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データセンター変革市場


Data Center Transformation Market

データセンター変革市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したデータセンター変革に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供してい... もっと見る

 

 

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サマリー

データセンター変革市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したデータセンター変革に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

サービス別

- 統合サービス
- 最適化サービス
- 自動化サービス
- インフラ管理サービス

エンドユーザー別

- クラウドサービスプロバイダー
- コロケーション・プロバイダー
- 企業

業種別

- BFSI
- IT・通信
- 政府・防衛
- エネルギー
- 製造業
- その他

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

データセンター変革市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、データセンター変換市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者がデータセンター変換市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場範囲、分類学、および制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、By Serviceの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のデータセンター変革市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(100.5億米ドル)および数量(13.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 データセンター変革の世界市場 - 価格分析

サービス別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 データセンター変革の世界市場:サービス別分析2018-2022年および予測2023-2033年

サービス別に、データセンター変革市場は統合サービス、最適化サービス、自動化サービス、インフラ管理サービスに区分されます。また、上記のサービス別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 データセンター変革の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、データセンター変革市場はクラウドサービスプロバイダー、コロケーションプロバイダー、企業に区分されます。また、エンドユーザー別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 データセンター変革の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:垂直市場別

データセンター変革市場は、業種別にBFSI、IT・通信、政府・防衛、エネルギー、製造、その他に分類されます。また、本セクションでは、「業種別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の分野別市場について、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第08章 データセンター変革市場の地域別分析2018-2022年および予測2023-2033年

地域別に、データセンター変革市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。また本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米データセンター変革市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカのデータセンター変革市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のデータセンター変革市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州のデータセンター変革市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデータセンター変換市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのデータセンタートランスフォーメーション市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデータセンター変換市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのデータセンタートランスフォーメーション市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデータセンター変換市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカのデータセンター変革市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるデータセンター変換市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のデータセンター変革市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、データセンター変革市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、調査対象企業の会社概要、サービス別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、IBM Corporation、Cisco Systems, Inc.、Dell EMC (Dell Inc.)などがある。

第18章 前提条件と略語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。

第19章 調査方法

この章では、データセンター変革市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。





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目次

1.エグゼクティブサマリー|データセンター変革市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:サービスタイプ別

5.1.はじめに/主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのサービスタイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.サービスタイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.オートメーションサービスタイプ

5.3.2.最適化サービスの種類

5.3.3.統合サービスの種類

5.3.4.インフラ管理サービスの種類

5.4.2018年から2022年までのサービスタイプ別前年比成長動向分析

5.5.サービスタイプ別絶対額機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:ティアタイプ別

6.1.はじめに / 主な調査結果

6.2.2018年から2022年までのティアタイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)分析

6.3.ティアタイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.ティア1

6.3.2.ティア2

6.3.3.ティア3

6.3.4.ティア4

6.4.2018年から2022年までのティアタイプ別前年比成長トレンド分析

6.5.ティアタイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.エンドユーザー別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.最終用途別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測 、2023年~2033年

7.3.1.IT・通信

7.3.2.BFSI

7.3.3.ヘルスケア

7.3.4.エネルギー

7.3.5.製造業

7.3.6.政府機関

7.3.7.その他

7.4.エンドユーザー別前年比成長トレンド分析 (2018年~2022年

7.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析(2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.南アジア

8.3.5.東アジア

8.3.6.オセアニア

8.3.7.中東・アフリカ(MEA)

