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産業用ギアボックス市場


Industrial Gearbox Market

産業用ギアボックス市場:世界の産業分析2016-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した産業用ギヤボックスに関する最新市場調査レポートは、2016-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供してい... もっと見る

 

 

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サマリー

産業用ギアボックス市場:世界の産業分析2016-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した産業用ギヤボックスに関する最新市場調査レポートは、2016-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- ヘリカル
- プラネタリ
- ベベル
- ウォーム
- スパー(インライン)

デザイン

- 平行軸
- 角度軸
- その他

エンドユーザー別

- マテリアルハンドリング
- 建設
- 発電
- 鉱業
- 食品・飲料
- 製造業
- パッケージング&ラベリング
- その他

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

産業用ギヤボックス市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれます。

第01章 市場概要

本章では、産業用ギヤボックス市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両用レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が産業用ギアボックス市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 産業用ギアボックスの世界市場需要分析2016-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(287.5億米ドル)分析(2016-2022年)と現在および将来の市場価値(300.8億米ドル)および数量(4.6%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 産業用ギアボックスの世界市場 - 価格分析

タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 産業用ギアボックスの世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:タイプ別

タイプ別に、産業用ギアボックス市場はヘリカル、遊星、ベベル、ウォーム、スパー(インライン)に区分される。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 産業用ギアボックスの世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:設計別

設計別に、産業用ギアボックス市場は平行軸、角度軸、その他に区分されます。また、設計別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の設計別について、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第07章 産業用ギアボックスの世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

産業用ギアボックス市場は、エンドユーザー別に、マテリアルハンドリング、建設、発電、鉱業、食品・飲料、製造業、包装・ラベリング、その他に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 産業用ギアボックス市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に産業用ギアボックス市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。また、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場に関する予測値や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米産業用ギヤボックス市場分析 2016-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の地域別動向、規制、異なるセグメントや国に基づく市場成長についても紹介しています。

第10章 ラテンアメリカの産業用ギヤボックス市場分析 2016-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域における産業用ギアボックス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の産業用ギヤボックス市場分析 2016-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における産業用ギアボックス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの産業用ギヤボックス市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における産業用ギアボックス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの産業用ギヤボックス市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における産業用ギアボックス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカの産業用ギアボックス市場分析 2016-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における産業用ギアボックス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の産業用ギヤボックス市場分析2016-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において産業用ギヤボックス市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Bonfiglioli SPA、住友重機械工業、SEW Eurodrive、Nidec Motor Corporation、Bauer Gear GmbH、Emerson Electric、Elecon Engineering Co.Ltd.、Dana Brevini Power Transmission、Johnson Electric Holding Limited、Flender GmbH、Comer Industries S.p.A.、China High-Speed Transmission Equipment Group Co.

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定の一覧を示す。

第19章 調査方法

この章では、産業用ギアボックス市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|産業用ギアボックス市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)と数量(台数)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、タイプ別

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのタイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(本)分析

5.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)タイプ別分析・予測、2023年~2033年

5.3.1.ウォームギアボックス

5.3.2.ヘリカルギアボックス

5.3.3.ベベルヘリカルギアボックス

5.3.4.遊星ギアボックス

5.3.5.スクリューギアボックス

5.4.2018年から2022年までのタイプ別前年比成長トレンド分析

5.5.タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.デザイン別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までのデザイン別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(本)分析

