世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

磁気共鳴画像コイル市場


Magnetic Resonance Imaging Coils Market

磁気共鳴画像コイル市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した磁気共鳴画像コイルに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供して... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年7月5日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

磁気共鳴画像コイル市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した磁気共鳴画像コイルに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- 高周波コイル
- 勾配コイル

用途別:

- 神経
- 心臓血管
- 脊椎・筋骨格系
- 小児科
- 乳腺
- 腹部
- その他の用途

最終用途別

- 病院
- 画像診断センター
- 外来医療センター
- その他

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA
レポートチャプター

エグゼクティブサマリー

磁気共鳴イメージングコイル市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、磁気共鳴イメージングコイル市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両用レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、磁気共鳴イメージングコイル市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 磁気共鳴画像コイルの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(85億米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(92億米ドル)および数量(8.3%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 磁気共鳴画像コイルの世界市場:価格分析

価格分析では、タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因について分析します。

第05章 磁気共鳴イメージング用コイルの世界市場:種類別分析2018-2022年および予測2023-2033年

タイプ別では、磁気共鳴イメージングコイル市場は高周波コイル、勾配コイルに区分されます。また、上記のタイプ別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 磁気共鳴画像コイルの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途別

磁気共鳴画像コイル市場は、用途別に神経、心臓血管、脊椎・筋骨格系、小児、乳房、腹部、その他の用途に区分されます。また、用途別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の用途別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 磁気共鳴画像コイルの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:最終用途別

エンドユース別に、磁気共鳴画像コイル市場は病院、画像診断センター、外来医療センター、その他のエンドユースに区分されます。また本セクションでは、エンドユース別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユース別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 磁気共鳴イメージングコイル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に磁気共鳴イメージングコイル市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米磁気共鳴画像コイル市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの磁気共鳴イメージングコイル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の磁気共鳴イメージングコイル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州磁気共鳴イメージングコイル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における磁気共鳴イメージングコイル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジア磁気共鳴イメージングコイル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における磁気共鳴イメージングコイル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの磁気共鳴イメージングコイル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における磁気共鳴イメージングコイル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカ磁気共鳴イメージングコイル市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における磁気共鳴イメージングコイル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国磁気共鳴イメージングコイル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、磁気共鳴イメージングコイル市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、GE Healthcare、Koninklijke Philips N.V.、Siemens AG、Canon Medical Systems Corporation、Hologic, Inc.、Bruker Corporation、Esaote SpA、MR Instruments, Inc.、RAPID MR International, LLC、ScanMed, LLC.などがあります。

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定の一覧を示す。

第19章 調査方法

この章では、磁気共鳴イメージングコイル市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|磁気共鳴画像コイル市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(US$ Mn)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模価値(US$ Mn)予測、2023~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、タイプ別

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのタイプ別過去市場規模金額(US$ Mn)分析

5.3.タイプ別の現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)分析と予測、2023~2033年

5.3.1.高周波コイル

5.3.2.勾配コイル

5.4.タイプ別前年比成長トレンド分析、2018年~2022年

5.5.タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.用途別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までのアプリケーション別過去市場規模金額(US$ Mn)分析

6.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)分析と予測、2023~2033年

6.3.1.神経

6.3.2.循環器

6.3.3.脊椎・筋骨格系

6.3.4.小児科

6.3.5.乳房

6.3.6.腹部

6.3.7.その他の用途

6.4.用途別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.最終用途別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの最終用途別過去市場規模金額(US$ Mn)分析

7.3.最終用途別の現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.病院

7.3.2.画像診断センター

7.3.3.外来診療センター

7.3.4.その他の最終用途

7.4.最終用途別前年比成長動向分析(2018~2022年

7.5.最終用途別絶対額機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(US$ Mn)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(US$ Mn)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.アジア太平洋

