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階段昇降機市場


Stair Lifts and Climbing Devices Market

階段昇降装置市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した階段昇降機に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査... もっと見る

 

 

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2024年6月18日 US$5,000
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サマリー

階段昇降装置市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した階段昇降機に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

リフトタイプ別

- 階段昇降機
- 階段昇降車椅子
- その他の機器タイプ

最終用途別

- 病院
- 在宅医療
- その他

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

階段昇降装置市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、階段昇降機市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダー試験システムの基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が階段昇降機市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、リフトのタイプ別処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれ、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易普及率、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 階段昇降機の世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(20億米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(22億米ドル)および数量(12%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 階段昇降機の世界市場:価格分析

リフトのタイプ別に、価格分析の章では、地域別価格分析(米ドル/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含んでいます。

第05章 階段昇降機の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 リフトタイプ別

リフトタイプ別に、階段昇降機市場は階段リフト、階段昇降車椅子、その他のデバイスタイプに区分される。また、上記のリフトタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供されます。

第06章 階段昇降機の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:最終用途別

用途別に、階段昇降機市場は病院、在宅介護、その他の用途に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 階段昇降装置市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、階段昇降機市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。またこのセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また読者は、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米の階段昇降機市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第09章 ラテンアメリカの階段昇降装置市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の階段昇降機市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第10章 欧州の階段昇降機市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における階段昇降機市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアの階段昇降機市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における階段昇降機市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアの階段昇降機市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における階段昇降機市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東およびアフリカの階段昇降機市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

この章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における階段昇降機市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国の階段昇降機市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、世界の主要国において階段昇降機市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のリフトタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Brooks Stairlifts、Stannah、Handicare Group、Garaventa Lift、Acorn Stairlifts、Platinum Stairlifts、Bruno Independent Living Aids、ThyssenKrupp Elevator Technology、American Elevator、Precision Stairliftsなどがあります。

第17章 前提条件と略語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報と統計の基礎となる略語と仮定のリストが含まれる。

第18章 調査方法

この章では、階段昇降機市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|階段昇降機市場

1.1.世界市場の展望

1.2.統計概要

1.3.主な市場の特徴と属性

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場リスクとトレンドの評価

3.1.リスク評価

3.1.1.COVID-19危機と需要への影響

3.1.2.COVID-19の影響と前回の危機とのベンチマーク

3.1.3.市場価値への影響(百万米ドル)

3.1.4.主要国別評価

3.1.5.主要市場セグメント別評価

3.1.6.サプライヤーへのアクションポイントと提言

3.2.市場に影響を与える主なトレンド

3.3.処方と製品開発の動向

4.市場の背景と基礎データ

4.1.世界市場(百万米ドル)

4.2.市場機会評価(百万米ドル)

