世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

フッ素入りボトル市場


Fluorinated Bottle Market

フッ素入りボトル市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したフッ素入りボトルに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年4月17日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
196 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

フッ素入りボトル市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したフッ素入りボトルに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

素材別

- ポリエチレン
- ポリプロピレン

容量別

- 5オンス以下
- 5オンス以上15オンス未満
- 15オンス以上

最終用途別

- 化学
- 自動車
- 化粧品・パーソナルケア

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA
レポートチャプター

エグゼクティブサマリー

フッ素入りボトル市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、フッ素入りボトル市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、自動車レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者がフッ素ボトル市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、材料別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 フッ素入りボトルの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(369億米ドル)および数量(4.2%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 フッ素入りボトルの世界市場:価格分析

材料別に、価格分析の章では、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含みます。

第05章 フッ素入りボトルの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:材料別

素材別では、フッ素入りボトル市場はポリエチレン、ポリプロピレンに区分される。また、上記の材料別について、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第06章 フッ素入りボトルの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:容量別

容量別に、フッ素入りボトル市場は5オンス未満、5オンスから15オンス、15オンス以上に区分されます。また、容量別に基づく市場魅力度分析も提供しています。上記の容量別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第07章 フッ素入りボトルの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:最終用途別

最終用途別に、フッ素入りボトル市場は化学、自動車、化粧品・パーソナルケアに区分されます。また、「最終用途別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の最終用途別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 フッ素入りボトル市場分析 2018-2022年および地域別予測 2023-2033年

地域別に、フッ素入りボトル市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米フッ素ボトル市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカのフッ素入りボトル市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のフッ素ボトル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州のフッ素入りボトル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるフッ素ボトル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのフッ素入りボトル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるフッ素ボトル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのフッ素入りボトル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるフッ素ボトル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカのフッ素入りボトル市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるフッ素ボトル市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のフッ素入りボトル市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

この章では、世界の主要国でフッ素入りボトル市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

この章では、企業概要、企業の素材別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、MJS PACKAGING、CL SMITH、Cole Parmer、Thermo Fisher Scientific、VWR International、Semadeni AG、Savillex、Fidel Fillaud、IPACKCHEM Group、Sanplatec Groupなどである。

第18章 前提条件と略語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定のリストが含まれる。

第19章 調査方法

この章では、フッ素入りボトル市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。



ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|フッ素ボトル市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.コビッド19の影響

3.2.1.楽観シナリオにおける需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.マクロ要因と予測要因

3.4.バリューチェーン分析

3.4.1.利益率分析

3.4.2.原材料サプライヤー

3.4.3.メーカー、卸売業者、流通業者

3.4.4.最終用途/顧客

3.5.地域の親市場展望

3.6.生産と消費の統計

3.7.世界平均価格分析ベンチマーク

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(10億米ドル)と数量(台数)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(10億米ドル)&数量(台数)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:材料別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの材料別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(本)分析

5.3.材料別の現在および将来の市場規模金額(10億米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.ポリエチレン

5.3.2.ポリプロピレン

5.4.素材別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.材料別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.容量別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの過去の容量別市場規模金額(億米ドル)&数量(台)分析

6.3.生産能力別の現在および将来の市場規模金額(10億米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.5オンス以下

6.3.2.5オンス以上15オンス未満

6.3.3.15オズ以上

6.4.2018年から2022年までの容量別前年比成長トレンド分析

6.5.容量別の絶対価格機会分析、2023~2033年

7.最終用途別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までのエンドユース別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台)分析

7.3.最終用途別の現在および将来の市場規模金額(10億米ドル)&数量(台数)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.化学

7.3.2.自動車

7.3.3.化粧品・パーソナルケア

7.4.最終用途別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.最終用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに / 主な調査結果

8.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台)分析

8.3.地域別の現在および将来の市場規模金額(10億米ドル)&数量(台数)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.東アジア

8.3.5.南アジア

8.3.6.オセアニア

8.3.7.中東・アフリカ(MEA)

