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次世代免疫療法市場


Next Generation Immunotherapies Market

次世代免疫療法市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した次世代免疫療法に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。... もっと見る

 

 

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サマリー

次世代免疫療法市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した次世代免疫療法に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

薬剤クラス別

- モノクローナル抗体
- 抗体薬物複合体-ADC
- エース阻害剤
- 免疫チェックポイント阻害剤

投与経路別

- 静脈内投与
- 非経口
- 口腔内
- 皮下
- 経口

流通チャネル別

- 病院薬局
- 薬局
- その他

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

次世代免疫療法市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれます。

第01章 市場概要

本章では、次世代免疫療法市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダー試験システムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が次世代免疫療法市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場スコープ、分類学、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、薬剤クラス別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 次世代免疫療法の世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(1,128億8,000万米ドル)および数量(7.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 次世代免疫療法の世界市場:価格分析

薬効分類別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主要因を含む価格分析を行っています。

第05章 次世代免疫療法の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:薬剤クラス別

次世代免疫療法市場は薬剤クラス別に、モノクローナル抗体、抗体薬物複合体(ADC)、エース阻害剤、免疫チェックポイント阻害剤に区分されます。また、上記の薬物クラス別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 次世代免疫療法の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:投与経路別

投与経路別に、次世代免疫療法市場は静脈内、非経口、腫瘍内、皮下、経口に区分されます。また、本セクションでは投与経路別に市場の魅力度分析を行います。また、上記の投与経路別の市場価値予測および前年比成長率比較も提供します。

第07章 次世代免疫療法の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、次世代免疫療法市場は病院薬局、臨床薬局、その他に区分されます。また、「流通チャネル別」に基づく市場魅力度分析も提供します。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 次世代免疫療法市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、次世代免疫療法市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測および前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米の次世代免疫療法市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの次世代免疫療法市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域における次世代免疫療法市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の次世代免疫療法市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における次世代免疫療法市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの次世代免疫療法市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における次世代免疫療法市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの次世代免疫療法市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における次世代免疫療法市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカの次世代免疫療法市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における次世代免疫療法市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の次世代免疫療法市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において次世代免疫療法市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、薬効別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Bristol Myers Squibb、Regeneron Pharmaceuticals、MacroGenics、Boehringer Ingelheim、Mereo BioPharma、Huabo Biopharm、Sigma-Aldrich、Avantor, Inc.、Pall Corporation、AstraZeneca、ImmunAbs、IMBiologics、Novacell Technology Inc.

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定の一覧を示す。

第19章 調査方法

この章では、次世代免疫療法市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査手法を読者に理解していただきます。



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目次

1.エグゼクティブサマリー|次世代免疫療法市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:薬物クラス別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの薬剤クラス別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.薬剤クラス別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.モノクローナル抗体

5.3.2.抗体薬物複合体-ADC

5.3.3.エース阻害剤

5.3.4.免疫チェックポイント阻害薬

5.4.薬剤クラス別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.薬物クラス別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.投与経路別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの投与経路別過去市場規模金額(百万米ドル)分析

6.3.投与経路別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.静脈内投与

6.3.2.非経口

6.3.3.腫瘍内投与

6.3.4.皮下

6.3.5.経口

6.4.2018年から2022年までの投与経路別前年比成長トレンド分析

6.5.投与経路別の絶対価格機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの流通チャネル別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.流通チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測 、2023年~2033年

7.3.1.病院薬局

7.3.2.診療所薬局

7.3.3.その他

7.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.流通チャネル別絶対額機会分析(2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.アジア太平洋

8.3.5.中東・アフリカ(MEA)

