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音声アシスタント市場


Voice Assistants Market

音声アシスタント市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価 FMIが発行した音声アシスタントに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供していま... もっと見る

 

 

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サマリー

音声アシスタント市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価

FMIが発行した音声アシスタントに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

技術別

- 音声認識技術
- Iotテクノロジー
- 自然言語処理
- その他

用途別

- 企業オフィス
- 住宅用途
- 学校、大学などの施設分野
- その他

地域別

- 北米
- 中南米
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 日本を除くアジア太平洋 (APEJ)
- 日本
- 中東・アフリカ

チャプター

エグゼクティブサマリー

音声アシスタント市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨も含まれています。

第01章 市場概要

本章では、音声アシスタント市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、音声アシスタント市場レポートの市場範囲を読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、技術別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易普及率、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 音声アシスタントの世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2021年)、現在および将来の市場価値(4,329.0百万米ドル)および数量(19%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 音声アシスタントの世界市場:価格分析

価格分析の章では、技術別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などを掲載しています。

第05章 音声アシスタントの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:技術別

音声アシスタント市場は技術別に、音声認識技術、Iot技術、自然言語処理、その他に区分される。また、上記の技術別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 音声アシスタントの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:エンドユースアプリケーション別

音声アシスタント市場は、エンドユーズアプリケーション別に、企業オフィス、住宅アプリケーション、学校、大学などの施設エリア、その他に区分されます。また、エンドユーズアプリケーション別に市場魅力度分析を提供します。また、上記のエンドユーズアプリケーション別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 音声アシスタント市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:地域別

地域別に音声アシスタント市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。また、本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米音声アシスタント市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第09章 ラテンアメリカの音声アシスタント市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の音声アシスタント市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第10章 欧州の音声アシスタント市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における音声アシスタント市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアの音声アシスタント市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における音声アシスタント市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアの音声アシスタント市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における音声アシスタント市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東・アフリカ音声アシスタント市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における音声アシスタント市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国の音声アシスタント市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、音声アシスタント市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、調査対象企業の会社概要、技術別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Amazon.com, Inc.、Artificial Solutions、Apple Inc.、Honeywell Corporation、Samsung Electronics Co.Ltd.、Google Corporation、Interactive Voice Inc.、Athom B.V.、IBM Corporation、Nuance Communications, Inc.などがある。

第17章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および仮定 のリストを示す。

第18章 調査方法

この章では、音声アシスタント市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。


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目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.世界市場分析2017-2021年および予測、2022-2032年

4.1.過去の市場規模金額(US$ Mn)と数量(台数)分析、2017-2021年

4.2.現在と将来の市場規模金額(US$ Mn)と数量(台数)予測、2022-2032年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年、技術別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2017年~2021年の過去の技術別市場規模金額(US$ Mn)と数量(台数)分析

5.3.現在と将来の市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)分析・予測:技術別、2022-2032年

5.3.1.音声認識技術

5.3.2.IoT技術

5.3.3.自然言語処理

5.3.4.その他

5.4.技術別前年比成長トレンド分析(2017~2021年

5.5.技術別の絶対価格機会分析、2022~2032年

6.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:最終用途アプリケーション別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2017年~2021年の最終用途別市場規模金額(US$ Mn)と数量(台数)の過去分析

6.3.現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)分析および予測:最終用途用途別、2022年~2032年

6.3.1.企業オフィス

6.3.2.住宅用アプリケーション

6.3.3.学校、大学などの施設分野

6.3.4.その他

6.4.最終用途別前年比成長動向分析(2017-2021年

6.5.最終用途別絶対価格機会分析、2022-2032年

7.世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年、地域別

7.1.はじめに

7.2.地域別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2017年~2021年

7.3.地域別の現在の市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)分析と予測、2022-2032年