8.3.5.中東・アフリカ

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.タイプ別

9.2.3.用途別

9.2.4.最終用途別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.タイプ別

9.3.3.用途別

9.3.4.最終用途別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.タイプ別

10.2.3.用途別

10.2.4.最終用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.タイプ別

10.3.3.用途別

10.3.4.最終用途別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.ロシア

11.2.1.7.その他のヨーロッパ

11.2.2.タイプ別

11.2.3.用途別

11.2.4.最終用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.タイプ別

11.3.3.用途別

11.3.4.最終用途別

11.4.主要項目

12.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.インド

12.2.1.4.韓国

12.2.1.5.オーストラリア

12.2.1.6.その他のAPAC地域

12.2.2.タイプ別

12.2.3.用途別

12.2.4.最終用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.タイプ別

12.3.3.用途別

12.3.4.最終用途別

12.4.主要項目

13.中東・アフリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年:国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.南アフリカ

13.2.1.2.サウジアラビア

13.2.1.3.アラブ首長国連邦

13.2.1.4.イスラエル

13.2.1.5.その他のMEA

13.2.2.タイプ別

13.2.3.用途別

13.2.4.最終用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.タイプ別

13.3.3.用途別

13.3.4.最終用途別

13.4.主要項目

14.主要国市場分析

14.1.アメリカ

14.1.1.価格分析

14.1.2.市場シェア分析、2022年

14.1.2.1.タイプ別

14.1.2.2.用途別

14.1.2.3.最終用途別

14.2.カナダ

14.2.1.価格分析

14.2.2.市場シェア分析、2022年

14.2.2.1.タイプ別

14.2.2.2.用途別

14.2.2.3.最終用途別

14.3.ブラジル

14.3.1.価格分析

14.3.2.市場シェア分析、2022年

14.3.2.1.タイプ別

14.3.2.2.用途別

14.3.2.3.最終用途別

14.4.メキシコ

14.4.1.価格分析

14.4.2.市場シェア分析、2022年

14.4.2.1.タイプ別

14.4.2.2.用途別

14.4.2.3.最終用途別

14.5.ドイツ

14.5.1.価格分析

14.5.2.市場シェア分析、2022年

14.5.2.1.タイプ別

14.5.2.2.用途別

14.5.2.3.最終用途別

14.6.イギリス

14.6.1.価格分析

14.6.2.市場シェア分析、2022年

14.6.2.1.タイプ別

14.6.2.2.用途別

14.6.2.3.最終用途別

14.7.フランス

14.7.1.価格分析

14.7.2.市場シェア分析、2022年

14.7.2.1.タイプ別

14.7.2.2.用途別

14.7.2.3.最終用途別

14.8.スペイン

14.8.1.価格分析

14.8.2.市場シェア分析、2022年

14.8.2.1.タイプ別

14.8.2.2.用途別

14.8.2.3.最終用途別

14.9.イタリア

14.9.1.価格分析

14.9.2.市場シェア分析、2022年

14.9.2.1.タイプ別

14.9.2.2.用途別

14.9.2.3.最終用途別

14.10.ロシア

14.10.1.価格分析

14.10.2.市場シェア分析、2022年

14.10.2.1.タイプ別

14.10.2.2.用途別

14.10.2.3.最終用途別

14.11.中国

14.11.1.価格分析

14.11.2.市場シェア分析、2022年

14.11.2.1.タイプ別

14.11.2.2.用途別

14.11.2.3.最終用途別

14.12.日本

14.12.1.価格分析

14.12.2.市場シェア分析、2022年

14.12.2.1.タイプ別

14.12.2.2.用途別

14.12.2.3.最終用途別

14.13.インド

14.13.1.価格分析

14.13.2.市場シェア分析、2022年

14.13.2.1.タイプ別

14.13.2.2.用途別

14.13.2.3.最終用途別

14.14.韓国

14.14.1.価格分析

14.14.2.市場シェア分析、2022年

14.14.2.1.タイプ別

14.14.2.2.用途別

14.14.2.3.最終用途別

14.15.オーストラリア

14.15.1.価格分析

14.15.2.市場シェア分析、2022年

14.15.2.1.タイプ別