8.4.市場魅力度分析(地域別

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台数)推移分析、2018~2022年

9.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(台数)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.素材別

9.2.3.容量別

9.2.4.最終用途別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.素材別

9.3.3.容量別

9.3.4.最終用途別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台数)推移分析、2018~2022年

10.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(台数)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.アルゼンチン

10.2.1.4.チリ

10.2.1.5.ペルー

10.2.1.6.その他のラテンアメリカ

10.2.2.素材別

10.2.3.容量別

10.2.4.最終用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.素材別

10.3.3.容量別

10.3.4.最終用途別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(ユニット)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(台数)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イタリア

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.イギリス

11.2.1.5.スペイン

11.2.1.6.ベネルクス

11.2.1.7.北欧

11.2.1.8.ロシア

11.2.1.9.ポーランド

11.2.1.10.その他のヨーロッパ

11.2.2.素材別

11.2.3.容量別

11.2.4.最終用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.素材別

11.3.3.容量別

11.3.4.最終用途別

11.4.主要項目

12.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)・数量(台数)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(台数)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.2.素材別

12.2.3.容量別

12.2.4.最終用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.素材別

12.3.3.容量別

12.3.4.最終用途別

12.4.主要項目

13.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

13.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台数)推移分析、2018~2022年

13.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(台数)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.インド

13.2.1.2.タイ

13.2.1.3.マレーシア

13.2.1.4.インドネシア

13.2.1.5.その他の南アジア

13.2.2.素材別

13.2.3.容量別

13.2.4.最終用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.素材別

13.3.3.容量別

13.3.4.最終用途別

13.4.主要項目

14.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

14.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台数)推移分析、2018~2022年

14.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(台数)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.オーストラリア

14.2.1.2.ニュージーランド

14.2.2.素材別

14.2.3.容量別

14.2.4.最終用途別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.素材別

14.3.3.容量別

14.3.4.最終用途別

14.4.主要項目

15.中東・アフリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年:国別

15.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台数)推移分析、2018~2022年

15.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(台数)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.トルコ

