウォーターポッド市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.製品発表と最近の動向

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.バリューチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.営業利益率分析

3.5.3.既存バイヤーと潜在的バイヤーのリスト

3.6.価格分析

3.6.1.地域別価格帯評価

3.6.2.生産地別価格ポイント査定

3.6.3.2032年までの価格予測

3.6.4.価格決定要因

3.7.予測要因 - 関連性と影響

3.8.規制情勢

3.9.地域の親市場展望

3.10.生産と消費の統計

3.11.消費者調査分析

3.12.マクロ経済要因

4.2018年から2022年までの世界分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測、材料別

5.1.イントロダクション/主な調査結果

5.2.2018年から2022年までの材料別過去市場規模金額(百万米ドル)と数量(トン)分析

5.3.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析・予測:素材別

5.3.1.素材別(2023~2033年

5.3.2.ゼラチンベースのポッド

5.3.3.植物性ポッド

5.4.素材別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.材料別の絶対価格機会分析、2023~2033年

6.包装タイプ別、2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測

6.1.イントロダクション/主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの包装タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

6.3.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析・予測:包装タイプ別

6.3.1.包装タイプ(2023~2033年

6.3.2.シングルユース

6.3.3.バルク包装

6.4.包装タイプ別前年比成長動向分析、2018~2022年

6.5.包装タイプ別絶対額機会分析、2023~2033年

7.流通チャネル別、2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測

7.1.イントロダクション/主な調査結果

7.2.流通チャネル別の市場規模(百万米ドル)と数量(トン)の過去分析 2、

7.2.1.2018年から2022年まで

7.3.現在および将来の市場規模 金額(百万米ドル)・数量(トン)別分析と予測

7.3.1.流通チャネル(2023~2033年

7.3.2.オンライン小売

7.3.3.直接販売

7.3.4.小売店

7.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

7.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

8.エンドユーザー別、2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測

8.1.イントロダクション/主な調査結果

8.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

8.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析・予測:エンドユーザー別

8.3.1.エンドユーザー(2023年~2033年

8.3.2.個人

8.3.3.組織

8.3.4.イベント&コンファレンス

8.4.エンドユーザー別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

8.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.2018年から2022年までの世界分析と2023年から2033年までの予測、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.東アジア

9.3.5.南アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.MEA

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

10.1.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

10.1.1.2018年から2022年まで

10.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

10.2.1.国別

10.2.1.1.米国

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.素材別

10.2.3.包装タイプ別

10.2.4.流通チャネル別

10.2.5.エンドユーザー別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.素材別

10.3.3.包装タイプ別

10.3.4.流通チャネル別

10.3.5.エンドユーザー別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカの2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

11.1.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

11.1.1.2018年から2022年まで

11.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.アルゼンチン

11.2.1.4.チリ

11.2.1.5.ペルー

11.2.1.6.その他のラテンアメリカ

11.2.2.素材別

11.2.3.包装タイプ別

11.2.4.流通チャネル別

11.2.5.エンドユーザー別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.素材別

11.3.3.包装タイプ別

11.3.4.流通チャネル別

11.3.5.エンドユーザー別

11.4.主要項目

12.欧州の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

12.1.過去の市場規模金額(US$ Million)&数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

