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非滅菌性液体/懸濁液市場


Non-Sterile Liquids/Suspensions Market

非滅菌性液体/懸濁液市場2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価 この調査レポートは、非滅菌性液体/懸濁液の2012-2022年世界産業分析と2023-2033年機会評価を掲載したFMIの市場調査報告書です。こ... もっと見る

 

 

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サマリー

非滅菌性液体/懸濁液市場2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価

この調査レポートは、非滅菌性液体/懸濁液の2012-2022年世界産業分析と2023-2033年機会評価を掲載したFMIの市場調査報告書です。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

剤形別

- 経口剤
- 混合剤
- チンキ剤
- シロップ剤
- エリキシル
- 洗口液/うがい薬
- ドロップス
- 耳・目薬
- 目薬
- ローション
- 点鼻薬
- 点鼻薬
- スプレー
- 外用薬
- ゲル
- クリーム
- 非経口

用途別

- ヒト用医薬品
- 栄養補助食品
- 化粧品
- 医療機器
- 動物用医薬品

エンドユーザー別

- CMO/CDMO
- 製薬会社
- ヒト
- 動物用医薬品
- 化粧品会社
- 栄養補助食品メーカー
- 医療機器メーカー
- その他

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

非無菌液体/懸濁液市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれます。

第01章 市場概要

本章では、非汚染性液体/懸濁液市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、非汚染性液体/懸濁液市場レポートの市場範囲を読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、剤形別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 非滅菌性液体/懸濁液の世界市場需要分析2012-2022年および予測、2023-2033年

この章では、過去の市場価値(XX)分析(2012-2022年)、現在および将来の市場価値(26億米ドル)および数量(6.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別分析に基づいています。

第04章 非滅菌性液体/懸濁液の世界市場 - 価格分析

剤形別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 非ステロイド性液体/懸濁液の世界市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年:剤形別

非滅菌性液体/懸濁液市場は剤形別に、経口剤(混合液、リンケージ剤、シロップ剤、エリキシル剤、洗口剤/うがい薬、ドロップ剤)、耳・眼科用剤(ドロップ剤、ローション剤)、鼻腔用剤(ドロップ剤、スプレー剤)、局所用剤(ゲル剤、クリーム剤)、非経口剤に分類される。また、上記の剤形別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 非ステロイド性液体/懸濁液の世界市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:用途別

非ステロイド性液体/懸濁液市場は用途別に、ヒト用医薬品、栄養補助食品、化粧品、医療機器、動物用医薬品に区分されます。また、用途別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の「用途別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 - 非滅菌性液体/懸濁液の世界市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、非滅菌性液体/懸濁液市場はCMO/CDMO、製薬会社(ヒト、動物用)、化粧品会社、栄養補助食品会社、医療機器メーカー、その他に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の市場価値予測や前年比成長率比較も提供します。

第08章 非ステロイド性液体/懸濁液市場:地域別2012-2022年分析と2023-2033年予測

非滅菌性液体/懸濁液市場は地域別に、北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東、アフリカ(MEA)に区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別の市場予測や前年比成長率比較も掲載しています。

第09章 北米の非滅菌性液体/懸濁液市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第10章 ラテンアメリカの非滅菌性液体/懸濁液市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに詳細に分析しています。ラテンアメリカ地域の非ステロイド性液体/懸濁液市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の非滅菌性液体/懸濁液市場の分析 2012-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における非ステロイド性液体/懸濁液市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの非滅菌性液体/懸濁液市場の分析 2012-2022年および予測 2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における非ステロイド性液体/懸濁液市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの非滅菌性液体/懸濁液市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における非ステロイド性液体/懸濁液市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカの非滅菌性液体/懸濁液市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における非ステロイド性液体/懸濁液市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の非滅菌性液体/懸濁液市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において非滅菌性液体/懸濁液市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供する。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、上位企業の企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の剤形別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場参入企業には、AbbVie Pharmaceutical Contract Manufacturing、Aenova Group、APPCO Pharmaceutical Corporation、Atral Pharmaceutical、Aurigene Pharmaceutical Services (Dr. Reddy's)、Biological E. Ltd.などがあります、BioPlus Life Sciences, Bora Pharmaceuticals, Cambrex Corporation, COC Farmaceutici, Contract Pharmaceuticals Limited (CPL), DPT Laboratories, Ltd., Eurofins, JGL d.d., Mikart, PharmaVision (Vizyon Holding), Pierre Fabre, TriRx Pharmaceutical Services, UI Pharmaceuticals, Wasdell Group, Aphena Pharma, Syngene International.

第18章 前提条件と頭字語

本章では、本レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。

第19章 調査方法

この章では、非ステロイド性液体/懸濁液市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

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目次

1.エグゼクティブサマリー|非滅菌性液体/懸濁液市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.包含と除外

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.製品イノベーション/開発動向

4.付加価値インサイト

4.1.製品採用/使用分析、地域別

4.2.主な製造受託機関(CMO)および開発・製造受託機関(CDMO)のリスト

4.3.ポーター分析

4.4.PESTEL分析

4.5.主要規制

4.6.バリューチェーン分析

5.市場背景

5.1.マクロ経済要因

5.1.1.世界のGDP成長率見通し

5.1.2.世界のヘルスケア産業市場の見通し

5.1.3.製薬用水の世界市場展望

5.2.予測要因-関連性と影響

5.2.1.疾病の蔓延

5.2.2.小児・老年人口の増加

5.2.3.採用率の増加

5.2.4.生産能力の増加

5.2.5.販売拡大

5.2.6.品質管理の問題

5.2.7.CMO/CDMOの増加

5.2.8.トップ企業の過去の成長

5.3.市場ダイナミクス

5.3.1.ドライバー

5.3.2.阻害要因

5.3.3.機会

6.COVID-19 危機からインパクト・アセスメントへ

6.1.COVID-19と影響分析

6.1.1.剤形別売上高

6.1.2.用途別売上高

6.1.3.エンドユーザー別売上高

6.1.4.国別売上高

6.2.2022年シナリオ

7.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)2012~2022年分析と2023~2033年予測