15.2.1.3.北アフリカ

15.2.1.4.南アフリカ

15.2.1.5.その他のMEA

15.2.2.素材別

15.2.3.容量別

15.2.4.最終用途別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.素材別

15.3.3.容量別

15.3.4.最終用途別

15.4.主要項目

16.フッ素入りボトルの国別市場分析

16.1.米国

16.1.1.市場シェア分析、2023年

16.1.2.素材別

16.1.3.容量別

16.1.4.最終用途別

16.2.カナダ

16.2.1.市場シェア分析、2023年

16.2.2.材料別

16.2.3.容量別

16.2.4.最終用途別

16.3.ブラジル

16.3.1.市場シェア分析、2023年

16.3.2.素材別

16.3.3.容量別

16.3.4.最終用途別

16.4.メキシコ

16.4.1.市場シェア分析(2023年

16.4.2.素材別

16.4.3.容量別

16.4.4.最終用途別

16.5.ドイツ

16.5.1.市場シェア分析、2023年

16.5.2.素材別

16.5.3.容量別

16.5.4.最終用途別

16.6.イタリア

16.6.1.市場シェア分析、2023年

16.6.2.素材別

16.6.3.容量別

16.6.4.最終用途別

16.7.フランス

16.7.1.市場シェア分析、2023年

16.7.2.素材別

16.7.3.容量別

16.7.4.最終用途別

16.8.スペイン

16.8.1.市場シェア分析、2023年

16.8.2.材料別

16.8.3.容量別

16.8.4.最終用途別

16.9.イギリス

16.9.1.市場シェア分析、2023年

16.9.2.素材別

16.9.3.容量別

16.9.4.最終用途別

16.10.ロシア

16.10.1.市場シェア分析、2023年

16.10.2.材料別

16.10.3.容量別

16.10.4.最終用途別

16.11.中国

16.11.1.市場シェア分析(2023年

16.11.2.素材別

16.11.3.容量別

16.11.4.最終用途別

16.12.日本

16.12.1.市場シェア分析、2023年

16.12.2.素材別

16.12.3.容量別

16.12.4.最終用途別

16.13.インド

16.13.1.市場シェア分析、2023年

16.13.2.材料別

16.13.3.容量別

16.13.4.最終用途別

16.14.GCC諸国

16.14.1.市場シェア分析、2023年

16.14.2.素材別

16.14.3.容量別

16.14.4.最終用途別

16.15.オーストラリア

16.15.1.市場シェア分析、2023年

16.15.2.素材別

16.15.3.容量別

16.15.4.最終用途別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.製品ポートフォリオ別

18.競合分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.MJSパッケージング

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別収益性(素材/容量/最終用途/地域)

18.1.1.4.販売フットプリント

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.1.5.2.製品戦略

18.1.1.5.3.チャネル戦略

18.1.2.CL SMITH

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別収益性(素材/容量/最終用途/地域)

18.1.2.4.販売フットプリント

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.5.2.製品戦略

18.1.2.5.3.チャネル戦略

18.1.3.コール・パーマー

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別収益性(素材/容量/最終用途/地域)

18.1.3.4.販売フットプリント

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.5.2.製品戦略

18.1.3.5.3.チャネル戦略

18.1.4.サーモフィッシャーサイエンティフィック

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別収益性(素材/容量/最終用途/地域)

18.1.4.4.販売フットプリント

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.5.2.製品戦略

18.1.4.5.3.チャネル戦略

18.1.5.VWRインターナショナル

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性(素材/容量/最終用途/地域)

18.1.5.4.販売フットプリント

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.5.2.製品戦略

18.1.5.5.3.チャネル戦略

18.1.6.セマデニAG

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性(素材/容量/最終用途/地域)

18.1.6.4.販売フットプリント

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.5.2.製品戦略

18.1.6.5.3.チャネル戦略

18.1.7.サヴィレックス

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性(素材/容量/最終用途/地域)

18.1.7.4.販売フットプリント

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.5.2.製品戦略

18.1.7.5.3.チャネル戦略

18.1.8.フィデル・フィロー

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性(素材/容量/最終用途/地域)

18.1.8.4.販売フットプリント

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.5.2.製品戦略

18.1.8.5.3.チャネル戦略

18.1.9.IPACKCHEMグループ

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性(素材/容量/最終用途/地域)

18.1.9.4.販売フットプリント

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.5.2.製品戦略

18.1.9.5.3.チャネル戦略

18.1.10.サンプラテックグループ

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別収益性(素材/容量/最終用途/地域)

18.1.10.4.販売フットプリント

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.5.2.製品戦略

18.1.10.5.3.チャネル戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Fluorinated Bottles Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Fluorinated Bottles offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Material:

• Polyethylene
• Polypropylene

By Capacity:

• Below 5 Oz
• 5 Oz to 15 Oz
• More than 15 Oz

By End Use:

• Chemical
• Automotive
• Cosmetics & Personal Care

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA
Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Fluorinated Bottles Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Fluorinated Bottles Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Fluorinated Bottles Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Material processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Fluorinated Bottles Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 36.9 billion) and volume (4.2%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Fluorinated Bottles Market - Pricing Analysis

Based on By Material, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Fluorinated Bottles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Material

Based on By Material, Fluorinated Bottles Market is segmented into Polyethylene, Polypropylene. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material.

Chapter 06 - Global Fluorinated Bottles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Capacity

Based on By Capacity, Fluorinated Bottles Market is segmented into Below 5 Oz, 5 Oz to 15 Oz, More than 15 Oz. This section also offers market attractiveness analysis based on By Capacity. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Capacity.

Chapter 07 - Global Fluorinated Bottles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End Use

Based on By End Use, Fluorinated Bottles Market is segmented into Chemical, Automotive, Cosmetics & Personal Care. This section also offers market attractiveness analysis based on By End Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Use.

