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自己免疫疾患検査市場


Autoimmune Disease Testing Market

自己免疫疾患検査市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した自己免疫疾患検査に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供していま... もっと見る

 

 

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サマリー

自己免疫疾患検査市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した自己免疫疾患検査に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- 機器
- 試薬・消耗品

疾患タイプ別

- 関節リウマチ(RA)
- 全身性エリテマトーデス(SLE)
- 強皮症
- 血管炎
- 炎症性腸疾患(IBD)
- その他

検査タイプ別

- 抗核自己抗体(ANA)
- リウマトイド因子(RF)
- C反応性蛋白(CRP)
- 抗サイログロブリン抗体(ATA)
- その他

エンドユーザー別

- 病院・クリニック
- 診断センター
- その他

地域別

- 北米
- 中南米
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 日本を除くアジア太平洋
- 日本
- 中東・アフリカ

チャプター

エグゼクティブサマリー

自己免疫疾患検査市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダー検査システムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、自己免疫疾患検査市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダー検査システムの基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が自己免疫疾患検査市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の自己免疫疾患検査市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(60.7億米ドル)および数量(10%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 自己免疫疾患検査の世界市場:価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 自己免疫疾患検査の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、自己免疫疾患検査市場は機器、試薬・消耗品に区分されます。また、上記の製品タイプ別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 自己免疫疾患検査の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:疾患タイプ別

疾患タイプ別に、自己免疫疾患検査市場は関節リウマチ(RA)、全身性エリテマトーデス(SLE)、強皮症、血管炎、炎症性腸疾患(IBD)、その他に区分されます。このセクションでは、疾患タイプ別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記の疾患タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 自己免疫疾患検査の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:検査タイプ別

検査タイプ別に、自己免疫疾患検査市場は抗核自己抗体(ANA)、リウマトイド因子(RF)、C反応性タンパク質(CRP)、抗サイログロブリン抗体(ATA)、その他に区分されます。本セクションでは、検査タイプ別の市場魅力度分析も行っています。また、上記の検査タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 自己免疫疾患検査の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、自己免疫疾患検査市場は病院&クリニック、診断センター、その他に区分されます。また、エンドユーザー別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 自己免疫疾患検査市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、自己免疫疾患検査市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のすべての地域別市場について、予測値と前年比成長率の比較もご覧いただけます。

第10章 北米の自己免疫疾患検査市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー検査システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカの自己免疫疾患検査市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域における自己免疫疾患検査市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州の自己免疫疾患検査市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における自己免疫疾患検査市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの自己免疫疾患検査市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における自己免疫疾患検査市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの自己免疫疾患検査市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における自己免疫疾患検査市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東およびアフリカの自己免疫疾患検査市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における自己免疫疾患検査市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の自己免疫疾患検査市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国で自己免疫疾患検査市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、F. Hoffmann-La Roche Ltd、ZEUS Scientific, Inc.、Thermo Fisher Scientific Inc.、Quest Diagnostics Incorporated、Abbott、SQI Diagnostics Inc.、Werfen、Trinity Biotech、KSL Beutner Laboratories (Beutner)、Bio-Rad Laboratories, Inc.などがあります。

第19章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および仮定 のリストが含まれる。

第20章 調査方法

この章では、読者が自己免疫疾患検査市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために辿った調査方法を理解するのに役立ちます。

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目次

1.エグゼクティブサマリー|自己免疫疾患検査市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの製品タイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.楽器

5.3.2.試薬・消耗品

5.4.製品タイプ別前年比成長トレンド分析、2018年~2022年

5.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:疾患タイプ別

6.1.はじめに / 主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの疾患タイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.疾患タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.関節リウマチ

6.3.2.全身性エリテマトーデス

6.3.3.強皮症

6.3.4.血管炎

6.3.5.炎症性腸疾患

6.3.6.その他

6.4.疾患タイプ別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.疾患タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.検査タイプ別の世界市場分析2018〜2022年および予測2023〜2033年

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの検査タイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.検査タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.抗核自己抗体

7.3.2.リウマトイド因子

7.3.3.C反応性蛋白

7.3.4.抗サイログロブリン抗体

7.3.5.その他

7.4.検査タイプ別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.2023年から2033年までの検査タイプ別絶対的市場機会分析

