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セルフライゲーションブラケット市場


Self-Ligating Brackets Market

セルフライゲーションブラケット市場2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価 FMIが発行したセルフライゲーションブラケットに関する最新市場調査レポートは、2012-2022年の世界産業分析と2023-2033... もっと見る

 

 

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サマリー

セルフライゲーションブラケット市場2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価

FMIが発行したセルフライゲーションブラケットに関する最新市場調査レポートは、2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

製品別

- アクティブセルフライゲーションブラケット
- パッシブセルフライゲーションブラケット

適応症別

- メタル
- セラミック

エンドユーザー別

- 病院
- 歯科医院
- グループ歯科診療所
- 学術・研究機関

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

セルフライゲーションブラケット市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、セルフライゲーションブラケット市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、読者がセルフライゲーションブラケット市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場スコープ、分類学、および制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、製品別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 セルフライゲーションブラケットの世界市場需要分析2012-2022年および予測、2023-2033年

この章では、過去の市場価値(XX)分析(2012-2022年)、現在および将来の市場価値(3億5,540万米ドル)および数量(6.6%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 セルフライゲーションブラケットの世界市場 - 価格分析

製品別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 - セルフライゲーションブラケットの世界市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:製品別

製品別に、セルフライゲーションブラケット市場はアクティブセルフライゲーションブラケット、パッシブセルフライゲーションブラケットに区分されます。また、上記の製品別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 セルフライゲーションブラケットの世界市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:適応症別

適応症別に、セルフライゲーションブラケット市場は金属、セラミックに区分されます。また、適応症別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の適応症別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 セルフライゲーションブラケットの世界市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、セルフライゲーションブラケット市場は病院、歯科医院、グループ歯科医院、学術・研究機関に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 セルフライゲーションブラケット市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:地域別

セルフライゲーションブラケット市場は地域別に、北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 - 北米セルフライゲーションブラケット市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第10章 ラテンアメリカのセルフライゲーションブラケット市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに詳細に分析しています。中南米地域におけるセルフライゲーションブラケット市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州のセルフライゲーションブラケット市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるセルフライゲーションブラケット市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのセルフライゲーションブラケット市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるセルフライゲーションブラケット市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのセルフライゲーションブラケット市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるセルフライゲーションブラケット市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカのセルフライゲーションブラケット市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年

この章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるセルフライゲーションブラケット市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のセルフライゲーションブラケット市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

この章では、セルフライゲーションブラケット市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートに掲載されている市場プレイヤーには、3M、Dentsply Sirona、Great Lakes Orthodontics、Ormco Corporation、Rocky Mountain Orthodontics、BioMers Pte Ltd、American Orthodontics、G&H(r) Orthodontics、All-Star Orthodontics、Biocetec Co、Ltd.、Forestadent Bernhard Forster GmbH、Biomaterials Korea, Inc.、ClickAlign、Creative Dental、Hangzhou DTC Medical Apparatus Co.Ltd.、Tangshan UMG Medical Instruments、Osstem Orthodontics、ORJ USA、TP Orthodontics、Creative Dental、Leone S.p.a.

第18章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および仮定のリストが含まれる。

第19章 調査方法

この章では、セルフライゲーションブラケット市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.要旨|セルフライゲーションブラケット市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.包含と除外

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.開発・イノベーション動向

4.主な成功要因

4.1.手術件数、国別

4.2.規制情勢

4.3.PESTLE分析

4.4.ポーター分析

4.5.製品マトリックス分析

4.6.償還シナリオ

4.7.消費者感情分析

4.8.需要供給分析

4.9.技術ロードマップ

4.10.地域別販売代理店リスト

4.11.アイスバーグ分析

4.12.主要プロモーション戦略

5.市場背景

5.1.マクロ経済要因

5.1.1.世界のGDP成長率見通し

5.1.2.世界の医療費

5.1.3.歯科用ブラケットの世界市場概要

5.2.予測要因-関連性と影響

5.2.1.上位企業の過去の成長率

5.2.2.口腔疾患の増加

5.2.3.医療費への投資の増加

5.2.4.技術革新と開発

5.2.5.セルフライゲーション・ブラケットのコスト

5.2.6.セルフライゲーションブラケットの採用

5.2.7.規制のシナリオ

5.2.8.農村部における歯科医療に対する認識不足

5.3.市場ダイナミクス

5.3.1.ドライバー

5.3.2.阻害要因

5.3.3.機会

6.COVID-19 危機-影響評価

6.1.COVID-19の影響:概要

6.2.COVID-19と影響分析

6.2.1.製品別

6.2.2.素材別

6.2.3.エンドユーザー別

6.2.4.地域別

6.3.2022年シナリオ

7.世界市場-価格分析

7.1.製品別地域価格分析

7.2.価格ブレークアップ

7.2.1.メーカー価格

7.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

7.3.世界平均価格分析ベンチマーク

8.世界市場の需要(数量単位)分析 2012~2022年および予測、2023~2033年

8.1.過去の市場数量(単位)分析、2012年~2022年

8.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2023~2033年

8.2.1.前年比成長トレンド分析

9.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)2012~2022年分析と2023~2033年予測

9.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2012年~2022年

9.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

9.2.1.前年比成長トレンド分析

9.2.2.絶対価格機会分析

10.世界市場分析2012~2022年および予測2023~2033年:製品別

10.1.はじめに / 主要調査結果

10.2.2012~2022年の製品別市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析

10.3.製品別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(台数)分析と予測、2023~2033年