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.薬剤クラス別

9.2.3.投与経路別

9.2.4.流通経路別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.薬剤クラス別

9.3.3.投与経路別

9.3.4.流通経路別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.薬剤クラス別

10.2.3.投与経路別

10.2.4.流通経路別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.薬剤クラス別

10.3.3.投与経路別

10.3.4.流通経路別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.薬剤クラス別

11.2.3.投与経路別

11.2.4.流通経路別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.薬剤クラス別

11.3.3.投与経路別

11.3.4.流通経路別

11.4.主要項目

12.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.1.4.シンガポール

12.2.1.5.タイ

12.2.1.6.インドネシア

12.2.1.7.オーストラリア

12.2.1.8.ニュージーランド

12.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

12.2.2.薬剤クラス別

12.2.3.投与経路別

12.2.4.流通経路別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.薬剤クラス別

12.3.3.投与経路別

12.3.4.流通経路別

12.4.主要項目

13.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.GCC諸国

13.2.1.2.南アフリカ

13.2.1.3.イスラエル

13.2.1.4.その他のMEA諸国

13.2.2.薬剤クラス別

13.2.3.投与経路別

13.2.4.流通経路別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.薬剤クラス別

13.3.3.投与経路別

13.3.4.流通経路別

13.4.主要項目

14.主要国市場分析

14.1.アメリカ

14.1.1.価格分析

14.1.2.市場シェア分析、2022年

14.1.2.1.薬剤クラス別

14.1.2.2.投与経路別

14.1.2.3.流通経路別

14.2.カナダ

14.2.1.価格分析

14.2.2.市場シェア分析、2022年

14.2.2.1.薬剤クラス別

14.2.2.2.投与経路別

14.2.2.3.流通経路別

14.3.ブラジル

14.3.1.価格分析

14.3.2.市場シェア分析、2022年

14.3.2.1.薬剤クラス別

14.3.2.2.投与経路別

14.3.2.3.流通経路別

14.4.メキシコ

14.4.1.価格分析

14.4.2.市場シェア分析、2022年

14.4.2.1.薬剤クラス別

14.4.2.2.投与経路別

14.4.2.3.流通経路別

14.5.ドイツ

14.5.1.価格分析

14.5.2.市場シェア分析、2022年

14.5.2.1.薬剤クラス別

14.5.2.2.投与経路別

14.5.2.3.流通経路別

14.6.イギリス

14.6.1.価格分析

14.6.2.市場シェア分析、2022年

14.6.2.1.薬剤クラス別

14.6.2.2.投与経路別

14.6.2.3.流通経路別

14.7.フランス

14.7.1.価格分析

14.7.2.市場シェア分析、2022年

14.7.2.1.薬剤クラス別

14.7.2.2.投与経路別

14.7.2.3.流通経路別

14.8.スペイン

14.8.1.価格分析

14.8.2.市場シェア分析、2022年

14.8.2.1.薬剤クラス別

14.8.2.2.投与経路別

14.8.2.3.流通経路別

14.9.イタリア

14.9.1.価格分析

14.9.2.市場シェア分析、2022年

14.9.2.1.薬剤クラス別

14.9.2.2.投与経路別

14.9.2.3.流通経路別

14.10.中国

14.10.1.価格分析

14.10.2.市場シェア分析、2022年

14.10.2.1.薬剤クラス別

14.10.2.2.投与経路別

14.10.2.3.流通経路別

14.11.日本

14.11.1.価格分析

14.11.2.市場シェア分析、2022年

14.11.2.1.薬剤クラス別

14.11.2.2.投与経路別

14.11.2.3.流通経路別

14.12.韓国

14.12.1.価格分析

14.12.2.市場シェア分析、2022年

14.12.2.1.薬剤クラス別

14.12.2.2.投与経路別

14.12.2.3.流通経路別

14.13.シンガポール

14.13.1.価格分析

14.13.2.市場シェア分析、2022年

14.13.2.1.薬剤クラス別

14.13.2.2.投与経路別

14.13.2.3.流通経路別

14.14.タイ

14.14.1.価格分析

14.14.2.市場シェア分析、2022年

14.14.2.1.薬剤クラス別

14.14.2.2.投与経路別

14.14.2.3.流通経路別

14.15.インドネシア

14.15.1.価格分析

14.15.2.市場シェア分析、2022年

14.15.2.1.薬剤クラス別

14.15.2.2.投与経路別

14.15.2.3.流通経路別

14.16.オーストラリア

14.16.1.価格分析