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)分析

8.3.エンドユーザー別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.病院・診療所

8.3.2.診断センター

8.4.エンドユーザー別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

8.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.南アジア

9.3.5.東アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.MEA

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.製品タイプ別

10.2.3.疾患タイプ別

10.2.4.検査タイプ別

10.2.5.エンドユーザー別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.製品タイプ別

10.3.3.疾患タイプ別

10.3.4.検査タイプ別

10.3.5.エンドユーザー別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.製品タイプ別

11.2.3.疾患タイプ別

11.2.4.検査タイプ別

11.2.5.エンドユーザー別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.製品タイプ別

11.3.3.疾患タイプ別

11.3.4.検査タイプ別

11.3.5.エンドユーザー別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.製品タイプ別

12.2.3.疾患タイプ別

12.2.4.検査タイプ別

12.2.5.エンドユーザー別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.製品タイプ別

12.3.3.疾患タイプ別

12.3.4.検査タイプ別

12.3.5.エンドユーザー別

12.4.主要項目

13.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.インド

13.2.1.2.マレーシア

13.2.1.3.シンガポール

13.2.1.4.タイ

13.2.1.5.その他の南アジア

13.2.2.製品タイプ別

13.2.3.疾患タイプ別

13.2.4.検査タイプ別

13.2.5.エンドユーザー別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.製品タイプ別

13.3.3.疾患タイプ別

13.3.4.検査タイプ別

13.3.5.エンドユーザー別

13.4.主要項目

14.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.中国

14.2.1.2.日本

14.2.1.3.韓国

14.2.2.製品タイプ別

14.2.3.疾患タイプ別

14.2.4.検査タイプ別

14.2.5.エンドユーザー別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.製品タイプ別

14.3.3.疾患タイプ別

14.3.4.検査タイプ別

14.3.5.エンドユーザー別

14.4.主要項目

15.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.製品タイプ別

15.2.3.疾患タイプ別

15.2.4.検査タイプ別

15.2.5.エンドユーザー別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.製品タイプ別

15.3.3.疾患タイプ別

15.3.4.検査タイプ別

15.3.5.エンドユーザー別

15.4.主要項目

16.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

16.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.南アフリカ

16.2.1.3.イスラエル

16.2.1.4.その他のMEA

16.2.2.製品タイプ別

16.2.3.疾患タイプ別

16.2.4.検査タイプ別

16.2.5.エンドユーザー別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.製品タイプ別

16.3.3.疾患タイプ別

16.3.4.検査タイプ別

16.3.5.エンドユーザー別

16.4.主要項目

17.主要国市場分析

17.1.アメリカ

17.1.1.価格分析

17.1.2.市場シェア分析、2022年

17.1.2.1.製品タイプ別

17.1.2.2.疾患タイプ別

17.1.2.3.検査タイプ別

17.1.2.4.エンドユーザー別

17.2.カナダ

17.2.1.価格分析

17.2.2.市場シェア分析、2022年

17.2.2.1.製品タイプ別

17.2.2.2.疾患タイプ別

17.2.2.3.検査タイプ別

17.2.2.4.エンドユーザー別

17.3.ブラジル

17.3.1.価格分析

17.3.2.市場シェア分析、2022年

17.3.2.1.製品タイプ別

17.3.2.2.疾患タイプ別

17.3.2.3.検査タイプ別

17.3.2.4.エンドユーザー別

17.4.メキシコ

17.4.1.価格分析

17.4.2.市場シェア分析、2022年

17.4.2.1.製品タイプ別

17.4.2.2.疾患タイプ別

17.4.2.3.検査タイプ別

17.4.2.4.エンドユーザー別

17.5.ドイツ

17.5.1.価格分析

17.5.2.市場シェア分析、2022年

17.5.2.1.製品タイプ別

17.5.2.2.疾患タイプ別