7.3.1.北米

7.3.2.ラテンアメリカ

7.3.3.ヨーロッパ

7.3.4.アジア太平洋

7.3.5.MEA

7.4.地域別市場魅力度分析

8.北米市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(国別

8.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)動向分析、2017~2021年

8.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

8.2.1.国別

8.2.1.1.米国

8.2.1.2.カナダ

8.2.2.技術別

8.2.3.最終用途別

8.3.市場魅力度分析

8.3.1.国別

8.3.2.技術別

8.3.3.最終用途別

8.4.主要項目

9.ラテンアメリカの国別市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

9.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)動向分析、2017~2021年

9.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

9.2.1.国別

9.2.1.1.ブラジル

9.2.1.2.メキシコ

9.2.1.3.その他のラテンアメリカ

9.2.2.技術別

9.2.3.最終用途別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.技術別

9.3.3.最終用途別

9.4.主要項目

10.欧州市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(国別

10.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)動向分析、2017-2021年

10.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ドイツ

10.2.1.2.イギリス

10.2.1.3.フランス

10.2.1.4.スペイン

10.2.1.5.イタリア

10.2.1.6.その他のヨーロッパ

10.2.2.技術別

10.2.3.最終用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.技術別

10.3.3.最終用途別

10.4.主要項目

11.アジア太平洋地域の国別市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

11.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)動向分析、2017~2021年

11.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

11.2.1.国別

11.2.1.1.中国

11.2.1.2.日本

11.2.1.3.韓国

11.2.1.4.マレーシア

11.2.1.5.シンガポール

11.2.1.6.オーストラリア

11.2.1.7.ニュージーランド

11.2.1.8.その他のAPAC地域

11.2.2.技術別

11.2.3.最終用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.技術別

11.3.3.最終用途別

11.4.主要項目

12.MEA市場の国別分析2017-2021年および予測2022-2032年

12.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)動向分析、2017-2021年

12.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)予測、2022-2032年

12.2.1.国別

12.2.1.1.GCC諸国

12.2.1.2.南アフリカ

12.2.1.3.イスラエル

12.2.1.4.その他のMEA諸国

12.2.2.技術別

12.2.3.最終用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.技術別

12.3.3.最終用途別

12.4.主要項目

13.主要国市場分析

13.1.米国

13.1.1.価格分析

13.1.2.市場シェア分析、2021年

13.1.2.1.技術別

13.1.2.2.用途別

13.2.カナダ

13.2.1.価格分析

13.2.2.市場シェア分析(2021年

13.2.2.1.技術別

13.2.2.2.用途別

13.3.ブラジル

13.3.1.価格分析

13.3.2.市場シェア分析、2021年

13.3.2.1.技術別

13.3.2.2.用途別

13.4.メキシコ

13.4.1.価格分析

13.4.2.市場シェア分析、2021年

13.4.2.1.技術別

13.4.2.2.用途別

13.5.ドイツ

13.5.1.価格分析

13.5.2.市場シェア分析、2021年

13.5.2.1.技術別

13.5.2.2.用途別

13.6.英国

13.6.1.価格分析

13.6.2.市場シェア分析、2021年

