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慢性難治性咳嗽治療市場


Chronic Refractory Cough Treatment Market

慢性難治性咳嗽治療薬市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した慢性難治性咳嗽治療に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供し... もっと見る

 

 

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サマリー

慢性難治性咳嗽治療薬市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した慢性難治性咳嗽治療に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

薬剤クラス別

- 抗生物質
- 鬱血除去薬
- 副腎皮質ステロイド
- 抗ヒスタミン薬
- 酸ブロッカー
- その他

投与経路別

- 経口
- 経鼻
- 非経口
- その他

流通チャネル別

- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

慢性難治性咳嗽治療市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー検査システムのFMI分析および推奨事項が含まれます。

第01章 市場概要

本章では、慢性難治性咳嗽治療市場の詳細なセグメンテーションと定義を紹介し、車両レーダー検査システムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、読者が慢性難治性咳嗽治療市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場スコープ、分類学、および制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、薬剤クラス別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 慢性難治性咳嗽治療剤の世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(92億米ドル)および数量(6.39%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 慢性難治性咳嗽治療の世界市場:価格分析

薬効分類別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 慢性難治性咳嗽治療薬の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:薬効クラス別

薬剤クラス別に、慢性難治性咳嗽治療薬市場は抗生物質、鬱血除去薬、副腎皮質ステロイド、抗ヒスタミン薬、酸遮断薬、その他に区分されます。また、上記の薬効別クラスについて、金額予測と前年比成長率の比較も行います。

第06章 慢性難治性咳嗽治療の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:投与経路別

慢性難治性咳嗽治療薬市場は投与経路別に、経口剤、経鼻剤、非経口剤、その他に区分されます。また、本セクションでは、投与経路別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の投与経路別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 慢性難治性咳嗽治療剤の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、慢性難治性咳嗽治療薬市場は病院薬局、小売薬局、オンライン薬局に区分されます。また、流通チャネル別に市場魅力度分析を提供します。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 慢性難治性咳嗽治療薬市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に慢性難治性咳嗽治療薬市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測および前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米の慢性難治性咳嗽治療薬市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの慢性難治性咳嗽治療市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の慢性難治性咳嗽治療市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の慢性難治性咳嗽治療薬市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における慢性難治性咳嗽治療市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの慢性難治性咳嗽治療薬市場分析 2018ー2022年および予測 2023ー2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における慢性難治性咳嗽治療市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの慢性難治性咳嗽治療薬市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における慢性難治性咳嗽治療市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカの慢性難治性咳嗽治療薬市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における慢性難治性咳嗽治療市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の慢性難治性咳嗽治療薬市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において慢性難治性咳嗽治療薬市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、上位企業の企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、薬効別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Bayer AG、Sun Pharmaceutical Industries Ltd、Aurobindo Pharma Ltd、Mylan N.V.、GSK Plc.、Hikma Pharmaceuticals Plc.、AstraZeneca Plc.、Bausch Health、Novartis AG、Cipla Inc.、Glenmark Pharmaceuticals Ltd.、Teva Pharmaceutical Industries Ltd.、Alitair Pharmaceuticals、NeRRe Therapeutics、Amneal Pharmaceuticals Inc.

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。

第19章 調査方法

この章では、慢性難治性咳嗽治療市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査手法を読者に理解していただきます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|慢性難治性咳嗽治療薬市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:薬物クラス別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの薬剤クラス別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.薬剤クラス別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.抗生物質

5.3.2.鬱血除去薬

5.3.3.副腎皮質ステロイド

5.3.4.抗ヒスタミン薬

5.3.5.酸ブロッカー

5.3.6.その他

5.4.薬剤クラス別前年比成長動向分析(2018~2022年

5.5.薬物クラス別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.投与経路別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの投与経路別過去市場規模金額(百万米ドル)分析

6.3.投与経路別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.経口剤

6.3.2.鼻腔

6.3.3.非経口

6.3.4.その他

6.4.2018年から2022年までの投与経路別前年比成長動向分析

6.5.投与経路別の絶対価格機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)分析

7.3.流通チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.病院薬局

7.3.2.小売薬局

7.3.3.オンライン薬局

7.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.南アジア

8.3.5.東アジア

8.3.6.オセアニア

8.3.7.中東・アフリカ(MEA)