17.5.2.3.検査タイプ別

17.5.2.4.エンドユーザー別

17.6.イギリス

17.6.1.価格分析

17.6.2.市場シェア分析、2022年

17.6.2.1.製品タイプ別

17.6.2.2.疾患タイプ別

17.6.2.3.検査タイプ別

17.6.2.4.エンドユーザー別

17.7.フランス

17.7.1.価格分析

17.7.2.市場シェア分析、2022年

17.7.2.1.製品タイプ別

17.7.2.2.疾患タイプ別

17.7.2.3.検査タイプ別

17.7.2.4.エンドユーザー別

17.8.スペイン

17.8.1.価格分析

17.8.2.市場シェア分析、2022年

17.8.2.1.製品タイプ別

17.8.2.2.疾患タイプ別

17.8.2.3.検査タイプ別

17.8.2.4.エンドユーザー別

17.9.イタリア

17.9.1.価格分析

17.9.2.市場シェア分析、2022年

17.9.2.1.製品タイプ別

17.9.2.2.疾患タイプ別

17.9.2.3.検査タイプ別

17.9.2.4.エンドユーザー別

17.10.インド

17.10.1.価格分析

17.10.2.市場シェア分析、2022年

17.10.2.1.製品タイプ別

17.10.2.2.疾患タイプ別

17.10.2.3.検査タイプ別

17.10.2.4.エンドユーザー別

17.11.マレーシア

17.11.1.価格分析

17.11.2.市場シェア分析、2022年

17.11.2.1.製品タイプ別

17.11.2.2.疾患タイプ別

17.11.2.3.検査タイプ別

17.11.2.4.エンドユーザー別

17.12.シンガポール

17.12.1.価格分析

17.12.2.市場シェア分析、2022年

17.12.2.1.製品タイプ別

17.12.2.2.疾患タイプ別

17.12.2.3.検査タイプ別

17.12.2.4.エンドユーザー別

17.13.タイ

17.13.1.価格分析

17.13.2.市場シェア分析、2022年

17.13.2.1.製品タイプ別

17.13.2.2.疾患タイプ別

17.13.2.3.検査タイプ別

17.13.2.4.エンドユーザー別

17.14.中国

17.14.1.価格分析

17.14.2.市場シェア分析、2022年

17.14.2.1.製品タイプ別

17.14.2.2.疾患タイプ別

17.14.2.3.検査タイプ別

17.14.2.4.エンドユーザー別

17.15.日本

17.15.1.価格分析

17.15.2.市場シェア分析、2022年

17.15.2.1.製品タイプ別

17.15.2.2.疾患タイプ別

17.15.2.3.検査タイプ別

17.15.2.4.エンドユーザー別

17.16.韓国

17.16.1.価格分析

17.16.2.市場シェア分析、2022年

17.16.2.1.製品タイプ別

17.16.2.2.疾患タイプ別

17.16.2.3.検査タイプ別

17.16.2.4.エンドユーザー別

17.17.オーストラリア

17.17.1.価格分析

17.17.2.市場シェア分析、2022年

17.17.2.1.製品タイプ別

17.17.2.2.疾患タイプ別

17.17.2.3.検査タイプ別

17.17.2.4.エンドユーザー別

17.18.ニュージーランド

17.18.1.価格分析

17.18.2.市場シェア分析、2022年

17.18.2.1.製品タイプ別

17.18.2.2.疾患タイプ別

17.18.2.3.検査タイプ別

17.18.2.4.エンドユーザー別

17.19.GCC諸国

17.19.1.価格分析

17.19.2.市場シェア分析、2022年

17.19.2.1.製品タイプ別

17.19.2.2.疾患タイプ別

17.19.2.3.検査タイプ別

17.19.2.4.エンドユーザー別

17.20.南アフリカ

17.20.1.価格分析

17.20.2.市場シェア分析、2022年

17.20.2.1.製品タイプ別

17.20.2.2.疾患タイプ別

17.20.2.3.検査タイプ別

17.20.2.4.エンドユーザー別

17.21.イスラエル

17.21.1.価格分析

17.21.2.市場シェア分析、2022年

17.21.2.1.製品タイプ別

17.21.2.2.疾患タイプ別

17.21.2.3.検査タイプ別

17.21.2.4.エンドユーザー別

18.市場構造分析

18.1.競争ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

18.3.1.地域別

18.3.2.製品タイプ別

18.3.3.疾患タイプ別

18.3.4.検査タイプ別

18.3.5.エンドユーザー別

19.競合分析

19.1.競争の深堀り

19.1.1.ホフマン・ラ・ロシュ社

19.1.1.1.概要

19.1.1.2.製品ポートフォリオ

19.1.1.3.市場セグメント別の収益性

19.1.1.4.販売拠点

19.1.1.5.戦略の概要

19.1.1.5.1.マーケティング戦略

19.1.2.シーメンスヘルスケアGmbH

19.1.2.1.概要

19.1.2.2.製品ポートフォリオ

19.1.2.3.市場セグメント別の収益性

19.1.2.4.販売拠点

19.1.2.5.戦略の概要

19.1.2.5.1.マーケティング戦略

19.1.3.サーモフィッシャーサイエンティフィック

19.1.3.1.概要

19.1.3.2.製品ポートフォリオ

19.1.3.3.市場セグメント別の収益性

19.1.3.4.販売拠点

19.1.3.5.戦略の概要

19.1.3.5.1.マーケティング戦略

19.1.4.クエスト・ダイアグノスティックス

19.1.4.1.概要

19.1.4.2.製品ポートフォリオ

19.1.4.3.市場セグメント別収益性

19.1.4.4.販売拠点

19.1.4.5.戦略の概要

19.1.4.5.1.マーケティング戦略

19.1.5.アボット