12.1.1.2018年から2022年まで

12.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イタリア

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.イギリス

12.2.1.5.スペイン

12.2.1.6.ロシア

12.2.1.7.ベネルクス

12.2.1.8.ポーランド

12.2.1.9.北欧諸国

12.2.1.10.その他のヨーロッパ

12.2.2.素材別

12.2.3.包装タイプ別

12.2.4.流通チャネル別

12.2.5.エンドユーザー別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.素材別

12.3.3.包装タイプ別

12.3.4.流通チャネル別

12.3.5.エンドユーザー別

12.4.主要項目

13.東アジアの国別分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

13.1.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

13.1.1.2018年から2022年まで

13.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.2.素材別

13.2.3.包装タイプ別

13.2.4.流通チャネル別

13.2.5.エンドユーザー別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.素材別

13.3.3.包装タイプ別

13.3.4.流通チャネル別

13.3.5.エンドユーザー別

13.4.主要項目

14.南アジアの国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

14.1.1.2018年から2022年まで

14.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

14.2.1.国別

14.2.1.1.インド

14.2.1.2.タイ

14.2.1.3.マレーシア

14.2.1.4.インドネシア

14.2.1.5.シンガポール

14.2.1.6.その他の南アジア

14.2.2.素材別

14.2.3.包装タイプ別

14.2.4.流通チャネル別

14.2.5.エンドユーザー別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.素材別

14.3.3.包装タイプ別

14.3.4.流通チャネル別

14.3.5.エンドユーザー別

14.4.主要項目

15.オセアニアの国別分析 2018~2022 年および 2023~2033 年予測

15.1.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

15.1.1.2018年から2022年まで

15.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.素材別

15.2.3.包装タイプ別

15.2.4.流通チャネル別

15.2.5.エンドユーザー別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.素材別

15.3.3.包装タイプ別

15.3.4.流通チャネル別

15.3.5.エンドユーザー別

15.4.主要項目

16.MEAの2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

16.1.過去の市場規模金額(US$ Million)・数量(トン)推移分析 市場分類別 2、

16.1.1.2018年から2022年まで

16.2.2023年から2033年までの市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.南アフリカ

16.2.1.3.中央アフリカ

16.2.1.4.北アフリカ

16.2.2.素材別

16.2.3.包装タイプ別

16.2.4.流通チャネル別

16.2.5.エンドユーザー別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.素材別

16.3.3.包装タイプ別

16.3.4.流通チャネル別

16.3.5.エンドユーザー別

16.4.主要項目

17.主要国分析

17.1.米国

17.1.1.価格分析

17.1.2.市場シェア分析(2023年

17.1.2.1.材料別

17.1.2.2.包装タイプ別

17.1.2.3.流通チャネル別

17.1.2.4.エンドユーザー別

17.2.カナダ

17.2.1.価格分析

17.2.2.市場シェア分析(2023年

17.2.2.1.材料別

17.2.2.2.包装タイプ別

17.2.2.3.流通チャネル別

17.2.2.4.エンドユーザー別

17.3.ブラジル

17.3.1.価格分析

17.3.2.市場シェア分析(2023年

17.3.2.1.材料別

17.3.2.2.包装タイプ別

17.3.2.3.流通チャネル別

17.3.2.4.エンドユーザー別

17.4.メキシコ

17.4.1.価格分析

17.4.2.市場シェア分析(2023年

17.4.2.1.材料別

17.4.2.2.包装タイプ別

17.4.2.3.流通チャネル別

17.4.2.4.エンドユーザー別

17.5.アルゼンチン

17.5.1.価格分析

17.5.2.市場シェア分析、2023年

17.5.2.1.材料別

17.5.2.2.包装タイプ別

17.5.2.3.流通チャネル別

17.5.2.4.エンドユーザー別

17.6.チリ

17.6.1.価格分析

17.6.2.市場シェア分析(2023年

17.6.2.1.材料別

17.6.2.2.包装タイプ別

17.6.2.3.流通チャネル別

17.6.2.4.エンドユーザー別

17.7.ペルー

17.7.1.価格分析

17.7.2.市場シェア分析(2023年

17.7.2.1.材料別

17.7.2.2.包装タイプ別

17.7.2.3.流通チャネル別

17.7.2.4.エンドユーザー別

17.8.ドイツ

17.8.1.価格分析

17.8.2.市場シェア分析、2023年

17.8.2.1.材料別

17.8.2.2.包装タイプ別

17.8.2.3.流通チャネル別

17.8.2.4.エンドユーザー別

17.9.イタリア

17.9.1.価格分析

17.9.2.市場シェア分析、2023年

17.9.2.1.材料別

17.9.2.2.包装タイプ別

17.9.2.3.流通チャネル別

17.9.2.4.エンドユーザー別

17.10.フランス

17.10.1.価格分析

17.10.2.市場シェア分析、2023年

17.10.2.1.材料別

17.10.2.2.包装タイプ別

17.10.2.3.流通チャネル別

17.10.2.4.エンドユーザー別

17.11.スペイン

17.11.1.価格分析

17.11.2.市場シェア分析、2023年

17.11.2.1.素材別

17.11.2.2.包装タイプ別

17.11.2.3.流通チャネル別

17.11.2.4.エンドユーザー別

17.12.英国

17.12.1.価格分析

17.12.2.市場シェア分析、2023年

17.12.2.1.材料別

17.12.2.2.包装タイプ別

17.12.2.3.流通チャネル別

17.12.2.4.エンドユーザー別

17.13.ロシア

17.13.1.価格分析

17.13.2.市場シェア分析、2023年

17.13.2.1.材料別

17.13.2.2.包装タイプ別

17.13.2.3.流通チャネル別

17.13.2.4.エンドユーザー別

17.14.ポーランド

17.14.1.価格分析

17.14.2.市場シェア分析、2023年

17.14.2.1.材料別

