世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

電気手術用ジェネレーター市場


Electrosurgery Generators Market

電気手術用発電機市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したこの調査レポートは、電気手術用ジェネレータに関する2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供していま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月29日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
367 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

電気手術用発電機市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したこの調査レポートは、電気手術用ジェネレータに関する2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品別

- 高周波電気手術器
- 超音波電気手術器
- 分子共鳴電気手術器
- アルゴンプラズマ電気手術器
- アクセサリー

専門分野別

- 泌尿器科
- 婦人科
- 消化器内科
- 耳鼻咽喉科
- 一般外科
- その他

設定別

- 病院
- アカデミック
- 地域
- 私立病院
- 外来外科センター
- 専門クリニック

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

電気手術用発電機市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、電気手術用ジェネレーター市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、市場範囲、分類、制限をハイライトしており、読者がElectrosurgery Generators Marketレポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易普及率、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 電気手術用発電機の世界市場需要分析2017-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(15億米ドル)分析(2017-2022年)と現在および将来の市場価値(16億米ドル)および数量(7.7%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 電気手術用発電機の世界市場:価格分析

製品別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 電気手術用ジェネレーターの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:製品別

電気手術用ジェネレーター市場は、製品別に高周波電気手術用ジェネレーター、超音波電気手術用ジェネレーター、分子共鳴電気手術用ジェネレーター、アルゴンプラズマ電気手術用ジェネレーター、アクセサリーに区分される。また、上記の製品別の金額予測と前年比成長率比較も提供される。

第06章 電気手術用ジェネレーターの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:専門分野別

専門分野別に、電気手術用ジェネレータ市場は泌尿器科、婦人科、消化器科、耳鼻咽喉科、一般外科、その他に区分されます。また、専門分野別市場魅力度分析も提供しています。また、上記の専門分野別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 電気手術用発電機の世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:設定別

設定別に、電気手術用ジェネレーター市場は病院(学術、地域、私立)、外来手術センター、専門クリニックに区分されます。このセクションでは、設定別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「設定別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 電気手術用ジェネレーター市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、電気手術用ジェネレーター市場を北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東、アフリカ(MEA)に区分します。このセクションでは、地域別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米の電気手術用ジェネレーター市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの電気手術用発電機市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の電気手術用発電機市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の電気手術用ジェネレーター市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における電気手術用ジェネレーター市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの電気手術用ジェネレーター市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における電気手術用発電機市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの電気手術用ジェネレーター市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における電気手術用発電機市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカの電気手術用ジェネレーター市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における電気手術用発電機市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の電気手術用ジェネレーター市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において電気手術用ジェネレーター市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、および本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場参入企業は、Medtronic Plc.、Ackermann Instrumente、B. Braun Melsungen AG、JINSHAN Science & Technology (Group) Co., Ltd.、Symmetry Surgical Inc. (Aspen Surgical )、Miconvey SURGICAL、Telea Electronic Engineering S.r.l.、Olympus Corporation、Ethicon US, LLC.、MEDGYN PRODUCTS, INC、インテグラライフサイエンス、CONMED Corporation、EMED、Erbe Elektromedizin GmbH、Beijing Kestrel Co.Ltd.、Matrix Medicals Pvt.Ltd.、Shanghai Huifeng Medical Instrument Co.Ltd.、Zimmer Biomet、Micromed Medizintechnik、Heal Force、Promed Technology Co.Ltd.、KENTAMED Ltd.、TAKTVOLL Co.Ltd.、Senko Medical Instrument Manufacturing Co.

第18章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定 のリストが含まれる。

第19章 調査方法

この章では、電気手術用発電機市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|電気手術用ジェネレーター市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.包含と除外

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.製品イノベーション/開発動向

4.付加価値の洞察

4.1.地域別ESUの設定による中古ケースシナリオ

4.2.製品採用/使用状況分析

4.3.製品の特徴/USP

4.4.PESTEL分析

4.5.ポーター分析

4.6.地域別サプライヤー/ディストリビューター一覧

4.7.手術器具の世界市場(親市場分析)

4.8.規制情勢

5.市場背景

5.1.マクロ経済要因

5.1.1.世界のGDP成長率見通し

5.1.2.世界の医療費見通し

5.1.3.世界の平均寿命の見通し

5.2.予測要因-関連性と影響

5.2.1.主要プレーヤーの過去の成長

5.2.2.高齢者人口の増加

5.2.3.電気手術用ジェネレーターのコスト

5.2.4.医療費の増加

5.2.5.技術の進歩

5.2.6.慢性疾患の増加

5.2.7.低侵襲手術の急増

5.3.ダイナミクス

5.3.1.ドライバー

5.3.2.阻害要因

5.3.3.機会分析

6.COVID-19危機-影響評価

6.1.COVID-19と影響分析

6.1.1.製品別

6.1.2.設定別

6.1.3.地域別

6.2.2023年市場シナリオ

7.2017~2022年の世界市場数量(単位)分析と2023~2033年の予測

7.1.過去の数量(単位)分析、2017~2022年

7.2.現在および将来数量(単位)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

8.世界市場-価格分析

8.1.製品別地域価格分析

8.2.価格ブレークアップ

8.2.1.メーカー価格

8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

8.3.世界平均価格分析ベンチマーク

8.4.価格設定の前提

9.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)2017~2022年分析と2023~2033年予測

9.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2017年~2022年

9.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

9.2.1.前年比成長トレンド分析

9.2.2.絶対価格機会分析

10.世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年、製品別

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.2017年から2022年までの製品別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

10.3.製品別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(台数)分析と予測、2023年~2033年