19.1.5.1.概要

19.1.5.2.製品ポートフォリオ

19.1.5.3.市場セグメント別収益性

19.1.5.4.販売拠点

19.1.5.5.戦略の概要

19.1.5.5.1.マーケティング戦略

19.1.6.ヴェルフェン

19.1.6.1.概要

19.1.6.2.製品ポートフォリオ

19.1.6.3.市場セグメント別収益性

19.1.6.4.販売拠点

19.1.6.5.戦略の概要

19.1.6.5.1.マーケティング戦略

19.1.7.トリニティ・バイオテック

19.1.7.1.概要

19.1.7.2.製品ポートフォリオ

19.1.7.3.市場セグメント別収益性

19.1.7.4.販売拠点

19.1.7.5.戦略の概要

19.1.7.5.1.マーケティング戦略

19.1.8.バイオ・ラッド・ラボラトリーズ

19.1.8.1.概要

19.1.8.2.製品ポートフォリオ

19.1.8.3.市場セグメント別収益性

19.1.8.4.販売拠点

19.1.8.5.戦略の概要

19.1.8.5.1.マーケティング戦略

19.1.9.グラクソ・スミスクライン plc

19.1.9.1.概要

19.1.9.2.製品ポートフォリオ

19.1.9.3.市場セグメント別収益性

19.1.9.4.販売拠点

19.1.9.5.戦略の概要

19.1.9.5.1.マーケティング戦略

19.1.10.メルク社

19.1.10.1.概要

19.1.10.2.製品ポートフォリオ

19.1.10.3.市場セグメント別の収益性

19.1.10.4.販売拠点

19.1.10.5.戦略の概要

19.1.10.5.1.マーケティング戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

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Summary

Autoimmune Disease Testing Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Autoimmune Disease Testing offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Instruments
• Reagents & Consumables

By Disease Type:

• Rheumatoid Arthritis (RA)
• Systemic Lupus Erythematosus (SLE)
• Scleroderma
• Vasculitis
• Inflammatory Bowel Disease (IBD)
• Others

By Test Type:

• Antinuclear Autoantibody (ANA)
• Rheumatoid Factor (RF)
• C-Reactive Protein (CRP)
• Anti-Thyroglobulin Antibody (ATA)
• Others

By End User:

• Hospital & Clinics
• Diagnostic Centers
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe
• Asia Pacific Excluding Japan
• Japan
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Autoimmune Disease Testing Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Autoimmune Disease Testing Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Autoimmune Disease Testing Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Autoimmune Disease Testing Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 6.07 billion) and volume (10%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Autoimmune Disease Testing Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Autoimmune Disease Testing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Autoimmune Disease Testing Market is segmented into Instruments, Reagents & Consumables. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Autoimmune Disease Testing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Disease Type

Based on By Disease Type, Autoimmune Disease Testing Market is segmented into Rheumatoid Arthritis (RA), Systemic Lupus Erythematosus (SLE), Scleroderma, Vasculitis, Inflammatory Bowel Disease (IBD), Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Disease Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Disease Type.