17.14.2.2.包装タイプ別

17.14.2.3.流通チャネル別

17.14.2.4.エンドユーザー別

17.15.ベネルクス

17.15.1.価格分析

17.15.2.市場シェア分析、2023年

17.15.2.1.材料別

17.15.2.2.包装タイプ別

17.15.2.3.流通チャネル別

17.15.2.4.エンドユーザー別

17.16.北欧諸国

17.16.1.価格分析

17.16.2.市場シェア分析、2023年

17.16.2.1.材料別

17.16.2.2.包装タイプ別

17.16.2.3.流通チャネル別

17.16.2.4.エンドユーザー別

17.17.中国

17.17.1.価格分析

17.17.2.市場シェア分析、2023年

17.17.2.1.材料別

17.17.2.2.包装タイプ別

17.17.2.3.流通チャネル別

17.17.2.4.エンドユーザー別

17.18.日本

17.18.1.価格分析

17.18.2.市場シェア分析(2023年

17.18.2.1.材料別

17.18.2.2.包装タイプ別

17.18.2.3.流通チャネル別

17.18.2.4.エンドユーザー別

17.19.韓国

17.19.1.価格分析

17.19.2.市場シェア分析、2023年

17.19.2.1.材料別

17.19.2.2.包装タイプ別

17.19.2.3.流通チャネル別

17.19.2.4.エンドユーザー別

17.20.インド

17.20.1.価格分析

17.20.2.市場シェア分析(2023年

17.20.2.1.材料別

17.20.2.2.包装タイプ別

17.20.2.3.流通チャネル別

17.20.2.4.エンドユーザー別

17.21.タイ

17.21.1.価格分析

17.21.2.市場シェア分析(2023年

17.21.2.1.材料別

17.21.2.2.包装タイプ別

17.21.2.3.流通チャネル別

17.21.2.4.エンドユーザー別

17.22.インドネシア

17.22.1.価格分析

17.22.2.市場シェア分析、2023年

17.22.2.1.素材別

17.22.2.2.包装タイプ別

17.22.2.3.流通チャネル別

17.22.2.4.エンドユーザー別

17.23.マレーシア

17.23.1.価格分析

17.23.2.市場シェア分析、2023年

17.23.2.1.素材別

17.23.2.2.包装タイプ別

17.23.2.3.流通チャネル別

17.23.2.4.エンドユーザー別

17.24.シンガポール

17.24.1.価格分析

17.24.2.市場シェア分析、2023年

17.24.2.1.素材別

17.24.2.2.包装タイプ別

17.24.2.3.流通チャネル別

17.24.2.4.エンドユーザー別

17.25.オーストラリア

17.25.1.価格分析

17.25.2.市場シェア分析、2023年

17.25.2.1.材料別

17.25.2.2.包装タイプ別

17.25.2.3.流通チャネル別

17.25.2.4.エンドユーザー別

17.26.ニュージーランド

17.26.1.価格分析

17.26.2.市場シェア分析、2023年

17.26.2.1.素材別

17.26.2.2.包装タイプ別

17.26.2.3.流通チャネル別

17.26.2.4.エンドユーザー別

17.27.GCC諸国

17.27.1.価格分析

17.27.2.市場シェア分析、2023年

17.27.2.1.材料別

17.27.2.2.包装タイプ別

17.27.2.3.流通チャネル別

17.27.2.4.エンドユーザー別

17.28.南アフリカ

17.28.1.価格分析

17.28.2.市場シェア分析、2023年

17.28.2.1.材料別

17.28.2.2.包装タイプ別

17.28.2.3.流通チャネル別

17.28.2.4.エンドユーザー別

17.29.北アフリカ

17.29.1.価格分析

17.29.2.市場シェア分析、2023年

17.29.2.1.材料別

17.29.2.2.包装タイプ別

17.29.2.3.流通チャネル別

17.29.2.4.エンドユーザー別

17.30.中央アフリカ

17.30.1.価格分析

17.30.2.市場シェア分析、2023年

17.30.2.1.材料別

17.30.2.2.包装タイプ別

17.30.2.3.流通チャネル別

17.30.2.4.エンドユーザー別

18.市場構造分析

18.1.競争ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

18.3.1.地域別

18.3.2.素材別

18.3.3.包装タイプ別

18.3.4.流通チャネル別

18.3.5.エンドユーザー別

19.競合分析

19.1.競争の深堀り

19.1.1.ディスソルブズ

19.1.1.1.概要

19.1.1.2.製品ポートフォリオ

19.1.1.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.1.4.販売フットプリント

19.1.1.5.戦略の概要

19.1.1.5.1.マーケティング戦略

19.1.1.5.2.製品戦略

19.1.1.5.3.チャネル戦略

19.1.2.飛び石ラボ

19.1.2.1.概要

19.1.2.2.製品ポートフォリオ

19.1.2.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.2.4.セールスフットプリント

19.1.2.5.戦略の概要

19.1.2.5.1.マーケティング戦略

19.1.2.5.2.製品戦略

19.1.2.5.3.チャネル戦略

19.1.3.ノットプラ

19.1.3.1.概要

19.1.3.2.製品ポートフォリオ

19.1.3.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.3.4.販売フットプリント

19.1.3.5.戦略の概要

19.1.3.5.1.マーケティング戦略

19.1.3.5.2.製品戦略

19.1.3.5.3.チャネル戦略

19.1.4.ウーホー

19.1.4.1.概要

19.1.4.2.製品ポートフォリオ

19.1.4.3.市場セグメント別収益性(製品/年齢/販売チャネル/地域)

19.1.4.4.セールスフットプリント

19.1.4.5.戦略の概要

19.1.4.5.1.マーケティング戦略

19.1.4.5.2.製品戦略

19.1.4.5.3.チャネル戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Edible Water Pods Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Edible Water Pods offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Ingredients:

• Alginate-based Water Pods
• Gelatin-based Water Pods
• Plant-based Water Pods

By Flavor and Infusions:

• Plain Water
• Mineral Water
• Sparkled Water
• Flavored Water
• Others

By Distribution Channel:

• Direct Sales
• E-commerce Sales
• Retail Sales

