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アイゼンメンガー・コンプレックス・マネジメント市場


Eisenmenger Complex Management Market

アイゼンメンガー複合体管理市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したアイゼンメンゲル複合体管理に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会... もっと見る

 

 

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サマリー

アイゼンメンガー複合体管理市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したアイゼンメンゲル複合体管理に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

薬剤タイプ別

- 抗不整脈薬
- 血液サラサラ薬
- エンドセリン受容体拮抗薬
- その他
診断別

- 血液検査
- 心電図
- 胸部X線検査
- 心エコー図
- CTスキャン
- MRI検査
- 心臓カテーテル検査

流通チャネル別

- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局

エンドユーザー別

- 病院・クリニック
- 研究所
- その他

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

レポートの章立て

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、アイゼンメンガー複合経営に関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、アイゼンメンジャーコンプレックス管理市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、アイゼンメンジャーコンプレックス管理に関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、アイゼンメンジャーコンプレックス管理市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ市場スコープ、分類学、および制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、By Diagnosisの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のアイゼンメンジャーコンプレックス管理市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(77億米ドル)および数量(5.3%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 アイゼンメンゲル複合体管理の世界市場 - 価格分析

診断別」に基づき、価格分析章では地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主要要因などを掲載しています。

第05章 アイゼンメンゲル複合体管理の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:薬剤タイプ別

薬物タイプ別に、アイゼンメンゲル複合体管理市場は抗不整脈薬、血液サラサラ薬、エンドセリン受容体拮抗薬、その他に区分されます。また、薬剤タイプ別の市場魅力度分析も提供します。また、上記の薬物タイプ別の価値予測および前年比成長率比較も提供します。

第06章 アイゼンメンゲル複合体管理の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:診断別

診断別に、アイゼンメンゲル複合体管理市場は血液検査、心電図、胸部X線、心エコー、CTスキャン、MRI、心臓カテーテル検査に区分されます。このセクションでは、診断別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「診断別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 アイゼンメンゲル複合体管理の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、アイゼンメンゲル複合体管理市場は病院薬局、小売薬局、オンライン薬局に区分されます。また、「流通チャネル別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 アイゼンメンゲル複合体管理の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、アイゼンメンゲル複合体管理市場は病院・クリニック、研究所、その他に区分されます。また、エンドユーザー別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 アイゼンメンゲル複合体管理市場分析2015-2021年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、アイゼンメンゲル複合体管理市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米アイゼンメンジャーコンプレックス管理市場分析2015-2021年および予測2023-2033年

本章では、北米地域におけるアイゼンメンジャーコンプレックスマネジメントの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカのアイゼンメンゲル複合体管理市場分析2015-2021年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域におけるアイゼンメンジャーコンプレックス管理の成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域におけるアイゼンメンジャーコンプレックスマネジメント市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 欧州のアイゼンメンゲル複合体管理市場分析2015-2021年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域におけるアイゼンメンジャーコンプレックスマネジメントの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアイゼンメンゲル複合体管理市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアのアイゼンメンジャーコンプレックス管理市場分析2015-2021年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域におけるアイゼンメンジャーコンプレックスマネジメントの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアイゼンメンジャーコンプレックス管理市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアのアイゼンメンゲル複合体管理市場分析2015-2021年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジアを含む国別評価とともに、南アジア地域におけるアイゼンメンジャーコンプレックスマネジメントの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアイゼンメンジャーコンプレックス管理市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東およびアフリカのアイゼンメンジャーコンプレックス管理市場分析2015-2021年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域におけるアイゼンメンジャーコンプレックスマネジメントの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアイゼンメンジャーコンプレックス管理市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。


第16章 主要国アイゼンメンジャーコンプレックス管理市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、アイゼンメンジャーコンプレックス管理市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業診断ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、イーライリリー・アンド・カンパニー、サノフィ、メルク・アンド・カンパニー、クリニゲン・グループ、ブリストル・マイヤーズ スクイブ、アストラゼネカ、武田薬品工業、テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ、ホフマン・ラ・ロシュ、コーヘルス・バイオサイエンシズなどがあります。