7.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2012年~2022年

7.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.2012~2022年世界市場分析、2023~2033年予測:剤形別

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.2012年から2022年までの剤形別過去市場規模(百万米ドル)分析

8.3.剤形別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.経口剤

8.3.1.1.混合物

8.3.1.2.括約筋

8.3.1.3.シロップ

8.3.1.4.エリクサー

8.3.1.5.マウスウォッシュ/うがい薬

8.3.1.6.しずく

8.3.2.耳と目

8.3.2.1.目薬

8.3.2.2.ローション

8.3.3.鼻腔用

8.3.3.1.点滴

8.3.3.2.スプレー

8.3.4.外用剤

8.3.4.1.ゲル

8.3.4.2.クリーム

8.3.5.非経口剤

8.4.剤形別市場魅力度分析

9.2012~2022年および2023~2033年予測:用途別世界市場分析

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.過去の市場規模(百万米ドル):用途別、2012~2022年

9.3.アプリケーション別の現在および将来市場規模(百万米ドル)の分析と予測、2023~2033年

9.3.1.ヒト用医薬品

9.3.2.栄養補助食品

9.3.3.化粧品

9.3.4.医療機器

9.3.5.動物用医薬品

9.4.用途別市場魅力度分析

10.エンドユーザー別:2012~2022年世界市場分析、2023~2033年予測

10.1.はじめに / 主要調査結果

10.2.過去の市場規模(百万米ドル):エンドユーザー別、2012~2022年

10.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)の分析と予測、2023年~2033年

10.3.1.CMO/CDMO

10.3.2.製薬会社

10.3.2.1.ヒト

10.3.2.2.獣医

10.3.3.化粧品会社

10.3.4.栄養補助食品会社

10.3.5.医療機器メーカー

10.3.6.その他

10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析

11.2012〜2022年および2023〜2033年予測:地域別世界市場分析

11.1.はじめに

11.2.過去の地域別市場規模(百万米ドル)分析、2012~2022年

11.3.地域別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

11.3.1.北米

11.3.2.ラテンアメリカ

11.3.3.ヨーロッパ

11.3.4.東アジア

11.3.5.南アジア

11.3.6.オセアニア

11.3.7.中東・アフリカ(MEA)