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• The Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Edible Water Pods Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Edible Water Pods Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Edible Water Pods Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Ingredients processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Edible Water Pods Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 120 million) and volume (9.0%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Edible Water Pods Market - Pricing Analysis

Based on By Ingredients, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Edible Water Pods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Ingredients

Based on By Ingredients, Edible Water Pods Market is segmented into Alginate-based Water Pods, Gelatin-based Water Pods, Plant-based Water Pods. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Ingredients.

Chapter 06 - Global Edible Water Pods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Flavor and Infusions

Based on By Flavor and Infusions, Edible Water Pods Market is segmented into Plain Water, Mineral Water, Sparkled Water, Flavored Water, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Flavor and Infusions. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Flavor and Infusions.

Chapter 07 - Global Edible Water Pods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Edible Water Pods Market is segmented into Direct Sales, E-commerce Sales, Retail Sales. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 08 - Edible Water Pods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Edible Water Pods Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania, The Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Edible Water Pods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Edible Water Pods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Edible Water Pods Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Edible Water Pods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Edible Water Pods Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Edible Water Pods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Edible Water Pods Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Edible Water Pods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Edible Water Pods Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Edible Water Pods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Edible Water Pods Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Edible Water Pods Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Edible Water Pods Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Ingredients portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Ooho, Skipping Rocks Lab, Notpla, BluCon BioTech, Water Wand.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Edible Water Pods Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Product launches & Recent Developments

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Value Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. % of Operating Margin Analysis

3.5.3. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Pricing Analysis

3.6.1. Price Point Assessment by Region

3.6.2. Price Point Assessment by production

3.6.3. Price Forecast till 2032

3.6.4. Factors affecting pricing

3.7. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.8. Regulatory Landscape

3.9. Regional Parent Market Outlook

3.10. Production and Consumption Statistics

3.11. Consumers Survey Analysis

3.12. Macro-Economic Factors

4. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By Material, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By