4.2.1.利用可能な市場全体

4.2.2.サービス可能な市場

4.2.3.サービス可能な入手可能市場

4.3.市場シナリオ予測

4.3.1.楽観シナリオにおける需要

4.3.2.楽観シナリオにおける需要

4.3.3.保守的シナリオにおける需要

4.4.投資可能性分析

4.4.1.確立された市場への投資

4.4.1.1.短期

4.4.1.2.長期

4.4.2.新興市場への投資

4.4.2.1.短期

4.4.2.2.長期

4.5.予測要因 - 関連性と影響

4.5.1.上位企業の過去の成長率

4.5.2.世界市場の成長

4.5.3.普及率、国別

4.6.市場ダイナミクス

4.6.1.市場促進要因と影響評価

4.6.2.顕著な市場課題と影響評価

4.6.3.市場機会

4.6.4.世界市場における顕著な動向とその影響評価

5.主な成功要因

5.1.メーカーによる低普及高成長市場への注力

5.2.増加機会の高いセグメントへの投資

5.3.同業他社のベンチマーキング

6.2018年から2022年までの世界市場需要分析と2023年から2033年までの予測

6.1.2018年から2022年までの過去市場分析

6.2.現在と将来の市場予測、2023~2033年

6.3.前年比成長トレンド分析

7.2018年から2022年までの世界市場価値分析と2023年から2033年までの予測

7.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2018年~2022年

7.2.現在および将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、タイプ別

8.1.はじめに / 主な調査結果

8.2.過去の市場規模(百万米ドル)タイプ別分析、2018年~2022年

8.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル):タイプ別分析・予測、2023~2033年

8.3.1.階段昇降機

8.3.2.階段昇降用車椅子

8.3.3.その他のタイプ

8.4.タイプ別市場魅力度分析

9.エンドユーザー別世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2018年から2022年までのエンドユーズ別過去市場規模(百万米ドル)分析

9.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析および予測:最終用途別、2023年~2033年

9.3.1.病院

9.3.2.在宅医療

9.3.3.その他の最終用途

9.4.最終用途別市場魅力度分析

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

10.1.はじめに

10.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模(百万米ドル)分析

10.3.現在の市場規模(百万米ドル)&地域別分析と予測、2023~2033年

10.3.1.北米

10.3.2.ラテンアメリカ

10.3.3.ヨーロッパ

10.3.4.アジア太平洋

10.3.5.中東・アフリカ(MEA)