11.4.地域別市場魅力度分析

12.北米市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

12.1.市場紹介

12.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

12.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

12.3.1.国別

12.3.1.1.アメリカ

12.3.1.2.カナダ

12.3.2.剤形別

12.3.3.用途別

12.3.4.エンドユーザー別

12.4.市場魅力度分析

12.4.1.国別

12.4.2.剤形別

12.4.3.用途別

12.4.4.エンドユーザー別

12.5.市場動向

12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

12.7.促進要因と阻害要因-影響分析

12.8.国別分析と予測

12.8.1.米国市場分析

12.8.1.1.はじめに

12.8.1.2.市場分類別分析と予測

12.8.1.2.1.剤形別

12.8.1.2.2.用途別

12.8.1.2.3.エンドユーザー別

12.8.2.カナダ市場分析

12.8.2.1.はじめに

12.8.2.2.市場分類別分析と予測

12.8.2.2.1.剤形別

12.8.2.2.2.用途別

12.8.2.2.3.エンドユーザー別

13.中南米市場の分析 2012〜2022年および予測 2023〜2033年

13.1.序論

13.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

13.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

13.3.1.国別

13.3.1.1.メキシコ

13.3.1.2.ブラジル

13.3.1.3.アルゼンチン

13.3.1.4.その他のラテンアメリカ

13.3.2.剤形別

13.3.3.用途別

13.3.4.エンドユーザー別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.剤形別

13.4.3.用途別

13.4.4.エンドユーザー別

13.5.市場動向

13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.7.促進要因と阻害要因-影響分析

13.8.国別分析と予測

13.8.1.メキシコ市場分析

13.8.1.1.はじめに

13.8.1.2.市場分類別分析と予測

13.8.1.2.1.剤形別

13.8.1.2.2.用途別

13.8.1.2.3.エンドユーザー別

13.8.2.ブラジル市場分析

13.8.2.1.導入

13.8.2.2.市場分類別分析と予測

13.8.2.2.1.剤形別

13.8.2.2.2.用途別

13.8.2.2.3.エンドユーザー別

13.8.3.アルゼンチン市場分析

13.8.3.1.導入

13.8.3.2.市場分類別分析と予測

13.8.3.2.1.剤形別

13.8.3.2.2.用途別

13.8.3.2.3.エンドユーザー別

14.欧州市場分析2012~2022年および予測2023~2033年

14.1.はじめに

14.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

14.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.イギリス

14.3.1.2.ドイツ

14.3.1.3.フランス

14.3.1.4.イタリア

14.3.1.5.スペイン

14.3.1.6.ベネルクス

14.3.1.7.ロシア

14.3.1.8.その他のヨーロッパ

14.3.2.剤形別

14.3.3.用途別

14.3.4.エンドユーザー別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.剤形別

14.4.3.用途別

14.4.4.エンドユーザー別

14.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング

14.6.促進要因と阻害要因-影響分析

14.7.国別分析と予測

14.7.1.イギリス市場分析

14.7.1.1.はじめに

14.7.1.2.市場分類別分析と予測

14.7.1.2.1.剤形別

14.7.1.2.2.用途別

14.7.1.2.3.エンドユーザー別

14.7.2.ドイツ市場分析

14.7.2.1.はじめに

14.7.2.2.市場分類別分析と予測

14.7.2.2.1.剤形別

14.7.2.2.2.用途別

14.7.2.2.3.エンドユーザー別

14.7.3.フランス市場分析

14.7.3.1.はじめに

14.7.3.2.市場分類別分析と予測

14.7.3.2.1.剤形別

14.7.3.2.2.用途別

14.7.3.2.3.エンドユーザー別

14.7.4.イタリア市場分析

14.7.4.1.はじめに

14.7.4.2.市場分類別分析と予測

14.7.4.2.1.剤形別

14.7.4.2.2.用途別

14.7.4.2.3.エンドユーザー別

14.7.5.スペイン市場分析

14.7.5.1.はじめに

14.7.5.2.市場分類別分析と予測

14.7.5.2.1.剤形別

14.7.5.2.2.用途別

14.7.5.2.3.エンドユーザー別

14.7.6.ベネルクス市場分析

14.7.6.1.序論

14.7.6.2.市場分類別分析と予測

14.7.6.2.1.剤形別

14.7.6.2.2.用途別

14.7.6.2.3.エンドユーザー別

14.7.7.ロシア市場分析

14.7.7.1.はじめに

14.7.7.2.市場分類別分析と予測

14.7.7.2.1.剤形別

14.7.7.2.2.用途別

14.7.7.2.3.エンドユーザー別

15.東アジア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

15.1.市場紹介

15.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

15.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.中国

15.3.1.2.日本

15.3.1.3.韓国

15.3.2.剤形別

15.3.3.用途別

15.3.4.エンドユーザー別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.剤形別

15.4.3.用途別

15.4.4.エンドユーザー別

15.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング

15.6.促進要因と阻害要因-影響分析

15.7.国別分析と予測

15.7.1.中国市場の分析

15.7.1.1.はじめに

15.7.1.2.市場分類別分析と予測

15.7.1.2.1.剤形別

15.7.1.2.2.用途別

15.7.1.2.3.エンドユーザー別

15.7.2.日本市場の分析

15.7.2.1.はじめに

15.7.2.2.市場分類別分析と予測

15.7.2.2.1.剤形別

15.7.2.2.2.用途別

15.7.2.2.3.エンドユーザー別

15.7.3.韓国市場分析

15.7.3.1.はじめに

15.7.3.2.市場分類別分析と予測

15.7.3.2.1.剤形別

15.7.3.2.2.用途別

15.7.3.2.3.エンドユーザー別

16.南アジア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

16.1.市場紹介

16.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

16.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.インド

16.3.1.2.マレーシア

16.3.1.3.タイ

16.3.1.4.インドネシア

16.3.1.5.その他の南アジア

16.3.2.剤形別

16.3.3.用途別

16.3.4.エンドユーザー別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.剤形別

16.4.3.用途別

16.4.4.エンドユーザー別

16.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング

16.6.促進要因と阻害要因-影響分析

16.7.国別分析と予測

16.7.1.インド市場分析

16.7.1.1.はじめに

16.7.1.2.市場分類別分析と予測

16.7.1.2.1.剤形別

16.7.1.2.2.用途別

16.7.1.2.3.エンドユーザー別

16.7.2.マレーシア市場分析

16.7.2.1.はじめに

16.7.2.2.市場分類別分析と予測

16.7.2.2.1.剤形別

16.7.2.2.2.用途別

16.7.2.2.3.エンドユーザー別

16.7.3.タイ市場分析

16.7.3.1.序論

16.7.3.2.市場分類別分析と予測

16.7.3.2.1.剤形別

16.7.3.2.2.用途別

16.7.3.2.3.エンドユーザー別

16.7.4.インドネシア市場分析

16.7.4.1.はじめに

16.7.4.2.市場分類別分析と予測

16.7.4.2.1.剤形別

16.7.4.2.2.用途別

16.7.4.2.3.エンドユーザー別

17.オセアニア市場 2012~2022年および2023~2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

17.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.オーストラリア

17.3.1.2.ニュージーランド

17.3.2.剤形別

17.3.3.用途別

17.3.4.エンドユーザー別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.剤形別

17.4.3.用途別

17.4.4.エンドユーザー別

17.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング

17.6.促進要因と阻害要因-影響分析

17.7.国別分析と予測

17.7.1.オーストラリア市場の分析

17.7.1.1.はじめに

17.7.1.2.市場分類別分析と予測

17.7.1.2.1.剤形別

17.7.1.2.2.用途別

17.7.1.2.3.エンドユーザー別

17.7.2.ニュージーランド市場分析

17.7.2.1.はじめに

17.7.2.2.市場分類別分析と予測

17.7.2.2.1.剤形別

17.7.2.2.2.用途別

17.7.2.2.3.エンドユーザー別

18.中東・アフリカ(MEA)市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

18.1.はじめに

18.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析(2012~2022年

18.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

18.3.1.国別

18.3.1.1.GCC諸国

18.3.1.2.トルコ

18.3.1.3.南アフリカ

18.3.1.4.その他の中東・アフリカ

18.3.2.剤形別

18.3.3.用途別

18.3.4.エンドユーザー別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.国別

18.4.2.剤形別

18.4.3.用途別

18.4.4.エンドユーザー別

18.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング

18.6.促進要因と阻害要因-影響分析

18.7.国別分析と予測

18.7.1.GCC諸国の市場分析

18.7.1.1.はじめに

18.7.1.2.市場分類別分析と予測

18.7.1.2.1.剤形別

18.7.1.2.2.用途別

18.7.1.2.3.エンドユーザー別

18.7.2.トルコ市場の分析

18.7.2.1.はじめに

18.7.2.2.市場分類別分析と予測

18.7.2.2.1.剤形別

18.7.2.2.2.用途別

18.7.2.2.3.エンドユーザー別

18.7.3.南アフリカ市場分析

18.7.3.1.はじめに

18.7.3.2.市場分類別分析と予測

18.7.3.2.1.剤形別

18.7.3.2.2.用途別

18.7.3.2.3.エンドユーザー別

19.市場構造分析

19.1.企業階層別市場分析

19.2.上位企業の市場シェア分析(%)