5.3.1. Material, 2023 to 2033

5.3.2. Gelatin-based Pods

5.3.3. Plant-based Pods

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material, 2023 to 2033

6. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Packaging Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By Packaging Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By

6.3.1. Packaging Type, 2023 to 2033

6.3.2. Single Use

6.3.3. Bulk Packaging

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Packaging Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Packaging Type, 2023 to 2033

7. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By Distribution Channel,

7.2.1. 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By

7.3.1. Distribution Channel, 2023 to 2033

7.3.2. Online Retail

7.3.3. Direct Sales

7.3.4. Retail Stores

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to 2033

8. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By End User, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By

8.3.1. End User, 2023 to 2033

8.3.2. Individuals

8.3.3. Institutions

8.3.4. Events & Conferences

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End User, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End User, 2023 to 2033

9. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. East Asia

9.3.5. South Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. MEA

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

10.1.1. 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. U.S.

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Material

10.2.3. By Packaging Type

10.2.4. By Distribution Channel

10.2.5. By End User

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Material

10.3.3. By Packaging Type

10.3.4. By Distribution Channel

10.3.5. By End User

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

11.1.1. 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Argentina

11.2.1.4. Chile

11.2.1.5. Peru

11.2.1.6. Rest of Latin America

11.2.2. By Material

11.2.3. By Packaging Type

11.2.4. By Distribution Channel

11.2.5. By End User

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Material

11.3.3. By Packaging Type

11.3.4. By Distribution Channel

11.3.5. By End User

11.4. Key Takeaways

12. Europe Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

12.1.1. 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. Italy

12.2.1.3. France

12.2.1.4. U.K.

12.2.1.5. Spain

12.2.1.6. Russia

12.2.1.7. BENELUX

12.2.1.8. Poland

12.2.1.9. Nordic Countries

12.2.1.10. Rest of Europe

12.2.2. By Material

12.2.3. By Packaging Type

12.2.4. By Distribution Channel

12.2.5. By End User

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Material

12.3.3. By Packaging Type

12.3.4. By Distribution Channel

12.3.5. By End User

12.4. Key Takeaways

13. East Asia Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

13.1.1. 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.2. By Material

13.2.3. By Packaging Type

13.2.4. By Distribution Channel

13.2.5. By End User

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Material

13.3.3. By Packaging Type

13.3.4. By Distribution Channel

13.3.5. By End User

13.4. Key Takeaways

14. South Asia Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

14.1.1. 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. India

14.2.1.2. Thailand

14.2.1.3. Malaysia

14.2.1.4. Indonesia

14.2.1.5. Singapore

14.2.1.6. Rest of South Asia

14.2.2. By Material

14.2.3. By Packaging Type

14.2.4. By Distribution Channel

14.2.5. By End User

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Material

14.3.3. By Packaging Type

14.3.4. By Distribution Channel

14.3.5. By End User

14.4. Key Takeaways

15. Oceania Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

15.1.1. 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Material

15.2.3. By Packaging Type

15.2.4. By Distribution Channel

15.2.5. By End User

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Material