6.3.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析・予測:デザイン別、2023年~2033年

6.3.1.平行軸

6.3.2.角度軸

6.4.2018年から2022年までのデザイン別前年比成長トレンド分析

6.5.デザイン別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

7.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.マテリアルハンドリング

7.3.2.自動車

7.3.3.建設

7.3.4.発電

7.3.5.鉱業

7.3.6.食品・飲料

7.3.7.製造業

7.3.8.農業

7.4.エンドユーザー別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.アジア太平洋

8.3.5.MEA

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.タイプ別

9.2.3.デザイン別

9.2.4.エンドユーザー別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.タイプ別

9.3.3.デザイン別

9.3.4.エンドユーザー別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.タイプ別

10.2.3.デザイン別

10.2.4.エンドユーザー別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.タイプ別

10.3.3.デザイン別

10.3.4.エンドユーザー別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.タイプ別

11.2.3.デザイン別

11.2.4.エンドユーザー別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.タイプ別

11.3.3.デザイン別

11.3.4.エンドユーザー別

11.4.主要項目

12.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.1.4.シンガポール

12.2.1.5.タイ

12.2.1.6.インドネシア

12.2.1.7.オーストラリア

12.2.1.8.ニュージーランド

12.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

12.2.2.タイプ別

12.2.3.デザイン別

12.2.4.エンドユーザー別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.タイプ別

12.3.3.デザイン別

12.3.4.エンドユーザー別

12.4.主要項目

13.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.GCC諸国

13.2.1.2.南アフリカ

13.2.1.3.イスラエル

13.2.1.4.その他のMEA諸国

13.2.2.タイプ別

13.2.3.デザイン別

13.2.4.エンドユーザー別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.タイプ別

13.3.3.デザイン別

13.3.4.エンドユーザー別

13.4.主要項目

14.主要国市場分析

14.1.アメリカ

14.1.1.価格分析

14.1.2.市場シェア分析、2022年

14.1.2.1.タイプ別

14.1.2.2.デザイン別

14.1.2.3.エンドユーザー別

14.2.カナダ

14.2.1.価格分析

14.2.2.市場シェア分析、2022年

14.2.2.1.タイプ別

14.2.2.2.デザイン別

14.2.2.3.エンドユーザー別

14.3.ブラジル

14.3.1.価格分析

14.3.2.市場シェア分析、2022年

14.3.2.1.タイプ別

14.3.2.2.デザイン別

14.3.2.3.エンドユーザー別

14.4.メキシコ

14.4.1.価格分析

14.4.2.市場シェア分析、2022年

14.4.2.1.タイプ別

14.4.2.2.デザイン別

14.4.2.3.エンドユーザー別

14.5.ドイツ

14.5.1.価格分析

14.5.2.市場シェア分析、2022年

14.5.2.1.タイプ別

14.5.2.2.デザイン別

14.5.2.3.エンドユーザー別

14.6.イギリス

14.6.1.価格分析

14.6.2.市場シェア分析、2022年

14.6.2.1.タイプ別

14.6.2.2.デザイン別

14.6.2.3.エンドユーザー別

14.7.フランス

14.7.1.価格分析

14.7.2.市場シェア分析、2022年

14.7.2.1.タイプ別

14.7.2.2.デザイン別

14.7.2.3.エンドユーザー別

14.8.スペイン

14.8.1.価格分析

14.8.2.市場シェア分析、2022年

14.8.2.1.タイプ別

14.8.2.2.デザイン別

14.8.2.3.エンドユーザー別

14.9.イタリア

14.9.1.価格分析

14.9.2.市場シェア分析、2022年