19.3.市場プレゼンス分析

19.3.1.プレーヤーの地域別分布

19.3.2.プレーヤーの製品フットプリント

19.3.3.チャネルのフットプリント

20.競争分析

20.1.競合ダッシュボード

20.2.コンペティション・ベンチマーク

20.3.競合の深堀り

20.3.1.アッヴィ製薬の受託製造

20.3.1.1.概要

20.3.1.2.製品ポートフォリオ

20.3.1.3.主要財務

20.3.1.4.SWOT分析

20.3.1.5.主要開発

20.3.1.6.販売拠点

20.3.1.7.戦略の概要

20.3.1.7.1.マーケティング戦略

20.3.1.7.2.製品戦略

20.3.1.7.3.チャネル戦略

20.3.2.アエノバ・グループ

20.3.2.1.概要

20.3.2.2.製品ポートフォリオ

20.3.2.3.主要財務

20.3.2.4.SWOT分析

20.3.2.5.主要開発

20.3.2.6.販売拠点

20.3.2.7.戦略の概要

20.3.2.7.1.マーケティング戦略

20.3.2.7.2.製品戦略

20.3.2.7.3.チャネル戦略

20.3.3.アプコ製薬株式会社

20.3.3.1.概要

20.3.3.2.製品ポートフォリオ

20.3.3.3.主要財務

20.3.3.4.SWOT分析

20.3.3.5.主要開発

20.3.3.6.販売拠点

20.3.3.7.戦略の概要

20.3.3.7.1.マーケティング戦略

20.3.3.7.2.製品戦略

20.3.3.7.3.チャネル戦略

20.3.4.アトラル製薬

20.3.4.1.概要

20.3.4.2.製品ポートフォリオ

20.3.4.3.主要財務

20.3.4.4.SWOT分析

20.3.4.5.主要開発

20.3.4.6.販売拠点

20.3.4.7.戦略の概要

20.3.4.7.1.マーケティング戦略

20.3.4.7.2.製品戦略

20.3.4.7.3.チャネル戦略

20.3.5.オーリジェン・ファーマシューティカル・サービス(ドクター・レディーズ)

20.3.5.1.概要

20.3.5.2.製品ポートフォリオ

20.3.5.3.主要財務

20.3.5.4.SWOT分析

20.3.5.5.主要開発

20.3.5.6.販売拠点

20.3.5.7.戦略の概要

20.3.5.7.1.マーケティング戦略

20.3.5.7.2.製品戦略

20.3.5.7.3.チャネル戦略

20.3.6.バイオロジカル・イー

20.3.6.1.概要

20.3.6.2.製品ポートフォリオ

20.3.6.3.主要財務

20.3.6.4.SWOT分析

20.3.6.5.主要開発

20.3.6.6.販売拠点

20.3.6.7.戦略の概要

20.3.6.7.1.マーケティング戦略

20.3.6.7.2.製品戦略

20.3.6.7.3.チャネル戦略

20.3.7.バイオプラスライフサイエンス

20.3.7.1.概要

20.3.7.2.製品ポートフォリオ

20.3.7.3.主要財務

20.3.7.4.SWOT分析

20.3.7.5.主要開発

20.3.7.6.販売拠点

20.3.7.7.戦略の概要

20.3.7.7.1.マーケティング戦略

20.3.7.7.2.製品戦略

20.3.7.7.3.チャネル戦略

20.3.8.ボラ・ファーマシューティカルズ

20.3.8.1.概要

20.3.8.2.製品ポートフォリオ

20.3.8.3.主要財務

20.3.8.4.SWOT分析

20.3.8.5.主要開発

20.3.8.6.販売拠点

20.3.8.7.戦略の概要

20.3.8.7.1.マーケティング戦略

20.3.8.7.2.製品戦略

20.3.8.7.3.チャネル戦略

20.3.9.カンブレックス・コーポレーション

20.3.9.1.概要

20.3.9.2.製品ポートフォリオ

20.3.9.3.主要財務

20.3.9.4.SWOT分析

20.3.9.5.主要開発

20.3.9.6.販売拠点

20.3.9.7.戦略の概要

20.3.9.7.1.マーケティング戦略

20.3.9.7.2.製品戦略

20.3.9.7.3.チャネル戦略

20.3.10.COCファルマチェウティチ

20.3.10.1.概要

20.3.10.2.製品ポートフォリオ

20.3.10.3.主要財務

20.3.10.4.SWOT分析

20.3.10.5.主要開発

20.3.10.6.販売拠点

20.3.10.7.戦略の概要

20.3.10.7.1.マーケティング戦略

20.3.10.7.2.製品戦略

20.3.10.7.3.チャネル戦略

20.3.11.コントラクト・ファーマシューティカルズ・リミテッド(CPL)

20.3.11.1.概要

20.3.11.2.製品ポートフォリオ

20.3.11.3.主要財務情報

20.3.11.4.SWOT分析

20.3.11.5.主要開発

20.3.11.6.販売拠点

20.3.11.7.戦略の概要

20.3.11.7.1.マーケティング戦略

20.3.11.7.2.製品戦略

20.3.11.7.3.チャネル戦略

20.3.12.DPT研究所

20.3.12.1.概要

20.3.12.2.製品ポートフォリオ

20.3.12.3.主要財務情報

20.3.12.4.SWOT分析

20.3.12.5.主要開発

20.3.12.6.販売拠点

20.3.12.7.戦略の概要

20.3.12.7.1.マーケティング戦略

20.3.12.7.2.製品戦略

20.3.12.7.3.チャネル戦略

20.3.13.ユーロフィンズ

20.3.13.1.概要

20.3.13.2.製品ポートフォリオ

20.3.13.3.主要財務情報

20.3.13.4.SWOT分析

20.3.13.5.主要開発

20.3.13.6.販売拠点

20.3.13.7.戦略の概要

20.3.13.7.1.マーケティング戦略

20.3.13.7.2.製品戦略

20.3.13.7.3.チャネル戦略

20.3.14.JGL d.d.