10.3.1.高周波

10.3.2.超音波

10.3.3.分子共鳴

10.3.4.アルゴンプラズマ

10.3.5.アクセサリー

10.4.製品別市場魅力度分析

11.専門分野別の世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年

11.1.はじめに / 主要な調査結果

11.2.2017年から2022年までの過去の専門分野別市場規模(百万米ドル)分析

11.3.専門分野別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

11.3.1.泌尿器科

11.3.2.婦人科

11.3.3.消化器内科

11.3.4.耳鼻咽喉科

11.3.5.一般外科

11.3.6.その他

11.4.専門分野別市場魅力度分析

12.設定別の世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年

12.1.はじめに / 主要調査結果

12.2.設定別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2017~2022年

12.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル):設定別分析・予測、2023~2033年

12.3.1.病院

12.3.1.1.学術機関

12.3.1.2.地域社会

12.3.1.3.プライベート

12.3.2.外来外科センター

12.3.3.専門クリニック

12.4.設定別市場魅力度分析

13.地域別の世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年

13.1.はじめに

13.2.地域別過去市場規模(百万米ドル)分析、2017~2022年

13.3.地域別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

13.3.1.北米

13.3.2.ラテンアメリカ

13.3.3.ヨーロッパ

13.3.4.南アジア

13.3.5.東アジア

13.3.6.オセアニア

13.3.7.中東・アフリカ(MEA)

13.4.地域別市場魅力度分析

14.北米市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測

14.1.市場紹介

14.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

14.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.アメリカ

14.3.1.2.カナダ

14.3.2.製品別

14.3.3.専門分野別

14.3.4.設定別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.製品別

14.4.3.専門分野別

14.4.4.設定別

14.5.国別分析・予測

14.5.1.アメリカ市場分析

14.5.1.1.はじめに

14.5.1.2.市場分類別分析と予測

14.5.1.2.1.製品別

14.5.1.2.2.専門分野別

14.5.1.2.3.設定別

14.5.2.カナダ市場分析

14.5.2.1.はじめに

14.5.2.2.市場分類別分析と予測

14.5.2.2.1.製品別

14.5.2.2.2.専門分野別

14.5.2.2.3.設定別

14.6.市場動向

14.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.8.促進要因と阻害要因-影響分析

15.中南米市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

15.1.市場紹介

15.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

15.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.ブラジル

15.3.1.2.メキシコ

15.3.1.3.アルゼンチン

15.3.1.4.その他のラテンアメリカ

15.3.2.製品別

15.3.3.専門分野別

15.3.4.設定別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.製品別

15.4.3.専門分野別

15.4.4.設定別

15.5.国別分析・予測

15.5.1.ブラジル市場分析

15.5.1.1.はじめに

15.5.1.2.市場分類別分析と予測

15.5.1.2.1.製品別

15.5.1.2.2.専門分野別

15.5.1.2.3.設定別

15.5.2.メキシコ市場分析

15.5.2.1.はじめに

15.5.2.2.市場分類別分析と予測

15.5.2.2.1.製品別

15.5.2.2.2.専門分野別

15.5.2.2.3.設定別

15.5.3.アルゼンチン市場分析

15.5.3.1.はじめに

15.5.3.2.市場分類別分析と予測

15.5.3.2.1.製品別

15.5.3.2.2.専門分野別

15.5.3.2.3.設定別

15.6.市場動向

15.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.8.促進要因と阻害要因-影響分析

16.欧州市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

16.1.はじめに

16.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

16.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.ドイツ

16.3.1.2.フランス

16.3.1.3.イタリア

16.3.1.4.イギリス

16.3.1.5.スペイン

16.3.1.6.ロシア

16.3.1.7.ベネルクス

16.3.1.8.その他のヨーロッパ

16.3.2.製品別

16.3.3.専門分野別

16.3.4.設定別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.製品別

16.4.3.専門分野別

16.4.4.設定別

16.5.国別分析・予測

16.5.1.ドイツ市場分析

16.5.1.1.導入

16.5.1.2.市場分類別分析と予測

16.5.1.2.1.製品別

16.5.1.2.2.専門分野別

16.5.1.2.3.設定別

16.5.2.フランス市場分析

16.5.2.1.はじめに

16.5.2.2.市場分類別分析と予測

16.5.2.2.1.製品別

16.5.2.2.2.専門分野別

16.5.2.2.3.設定別

16.5.3.イタリア市場分析

16.5.3.1.はじめに

16.5.3.2.市場分類別分析と予測

16.5.3.2.1.製品別

16.5.3.2.2.専門分野別

16.5.3.2.3.設定別

16.5.4.イギリス市場分析

16.5.4.1.導入

16.5.4.2.市場分類別分析と予測

16.5.4.2.1.製品別

16.5.4.2.2.専門分野別

16.5.4.2.3.設定別

16.5.5.スペイン市場分析

16.5.5.1.

16.5.5.2.市場分類別分析と予測

16.5.5.2.1.製品別

16.5.5.2.2.専門分野別

16.5.5.2.3.設定別

16.5.6.ロシア市場分析

16.5.6.1. 導入

16.5.6.2.市場分類別分析と予測

16.5.6.2.1.製品別

16.5.6.2.2.専門分野別

16.5.6.2.3.設定別

16.5.7.ベネルクス市場分析

16.5.7.1.