13.6.2.1.技術別

13.6.2.2.用途別

13.7.フランス

13.7.1.価格分析

13.7.2.市場シェア分析、2021年

13.7.2.1.技術別

13.7.2.2.用途別

13.8.スペイン

13.8.1.価格分析

13.8.2.市場シェア分析、2021年

13.8.2.1.技術別

13.8.2.2.用途別

13.9.イタリア

13.9.1.価格分析

13.9.2.市場シェア分析、2021年

13.9.2.1.技術別

13.9.2.2.用途別

13.10.中国

13.10.1.価格分析

13.10.2.市場シェア分析、2021年

13.10.2.1.技術別

13.10.2.2.用途別

13.11.日本

13.11.1.価格分析

13.11.2.市場シェア分析、2021年

13.11.2.1.技術別

13.11.2.2.用途別

13.12.韓国

13.12.1.価格分析

13.12.2.市場シェア分析、2021年

13.12.2.1.技術別

13.12.2.2.用途別

13.13.マレーシア

13.13.1.価格分析

13.13.2.市場シェア分析、2021年

13.13.2.1.技術別

13.13.2.2.用途別

13.14.シンガポール

13.14.1.価格分析

13.14.2.市場シェア分析、2021年

13.14.2.1.技術別

13.14.2.2.用途別

13.15.オーストラリア

13.15.1.価格分析

13.15.2.市場シェア分析、2021年

13.15.2.1.技術別

13.15.2.2.用途別

13.16.ニュージーランド

13.16.1.価格分析

13.16.2.市場シェア分析、2021年

13.16.2.1.技術別

13.16.2.2.用途別

13.17.GCC諸国

13.17.1.価格分析

13.17.2.市場シェア分析、2021年

13.17.2.1.技術別

13.17.2.2.用途別

13.18.南アフリカ

13.18.1.価格分析

13.18.2.市場シェア分析、2021年

13.18.2.1.技術別

13.18.2.2.用途別

13.19.イスラエル

13.19.1.価格分析

13.19.2.市場シェア分析、2021年

13.19.2.1.技術別

13.19.2.2.用途別

14.市場構造分析

14.1.競争ダッシュボード

14.2.コンペティション・ベンチマーク

14.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

14.3.1.地域別

14.3.2.技術別

14.3.3.最終用途別

15.競合分析

15.1.競合の深堀り

15.1.1.アマゾン・ドット・コム

15.1.1.1.概要

15.1.1.2.製品ポートフォリオ

15.1.1.3.市場セグメント別の収益性

15.1.1.4.販売拠点

15.1.1.5.戦略の概要

15.1.1.5.1.マーケティング戦略

15.1.1.5.2.製品戦略

15.1.1.5.3.チャネル戦略

15.1.2.人工ソリューション

15.1.2.1.概要

15.1.2.2.製品ポートフォリオ

15.1.2.3.市場セグメント別の収益性

15.1.2.4.販売拠点

15.1.2.5.戦略の概要

15.1.2.5.1.マーケティング戦略

15.1.2.5.2.製品戦略

15.1.2.5.3.チャネル戦略

15.1.3.アップル社

15.1.3.1.概要

15.1.3.2.製品ポートフォリオ

15.1.3.3.市場セグメント別の収益性

15.1.3.4.販売拠点

15.1.3.5.戦略の概要

15.1.3.5.1.マーケティング戦略

15.1.3.5.2.製品戦略

15.1.3.5.3.チャネル戦略

15.1.4.ハネウェル株式会社

15.1.4.1.概要

15.1.4.2.製品ポートフォリオ

15.1.4.3.市場セグメント別収益性

15.1.4.4.販売拠点

15.1.4.5.戦略の概要

15.1.4.5.1.マーケティング戦略

15.1.4.5.2.製品戦略

15.1.4.5.3.チャネル戦略

15.1.5.サムスン電子

15.1.5.1.概要

15.1.5.2.製品ポートフォリオ

15.1.5.3.市場セグメント別収益性

15.1.5.4.販売拠点

15.1.5.5.戦略の概要

15.1.5.5.1.マーケティング戦略

15.1.5.5.2.製品戦略

15.1.5.5.3.チャネル戦略

15.1.6.グーグル株式会社

15.1.6.1.概要

15.1.6.2.製品ポートフォリオ

15.1.6.3.市場セグメント別収益性

15.1.6.4.販売拠点

15.1.6.5.戦略の概要

15.1.6.5.1.マーケティング戦略

15.1.6.5.2.製品戦略

15.1.6.5.3.チャネル戦略

15.1.7.インタラクティブ・ボイス社

15.1.7.1.概要

15.1.7.2.製品ポートフォリオ

15.1.7.3.市場セグメント別収益性

15.1.7.4.販売拠点

15.1.7.5.戦略の概要

15.1.7.5.1.マーケティング戦略

15.1.7.5.2.製品戦略

15.1.7.5.3.チャネル戦略

15.1.8.アトムB.V.