10.3.1.アクティブセルフライゲーションブラケット

10.3.2.パッシブセルフライゲーションブラケット

10.4.製品別市場魅力度分析

11.2012~2022年および2023~2033年予測:材料別世界市場分析

11.1.はじめに / 主要調査結果

11.2.過去の市場規模(百万米ドル):材料別、2012~2022年

11.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測:素材別、2023~2033年

11.3.1.金属

11.3.2.セラミック

11.4.素材別市場魅力度分析

12.エンドユーザー別:2012〜2022年世界市場分析、2023〜2033年予測

12.1.はじめに / 主要調査結果

12.2.過去の市場規模(百万米ドル):エンドユーザー別、2012~2022年

12.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

12.3.1.病院

12.3.2.歯科医院

12.3.3.グループ歯科診療所

12.3.4.学術・研究機関

12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析

13.2012〜2022年および2023〜2033年予測:地域別世界市場分析

13.1.はじめに

13.2.過去の地域別市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析、2012~2022年

13.3.2023年から2033年までの地域別市場規模(百万米ドル)および数量(台数)の現在と将来分析・予測

13.3.1.北米

13.3.2.ラテンアメリカ

13.3.3.ヨーロッパ

13.3.4.東アジア

13.3.5.南アジア

13.3.6.オセアニア

13.3.7.中東・アフリカ(MEA)

13.4.地域別市場魅力度分析

14.北米市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

14.1.市場紹介

14.2.2012年から2022年までの市場分類別市場規模(百万米ドル)推移と数量(台)分析

14.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.アメリカ

14.3.1.2.カナダ

14.3.2.製品別

14.3.3.素材別

14.3.4.エンドユーザー別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.製品別

14.4.3.素材別

14.4.4.エンドユーザー別

14.5.市場動向

14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.7.促進要因と阻害要因-影響分析

14.8.国別分析と予測

14.8.1.アメリカ市場分析

14.8.1.1.はじめに

14.8.1.2.市場分類別分析と予測

14.8.1.2.1.製品別

14.8.1.2.2.素材別

14.8.1.2.3.エンドユーザー別

14.8.2.カナダ市場分析

14.8.2.1.はじめに

14.8.2.2.市場分類別分析と予測

14.8.2.2.1.製品別

14.8.2.2.2.素材別

14.8.2.2.3.エンドユーザー別

15.中南米市場の分析 2012〜2022年および予測 2023〜2033年

15.1.序論

15.2.2012年から2022年までの市場分類別市場規模(百万米ドル)推移と数量(台)分析

15.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.メキシコ

15.3.1.2.ブラジル

15.3.1.3.アルゼンチン

15.3.1.4.その他のラテンアメリカ

15.3.2.製品別

15.3.3.素材別

15.3.4.エンドユーザー別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.製品別

15.4.3.素材別

15.4.4.エンドユーザー別

15.5.市場動向

15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.7.促進要因と阻害要因-影響分析

15.8.国別分析と予測

15.8.1.メキシコ市場分析

15.8.1.1.はじめに

15.8.1.2.市場分類別分析と予測

15.8.1.2.1.製品別

15.8.1.2.2.素材別

15.8.1.2.3.エンドユーザー別

15.8.2.ブラジル市場分析

15.8.2.1.はじめに

15.8.2.2.市場分類別分析と予測

15.8.2.2.1.製品別

15.8.2.2.2.素材別

15.8.2.2.3.エンドユーザー別

15.8.3.アルゼンチン市場分析

15.8.3.1.導入

15.8.3.2.市場分類別分析と予測

15.8.3.2.1.製品別

15.8.3.2.2.素材別

15.8.3.2.3.エンドユーザー別

16.欧州市場分析2012~2022年および予測2023~2033年

16.1.はじめに

16.2.2012年から2022年までの市場分類別市場規模(百万米ドル)推移と数量(台)分析

16.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.ドイツ

16.3.1.2.イタリア

16.3.1.3.フランス

16.3.1.4.イギリス

16.3.1.5.スペイン

16.3.1.6.ベネルクス

16.3.1.7.北欧諸国

16.3.1.8.ロシア

16.3.1.9.その他のヨーロッパ

16.3.2.製品別

16.3.3.素材別

16.3.4.エンドユーザー別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.製品別

16.4.3.素材別

16.4.4.エンドユーザー別

16.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング

16.6.促進要因と阻害要因-影響分析

16.7.国別分析と予測

16.7.1.ドイツ市場分析

16.7.1.1.はじめに

16.7.1.2.市場分類別分析と予測

16.7.1.2.1.製品別

16.7.1.2.2.素材別

16.7.1.2.3.エンドユーザー別

16.7.2.イタリア市場分析

16.7.2.1.はじめに

16.7.2.2.市場分類別分析と予測

16.7.2.2.1.製品別

16.7.2.2.2.素材別

16.7.2.2.3.エンドユーザー別

16.7.3.フランス市場分析

16.7.3.1.はじめに

16.7.3.2.市場分類別分析と予測

16.7.3.2.1.製品別

16.7.3.2.2.素材別

16.7.3.2.3.エンドユーザー別

16.7.4.イギリス市場分析

16.7.4.1.はじめに

16.7.4.2.市場分類別分析と予測

16.7.4.2.1.製品別

16.7.4.2.2.素材別

16.7.4.2.3.エンドユーザー別

16.7.5.スペイン市場分析

16.7.5.1.はじめに

16.7.5.2.市場分類別分析と予測

16.7.5.2.1.製品別

16.7.5.2.2.素材別

16.7.5.2.3.エンドユーザー別

16.7.6.ベネルクス市場分析

16.7.6.1.序論

16.7.6.2.市場分類別分析と予測

16.7.6.2.1.製品別

16.7.6.2.2.素材別

16.7.6.2.3.エンドユーザー別

16.7.7.ロシア市場分析

16.7.7.1.はじめに

16.7.7.2.市場分類別分析と予測

16.7.7.2.1.製品別

16.7.7.2.2.素材別

16.7.7.2.3.エンドユーザー別

17.東アジア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.2012年から2022年までの市場分類別市場規模(百万米ドル)推移と数量(台)分析