Chapter 07 - Global Autoimmune Disease Testing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Test Type

Based on By Test Type, Autoimmune Disease Testing Market is segmented into Antinuclear Autoantibody (ANA), Rheumatoid Factor (RF), C-Reactive Protein (CRP), Anti-Thyroglobulin Antibody (ATA), Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Test Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Test Type.

Chapter 08 - Global Autoimmune Disease Testing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Autoimmune Disease Testing Market is segmented into Hospital & Clinics, Diagnostic Centers, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 09 - Autoimmune Disease Testing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Autoimmune Disease Testing Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Autoimmune Disease Testing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Autoimmune Disease Testing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Autoimmune Disease Testing Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Autoimmune Disease Testing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Autoimmune Disease Testing Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Autoimmune Disease Testing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Autoimmune Disease Testing Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Autoimmune Disease Testing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Autoimmune Disease Testing Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Autoimmune Disease Testing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Autoimmune Disease Testing Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Autoimmune Disease Testing Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Autoimmune Disease Testing Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are F. Hoffmann-La Roche Ltd, ZEUS Scientific, Inc., Thermo Fisher Scientific Inc., Quest Diagnostics Incorporated, Abbott, SQI Diagnostics Inc., Werfen, Trinity Biotech, KSL Beutner Laboratories (Beutner), Bio-Rad Laboratories, Inc. and others.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Autoimmune Disease Testing Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Autoimmune Disease Testing Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

5.3.1. Instruments

5.3.2. Reagents & Consumables

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Disease Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Disease Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Disease Type, 2023 to 2033

6.3.1. Rheumatoid Arthritis

6.3.2. Systemic Lupus Erythematosus

6.3.3. Scleroderma

6.3.4. Vasculitis

6.3.5. Inflammatory Bowel Disease

6.3.6. Others

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Disease Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Disease Type, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Test Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Test Type, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Test Type, 2023 to 2033

7.3.1. Antinuclear Autoantibody

7.3.2. Rheumatoid Factor

7.3.3. C-Reactive Protein

7.3.4. Anti-Thyroglobulin Antibody

7.3.5. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Test Type, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Test Type, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-user

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By End-user, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By End-user, 2023 to 2033

8.3.1. Hospital & Clinics

8.3.2. Diagnostic Centres

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-user, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-user, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. South Asia

9.3.5. East Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. MEA

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. The USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Product Type