第19章 前提条件と頭字語

本章では、アイゼンメンジャー・コンプレックス・マネジメント・レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第20章 調査方法

この章では、アイゼンメンガー複合体管理市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|アイゼンメンガー・コンプレックス・マネジメント市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.薬剤タイプ別、2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測

5.1.イントロダクション/主な調査結果

5.2.2018年から2022年までの薬剤タイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.薬剤タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.抗不整脈薬

5.3.2.血液サラサラ薬

5.3.3.エンドセリン受容体拮抗薬

5.3.4.その他

5.4.薬剤タイプ別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.薬物タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.診断別の世界分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに/主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの診断別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.診断別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.血液検査

6.3.2.心電図

6.3.3.胸部X線検査

6.3.4.心エコー図

6.3.5.CTスキャン

6.3.6.MRI

6.3.7.心臓カテーテル検査

6.4.診断別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.診断別絶対額機会分析、2023~2033年

7.2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測、流通チャネル別

7.1.イントロダクション/主な調査結果

7.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)分析

7.3.流通チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.病院薬局

7.3.2.オンライン薬局

7.3.3.小売薬局

7.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

8.エンドユーザー別、2018~2022年の世界分析と2023~2033年の予測

8.1.はじめに/主な調査結果

8.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)分析

8.3.エンドユーザー別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.病院・クリニック

8.3.2.研究所

8.3.3.その他

8.4.エンドユーザー別前年比成長動向分析(2018~2022年

8.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.2018年から2022年までの世界分析と2023年から2033年までの予測、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.南アジア

9.3.5.東アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.中東・アフリカ(MEA)

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.薬剤タイプ別

10.2.3.診断別

10.2.4.販売チャネル別

10.2.5.エンドユーザー別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.薬剤タイプ別

10.3.3.診断別

10.3.4.販売チャネル別

10.3.5.エンドユーザー別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカの2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.薬剤タイプ別