17.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.中国

17.3.1.2.日本

17.3.1.3.韓国

17.3.2.製品別

17.3.3.素材別

17.3.4.エンドユーザー別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.製品別

17.4.3.素材別

17.4.4.エンドユーザー別

17.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング

17.6.促進要因と阻害要因-影響分析

17.7.国別分析と予測

17.7.1.中国市場の分析

17.7.1.1.はじめに

17.7.1.2.市場分類別分析と予測

17.7.1.2.1.製品別

17.7.1.2.2.素材別

17.7.1.2.3.エンドユーザー別

17.7.2.日本市場の分析

17.7.2.1.はじめに

17.7.2.2.市場分類別分析と予測

17.7.2.2.1.製品別

17.7.2.2.2.素材別

17.7.2.2.3.エンドユーザー別

17.7.3.韓国市場分析

17.7.3.1.はじめに

17.7.3.2.市場分類別分析と予測

17.7.3.2.1.製品別

17.7.3.2.2.素材別

17.7.3.2.3.エンドユーザー別

18.南アジア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

18.1.市場紹介

18.2.2012年から2022年までの市場分類別市場規模(百万米ドル)推移と数量(台)分析

18.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2023年~2033年

18.3.1.国別

18.3.1.1.インド

18.3.1.2.インドネシア

18.3.1.3.マレーシア

18.3.1.4.タイ

18.3.1.5.その他の南アジア

18.3.2.製品別

18.3.3.素材別

18.3.4.エンドユーザー別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.国別

18.4.2.製品別

18.4.3.素材別

18.4.4.エンドユーザー別

18.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング

18.6.促進要因と阻害要因-影響分析

18.7.国別分析と予測

18.7.1.インド市場分析

18.7.1.1.はじめに

18.7.1.2.市場分類別分析と予測

18.7.1.2.1.製品別

18.7.1.2.2.素材別

18.7.1.2.3.エンドユーザー別

18.7.2.インドネシア市場分析

18.7.2.1.はじめに

18.7.2.2.市場分類別分析と予測

18.7.2.2.1.製品別

18.7.2.2.2.素材別

18.7.2.2.3.エンドユーザー別

18.7.3.マレーシア市場分析

18.7.3.1.はじめに

18.7.3.2.市場分類別分析と予測

18.7.3.2.1.製品別

18.7.3.2.2.素材別

18.7.3.2.3.エンドユーザー別

18.7.4.タイ市場分析

18.7.4.1.はじめに

18.7.4.2.市場分類別分析と予測

18.7.4.2.1.製品別

18.7.4.2.2.素材別

18.7.4.2.3.エンドユーザー別

19.オセアニア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

19.1.市場紹介

19.2.2012年から2022年までの市場分類別市場規模(百万米ドル)推移と数量(台)分析

19.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2023年~2033年

19.3.1.国別

19.3.1.1.オーストラリア

19.3.1.2.ニュージーランド

19.3.2.製品別

19.3.3.素材別

19.3.4.エンドユーザー別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.国別

19.4.2.製品別

19.4.3.素材別

19.4.4.エンドユーザー別

19.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング

19.6.促進要因と阻害要因-影響分析

19.7.国別分析と予測

19.7.1.オーストラリア市場の分析

19.7.1.1.はじめに

19.7.1.2.市場分類別分析と予測

19.7.1.2.1.製品別

19.7.1.2.2.素材別

19.7.1.2.3.エンドユーザー別

19.7.2.ニュージーランド市場分析

19.7.2.1.はじめに

19.7.2.2.市場分類別分析と予測

19.7.2.2.1.製品別

19.7.2.2.2.素材別

19.7.2.2.3.エンドユーザー別

20.中東・アフリカ(MEA)市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

20.1.はじめに

20.2.2012年から2022年までの市場分類別市場規模(百万米ドル)推移と数量(台)分析

20.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2023年~2033年

20.3.1.国別

20.3.1.1.GCC諸国

20.3.1.2.トルコ

20.3.1.3.北アフリカ

20.3.1.4.南アフリカ

20.3.1.5.その他の中東・アフリカ

20.3.2.製品別

20.3.3.素材別

20.3.4.エンドユーザー別

20.4.市場魅力度分析

20.4.1.国別

20.4.2.製品別

20.4.3.素材別

20.4.4.エンドユーザー別

20.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング

20.6.促進要因と阻害要因-影響分析

20.7.国別分析と予測

20.7.1.GCC諸国の市場分析

20.7.1.1.はじめに

20.7.1.2.市場分類別分析と予測

20.7.1.2.1.製品別

20.7.1.2.2.素材別

20.7.1.2.3.エンドユーザー別

20.7.2.トルコ市場の分析

20.7.2.1.はじめに

20.7.2.2.市場分類別分析と予測

20.7.2.2.1.製品別

20.7.2.2.2.素材別

20.7.2.2.3.エンドユーザー別

20.7.3.北アフリカ市場分析

20.7.3.1.はじめに

20.7.3.2.市場分類別分析と予測

20.7.3.2.1.製品別

20.7.3.2.2.素材別

20.7.3.2.3.エンドユーザー別

20.7.4.南アフリカ市場分析

20.7.4.1.はじめに

20.7.4.2.市場分類別分析と予測

20.7.4.2.1.製品別

20.7.4.2.2.素材別

20.7.4.2.3.エンドユーザー別

21.市場構造分析

21.1.企業階層別市場分析

21.2.上位企業の市場シェア分析(%)