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.サービスタイプ別

9.2.3.ティアタイプ別

9.2.4.用途別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.サービスタイプ別

9.3.3.ティアタイプ別

9.3.4.用途別

9.4.キーポイント

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.サービスタイプ別

10.2.3.ティアタイプ別

10.2.4.用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.サービスタイプ別

10.3.3.ティアタイプ別

10.3.4.用途別

10.4.キーポイント

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.サービスタイプ別

11.2.3.ティアタイプ別

11.2.4.用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.サービスタイプ別

11.3.3.ティアタイプ別

11.3.4.用途別

11.4.キーポイント

12.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.インド

12.2.1.2.マレーシア

12.2.1.3.シンガポール

12.2.1.4.タイ

12.2.1.5.その他の南アジア

12.2.2.サービスタイプ別

12.2.3.ティアタイプ別

12.2.4.用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.サービスタイプ別

12.3.3.ティアタイプ別

12.3.4.用途別

12.4.キーポイント

13.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.2.サービスタイプ別

13.2.3.ティアタイプ別

13.2.4.用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.サービスタイプ別

13.3.3.ティアタイプ別

13.3.4.用途別

13.4.キーポイント

14.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.オーストラリア

14.2.1.2.ニュージーランド

14.2.2.サービスタイプ別

14.2.3.ティアタイプ別

14.2.4.用途別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.サービスタイプ別

14.3.3.ティアタイプ別

14.3.4.用途別

14.4.キーポイント

15.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.南アフリカ

15.2.1.3.イスラエル

15.2.1.4.その他のMEA諸国

15.2.2.サービスタイプ別

15.2.3.ティアタイプ別

15.2.4.用途別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.サービスタイプ別

15.3.3.ティアタイプ別

15.3.4.用途別

15.4.キーポイント

16.主要国市場分析

16.1.アメリカ

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析、2022年

16.1.2.1.サービスタイプ別

16.1.2.2.ティアタイプ別

16.1.2.3.用途別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析、2022年

16.2.2.1.サービスタイプ別

16.2.2.2.ティアタイプ別

16.2.2.3.用途別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析、2022年

16.3.2.1.サービスタイプ別

16.3.2.2.ティアタイプ別

16.3.2.3.用途別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析、2022年

16.4.2.1.サービスタイプ別

16.4.2.2.ティアタイプ別

16.4.2.3.用途別

16.5.ドイツ

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2022年

16.5.2.1.サービスタイプ別

16.5.2.2.ティアタイプ別

16.5.2.3.用途別

16.6.英国

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析、2022年

16.6.2.1.サービスタイプ別

16.6.2.2.ティアタイプ別

16.6.2.3.用途別

16.7.フランス

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析、2022年

16.7.2.1.サービスタイプ別

16.7.2.2.ティアタイプ別

16.7.2.3.用途別

16.8.スペイン

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2022年

16.8.2.1.サービスタイプ別

16.8.2.2.ティアタイプ別

16.8.2.3.用途別

16.9.イタリア

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2022年

16.9.2.1.サービスタイプ別

16.9.2.2.ティアタイプ別

16.9.2.3.用途別

16.10.インド

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2022年

16.10.2.1.サービスタイプ別

16.10.2.2.ティアタイプ別

16.10.2.3.用途別

16.11.マレーシア

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2022年

16.11.2.1.サービスタイプ別

16.11.2.2.ティアタイプ別

16.11.2.3.用途別

16.12.シンガポール

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2022年

16.12.2.1.サービスタイプ別

16.12.2.2.ティアタイプ別

16.12.2.3.用途別

16.13.タイ

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2022年

16.13.2.1.サービスタイプ別

16.13.2.2.ティアタイプ別

16.13.2.3.用途別

16.14.中国

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析、2022年

16.14.2.1.サービスタイプ別

16.14.2.2.ティアタイプ別

16.14.2.3.用途別

16.15.日本

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2022年

16.15.2.1.サービスタイプ別

16.15.2.2.ティアタイプ別

16.15.2.3.用途別

16.16.韓国

16.16.1.価格分析

16.16.2.市場シェア分析、2022年

16.16.2.1.サービスタイプ別

16.16.2.2.ティアタイプ別

16.16.2.3.用途別

16.17.オーストラリア

16.17.1.価格分析

16.17.2.市場シェア分析、2022年

16.17.2.1.サービスタイプ別

16.17.2.2.ティアタイプ別

16.17.2.3.用途別

16.18.ニュージーランド

16.18.1.価格分析

16.18.2.市場シェア分析、2022年

16.18.2.1.サービスタイプ別

16.18.2.2.ティアタイプ別

16.18.2.3.用途別

16.19.GCC諸国

16.19.1.価格分析

16.19.2.市場シェア分析、2022年

16.19.2.1.サービスタイプ別

16.19.2.2.ティアタイプ別

16.19.2.3.用途別

16.20.南アフリカ

16.20.1.価格分析

16.20.2.市場シェア分析、2022年

16.20.2.1.サービスタイプ別

16.20.2.2.ティアタイプ別

16.20.2.3.用途別

16.21.イスラエル

16.21.1.価格分析

16.21.2.市場シェア分析、2022年

16.21.2.1.サービスタイプ別

16.21.2.2.ティアタイプ別

16.21.2.3.用途別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.サービスタイプ別

17.3.3.ティアタイプ別

17.3.4.用途別

18.競争分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.IBMコーポレーション

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別の収益性

18.1.1.4.販売拠点