16.5.7.2.市場分類別分析と予測

16.5.7.2.1.製品別

16.5.7.2.2.専門分野別

16.5.7.2.3.設定別

16.6.市場動向

16.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.8.促進要因と阻害要因-影響分析

17.南アジア市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

17.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.インド

17.3.1.2.タイ

17.3.1.3.インドネシア

17.3.1.4.マレーシア

17.3.1.5.その他の南アジア

17.3.2.製品別

17.3.3.専門分野別

17.3.4.設定別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.製品別

17.4.3.専門分野別

17.4.4.設定別

17.5.国別分析・予測

17.5.1.インド市場分析

17.5.1.1.はじめに

17.5.1.2.市場分類別分析と予測

17.5.1.2.1.製品別

17.5.1.2.2.専門分野別

17.5.1.2.3.設定別

17.5.2.タイ市場分析

17.5.2.1. 導入

17.5.2.2.市場分類別分析と予測

17.5.2.2.1.製品別

17.5.2.2.2.専門分野別

17.5.2.2.3.設定別

17.5.3.インドネシア市場分析

17.5.3.1.はじめに

17.5.3.2.市場分類別分析と予測

17.5.3.2.1.製品別

17.5.3.2.2.専門分野別

17.5.3.2.3.設定別

17.5.4.マレーシア市場分析

17.5.4.1.はじめに

17.5.4.2.市場分類別分析と予測

17.5.4.2.1.製品別

17.5.4.2.2.専門分野別

17.5.4.2.3.設定別

17.6.市場動向

17.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.8.促進要因と阻害要因-影響分析

18.東アジア市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

18.1.市場紹介

18.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

18.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

18.3.1.国別

18.3.1.1.中国

18.3.1.2.日本

18.3.1.3.韓国

18.3.2.製品別

18.3.3.専門分野別

18.3.4.設定別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.国別

18.4.2.製品別

18.4.3.専門分野別

18.4.4.設定別

18.5.国別分析・予測

18.5.1.中国市場の分析

18.5.1.1.はじめに

18.5.1.2.市場分類別分析と予測

18.5.1.2.1.製品別

18.5.1.2.2.専門分野別

18.5.1.2.3.設定別

18.5.2.日本市場分析

18.5.2.1.はじめに

18.5.2.2.市場分類別分析と予測

18.5.2.2.1.製品別

18.5.2.2.2.専門分野別

18.5.2.2.3.設定別

18.5.3.韓国市場分析

18.5.3.1.はじめに

18.5.3.2.市場分類別分析と予測

18.5.3.2.1.製品別

18.5.3.2.2.専門分野別

18.5.3.2.3.設定別

18.6.市場動向

18.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

18.8.促進要因と阻害要因-影響分析

19.オセアニア市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測

19.1.市場紹介

19.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

19.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

19.3.1.国別

19.3.1.1.オーストラリア

19.3.1.2.ニュージーランド

19.3.2.製品別

19.3.3.専門分野別

19.3.4.設定別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.国別

19.4.2.製品別

19.4.3.専門分野別

19.4.4.設定別

19.5.国別分析・予測

19.5.1.オーストラリア市場分析

19.5.1.1.はじめに

19.5.1.2.市場分類別分析と予測

19.5.1.2.1.製品別

19.5.1.2.2.専門分野別

19.5.1.2.3.設定別

19.5.2.ニュージーランド市場分析

19.5.2.1.はじめに

19.5.2.2.市場分類別分析と予測

19.5.2.2.1.製品別

19.5.2.2.2.専門分野別

19.5.2.2.3.設定別

19.6.市場動向

19.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

19.8.促進要因と阻害要因-影響分析

20.中東・アフリカ市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

20.1.はじめに

20.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

20.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

20.3.1.国別

20.3.1.1.GCC諸国

20.3.1.2.トルコ

20.3.1.3.北アフリカ

20.3.1.4.南アフリカ

20.3.1.5.その他の中東・アフリカ

20.3.2.製品別

20.3.3.専門分野別

20.3.4.設定別

20.4.市場魅力度分析

20.4.1.国別

20.4.2.製品別

20.4.3.専門分野別

20.4.4.設定別

20.5.国別分析・予測

20.5.1.GCC諸国の市場分析

20.5.1.1.はじめに

20.5.1.2.市場分類別分析と予測

20.5.1.2.1.製品別

20.5.1.2.2.専門分野別

20.5.1.2.3.設定別

20.5.2.トルコ市場分析

20.5.2.1.はじめに

20.5.2.2.市場分類別分析と予測

20.5.2.2.1.製品別

20.5.2.2.2.専門分野別

20.5.2.2.3.設定別

20.5.3.北アフリカ市場分析

20.5.3.1.はじめに

20.5.3.2.市場分類別分析と予測

20.5.3.2.1.製品別

20.5.3.2.2.専門分野別

20.5.3.2.3.設定別

20.5.4.南アフリカ市場分析

20.5.4.1.はじめに

20.5.4.2.市場分類別分析と予測

20.5.4.2.1.製品別

20.5.4.2.2.専門分野別

20.5.4.2.3.設定別

20.6.市場動向

20.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

20.8.促進要因と阻害要因-影響分析

21.市場構造分析

21.1.企業階層別市場分析

21.2.上位企業の市場シェア分析

21.3.市場プレゼンス分析

22.競合分析

22.1.競合ダッシュボード

22.2.コンペティション・ベンチマーク

22.3.競合の深堀り

22.3.1.メドトロニック

22.3.1.1.概要

22.3.1.2.製品ポートフォリオ

22.3.1.3.主要財務

22.3.1.4.販売拠点

22.3.1.5.SWOT分析

22.3.1.6.戦略の概要

22.3.1.6.1.マーケティング戦略

22.3.1.6.2.製品戦略

22.3.1.6.3.チャネル戦略

22.3.2.アッカーマン・インストルメント

22.3.2.1.概要

22.3.2.2.製品ポートフォリオ

22.3.2.3.主要財務

22.3.2.4.販売拠点

22.3.2.5.SWOT分析

22.3.2.6.戦略の概要

22.3.2.6.1.マーケティング戦略

22.3.2.6.2.製品戦略

22.3.2.6.3.チャネル戦略

22.3.3.ブラウン・メルサンゲン社

22.3.3.1.概要

22.3.3.2.製品ポートフォリオ

22.3.3.3.主要財務

22.3.3.4.販売拠点

22.3.3.5.SWOT分析

22.3.3.6.戦略の概要

22.3.3.6.1.マーケティング戦略

22.3.3.6.2.製品戦略

22.3.3.6.3.チャネル戦略

22.3.4.金山科技(集団)有限公司

22.3.4.1.概要

22.3.4.2.製品ポートフォリオ

22.3.4.3.主要財務

22.3.4.4.販売拠点

22.3.4.5.SWOT分析

22.3.4.6.戦略の概要

22.3.4.6.1.マーケティング戦略

22.3.4.6.2.製品戦略

22.3.4.6.3.チャネル戦略

22.3.5.シンメトリーサージカル(アスペンサージカル)

22.3.5.1.概要

22.3.5.2.製品ポートフォリオ

22.3.5.3.主要財務

22.3.5.4.販売拠点

22.3.5.5.SWOT分析

22.3.5.6.戦略の概要

22.3.5.6.1.マーケティング戦略

22.3.5.6.2.製品戦略

22.3.5.6.3.チャネル戦略

22.3.6.ミコンヴェイ サージカル

22.3.6.1.概要

22.3.6.2.製品ポートフォリオ

22.3.6.3.主要財務

22.3.6.4.販売拠点

22.3.6.5.SWOT分析

22.3.6.6.戦略の概要

22.3.6.6.1.マーケティング戦略

22.3.6.6.2.製品戦略

22.3.6.6.3.チャネル戦略

22.3.7.Telea Electronic Engineering S.r.l.