10.4.地域別市場魅力度分析

11.北米市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

11.1.市場紹介

11.2.価格分析

11.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場価値(百万米ドル)動向分析

11.4.市場分類別市場価値(百万米ドル)&予測、2023年~2033年

11.4.1.国別

11.4.1.1.アメリカ

11.4.1.2.カナダ

11.4.1.3.その他の北米地域

11.4.2.タイプ別

11.4.3.用途別

11.5.市場魅力度分析

11.5.1.国別

11.5.2.タイプ別

11.5.3.用途別

12.ラテンアメリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

12.1.市場紹介

12.2.価格分析

12.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場価値(百万米ドル)動向分析

12.4.市場分類別市場価値(百万米ドル)&予測、2023年~2033年

12.4.1.国別

12.4.1.1.ブラジル

12.4.1.2.メキシコ

12.4.1.3.その他のラテンアメリカ

12.4.2.タイプ別

12.4.3.用途別

12.5.市場魅力度分析

12.5.1.国別

12.5.2.タイプ別

12.5.3.用途別

13.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

13.1.はじめに

13.2.価格分析

13.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場価値(百万米ドル)動向分析

13.4.市場分類別市場価値(百万米ドル)&予測、2023年~2033年

13.4.1.国別

13.4.1.1.ドイツ

13.4.1.2.フランス

13.4.1.3.イギリス

13.4.1.4.イタリア

13.4.1.5.ベネルクス

13.4.1.6.北欧諸国

13.4.1.7.その他のヨーロッパ

13.4.2.タイプ別

13.4.3.用途別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.国別

13.5.2.タイプ別

13.5.3.用途別

14.アジア太平洋地域の市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

14.1.はじめに

14.2.価格分析

14.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場価値(百万米ドル)動向分析

14.4.市場分類別市場価値(百万米ドル)&予測、2023年~2033年

14.4.1.国別

14.4.1.1.中国

14.4.1.2.日本

14.4.1.3.韓国

14.4.1.4.その他のアジア太平洋地域

14.4.2.タイプ別

14.4.3.用途別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.タイプ別

14.5.3.用途別

15.中東・アフリカ市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

15.1.はじめに

15.2.価格分析

15.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場価値(百万米ドル)動向分析

15.4.市場分類別市場価値(百万米ドル)&予測、2023年~2033年

15.4.1.国別

15.4.1.1.GCC諸国

15.4.1.2.南アフリカ

15.4.1.3.トルコ

15.4.1.4.その他の中東・アフリカ

15.4.2.タイプ別

15.4.3.用途別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.タイプ別

15.5.3.用途別

16.主要国市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

16.1.序論

16.1.1.主要国別市場価値比率分析

16.1.2.世界対.各国の成長比較

16.2.米国市場分析

16.2.1.市場分類別金額構成比分析

16.2.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

16.2.2.1.タイプ別

16.2.2.2.用途別

16.3.カナダ市場分析

16.3.1.市場分類別金額構成比分析

16.3.2.市場分類別の金額と分析および予測(2018~2033年

16.3.2.1.タイプ別

16.3.2.2.用途別

16.4.メキシコ市場分析

16.4.1.市場分類別金額構成比分析

16.4.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

16.4.2.1.タイプ別

16.4.2.2.用途別

16.5.ブラジル市場分析

16.5.1.市場分類別金額構成比分析

16.5.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

16.5.2.1.タイプ別

16.5.2.2.用途別

16.6.ドイツ市場分析

16.6.1.市場分類別金額構成比分析

16.6.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

16.6.2.1.タイプ別

16.6.2.2.用途別

16.7.フランス市場分析

16.7.1.市場分類別金額構成比分析

16.7.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

16.7.2.1.タイプ別

16.7.2.2.用途別

16.8.イタリア市場分析

16.8.1.市場分類別金額構成比分析

16.8.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

16.8.2.1.タイプ別

16.8.2.2.用途別

16.9.ベネルクス市場分析

16.9.1.市場分類別金額構成比分析

16.9.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

16.9.2.1.タイプ別

16.9.2.2.用途別

16.10.イギリス市場分析

16.10.1.市場分類別金額構成比分析

16.10.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

16.10.2.1.タイプ別

16.10.2.2.用途別

16.11.北欧諸国の市場分析

16.11.1.市場分類別金額構成比分析

16.11.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

16.11.2.1.タイプ別

16.11.2.2.用途別

16.12.中国市場分析

16.12.1.市場分類別金額構成比分析

16.12.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

16.12.2.1.タイプ別

16.12.2.2.用途別

16.13.日本市場の分析

16.13.1.市場分類別金額構成比分析

16.13.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

16.13.2.1.タイプ別

16.13.2.2.用途別

16.14.韓国市場分析

16.14.1.市場分類別金額構成比分析

16.14.2.市場分類別の金額と分析および予測(2018~2033年

16.14.2.1.タイプ別

16.14.2.2.用途別

16.15.GCC諸国の市場分析

16.15.1.市場分類別金額構成比分析

16.15.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

16.15.2.1.タイプ別

16.15.2.2.用途別

16.16.南アフリカの市場分析

16.16.1.市場分類別金額構成比分析

16.16.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

16.16.2.1.タイプ別

16.16.2.2.用途別

16.17.トルコ市場の分析

16.17.1.市場分類別金額構成比分析

16.17.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

16.17.2.1.タイプ別

16.17.2.2.用途別

16.17.3.国内の競争環境とプレーヤー集中度

17.市場構造分析

17.1.企業階層別市場分析

17.2.市場集中度

17.3.上位企業の市場シェア分析

17.4.市場プレゼンス分析

17.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント

17.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

18.競合分析

18.1.競合ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.競合の深堀り

18.3.1.ブルックス階段昇降機

18.3.1.1.概要

18.3.1.2.製品ポートフォリオ

18.3.1.3.販売拠点