Chapter 08 - Fluorinated Bottles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Fluorinated Bottles Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Fluorinated Bottles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Fluorinated Bottles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Fluorinated Bottles Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Fluorinated Bottles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Fluorinated Bottles Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Fluorinated Bottles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Fluorinated Bottles Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Fluorinated Bottles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Fluorinated Bottles Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Fluorinated Bottles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Fluorinated Bottles Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Fluorinated Bottles Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Fluorinated Bottles Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Material portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are MJS PACKAGING, CL SMITH, Cole Parmer, Thermo Fisher Scientific, VWR International, Semadeni AG, Savillex, Fidel Fillaud, IPACKCHEM Group, Sanplatec Group

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Fluorinated Bottles Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Fluorinated Bottle Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Impact of Covid-19

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Macro Factors and Forecast Factors

3.4. Value Chain Analysis

3.4.1. Profit Margin Analysis

3.4.2. Raw Material Suppliers

3.4.3. Manufacturers, Wholesalers, and Distributors

3.4.4. End Use/Customers

3.5. Regional Parent Market Outlook

3.6. Production and Consumption Statistics

3.7. Global Average Pricing Analysis Benchmark

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis by Material, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis and Forecast by Material, 2023 to 2033

5.3.1. Polyethylene

5.3.2. Polypropylene

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Material, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Material, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Capacity

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis by Capacity, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis and Forecast by Capacity, 2023 to 2033

6.3.1. Below 5 Oz

6.3.2. 5 Oz to 15 Oz

6.3.3. More than 15 Oz

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Capacity, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Capacity, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis by End Use, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis and Forecast by End Use, 2023 to 2033

7.3.1. Chemical

7.3.2. Automotive

7.3.3. Cosmetics & Personal Care

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by End Use, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis by End Use, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis by Region, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis and Forecast by Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. East Asia