14.15.2.2.用途別

14.15.2.3.最終用途別

14.16.南アフリカ

14.16.1.価格分析

14.16.2.市場シェア分析、2022年

14.16.2.1.タイプ別

14.16.2.2.用途別

14.16.2.3.最終用途別

14.17.サウジアラビア

14.17.1.価格分析

14.17.2.市場シェア分析、2022年

14.17.2.1.タイプ別

14.17.2.2.用途別

14.17.2.3.最終用途別

14.18.アラブ首長国連邦

14.18.1.価格分析

14.18.2.市場シェア分析、2022年

14.18.2.1.タイプ別

14.18.2.2.用途別

14.18.2.3.最終用途別

14.19.イスラエル

14.19.1.価格分析

14.19.2.市場シェア分析、2022年

14.19.2.1.タイプ別

14.19.2.2.用途別

14.19.2.3.最終用途別

15.市場構造分析

15.1.競争ダッシュボード

15.2.コンペティション・ベンチマーク

15.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

15.3.1.地域別

15.3.2.タイプ別

15.3.3.用途別

15.3.4.最終用途別

16.競争分析

16.1.競合の深堀り

16.1.1.Esaote

16.1.1.1.概要

16.1.1.2.製品ポートフォリオ

16.1.1.3.市場セグメント別収益性

16.1.1.4.販売拠点

16.1.1.5.戦略の概要

16.1.1.5.1.マーケティング戦略

16.1.1.5.2.製品戦略

16.1.1.5.3.チャネル戦略

16.1.2.GEヘルスケア

16.1.2.1.概要

16.1.2.2.製品ポートフォリオ

16.1.2.3.市場セグメント別の収益性

16.1.2.4.販売拠点

16.1.2.5.戦略の概要

16.1.2.5.1.マーケティング戦略

16.1.2.5.2.製品戦略

16.1.2.5.3.チャネル戦略

16.1.3.フィリップスN.V.

16.1.3.1.概要

16.1.3.2.製品ポートフォリオ

16.1.3.3.市場セグメント別の収益性

16.1.3.4.販売拠点

16.1.3.5.戦略の概要

16.1.3.5.1.マーケティング戦略

16.1.3.5.2.製品戦略

16.1.3.5.3.チャネル戦略

16.1.4.シーメンスヘルスケア

16.1.4.1.概要

16.1.4.2.製品ポートフォリオ

16.1.4.3.市場セグメント別収益性

16.1.4.4.販売拠点

16.1.4.5.戦略の概要

16.1.4.5.1.マーケティング戦略

16.1.4.5.2.製品戦略

16.1.4.5.3.チャネル戦略

16.1.5.MR Instruments, Inc.

16.1.5.1.会社概要

16.1.5.2.製品ポートフォリオ

16.1.5.3.市場セグメント別収益性

16.1.5.4.販売拠点

16.1.5.5.戦略の概要

16.1.5.5.1.マーケティング戦略

16.1.5.5.2.製品戦略

16.1.5.5.3.チャネル戦略

16.1.6.スキャンメッド

16.1.6.1.概要

16.1.6.2.製品ポートフォリオ

16.1.6.3.市場セグメント別収益性

16.1.6.4.販売拠点

16.1.6.5.戦略の概要

16.1.6.5.1.マーケティング戦略

16.1.6.5.2.製品戦略

16.1.6.5.3.チャネル戦略

16.1.7.キヤノンメディカルシステムズ株式会社

16.1.7.1.概要

16.1.7.2.製品ポートフォリオ

16.1.7.3.市場セグメント別収益性

16.1.7.4.販売拠点

16.1.7.5.戦略の概要

16.1.7.5.1.マーケティング戦略

16.1.7.5.2.製品戦略

16.1.7.5.3.チャネル戦略

16.1.8.ホロジック

16.1.8.1.概要

16.1.8.2.製品ポートフォリオ

16.1.8.3.市場セグメント別収益性

16.1.8.4.販売拠点

16.1.8.5.戦略の概要

16.1.8.5.1.マーケティング戦略

16.1.8.5.2.製品戦略

16.1.8.5.3.チャネル戦略

16.1.9.ラピッドMRインターナショナル

16.1.9.1.概要

16.1.9.2.製品ポートフォリオ

16.1.9.3.市場セグメント別収益性

16.1.9.4.販売拠点

16.1.9.5.戦略の概要

16.1.9.5.1.マーケティング戦略

16.1.9.5.2.製品戦略

16.1.9.5.3.チャネル戦略

16.1.10.ブルカー

16.1.10.1.概要

16.1.10.2.製品ポートフォリオ

16.1.10.3.市場セグメント別の収益性

16.1.10.4.販売拠点

16.1.10.5.戦略の概要

16.1.10.5.1.マーケティング戦略

16.1.10.5.2.製品戦略

16.1.10.5.3.チャネル戦略

17.前提条件と略語

18.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Magnetic Resonance Imaging Coils Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Magnetic Resonance Imaging Coils offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Types:

• Radiofrequency Coil
• Gradient Coil

By Application:

• Neurology
• Cardiovascular
• Spine and Musculoskeletal
• Pediatric
• Breast
• Abdominal
• Other Applications

By End Use:

• Hospitals
• Diagnostic Imaging Centers
• Ambulatory Care Centers
• Other End-uses

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA
Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Magnetic Resonance Imaging Coils Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Magnetic Resonance Imaging Coils Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Magnetic Resonance Imaging Coils Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Types processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Magnetic Resonance Imaging Coils Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 8.5 Billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 9.2 Billion) and volume (8.3%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Magnetic Resonance Imaging Coils Market - Pricing Analysis

Based on By Types, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Magnetic Resonance Imaging Coils Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Types

Based on By Types, Magnetic Resonance Imaging Coils Market is segmented into Radiofrequency Coil, Gradient Coil. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Types.

Chapter 06 - Global Magnetic Resonance Imaging Coils Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Magnetic Resonance Imaging Coils Market is segmented into Neurology, Cardiovascular, Spine and Musculoskeletal, Pediatric, Breast, Abdominal, Other Applications. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 07 - Global Magnetic Resonance Imaging Coils Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End Use

Based on By End Use, Magnetic Resonance Imaging Coils Market is segmented into Hospitals, Diagnostic Imaging Centers, Ambulatory Care Centers, Other End-uses. This section also offers market attractiveness analysis based on By End Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Use.

Chapter 08 - Magnetic Resonance Imaging Coils Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Magnetic Resonance Imaging Coils Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Magnetic Resonance Imaging Coils Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Magnetic Resonance Imaging Coils Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Magnetic Resonance Imaging Coils Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Magnetic Resonance Imaging Coils Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Magnetic Resonance Imaging Coils Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Magnetic Resonance Imaging Coils Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Magnetic Resonance Imaging Coils Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Magnetic Resonance Imaging Coils Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Magnetic Resonance Imaging Coils Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Magnetic Resonance Imaging Coils Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Magnetic Resonance Imaging Coils Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Magnetic Resonance Imaging Coils Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Magnetic Resonance Imaging Coils Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Types portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are GE Healthcare, Koninklijke Philips N.V., Siemens AG, Canon Medical Systems Corporation, Hologic, Inc., Bruker Corporation, Esaote SpA, MR Instruments, Inc., RAPID MR International, LLC, ScanMed, LLC.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Magnetic Resonance Imaging Coils Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Magnetic Resonance Imaging Coils Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

5.3.1. Radiofrequency Coil

5.3.2. Gradient Coil

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Application, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

6.3.1. Neurology

6.3.2. Cardiovascular

6.3.3. Spine and Musculoskeletal

6.3.4. Pediatric

6.3.5. Breast

6.3.6. Abdominal

6.3.7. Other Applications

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-use

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By End-use, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By End-use, 2023 to 2033

7.3.1. Hospitals

7.3.2. Diagnostic Imaging Centers

7.3.3. Ambulatory Care Centers

7.3.4. Other End-uses

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-use, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-use, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. Asia Pacific