21.3.市場プレゼンス分析

21.3.1.プレーヤーの地域別分布

21.3.2.プレーヤーの製品フットプリント

21.3.3.各社のチャネル

22.競争分析

22.1.競合ダッシュボード

22.2.コンペティション・ベンチマーク

22.3.競合の深堀り

22.3.1.3M

22.3.1.1.概要

22.3.1.2.製品ポートフォリオ

22.3.1.3.主要財務

22.3.1.4.SWOT分析

22.3.1.5.主要開発

22.3.1.6.販売拠点

22.3.1.7.戦略の概要

22.3.2.デンツプライ・シロナ

22.3.2.1.概要

22.3.2.2.製品ポートフォリオ

22.3.2.3.主要財務

22.3.2.4.SWOT分析

22.3.2.5.主要開発

22.3.2.6.販売拠点

22.3.2.7.戦略の概要

22.3.3.グレートレイクス矯正歯科

22.3.3.1.概要

22.3.3.2.製品ポートフォリオ

22.3.3.3.主要財務

22.3.3.4.SWOT分析

22.3.3.5.主要開発

22.3.3.6.販売拠点

22.3.3.7.戦略の概要

22.3.4.オームコ・コーポレーション

22.3.4.1.概要

22.3.4.2.製品ポートフォリオ

22.3.4.3.主要財務

22.3.4.4.SWOT分析

22.3.4.5.主要開発

22.3.4.6.販売拠点

22.3.4.7.戦略の概要

22.3.5.ロッキーマウンテン矯正歯科

22.3.5.1.概要

22.3.5.2.製品ポートフォリオ

22.3.5.3.主要財務

22.3.5.4.SWOT分析

22.3.5.5.主要開発

22.3.5.6.販売拠点

22.3.5.7.戦略の概要

22.3.6.バイオマーズ社

22.3.6.1.概要

22.3.6.2.製品ポートフォリオ

22.3.6.3.主要財務

22.3.6.4.SWOT分析

22.3.6.5.主要開発

22.3.6.6.販売拠点

22.3.6.7.戦略の概要

22.3.7.アメリカ矯正歯科

22.3.7.1.概要

22.3.7.2.製品ポートフォリオ

22.3.7.3.主要財務

22.3.7.4.SWOT分析

22.3.7.5.主要開発

22.3.7.6.販売拠点

22.3.7.7.戦略の概要

22.3.8.G&H(r)矯正歯科

22.3.8.1.概要

22.3.8.2.製品ポートフォリオ

22.3.8.3.主要財務

22.3.8.4.SWOT分析

22.3.8.5.主要開発

22.3.8.6.販売拠点

22.3.8.7.戦略の概要

22.3.9.オールスター矯正歯科

22.3.9.1.概要

22.3.9.2.製品ポートフォリオ

22.3.9.3.主要財務

22.3.9.4.SWOT分析

22.3.9.5.主要開発

22.3.9.6.販売拠点

22.3.9.7.戦略の概要

22.3.10.バイオセテック

22.3.10.1.概要

22.3.10.2.製品ポートフォリオ

22.3.10.3.主要財務

22.3.10.4.SWOT分析

22.3.10.5.主要開発

22.3.10.6.販売拠点

22.3.10.7.戦略の概要

22.3.11.フォレスタデント・ベルンハルト・フォースター社

22.3.11.1.概要

22.3.11.2.製品ポートフォリオ

22.3.11.3.主要財務情報

22.3.11.4.SWOT分析

22.3.11.5.主要開発

22.3.11.6.販売拠点

22.3.11.7.戦略の概要

22.3.12.バイオマテリアルズ韓国

22.3.12.1.概要

22.3.12.2.製品ポートフォリオ

22.3.12.3.主要財務情報

22.3.12.4.SWOT分析

22.3.12.5.主要開発

22.3.12.6.販売拠点

22.3.12.7.戦略の概要

22.3.13.クリックアライン

22.3.13.1.概要

22.3.13.2.製品ポートフォリオ

22.3.13.3.主要財務情報

22.3.13.4.SWOT分析

22.3.13.5.主要開発

22.3.13.6.販売拠点

22.3.13.7.戦略の概要

22.3.14.クリエイティブ・デンタル

22.3.14.1.概要

22.3.14.2.製品ポートフォリオ

22.3.14.3.主要財務

22.3.14.4.SWOT分析

22.3.14.5.主要開発

22.3.14.6.販売拠点

22.3.14.7.戦略の概要

22.3.15.杭州DTC医療器械有限公司

22.3.15.1.概要

22.3.15.2.製品ポートフォリオ

22.3.15.3.主要財務情報

22.3.15.4.SWOT分析

22.3.15.5.主要開発

22.3.15.6.販売拠点

22.3.15.7.戦略の概要

22.3.16.唐山UMG医療器械

22.3.16.1.概要

22.3.16.2.製品ポートフォリオ

22.3.16.3.主要財務情報

22.3.16.4.SWOT分析

22.3.16.5.主要開発

22.3.16.6.販売拠点

22.3.16.7.戦略の概要

22.3.17.オステム矯正歯科

22.3.17.1.概要

22.3.17.2.製品ポートフォリオ

22.3.17.3.主要財務

22.3.17.4.SWOT分析

22.3.17.5.主要開発

22.3.17.6.販売拠点

22.3.17.7.戦略の概要

22.3.18.ORJ USA

22.3.18.1.概要

22.3.18.2.製品ポートフォリオ

22.3.18.3.主要財務

22.3.18.4.SWOT分析

22.3.18.5.主要開発

22.3.18.6.販売拠点

22.3.18.7.戦略の概要

22.3.19.TP矯正歯科

22.3.19.1.概要

22.3.19.2.製品ポートフォリオ

22.3.19.3.主要財務情報

22.3.19.4.SWOT分析

22.3.19.5.主要開発

22.3.19.6.販売拠点

22.3.19.7.戦略の概要

22.3.20.クリエイティブ・デンタル

22.3.20.1.概要

22.3.20.2.製品ポートフォリオ

22.3.20.3.主要財務

22.3.20.4.SWOT分析

22.3.20.5.主要開発

22.3.20.6.販売拠点

22.3.20.7.戦略の概要

22.3.21.レオーネ社

22.3.21.1.概要

22.3.21.2.製品ポートフォリオ

22.3.21.3.主要財務

22.3.21.4.SWOT分析

22.3.21.5.主要開発

22.3.21.6.販売拠点

22.3.21.7.戦略の概要

23.前提条件と略語

24.調査方法

 

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Summary

Self-Ligating Brackets Market: Global Industry Analysis 2012-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Self-Ligating Brackets offers a global industry analysis for 2012-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product:

• Active Self-Ligating Brackets
• Passive Self-Ligating Brackets

By Indication:

• Metal
• Ceramic

By End User:

• Hospitals
• Dental Clinics
• Group Dental Practices
• Academic & Research Institutions

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Self-Ligating Brackets Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Self-Ligating Brackets Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Self-Ligating Brackets Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Self-Ligating Brackets Market Demand Analysis 2012-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2012-2022) and current and future market value (US$ 355.4 Million) and volume (6.6%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Self-Ligating Brackets Market - Pricing Analysis