14.9.2.1.タイプ別

14.9.2.2.デザイン別

14.9.2.3.エンドユーザー別

14.10.中国

14.10.1.価格分析

14.10.2.市場シェア分析、2022年

14.10.2.1.タイプ別

14.10.2.2.デザイン別

14.10.2.3.エンドユーザー別

14.11.日本

14.11.1.価格分析

14.11.2.市場シェア分析、2022年

14.11.2.1.タイプ別

14.11.2.2.デザイン別

14.11.2.3.エンドユーザー別

14.12.韓国

14.12.1.価格分析

14.12.2.市場シェア分析、2022年

14.12.2.1.タイプ別

14.12.2.2.デザイン別

14.12.2.3.エンドユーザー別

14.13.シンガポール

14.13.1.価格分析

14.13.2.市場シェア分析、2022年

14.13.2.1.タイプ別

14.13.2.2.デザイン別

14.13.2.3.エンドユーザー別

14.14.タイ

14.14.1.価格分析

14.14.2.市場シェア分析、2022年

14.14.2.1.タイプ別

14.14.2.2.デザイン別

14.14.2.3.エンドユーザー別

14.15.インドネシア

14.15.1.価格分析

14.15.2.市場シェア分析、2022年

14.15.2.1.タイプ別

14.15.2.2.デザイン別

14.15.2.3.エンドユーザー別

14.16.オーストラリア

14.16.1.価格分析

14.16.2.市場シェア分析、2022年

14.16.2.1.タイプ別

14.16.2.2.デザイン別

14.16.2.3.エンドユーザー別

14.17.ニュージーランド

14.17.1.価格分析

14.17.2.市場シェア分析、2022年

14.17.2.1.タイプ別

14.17.2.2.デザイン別

14.17.2.3.エンドユーザー別

14.18.GCC諸国

14.18.1.価格分析

14.18.2.市場シェア分析、2022年

14.18.2.1.タイプ別

14.18.2.2.デザイン別

14.18.2.3.エンドユーザー別

14.19.南アフリカ

14.19.1.価格分析

14.19.2.市場シェア分析、2022年

14.19.2.1.タイプ別

14.19.2.2.デザイン別

14.19.2.3.エンドユーザー別

14.20.イスラエル

14.20.1.価格分析

14.20.2.市場シェア分析、2022年

14.20.2.1.タイプ別

14.20.2.2.デザイン別

14.20.2.3.エンドユーザー別

15.市場構造分析

15.1.競争ダッシュボード

15.2.コンペティション・ベンチマーク

15.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

15.3.1.地域別

15.3.2.タイプ別

15.3.3.デザイン別

15.3.4.エンドユーザー別

16.競合分析

16.1.競合の深堀り

16.1.1.ワット・ドライブ・アントリエブステクニク社

16.1.1.1.概要

16.1.1.2.製品ポートフォリオ

16.1.1.3.市場セグメント別の収益性

16.1.1.4.販売拠点

16.1.1.5.戦略の概要

16.1.1.5.1.マーケティング戦略

16.1.1.5.2.製品戦略

16.1.1.5.3.チャネル戦略

16.1.2.日本電産モーター株式会社

16.1.2.1.概要

16.1.2.2.製品ポートフォリオ

16.1.2.3.市場セグメント別の収益性

16.1.2.4.販売拠点

16.1.2.5.戦略の概要

16.1.2.5.1.マーケティング戦略

16.1.2.5.2.製品戦略

16.1.2.5.3.チャネル戦略

16.1.3.ダナ・ブレヴィニ・パワートランスミッション

16.1.3.1.概要

16.1.3.2.製品ポートフォリオ

16.1.3.3.市場セグメント別の収益性

16.1.3.4.販売拠点

16.1.3.5.戦略の概要

16.1.3.5.1.マーケティング戦略

16.1.3.5.2.製品戦略

16.1.3.5.3.チャネル戦略

16.1.4.中国高速伝動設備集団有限公司Ltd.

16.1.4.1.概要

16.1.4.2.製品ポートフォリオ

16.1.4.3.市場セグメント別の収益性

16.1.4.4.販売拠点

16.1.4.5.戦略の概要

16.1.4.5.1.マーケティング戦略

16.1.4.5.2.製品戦略

16.1.4.5.3.チャネル戦略

16.1.5.ジョンソン・エレクトリック・ホールディングス

16.1.5.1.概要

16.1.5.2.製品ポートフォリオ

16.1.5.3.市場セグメント別収益性

16.1.5.4.販売拠点

16.1.5.5.戦略の概要

16.1.5.5.1.マーケティング戦略

16.1.5.5.2.製品戦略

16.1.5.5.3.チャネル戦略

16.1.6.住友重機械工業

16.1.6.1.概要

16.1.6.2.製品ポートフォリオ

16.1.6.3.市場セグメント別収益性

16.1.6.4.販売拠点

16.1.6.5.戦略の概要

16.1.6.5.1.マーケティング戦略

16.1.6.5.2.製品戦略

16.1.6.5.3.チャネル戦略

16.1.7.ボンジョリ&パヴェッシS.p.A.