8.3.5. Middle East and Africa

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Type

9.2.3. By Application

9.2.4. By End-use

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Type

9.3.3. By Application

9.3.4. By End-use

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Type

10.2.3. By Application

10.2.4. By End-use

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Type

10.3.3. By Application

10.3.4. By End-use

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. United kingdom

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Russia

11.2.1.7. Rest of Europe

11.2.2. By Type

11.2.3. By Application

11.2.4. By End-use

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Type

11.3.3. By Application

11.3.4. By End-use

11.4. Key Takeaways

12. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. India

12.2.1.4. South Korea

12.2.1.5. Australia

12.2.1.6. Rest of APAC

12.2.2. By Type

12.2.3. By Application

12.2.4. By End-use

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Type

12.3.3. By Application

12.3.4. By End-use

12.4. Key Takeaways

13. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. South Africa

13.2.1.2. Saudi Arabia

13.2.1.3. UAE

13.2.1.4. Israel

13.2.1.5. Rest of MEA

13.2.2. By Type

13.2.3. By Application

13.2.4. By End-use

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Type

13.3.3. By Application

13.3.4. By End-use

13.4. Key Takeaways

14. Key Countries Market Analysis

14.1. USA

14.1.1. Pricing Analysis

14.1.2. Market Share Analysis, 2022

14.1.2.1. By Type

14.1.2.2. By Application

14.1.2.3. By End-use

14.2. Canada

14.2.1. Pricing Analysis

14.2.2. Market Share Analysis, 2022

14.2.2.1. By Type

14.2.2.2. By Application

14.2.2.3. By End-use

14.3. Brazil

14.3.1. Pricing Analysis

14.3.2. Market Share Analysis, 2022

14.3.2.1. By Type

14.3.2.2. By Application

14.3.2.3. By End-use

14.4. Mexico

14.4.1. Pricing Analysis

14.4.2. Market Share Analysis, 2022

14.4.2.1. By Type

14.4.2.2. By Application

14.4.2.3. By End-use

14.5. Germany

14.5.1. Pricing Analysis

14.5.2. Market Share Analysis, 2022

14.5.2.1. By Type

14.5.2.2. By Application

14.5.2.3. By End-use

14.6. United kingdom

14.6.1. Pricing Analysis

14.6.2. Market Share Analysis, 2022

14.6.2.1. By Type

14.6.2.2. By Application

14.6.2.3. By End-use

14.7. France

14.7.1. Pricing Analysis

14.7.2. Market Share Analysis, 2022

14.7.2.1. By Type

14.7.2.2. By Application

14.7.2.3. By End-use

14.8. Spain

14.8.1. Pricing Analysis

14.8.2. Market Share Analysis, 2022

14.8.2.1. By Type

14.8.2.2. By Application

14.8.2.3. By End-use

14.9. Italy

14.9.1. Pricing Analysis

14.9.2. Market Share Analysis, 2022

14.9.2.1. By Type

14.9.2.2. By Application

14.9.2.3. By End-use

14.10. Russia

14.10.1. Pricing Analysis

14.10.2. Market Share Analysis, 2022

14.10.2.1. By Type

14.10.2.2. By Application

14.10.2.3. By End-use

14.11. China

14.11.1. Pricing Analysis

14.11.2. Market Share Analysis, 2022

14.11.2.1. By Type

14.11.2.2. By Application

14.11.2.3. By End-use

14.12. Japan

14.12.1. Pricing Analysis

14.12.2. Market Share Analysis, 2022

14.12.2.1. By Type

14.12.2.2. By Application

14.12.2.3. By End-use

14.13. India

14.13.1. Pricing Analysis

14.13.2. Market Share Analysis, 2022

14.13.2.1. By Type

14.13.2.2. By Application

14.13.2.3. By End-use

14.14. South Korea

14.14.1. Pricing Analysis

14.14.2. Market Share Analysis, 2022

14.14.2.1. By Type

14.14.2.2. By Application

14.14.2.3. By End-use

14.15. Australia

14.15.1. Pricing Analysis

14.15.2. Market Share Analysis, 2022

14.15.2.1. By Type

14.15.2.2. By Application

14.15.2.3. By End-use