15.3.3. By Packaging Type

15.3.4. By Distribution Channel

15.3.5. By End User

15.4. Key Takeaways

16. MEA Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy,

16.1.1. 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. South Africa

16.2.1.3. Central Africa

16.2.1.4. North Africa

16.2.2. By Material

16.2.3. By Packaging Type

16.2.4. By Distribution Channel

16.2.5. By End User

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Material

16.3.3. By Packaging Type

16.3.4. By Distribution Channel

16.3.5. By End User

16.4. Key Takeaways

17. Key Countries Analysis

17.1. U.S.

17.1.1. Pricing Analysis

17.1.2. Market Share Analysis, 2023

17.1.2.1. By Material

17.1.2.2. By Packaging Type

17.1.2.3. By Distribution Channel

17.1.2.4. By End User

17.2. Canada

17.2.1. Pricing Analysis

17.2.2. Market Share Analysis, 2023

17.2.2.1. By Material

17.2.2.2. By Packaging Type

17.2.2.3. By Distribution Channel

17.2.2.4. By End User

17.3. Brazil

17.3.1. Pricing Analysis

17.3.2. Market Share Analysis, 2023

17.3.2.1. By Material

17.3.2.2. By Packaging Type

17.3.2.3. By Distribution Channel

17.3.2.4. By End User

17.4. Mexico

17.4.1. Pricing Analysis

17.4.2. Market Share Analysis, 2023

17.4.2.1. By Material

17.4.2.2. By Packaging Type

17.4.2.3. By Distribution Channel

17.4.2.4. By End User

17.5. Argentina

17.5.1. Pricing Analysis

17.5.2. Market Share Analysis, 2023

17.5.2.1. By Material

17.5.2.2. By Packaging Type

17.5.2.3. By Distribution Channel

17.5.2.4. By End User

17.6. Chile

17.6.1. Pricing Analysis

17.6.2. Market Share Analysis, 2023

17.6.2.1. By Material

17.6.2.2. By Packaging Type

17.6.2.3. By Distribution Channel

17.6.2.4. By End User

17.7. Peru

17.7.1. Pricing Analysis

17.7.2. Market Share Analysis, 2023

17.7.2.1. By Material

17.7.2.2. By Packaging Type

17.7.2.3. By Distribution Channel

17.7.2.4. By End User

17.8. Germany

17.8.1. Pricing Analysis

17.8.2. Market Share Analysis, 2023

17.8.2.1. By Material

17.8.2.2. By Packaging Type

17.8.2.3. By Distribution Channel

17.8.2.4. By End User

17.9. Italy

17.9.1. Pricing Analysis

17.9.2. Market Share Analysis, 2023

17.9.2.1. By Material

17.9.2.2. By Packaging Type

17.9.2.3. By Distribution Channel

17.9.2.4. By End User

17.10. France

17.10.1. Pricing Analysis

17.10.2. Market Share Analysis, 2023

17.10.2.1. By Material

17.10.2.2. By Packaging Type

17.10.2.3. By Distribution Channel

17.10.2.4. By End User

17.11. Spain

17.11.1. Pricing Analysis

17.11.2. Market Share Analysis, 2023

17.11.2.1. By Material

17.11.2.2. By Packaging Type

17.11.2.3. By Distribution Channel

17.11.2.4. By End User

17.12. U.K.

17.12.1. Pricing Analysis

17.12.2. Market Share Analysis, 2023

17.12.2.1. By Material

17.12.2.2. By Packaging Type

17.12.2.3. By Distribution Channel

17.12.2.4. By End User

17.13. Russia

17.13.1. Pricing Analysis

17.13.2. Market Share Analysis, 2023

17.13.2.1. By Material

17.13.2.2. By Packaging Type

17.13.2.3. By Distribution Channel

17.13.2.4. By End User

17.14. Poland

17.14.1. Pricing Analysis

17.14.2. Market Share Analysis, 2023

17.14.2.1. By Material

17.14.2.2. By Packaging Type

17.14.2.3. By Distribution Channel

17.14.2.4. By End User

17.15. BENELUX

17.15.1. Pricing Analysis

17.15.2. Market Share Analysis, 2023

17.15.2.1. By Material

17.15.2.2. By Packaging Type

17.15.2.3. By Distribution Channel

17.15.2.4. By End User

17.16. Nordic Countries

17.16.1. Pricing Analysis

17.16.2. Market Share Analysis, 2023

17.16.2.1. By Material

17.16.2.2. By Packaging Type

17.16.2.3. By Distribution Channel

17.16.2.4. By End User

17.17. China

17.17.1. Pricing Analysis

17.17.2. Market Share Analysis, 2023

17.17.2.1. By Material

17.17.2.2. By Packaging Type

17.17.2.3. By Distribution Channel

17.17.2.4. By End User

17.18. Japan

17.18.1. Pricing Analysis

17.18.2. Market Share Analysis, 2023

17.18.2.1. By Material

17.18.2.2. By Packaging Type

17.18.2.3. By Distribution Channel