16.1.7.1.概要

16.1.7.2.製品ポートフォリオ

16.1.7.3.市場セグメント別収益性

16.1.7.4.販売拠点

16.1.7.5.戦略の概要

16.1.7.5.1.マーケティング戦略

16.1.7.5.2.製品戦略

16.1.7.5.3.チャネル戦略

16.1.8.エマソン・エレクトリック

16.1.8.1.概要

16.1.8.2.製品ポートフォリオ

16.1.8.3.市場セグメント別収益性

16.1.8.4.販売拠点

16.1.8.5.戦略の概要

16.1.8.5.1.マーケティング戦略

16.1.8.5.2.製品戦略

16.1.8.5.3.チャネル戦略

16.1.9.コマー・インダストリーズ

16.1.9.1.概要

16.1.9.2.製品ポートフォリオ

16.1.9.3.市場セグメント別収益性

16.1.9.4.販売拠点

16.1.9.5.戦略の概要

16.1.9.5.1.マーケティング戦略

16.1.9.5.2.製品戦略

16.1.9.5.3.チャネル戦略

16.1.10.SEWユーロドライブ

16.1.10.1.概要

16.1.10.2.製品ポートフォリオ

16.1.10.3.市場セグメント別の収益性

16.1.10.4.販売拠点

16.1.10.5.戦略の概要

16.1.10.5.1.マーケティング戦略

16.1.10.5.2.製品戦略

16.1.10.5.3.チャネル戦略

17.前提条件と略語

18.調査方法

 

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Summary

Industrial Gearbox Market: Global Industry Analysis 2016-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Industrial Gearbox offers a global industry analysis for 2016-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Helical
• Planetary
• Bevel
• Worm
• Spur (in-line)

By Design:

• Parallel Axis
• Angular Axis
• Others

By End User:

• Material Handling
• Construction
• Power Generation
• Mining
• Food & Beverage
• Manufacturing Industry
• Packaging & Labeling
• Others

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Industrial Gearbox Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Industrial Gearbox Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Industrial Gearbox Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Industrial Gearbox Market Demand Analysis 2016-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 28.75 billion) analysis (2016-2022) and current and future market value (US$ 30.08 billion) and volume (4.6%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Industrial Gearbox Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Industrial Gearbox Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, Industrial Gearbox Market is segmented into Helical, Planetary, Bevel, Worm, Spur (in-line). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 06 - Global Industrial Gearbox Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Design

Based on By Design, Industrial Gearbox Market is segmented into Parallel Axis, Angular Axis, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Design. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Design.

Chapter 07 - Global Industrial Gearbox Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Industrial Gearbox Market is segmented into Material Handling, Construction, Power Generation, Mining, Food & Beverage, Manufacturing Industry, Packaging & Labeling, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 08 - Industrial Gearbox Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Industrial Gearbox Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Industrial Gearbox Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Industrial Gearbox Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Industrial Gearbox Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Industrial Gearbox Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Industrial Gearbox Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Industrial Gearbox Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Industrial Gearbox Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Industrial Gearbox Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Industrial Gearbox Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Industrial Gearbox Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Industrial Gearbox Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Industrial Gearbox Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Industrial Gearbox Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Bonfiglioli SPA, Sumitomo Heavy Industries, SEW Eurodrive, Nidec Motor Corporation, Bauer Gear GmbH, Emerson Electric, Elecon Engineering Co. Ltd, Dana Brevini Power Transmission, Johnson Electric Holding Limited, Flender GmbH, Comer Industries S.p.A., China High-Speed Transmission Equipment Group Co., Ltd.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Industrial Gearbox Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Industrial Gearbox Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

5.3.1. Worm Gearbox

5.3.2. Helical Gearbox

5.3.3. Bevel Helical Gearbox

5.3.4. Planetary Gearbox

5.3.5. Screw Gearbox

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Design

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Design, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Design, 2023 to 2033

6.3.1. Parallel Axis

6.3.2. Angled Axis

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Design, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Design, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By End User, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

7.3.1. Material Handling

7.3.2. Automotive

7.3.3. Construction

7.3.4. Power Generation

7.3.5. Mining

7.3.6. Food & Beverages

7.3.7. Manufacturing Industry

7.3.8. Agriculture

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End User, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End User, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. Asia Pacific