22.3.7.1.概要

22.3.7.2.製品ポートフォリオ

22.3.7.3.主要財務

22.3.7.4.販売拠点

22.3.7.5.SWOT分析

22.3.7.6.戦略の概要

22.3.7.6.1.マーケティング戦略

22.3.7.6.2.製品戦略

22.3.7.6.3.チャネル戦略

22.3.8.オリンパス株式会社

22.3.8.1.概要

22.3.8.2.製品ポートフォリオ

22.3.8.3.主要財務

22.3.8.4.販売拠点

22.3.8.5.SWOT分析

22.3.8.6.戦略の概要

22.3.8.6.1.マーケティング戦略

22.3.8.6.2.製品戦略

22.3.8.6.3.チャネル戦略

22.3.9.エチコンUS, LLC.

22.3.9.1.概要

22.3.9.2.製品ポートフォリオ

22.3.9.3.主要財務

22.3.9.4.販売拠点

22.3.9.5.SWOT分析

22.3.9.6.戦略の概要

22.3.9.6.1.マーケティング戦略

22.3.9.6.2.製品戦略

22.3.9.6.3.チャネル戦略

22.3.10.メジン・プロダクツ

22.3.10.1.概要

22.3.10.2.製品ポートフォリオ

22.3.10.3.主要財務

22.3.10.4.販売拠点

22.3.10.5.SWOT分析

22.3.10.6.戦略の概要

22.3.10.6.1.マーケティング戦略

22.3.10.6.2.製品戦略

22.3.10.6.3.チャネル戦略

22.3.11.インテグラライフサイエンス

22.3.11.1.概要

22.3.11.2.製品ポートフォリオ

22.3.11.3.主要財務情報

22.3.11.4.販売拠点

22.3.11.5.SWOT分析

22.3.11.6.戦略の概要

22.3.11.6.1.マーケティング戦略

22.3.11.6.2.製品戦略

22.3.11.6.3.チャネル戦略

22.3.12.コンメッド株式会社

22.3.12.1.概要

22.3.12.2.製品ポートフォリオ

22.3.12.3.主要財務情報

22.3.12.4.販売拠点

22.3.12.5.SWOT分析

22.3.12.6.戦略の概要

22.3.12.6.1.マーケティング戦略

22.3.12.6.2.製品戦略

22.3.12.6.3.チャネル戦略

22.3.13.EMED

22.3.13.1.概要

22.3.13.2.製品ポートフォリオ

22.3.13.3.主要財務情報

22.3.13.4.販売拠点

22.3.13.5.SWOT分析

22.3.13.6.戦略の概要

22.3.13.6.1.マーケティング戦略

22.3.13.6.2.製品戦略

22.3.13.6.3.チャネル戦略

22.3.14.エルベ・エレクトロメディツィン社

22.3.14.1.概要

22.3.14.2.製品ポートフォリオ

22.3.14.3.主要財務

22.3.14.4.販売拠点

22.3.14.5.SWOT分析

22.3.14.6.戦略の概要

22.3.14.6.1.マーケティング戦略

22.3.14.6.2.製品戦略

22.3.14.6.3.チャネル戦略

22.3.15.北京ケストレル

22.3.15.1.概要

22.3.15.2.製品ポートフォリオ

22.3.15.3.主要財務

22.3.15.4.販売拠点

22.3.15.5.SWOT分析

22.3.15.6.戦略の概要

22.3.15.6.1.マーケティング戦略

22.3.15.6.2.製品戦略

22.3.15.6.3.チャネル戦略

22.3.16.マトリックスメディカル

22.3.16.1.概要

22.3.16.2.製品ポートフォリオ

22.3.16.3.主要財務情報

22.3.16.4.販売拠点

22.3.16.5.SWOT分析

22.3.16.6.戦略の概要

22.3.16.6.1.マーケティング戦略

22.3.16.6.2.製品戦略

22.3.16.6.3.チャネル戦略

22.3.17.上海慧豊医療器械有限公司

22.3.17.1.概要

22.3.17.2.製品ポートフォリオ

22.3.17.3.主要財務

22.3.17.4.販売拠点

22.3.17.5.SWOT分析

22.3.17.6.戦略の概要

22.3.17.6.1.マーケティング戦略

22.3.17.6.2.製品戦略

22.3.17.6.3.チャネル戦略

22.3.18.ジンマー・バイオメット

22.3.18.1.概要

22.3.18.2.製品ポートフォリオ

22.3.18.3.主要財務

22.3.18.4.販売拠点

22.3.18.5.SWOT分析

22.3.18.6.戦略の概要

22.3.18.6.1.マーケティング戦略

22.3.18.6.2.製品戦略

22.3.18.6.3.チャネル戦略

22.3.19.マイクロメッド

22.3.19.1.概要

22.3.19.2.製品ポートフォリオ

22.3.19.3.主要財務情報

22.3.19.4.販売拠点

22.3.19.5.SWOT分析

22.3.19.6.戦略の概要

22.3.19.6.1.マーケティング戦略

22.3.19.6.2.製品戦略

22.3.19.6.3.チャネル戦略

22.3.20.ヒールフォース、プロメドテクノロジー

22.3.20.1.概要

22.3.20.2.製品ポートフォリオ

22.3.20.3.主要財務

22.3.20.4.販売拠点

22.3.20.5.SWOT分析

22.3.20.6.戦略の概要

22.3.20.6.1.マーケティング戦略

22.3.20.6.2.製品戦略

22.3.20.6.3.チャネル戦略

22.3.21.ケンタメッド

22.3.21.1.概要

22.3.21.2.製品ポートフォリオ

22.3.21.3.主要財務

22.3.21.4.販売拠点

22.3.21.5.SWOT分析

22.3.21.6.戦略の概要

22.3.21.6.1.マーケティング戦略

22.3.21.6.2.製品戦略

22.3.21.6.3.チャネル戦略

22.3.22.TAKTVOLL株式会社

22.3.22.1.会社概要

22.3.22.2.製品ポートフォリオ

22.3.22.3.主要財務

22.3.22.4.販売拠点

22.3.22.5.SWOT分析

22.3.22.6.戦略の概要

22.3.22.6.1.マーケティング戦略

22.3.22.6.2.製品戦略

22.3.22.6.3.チャネル戦略

22.3.23.センコー医科器械製作所

22.3.23.1.概要

22.3.23.2.製品ポートフォリオ

22.3.23.3.主要財務情報

22.3.23.4.販売拠点

22.3.23.5.SWOT分析

22.3.23.6.戦略の概要

22.3.23.6.1.マーケティング戦略

22.3.23.6.2.製品戦略

22.3.23.6.3.チャネル戦略

23.前提条件と略語

24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Electrosurgery Generators Market: Global Industry Analysis 2017-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Electrosurgery Generators offers a global industry analysis for 2017-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product:

• Radiofrequency Electrosurgery Generators
• Ultrasonic Electrosurgery Generators
• Molecular Resonance Electrosurgery Generators
• Argon Plasma Electrosurgery Generators
• Accessories

By Specialty:

• Urology
• Gynecology
• Gastroenterology
• ENT
• General Surgery
• Others

By Settings:

• Hospitals
• Academic
• Community
• Private
• Ambulatory Surgical Centres
• Speciality Clinics

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• The Middle East and Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Electrosurgery Generators Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Electrosurgery Generators Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Electrosurgery Generators Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Electrosurgery Generators Market Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 1.5 Billion) analysis (2017-2022) and current and future market value (US$ 1.6 Billion) and volume (7.7%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Electrosurgery Generators Market - Pricing Analysis

Based on By Product, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Electrosurgery Generators Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Product

Based on By Product, Electrosurgery Generators Market is segmented into Radiofrequency Electrosurgery Generators, Ultrasonic Electrosurgery Generators, Molecular Resonance Electrosurgery Generators, Argon Plasma Electrosurgery Generators, Accessories. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product.

Chapter 06 - Global Electrosurgery Generators Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Specialty