11.2.3.診断別

11.2.4.販売チャネル別

11.2.5.エンドユーザー別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.薬剤タイプ別

11.3.3.診断別

11.3.4.販売チャネル別

11.3.5.エンドユーザー別

11.4.主要項目

12.欧州の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.薬剤タイプ別

12.2.3.診断別

12.2.4.販売チャネル別

12.2.5.エンドユーザー別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.薬剤タイプ別

12.3.3.診断別

12.3.4.販売チャネル別

12.3.5.エンドユーザー別

12.4.主要項目

13.南アジアの国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.インド

13.2.1.2.マレーシア

13.2.1.3.シンガポール

13.2.1.4.タイ

13.2.1.5.その他の南アジア

13.2.2.薬剤タイプ別

13.2.3.診断別

13.2.4.販売チャネル別

13.2.5.エンドユーザー別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.薬剤タイプ別

13.3.3.診断別

13.3.4.販売チャネル別

13.3.5.エンドユーザー別

13.4.主要項目

14.東アジアの国別分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.中国

14.2.1.2.日本

14.2.1.3.韓国

14.2.2.薬剤タイプ別

14.2.3.診断別

14.2.4.販売チャネル別

14.2.5.エンドユーザー別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.薬剤タイプ別

14.3.3.診断別

14.3.4.販売チャネル別

14.3.5.エンドユーザー別

14.4.主要項目

15.オセアニアの国別分析 2018~2022 年および 2023~2033 年予測

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.医薬品タイプ別

15.2.3.診断別

15.2.4.販売チャネル別

15.2.5.エンドユーザー別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.薬剤タイプ別

15.3.3.診断別

15.3.4.販売チャネル別

15.3.5.エンドユーザー別

15.4.主要項目

16.中東・アフリカの国別分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

16.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.南アフリカ

16.2.1.3.イスラエル

16.2.1.4.その他の中東・アフリカ

16.2.2.薬剤タイプ別

16.2.3.診断別

16.2.4.販売チャネル別

16.2.5.エンドユーザー別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.薬剤タイプ別

16.3.3.診断別

16.3.4.販売チャネル別

16.3.5.エンドユーザー別

16.4.主要項目

17.主要国分析

17.1.米国

17.1.1.価格分析

17.1.2.市場シェア分析、2022年

17.1.2.1.薬剤タイプ別

17.1.2.2.診断別

17.1.2.3.販売チャネル別

17.1.2.4.エンドユーザー別

17.2.カナダ

17.2.1.価格分析

17.2.2.市場シェア分析、2022年

17.2.2.1.薬剤タイプ別

17.2.2.2.診断別

17.2.2.3.販売チャネル別

17.2.2.4.エンドユーザー別

17.3.ブラジル

17.3.1.価格分析

17.3.2.市場シェア分析、2022年

17.3.2.1.薬剤タイプ別

17.3.2.2.診断別

17.3.2.3.販売チャネル別

17.3.2.4.エンドユーザー別

17.4.メキシコ

17.4.1.価格分析

17.4.2.市場シェア分析、2022年

17.4.2.1.薬剤タイプ別

17.4.2.2.診断別

17.4.2.3.販売チャネル別

17.4.2.4.エンドユーザー別

17.5.ドイツ

17.5.1.価格分析

17.5.2.市場シェア分析、2022年

17.5.2.1.薬剤タイプ別

17.5.2.2.診断別

17.5.2.3.販売チャネル別

17.5.2.4.エンドユーザー別

17.6.英国

17.6.1.価格分析

17.6.2.市場シェア分析、2022年

17.6.2.1.薬剤タイプ別

17.6.2.2.診断別

17.6.2.3.販売チャネル別

17.6.2.4.エンドユーザー別

17.7.フランス

17.7.1.価格分析

17.7.2.市場シェア分析、2022年

17.7.2.1.薬剤タイプ別

17.7.2.2.診断別

17.7.2.3.販売チャネル別

17.7.2.4.エンドユーザー別

17.8.スペイン

17.8.1.価格分析

17.8.2.市場シェア分析、2022年

17.8.2.1.薬剤タイプ別

17.8.2.2.診断別

17.8.2.3.販売チャネル別

17.8.2.4.エンドユーザー別

17.9.イタリア

17.9.1.価格分析

17.9.2.市場シェア分析、2022年

17.9.2.1.薬剤タイプ別

17.9.2.2.診断別

17.9.2.3.販売チャネル別

