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グラブ&ゴー容器市場


Grab and Go Containers Market

グラブ&ゴー容器市場:世界の産業分析2015-2021年と機会評価2022-2032年 FMIが発行した鳥用キャリアに関する最新市場調査レポートは、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。こ... もっと見る

 

 

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サマリー

グラブ&ゴー容器市場:世界の産業分析2015-2021年と機会評価2022-2032年

FMIが発行した鳥用キャリアに関する最新市場調査レポートは、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータについて徹底的な調査を行った後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品別

- カップ
- ボウル
- 缶
- トレイ
- ボトル
- デリ容器

素材別

- プラスチック
- PET
- PE
- PVC
- 紙
- その他

最終用途別

- B2B
- 外食産業
- 教育機関
- 企業オフィス
- 医療施設
- B2C(小売)
- Eコマース
- スーパーマーケット
- ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア

地域別

- 北米
- 中南米
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 日本を除くアジア太平洋 (APEJ)
- 日本
- 中東・アフリカ

チャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、車両レーダー試験システムのFMI分析および推奨事項などが含まれています。

第01章 市場概要

本章では、Grab and Go Containers市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、読者がGrab and Go Containers市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場スコープ、分類学、および制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、By Productの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 グラブ&ゴー容器の世界市場需要分析2015-2021年および予測、2022-2032年

この章では、過去の市場価値(XX)分析(2015-2021年)、現在および将来の市場価値(700億米ドル)および数量(8%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 - グラブ&ゴー容器の世界市場 - 価格分析

製品別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 - Grab and Go容器の世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:製品別

製品別に、グラブ&ゴー容器市場はカップ、ボウル、缶、トレイ、ボトル、デリ容器に区分されます。このセクションでは、製品別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の製品別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 グラブ&ゴー容器の世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:素材別

素材別に、グラブ&ゴー容器市場はプラスチック、PET、PE、PVC、紙、その他に区分されます。このセクションでは、素材別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の素材別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 グラブ&ゴー容器の世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:最終用途別

エンドユース別に、グラブアンドゴー容器市場は、B2B、外食店舗、教育機関、企業オフィス、医療施設、B2C(小売)、Eコマース、スーパーマーケット、ハイパーマーケット、コンビニエンスストアに区分されます。また、このセクションでは、エンドユース別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 グラブ&ゴー容器の市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:地域別

地域別にGrab and Go Containers市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 - 北米のグラブ&ゴーコンテナ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第10章 ラテンアメリカのGrab and Goコンテナ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のGrab and Go Containers市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 欧州のグラブ&ゴーコンテナ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるGrab and Go Containers市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのグラブ&ゴーコンテナ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるGrab and Goコンテナ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのグラブ&ゴーコンテナ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるGrab and Goコンテナ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカのグラブ&ゴーコンテナ市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるGrab and Goコンテナ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のグラブ&ゴーコンテナ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年

この章では、世界の主要国でGrab and Go Containers市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Eco-Products Inc.、Sterilite Corporation、Genpak LLC、Anchor Packaging LLC.などである。

第18章 前提条件と略語

この章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。

第19章 調査方法

この章では、Grab and Go Containers市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.素材ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.コビッド19の影響

3.2.1.楽観シナリオにおける需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.マクロ要因と予測要因

3.4.バリューチェーン分析

3.4.1.利益率分析

3.4.2.原材料サプライヤー

3.4.3.製造業者、卸売業者、販売業者

3.4.4.エンドユーザー/顧客

3.5.地域の親市場展望

3.6.生産と消費の統計

3.7.世界平均価格分析ベンチマーク

4.グラブ&ゴー容器の世界市場分析2015-2021年と予測、2022-2032年

4.1.過去の市場規模金額(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2015-2021年

4.2.現在と将来の市場規模金額(US$ Mn)と数量(台数)予測、2022-2032年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.グラブ&ゴー容器の世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:素材別

5.1.はじめに / 主要調査結果

5.2.2015年~2021年の材料別市場規模金額(US$ Mn)と数量(ユニット)の過去分析

5.3.材料別の現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)分析と予測、2022-2032年

5.3.1.プラスチック

5.3.2.紙・板紙

5.3.3.成型繊維

5.4.素材別前年比成長トレンド分析、2015-2021年

5.5.材料別絶対価格機会分析、2022-2032年

6.グラブ&ゴー容器の世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:製品タイプ別

6.1.イントロダクション/主な調査結果

6.2.2015年~2021年の製品タイプ別市場規模金額(US$ Mn)と数量(台数)の過去分析

6.3.製品タイプ別現在および将来市場規模(US$ Mn)&数量(ユニット)分析と予測、2022-2032年

6.3.1.トレー

6.3.2.クラムシェル

6.3.3.デリ容器

6.3.4.カップ

6.3.5.ボウル

6.3.6.ボトル

6.4.製品タイプ別前年比成長トレンド分析(2015~2021年

6.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2022-2032年

7.グラブ&ゴー容器の世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:エンドユーザー別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2015年~2021年のエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)&数量(台)分析