Based on By Product, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Self-Ligating Brackets Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Product

Based on By Product, Self-Ligating Brackets Market is segmented into Active Self-Ligating Brackets, Passive Self-Ligating Brackets. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product.

Chapter 06 - Global Self-Ligating Brackets Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Indication

Based on By Indication, Self-Ligating Brackets Market is segmented into Metal, Ceramic. This section also offers market attractiveness analysis based on By Indication. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Indication.

Chapter 07 - Global Self-Ligating Brackets Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Self-Ligating Brackets Market is segmented into Hospitals, Dental Clinics, Group Dental Practices, Academic & Research Institutions. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 08 - Self-Ligating Brackets Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Self-Ligating Brackets Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Self-Ligating Brackets Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Self-Ligating Brackets Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Self-Ligating Brackets Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Self-Ligating Brackets Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Self-Ligating Brackets Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Self-Ligating Brackets Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Self-Ligating Brackets Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Self-Ligating Brackets Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Self-Ligating Brackets Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Self-Ligating Brackets Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Self-Ligating Brackets Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Self-Ligating Brackets Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Self-Ligating Brackets Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are 3M, Dentsply Sirona, Great Lakes Orthodontics, Ormco Corporation, Rocky Mountain Orthodontics, BioMers Pte Ltd, American Orthodontics, G&H(r) Orthodontics, All-Star Orthodontics, Biocetec Co., Ltd., Forestadent Bernhard Forster GmbH, Biomaterials Korea, Inc., ClickAlign, Creative Dental, Hangzhou DTC Medical Apparatus Co., Ltd., Tangshan UMG Medical Instruments, Osstem Orthodontics, ORJ USA, TP Orthodontics, Creative Dental, Leone S.p.a.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Self-Ligating Brackets Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Self-Ligating Brackets Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply-Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Inclusions and Exclusions

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Development/Innovation Trends

4. Key Success Factors

4.1. Procedure Volume, By Country

4.2. Regulatory Landscape

4.3. PESTLE Analysis

4.4. Porter’s Analysis

4.5. Product Matrix Analysis

4.6. Reimbursement Scenario

4.7. Consumer Sentiment Analysis

4.8. Demand Supply Analysis

4.9. Technology Roadmap

4.10. List of Distributors, by Region

4.11. Iceberg Analysis

4.12. Key Promotional Strategies

5. Market Background

5.1. Macro-Economic Factors

5.1.1. Global GDP Growth Outlook

5.1.2. Global Healthcare Expenditure

5.1.3. Global Dental Brackets Market Overview

5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.2.1. Top Companies’ Historical Growth