15.1.8.1.概要

15.1.8.2.製品ポートフォリオ

15.1.8.3.市場セグメント別収益性

15.1.8.4.販売拠点

15.1.8.5.戦略の概要

15.1.8.5.1.マーケティング戦略

15.1.8.5.2.製品戦略

15.1.8.5.3.チャネル戦略

15.1.9.IBMコーポレーション

15.1.9.1.概要

15.1.9.2.製品ポートフォリオ

15.1.9.3.市場セグメント別収益性

15.1.9.4.販売拠点

15.1.9.5.戦略の概要

15.1.9.5.1.マーケティング戦略

15.1.9.5.2.製品戦略

15.1.9.5.3.チャネル戦略

15.1.10.ニュアンス・コミュニケーションズ

15.1.10.1.概要

15.1.10.2.製品ポートフォリオ

15.1.10.3.市場セグメント別の収益性

15.1.10.4.販売拠点

15.1.10.5.戦略の概要

15.1.10.5.1.マーケティング戦略

15.1.10.5.2.製品戦略

15.1.10.5.3.チャネル戦略

16.前提条件と略語

17.調査方法

 

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Summary

Voice Assistants Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032

A recent market study published by FMI on Voice Assistants offers a global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Technology:

• Voice Recognition Technology
• Iot Technology
• Natural Language Processing
• Others

By End-Use Application:

• Corporate Office
• Residential Application
• Institutional Areas Such As School, Colleges
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe
• Asia-Pacific Excluding Japan (APEJ)
• Japan
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Voice Assistants Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Voice Assistants Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Voice Assistants Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Technology processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Voice Assistants Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2021) and current and future market value (US$ 4,329.0 Million) and volume (19%) projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Voice Assistants Market - Pricing Analysis

Based on By Technology, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Voice Assistants Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Technology

Based on By Technology, Voice Assistants Market is segmented into Voice Recognition Technology, Iot Technology, Natural Language Processing, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Technology.

Chapter 06 - Global Voice Assistants Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End-Use Application

Based on By End-Use Application, Voice Assistants Market is segmented into Corporate Office, Residential Application, Institutional Areas Such As School, Colleges, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-Use Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-Use Application.

Chapter 07 - Voice Assistants Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

Based on By Region, Voice Assistants Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Voice Assistants Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Voice Assistants Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Voice Assistants Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Voice Assistants Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Voice Assistants Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Voice Assistants Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Voice Assistants Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Voice Assistants Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Voice Assistants Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Voice Assistants Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Voice Assistants Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Voice Assistants Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the Voice Assistants Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Technology portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Amazon.com, Inc., Artificial Solutions, Apple Inc., Honeywell Corporation, Samsung Electronics Co., Ltd., Google Corporation, Interactive Voice Inc., Athom B.V., IBM Corporation, and Nuance Communications, Inc.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Voice Assistants Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis, 2017-2021

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Projections, 2022-2032

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Technology

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Technology, 2017-2021

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Technology, 2022-2032

5.3.1. Voice Recognition Technology

5.3.2. IoT Technology

5.3.3. Natural Language Processing

5.3.4. Others

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Technology, 2017-2021

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Technology, 2022-2032

6. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End-use Application

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By End-use Application, 2017-2021

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End-use Application, 2022-2032