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.シスコシステムズ

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別の収益性

18.1.2.4.販売拠点

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.デルEMC

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別の収益性

18.1.3.4.販売拠点

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.マイクロソフト株式会社

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別収益性

18.1.4.4.販売拠点

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.シュナイダーエレクトリックSE

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性

18.1.5.4.販売拠点

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.HCLテクノロジーズ

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性

18.1.6.4.販売拠点

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.コグニザント

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性

18.1.7.4.販売拠点

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.アクセンチュア

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性

18.1.8.4.販売拠点

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.アトス

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性

18.1.9.4.販売拠点

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.ウィプロ

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別の収益性

18.1.10.4.販売拠点

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

18.1.11.バイト・テクノロジー・グループ

18.1.11.1.概要

18.1.11.2.製品ポートフォリオ

18.1.11.3.市場セグメント別収益性

18.1.11.4.販売拠点

18.1.11.5.戦略の概要

18.1.11.5.1.マーケティング戦略

18.1.12.総合データテック

18.1.12.1.概要

18.1.12.2.製品ポートフォリオ

18.1.12.3.市場セグメント別の収益性

18.1.12.4.販売拠点

18.1.12.5.戦略の概要

18.1.12.5.1.マーケティング戦略

18.1.13.インサイトエンタープライズ

18.1.13.1.概要

18.1.13.2.製品ポートフォリオ

18.1.13.3.市場セグメント別収益性

18.1.13.4.販売拠点

18.1.13.5.戦略の概要

18.1.13.5.1.マーケティング戦略

18.1.14.テック・マヒンドラ

18.1.14.1.概要

18.1.14.2.製品ポートフォリオ

18.1.14.3.市場セグメント別の収益性

18.1.14.4.販売拠点

18.1.14.5.戦略の概要

18.1.14.5.1.マーケティング戦略

18.1.15.NTTコミュニケーションズ

18.1.15.1.概要

18.1.15.2.製品ポートフォリオ

18.1.15.3.市場セグメント別収益性

18.1.15.4.販売拠点

18.1.15.5.戦略の概要

18.1.15.5.1.マーケティング戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

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Summary

Data Center Transformation Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Data Center Transformation offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Service:

• Consolidation Services
• Optimization Services
• Automation Services
• Infrastructure Management Services

By End-user:

• Cloud Service Providers
• Colocation Providers
• Enterprises

By Vertical:

• BFSI
• IT & telecommunications
• Government & Defence
• Energy
• Manufacturing
• Others

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Data Center Transformation Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Data Center Transformation Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Data Center Transformation Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Service processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Data Center Transformation Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 10.05 billion) and volume (13.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Data Center Transformation Market - Pricing Analysis

Based on By Service, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Data Center Transformation Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Service

Based on By Service, Data Center Transformation Market is segmented into Consolidation Services, Optimization Services, Automation Services, Infrastructure Management Services. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Service.

Chapter 06 - Global Data Center Transformation Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-user

Based on By End-user, Data Center Transformation Market is segmented into Cloud Service Providers, Colocation Providers, Enterprises. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-user. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-user.

Chapter 07 - Global Data Center Transformation Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Vertical

Based on By Vertical, Data Center Transformation Market is segmented into BFSI, IT & telecommunications, Government & Defence, Energy, Manufacturing, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Vertical. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Vertical.