5.2.2. Rising Prevalence of Oral Diseases

5.2.3. Growing Investment in Healthcare Expenditure

5.2.4. Innovation and Development

5.2.5. Cost of Self-Ligating Brackets

5.2.6. Adoption of Self-Ligating Brackets

5.2.7. Regulatory Scenario

5.2.8. Lack of Awareness about Dental Care in Rural Areas

5.3. Market Dynamics

5.3.1. Drivers

5.3.2. Restraints

5.3.3. Opportunity

6. COVID-19 Crisis – Impact Assessment

6.1. Impact of COVID-19: An Overview

6.2. COVID-19 and Impact Analysis

6.2.1. By Product

6.2.2. By Material

6.2.3. By End User

6.2.4. By Region

6.3. 2022 Scenario

7. Global Market - Pricing Analysis

7.1. Regional Pricing Analysis By Product

7.2. Pricing Break-up

7.2.1. Manufacturer Level Pricing

7.2.2. Distributor Level Pricing

7.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark

8. Global Market Demand (Volume in units) Analysis 2012 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

8.1. Historical Market Volume (in units) Analysis, 2012–2022

8.2. Current and Future Market Volume (in units) Projections, 2023 to 2033

8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2012 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

9.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2012 to 2022

9.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

10. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Product, 2012 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2023 to 2033

10.3.1. Active Self-Ligating Brackets

10.3.2. Passive Self-Ligating Brackets

10.4. Market Attractiveness Analysis By Product

11. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Million) By Material, 2012 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Material, 2023 to 2033

11.3.1. Metal

11.3.2. Ceramic

11.4. Market Attractiveness Analysis By Material

12. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

12.1. Introduction / Key Findings

12.2. Historical Market Size (US$ Million) By End User, 2012 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

12.3.1. Hospitals

12.3.2. Dental Clinics

12.3.3. Group Dental Practices

12.3.4. Academic & Research Institutions

12.4. Market Attractiveness Analysis By End User

13. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Region, 2012 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

13.3.1. North America

13.3.2. Latin America

13.3.3. Europe

13.3.4. East Asia

13.3.5. South Asia

13.3.6. Oceania

13.3.7. Middle East and Africa (MEA)

13.4. Market Attractiveness Analysis By Region

14. North America Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. USA

14.3.1.2. Canada

14.3.2. By Product

14.3.3. By Material

14.3.4. By End User

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Product

14.4.3. By Material

14.4.4. By End User

14.5. Market Trends

14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14.8. Country Level Analysis & Forecast

14.8.1. USA Market Analysis

14.8.1.1. Introduction

14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.1.2.1. By Product

14.8.1.2.2. By Material

14.8.1.2.3. By End User

14.8.2. Canada Market Analysis

14.8.2.1. Introduction

14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.2.2.1. By Product

14.8.2.2.2. By Material

14.8.2.2.3. By End User

15. Latin America Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. Mexico

15.3.1.2. Brazil

15.3.1.3. Argentina

15.3.1.4. Rest of Latin America

15.3.2. By Product

15.3.3. By Material

15.3.4. By End User

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Product

15.4.3. By Material

15.4.4. By End User

15.5. Market Trends

15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15.8. Country Level Analysis & Forecast

15.8.1. Mexico Market Analysis

15.8.1.1. Introduction

15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.1.2.1. By Product

15.8.1.2.2. By Material

15.8.1.2.3. By End User

15.8.2. Brazil Market Analysis

15.8.2.1. Introduction

15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.2.2.1. By Product

15.8.2.2.2. By Material

15.8.2.2.3. By End User

15.8.3. Argentina Market Analysis

15.8.3.1. Introduction

15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.3.2.1. By Product

15.8.3.2.2. By Material

15.8.3.2.3. By End User

16. Europe Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. Germany

16.3.1.2. Italy

16.3.1.3. France

16.3.1.4. United kingdom

16.3.1.5. Spain

16.3.1.6. BENELUX

16.3.1.7. Nordic Countries

16.3.1.8. Russia

16.3.1.9. Rest of Europe

16.3.2. By Product

16.3.3. By Material

16.3.4. By End User

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Product

16.4.3. By Material

16.4.4. By End User

16.5. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16.7. Country Level Analysis & Forecast

16.7.1. Germany Market Analysis

16.7.1.1. Introduction

16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.7.1.2.1. By Product

16.7.1.2.2. By Material

16.7.1.2.3. By End User

16.7.2. Italy Market Analysis

16.7.2.1. Introduction

16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.7.2.2.1. By Product

16.7.2.2.2. By Material

16.7.2.2.3. By End User

16.7.3. France Market Analysis

16.7.3.1. Introduction

16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.7.3.2.1. By Product

16.7.3.2.2. By Material

16.7.3.2.3. By End User

16.7.4. United kingdom Market Analysis

16.7.4.1. Introduction

16.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.7.4.2.1. By Product

16.7.4.2.2. By Material

16.7.4.2.3. By End User

16.7.5. Spain Market Analysis

16.7.5.1. Introduction

16.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.7.5.2.1. By Product

16.7.5.2.2. By Material

16.7.5.2.3. By End User

16.7.6. BENELUX Market Analysis

16.7.6.1. Introduction

16.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.7.6.2.1. By Product

16.7.6.2.2. By Material

16.7.6.2.3. By End User

16.7.7. Russia Market Analysis

16.7.7.1. Introduction

16.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.7.7.2.1. By Product

16.7.7.2.2. By Material

16.7.7.2.3. By End User

17. East Asia Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. China

17.3.1.2. Japan

17.3.1.3. South Korea

17.3.2. By Product

17.3.3. By Material

17.3.4. By End User

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Product

17.4.3. By Material

17.4.4. By End User

17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17.7. Country Level Analysis & Forecast