8.3.5. MEA

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Type

9.2.3. By Design

9.2.4. By End User

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Type

9.3.3. By Design

9.3.4. By End User

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Type

10.2.3. By Design

10.2.4. By End User

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Type

10.3.3. By Design

10.3.4. By End User

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. United Kingdom

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Type

11.2.3. By Design

11.2.4. By End User

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Type

11.3.3. By Design

11.3.4. By End User

11.4. Key Takeaways

12. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.1.4. Singapore

12.2.1.5. Thailand

12.2.1.6. Indonesia

12.2.1.7. Australia

12.2.1.8. New Zealand

12.2.1.9. Rest of Asia Pacific

12.2.2. By Type

12.2.3. By Design

12.2.4. By End User

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Type

12.3.3. By Design

12.3.4. By End User

12.4. Key Takeaways

13. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. GCC Countries

13.2.1.2. South Africa

13.2.1.3. Israel

13.2.1.4. Rest of MEA

13.2.2. By Type

13.2.3. By Design

13.2.4. By End User

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Type

13.3.3. By Design

13.3.4. By End User

13.4. Key Takeaways

14. Key Countries Market Analysis

14.1. USA

14.1.1. Pricing Analysis

14.1.2. Market Share Analysis, 2022

14.1.2.1. By Type

14.1.2.2. By Design

14.1.2.3. By End User

14.2. Canada

14.2.1. Pricing Analysis

14.2.2. Market Share Analysis, 2022

14.2.2.1. By Type

14.2.2.2. By Design

14.2.2.3. By End User

14.3. Brazil

14.3.1. Pricing Analysis

14.3.2. Market Share Analysis, 2022

14.3.2.1. By Type

14.3.2.2. By Design

14.3.2.3. By End User

14.4. Mexico

14.4.1. Pricing Analysis

14.4.2. Market Share Analysis, 2022

14.4.2.1. By Type

14.4.2.2. By Design

14.4.2.3. By End User

14.5. Germany

14.5.1. Pricing Analysis

14.5.2. Market Share Analysis, 2022

14.5.2.1. By Type

14.5.2.2. By Design

14.5.2.3. By End User

14.6. United Kingdom

14.6.1. Pricing Analysis

14.6.2. Market Share Analysis, 2022

14.6.2.1. By Type

14.6.2.2. By Design

14.6.2.3. By End User

14.7. France

14.7.1. Pricing Analysis

14.7.2. Market Share Analysis, 2022

14.7.2.1. By Type

14.7.2.2. By Design

14.7.2.3. By End User

14.8. Spain

14.8.1. Pricing Analysis

14.8.2. Market Share Analysis, 2022

14.8.2.1. By Type

14.8.2.2. By Design

14.8.2.3. By End User

14.9. Italy

14.9.1. Pricing Analysis

14.9.2. Market Share Analysis, 2022

14.9.2.1. By Type

14.9.2.2. By Design

14.9.2.3. By End User

14.10. China

14.10.1. Pricing Analysis

14.10.2. Market Share Analysis, 2022

14.10.2.1. By Type

14.10.2.2. By Design

14.10.2.3. By End User

14.11. Japan

14.11.1. Pricing Analysis

14.11.2. Market Share Analysis, 2022

14.11.2.1. By Type

14.11.2.2. By Design

14.11.2.3. By End User

14.12. South Korea

14.12.1. Pricing Analysis

14.12.2. Market Share Analysis, 2022

14.12.2.1. By Type

14.12.2.2. By Design

14.12.2.3. By End User

14.13. Singapore

14.13.1. Pricing Analysis

14.13.2. Market Share Analysis, 2022

14.13.2.1. By Type

14.13.2.2. By Design

14.13.2.3. By End User

14.14. Thailand

14.14.1. Pricing Analysis

14.14.2. Market Share Analysis, 2022

14.14.2.1. By Type

14.14.2.2. By Design

14.14.2.3. By End User

14.15. Indonesia

14.15.1. Pricing Analysis

14.15.2. Market Share Analysis, 2022

14.15.2.1. By Type

14.15.2.2. By Design

14.15.2.3. By End User

14.16. Australia

14.16.1. Pricing Analysis

14.16.2. Market Share Analysis, 2022

14.16.2.1. By Type

14.16.2.2. By Design

14.16.2.3. By End User

14.17. New Zealand

14.17.1. Pricing Analysis