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.薬剤クラス別

9.2.3.投与経路別

9.2.4.流通経路別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.薬剤クラス別

9.3.3.投与経路別

9.3.4.流通経路別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.薬剤クラス別

10.2.3.投与経路別

10.2.4.流通経路別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.薬剤クラス別

10.3.3.投与経路別

10.3.4.流通経路別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.薬剤クラス別

11.2.3.投与経路別

11.2.4.流通経路別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.薬剤クラス別

11.3.3.投与経路別

11.3.4.流通経路別

11.4.主要項目

12.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.インド

12.2.1.2.マレーシア

12.2.1.3.シンガポール

12.2.1.4.タイ

12.2.1.5.その他の南アジア

12.2.2.薬剤クラス別

12.2.3.投与経路別

12.2.4.流通経路別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.薬剤クラス別

12.3.3.投与経路別

12.3.4.流通経路別

12.4.主要項目

13.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.2.薬剤クラス別

13.2.3.投与経路別

13.2.4.流通経路別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.薬剤クラス別

13.3.3.投与経路別

13.3.4.流通経路別

13.4.主要項目

14.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.オーストラリア

14.2.1.2.ニュージーランド

14.2.2.薬効分類別

14.2.3.投与経路別

14.2.4.流通経路別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.薬剤クラス別

14.3.3.投与経路別

14.3.4.流通経路別

14.4.主要項目

15.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.南アフリカ

15.2.1.3.イスラエル

15.2.1.4.その他のMEA諸国

15.2.2.薬剤クラス別

15.2.3.投与経路別

15.2.4.流通経路別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.薬剤クラス別

15.3.3.投与経路別

15.3.4.流通経路別

15.4.主要項目

16.主要国市場分析

16.1.米国

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析、2022年

16.1.2.1.薬剤クラス別

16.1.2.2.投与経路別

16.1.2.3.流通経路別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析、2022年

16.2.2.1.薬剤クラス別

16.2.2.2.投与経路別

16.2.2.3.流通経路別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析、2022年

16.3.2.1.薬剤クラス別

16.3.2.2.投与経路別

16.3.2.3.流通経路別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析、2022年

16.4.2.1.薬剤クラス別

16.4.2.2.投与経路別

16.4.2.3.流通経路別

16.5.ドイツ

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2022年

16.5.2.1.薬剤クラス別

16.5.2.2.投与経路別

16.5.2.3.流通経路別

16.6.イギリス

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析、2022年

16.6.2.1.薬剤クラス別

16.6.2.2.投与経路別

16.6.2.3.流通経路別

16.7.フランス

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析、2022年

16.7.2.1.薬剤クラス別

16.7.2.2.投与経路別

16.7.2.3.流通経路別

16.8.スペイン

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2022年

16.8.2.1.薬剤クラス別

16.8.2.2.投与経路別

16.8.2.3.流通経路別

16.9.イタリア

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2022年

16.9.2.1.薬剤クラス別

16.9.2.2.投与経路別

16.9.2.3.流通経路別

16.10.インド

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2022年

16.10.2.1.薬剤クラス別

16.10.2.2.投与経路別

16.10.2.3.流通経路別

16.11.マレーシア

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2022年

16.11.2.1.薬剤クラス別

16.11.2.2.投与経路別

16.11.2.3.流通経路別

16.12.シンガポール

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2022年

16.12.2.1.薬剤クラス別

16.12.2.2.投与経路別

16.12.2.3.流通経路別

16.13.タイ

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2022年

16.13.2.1.薬剤クラス別

16.13.2.2.投与経路別

16.13.2.3.流通経路別

16.14.中国

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析、2022年

16.14.2.1.薬剤クラス別

16.14.2.2.投与経路別

16.14.2.3.流通経路別

16.15.日本

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2022年

16.15.2.1.薬剤クラス別

16.15.2.2.投与経路別

16.15.2.3.流通経路別

16.16.韓国

16.16.1.価格分析

16.16.2.市場シェア分析、2022年

16.16.2.1.薬剤クラス別

16.16.2.2.投与経路別

16.16.2.3.流通経路別

16.17.オーストラリア

16.17.1.価格分析

16.17.2.市場シェア分析、2022年

16.17.2.1.薬剤クラス別

16.17.2.2.投与経路別

16.17.2.3.流通経路別

16.18.ニュージーランド

16.18.1.価格分析

16.18.2.市場シェア分析、2022年

16.18.2.1.薬剤クラス別

16.18.2.2.投与経路別

16.18.2.3.流通経路別

16.19.GCC諸国

16.19.1.価格分析

16.19.2.市場シェア分析、2022年

16.19.2.1.薬剤クラス別

16.19.2.2.投与経路別

16.19.2.3.流通経路別

16.20.南アフリカ

16.20.1.価格分析

16.20.2.市場シェア分析、2022年

16.20.2.1.薬剤クラス別

16.20.2.2.投与経路別

16.20.2.3.流通経路別

16.21.イスラエル

16.21.1.価格分析

16.21.2.市場シェア分析、2022年

16.21.2.1.薬剤クラス別

16.21.2.2.投与経路別

16.21.2.3.流通経路別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.薬剤クラス別

17.3.3.投与経路別

17.3.4.流通経路別

18.競合分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.バイエル