17.7.1. China Market Analysis

17.7.1.1. Introduction

17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.7.1.2.1. By Product

17.7.1.2.2. By Material

17.7.1.2.3. By End User

17.7.2. Japan Market Analysis

17.7.2.1. Introduction

17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.7.2.2.1. By Product

17.7.2.2.2. By Material

17.7.2.2.3. By End User

17.7.3. South Korea Market Analysis

17.7.3.1. Introduction

17.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.7.3.2.1. By Product

17.7.3.2.2. By Material

17.7.3.2.3. By End User

18. South Asia Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Country

18.3.1.1. India

18.3.1.2. Indonesia

18.3.1.3. Malaysia

18.3.1.4. Thailand

18.3.1.5. Rest of South Asia

18.3.2. By Product

18.3.3. By Material

18.3.4. By End User

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Country

18.4.2. By Product

18.4.3. By Material

18.4.4. By End User

18.5. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18.7. Country Level Analysis & Forecast

18.7.1. India Market Analysis

18.7.1.1. Introduction

18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.7.1.2.1. By Product

18.7.1.2.2. By Material

18.7.1.2.3. By End User

18.7.2. Indonesia Market Analysis

18.7.2.1. Introduction

18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.7.2.2.1. By Product

18.7.2.2.2. By Material

18.7.2.2.3. By End User

18.7.3. Malaysia Market Analysis

18.7.3.1. Introduction

18.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.7.3.2.1. By Product

18.7.3.2.2. By Material

18.7.3.2.3. By End User

18.7.4. Thailand Market Analysis

18.7.4.1. Introduction

18.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.7.4.2.1. By Product

18.7.4.2.2. By Material

18.7.4.2.3. By End User

19. Oceania Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

19.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Country

19.3.1.1. Australia

19.3.1.2. New Zealand

19.3.2. By Product

19.3.3. By Material

19.3.4. By End User

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. By Country

19.4.2. By Product

19.4.3. By Material

19.4.4. By End User

19.5. Key Market Participants - Intensity Mapping

19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19.7. Country Level Analysis & Forecast