Chapter 08 - Data Center Transformation Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Data Center Transformation Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Data Center Transformation Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Data Center Transformation Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Data Center Transformation Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Data Center Transformation Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Data Center Transformation Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Data Center Transformation Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Data Center Transformation Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Data Center Transformation Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Data Center Transformation Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Data Center Transformation Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Data Center Transformation Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Data Center Transformation Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Data Center Transformation Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Service portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are IBM Corporation, Cisco Systems, Inc., and Dell EMC (Dell Inc.).

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Data Center Transformation Market.





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Table of Contents

1. Executive Summary | Data Center Transformation Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Service Types

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Service Types, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Service Types, 2023 to 2033

5.3.1. Automation Service Types

5.3.2. Optimization Service Types

5.3.3. Consolidation Service Types

5.3.4. Infrastructure Management Service Types

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Service Types, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Service Types, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Tier Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Tier Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Tier Type, 2023 to 2033

6.3.1. Tier 1

6.3.2. Tier 2

6.3.3. Tier 3

6.3.4. Tier 4

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Tier Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Tier Type, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-Use

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By End-Use , 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By End-Use , 2023 to 2033

7.3.1. IT & Telecom

7.3.2. BFSI

7.3.3. Healthcare

7.3.4. Energy

7.3.5. Manufacturing

7.3.6. Government

7.3.7. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-Use , 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-Use , 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. South Asia

8.3.5. East Asia

8.3.6. Oceania

8.3.7. Middle East & Africa (MEA)

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. The USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Service Types

9.2.3. By Tier Type

9.2.4. By End-Use

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Service Types

9.3.3. By Tier Type

9.3.4. By End-Use

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Service Types

10.2.3. By Tier Type

10.2.4. By End-Use

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Service Types

10.3.3. By Tier Type

10.3.4. By End-Use

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. United Kingdom (UK)