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別の収益性

18.1.1.4.販売拠点

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ社

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別の収益性

18.1.2.4.販売拠点

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.オーロビンド・ファーマ社

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別の収益性

18.1.3.4.販売拠点

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.マイランN.V.

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別収益性

18.1.4.4.販売拠点

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.グラクソ・スミスクライン

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性

18.1.5.4.販売拠点

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.ヒグマ・ファーマシューティカルズ

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性

18.1.6.4.販売拠点

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.アストラゼネカ

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性

18.1.7.4.販売拠点

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.ボシュ・ヘルス

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性

18.1.8.4.販売拠点

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.ノバルティスAG

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性

18.1.9.4.販売拠点

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.シプラ社

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別の収益性

18.1.10.4.販売拠点

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

18.1.11.グレンマーク社

18.1.11.1.概要

18.1.11.2.製品ポートフォリオ

18.1.11.3.市場セグメント別収益性

18.1.11.4.販売拠点

18.1.11.5.戦略の概要

18.1.11.5.1.マーケティング戦略

18.1.12.テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ社

18.1.12.1.概要

18.1.12.2.製品ポートフォリオ

18.1.12.3.市場セグメント別の収益性

18.1.12.4.販売拠点

18.1.12.5.戦略の概要

18.1.12.5.1.マーケティング戦略

18.1.13.アリテア製薬

18.1.13.1.概要

18.1.13.2.製品ポートフォリオ

18.1.13.3.市場セグメント別収益性

18.1.13.4.販売拠点

18.1.13.5.戦略の概要

18.1.13.5.1.マーケティング戦略

18.1.14.NeRReセラピューティクス

18.1.14.1.概要

18.1.14.2.製品ポートフォリオ

18.1.14.3.市場セグメント別の収益性

18.1.14.4.販売拠点

18.1.14.5.戦略の概要

18.1.14.5.1.マーケティング戦略

18.1.15.アミリオナル・ファーマシューティカルズ社

18.1.15.1.概要

18.1.15.2.製品ポートフォリオ

18.1.15.3.市場セグメント別収益性

18.1.15.4.販売拠点

18.1.15.5.戦略の概要

18.1.15.5.1.マーケティング戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

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Summary

Chronic Refractory Cough Treatment Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Chronic Refractory Cough Treatment offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Drug Class:

• Antibiotics
• Decongestants
• Corticosteroids
• Antihistamines
• Acid Blockers
• Others

By Route of Administration:

• Oral
• Nasal
• Parenteral
• Others

By Distribution Channel:

• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Chronic Refractory Cough Treatment Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Chronic Refractory Cough Treatment Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Chronic Refractory Cough Treatment Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Drug Class processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Chronic Refractory Cough Treatment Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 9.2 billion) and volume (6.39%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Chronic Refractory Cough Treatment Market - Pricing Analysis

Based on By Drug Class, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Chronic Refractory Cough Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Drug Class

Based on By Drug Class, Chronic Refractory Cough Treatment Market is segmented into Antibiotics, Decongestants, Corticosteroids, Antihistamines, Acid Blockers, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Drug Class.

Chapter 06 - Global Chronic Refractory Cough Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Route of Administration

Based on By Route of Administration, Chronic Refractory Cough Treatment Market is segmented into Oral, Nasal, Parenteral, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Route of Administration. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Route of Administration.