Based on By Specialty, Electrosurgery Generators Market is segmented into Urology, Gynecology, Gastroenterology, ENT, General Surgery, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Specialty. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Specialty.

Chapter 07 - Global Electrosurgery Generators Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Settings

Based on By Settings, Electrosurgery Generators Market is segmented into Hospitals (Academic, Community, Private), Ambulatory Surgical Centres, Speciality Clinics. This section also offers market attractiveness analysis based on By Settings. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Settings.

Chapter 08 - Electrosurgery Generators Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Electrosurgery Generators Market is segmented into North America, Latin America, Europe, South Asia, East Asia, Oceania, The Middle East and Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Electrosurgery Generators Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Electrosurgery Generators Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Electrosurgery Generators Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Electrosurgery Generators Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Electrosurgery Generators Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Electrosurgery Generators Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Electrosurgery Generators Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Electrosurgery Generators Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Electrosurgery Generators Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Electrosurgery Generators Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Electrosurgery Generators Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Electrosurgery Generators Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Electrosurgery Generators Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Medtronic Plc., Ackermann Instrumente, B. Braun Melsungen AG, JINSHAN Science & Technology (Group) Co., Ltd., Symmetry Surgical Inc. (Aspen Surgical ), Miconvey SURGICAL, Telea Electronic Engineering S.r.l., Olympus Corporation, Ethicon US, LLC., MEDGYN PRODUCTS, INC., Integra LifeSciences, CONMED Corporation, EMED., Erbe Elektromedizin GmbH, Beijing Kestrel Co., Ltd., Matrix Medicals Pvt. Ltd., Shanghai Huifeng Medical Instrument Co., Ltd, Zimmer Biomet, Micromed Medizintechnik, Heal Force, Promed Technology Co., KENTAMED Ltd., TAKTVOLL Co.,Ltd, Senko Medical Instrument Mfg. Co., Ltd.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Electrosurgery Generators Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Electrosurgery Generators Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Inclusions and Exclusions

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Value Added Insights

4.1. Used Case Scenario by Settings of ESU, by Region

4.2. Product Adoption / Usage Analysis

4.3. Product Features/ USPs

4.4. PESTEL Analysis

4.5. Porter’s Analysis

4.6. List of Suppliers/Distributors, by Region

4.7. Global Surgical Devices Market (Parent Market Analysis)

4.8. Regulatory Landscape

5. Market Background

5.1. Macro-Economic Factors

5.1.1. Global GDP Growth Outlook

5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook

5.1.3. Global Life Expectancy Outlook

5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.2.1. Key Player’s Historic Growth

5.2.2. Growing Geriatric Population Rate

5.2.3. Cost of the Electrosurgery Generators

5.2.4. Rising Healthcare Spending

5.2.5. Technological Advancement

5.2.6. Increasing Prevalence of Chronic Diseases

5.2.7. Surge in Minimally Invasive Surgeries

5.3. Dynamics

5.3.1. Drivers

5.3.2. Restraints

5.3.3. Opportunity Analysis

6. COVID-19 Crisis - Impact Assessment

6.1. COVID-19 and Impact Analysis

6.1.1. By Product

6.1.2. By Settings

6.1.3. By Region

6.2. 2023 Market Scenario

7. Global Market Volume (in Units) Analysis 2017 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Volume (in Units) Analysis, 2017 to 2022

7.2. Current and Future Volume (in Units) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

8. Global Market - Pricing Analysis

8.1. Regional Pricing Analysis By Product

8.2. Pricing Break-up

8.2.1. Manufacturer Level Pricing

8.2.2. Distributor Level Pricing

8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark

8.4. Pricing Assumptions

9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2017 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

9.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2017 to 2022

9.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

10. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Product, 2017 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2023 to 2033

10.3.1. Radiofrequency

10.3.2. Ultrasonic

10.3.3. Molecular Resonance

10.3.4. Argon Plasma

10.3.5. Accessories

10.4. Market Attractiveness Analysis By Product

11. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Specialty

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Specialty, 2017 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Specialty, 2023 to 2033