19.7.1. Australia Market Analysis

19.7.1.1. Introduction

19.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.7.1.2.1. By Product

19.7.1.2.2. By Material

19.7.1.2.3. By End User

19.7.2. New Zealand Market Analysis

19.7.2.1. Introduction

19.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.7.2.2.1. By Product

19.7.2.2.2. By Material

19.7.2.2.3. By End User

20. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

20.1. Introduction

20.2. Historical Market Size (US$ Million) Trend and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2012 to 2022

20.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

20.3.1. By Country

20.3.1.1. GCC Countries

20.3.1.2. Türkiye

20.3.1.3. Northern Africa

20.3.1.4. South Africa

20.3.1.5. Rest of Middle East and Africa

20.3.2. By Product

20.3.3. By Material

20.3.4. By End User

20.4. Market Attractiveness Analysis

20.4.1. By Country

20.4.2. By Product

20.4.3. By Material

20.4.4. By End User

20.5. Key Market Participants - Intensity Mapping

20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis

20.7. Country Level Analysis & Forecast

20.7.1. GCC Countries Market Analysis

20.7.1.1. Introduction

20.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.7.1.2.1. By Product

20.7.1.2.2. By Material

20.7.1.2.3. By End User

20.7.2. Türkiye Market Analysis

20.7.2.1. Introduction

20.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.7.2.2.1. By Product

20.7.2.2.2. By Material

20.7.2.2.3. By End User

20.7.3. Northern Africa Market Analysis

20.7.3.1. Introduction

20.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.7.3.2.1. By Product

20.7.3.2.2. By Material

20.7.3.2.3. By End User

20.7.4. South Africa Market Analysis

20.7.4.1. Introduction

20.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.7.4.2.1. By Product

20.7.4.2.2. By Material

20.7.4.2.3. By End User

21. Market Structure Analysis

21.1. Market Analysis by Tier of Companies

21.2. Market Share Analysis of Top Players (%)

21.3. Market Presence Analysis

21.3.1. By Regional Footprint of Players

21.3.2. Product Footprint of Players

21.3.3. Channel Footprint of Players

22. Competition Analysis

22.1. Competition Dashboard

22.2. Competition Benchmarking

22.3. Competition Deep Dive

22.3.1. 3M

22.3.1.1. Overview

22.3.1.2. Product Portfolio

22.3.1.3. Key Financials

22.3.1.4. SWOT Analysis

22.3.1.5. Key Developments

22.3.1.6. Sales Footprint

22.3.1.7. Strategy Overview

22.3.2. Dentsply Sirona

22.3.2.1. Overview

22.3.2.2. Product Portfolio

22.3.2.3. Key Financials

22.3.2.4. SWOT Analysis

22.3.2.5. Key Developments

22.3.2.6. Sales Footprint

22.3.2.7. Strategy Overview

22.3.3. Great Lakes Orthodontics

22.3.3.1. Overview

22.3.3.2. Product Portfolio

22.3.3.3. Key Financials

22.3.3.4. SWOT Analysis

22.3.3.5. Key Developments

22.3.3.6. Sales Footprint

22.3.3.7. Strategy Overview

22.3.4. Ormco Corporation

22.3.4.1. Overview

22.3.4.2. Product Portfolio

22.3.4.3. Key Financials

22.3.4.4. SWOT Analysis

22.3.4.5. Key Developments

22.3.4.6. Sales Footprint

22.3.4.7. Strategy Overview

22.3.5. Rocky Mountain Orthodontics

22.3.5.1. Overview

22.3.5.2. Product Portfolio

22.3.5.3. Key Financials

22.3.5.4. SWOT Analysis

22.3.5.5. Key Developments

22.3.5.6. Sales Footprint

22.3.5.7. Strategy Overview

22.3.6. BioMers Pte Ltd

22.3.6.1. Overview

22.3.6.2. Product Portfolio

22.3.6.3. Key Financials

22.3.6.4. SWOT Analysis

22.3.6.5. Key Developments

22.3.6.6. Sales Footprint

22.3.6.7. Strategy Overview

22.3.7. American Orthodontics

22.3.7.1. Overview

22.3.7.2. Product Portfolio

22.3.7.3. Key Financials

22.3.7.4. SWOT Analysis

22.3.7.5. Key Developments

22.3.7.6. Sales Footprint

22.3.7.7. Strategy Overview

22.3.8. G&H(r) Orthodontics

22.3.8.1. Overview

22.3.8.2. Product Portfolio

22.3.8.3. Key Financials

22.3.8.4. SWOT Analysis

22.3.8.5. Key Developments

22.3.8.6. Sales Footprint

22.3.8.7. Strategy Overview

22.3.9. All-Star Orthodontics

22.3.9.1. Overview

22.3.9.2. Product Portfolio

22.3.9.3. Key Financials

22.3.9.4. SWOT Analysis

22.3.9.5. Key Developments

22.3.9.6. Sales Footprint

22.3.9.7. Strategy Overview

22.3.10. Biocetec Co., Ltd.

22.3.10.1. Overview

22.3.10.2. Product Portfolio

22.3.10.3. Key Financials

22.3.10.4. SWOT Analysis

22.3.10.5. Key Developments

22.3.10.6. Sales Footprint

22.3.10.7. Strategy Overview

22.3.11. Forestadent Bernhard Forster GmbH

22.3.11.1. Overview

22.3.11.2. Product Portfolio

22.3.11.3. Key Financials

22.3.11.4. SWOT Analysis

22.3.11.5. Key Developments

22.3.11.6. Sales Footprint

22.3.11.7. Strategy Overview

22.3.12. BioMaterials Korea, Inc.

22.3.12.1. Overview

22.3.12.2. Product Portfolio

22.3.12.3. Key Financials

22.3.12.4. SWOT Analysis

22.3.12.5. Key Developments

22.3.12.6. Sales Footprint

22.3.12.7. Strategy Overview

22.3.13. ClickAlign

22.3.13.1. Overview

22.3.13.2. Product Portfolio

22.3.13.3. Key Financials

22.3.13.4. SWOT Analysis

22.3.13.5. Key Developments

22.3.13.6. Sales Footprint

22.3.13.7. Strategy Overview

22.3.14. Creative Dental

22.3.14.1. Overview

22.3.14.2. Product Portfolio

22.3.14.3. Key Financials

22.3.14.4. SWOT Analysis

22.3.14.5. Key Developments

22.3.14.6. Sales Footprint

22.3.14.7. Strategy Overview

22.3.15. Hangzhou DTC Medical Apparatus Co., Ltd.

22.3.15.1. Overview

22.3.15.2. Product Portfolio

22.3.15.3. Key Financials

22.3.15.4. SWOT Analysis

22.3.15.5. Key Developments

22.3.15.6. Sales Footprint

22.3.15.7. Strategy Overview

22.3.16. Tangshan UMG Medical Instruments

22.3.16.1. Overview

22.3.16.2. Product Portfolio

22.3.16.3. Key Financials

22.3.16.4. SWOT Analysis

22.3.16.5. Key Developments

22.3.16.6. Sales Footprint

22.3.16.7. Strategy Overview

22.3.17. Osstem Orthodontics

22.3.17.1. Overview

22.3.17.2. Product Portfolio

22.3.17.3. Key Financials

22.3.17.4. SWOT Analysis

22.3.17.5. Key Developments

22.3.17.6. Sales Footprint

22.3.17.7. Strategy Overview

22.3.18. ORJ USA

22.3.18.1. Overview

22.3.18.2. Product Portfolio

22.3.18.3. Key Financials

22.3.18.4. SWOT Analysis

22.3.18.5. Key Developments

22.3.18.6. Sales Footprint

22.3.18.7. Strategy Overview

22.3.19. TP Orthodontics

22.3.19.1. Overview

22.3.19.2. Product Portfolio

22.3.19.3. Key Financials

22.3.19.4. SWOT Analysis

22.3.19.5. Key Developments

22.3.19.6. Sales Footprint

22.3.19.7. Strategy Overview

22.3.20. Creative Dental

22.3.20.1. Overview

22.3.20.2. Product Portfolio

22.3.20.3. Key Financials

22.3.20.4. SWOT Analysis

22.3.20.5. Key Developments

22.3.20.6. Sales Footprint

22.3.20.7. Strategy Overview

22.3.21. Leone S.p.a

22.3.21.1. Overview

22.3.21.2. Product Portfolio

22.3.21.3. Key Financials

22.3.21.4. SWOT Analysis

22.3.21.5. Key Developments

22.3.21.6. Sales Footprint

22.3.21.7. Strategy Overview

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology

 

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