6.3.1. Corporate Office

6.3.2. Residential Application

6.3.3. Institutional Areas such as School, Colleges

6.3.4. Others

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-use Application, 2017-2021

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-use Application, 2022-2032

7. Global Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

7.1. Introduction

7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Region, 2017-2021

7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

7.3.1. North America

7.3.2. Latin America

7.3.3. Europe

7.3.4. Asia Pacific

7.3.5. MEA

7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

8.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

8.2.1. By Country

8.2.1.1. U.S.

8.2.1.2. Canada

8.2.2. By Technology

8.2.3. By End-use Application

8.3. Market Attractiveness Analysis

8.3.1. By Country

8.3.2. By Technology

8.3.3. By End-use Application

8.4. Key Takeaways

9. Latin America Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

9.2.1. By Country

9.2.1.1. Brazil

9.2.1.2. Mexico

9.2.1.3. Rest of Latin America

9.2.2. By Technology

9.2.3. By End-use Application

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Technology

9.3.3. By End-use Application

9.4. Key Takeaways

10. Europe Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Germany

10.2.1.2. U.K.

10.2.1.3. France

10.2.1.4. Spain

10.2.1.5. Italy

10.2.1.6. Rest of Europe

10.2.2. By Technology

10.2.3. By End-use Application

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Technology

10.3.3. By End-use Application

10.4. Key Takeaways

11. Asia Pacific Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

11.2.1. By Country

11.2.1.1. China

11.2.1.2. Japan

11.2.1.3. South Korea

11.2.1.4. Malaysia

11.2.1.5. Singapore

11.2.1.6. Australia

11.2.1.7. New Zealand

11.2.1.8. Rest of APAC

11.2.2. By Technology

11.2.3. By End-use Application

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Technology

11.3.3. By End-use Application

11.4. Key Takeaways

12. MEA Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

12.2.1. By Country

12.2.1.1. GCC Countries

12.2.1.2. South Africa

12.2.1.3. Israel

12.2.1.4. Rest of MEA

12.2.2. By Technology

12.2.3. By End-use Application

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Technology

12.3.3. By End-use Application

12.4. Key Takeaways

13. Key Countries Market Analysis

13.1. U.S.

13.1.1. Pricing Analysis

13.1.2. Market Share Analysis, 2021

13.1.2.1. By Technology

13.1.2.2. By End-use Application

13.2. Canada

13.2.1. Pricing Analysis

13.2.2. Market Share Analysis, 2021

13.2.2.1. By Technology

13.2.2.2. By End-use Application

13.3. Brazil

13.3.1. Pricing Analysis

13.3.2. Market Share Analysis, 2021

13.3.2.1. By Technology

13.3.2.2. By End-use Application

13.4. Mexico

13.4.1. Pricing Analysis

13.4.2. Market Share Analysis, 2021

13.4.2.1. By Technology

13.4.2.2. By End-use Application

13.5. Germany

13.5.1. Pricing Analysis

13.5.2. Market Share Analysis, 2021

13.5.2.1. By Technology

13.5.2.2. By End-use Application

13.6. U.K.

13.6.1. Pricing Analysis

13.6.2. Market Share Analysis, 2021

13.6.2.1. By Technology

13.6.2.2. By End-use Application

13.7. France

13.7.1. Pricing Analysis

13.7.2. Market Share Analysis, 2021

13.7.2.1. By Technology

13.7.2.2. By End-use Application

13.8. Spain

13.8.1. Pricing Analysis

13.8.2. Market Share Analysis, 2021

13.8.2.1. By Technology

13.8.2.2. By End-use Application

13.9. Italy

13.9.1. Pricing Analysis

13.9.2. Market Share Analysis, 2021

13.9.2.1. By Technology

13.9.2.2. By End-use Application

13.10. China

13.10.1. Pricing Analysis

13.10.2. Market Share Analysis, 2021

13.10.2.1. By Technology

13.10.2.2. By End-use Application

13.11. Japan

13.11.1. Pricing Analysis

13.11.2. Market Share Analysis, 2021

13.11.2.1. By Technology

13.11.2.2. By End-use Application

13.12. South Korea

13.12.1. Pricing Analysis

13.12.2. Market Share Analysis, 2021

13.12.2.1. By Technology

13.12.2.2. By End-use Application

13.13. Malaysia