20.3.14.1.概要

20.3.14.2.製品ポートフォリオ

20.3.14.3.主要財務

20.3.14.4.SWOT分析

20.3.14.5.主要開発

20.3.14.6.販売拠点

20.3.14.7.戦略の概要

20.3.14.7.1.マーケティング戦略

20.3.14.7.2.製品戦略

20.3.14.7.3.チャネル戦略

20.3.15.ミカート

20.3.15.1.概要

20.3.15.2.製品ポートフォリオ

20.3.15.3.主要財務

20.3.15.4.SWOT分析

20.3.15.5.主要開発

20.3.15.6.販売拠点

20.3.15.7.戦略の概要

20.3.15.7.1.マーケティング戦略

20.3.15.7.2.製品戦略

20.3.15.7.3.チャネル戦略

20.3.16.ファーマビジョン(ビジヨン・ホールディング)

20.3.16.1.概要

20.3.16.2.製品ポートフォリオ

20.3.16.3.主要財務情報

20.3.16.4.SWOT分析

20.3.16.5.主要開発

20.3.16.6.販売拠点

20.3.16.7.戦略の概要

20.3.16.7.1.マーケティング戦略

20.3.16.7.2.製品戦略

20.3.16.7.3.チャネル戦略

20.3.17.ピエール・ファーブル

20.3.17.1.概要

20.3.17.2.製品ポートフォリオ

20.3.17.3.主要財務

20.3.17.4.SWOT分析

20.3.17.5.主要開発

20.3.17.6.販売拠点

20.3.17.7.戦略の概要

20.3.17.7.1.マーケティング戦略

20.3.17.7.2.製品戦略

20.3.17.7.3.チャネル戦略

20.3.18.トライレックス・ファーマシューティカル・サービス

20.3.18.1.概要

20.3.18.2.製品ポートフォリオ

20.3.18.3.主要財務

20.3.18.4.SWOT分析

20.3.18.5.主要開発

20.3.18.6.販売拠点

20.3.18.7.戦略の概要

20.3.18.7.1.マーケティング戦略

20.3.18.7.2.製品戦略

20.3.18.7.3.チャネル戦略

20.3.19.UIファーマシューティカルズ

20.3.19.1.概要

20.3.19.2.製品ポートフォリオ

20.3.19.3.主要財務情報

20.3.19.4.SWOT分析

20.3.19.5.主要開発

20.3.19.6.販売拠点

20.3.19.7.戦略の概要

20.3.19.7.1.マーケティング戦略

20.3.19.7.2.製品戦略

20.3.19.7.3.チャネル戦略

20.3.20.ワスデル・グループ

20.3.20.1.概要

20.3.20.2.製品ポートフォリオ

20.3.20.3.主要財務

20.3.20.4.SWOT分析

20.3.20.5.主要開発

20.3.20.6.販売拠点

20.3.20.7.戦略の概要

20.3.20.7.1.マーケティング戦略

20.3.20.7.2.製品戦略

20.3.20.7.3.チャネル戦略

20.3.21.アフェナファーマ

20.3.21.1.概要

20.3.21.2.製品ポートフォリオ

20.3.21.3.主要財務

20.3.21.4.SWOT分析

20.3.21.5.主要開発

20.3.21.6.販売拠点

20.3.21.7.戦略の概要

20.3.21.7.1.マーケティング戦略

20.3.21.7.2.製品戦略

20.3.21.7.3.チャネル戦略

20.3.22.シンジェン・インターナショナル

20.3.22.1.概要

20.3.22.2.製品ポートフォリオ

20.3.22.3.主要財務

20.3.22.4.SWOT分析

20.3.22.5.主要開発

20.3.22.6.販売拠点

20.3.22.7.戦略の概要

20.3.22.7.1.マーケティング戦略

20.3.22.7.2.製品戦略

20.3.22.7.3.チャネル戦略

21.前提条件と略語

22.調査方法

 

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Summary

Non-Sterile Liquids/Suspensions Market: Global Industry Analysis 2012-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Non-Sterile Liquids/Suspensions offers a global industry analysis for 2012-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Dosage Form:

• Oral
• Mixtures
• Linctures
• Syrups
• Elixirs
• Mouth Washes/Gargles
• Drops
• Ear & Eye
• Drops
• Lotions
• Nasal
• Drops
• Sprays
• Topical
• Gel
• Creams
• Parenteral

By Application:

• Human Medication
• Nutraceuticals
• Cosmetics
• Medical Devices
• Veterinary Health

By End User:

• CMO/CDMO
• Pharmaceutical Companies
• Human
• Veterinary
• Cosmeceutical Companies
• Nutraceutical Companies
• Medical Device Manufacturers
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Non-Sterile Liquids/Suspensions Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Dosage Form processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Demand Analysis 2012-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2012-2022) and current and future market value (US$ 2.6 Billion) and volume (6.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Non-Sterile Liquids/Suspensions Market - Pricing Analysis

Based on By Dosage Form, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Dosage Form

Based on By Dosage Form, Non-Sterile Liquids/Suspensions Market is segmented into Oral (Mixtures, Linctures, Syrups, Elixirs, Mouth Washes/Gargles, Drops), Ear & Eye (Drops, Lotions), Nasal (Drops, Sprays), Topical (Gel, Creams), Parenteral. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Dosage Form.

Chapter 06 - Global Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Non-Sterile Liquids/Suspensions Market is segmented into Human Medication, Nutraceuticals, Cosmetics, Medical Devices, Veterinary Health. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 07 - Global Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Non-Sterile Liquids/Suspensions Market is segmented into CMO/CDMO, Pharmaceutical Companies (Human, Veterinary), Cosmeceutical Companies, Nutraceutical Companies, Medical Device Manufacturers, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 08 - Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Non-Sterile Liquids/Suspensions Market is segmented into North America, Latin America, Europe, South Asia, East Asia, Oceania, Middle East and Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Non-Sterile Liquids/Suspensions Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Non-Sterile Liquids/Suspensions Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Dosage Form portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are AbbVie Pharmaceutical Contract Manufacturing, Aenova Group, APPCO Pharmaceutical Corporation, Atral Pharmaceutical, Aurigene Pharmaceutical Services (Dr. Reddy’s), Biological E. Ltd., BioPlus Life Sciences, Bora Pharmaceuticals, Cambrex Corporation, COC Farmaceutici, Contract Pharmaceuticals Limited (CPL), DPT Laboratories, Ltd., Eurofins, JGL d.d., Mikart, PharmaVision (Vizyon Holding), Pierre Fabre, TriRx Pharmaceutical Services, UI Pharmaceuticals, Wasdell Group, Aphena Pharma, Syngene International.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Non-Sterile Liquids/Suspensions Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Non-Sterile Liquids/Suspensions Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply-Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Inclusions and Exclusions