11.3.1. Urology

11.3.2. Gynecology

11.3.3. Gastroenterology

11.3.4. ENT

11.3.5. General Surgery

11.3.6. Others

11.4. Market Attractiveness Analysis By Specialty

12. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Settings

12.1. Introduction / Key Findings

12.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Settings, 2017 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Settings, 2023 to 2033

12.3.1. Hospitals

12.3.1.1. Academic

12.3.1.2. Community

12.3.1.3. Private

12.3.2. Ambulatory Surgical Centres

12.3.3. Speciality Clinics

12.4. Market Attractiveness Analysis By Settings

13. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Region, 2017 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

13.3.1. North America

13.3.2. Latin America

13.3.3. Europe

13.3.4. South Asia

13.3.5. East Asia

13.3.6. Oceania

13.3.7. Middle East and Africa (MEA)

13.4. Market Attractiveness Analysis By Region

14. North America Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. The USA

14.3.1.2. Canada

14.3.2. By Product

14.3.3. By Specialty

14.3.4. By Settings

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Product

14.4.3. By Specialty

14.4.4. By Settings

14.5. Country Level Analysis & Forecast

14.5.1. USA Market Analysis

14.5.1.1. .Introduction

14.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.5.1.2.1. By Product

14.5.1.2.2. By Specialty

14.5.1.2.3. By Settings

14.5.2. Canada Market Analysis

14.5.2.1. Introduction

14.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.5.2.2.1. By Product

14.5.2.2.2. By Specialty

14.5.2.2.3. By Settings

14.6. Market Trends

14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15. Latin America Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. Brazil

15.3.1.2. Mexico

15.3.1.3. Argentina

15.3.1.4. Rest of Latin America

15.3.2. By Product

15.3.3. By Specialty

15.3.4. By Settings

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Product

15.4.3. By Specialty

15.4.4. By Settings

15.5. Country Level Analysis & Forecast

15.5.1. Brazil Market Analysis

15.5.1.1. Introduction

15.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.1.2.1. By Product

15.5.1.2.2. By Specialty

15.5.1.2.3. By Settings

15.5.2. Mexico Market Analysis

15.5.2.1. Introduction

15.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.2.2.1. By Product

15.5.2.2.2. By Specialty

15.5.2.2.3. By Settings

15.5.3. Argentina Market Analysis

15.5.3.1. Introduction

15.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.3.2.1. By Product

15.5.3.2.2. By Specialty

15.5.3.2.3. By Settings

15.6. Market Trends

15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16. Europe Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. Germany

16.3.1.2. France

16.3.1.3. Italy

16.3.1.4. United Kingdom

16.3.1.5. Spain

16.3.1.6. Russia

16.3.1.7. BENELUX

16.3.1.8. Rest of Europe

16.3.2. By Product

16.3.3. By Specialty

16.3.4. By Settings

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Product

16.4.3. By Specialty

16.4.4. By Settings

16.5. Country Level Analysis & Forecast

16.5.1. Germany Market Analysis

16.5.1.1. .Introduction

16.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.1.2.1. By Product

16.5.1.2.2. By Specialty

16.5.1.2.3. By Settings

16.5.2. France Market Analysis

16.5.2.1. Introduction

16.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.2.2.1. By Product

16.5.2.2.2. By Specialty

16.5.2.2.3. By Settings

16.5.3. Italy Market Analysis

16.5.3.1. Introduction

16.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.3.2.1. By Product

16.5.3.2.2. By Specialty

16.5.3.2.3. By Settings

16.5.4. United Kingdom Market Analysis

16.5.4.1. .Introduction

16.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.4.2.1. By Product

16.5.4.2.2. By Specialty

16.5.4.2.3. By Settings

16.5.5. Spain Market Analysis

16.5.5.1. .Introduction

16.5.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.5.2.1. By Product

16.5.5.2.2. By Specialty

16.5.5.2.3. By Settings

16.5.6. Russia Market Analysis

16.5.6.1. .Introduction

16.5.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.6.2.1. By Product

16.5.6.2.2. By Specialty

16.5.6.2.3. By Settings

16.5.7. BENELUX Market Analysis

16.5.7.1. .Introduction

16.5.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.7.2.1. By Product

16.5.7.2.2. By Specialty

16.5.7.2.3. By Settings

16.6. Market Trends

16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. South Asia Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. India

17.3.1.2. Thailand

17.3.1.3. Indonesia

17.3.1.4. Malaysia

17.3.1.5. Rest of South Asia

17.3.2. By Product

17.3.3. By Specialty

17.3.4. By Settings

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Product

17.4.3. By Specialty

17.4.4. By Settings

17.5. Country Level Analysis & Forecast

17.5.1. India Market Analysis

17.5.1.1. .Introduction

17.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.5.1.2.1. By Product

17.5.1.2.2. By Specialty

17.5.1.2.3. By Settings

17.5.2. Thailand Market Analysis

17.5.2.1. .Introduction

17.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.5.2.2.1. By Product

17.5.2.2.2. By Specialty

17.5.2.2.3. By Settings

17.5.3. Indonesia Market Analysis

17.5.3.1. Introduction

17.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.5.3.2.1. By Product

17.5.3.2.2. By Specialty

17.5.3.2.3. By Settings

17.5.4. Malaysia Market Analysis

17.5.4.1. Introduction

17.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.5.4.2.1. By Product

17.5.4.2.2. By Specialty

17.5.4.2.3. By Settings

17.6. Market Trends

17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. East Asia Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Country

18.3.1.1. China

18.3.1.2. Japan

18.3.1.3. South Korea

18.3.2. By Product

18.3.3. By Specialty

18.3.4. By Settings

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Country

18.4.2. By Product

18.4.3. By Specialty

18.4.4. By Settings

18.5. Country Level Analysis & Forecast

18.5.1. China Market Analysis

18.5.1.1. .Introduction

18.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.5.1.2.1. By Product

18.5.1.2.2. By Specialty

18.5.1.2.3. By Settings

18.5.2. Japan Market Analysis

18.5.2.1. Introduction

18.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.5.2.2.1. By Product

18.5.2.2.2. By Specialty

18.5.2.2.3. By Settings

18.5.3. South Korea Market Analysis

18.5.3.1. Introduction

18.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.5.3.2.1. By Product

18.5.3.2.2. By Specialty

18.5.3.2.3. By Settings

18.6. Market Trends

18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19. Oceania Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