8.3.5. South Asia

8.3.6. Oceania

8.3.7. Middle East and Africa (MEA)

8.4. Market Attractiveness Analysis, by Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Material

9.2.3. By Capacity

9.2.4. By End Use

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Material

9.3.3. By Capacity

9.3.4. By End Use

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Argentina

10.2.1.4. Chile

10.2.1.5. Peru

10.2.1.6. Rest of Latin America

10.2.2. By Material

10.2.3. By Capacity

10.2.4. By End Use

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Material

10.3.3. By Capacity

10.3.4. By End Use

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. Italy

11.2.1.3. France

11.2.1.4. The United Kingdom

11.2.1.5. Spain

11.2.1.6. BENELUX

11.2.1.7. Nordic

11.2.1.8. Russia

11.2.1.9. Poland

11.2.1.10. Rest of Europe

11.2.2. By Material

11.2.3. By Capacity

11.2.4. By End Use

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Material

11.3.3. By Capacity

11.3.4. By End Use

11.4. Key Takeaways

12. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.2. By Material

12.2.3. By Capacity

12.2.4. By End Use

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Material

12.3.3. By Capacity

12.3.4. By End Use

12.4. Key Takeaways

13. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. India

13.2.1.2. Thailand

13.2.1.3. Malaysia

13.2.1.4. Indonesia

13.2.1.5. Rest of South Asia

13.2.2. By Material

13.2.3. By Capacity

13.2.4. By End Use

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Material

13.3.3. By Capacity

13.3.4. By End Use

13.4. Key Takeaways

14. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1.By Country

14.2.1.1. Australia

14.2.1.2. New Zealand

14.2.2. By Material

14.2.3. By Capacity

14.2.4. By End Use

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Material

14.3.3. By Capacity

14.3.4. By End Use

14.4. Key Takeaways

15. Middle East & Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. Turkey

15.2.1.3. Northern Africa

15.2.1.4. South Africa

15.2.1.5. Rest of MEA

15.2.2. By Material

15.2.3. By Capacity

15.2.4. By End Use

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Material

15.3.3. By Capacity

15.3.4. By End Use

15.4. Key Takeaways

16. Country-wise Fluorinated Bottles Market Analysis

16.1. United States (USA)

16.1.1. Market Share Analysis, 2023

16.1.2. By Material

16.1.3. By Capacity

16.1.4. By End Use

16.2. Canada

16.2.1. Market Share Analysis, 2023

16.2.2. By Material

16.2.3. By Capacity

16.2.4. By End Use

16.3. Brazil

16.3.1. Market Share Analysis, 2023

16.3.2. By Material

16.3.3. By Capacity

16.3.4. By End Use

16.4. Mexico

16.4.1. Market Share Analysis, 2023

16.4.2. By Material

16.4.3. By Capacity

16.4.4. By End Use

16.5. Germany

16.5.1. Market Share Analysis, 2023

16.5.2. By Material

16.5.3. By Capacity

16.5.4. By End Use

16.6. Italy

16.6.1. Market Share Analysis, 2023

16.6.2. By Material

16.6.3. By Capacity

16.6.4. By End Use

16.7. France

16.7.1. Market Share Analysis, 2023

16.7.2. By Material

16.7.3. By Capacity

16.7.4. By End Use

16.8. Spain

16.8.1. Market Share Analysis, 2023

16.8.2. By Material

16.8.3. By Capacity

16.8.4. By End Use

16.9. The United Kingdom

16.9.1. Market Share Analysis, 2023

16.9.2. By Material

16.9.3. By Capacity

16.9.4. By End Use

16.10. Russia

16.10.1. Market Share Analysis, 2023

16.10.2. By Material

16.10.3. By Capacity

16.10.4. By End Use

16.11. China

16.11.1. Market Share Analysis, 2023

16.11.2. By Material

16.11.3. By Capacity

16.11.4. By End Use

16.12. Japan

16.12.1. Market Share Analysis, 2023

16.12.2. By Material

16.12.3. By Capacity

16.12.4. By End Use

16.13. India

16.13.1. Market Share Analysis, 2023

16.13.2. By Material

16.13.3. By Capacity

16.13.4. By End Use

16.14. GCC Countries

16.14.1. Market Share Analysis, 2023

16.14.2. By Material

16.14.3. By Capacity

16.14.4. By End Use

16.15. Australia

16.15.1. Market Share Analysis, 2023

16.15.2. By Material

16.15.3. By Capacity

16.15.4. By End Use

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Region

17.3.2. By Product Portfolio

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. MJS PACKAGING

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments (Material/Capacity/End Use/Region)

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.1.5.2. Product Strategy

18.1.1.5.3. Channel Strategy

18.1.2. CL SMITH

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments (Material/Capacity/End Use/Region)

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.2.5.2. Product Strategy

18.1.2.5.3. Channel Strategy

18.1.3. Cole Parmer

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments (Material/Capacity/End Use/Region)

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.3.5.2. Product Strategy

18.1.3.5.3. Channel Strategy

18.1.4. Thermo Fisher Scientific

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments (Material/Capacity/End Use/Region)

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.4.5.2. Product Strategy

18.1.4.5.3. Channel Strategy

18.1.5. VWR International

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments (Material/Capacity/End Use/Region)

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.5.5.2. Product Strategy

18.1.5.5.3. Channel Strategy

18.1.6. Semadeni AG

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments (Material/Capacity/End Use/Region)

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.6.5.2. Product Strategy

18.1.6.5.3. Channel Strategy

18.1.7. Savillex

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments (Material/Capacity/End Use/Region)

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.7.5.2. Product Strategy

18.1.7.5.3. Channel Strategy

18.1.8. Fidel Fillaud

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments (Material/Capacity/End Use/Region)

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.8.5.2. Product Strategy

18.1.8.5.3. Channel Strategy

18.1.9. IPACKCHEM Group

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments (Material/Capacity/End Use/Region)

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.9.5.2. Product Strategy

18.1.9.5.3. Channel Strategy

18.1.10. Sanplatec Group

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments (Material/Capacity/End Use/Region)

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

18.1.10.5.2. Product Strategy

18.1.10.5.3. Channel Strategy

19. Assumptions and Acronyms Used

20. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(電子部品/半導体)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/19 10:26

155.48 円

165.11 円

199.74 円

ページTOPに戻る