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Value-Added Insights

4.1. Product Adoption / Usage Analysis, By Region

4.2. List of Key Contract Manufacturing Organizations (CMOs) and Contract Development & Manufacturing Organizations (CDMOs)

4.3. Porter’s analysis

4.4. PESTEL analysis

4.5. Key Regulations

4.6. Value Chain Analysis

5. Market Background

5.1. Macro-Economic Factors

5.1.1. Global GDP Growth Outlook

5.1.2. Global Healthcare Industry Market Outlook

5.1.3. Global Pharmaceutical Water Market Outlook

5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.2.1. Growing Prevalence of Diseases

5.2.2. Growing Pediatric and Geriatric Population

5.2.3. Increase in Adoption Rate

5.2.4. Growth in Production Capacity

5.2.5. Sales Expansion

5.2.6. Quality Control Issues

5.2.7. Increasing Number of CMOs/CDMOs

5.2.8. Top Companies Historical Growth

5.3. Market Dynamics

5.3.1. Drivers

5.3.2. Restraints

5.3.3. Opportunity

6. COVID-19 Crisis to Impact Assessment

6.1. COVID-19 and Impact Analysis

6.1.1. Revenue By Dosage Form

6.1.2. Revenue By Application

6.1.3. Revenue By End User

6.1.4. Revenue By Country

6.2. 2022 Scenario

7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2012 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2012 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Dosage Form

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Dosage Form, 2012 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Dosage Form, 2023 to 2033

8.3.1. Oral

8.3.1.1. Mixtures

8.3.1.2. Linctures

8.3.1.3. Syrups

8.3.1.4. Elixirs

8.3.1.5. Mouth Washes/Gargles

8.3.1.6. Drops

8.3.2. Ear & Eye

8.3.2.1. Drops

8.3.2.2. Lotions

8.3.3. Nasal

8.3.3.1. Drops

8.3.3.2. Sprays

8.3.4. Topical

8.3.4.1. Gel

8.3.4.2. Creams

8.3.5. Parenteral

8.4. Market Attractiveness Analysis By Dosage Form

9. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Million) By Application, 2012 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

9.3.1. Human Medication

9.3.2. Nutraceuticals

9.3.3. Cosmetics

9.3.4. Medical Devices

9.3.5. Veterinary Health

9.4. Market Attractiveness Analysis By Application

10. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) By End User, 2012 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

10.3.1. CMO/CDMO

10.3.2. Pharmaceutical Companies

10.3.2.1. Human

10.3.2.2. Veterinary

10.3.3. Cosmeceutical Companies

10.3.4. Nutraceutical Companies

10.3.5. Medical Device Manufacturers

10.3.6. Others

10.4. Market Attractiveness Analysis By End User

11. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Region, 2012 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

11.3.1. North America

11.3.2. Latin America

11.3.3. Europe

11.3.4. East Asia

11.3.5. South Asia

11.3.6. Oceania

11.3.7. Middle East and Africa (MEA)

11.4. Market Attractiveness Analysis By Region

12. North America Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.3.1. By Country

12.3.1.1. U.S.

12.3.1.2. Canada

12.3.2. By Dosage Form

12.3.3. By Application

12.3.4. By End User

12.4. Market Attractiveness Analysis

12.4.1. By Country

12.4.2. By Dosage Form

12.4.3. By Application

12.4.4. By End User

12.5. Market Trends

12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

12.8. Country Level Analysis & Forecast

12.8.1. U.S. Market Analysis

12.8.1.1. Introduction

12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

12.8.1.2.1. By Dosage Form

12.8.1.2.2. By Application

12.8.1.2.3. By End User

12.8.2. Canada Market Analysis

12.8.2.1. Introduction

12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

12.8.2.2.1. By Dosage Form

12.8.2.2.2. By Application

12.8.2.2.3. By End User

13. Latin America Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Country

13.3.1.1. Mexico

13.3.1.2. Brazil

13.3.1.3. Argentina

13.3.1.4. Rest of Latin America

13.3.2. By Dosage Form

13.3.3. By Application

13.3.4. By End User

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By Dosage Form

13.4.3. By Application

13.4.4. By End User

13.5. Market Trends

13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13.8. Country Level Analysis & Forecast

13.8.1. Mexico Market Analysis

13.8.1.1. Introduction

13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.1.2.1. By Dosage Form

13.8.1.2.2. By Application

13.8.1.2.3. By End User

13.8.2. Brazil Market Analysis

13.8.2.1. Introduction

13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.2.2.1. By Dosage Form

13.8.2.2.2. By Application

13.8.2.2.3. By End User

13.8.3. Argentina Market Analysis

13.8.3.1. Introduction

13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.3.2.1. By Dosage Form

13.8.3.2.2. By Application

13.8.3.2.3. By End User

14. Europe Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. United Kingdom

14.3.1.2. Germany

14.3.1.3. France

14.3.1.4. Italy

14.3.1.5. Spain

14.3.1.6. BENELUX

14.3.1.7. Russia

14.3.1.8. Rest of Europe

14.3.2. By Dosage Form

14.3.3. By Application

14.3.4. By End User

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Dosage Form

14.4.3. By Application

14.4.4. By End User

14.5. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14.7. Country Level Analysis & Forecast