19.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Country

19.3.1.1. Australia

19.3.1.2. New Zealand

19.3.2. By Product

19.3.3. By Specialty

19.3.4. By Settings

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. By Country

19.4.2. By Product

19.4.3. By Specialty

19.4.4. By Settings

19.5. Country Level Analysis & Forecast

19.5.1. Australia Market Analysis

19.5.1.1. .Introduction

19.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.5.1.2.1. By Product

19.5.1.2.2. By Specialty

19.5.1.2.3. By Settings

19.5.2. New Zealand Market Analysis

19.5.2.1. Introduction

19.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.5.2.2.1. By Product

19.5.2.2.2. By Specialty

19.5.2.2.3. By Settings

19.6. Market Trends

19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

20. Middle East and Africa Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

20.1. Introduction

20.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

20.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

20.3.1. By Country

20.3.1.1. GCC Countries

20.3.1.2. Türkiye

20.3.1.3. Northern Africa

20.3.1.4. South Africa

20.3.1.5. Rest of Middle East and Africa

20.3.2. By Product

20.3.3. By Specialty

20.3.4. By Settings

20.4. Market Attractiveness Analysis

20.4.1. By Country

20.4.2. By Product

20.4.3. By Specialty

20.4.4. By Settings

20.5. Country Level Analysis & Forecast

20.5.1. GCC Countries Market Analysis

20.5.1.1. .Introduction

20.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.5.1.2.1. By Product

20.5.1.2.2. By Specialty

20.5.1.2.3. By Settings

20.5.2. Türkiye Market Analysis

20.5.2.1. Introduction

20.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.5.2.2.1. By Product

20.5.2.2.2. By Specialty

20.5.2.2.3. By Settings

20.5.3. Northern Africa Market Analysis

20.5.3.1. Introduction

20.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.5.3.2.1. By Product

20.5.3.2.2. By Specialty

20.5.3.2.3. By Settings

20.5.4. South Africa Market Analysis

20.5.4.1. Introduction

20.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.5.4.2.1. By Product

20.5.4.2.2. By Specialty

20.5.4.2.3. By Settings

20.6. Market Trends

20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

21. Market Structure Analysis

21.1. Market Analysis by Tier of Companies

21.2. Market Share Analysis of Top Players

21.3. Market Presence Analysis

22. Competition Analysis

22.1. Competition Dashboard

22.2. Competition Benchmarking

22.3. Competition Deep Dive

22.3.1. Medtronic Plc.

22.3.1.1. Overview

22.3.1.2. Product Portfolio

22.3.1.3. Key Financials

22.3.1.4. Sales Footprint

22.3.1.5. SWOT Analysis

22.3.1.6. Strategy Overview

22.3.1.6.1. Marketing Strategy

22.3.1.6.2. Product Strategy

22.3.1.6.3. Channel Strategy

22.3.2. Ackermann Instrumente

22.3.2.1. Overview

22.3.2.2. Product Portfolio

22.3.2.3. Key Financials

22.3.2.4. Sales Footprint

22.3.2.5. SWOT Analysis

22.3.2.6. Strategy Overview

22.3.2.6.1. Marketing Strategy

22.3.2.6.2. Product Strategy

22.3.2.6.3. Channel Strategy

22.3.3. B. Braun Melsungen AG

22.3.3.1. Overview

22.3.3.2. Product Portfolio

22.3.3.3. Key Financials

22.3.3.4. Sales Footprint

22.3.3.5. SWOT Analysis

22.3.3.6. Strategy Overview

22.3.3.6.1. Marketing Strategy

22.3.3.6.2. Product Strategy

22.3.3.6.3. Channel Strategy

22.3.4. JINSHAN Science & Technology (Group) Co., Ltd.

22.3.4.1. Overview

22.3.4.2. Product Portfolio

22.3.4.3. Key Financials

22.3.4.4. Sales Footprint

22.3.4.5. SWOT Analysis

22.3.4.6. Strategy Overview

22.3.4.6.1. Marketing Strategy

22.3.4.6.2. Product Strategy

22.3.4.6.3. Channel Strategy

22.3.5. Symmetry Surgical Inc. (Aspen Surgical )

22.3.5.1. Overview

22.3.5.2. Product Portfolio

22.3.5.3. Key Financials

22.3.5.4. Sales Footprint

22.3.5.5. SWOT Analysis

22.3.5.6. Strategy Overview

22.3.5.6.1. Marketing Strategy

22.3.5.6.2. Product Strategy

22.3.5.6.3. Channel Strategy

22.3.6. Miconvey SURGICAL

22.3.6.1. Overview

22.3.6.2. Product Portfolio

22.3.6.3. Key Financials

22.3.6.4. Sales Footprint

22.3.6.5. SWOT Analysis

22.3.6.6. Strategy Overview

22.3.6.6.1. Marketing Strategy

22.3.6.6.2. Product Strategy

22.3.6.6.3. Channel Strategy

22.3.7. Telea Electronic Engineering S.r.l.

22.3.7.1. Overview

22.3.7.2. Product Portfolio

22.3.7.3. Key Financials

22.3.7.4. Sales Footprint

22.3.7.5. SWOT Analysis

22.3.7.6. Strategy Overview

22.3.7.6.1. Marketing Strategy

22.3.7.6.2. Product Strategy

22.3.7.6.3. Channel Strategy

22.3.8. Olympus Corporation

22.3.8.1. Overview

22.3.8.2. Product Portfolio

22.3.8.3. Key Financials