14.16. South Africa

14.16.1. Pricing Analysis

14.16.2. Market Share Analysis, 2022

14.16.2.1. By Type

14.16.2.2. By Application

14.16.2.3. By End-use

14.17. Saudi Arabia

14.17.1. Pricing Analysis

14.17.2. Market Share Analysis, 2022

14.17.2.1. By Type

14.17.2.2. By Application

14.17.2.3. By End-use

14.18. UAE

14.18.1. Pricing Analysis

14.18.2. Market Share Analysis, 2022

14.18.2.1. By Type

14.18.2.2. By Application

14.18.2.3. By End-use

14.19. Israel

14.19.1. Pricing Analysis

14.19.2. Market Share Analysis, 2022

14.19.2.1. By Type

14.19.2.2. By Application

14.19.2.3. By End-use

15. Market Structure Analysis

15.1. Competition Dashboard

15.2. Competition Benchmarking

15.3. Market Share Analysis of Top Players

15.3.1. By Regional

15.3.2. By Type

15.3.3. By Application

15.3.4. By End-use

16. Competition Analysis

16.1. Competition Deep Dive

16.1.1. Esaote

16.1.1.1. Overview

16.1.1.2. Product Portfolio

16.1.1.3. Profitability by Market Segments

16.1.1.4. Sales Footprint

16.1.1.5. Strategy Overview

16.1.1.5.1. Marketing Strategy

16.1.1.5.2. Product Strategy

16.1.1.5.3. Channel Strategy

16.1.2. GE Healthcare

16.1.2.1. Overview

16.1.2.2. Product Portfolio

16.1.2.3. Profitability by Market Segments

16.1.2.4. Sales Footprint

16.1.2.5. Strategy Overview

16.1.2.5.1. Marketing Strategy

16.1.2.5.2. Product Strategy

16.1.2.5.3. Channel Strategy

16.1.3. Koninklijke Philips N.V.

16.1.3.1. Overview

16.1.3.2. Product Portfolio

16.1.3.3. Profitability by Market Segments

16.1.3.4. Sales Footprint

16.1.3.5. Strategy Overview

16.1.3.5.1. Marketing Strategy

16.1.3.5.2. Product Strategy

16.1.3.5.3. Channel Strategy

16.1.4. Siemens Healthcare

16.1.4.1. Overview

16.1.4.2. Product Portfolio

16.1.4.3. Profitability by Market Segments

16.1.4.4. Sales Footprint

16.1.4.5. Strategy Overview

16.1.4.5.1. Marketing Strategy

16.1.4.5.2. Product Strategy

16.1.4.5.3. Channel Strategy

16.1.5. MR Instruments, Inc.

16.1.5.1. Overview

16.1.5.2. Product Portfolio

16.1.5.3. Profitability by Market Segments

16.1.5.4. Sales Footprint

16.1.5.5. Strategy Overview

16.1.5.5.1. Marketing Strategy

16.1.5.5.2. Product Strategy

16.1.5.5.3. Channel Strategy

16.1.6. ScanMed

16.1.6.1. Overview

16.1.6.2. Product Portfolio

16.1.6.3. Profitability by Market Segments

16.1.6.4. Sales Footprint

16.1.6.5. Strategy Overview

16.1.6.5.1. Marketing Strategy

16.1.6.5.2. Product Strategy

16.1.6.5.3. Channel Strategy

16.1.7. Canon Medical Systems Corporation

16.1.7.1. Overview

16.1.7.2. Product Portfolio

16.1.7.3. Profitability by Market Segments

16.1.7.4. Sales Footprint

16.1.7.5. Strategy Overview

16.1.7.5.1. Marketing Strategy

16.1.7.5.2. Product Strategy

16.1.7.5.3. Channel Strategy

16.1.8. Hologic Inc.

16.1.8.1. Overview

16.1.8.2. Product Portfolio

16.1.8.3. Profitability by Market Segments

16.1.8.4. Sales Footprint

16.1.8.5. Strategy Overview

16.1.8.5.1. Marketing Strategy

16.1.8.5.2. Product Strategy

16.1.8.5.3. Channel Strategy

16.1.9. RAPID MR International, LLC

16.1.9.1. Overview

16.1.9.2. Product Portfolio

16.1.9.3. Profitability by Market Segments

16.1.9.4. Sales Footprint

16.1.9.5. Strategy Overview

16.1.9.5.1. Marketing Strategy

16.1.9.5.2. Product Strategy

16.1.9.5.3. Channel Strategy

16.1.10. Bruker

16.1.10.1. Overview

16.1.10.2. Product Portfolio

16.1.10.3. Profitability by Market Segments

16.1.10.4. Sales Footprint

16.1.10.5. Strategy Overview

16.1.10.5.1. Marketing Strategy

16.1.10.5.2. Product Strategy

16.1.10.5.3. Channel Strategy

17. Assumptions & Acronyms Used

18. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る