10.2.3. By Disease Type

10.2.4. By Test Type

10.2.5. By End-user

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Product Type

10.3.3. By Disease Type

10.3.4. By Test Type

10.3.5. By End-user

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Product Type

11.2.3. By Disease Type

11.2.4. By Test Type

11.2.5. By End-user

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Product Type

11.3.3. By Disease Type

11.3.4. By Test Type

11.3.5. By End-user

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. United Kingdom

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Product Type

12.2.3. By Disease Type

12.2.4. By Test Type

12.2.5. By End-user

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Product Type

12.3.3. By Disease Type

12.3.4. By Test Type

12.3.5. By End-user

12.4. Key Takeaways

13. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. India

13.2.1.2. Malaysia

13.2.1.3. Singapore

13.2.1.4. Thailand

13.2.1.5. Rest of South Asia

13.2.2. By Product Type

13.2.3. By Disease Type

13.2.4. By Test Type

13.2.5. By End-user

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Product Type

13.3.3. By Disease Type

13.3.4. By Test Type

13.3.5. By End-user

13.4. Key Takeaways

14. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. China

14.2.1.2. Japan

14.2.1.3. South Korea

14.2.2. By Product Type

14.2.3. By Disease Type

14.2.4. By Test Type

14.2.5. By End-user

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Product Type

14.3.3. By Disease Type

14.3.4. By Test Type

14.3.5. By End-user

14.4. Key Takeaways

15. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Product Type

15.2.3. By Disease Type

15.2.4. By Test Type

15.2.5. By End-user

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Product Type

15.3.3. By Disease Type

15.3.4. By Test Type

15.3.5. By End-user

15.4. Key Takeaways

16. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. South Africa

16.2.1.3. Israel

16.2.1.4. Rest of MEA

16.2.2. By Product Type

16.2.3. By Disease Type

16.2.4. By Test Type

16.2.5. By End-user

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Product Type

16.3.3. By Disease Type

16.3.4. By Test Type

16.3.5. By End-user

16.4. Key Takeaways

17. Key Countries Market Analysis

17.1. USA

17.1.1. Pricing Analysis

17.1.2. Market Share Analysis, 2022

17.1.2.1. By Product Type

17.1.2.2. By Disease Type

17.1.2.3. By Test Type

17.1.2.4. By End-user

17.2. Canada

17.2.1. Pricing Analysis

17.2.2. Market Share Analysis, 2022

17.2.2.1. By Product Type

17.2.2.2. By Disease Type

17.2.2.3. By Test Type

17.2.2.4. By End-user

17.3. Brazil

17.3.1. Pricing Analysis

17.3.2. Market Share Analysis, 2022

17.3.2.1. By Product Type

17.3.2.2. By Disease Type

17.3.2.3. By Test Type

17.3.2.4. By End-user

17.4. Mexico

17.4.1. Pricing Analysis

17.4.2. Market Share Analysis, 2022

17.4.2.1. By Product Type

17.4.2.2. By Disease Type

17.4.2.3. By Test Type

17.4.2.4. By End-user

17.5. Germany

17.5.1. Pricing Analysis

17.5.2. Market Share Analysis, 2022

17.5.2.1. By Product Type

17.5.2.2. By Disease Type

17.5.2.3. By Test Type

17.5.2.4. By End-user

17.6. United Kingdom

17.6.1. Pricing Analysis

17.6.2. Market Share Analysis, 2022

17.6.2.1. By Product Type

17.6.2.2. By Disease Type

17.6.2.3. By Test Type

17.6.2.4. By End-user

17.7. France

17.7.1. Pricing Analysis

17.7.2. Market Share Analysis, 2022

17.7.2.1. By Product Type

17.7.2.2. By Disease Type

17.7.2.3. By Test Type

17.7.2.4. By End-user

17.8. Spain

17.8.1. Pricing Analysis

17.8.2. Market Share Analysis, 2022

17.8.2.1. By Product Type

17.8.2.2. By Disease Type

17.8.2.3. By Test Type

17.8.2.4. By End-user

17.9. Italy

17.9.1. Pricing Analysis

17.9.2. Market Share Analysis, 2022

17.9.2.1. By Product Type

17.9.2.2. By Disease Type

17.9.2.3. By Test Type

17.9.2.4. By End-user

17.10. India

17.10.1. Pricing Analysis

17.10.2. Market Share Analysis, 2022

17.10.2.1. By Product Type

17.10.2.2. By Disease Type

17.10.2.3. By Test Type

17.10.2.4. By End-user

17.11. Malaysia

17.11.1. Pricing Analysis

17.11.2. Market Share Analysis, 2022

17.11.2.1. By Product Type

17.11.2.2. By Disease Type

17.11.2.3. By Test Type

17.11.2.4. By End-user

17.12. Singapore

17.12.1. Pricing Analysis