22.3.8.4. Sales Footprint

22.3.8.5. SWOT Analysis

22.3.8.6. Strategy Overview

22.3.8.6.1. Marketing Strategy

22.3.8.6.2. Product Strategy

22.3.8.6.3. Channel Strategy

22.3.9. Ethicon US, LLC.

22.3.9.1. Overview

22.3.9.2. Product Portfolio

22.3.9.3. Key Financials

22.3.9.4. Sales Footprint

22.3.9.5. SWOT Analysis

22.3.9.6. Strategy Overview

22.3.9.6.1. Marketing Strategy

22.3.9.6.2. Product Strategy

22.3.9.6.3. Channel Strategy

22.3.10. MEDGYN PRODUCTS, INC.

22.3.10.1. Overview

22.3.10.2. Product Portfolio

22.3.10.3. Key Financials

22.3.10.4. Sales Footprint

22.3.10.5. SWOT Analysis

22.3.10.6. Strategy Overview

22.3.10.6.1. Marketing Strategy

22.3.10.6.2. Product Strategy

22.3.10.6.3. Channel Strategy

22.3.11. Integra LifeSciences

22.3.11.1. Overview

22.3.11.2. Product Portfolio

22.3.11.3. Key Financials

22.3.11.4. Sales Footprint

22.3.11.5. SWOT Analysis

22.3.11.6. Strategy Overview

22.3.11.6.1. Marketing Strategy

22.3.11.6.2. Product Strategy

22.3.11.6.3. Channel Strategy

22.3.12. CONMED Corporation

22.3.12.1. Overview

22.3.12.2. Product Portfolio

22.3.12.3. Key Financials

22.3.12.4. Sales Footprint

22.3.12.5. SWOT Analysis

22.3.12.6. Strategy Overview

22.3.12.6.1. Marketing Strategy

22.3.12.6.2. Product Strategy

22.3.12.6.3. Channel Strategy

22.3.13. EMED.

22.3.13.1. Overview

22.3.13.2. Product Portfolio

22.3.13.3. Key Financials

22.3.13.4. Sales Footprint

22.3.13.5. SWOT Analysis

22.3.13.6. Strategy Overview

22.3.13.6.1. Marketing Strategy

22.3.13.6.2. Product Strategy

22.3.13.6.3. Channel Strategy

22.3.14. Erbe Elektromedizin GmbH

22.3.14.1. Overview

22.3.14.2. Product Portfolio

22.3.14.3. Key Financials

22.3.14.4. Sales Footprint

22.3.14.5. SWOT Analysis

22.3.14.6. Strategy Overview

22.3.14.6.1. Marketing Strategy

22.3.14.6.2. Product Strategy

22.3.14.6.3. Channel Strategy

22.3.15. Beijing Kestrel Co., Ltd.

22.3.15.1. Overview

22.3.15.2. Product Portfolio

22.3.15.3. Key Financials

22.3.15.4. Sales Footprint

22.3.15.5. SWOT Analysis

22.3.15.6. Strategy Overview

22.3.15.6.1. Marketing Strategy

22.3.15.6.2. Product Strategy

22.3.15.6.3. Channel Strategy

22.3.16. Matrix Medicals Pvt. Ltd.

22.3.16.1. Overview

22.3.16.2. Product Portfolio

22.3.16.3. Key Financials

22.3.16.4. Sales Footprint

22.3.16.5. SWOT Analysis

22.3.16.6. Strategy Overview

22.3.16.6.1. Marketing Strategy

22.3.16.6.2. Product Strategy

22.3.16.6.3. Channel Strategy

22.3.17. Shanghai Huifeng Medical Instrument Co., Ltd

22.3.17.1. Overview

22.3.17.2. Product Portfolio

22.3.17.3. Key Financials

22.3.17.4. Sales Footprint

22.3.17.5. SWOT Analysis

22.3.17.6. Strategy Overview

22.3.17.6.1. Marketing Strategy

22.3.17.6.2. Product Strategy

22.3.17.6.3. Channel Strategy

22.3.18. Zimmer Biomet

22.3.18.1. Overview

22.3.18.2. Product Portfolio

22.3.18.3. Key Financials

22.3.18.4. Sales Footprint

22.3.18.5. SWOT Analysis

22.3.18.6. Strategy Overview

22.3.18.6.1. Marketing Strategy

22.3.18.6.2. Product Strategy

22.3.18.6.3. Channel Strategy

22.3.19. Micromed Medizintechnik

22.3.19.1. Overview

22.3.19.2. Product Portfolio

22.3.19.3. Key Financials

22.3.19.4. Sales Footprint

22.3.19.5. SWOT Analysis

22.3.19.6. Strategy Overview

22.3.19.6.1. Marketing Strategy

22.3.19.6.2. Product Strategy

22.3.19.6.3. Channel Strategy

22.3.20. Heal Force, Promed Technology Co.

22.3.20.1. Overview

22.3.20.2. Product Portfolio

22.3.20.3. Key Financials

22.3.20.4. Sales Footprint

22.3.20.5. SWOT Analysis

22.3.20.6. Strategy Overview

22.3.20.6.1. Marketing Strategy

22.3.20.6.2. Product Strategy

22.3.20.6.3. Channel Strategy

22.3.21. KENTAMED Ltd.

22.3.21.1. Overview

22.3.21.2. Product Portfolio

22.3.21.3. Key Financials

22.3.21.4. Sales Footprint

22.3.21.5. SWOT Analysis

22.3.21.6. Strategy Overview

22.3.21.6.1. Marketing Strategy

22.3.21.6.2. Product Strategy

22.3.21.6.3. Channel Strategy

22.3.22. TAKTVOLL Co.,Ltd

22.3.22.1. Overview

22.3.22.2. Product Portfolio

22.3.22.3. Key Financials

22.3.22.4. Sales Footprint

22.3.22.5. SWOT Analysis

22.3.22.6. Strategy Overview

22.3.22.6.1. Marketing Strategy

22.3.22.6.2. Product Strategy

22.3.22.6.3. Channel Strategy

22.3.23. Senko Medical Instrument Mfg. Co., Ltd.

22.3.23.1. Overview

22.3.23.2. Product Portfolio

22.3.23.3. Key Financials

22.3.23.4. Sales Footprint

22.3.23.5. SWOT Analysis

22.3.23.6. Strategy Overview

22.3.23.6.1. Marketing Strategy

22.3.23.6.2. Product Strategy

22.3.23.6.3. Channel Strategy

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/10 10:26

159.18 円

164.35 円

198.58 円

ページTOPに戻る