14.16.2.市場シェア分析、2022年

14.16.2.1.薬剤クラス別

14.16.2.2.投与経路別

14.16.2.3.流通経路別

14.17.ニュージーランド

14.17.1.価格分析

14.17.2.市場シェア分析、2022年

14.17.2.1.薬剤クラス別

14.17.2.2.投与経路別

14.17.2.3.流通経路別

14.18.GCC諸国

14.18.1.価格分析

14.18.2.市場シェア分析、2022年

14.18.2.1.薬剤クラス別

14.18.2.2.投与経路別

14.18.2.3.流通経路別

14.19.南アフリカ

14.19.1.価格分析

14.19.2.市場シェア分析、2022年

14.19.2.1.薬剤クラス別

14.19.2.2.投与経路別

14.19.2.3.流通経路別

14.20.イスラエル

14.20.1.価格分析

14.20.2.市場シェア分析、2022年

14.20.2.1.薬剤クラス別

14.20.2.2.投与経路別

14.20.2.3.流通経路別

15.市場構造分析

15.1.競争ダッシュボード

15.2.コンペティション・ベンチマーク

15.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

15.3.1.地域別

15.3.2.薬剤クラス別

15.3.3.投与経路別

15.3.4.流通経路別

16.競合分析

16.1.競合の深堀り

16.1.1.ブリストル・マイヤーズ スクイブ

16.1.1.1.概要

16.1.1.2.製品ポートフォリオ

16.1.1.3.市場セグメント別の収益性

16.1.1.4.販売拠点

16.1.1.5.戦略の概要

16.1.1.5.1.マーケティング戦略

16.1.2.リジェネロン社

16.1.2.1.概要

16.1.2.2.製品ポートフォリオ

16.1.2.3.市場セグメント別の収益性

16.1.2.4.販売拠点

16.1.2.5.戦略の概要

16.1.2.5.1.マーケティング戦略

16.1.3.マクロジェニックス

16.1.3.1.概要

16.1.3.2.製品ポートフォリオ

16.1.3.3.市場セグメント別の収益性

16.1.3.4.販売拠点

16.1.3.5.戦略の概要

16.1.3.5.1.マーケティング戦略

16.1.4.ベーリンガーインゲルハイム

16.1.4.1.概要

16.1.4.2.製品ポートフォリオ

16.1.4.3.市場セグメント別収益性

16.1.4.4.販売拠点

16.1.4.5.戦略の概要

16.1.4.5.1.マーケティング戦略

16.1.5.メレオバイオファーマ

16.1.5.1.概要

16.1.5.2.製品ポートフォリオ

16.1.5.3.市場セグメント別収益性

16.1.5.4.販売拠点

16.1.5.5.戦略の概要

16.1.5.5.1.マーケティング戦略

16.1.6.華博生物医薬

16.1.6.1.概要

16.1.6.2.製品ポートフォリオ

16.1.6.3.市場セグメント別収益性

16.1.6.4.販売拠点

16.1.6.5.戦略の概要

16.1.6.5.1.マーケティング戦略

16.1.7.シグマ・アルドリッチ

16.1.7.1.概要

16.1.7.2.製品ポートフォリオ

16.1.7.3.市場セグメント別収益性

16.1.7.4.販売拠点

16.1.7.5.戦略の概要

16.1.7.5.1.マーケティング戦略

16.1.8.Avantor, Inc.

16.1.8.1.概要

16.1.8.2.製品ポートフォリオ

16.1.8.3.市場セグメント別収益性

16.1.8.4.販売拠点

16.1.8.5.戦略の概要

16.1.8.5.1.マーケティング戦略

16.1.9.ポールコーポレーション

16.1.9.1.概要

16.1.9.2.製品ポートフォリオ

16.1.9.3.市場セグメント別収益性

16.1.9.4.販売拠点

16.1.9.5.戦略の概要

16.1.9.5.1.マーケティング戦略

16.1.10.アストラゼネカ

16.1.10.1.概要

16.1.10.2.製品ポートフォリオ

16.1.10.3.市場セグメント別の収益性

16.1.10.4.販売拠点

16.1.10.5.戦略の概要

16.1.10.5.1.マーケティング戦略

16.1.11.免疫抗体

16.1.11.1.概要

16.1.11.2.製品ポートフォリオ

16.1.11.3.市場セグメント別収益性

16.1.11.4.販売拠点

16.1.11.5.戦略の概要

16.1.11.5.1.マーケティング戦略

16.1.12.IMBiologics社

16.1.12.1.概要

16.1.12.2.製品ポートフォリオ

16.1.12.3.市場セグメント別の収益性

16.1.12.4.販売拠点

16.1.12.5.戦略の概要

16.1.12.5.1.マーケティング戦略

16.1.13.ノバセル・テクノロジー

16.1.13.1.概要

16.1.13.2.製品ポートフォリオ

16.1.13.3.市場セグメント別収益性

16.1.13.4.販売拠点

16.1.13.5.戦略の概要

16.1.13.5.1.マーケティング戦略

17.前提条件と略語

18.調査方法

 

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Summary

Next Generation Immunotherapies Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Next Generation Immunotherapies offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Drug Class:

• Monoclonal Antibodies
• Antibody-drug Conjugates - ADC's
• Ace Inhibitors
• Immune Checkpoint Inhibitors

By Route of Administration:

• Intravenous
• Parenteral
• Intratumoral
• Subcutaneous
• Oral

By Distribution Channel:

• Hospital Pharmacies
• Clinical Pharmacies
• Others

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Next Generation Immunotherapies Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Next Generation Immunotherapies Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Next Generation Immunotherapies Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Drug Class processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Next Generation Immunotherapies Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 112.88 Billion) and volume (7.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Next Generation Immunotherapies Market - Pricing Analysis

Based on By Drug Class, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Next Generation Immunotherapies Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Drug Class

Based on By Drug Class, Next Generation Immunotherapies Market is segmented into Monoclonal Antibodies, Antibody-drug Conjugates - ADC's, Ace Inhibitors, Immune Checkpoint Inhibitors. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Drug Class.

Chapter 06 - Global Next Generation Immunotherapies Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Route of Administration

Based on By Route of Administration, Next Generation Immunotherapies Market is segmented into Intravenous, Parenteral, Intratumoral, Subcutaneous, Oral. This section also offers market attractiveness analysis based on By Route of Administration. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Route of Administration.

Chapter 07 - Global Next Generation Immunotherapies Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Next Generation Immunotherapies Market is segmented into Hospital Pharmacies, Clinical Pharmacies, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 08 - Next Generation Immunotherapies Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Next Generation Immunotherapies Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Next Generation Immunotherapies Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Next Generation Immunotherapies Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Next Generation Immunotherapies Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Next Generation Immunotherapies Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Next Generation Immunotherapies Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Next Generation Immunotherapies Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Next Generation Immunotherapies Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Next Generation Immunotherapies Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Next Generation Immunotherapies Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Next Generation Immunotherapies Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Next Generation Immunotherapies Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Next Generation Immunotherapies Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Next Generation Immunotherapies Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Drug Class portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Bristol Myers Squibb, Regeneron Pharmaceuticals, MacroGenics, Boehringer Ingelheim, Mereo BioPharma, Huabo Biopharm, Sigma-Aldrich, Avantor, Inc., Pall Corporation, AstraZeneca, ImmunAbs, IMBiologics, Novacell Technology Inc.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Next Generation Immunotherapies Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Next Generation Immunotherapies Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Drug Class

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Drug Class, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Drug Class, 2023 to 2033

5.3.1. Monoclonal Antibodies

5.3.2. Antibody-drug Conjugates - ADC's

5.3.3. Ace Inhibitors

5.3.4. Immune Checkpoint Inhibitors

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Drug Class, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Drug Class, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Route of Administration

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Route of Administration, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Route of Administration, 2023 to 2033

6.3.1. Intravenous

6.3.2. Parenteral

6.3.3. Intratumoral

6.3.4. Subcutaneous

6.3.5. Oral

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Route of Administration, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Route of Administration, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Distribution Channel , 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Distribution Channel , 2023 to 2033

7.3.1. Hospital Pharmacies

7.3.2. Clinical Pharmacies

7.3.3. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel , 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel , 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. Asia Pacific

8.3.5. Middle East & Africa (MEA)

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. The USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Drug Class

9.2.3. By Route of Administration

9.2.4. By Distribution Channel

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Drug Class

9.3.3. By Route of Administration

9.3.4. By Distribution Channel

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Drug Class

10.2.3. By Route of Administration

10.2.4. By Distribution Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Drug Class

10.3.3. By Route of Administration

10.3.4. By Distribution Channel

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. United Kingdom (UK)