18.3.1.4.戦略の概要

18.3.2.スタナー

18.3.2.1.概要

18.3.2.2.製品ポートフォリオ

18.3.2.3.販売拠点

18.3.2.4.戦略の概要

18.3.3.ハンディケアグループ

18.3.3.1.概要

18.3.3.2.製品ポートフォリオ

18.3.3.3.販売拠点

18.3.3.4.戦略の概要

18.3.4.ガラヴェンタ・リフト

18.3.4.1.概要

18.3.4.2.製品ポートフォリオ

18.3.4.3.販売拠点

18.3.4.4.戦略の概要

18.3.5.どんぐり階段昇降機

18.3.5.1.概要

18.3.5.2.製品ポートフォリオ

18.3.5.3.販売拠点

18.3.5.4.戦略の概要

18.3.6.プラチナ階段昇降機

18.3.6.1.概要

18.3.6.2.製品ポートフォリオ

18.3.6.3.販売拠点

18.3.6.4.戦略の概要

18.3.7.ブルーノ自立生活補助器具

18.3.7.1.概要

18.3.7.2.製品ポートフォリオ

18.3.7.3.販売拠点

18.3.7.4.戦略の概要

18.3.8.ティッセンクルップ・エレベーターの技術

18.3.8.1.概要

18.3.8.2.製品ポートフォリオ

18.3.8.3.販売拠点

18.3.8.4.戦略の概要

18.3.9.アメリカン・エレベーター

18.3.9.1.概要

18.3.9.2.製品ポートフォリオ

18.3.9.3.販売拠点

18.3.9.4.戦略の概要

18.3.10.精密階段昇降機

18.3.10.1.概要

18.3.10.2.製品ポートフォリオ

18.3.10.3.販売拠点

18.3.10.4.戦略の概要

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

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Summary

Stair Lifts and Climbing Devices Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Stair Lifts and Climbing Devices offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Lift Type:

• Stair Lifts
• Stair Climbing Wheelchairs
• Other Device Types

By End-Use:

• Hospitals
• Homecare
• Other End-uses

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Stair Lifts and Climbing Devices Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Stair Lifts and Climbing Devices Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Stair Lifts and Climbing Devices Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Lift Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Stair Lifts and Climbing Devices Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 2 Billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 2.2 Billion) and volume (12%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Stair Lifts and Climbing Devices Market - Pricing Analysis

Based on By Lift Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Stair Lifts and Climbing Devices Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Lift Type

Based on By Lift Type, Stair Lifts and Climbing Devices Market is segmented into Stair Lifts, Stair Climbing Wheelchairs, Other Device Types. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Lift Type.

Chapter 06 - Global Stair Lifts and Climbing Devices Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-Use

Based on By End-Use, Stair Lifts and Climbing Devices Market is segmented into Hospitals, Homecare, Other End-uses. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-Use.

Chapter 07 - Stair Lifts and Climbing Devices Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Stair Lifts and Climbing Devices Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Stair Lifts and Climbing Devices Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Stair Lifts and Climbing Devices Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Stair Lifts and Climbing Devices Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Stair Lifts and Climbing Devices Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Stair Lifts and Climbing Devices Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Stair Lifts and Climbing Devices Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Stair Lifts and Climbing Devices Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Stair Lifts and Climbing Devices Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Stair Lifts and Climbing Devices Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Stair Lifts and Climbing Devices Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Stair Lifts and Climbing Devices Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Stair Lifts and Climbing Devices Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Stair Lifts and Climbing Devices Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Lift Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Brooks Stairlifts, Stannah, Handicare Group, Garaventa Lift, Acorn Stairlifts, Platinum Stairlifts, Bruno Independent Living Aids, ThyssenKrupp Elevator Technology, American Elevator, Precision Stairlifts.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Stair Lifts and Climbing Devices Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Stair Lifts and Climbing Devices Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Summary of Statistics