Chapter 07 - Global Chronic Refractory Cough Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Chronic Refractory Cough Treatment Market is segmented into Hospital Pharmacies, Retail Pharmacies, Online Pharmacies. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 08 - Chronic Refractory Cough Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Chronic Refractory Cough Treatment Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Chronic Refractory Cough Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Chronic Refractory Cough Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Chronic Refractory Cough Treatment Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Chronic Refractory Cough Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Chronic Refractory Cough Treatment Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Chronic Refractory Cough Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Chronic Refractory Cough Treatment Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Chronic Refractory Cough Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Chronic Refractory Cough Treatment Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Chronic Refractory Cough Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Chronic Refractory Cough Treatment Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Chronic Refractory Cough Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Chronic Refractory Cough Treatment Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Drug Class portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Bayer AG, Sun Pharmaceutical Industries Ltd, Aurobindo Pharma Ltd, Mylan N.V., GSK Plc., Hikma Pharmaceuticals Plc, AstraZeneca Plc., Bausch Health, Novartis AG, Cipla Inc., Glenmark Pharmaceuticals Ltd., Teva Pharmaceutical Industries Ltd, Alitair Pharmaceuticals, NeRRe Therapeutics, Amneal Pharmaceuticals Inc.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Chronic Refractory Cough Treatment Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Chronic Refractory Cough Treatment Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Drug Class

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Drug Class, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Drug Class, 2023 to 2033

5.3.1. Antibiotics

5.3.2. Decongestants

5.3.3. Corticosteroids

5.3.4. Antihistamines

5.3.5. Acid Blockers

5.3.6. Others

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Drug Class, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Drug Class, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Route of Administration

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Route of Administration, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Route of Administration, 2023 to 2033

6.3.1. Oral

6.3.2. Nasal

6.3.3. Parenteral

6.3.4. Others

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Route of Administration, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Route of Administration, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