14.7.1. The United Kingdom Market Analysis

14.7.1.1. Introduction

14.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.7.1.2.1. By Dosage Form

14.7.1.2.2. By Application

14.7.1.2.3. By End User

14.7.2. Germany Market Analysis

14.7.2.1. Introduction

14.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.7.2.2.1. By Dosage Form

14.7.2.2.2. By Application

14.7.2.2.3. By End User

14.7.3. France Market Analysis

14.7.3.1. Introduction

14.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.7.3.2.1. By Dosage Form

14.7.3.2.2. By Application

14.7.3.2.3. By End User

14.7.4. Italy Market Analysis

14.7.4.1. Introduction

14.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.7.4.2.1. By Dosage Form

14.7.4.2.2. By Application

14.7.4.2.3. By End User

14.7.5. Spain Market Analysis

14.7.5.1. Introduction

14.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.7.5.2.1. By Dosage Form

14.7.5.2.2. By Application

14.7.5.2.3. By End User

14.7.6. BENELUX Market Analysis

14.7.6.1. Introduction

14.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.7.6.2.1. By Dosage Form

14.7.6.2.2. By Application

14.7.6.2.3. By End User

14.7.7. Russia Market Analysis

14.7.7.1. Introduction

14.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.7.7.2.1. By Dosage Form

14.7.7.2.2. By Application

14.7.7.2.3. By End User

15. East Asia Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. China

15.3.1.2. Japan

15.3.1.3. South Korea

15.3.2. By Dosage Form

15.3.3. By Application

15.3.4. By End User

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Dosage Form

15.4.3. By Application

15.4.4. By End User

15.5. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15.7. Country Level Analysis & Forecast

15.7.1. China Market Analysis

15.7.1.1. Introduction

15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.7.1.2.1. By Dosage Form

15.7.1.2.2. By Application

15.7.1.2.3. By End User

15.7.2. Japan Market Analysis

15.7.2.1. Introduction

15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.7.2.2.1. By Dosage Form

15.7.2.2.2. By Application

15.7.2.2.3. By End User

15.7.3. South Korea Market Analysis

15.7.3.1. Introduction

15.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.7.3.2.1. By Dosage Form

15.7.3.2.2. By Application

15.7.3.2.3. By End User

16. South Asia Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. India

16.3.1.2. Malaysia

16.3.1.3. Thailand

16.3.1.4. Indonesia

16.3.1.5. Rest of South Asia

16.3.2. By Dosage Form

16.3.3. By Application

16.3.4. By End User

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Dosage Form

16.4.3. By Application

16.4.4. By End User

16.5. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16.7. Country Level Analysis & Forecast

16.7.1. India Market Analysis

16.7.1.1. Introduction

16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.7.1.2.1. By Dosage Form

16.7.1.2.2. By Application

16.7.1.2.3. By End User

16.7.2. Malaysia Market Analysis

16.7.2.1. Introduction

16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.7.2.2.1. By Dosage Form

16.7.2.2.2. By Application

16.7.2.2.3. By End User

16.7.3. Thailand Market Analysis

16.7.3.1. Introduction

16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.7.3.2.1. By Dosage Form

16.7.3.2.2. By Application

16.7.3.2.3. By End User

16.7.4. Indonesia Market Analysis

16.7.4.1. Introduction

16.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.7.4.2.1. By Dosage Form

16.7.4.2.2. By Application

16.7.4.2.3. By End User

17. Oceania Market 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. Australia

17.3.1.2. New Zealand

17.3.2. By Dosage Form

17.3.3. By Application

17.3.4. By End User

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Dosage Form

17.4.3. By Application

17.4.4. By End User

17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17.7. Country Level Analysis & Forecast

17.7.1. Australia Market Analysis

17.7.1.1. Introduction

17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.7.1.2.1. By Dosage Form

17.7.1.2.2. By Application

17.7.1.2.3. By End User

17.7.2. New Zealand Market Analysis

17.7.2.1. Introduction

17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.7.2.2.1. By Dosage Form

17.7.2.2.2. By Application

17.7.2.2.3. By End User

18. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Country

18.3.1.1. GCC Countries

18.3.1.2. Türkiye

18.3.1.3. South Africa

18.3.1.4. Rest of Middle East and Africa

18.3.2. By Dosage Form

18.3.3. By Application

18.3.4. By End User

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Country

18.4.2. By Dosage Form

18.4.3. By Application

18.4.4. By End User

18.5. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18.7. Country Level Analysis & Forecast