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Drug Class

11.2.3. By Route of Administration

11.2.4. By Distribution Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Drug Class

11.3.3. By Route of Administration

11.3.4. By Distribution Channel

11.4. Key Takeaways

12. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.1.4. Singapore

12.2.1.5. Thailand

12.2.1.6. Indonesia

12.2.1.7. Australia

12.2.1.8. New Zealand

12.2.1.9. Rest of Asia Pacific

12.2.2. By Drug Class

12.2.3. By Route of Administration

12.2.4. By Distribution Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Drug Class

12.3.3. By Route of Administration

12.3.4. By Distribution Channel

12.4. Key Takeaways

13. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. GCC Countries

13.2.1.2. South Africa

13.2.1.3. Israel

13.2.1.4. Rest of MEA

13.2.2. By Drug Class

13.2.3. By Route of Administration

13.2.4. By Distribution Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Drug Class

13.3.3. By Route of Administration

13.3.4. By Distribution Channel

13.4. Key Takeaways

14. Key Countries Market Analysis

14.1. USA

14.1.1. Pricing Analysis

14.1.2. Market Share Analysis, 2022

14.1.2.1. By Drug Class

14.1.2.2. By Route of Administration

14.1.2.3. By Distribution Channel

14.2. Canada

14.2.1. Pricing Analysis

14.2.2. Market Share Analysis, 2022

14.2.2.1. By Drug Class

14.2.2.2. By Route of Administration

14.2.2.3. By Distribution Channel

14.3. Brazil

14.3.1. Pricing Analysis

14.3.2. Market Share Analysis, 2022

14.3.2.1. By Drug Class

14.3.2.2. By Route of Administration

14.3.2.3. By Distribution Channel

14.4. Mexico

14.4.1. Pricing Analysis

14.4.2. Market Share Analysis, 2022

14.4.2.1. By Drug Class

14.4.2.2. By Route of Administration

14.4.2.3. By Distribution Channel

14.5. Germany

14.5.1. Pricing Analysis

14.5.2. Market Share Analysis, 2022

14.5.2.1. By Drug Class

14.5.2.2. By Route of Administration

14.5.2.3. By Distribution Channel

14.6. UK

14.6.1. Pricing Analysis

14.6.2. Market Share Analysis, 2022

14.6.2.1. By Drug Class

14.6.2.2. By Route of Administration

14.6.2.3. By Distribution Channel

14.7. France

14.7.1. Pricing Analysis

14.7.2. Market Share Analysis, 2022

14.7.2.1. By Drug Class

14.7.2.2. By Route of Administration

14.7.2.3. By Distribution Channel

14.8. Spain

14.8.1. Pricing Analysis

14.8.2. Market Share Analysis, 2022

14.8.2.1. By Drug Class

14.8.2.2. By Route of Administration

14.8.2.3. By Distribution Channel

14.9. Italy

14.9.1. Pricing Analysis

14.9.2. Market Share Analysis, 2022

14.9.2.1. By Drug Class

14.9.2.2. By Route of Administration

14.9.2.3. By Distribution Channel

14.10. China

14.10.1. Pricing Analysis

14.10.2. Market Share Analysis, 2022

14.10.2.1. By Drug Class

14.10.2.2. By Route of Administration

14.10.2.3. By Distribution Channel

14.11. Japan

14.11.1. Pricing Analysis

14.11.2. Market Share Analysis, 2022

14.11.2.1. By Drug Class

14.11.2.2. By Route of Administration

14.11.2.3. By Distribution Channel

14.12. South Korea

14.12.1. Pricing Analysis

14.12.2. Market Share Analysis, 2022

14.12.2.1. By Drug Class

14.12.2.2. By Route of Administration

14.12.2.3. By Distribution Channel

14.13. Singapore

14.13.1. Pricing Analysis

14.13.2. Market Share Analysis, 2022

14.13.2.1. By Drug Class

14.13.2.2. By Route of Administration

14.13.2.3. By Distribution Channel

14.14. Thailand

14.14.1. Pricing Analysis

14.14.2. Market Share Analysis, 2022

14.14.2.1. By Drug Class

14.14.2.2. By Route of Administration

14.14.2.3. By Distribution Channel

14.15. Indonesia

14.15.1. Pricing Analysis

14.15.2. Market Share Analysis, 2022

14.15.2.1. By Drug Class

14.15.2.2. By Route of Administration

14.15.2.3. By Distribution Channel

14.16. Australia

14.16.1. Pricing Analysis

14.16.2. Market Share Analysis, 2022

14.16.2.1. By Drug Class

14.16.2.2. By Route of Administration