17.12.2. Market Share Analysis, 2022

17.12.2.1. By Product Type

17.12.2.2. By Disease Type

17.12.2.3. By Test Type

17.12.2.4. By End-user

17.13. Thailand

17.13.1. Pricing Analysis

17.13.2. Market Share Analysis, 2022

17.13.2.1. By Product Type

17.13.2.2. By Disease Type

17.13.2.3. By Test Type

17.13.2.4. By End-user

17.14. China

17.14.1. Pricing Analysis

17.14.2. Market Share Analysis, 2022

17.14.2.1. By Product Type

17.14.2.2. By Disease Type

17.14.2.3. By Test Type

17.14.2.4. By End-user

17.15. Japan

17.15.1. Pricing Analysis

17.15.2. Market Share Analysis, 2022

17.15.2.1. By Product Type

17.15.2.2. By Disease Type

17.15.2.3. By Test Type

17.15.2.4. By End-user

17.16. South Korea

17.16.1. Pricing Analysis

17.16.2. Market Share Analysis, 2022

17.16.2.1. By Product Type

17.16.2.2. By Disease Type

17.16.2.3. By Test Type

17.16.2.4. By End-user

17.17. Australia

17.17.1. Pricing Analysis

17.17.2. Market Share Analysis, 2022

17.17.2.1. By Product Type

17.17.2.2. By Disease Type

17.17.2.3. By Test Type

17.17.2.4. By End-user

17.18. New Zealand

17.18.1. Pricing Analysis

17.18.2. Market Share Analysis, 2022

17.18.2.1. By Product Type

17.18.2.2. By Disease Type

17.18.2.3. By Test Type

17.18.2.4. By End-user

17.19. GCC Countries

17.19.1. Pricing Analysis

17.19.2. Market Share Analysis, 2022

17.19.2.1. By Product Type

17.19.2.2. By Disease Type

17.19.2.3. By Test Type

17.19.2.4. By End-user

17.20. South Africa

17.20.1. Pricing Analysis

17.20.2. Market Share Analysis, 2022

17.20.2.1. By Product Type

17.20.2.2. By Disease Type

17.20.2.3. By Test Type

17.20.2.4. By End-user

17.21. Israel

17.21.1. Pricing Analysis

17.21.2. Market Share Analysis, 2022

17.21.2.1. By Product Type

17.21.2.2. By Disease Type

17.21.2.3. By Test Type

17.21.2.4. By End-user

18. Market Structure Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.3.1. By Regional

18.3.2. By Product Type

18.3.3. By Disease Type

18.3.4. By Test Type

18.3.5. By End-user

19. Competition Analysis

19.1. Competition Deep Dive

19.1.1. F. Hoffmann-La Roche Ltd

19.1.1.1. Overview

19.1.1.2. Product Portfolio

19.1.1.3. Profitability by Market Segments

19.1.1.4. Sales Footprint

19.1.1.5. Strategy Overview

19.1.1.5.1. Marketing Strategy

19.1.2. Siemens Healthcare GmbH

19.1.2.1. Overview

19.1.2.2. Product Portfolio

19.1.2.3. Profitability by Market Segments

19.1.2.4. Sales Footprint

19.1.2.5. Strategy Overview

19.1.2.5.1. Marketing Strategy

19.1.3. Thermo Fisher Scientific Inc.

19.1.3.1. Overview

19.1.3.2. Product Portfolio

19.1.3.3. Profitability by Market Segments

19.1.3.4. Sales Footprint

19.1.3.5. Strategy Overview

19.1.3.5.1. Marketing Strategy

19.1.4. Quest Diagnostics Incorporated

19.1.4.1. Overview

19.1.4.2. Product Portfolio

19.1.4.3. Profitability by Market Segments

19.1.4.4. Sales Footprint

19.1.4.5. Strategy Overview

19.1.4.5.1. Marketing Strategy

19.1.5. Abbott

19.1.5.1. Overview

19.1.5.2. Product Portfolio

19.1.5.3. Profitability by Market Segments

19.1.5.4. Sales Footprint

19.1.5.5. Strategy Overview

19.1.5.5.1. Marketing Strategy

19.1.6. Werfen

19.1.6.1. Overview

19.1.6.2. Product Portfolio

19.1.6.3. Profitability by Market Segments

19.1.6.4. Sales Footprint

19.1.6.5. Strategy Overview

19.1.6.5.1. Marketing Strategy

19.1.7. Trinity Biotech

19.1.7.1. Overview

19.1.7.2. Product Portfolio

19.1.7.3. Profitability by Market Segments

19.1.7.4. Sales Footprint

19.1.7.5. Strategy Overview

19.1.7.5.1. Marketing Strategy

19.1.8. Bio-Rad Laboratories, Inc.

19.1.8.1. Overview

19.1.8.2. Product Portfolio

19.1.8.3. Profitability by Market Segments

19.1.8.4. Sales Footprint

19.1.8.5. Strategy Overview

19.1.8.5.1. Marketing Strategy

19.1.9. GlaxoSmithKline plc

19.1.9.1. Overview

19.1.9.2. Product Portfolio

19.1.9.3. Profitability by Market Segments

19.1.9.4. Sales Footprint

19.1.9.5. Strategy Overview

19.1.9.5.1. Marketing Strategy

19.1.10. Merck & Co., Inc.

19.1.10.1. Overview

19.1.10.2. Product Portfolio

19.1.10.3. Profitability by Market Segments

19.1.10.4. Sales Footprint

19.1.10.5. Strategy Overview

19.1.10.5.1. Marketing Strategy

20. Assumptions & Acronyms Used

21. Research Methodology

 

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