17.9.2.4.エンドユーザー別

17.10.インド

17.10.1.価格分析

17.10.2.市場シェア分析、2022年

17.10.2.1.薬剤タイプ別

17.10.2.2.診断別

17.10.2.3.販売チャネル別

17.10.2.4.エンドユーザー別

17.11.マレーシア

17.11.1.価格分析

17.11.2.市場シェア分析、2022年

17.11.2.1.薬剤タイプ別

17.11.2.2.診断別

17.11.2.3.販売チャネル別

17.11.2.4.エンドユーザー別

17.12.シンガポール

17.12.1.価格分析

17.12.2.市場シェア分析、2022年

17.12.2.1.薬剤タイプ別

17.12.2.2.診断別

17.12.2.3.販売チャネル別

17.12.2.4.エンドユーザー別

17.13.タイ

17.13.1.価格分析

17.13.2.市場シェア分析、2022年

17.13.2.1.薬剤タイプ別

17.13.2.2.診断別

17.13.2.3.販売チャネル別

17.13.2.4.エンドユーザー別

17.14.中国

17.14.1.価格分析

17.14.2.市場シェア分析、2022年

17.14.2.1.薬剤タイプ別

17.14.2.2.診断別

17.14.2.3.販売チャネル別

17.14.2.4.エンドユーザー別

17.15.日本

17.15.1.価格分析

17.15.2.市場シェア分析、2022年

17.15.2.1.薬剤タイプ別

17.15.2.2.診断別

17.15.2.3.販売チャネル別

17.15.2.4.エンドユーザー別

17.16.韓国

17.16.1.価格分析

17.16.2.市場シェア分析、2022年

17.16.2.1.薬剤タイプ別

17.16.2.2.診断別

17.16.2.3.販売チャネル別

17.16.2.4.エンドユーザー別

17.17.オーストラリア

17.17.1.価格分析

17.17.2.市場シェア分析、2022年

17.17.2.1.薬剤タイプ別

17.17.2.2.診断別

17.17.2.3.販売チャネル別

17.17.2.4.エンドユーザー別

17.18.ニュージーランド

17.18.1.価格分析

17.18.2.市場シェア分析、2022年

17.18.2.1.薬剤タイプ別

17.18.2.2.診断別

17.18.2.3.販売チャネル別

17.18.2.4.エンドユーザー別

17.19.GCC諸国

17.19.1.価格分析

17.19.2.市場シェア分析、2022年

17.19.2.1.薬剤タイプ別

17.19.2.2.診断別

17.19.2.3.販売チャネル別

17.19.2.4.エンドユーザー別

17.20.南アフリカ

17.20.1.価格分析

17.20.2.市場シェア分析、2022年

17.20.2.1.薬剤タイプ別

17.20.2.2.診断別

17.20.2.3.販売チャネル別

17.20.2.4.エンドユーザー別

17.21.イスラエル

17.21.1.価格分析

17.21.2.市場シェア分析、2022年

17.21.2.1.薬剤タイプ別

17.21.2.2.診断別

17.21.2.3.販売チャネル別

17.21.2.4.エンドユーザー別

18.市場構造分析

18.1.競争ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

18.3.1.地域別

18.3.2.薬剤タイプ別

18.3.3.診断別

18.3.4.販売チャネル別

18.3.5.エンドユーザー別

19.競合分析

19.1.競合の深堀り

19.1.1.アクテリオン・ファーマシューティカルズ

19.1.1.1.概要

19.1.1.2.製品ポートフォリオ

19.1.1.3.市場セグメント別の収益性

19.1.1.4.販売拠点

19.1.1.5.戦略の概要

19.1.1.5.1.マーケティング戦略

19.1.2.ギリアド・サイエンシズ社

19.1.2.1.概要

19.1.2.2.製品ポートフォリオ

19.1.2.3.市場セグメント別の収益性

19.1.2.4.販売拠点

19.1.2.5.戦略の概要

19.1.2.5.1.マーケティング戦略

19.1.3.ファイザー

19.1.3.1.概要

19.1.3.2.製品ポートフォリオ

19.1.3.3.市場セグメント別の収益性

19.1.3.4.販売拠点

19.1.3.5.戦略の概要

19.1.3.5.1.マーケティング戦略

19.1.4.テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ社

19.1.4.1.概要

19.1.4.2.製品ポートフォリオ

19.1.4.3.市場セグメント別の収益性

19.1.4.4.販売拠点

19.1.4.5.戦略の概要

19.1.4.5.1.マーケティング戦略

19.1.5.アストラゼネカ

19.1.5.1.概要

19.1.5.2.製品ポートフォリオ

19.1.5.3.市場セグメント別収益性

19.1.5.4.販売拠点

19.1.5.5.戦略の概要

19.1.5.5.1.マーケティング戦略

19.1.6.ノバルティスAG

19.1.6.1.概要

19.1.6.2.製品ポートフォリオ

19.1.6.3.市場セグメント別収益性

19.1.6.4.販売拠点

19.1.6.5.戦略の概要

19.1.6.5.1.マーケティング戦略

19.1.7.メルク・アンド・カンパニー

19.1.7.1.概要

19.1.7.2.製品ポートフォリオ

19.1.7.3.市場セグメント別収益性

19.1.7.4.販売拠点

19.1.7.5.戦略の概要

19.1.7.5.1.マーケティング戦略

19.1.8.グラクソ・スミスクライン plc.