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Service Types

11.2.3. By Tier Type

11.2.4. By End-Use

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Service Types

11.3.3. By Tier Type

11.3.4. By End-Use

11.4. Key Takeaways

12. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. India

12.2.1.2. Malaysia

12.2.1.3. Singapore

12.2.1.4. Thailand

12.2.1.5. Rest of South Asia

12.2.2. By Service Types

12.2.3. By Tier Type

12.2.4. By End-Use

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Service Types

12.3.3. By Tier Type

12.3.4. By End-Use

12.4. Key Takeaways

13. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.2. By Service Types

13.2.3. By Tier Type

13.2.4. By End-Use

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Service Types

13.3.3. By Tier Type

13.3.4. By End-Use

13.4. Key Takeaways

14. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. Australia

14.2.1.2. New Zealand

14.2.2. By Service Types

14.2.3. By Tier Type

14.2.4. By End-Use

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Service Types

14.3.3. By Tier Type

14.3.4. By End-Use

14.4. Key Takeaways

15. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. South Africa

15.2.1.3. Israel

15.2.1.4. Rest of MEA

15.2.2. By Service Types

15.2.3. By Tier Type

15.2.4. By End-Use

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Service Types

15.3.3. By Tier Type

15.3.4. By End-Use

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Market Analysis

16.1. USA

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2022

16.1.2.1. By Service Types

16.1.2.2. By Tier Type

16.1.2.3. By End-Use

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2022

16.2.2.1. By Service Types

16.2.2.2. By Tier Type

16.2.2.3. By End-Use

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2022

16.3.2.1. By Service Types

16.3.2.2. By Tier Type

16.3.2.3. By End-Use

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2022

16.4.2.1. By Service Types

16.4.2.2. By Tier Type

16.4.2.3. By End-Use

16.5. Germany

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2022

16.5.2.1. By Service Types

16.5.2.2. By Tier Type

16.5.2.3. By End-Use

16.6. UK

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2022

16.6.2.1. By Service Types

16.6.2.2. By Tier Type

16.6.2.3. By End-Use

16.7. France

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2022

16.7.2.1. By Service Types

16.7.2.2. By Tier Type

16.7.2.3. By End-Use

16.8. Spain

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2022

16.8.2.1. By Service Types

16.8.2.2. By Tier Type

16.8.2.3. By End-Use

16.9. Italy

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2022

16.9.2.1. By Service Types

16.9.2.2. By Tier Type

16.9.2.3. By End-Use

16.10. India

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2022

16.10.2.1. By Service Types

16.10.2.2. By Tier Type

16.10.2.3. By End-Use

16.11. Malaysia

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2022

16.11.2.1. By Service Types

16.11.2.2. By Tier Type

16.11.2.3. By End-Use

16.12. Singapore

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2022

16.12.2.1. By Service Types

16.12.2.2. By Tier Type

16.12.2.3. By End-Use

16.13. Thailand

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2022

16.13.2.1. By Service Types

16.13.2.2. By Tier Type

16.13.2.3. By End-Use

16.14. China

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2022

16.14.2.1. By Service Types

16.14.2.2. By Tier Type

16.14.2.3. By End-Use

16.15. Japan

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2022

16.15.2.1. By Service Types

16.15.2.2. By Tier Type

16.15.2.3. By End-Use

16.16. South Korea

16.16.1. Pricing Analysis

16.16.2. Market Share Analysis, 2022

16.16.2.1. By Service Types

16.16.2.2. By Tier Type

16.16.2.3. By End-Use

16.17. Australia

16.17.1. Pricing Analysis

16.17.2. Market Share Analysis, 2022

16.17.2.1. By Service Types

16.17.2.2. By Tier Type

16.17.2.3. By End-Use

16.18. New Zealand

16.18.1. Pricing Analysis

16.18.2. Market Share Analysis, 2022

16.18.2.1. By Service Types

16.18.2.2. By Tier Type

16.18.2.3. By End-Use

16.19. GCC Countries

16.19.1. Pricing Analysis

16.19.2. Market Share Analysis, 2022

16.19.2.1. By Service Types

16.19.2.2. By Tier Type

16.19.2.3. By End-Use

16.20. South Africa

16.20.1. Pricing Analysis

16.20.2. Market Share Analysis, 2022

16.20.2.1. By Service Types

16.20.2.2. By Tier Type

16.20.2.3. By End-Use

16.21. Israel

16.21.1. Pricing Analysis

16.21.2. Market Share Analysis, 2022

16.21.2.1. By Service Types

16.21.2.2. By Tier Type

16.21.2.3. By End-Use

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Service Types

17.3.3. By Tier Type

17.3.4. By End-Use

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. IBM Corporation

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.2. Cisco Systems, Inc.

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.3. Dell EMC

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.4. Microsoft Corporation

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.5. Schneider Electric SE

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.6. HCL Technologies

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.7. Cognizant

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.8. Accenture

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.9. Atos

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.10. Wipro

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

18.1.11. Bytes Technology Group

18.1.11.1. Overview

18.1.11.2. Product Portfolio

18.1.11.3. Profitability by Market Segments

18.1.11.4. Sales Footprint

18.1.11.5. Strategy Overview

18.1.11.5.1. Marketing Strategy

18.1.12. General Datatech

18.1.12.1. Overview

18.1.12.2. Product Portfolio

18.1.12.3. Profitability by Market Segments

18.1.12.4. Sales Footprint

18.1.12.5. Strategy Overview

18.1.12.5.1. Marketing Strategy

18.1.13. Insight Enterprise

18.1.13.1. Overview

18.1.13.2. Product Portfolio

18.1.13.3. Profitability by Market Segments

18.1.13.4. Sales Footprint

18.1.13.5. Strategy Overview

18.1.13.5.1. Marketing Strategy

18.1.14. Tech Mahindra

18.1.14.1. Overview

18.1.14.2. Product Portfolio

18.1.14.3. Profitability by Market Segments

18.1.14.4. Sales Footprint

18.1.14.5. Strategy Overview

18.1.14.5.1. Marketing Strategy

18.1.15. NTT Communications

18.1.15.1. Overview

18.1.15.2. Product Portfolio

18.1.15.3. Profitability by Market Segments

18.1.15.4. Sales Footprint

18.1.15.5. Strategy Overview

18.1.15.5.1. Marketing Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

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