7.3.1. Hospital Pharmacies

7.3.2. Retail Pharmacies

7.3.3. Online Pharmacies

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. South Asia

8.3.5. East Asia

8.3.6. Oceania

8.3.7. Middle East & Africa (MEA)

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Drug Class

9.2.3. By Route of Administration

9.2.4. By Distribution Channel

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Drug Class

9.3.3. By Route of Administration

9.3.4. By Distribution Channel

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Drug Class

10.2.3. By Route of Administration

10.2.4. By Distribution Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Drug Class

10.3.3. By Route of Administration

10.3.4. By Distribution Channel

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. UK

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Drug Class

11.2.3. By Route of Administration

11.2.4. By Distribution Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Drug Class

11.3.3. By Route of Administration

11.3.4. By Distribution Channel

11.4. Key Takeaways

12. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. India

12.2.1.2. Malaysia

12.2.1.3. Singapore

12.2.1.4. Thailand

12.2.1.5. Rest of South Asia

12.2.2. By Drug Class

12.2.3. By Route of Administration

12.2.4. By Distribution Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Drug Class

12.3.3. By Route of Administration

12.3.4. By Distribution Channel

12.4. Key Takeaways

13. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.2. By Drug Class

13.2.3. By Route of Administration

13.2.4. By Distribution Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Drug Class

13.3.3. By Route of Administration

13.3.4. By Distribution Channel

13.4. Key Takeaways

14. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. Australia

14.2.1.2. New Zealand

14.2.2. By Drug Class

14.2.3. By Route of Administration

14.2.4. By Distribution Channel

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Drug Class

14.3.3. By Route of Administration

14.3.4. By Distribution Channel

14.4. Key Takeaways

15. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. South Africa

15.2.1.3. Israel

15.2.1.4. Rest of MEA

15.2.2. By Drug Class

15.2.3. By Route of Administration

15.2.4. By Distribution Channel

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Drug Class

15.3.3. By Route of Administration

15.3.4. By Distribution Channel

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Market Analysis

16.1. US

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2022

16.1.2.1. By Drug Class

16.1.2.2. By Route of Administration

16.1.2.3. By Distribution Channel

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2022

16.2.2.1. By Drug Class

16.2.2.2. By Route of Administration

16.2.2.3. By Distribution Channel

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2022

16.3.2.1. By Drug Class

16.3.2.2. By Route of Administration

16.3.2.3. By Distribution Channel

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2022

16.4.2.1. By Drug Class

16.4.2.2. By Route of Administration

16.4.2.3. By Distribution Channel

16.5. Germany

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2022

16.5.2.1. By Drug Class

16.5.2.2. By Route of Administration

16.5.2.3. By Distribution Channel

16.6. UK

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2022

16.6.2.1. By Drug Class

16.6.2.2. By Route of Administration

16.6.2.3. By Distribution Channel

16.7. France

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2022

16.7.2.1. By Drug Class

16.7.2.2. By Route of Administration

16.7.2.3. By Distribution Channel

16.8. Spain

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2022

16.8.2.1. By Drug Class

16.8.2.2. By Route of Administration

16.8.2.3. By Distribution Channel

16.9. Italy

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2022

16.9.2.1. By Drug Class

16.9.2.2. By Route of Administration

16.9.2.3. By Distribution Channel

16.10. India

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2022

16.10.2.1. By Drug Class

16.10.2.2. By Route of Administration

16.10.2.3. By Distribution Channel

16.11. Malaysia

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2022

16.11.2.1. By Drug Class

16.11.2.2. By Route of Administration

16.11.2.3. By Distribution Channel

16.12. Singapore

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2022

16.12.2.1. By Drug Class

16.12.2.2. By Route of Administration

16.12.2.3. By Distribution Channel

16.13. Thailand

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2022

16.13.2.1. By Drug Class

16.13.2.2. By Route of Administration

16.13.2.3. By Distribution Channel

16.14. China

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2022

16.14.2.1. By Drug Class

16.14.2.2. By Route of Administration

16.14.2.3. By Distribution Channel

16.15. Japan

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2022

16.15.2.1. By Drug Class

16.15.2.2. By Route of Administration

16.15.2.3. By Distribution Channel

16.16. South Korea

16.16.1. Pricing Analysis

16.16.2. Market Share Analysis, 2022

16.16.2.1. By Drug Class

16.16.2.2. By Route of Administration

16.16.2.3. By Distribution Channel

16.17. Australia

16.17.1. Pricing Analysis

16.17.2. Market Share Analysis, 2022

16.17.2.1. By Drug Class

16.17.2.2. By Route of Administration

16.17.2.3. By Distribution Channel

16.18. New Zealand

16.18.1. Pricing Analysis

16.18.2. Market Share Analysis, 2022

16.18.2.1. By Drug Class

16.18.2.2. By Route of Administration

16.18.2.3. By Distribution Channel

16.19. GCC Countries

16.19.1. Pricing Analysis

16.19.2. Market Share Analysis, 2022

16.19.2.1. By Drug Class

16.19.2.2. By Route of Administration

16.19.2.3. By Distribution Channel

16.20. South Africa

16.20.1. Pricing Analysis

16.20.2. Market Share Analysis, 2022

16.20.2.1. By Drug Class

16.20.2.2. By Route of Administration

16.20.2.3. By Distribution Channel

16.21. Israel

16.21.1. Pricing Analysis

16.21.2. Market Share Analysis, 2022

16.21.2.1. By Drug Class

16.21.2.2. By Route of Administration

16.21.2.3. By Distribution Channel

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Drug Class

17.3.3. By Route of Administration

17.3.4. By Distribution Channel

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. Bayer AG

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.2. Sun Pharmaceutical Industries Ltd

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.3. Aurobindo Pharma Ltd

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.4. Mylan N.V.

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.5. GlaxoSmithKline

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.6. Hikma Pharmaceuticals Plc

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.7. AstraZeneca

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.8. Bausch Health

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.9. Novartis AG

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.10. Cipla Inc.

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

18.1.11. Glenmark Pharmaceuticals Ltd.

18.1.11.1. Overview

18.1.11.2. Product Portfolio

18.1.11.3. Profitability by Market Segments

18.1.11.4. Sales Footprint

18.1.11.5. Strategy Overview

18.1.11.5.1. Marketing Strategy

18.1.12. Teva Pharmaceutical Industries Ltd

18.1.12.1. Overview

18.1.12.2. Product Portfolio

18.1.12.3. Profitability by Market Segments

18.1.12.4. Sales Footprint

18.1.12.5. Strategy Overview

18.1.12.5.1. Marketing Strategy

18.1.13. Alitair Pharmaceuticals

18.1.13.1. Overview

18.1.13.2. Product Portfolio

18.1.13.3. Profitability by Market Segments

18.1.13.4. Sales Footprint

18.1.13.5. Strategy Overview

18.1.13.5.1. Marketing Strategy

18.1.14. NeRRe Therapeutics

18.1.14.1. Overview

18.1.14.2. Product Portfolio

18.1.14.3. Profitability by Market Segments

18.1.14.4. Sales Footprint

18.1.14.5. Strategy Overview

18.1.14.5.1. Marketing Strategy

18.1.15. AMillioneal Pharmaceuticals, Inc.

18.1.15.1. Overview

18.1.15.2. Product Portfolio

18.1.15.3. Profitability by Market Segments

18.1.15.4. Sales Footprint

18.1.15.5. Strategy Overview

18.1.15.5.1. Marketing Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

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2024/11/07 10:27

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