19.1.8.1.概要

19.1.8.2.製品ポートフォリオ

19.1.8.3.市場セグメント別収益性

19.1.8.4.販売拠点

19.1.8.5.戦略の概要

19.1.8.5.1.マーケティング戦略

19.1.9.マイランN.V.

19.1.9.1.概要

19.1.9.2.製品ポートフォリオ

19.1.9.3.市場セグメント別収益性

19.1.9.4.販売拠点

19.1.9.5.戦略の概要

19.1.9.5.1.マーケティング戦略

19.1.10.バイエル

19.1.10.1.概要

19.1.10.2.製品ポートフォリオ

19.1.10.3.市場セグメント別の収益性

19.1.10.4.販売拠点

19.1.10.5.戦略の概要

19.1.10.5.1.マーケティング戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

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Summary

Eisenmenger Complex Management Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Eisenmenger Complex Management offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Drug Type:

• Antiarrhythmic Agents
• Blood Thinning Agents
• Endothelin Receptor Antagonist
• Others
By Diagnosis:

• Blood tests
• Electrocardiogram
• Chest X-ray
• Echocardiogram
• CT Scan
• MRI
• Cardiac Catheterization

By Distribution Channel:

• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies

By End User:

• Hospitals & Clinics
• Laboratories
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East and Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Eisenmenger Complex Management Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Eisenmenger Complex Management.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Eisenmenger Complex Management Market in this chapter, which will help to understand basic information about Eisenmenger Complex Management. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Eisenmenger Complex Management Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Diagnosis processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Eisenmenger Complex Management Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 7.7 Billion) and volume (5.3%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Eisenmenger Complex Management Market - Pricing Analysis

Based on By Diagnosis, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Eisenmenger Complex Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Drug Type

Based on By Drug Type, Eisenmenger Complex Management Market is segmented into Antiarrhythmic Agents, Blood Thinning Agents, Endothelin Receptor Antagonist, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Drug Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Drug Type.

Chapter 06 - Global Eisenmenger Complex Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Diagnosis

Based on By Diagnosis, Eisenmenger Complex Management Market is segmented into Blood tests, Electrocardiogram, Chest X-ray, Echocardiogram, CT Scan, MRI, Cardiac Catheterization. This section also offers market attractiveness analysis based on By Diagnosis. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Diagnosis.

Chapter 07 - Global Eisenmenger Complex Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Eisenmenger Complex Management Market is segmented into Hospital Pharmacies, Retail Pharmacies, Online Pharmacies. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 08 - Global Eisenmenger Complex Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Eisenmenger Complex Management Market is segmented into Hospitals & Clinics, Laboratories, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 09 - Eisenmenger Complex Management Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Eisenmenger Complex Management Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Eisenmenger Complex Management Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Eisenmenger Complex Management in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Eisenmenger Complex Management Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Eisenmenger Complex Management in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Eisenmenger Complex Management Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Eisenmenger Complex Management Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Eisenmenger Complex Management in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Eisenmenger Complex Management Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Eisenmenger Complex Management Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Eisenmenger Complex Management in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Eisenmenger Complex Management Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Eisenmenger Complex Management Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Eisenmenger Complex Management in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Eisenmenger Complex Management Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Eisenmenger Complex Management Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Eisenmenger Complex Management in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Eisenmenger Complex Management Market in the regional market.


Chapter 16 - Key Countries Eisenmenger Complex Management Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Eisenmenger Complex Management Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Diagnosis portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Eli Lilly and Company, Sanofi, Merck & Co., Inc., Clinigen Group plc., Bristol-Myers Squibb Company, AstraZeneca, Takeda Pharmaceutical Company Limited, Teva Pharmaceutical Industries Ltd, Hoffmann-La Roche Ltd., Coherus BioSciences.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Eisenmenger Complex Management report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Eisenmenger Complex Management Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Eisenmenger Complex Management Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Drug Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Drug Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Drug Type, 2023 to 2033

5.3.1. Antiarrhythmic Agents

5.3.2. Blood Thinning Agents

5.3.3. Endothelin Receptor Antagonist

5.3.4. Others

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Drug Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Drug Type, 2023 to 2033

6. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Diagnosis

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Diagnosis, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Diagnosis, 2023 to 2033

6.3.1. Blood tests

6.3.2. Electrocardiogram

6.3.3. Chest X-ray

6.3.4. Echocardiogram

6.3.5. CT Scan

6.3.6. MRI

6.3.7. Cardiac Catheterization

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Diagnosis, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Diagnosis, 2023 to 2033

7. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

7.3.1. Hospital Pharmacies

7.3.2. Online Pharmacies

7.3.3. Retail Pharmacies

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to 2033

8. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-user

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By End-user, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By End-user, 2023 to 2033

8.3.1. Hospitals & Clinics

8.3.2. Laboratories

8.3.3. Others

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-user, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-user, 2023 to 2033

9. Global Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. South Asia

9.3.5. East Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. Middle East & Africa (MEA)

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Drug Type

10.2.3. By Diagnosis

10.2.4. By Distribution Channel

10.2.5. By End-user

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Drug Type

10.3.3. By Diagnosis

10.3.4. By Distribution Channel

10.3.5. By End-user

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Drug Type

11.2.3. By Diagnosis

11.2.4. By Distribution Channel

11.2.5. By End-user

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Drug Type

11.3.3. By Diagnosis

11.3.4. By Distribution Channel

11.3.5. By End-user

11.4. Key Takeaways

12. Europe Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. UK

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Drug Type

12.2.3. By Diagnosis

12.2.4. By Distribution Channel

12.2.5. By End-user

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Drug Type

12.3.3. By Diagnosis

12.3.4. By Distribution Channel

12.3.5. By End-user

12.4. Key Takeaways

13. South Asia Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. India

13.2.1.2. Malaysia

13.2.1.3. Singapore

13.2.1.4. Thailand

13.2.1.5. Rest of South Asia

13.2.2. By Drug Type

13.2.3. By Diagnosis

13.2.4. By Distribution Channel

13.2.5. By End-user

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Drug Type

13.3.3. By Diagnosis

13.3.4. By Distribution Channel

13.3.5. By End-user

13.4. Key Takeaways

14. East Asia Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. China

14.2.1.2. Japan

14.2.1.3. South Korea

14.2.2. By Drug Type

14.2.3. By Diagnosis

14.2.4. By Distribution Channel

14.2.5. By End-user

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Drug Type

14.3.3. By Diagnosis

14.3.4. By Distribution Channel

14.3.5. By End-user

14.4. Key Takeaways

15. Oceania Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Drug Type

15.2.3. By Diagnosis

15.2.4. By Distribution Channel

15.2.5. By End-user

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Drug Type

15.3.3. By Diagnosis

15.3.4. By Distribution Channel

15.3.5. By End-user

15.4. Key Takeaways

16. Middle East & Africa Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. South Africa