13.13.1. Pricing Analysis

13.13.2. Market Share Analysis, 2021

13.13.2.1. By Technology

13.13.2.2. By End-use Application

13.14. Singapore

13.14.1. Pricing Analysis

13.14.2. Market Share Analysis, 2021

13.14.2.1. By Technology

13.14.2.2. By End-use Application

13.15. Australia

13.15.1. Pricing Analysis

13.15.2. Market Share Analysis, 2021

13.15.2.1. By Technology

13.15.2.2. By End-use Application

13.16. New Zealand

13.16.1. Pricing Analysis

13.16.2. Market Share Analysis, 2021

13.16.2.1. By Technology

13.16.2.2. By End-use Application

13.17. GCC Countries

13.17.1. Pricing Analysis

13.17.2. Market Share Analysis, 2021

13.17.2.1. By Technology

13.17.2.2. By End-use Application

13.18. South Africa

13.18.1. Pricing Analysis

13.18.2. Market Share Analysis, 2021

13.18.2.1. By Technology

13.18.2.2. By End-use Application

13.19. Israel

13.19.1. Pricing Analysis

13.19.2. Market Share Analysis, 2021

13.19.2.1. By Technology

13.19.2.2. By End-use Application

14. Market Structure Analysis

14.1. Competition Dashboard

14.2. Competition Benchmarking

14.3. Market Share Analysis of Top Players

14.3.1. By Regional

14.3.2. By Technology

14.3.3. By End-use Application

15. Competition Analysis

15.1. Competition Deep Dive

15.1.1. Amazon.com, Inc.

15.1.1.1. Overview

15.1.1.2. Product Portfolio

15.1.1.3. Profitability by Market Segments

15.1.1.4. Sales Footprint

15.1.1.5. Strategy Overview

15.1.1.5.1. Marketing Strategy

15.1.1.5.2. Product Strategy

15.1.1.5.3. Channel Strategy

15.1.2. Artificial Solutions

15.1.2.1. Overview

15.1.2.2. Product Portfolio

15.1.2.3. Profitability by Market Segments

15.1.2.4. Sales Footprint

15.1.2.5. Strategy Overview

15.1.2.5.1. Marketing Strategy

15.1.2.5.2. Product Strategy

15.1.2.5.3. Channel Strategy

15.1.3. Apple Inc

15.1.3.1. Overview

15.1.3.2. Product Portfolio

15.1.3.3. Profitability by Market Segments

15.1.3.4. Sales Footprint

15.1.3.5. Strategy Overview

15.1.3.5.1. Marketing Strategy

15.1.3.5.2. Product Strategy

15.1.3.5.3. Channel Strategy

15.1.4. Honeywell Corporation

15.1.4.1. Overview

15.1.4.2. Product Portfolio

15.1.4.3. Profitability by Market Segments

15.1.4.4. Sales Footprint

15.1.4.5. Strategy Overview

15.1.4.5.1. Marketing Strategy

15.1.4.5.2. Product Strategy

15.1.4.5.3. Channel Strategy

15.1.5. Samsung Electronics Co., Ltd

15.1.5.1. Overview

15.1.5.2. Product Portfolio

15.1.5.3. Profitability by Market Segments

15.1.5.4. Sales Footprint

15.1.5.5. Strategy Overview

15.1.5.5.1. Marketing Strategy

15.1.5.5.2. Product Strategy

15.1.5.5.3. Channel Strategy

15.1.6. Google Corporation

15.1.6.1. Overview

15.1.6.2. Product Portfolio

15.1.6.3. Profitability by Market Segments

15.1.6.4. Sales Footprint

15.1.6.5. Strategy Overview

15.1.6.5.1. Marketing Strategy

15.1.6.5.2. Product Strategy

15.1.6.5.3. Channel Strategy

15.1.7. Interactive Voice Inc

15.1.7.1. Overview

15.1.7.2. Product Portfolio

15.1.7.3. Profitability by Market Segments

15.1.7.4. Sales Footprint

15.1.7.5. Strategy Overview

15.1.7.5.1. Marketing Strategy

15.1.7.5.2. Product Strategy

15.1.7.5.3. Channel Strategy

15.1.8. Athom B.V

15.1.8.1. Overview

15.1.8.2. Product Portfolio

15.1.8.3. Profitability by Market Segments

15.1.8.4. Sales Footprint

15.1.8.5. Strategy Overview

15.1.8.5.1. Marketing Strategy

15.1.8.5.2. Product Strategy

15.1.8.5.3. Channel Strategy

15.1.9. IBM Corporation

15.1.9.1. Overview

15.1.9.2. Product Portfolio

15.1.9.3. Profitability by Market Segments

15.1.9.4. Sales Footprint

15.1.9.5. Strategy Overview

15.1.9.5.1. Marketing Strategy

15.1.9.5.2. Product Strategy

15.1.9.5.3. Channel Strategy

15.1.10. Nuance Communications, Inc.

15.1.10.1. Overview

15.1.10.2. Product Portfolio

15.1.10.3. Profitability by Market Segments

15.1.10.4. Sales Footprint

15.1.10.5. Strategy Overview

15.1.10.5.1. Marketing Strategy

15.1.10.5.2. Product Strategy

15.1.10.5.3. Channel Strategy

16. Assumptions & Acronyms Used

17. Research Methodology

 

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