1.3. Key Market Characteristics & Attributes

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Risks and Trends Assessment

3.1. Risk Assessment

3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Demand

3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis

3.1.3. Impact on Market Value (US$ million)

3.1.4. Assessment by Key Countries

3.1.5. Assessment by Key Market Segments

3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers

3.2. Key Trends Impacting the Market

3.3. Formulation and Product Development Trends

4. Market Background and Foundation Data Points

4.1. Global Market (US$ million)

4.2. Market Opportunity Assessment (US$ million)

4.2.1. Total Available Market

4.2.2. Serviceable Addressable Market

4.2.3. Serviceable Obtainable Market

4.3. Market Scenario Forecast

4.3.1. Demand in optimistic Scenario

4.3.2. Demand in Likely Scenario

4.3.3. Demand in Conservative Scenario

4.4. Investment Feasibility Analysis

4.4.1. Investment in Established Markets

4.4.1.1. In Short Term

4.4.1.2. In Long Term

4.4.2. Investment in Emerging Markets

4.4.2.1. In Short Term

4.4.2.2. In Long Term

4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact

4.5.1. Top Companies Historical Growth

4.5.2. Global Market Growth

4.5.3. Adoption Rate, By Country

4.6. Market Dynamics

4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment

4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment

4.6.3. Market Opportunities

4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment

5. Key Success Factors

5.1. Manufacturers’ Focus on Low Penetration High Growth Markets

5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity

5.3. Peer Benchmarking

6. Global Market Demand Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

6.1. Historical Market Analysis, 2018 to 2022

6.2. Current and Future Market Projections, 2023 to 2033

6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7. Global Market Value Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ million) Analysis, 2018 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ million) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Type, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

8.3.1. Stair Lifts

8.3.2. Stair Climbing Wheelchairs

8.3.3. Other Types

8.4. Market Attractiveness Analysis By Type

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-Use

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By End-Use, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By End-Use, 2023 to 2033

9.3.1. Hospitals

9.3.2. Homecare

9.3.3. Other End-uses

9.4. Market Attractiveness Analysis By End-Use

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Region, 2018 to 2022

10.3. Current Market Size (US$ million) & Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

10.3.1. North America

10.3.2. Latin America

10.3.3. Europe

10.3.4. Asia Pacific

10.3.5. Middle East and Africa (MEA)

10.4. Market Attractiveness Analysis By Region

11. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

11.1. Introduction

11.2. Pricing Analysis

11.3. Historical Market Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.4. Market Value (US$ million) & Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.4.1. By Country

11.4.1.1. The USA

11.4.1.2. Canada

11.4.1.3. Rest of North America

11.4.2. By Type

11.4.3. By End-Use

11.5. Market Attractiveness Analysis

11.5.1. By Country

11.5.2. By Type

11.5.3. By End-Use

12. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Pricing Analysis

12.3. Historical Market Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.4. Market Value (US$ million) & Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.4.1. By Country

12.4.1.1. Brazil

12.4.1.2. Mexico

12.4.1.3. Rest of Latin America

12.4.2. By Type

12.4.3. By End-Use

12.5. Market Attractiveness Analysis

12.5.1. By Country

12.5.2. By Type

12.5.3. By End-Use

13. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.4. Market Value (US$ million) & Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.4.1. By Country

13.4.1.1. Germany

13.4.1.2. France

13.4.1.3. The United Kingdom

13.4.1.4. Italy

13.4.1.5. Benelux

13.4.1.6. Nordic Countries

13.4.1.7. Rest of Europe

13.4.2. By Type

13.4.3. By End-Use

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Country

13.5.2. By Type

13.5.3. By End-Use

14. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.4. Market Value (US$ million) & Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.4.1. By Country

14.4.1.1. China

14.4.1.2. Japan

14.4.1.3. South Korea

14.4.1.4. Rest of Asia Pacific

14.4.2. By Type

14.4.3. By End-Use

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Type

14.5.3. By End-Use

15. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.4. Market Value (US$ million) & Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.4.1. By Country

15.4.1.1. GCC Countries

15.4.1.2. South Africa

15.4.1.3. Turkey

15.4.1.4. Rest of Middle East and Africa

15.4.2. By Type

15.4.3. By End-Use

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Type

15.5.3. By End-Use

16. Key Countries Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

16.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison

16.2. US Market Analysis

16.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.2.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.2.2.1. By Type

16.2.2.2. By End-Use

16.3. Canada Market Analysis

16.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.3.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.3.2.1. By Type