16.2.1.3. Israel

16.2.1.4. Rest of Middle East & Africa

16.2.2. By Drug Type

16.2.3. By Diagnosis

16.2.4. By Distribution Channel

16.2.5. By End-user

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Drug Type

16.3.3. By Diagnosis

16.3.4. By Distribution Channel

16.3.5. By End-user

16.4. Key Takeaways

17. Key Countries Analysis

17.1. USA

17.1.1. Pricing Analysis

17.1.2. Market Share Analysis, 2022

17.1.2.1. By Drug Type

17.1.2.2. By Diagnosis

17.1.2.3. By Distribution Channel

17.1.2.4. By End-user

17.2. Canada

17.2.1. Pricing Analysis

17.2.2. Market Share Analysis, 2022

17.2.2.1. By Drug Type

17.2.2.2. By Diagnosis

17.2.2.3. By Distribution Channel

17.2.2.4. By End-user

17.3. Brazil

17.3.1. Pricing Analysis

17.3.2. Market Share Analysis, 2022

17.3.2.1. By Drug Type

17.3.2.2. By Diagnosis

17.3.2.3. By Distribution Channel

17.3.2.4. By End-user

17.4. Mexico

17.4.1. Pricing Analysis

17.4.2. Market Share Analysis, 2022

17.4.2.1. By Drug Type

17.4.2.2. By Diagnosis

17.4.2.3. By Distribution Channel

17.4.2.4. By End-user

17.5. Germany

17.5.1. Pricing Analysis

17.5.2. Market Share Analysis, 2022

17.5.2.1. By Drug Type

17.5.2.2. By Diagnosis

17.5.2.3. By Distribution Channel

17.5.2.4. By End-user

17.6. UK

17.6.1. Pricing Analysis

17.6.2. Market Share Analysis, 2022

17.6.2.1. By Drug Type

17.6.2.2. By Diagnosis

17.6.2.3. By Distribution Channel

17.6.2.4. By End-user

17.7. France

17.7.1. Pricing Analysis

17.7.2. Market Share Analysis, 2022

17.7.2.1. By Drug Type

17.7.2.2. By Diagnosis

17.7.2.3. By Distribution Channel

17.7.2.4. By End-user

17.8. Spain

17.8.1. Pricing Analysis

17.8.2. Market Share Analysis, 2022

17.8.2.1. By Drug Type

17.8.2.2. By Diagnosis

17.8.2.3. By Distribution Channel

17.8.2.4. By End-user

17.9. Italy

17.9.1. Pricing Analysis

17.9.2. Market Share Analysis, 2022

17.9.2.1. By Drug Type

17.9.2.2. By Diagnosis

17.9.2.3. By Distribution Channel

17.9.2.4. By End-user

17.10. India

17.10.1. Pricing Analysis

17.10.2. Market Share Analysis, 2022

17.10.2.1. By Drug Type

17.10.2.2. By Diagnosis

17.10.2.3. By Distribution Channel

17.10.2.4. By End-user

17.11. Malaysia

17.11.1. Pricing Analysis

17.11.2. Market Share Analysis, 2022

17.11.2.1. By Drug Type

17.11.2.2. By Diagnosis

17.11.2.3. By Distribution Channel

17.11.2.4. By End-user

17.12. Singapore

17.12.1. Pricing Analysis

17.12.2. Market Share Analysis, 2022

17.12.2.1. By Drug Type

17.12.2.2. By Diagnosis

17.12.2.3. By Distribution Channel

17.12.2.4. By End-user

17.13. Thailand

17.13.1. Pricing Analysis

17.13.2. Market Share Analysis, 2022

17.13.2.1. By Drug Type

17.13.2.2. By Diagnosis

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17.13.2.4. By End-user

17.14. China

17.14.1. Pricing Analysis

17.14.2. Market Share Analysis, 2022

17.14.2.1. By Drug Type

17.14.2.2. By Diagnosis

17.14.2.3. By Distribution Channel

17.14.2.4. By End-user

17.15. Japan

17.15.1. Pricing Analysis

17.15.2. Market Share Analysis, 2022

17.15.2.1. By Drug Type

17.15.2.2. By Diagnosis

17.15.2.3. By Distribution Channel

17.15.2.4. By End-user

17.16. South Korea

17.16.1. Pricing Analysis

17.16.2. Market Share Analysis, 2022

17.16.2.1. By Drug Type

17.16.2.2. By Diagnosis

17.16.2.3. By Distribution Channel

17.16.2.4. By End-user

17.17. Australia