14.17.2. Market Share Analysis, 2022

14.17.2.1. By Type

14.17.2.2. By Design

14.17.2.3. By End User

14.18. GCC Countries

14.18.1. Pricing Analysis

14.18.2. Market Share Analysis, 2022

14.18.2.1. By Type

14.18.2.2. By Design

14.18.2.3. By End User

14.19. South Africa

14.19.1. Pricing Analysis

14.19.2. Market Share Analysis, 2022

14.19.2.1. By Type

14.19.2.2. By Design

14.19.2.3. By End User

14.20. Israel

14.20.1. Pricing Analysis

14.20.2. Market Share Analysis, 2022

14.20.2.1. By Type

14.20.2.2. By Design

14.20.2.3. By End User

15. Market Structure Analysis

15.1. Competition Dashboard

15.2. Competition Benchmarking

15.3. Market Share Analysis of Top Players

15.3.1. By Regional

15.3.2. By Type

15.3.3. By Design

15.3.4. By End User

16. Competition Analysis

16.1. Competition Deep Dive

16.1.1. Watt Drive Antriebstechnik GmbH

16.1.1.1. Overview

16.1.1.2. Product Portfolio

16.1.1.3. Profitability by Market Segments

16.1.1.4. Sales Footprint

16.1.1.5. Strategy Overview

16.1.1.5.1. Marketing Strategy

16.1.1.5.2. Product Strategy

16.1.1.5.3. Channel Strategy

16.1.2. Nidec Motor Corporation

16.1.2.1. Overview

16.1.2.2. Product Portfolio

16.1.2.3. Profitability by Market Segments

16.1.2.4. Sales Footprint

16.1.2.5. Strategy Overview

16.1.2.5.1. Marketing Strategy

16.1.2.5.2. Product Strategy

16.1.2.5.3. Channel Strategy

16.1.3. Dana Brevini Power Transmission

16.1.3.1. Overview

16.1.3.2. Product Portfolio

16.1.3.3. Profitability by Market Segments

16.1.3.4. Sales Footprint

16.1.3.5. Strategy Overview

16.1.3.5.1. Marketing Strategy

16.1.3.5.2. Product Strategy

16.1.3.5.3. Channel Strategy

16.1.4. China High Speed Transmission Equipment Group Co. Ltd

16.1.4.1. Overview

16.1.4.2. Product Portfolio

16.1.4.3. Profitability by Market Segments

16.1.4.4. Sales Footprint

16.1.4.5. Strategy Overview

16.1.4.5.1. Marketing Strategy

16.1.4.5.2. Product Strategy

16.1.4.5.3. Channel Strategy

16.1.5. Johnson Electric Holdings Limited

16.1.5.1. Overview

16.1.5.2. Product Portfolio

16.1.5.3. Profitability by Market Segments

16.1.5.4. Sales Footprint

16.1.5.5. Strategy Overview

16.1.5.5.1. Marketing Strategy

16.1.5.5.2. Product Strategy

16.1.5.5.3. Channel Strategy

16.1.6. Sumitomo Heavy Industries Ltd.

16.1.6.1. Overview

16.1.6.2. Product Portfolio

16.1.6.3. Profitability by Market Segments

16.1.6.4. Sales Footprint

16.1.6.5. Strategy Overview

16.1.6.5.1. Marketing Strategy

16.1.6.5.2. Product Strategy

16.1.6.5.3. Channel Strategy

16.1.7. Bondioli and Pavesi S.p.A.

16.1.7.1. Overview

16.1.7.2. Product Portfolio

16.1.7.3. Profitability by Market Segments

16.1.7.4. Sales Footprint

16.1.7.5. Strategy Overview

16.1.7.5.1. Marketing Strategy

16.1.7.5.2. Product Strategy

16.1.7.5.3. Channel Strategy

16.1.8. Emerson Electric Co.

16.1.8.1. Overview

16.1.8.2. Product Portfolio

16.1.8.3. Profitability by Market Segments

16.1.8.4. Sales Footprint

16.1.8.5. Strategy Overview

16.1.8.5.1. Marketing Strategy

16.1.8.5.2. Product Strategy

16.1.8.5.3. Channel Strategy

16.1.9. Comer Industries

16.1.9.1. Overview

16.1.9.2. Product Portfolio

16.1.9.3. Profitability by Market Segments

16.1.9.4. Sales Footprint

16.1.9.5. Strategy Overview

16.1.9.5.1. Marketing Strategy

16.1.9.5.2. Product Strategy

16.1.9.5.3. Channel Strategy

16.1.10. SEW Eurodrive

16.1.10.1. Overview

16.1.10.2. Product Portfolio

16.1.10.3. Profitability by Market Segments

16.1.10.4. Sales Footprint

16.1.10.5. Strategy Overview

16.1.10.5.1. Marketing Strategy

16.1.10.5.2. Product Strategy

16.1.10.5.3. Channel Strategy

17. Assumptions & Acronyms Used

18. Research Methodology

 

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