17.18.2.4. By End User

17.19. South Korea

17.19.1. Pricing Analysis

17.19.2. Market Share Analysis, 2023

17.19.2.1. By Material

17.19.2.2. By Packaging Type

17.19.2.3. By Distribution Channel

17.19.2.4. By End User

17.20. India

17.20.1. Pricing Analysis

17.20.2. Market Share Analysis, 2023

17.20.2.1. By Material

17.20.2.2. By Packaging Type

17.20.2.3. By Distribution Channel

17.20.2.4. By End User

17.21. Thailand

17.21.1. Pricing Analysis

17.21.2. Market Share Analysis, 2023

17.21.2.1. By Material

17.21.2.2. By Packaging Type

17.21.2.3. By Distribution Channel

17.21.2.4. By End User

17.22. Indonesia

17.22.1. Pricing Analysis

17.22.2. Market Share Analysis, 2023

17.22.2.1. By Material

17.22.2.2. By Packaging Type

17.22.2.3. By Distribution Channel

17.22.2.4. By End User

17.23. Malaysia

17.23.1. Pricing Analysis

17.23.2. Market Share Analysis, 2023

17.23.2.1. By Material

17.23.2.2. By Packaging Type

17.23.2.3. By Distribution Channel

17.23.2.4. By End User

17.24. Singapore

17.24.1. Pricing Analysis

17.24.2. Market Share Analysis, 2023

17.24.2.1. By Material

17.24.2.2. By Packaging Type

17.24.2.3. By Distribution Channel

17.24.2.4. By End User

17.25. Australia

17.25.1. Pricing Analysis

17.25.2. Market Share Analysis, 2023

17.25.2.1. By Material

17.25.2.2. By Packaging Type

17.25.2.3. By Distribution Channel

17.25.2.4. By End User

17.26. New Zealand

17.26.1. Pricing Analysis

17.26.2. Market Share Analysis, 2023

17.26.2.1. By Material

17.26.2.2. By Packaging Type

17.26.2.3. By Distribution Channel

17.26.2.4. By End User

17.27. GCC Countries

17.27.1. Pricing Analysis

17.27.2. Market Share Analysis, 2023

17.27.2.1. By Material

17.27.2.2. By Packaging Type

17.27.2.3. By Distribution Channel

17.27.2.4. By End User

17.28. South Africa

17.28.1. Pricing Analysis

17.28.2. Market Share Analysis, 2023

17.28.2.1. By Material

17.28.2.2. By Packaging Type

17.28.2.3. By Distribution Channel

17.28.2.4. By End User

17.29. North Africa

17.29.1. Pricing Analysis

17.29.2. Market Share Analysis, 2023

17.29.2.1. By Material

17.29.2.2. By Packaging Type

17.29.2.3. By Distribution Channel

17.29.2.4. By End User

17.30. Central Africa

17.30.1. Pricing Analysis

17.30.2. Market Share Analysis, 2023

17.30.2.1. By Material

17.30.2.2. By Packaging Type

17.30.2.3. By Distribution Channel

17.30.2.4. By End User

18. Market Structure Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.3.1. By Regional

18.3.2. By Material

18.3.3. By Packaging Type

18.3.4. By Distribution Channel

18.3.5. By End User

19. Competition Analysis

19.1. Competition Deep Dive

19.1.1. DisSolves, Inc.

19.1.1.1. Overview

19.1.1.2. Product Portfolio

19.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.1.4. Sales Footprint

19.1.1.5. Strategy Overview

19.1.1.5.1. Marketing Strategy

19.1.1.5.2. Product Strategy

19.1.1.5.3. Channel Strategy

19.1.2. Skipping Rocks Lab

19.1.2.1. Overview

19.1.2.2. Product Portfolio

19.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.2.4. Sales Footprint

19.1.2.5. Strategy Overview

19.1.2.5.1. Marketing Strategy

19.1.2.5.2. Product Strategy

19.1.2.5.3. Channel Strategy

19.1.3. Notpla

19.1.3.1. Overview

19.1.3.2. Product Portfolio

19.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.3.4. Sales Footprint

19.1.3.5. Strategy Overview

19.1.3.5.1. Marketing Strategy

19.1.3.5.2. Product Strategy

19.1.3.5.3. Channel Strategy

19.1.4. Ooho

19.1.4.1. Overview

19.1.4.2. Product Portfolio

19.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

19.1.4.4. Sales Footprint

19.1.4.5. Strategy Overview

19.1.4.5.1. Marketing Strategy

19.1.4.5.2. Product Strategy

19.1.4.5.3. Channel Strategy

20. Assumptions & Acronyms Used

21. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(電子部品/半導体)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(water)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/02/21 10:27

150.86 円

158.69 円

193.74 円

ページTOPに戻る