17.17.1. Pricing Analysis

17.17.2. Market Share Analysis, 2022

17.17.2.1. By Drug Type

17.17.2.2. By Diagnosis

17.17.2.3. By Distribution Channel

17.17.2.4. By End-user

17.18. New Zealand

17.18.1. Pricing Analysis

17.18.2. Market Share Analysis, 2022

17.18.2.1. By Drug Type

17.18.2.2. By Diagnosis

17.18.2.3. By Distribution Channel

17.18.2.4. By End-user

17.19. GCC Countries

17.19.1. Pricing Analysis

17.19.2. Market Share Analysis, 2022

17.19.2.1. By Drug Type

17.19.2.2. By Diagnosis

17.19.2.3. By Distribution Channel

17.19.2.4. By End-user

17.20. South Africa

17.20.1. Pricing Analysis

17.20.2. Market Share Analysis, 2022

17.20.2.1. By Drug Type

17.20.2.2. By Diagnosis

17.20.2.3. By Distribution Channel

17.20.2.4. By End-user

17.21. Israel

17.21.1. Pricing Analysis

17.21.2. Market Share Analysis, 2022

17.21.2.1. By Drug Type

17.21.2.2. By Diagnosis

17.21.2.3. By Distribution Channel

17.21.2.4. By End-user

18. Market Structure Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.3.1. By Regional

18.3.2. By Drug Type

18.3.3. By Diagnosis

18.3.4. By Distribution Channel

18.3.5. By End-user

19. Competition Analysis

19.1. Competition Deep Dive

19.1.1. Actelion Pharmaceuticals Ltd.

19.1.1.1. Overview

19.1.1.2. Product Portfolio

19.1.1.3. Profitability by Market Segments

19.1.1.4. Sales Footprint

19.1.1.5. Strategy Overview

19.1.1.5.1. Marketing Strategy

19.1.2. Gilead Sciences, Inc.

19.1.2.1. Overview

19.1.2.2. Product Portfolio

19.1.2.3. Profitability by Market Segments

19.1.2.4. Sales Footprint

19.1.2.5. Strategy Overview

19.1.2.5.1. Marketing Strategy

19.1.3. Pfizer, Inc.

19.1.3.1. Overview

19.1.3.2. Product Portfolio

19.1.3.3. Profitability by Market Segments

19.1.3.4. Sales Footprint

19.1.3.5. Strategy Overview

19.1.3.5.1. Marketing Strategy

19.1.4. Teva Pharmaceutical Industries Ltd.

19.1.4.1. Overview

19.1.4.2. Product Portfolio

19.1.4.3. Profitability by Market Segments

19.1.4.4. Sales Footprint

19.1.4.5. Strategy Overview

19.1.4.5.1. Marketing Strategy

19.1.5. AstraZeneca plc.

19.1.5.1. Overview

19.1.5.2. Product Portfolio

19.1.5.3. Profitability by Market Segments

19.1.5.4. Sales Footprint

19.1.5.5. Strategy Overview

19.1.5.5.1. Marketing Strategy

19.1.6. Novartis AG

19.1.6.1. Overview

19.1.6.2. Product Portfolio

19.1.6.3. Profitability by Market Segments

19.1.6.4. Sales Footprint

19.1.6.5. Strategy Overview

19.1.6.5.1. Marketing Strategy

19.1.7. Merck and Co., Inc.

19.1.7.1. Overview

19.1.7.2. Product Portfolio

19.1.7.3. Profitability by Market Segments

19.1.7.4. Sales Footprint

19.1.7.5. Strategy Overview

19.1.7.5.1. Marketing Strategy

19.1.8. GlaxoSmithKline plc.

19.1.8.1. Overview

19.1.8.2. Product Portfolio

19.1.8.3. Profitability by Market Segments

19.1.8.4. Sales Footprint

19.1.8.5. Strategy Overview

19.1.8.5.1. Marketing Strategy

19.1.9. Mylan N.V.

19.1.9.1. Overview

19.1.9.2. Product Portfolio

19.1.9.3. Profitability by Market Segments

19.1.9.4. Sales Footprint

19.1.9.5. Strategy Overview

19.1.9.5.1. Marketing Strategy

19.1.10. Bayer AG

19.1.10.1. Overview

19.1.10.2. Product Portfolio

19.1.10.3. Profitability by Market Segments

19.1.10.4. Sales Footprint

19.1.10.5. Strategy Overview

19.1.10.5.1. Marketing Strategy

20. Assumptions & Acronyms Used

21. Research Methodology

 

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