18.7.1. GCC Countries Market Analysis

18.7.1.1. Introduction

18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.7.1.2.1. By Dosage Form

18.7.1.2.2. By Application

18.7.1.2.3. By End User

18.7.2. Türkiye Market Analysis

18.7.2.1. Introduction

18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.7.2.2.1. By Dosage Form

18.7.2.2.2. By Application

18.7.2.2.3. By End User

18.7.3. South Africa Market Analysis

18.7.3.1. Introduction

18.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.7.3.2.1. By Dosage Form

18.7.3.2.2. By Application

18.7.3.2.3. By End User

19. Market Structure Analysis

19.1. Market Analysis by Tier of Companies

19.2. Market Share Analysis of Top Players (%)

19.3. Market Presence Analysis

19.3.1. By Regional Footprint of Players

19.3.2. Product Footprint of Players

19.3.3. Channel Footprint of Players

20. Competition Analysis

20.1. Competition Dashboard

20.2. Competition Benchmarking

20.3. Competition Deep Dive

20.3.1. AbbVie Pharmaceutical Contract Manufacturing

20.3.1.1. Overview

20.3.1.2. Product Portfolio

20.3.1.3. Key Financials

20.3.1.4. SWOT Analysis

20.3.1.5. Key Developments

20.3.1.6. Sales Footprint

20.3.1.7. Strategy Overview

20.3.1.7.1. Marketing Strategies

20.3.1.7.2. Product Strategies

20.3.1.7.3. Channel Strategies

20.3.2. Aenova Group

20.3.2.1. Overview

20.3.2.2. Product Portfolio

20.3.2.3. Key Financials

20.3.2.4. SWOT Analysis

20.3.2.5. Key Developments

20.3.2.6. Sales Footprint

20.3.2.7. Strategy Overview

20.3.2.7.1. Marketing Strategies

20.3.2.7.2. Product Strategies

20.3.2.7.3. Channel Strategies

20.3.3. APPCO Pharmaceutical Corporation

20.3.3.1. Overview

20.3.3.2. Product Portfolio

20.3.3.3. Key Financials

20.3.3.4. SWOT Analysis

20.3.3.5. Key Developments

20.3.3.6. Sales Footprint

20.3.3.7. Strategy Overview

20.3.3.7.1. Marketing Strategies

20.3.3.7.2. Product Strategies

20.3.3.7.3. Channel Strategies

20.3.4. Atral Pharmaceutical

20.3.4.1. Overview

20.3.4.2. Product Portfolio

20.3.4.3. Key Financials

20.3.4.4. SWOT Analysis

20.3.4.5. Key Developments

20.3.4.6. Sales Footprint

20.3.4.7. Strategy Overview

20.3.4.7.1. Marketing Strategies

20.3.4.7.2. Product Strategies

20.3.4.7.3. Channel Strategies

20.3.5. Aurigene Pharmaceutical Services (Dr. Reddy’s)

20.3.5.1. Overview

20.3.5.2. Product Portfolio

20.3.5.3. Key Financials

20.3.5.4. SWOT Analysis

20.3.5.5. Key Developments

20.3.5.6. Sales Footprint

20.3.5.7. Strategy Overview

20.3.5.7.1. Marketing Strategies

20.3.5.7.2. Product Strategies

20.3.5.7.3. Channel Strategies

20.3.6. Biological E. Ltd.

20.3.6.1. Overview

20.3.6.2. Product Portfolio

20.3.6.3. Key Financials

20.3.6.4. SWOT Analysis

20.3.6.5. Key Developments

20.3.6.6. Sales Footprint

20.3.6.7. Strategy Overview

20.3.6.7.1. Marketing Strategies

20.3.6.7.2. Product Strategies

20.3.6.7.3. Channel Strategies

20.3.7. BioPlus Life Sciences

20.3.7.1. Overview

20.3.7.2. Product Portfolio

20.3.7.3. Key Financials

20.3.7.4. SWOT Analysis

20.3.7.5. Key Developments

20.3.7.6. Sales Footprint

20.3.7.7. Strategy Overview

20.3.7.7.1. Marketing Strategies

20.3.7.7.2. Product Strategies

20.3.7.7.3. Channel Strategies

20.3.8. Bora Pharmaceuticals

20.3.8.1. Overview

20.3.8.2. Product Portfolio

20.3.8.3. Key Financials

20.3.8.4. SWOT Analysis

20.3.8.5. Key Developments

20.3.8.6. Sales Footprint

20.3.8.7. Strategy Overview

20.3.8.7.1. Marketing Strategies

20.3.8.7.2. Product Strategies

20.3.8.7.3. Channel Strategies

20.3.9. Cambrex Corporation

20.3.9.1. Overview

20.3.9.2. Product Portfolio

20.3.9.3. Key Financials

20.3.9.4. SWOT Analysis

20.3.9.5. Key Developments

20.3.9.6. Sales Footprint

20.3.9.7. Strategy Overview

20.3.9.7.1. Marketing Strategies

20.3.9.7.2. Product Strategies

20.3.9.7.3. Channel Strategies

20.3.10. COC Farmaceutici

20.3.10.1. Overview

20.3.10.2. Product Portfolio

20.3.10.3. Key Financials

20.3.10.4. SWOT Analysis

20.3.10.5. Key Developments

20.3.10.6. Sales Footprint

20.3.10.7. Strategy Overview

20.3.10.7.1. Marketing Strategies

20.3.10.7.2. Product Strategies

20.3.10.7.3. Channel Strategies

20.3.11. Contract Pharmaceuticals Limited (CPL)

20.3.11.1. Overview

20.3.11.2. Product Portfolio

20.3.11.3. Key Financials

20.3.11.4. SWOT Analysis

20.3.11.5. Key Developments

20.3.11.6. Sales Footprint

20.3.11.7. Strategy Overview

20.3.11.7.1. Marketing Strategies

20.3.11.7.2. Product Strategies

20.3.11.7.3. Channel Strategies

20.3.12. DPT Laboratories, Ltd.

20.3.12.1. Overview

20.3.12.2. Product Portfolio

20.3.12.3. Key Financials

20.3.12.4. SWOT Analysis

20.3.12.5. Key Developments

20.3.12.6. Sales Footprint

20.3.12.7. Strategy Overview

20.3.12.7.1. Marketing Strategies

20.3.12.7.2. Product Strategies

20.3.12.7.3. Channel Strategies

20.3.13. Eurofins

20.3.13.1. Overview

20.3.13.2. Product Portfolio

20.3.13.3. Key Financials

20.3.13.4. SWOT Analysis

20.3.13.5. Key Developments

20.3.13.6. Sales Footprint

20.3.13.7. Strategy Overview

20.3.13.7.1. Marketing Strategies

20.3.13.7.2. Product Strategies

20.3.13.7.3. Channel Strategies

20.3.14. JGL d.d.

20.3.14.1. Overview

20.3.14.2. Product Portfolio

20.3.14.3. Key Financials

20.3.14.4. SWOT Analysis

20.3.14.5. Key Developments

20.3.14.6. Sales Footprint

20.3.14.7. Strategy Overview

20.3.14.7.1. Marketing Strategies

20.3.14.7.2. Product Strategies

20.3.14.7.3. Channel Strategies

20.3.15. Mikart

20.3.15.1. Overview

20.3.15.2. Product Portfolio

20.3.15.3. Key Financials

20.3.15.4. SWOT Analysis

20.3.15.5. Key Developments

20.3.15.6. Sales Footprint

20.3.15.7. Strategy Overview

20.3.15.7.1. Marketing Strategies

20.3.15.7.2. Product Strategies

20.3.15.7.3. Channel Strategies

20.3.16. PharmaVision (Vizyon Holding)

20.3.16.1. Overview

20.3.16.2. Product Portfolio

20.3.16.3. Key Financials

20.3.16.4. SWOT Analysis

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