16.3.2.2. By End-Use

16.4. Mexico Market Analysis

16.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.4.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.4.2.1. By Type

16.4.2.2. By End-Use

16.5. Brazil Market Analysis

16.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.5.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.5.2.1. By Type

16.5.2.2. By End-Use

16.6. Germany Market Analysis

16.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.6.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.6.2.1. By Type

16.6.2.2. By End-Use

16.7. France Market Analysis

16.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.7.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.7.2.1. By Type

16.7.2.2. By End-Use

16.8. Italy Market Analysis

16.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.8.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.8.2.1. By Type

16.8.2.2. By End-Use

16.9. BENELUX Market Analysis

16.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.9.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.9.2.1. By Type

16.9.2.2. By End-Use

16.10. UK Market Analysis

16.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.10.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.10.2.1. By Type

16.10.2.2. By End-Use

16.11. Nordic Countries Market Analysis

16.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.11.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.11.2.1. By Type

16.11.2.2. By End-Use

16.12. China Market Analysis

16.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.12.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.12.2.1. By Type

16.12.2.2. By End-Use

16.13. Japan Market Analysis

16.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.13.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.13.2.1. By Type

16.13.2.2. By End-Use

16.14. South Korea Market Analysis

16.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.14.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.14.2.1. By Type

16.14.2.2. By End-Use

16.15. GCC Countries Market Analysis

16.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.15.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.15.2.1. By Type

16.15.2.2. By End-Use

16.16. South Africa Market Analysis

16.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.16.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.16.2.1. By Type

16.16.2.2. By End-Use

16.17. Turkey Market Analysis

16.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

16.17.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

16.17.2.1. By Type

16.17.2.2. By End-Use

16.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country

17. Market Structure Analysis

17.1. Market Analysis by Tier of Companies

17.2. Market Concentration

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.4. Market Presence Analysis

17.4.1. By Regional footprint of Players

17.4.2. Product footprint by Players

18. Competition Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Competition Deep Dive

18.3.1. Brooks Stairlifts

18.3.1.1. Overview

18.3.1.2. Product Portfolio

18.3.1.3. Sales Footprint

18.3.1.4. Strategy Overview

18.3.2. Stannah

18.3.2.1. Overview

18.3.2.2. Product Portfolio

18.3.2.3. Sales Footprint

18.3.2.4. Strategy Overview

18.3.3. Handicare Group

18.3.3.1. Overview

18.3.3.2. Product Portfolio

18.3.3.3. Sales Footprint

18.3.3.4. Strategy Overview

18.3.4. Garaventa Lift

18.3.4.1. Overview

18.3.4.2. Product Portfolio

18.3.4.3. Sales Footprint

18.3.4.4. Strategy Overview

18.3.5. Acorn Stairlifts

18.3.5.1. Overview

18.3.5.2. Product Portfolio

18.3.5.3. Sales Footprint

18.3.5.4. Strategy Overview

18.3.6. Platinum Stairlifts

18.3.6.1. Overview

18.3.6.2. Product Portfolio

18.3.6.3. Sales Footprint

18.3.6.4. Strategy Overview

18.3.7. Bruno Independent Living Aids

18.3.7.1. Overview

18.3.7.2. Product Portfolio

18.3.7.3. Sales Footprint

18.3.7.4. Strategy Overview

18.3.8. ThyssenKrupp Elevator Technology

18.3.8.1. Overview

18.3.8.2. Product Portfolio

18.3.8.3. Sales Footprint

18.3.8.4. Strategy Overview

18.3.9. American Elevator

18.3.9.1. Overview

18.3.9.2. Product Portfolio

18.3.9.3. Sales Footprint

18.3.9.4. Strategy Overview

18.3.10. Precision Stairlifts

18.3.10.1. Overview

18.3.10.2. Product Portfolio

18.3.10.3. Sales Footprint

18.3.10.4. Strategy Overview

19. Assumptions and Acronyms Used

20. Research Methodology

 

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