14.16.2.3. By Distribution Channel

14.17. New Zealand

14.17.1. Pricing Analysis

14.17.2. Market Share Analysis, 2022

14.17.2.1. By Drug Class

14.17.2.2. By Route of Administration

14.17.2.3. By Distribution Channel

14.18. GCC Countries

14.18.1. Pricing Analysis

14.18.2. Market Share Analysis, 2022

14.18.2.1. By Drug Class

14.18.2.2. By Route of Administration

14.18.2.3. By Distribution Channel

14.19. South Africa

14.19.1. Pricing Analysis

14.19.2. Market Share Analysis, 2022

14.19.2.1. By Drug Class

14.19.2.2. By Route of Administration

14.19.2.3. By Distribution Channel

14.20. Israel

14.20.1. Pricing Analysis

14.20.2. Market Share Analysis, 2022

14.20.2.1. By Drug Class

14.20.2.2. By Route of Administration

14.20.2.3. By Distribution Channel

15. Market Structure Analysis

15.1. Competition Dashboard

15.2. Competition Benchmarking

15.3. Market Share Analysis of Top Players

15.3.1. By Regional

15.3.2. By Drug Class

15.3.3. By Route of Administration

15.3.4. By Distribution Channel

16. Competition Analysis

16.1. Competition Deep Dive

16.1.1. Bristol Myers Squibb

16.1.1.1. Overview

16.1.1.2. Product Portfolio

16.1.1.3. Profitability by Market Segments

16.1.1.4. Sales Footprint

16.1.1.5. Strategy Overview

16.1.1.5.1. Marketing Strategy

16.1.2. Regeneron Pharmaceuticals

16.1.2.1. Overview

16.1.2.2. Product Portfolio

16.1.2.3. Profitability by Market Segments

16.1.2.4. Sales Footprint

16.1.2.5. Strategy Overview

16.1.2.5.1. Marketing Strategy

16.1.3. MacroGenics

16.1.3.1. Overview

16.1.3.2. Product Portfolio

16.1.3.3. Profitability by Market Segments

16.1.3.4. Sales Footprint

16.1.3.5. Strategy Overview

16.1.3.5.1. Marketing Strategy

16.1.4. Boehringer Ingelheim

16.1.4.1. Overview

16.1.4.2. Product Portfolio

16.1.4.3. Profitability by Market Segments

16.1.4.4. Sales Footprint

16.1.4.5. Strategy Overview

16.1.4.5.1. Marketing Strategy

16.1.5. Mereo BioPharma

16.1.5.1. Overview

16.1.5.2. Product Portfolio

16.1.5.3. Profitability by Market Segments

16.1.5.4. Sales Footprint

16.1.5.5. Strategy Overview

16.1.5.5.1. Marketing Strategy

16.1.6. Huabo Biopharm

16.1.6.1. Overview

16.1.6.2. Product Portfolio

16.1.6.3. Profitability by Market Segments

16.1.6.4. Sales Footprint

16.1.6.5. Strategy Overview

16.1.6.5.1. Marketing Strategy

16.1.7. Sigma-Aldrich

16.1.7.1. Overview

16.1.7.2. Product Portfolio

16.1.7.3. Profitability by Market Segments

16.1.7.4. Sales Footprint

16.1.7.5. Strategy Overview

16.1.7.5.1. Marketing Strategy

16.1.8. Avantor, Inc.

16.1.8.1. Overview

16.1.8.2. Product Portfolio

16.1.8.3. Profitability by Market Segments

16.1.8.4. Sales Footprint

16.1.8.5. Strategy Overview

16.1.8.5.1. Marketing Strategy

16.1.9. Pall Corporation

16.1.9.1. Overview

16.1.9.2. Product Portfolio

16.1.9.3. Profitability by Market Segments

16.1.9.4. Sales Footprint

16.1.9.5. Strategy Overview

16.1.9.5.1. Marketing Strategy

16.1.10. AstraZeneca

16.1.10.1. Overview

16.1.10.2. Product Portfolio

16.1.10.3. Profitability by Market Segments

16.1.10.4. Sales Footprint

16.1.10.5. Strategy Overview

16.1.10.5.1. Marketing Strategy

16.1.11. ImmunAbs

16.1.11.1. Overview

16.1.11.2. Product Portfolio

16.1.11.3. Profitability by Market Segments

16.1.11.4. Sales Footprint

16.1.11.5. Strategy Overview

16.1.11.5.1. Marketing Strategy

16.1.12. IMBiologics

16.1.12.1. Overview

16.1.12.2. Product Portfolio

16.1.12.3. Profitability by Market Segments

16.1.12.4. Sales Footprint

16.1.12.5. Strategy Overview

16.1.12.5.1. Marketing Strategy

16.1.13. Novacell Technology Inc.

16.1.13.1. Overview

16.1.13.2. Product Portfolio

16.1.13.3. Profitability by Market Segments

16.1.13.4. Sales Footprint

16.1.13.5. Strategy Overview

16.1.13.5.1. Marketing Strategy

17. Assumptions & Acronyms Used

18. Research Methodology

 

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