7.3.エンドユーザー別市場規模(百万米ドル)・数量(台数)の現在と将来分析、2022-2032年

7.3.1.食品

7.3.2.飲料

7.3.3.医薬品

7.3.4.化粧品・パーソナルケア

7.3.5.ホームケア

7.3.6.その他消費財

7.4.エンドユーザー別前年比成長トレンド分析(2015~2021年

7.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2022-2032年

8.グラブ&ゴー容器の世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年、地域別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2015年~2021年の地域別市場規模金額(US$ Mn)と数量(台数)の過去分析

8.3.2022年~2032年、地域別の現在および将来の市場規模金額(US$ Mn)&数量(ユニット)分析と予測

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.東アジア

8.3.5.南アジア

8.3.6.オセアニア

8.3.7.中東・アフリカ(MEA)

8.4.市場魅力度分析(地域別

9.北米のグラブ&ゴーコンテナ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:国別

9.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(個)動向分析、2015~2021年

9.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

9.2.1.国別

9.2.1.1.米国

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.素材別

9.2.3.製品タイプ別

9.2.4.エンドユーザー別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.素材別

9.3.3.製品タイプ別

9.3.4.エンドユーザー別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカのGrab and Goコンテナ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:国別

10.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(個)動向分析、2015~2021年

10.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.アルゼンチン

10.2.1.4.チリ

10.2.1.5.ペルー

10.2.1.6.その他のラテンアメリカ

10.2.2.素材別

10.2.3.製品タイプ別

10.2.4.エンドユーザー別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.素材別

10.3.3.製品タイプ別

10.3.4.エンドユーザー別

10.4.主要項目

11.欧州のGrab and Goコンテナ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年(国別

11.1.2015年~2021年の市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(個)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イタリア

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.イギリス

11.2.1.5.スペイン

11.2.1.6.ベネルクス

11.2.1.7.北欧

11.2.1.8.ロシア

11.2.1.9.ポーランド

11.2.1.10.その他のヨーロッパ

11.2.2.素材別

11.2.3.製品タイプ別

11.2.4.エンドユーザー別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.素材別

11.3.3.製品タイプ別

11.3.4.エンドユーザー別

11.4.主要項目

12.東アジアのGrab and Goコンテナ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年(国別

12.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(個)動向分析、2015~2021年

12.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.2.素材別

12.2.3.製品タイプ別

12.2.4.エンドユーザー別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.素材別

12.3.3.製品タイプ別

12.3.4.エンドユーザー別

12.4.主要項目

13.南アジアのGrab and Goコンテナ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年(国別

13.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(個)動向分析、2015~2021年

13.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

13.2.1.国別

13.2.1.1.インド

13.2.1.2.タイ

13.2.1.3.マレーシア

13.2.1.4.インドネシア

13.2.1.5.その他の南アジア

13.2.2.素材別

13.2.3.製品タイプ別

13.2.4.エンドユーザー別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.素材別

13.3.3.製品タイプ別

13.3.4.エンドユーザー別

13.4.主要項目

14.オセアニアのGrab and Goコンテナ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:国別

14.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(個)動向分析、2015~2021年

14.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

14.2.1.国別

14.2.1.1.オーストラリア

14.2.1.2.ニュージーランド

14.2.2.素材別

14.2.3.製品タイプ別

14.2.4.エンドユーザー別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.素材別

14.3.3.製品タイプ別

14.3.4.エンドユーザー別

14.4.主要項目

15.中東・アフリカのGrab and Go容器市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:国別

15.1.市場分類別過去市場規模金額(US$ Mn)・数量(個)動向分析、2015~2021年

15.2.市場分類別市場規模金額(US$ Mn)・数量(ユニット)予測、2022-2032年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.トルコ

15.2.1.3.北アフリカ

15.2.1.4.南アフリカ

15.2.1.5.その他のMEA

15.2.2.素材別

15.2.3.製品タイプ別

15.2.4.エンドユーザー別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.素材別

15.3.3.製品タイプ別

15.3.4.エンドユーザー別

15.4.主要項目

16.国別Grab and Goコンテナ市場分析

16.1.米国

16.1.1.市場シェア分析、2022年

16.1.2.素材別

16.1.3.製品タイプ別

16.1.4.エンドユーザー別

16.2.カナダ

16.2.1.市場シェア分析、2022年

16.2.2.素材別

16.2.3.製品タイプ別

16.2.4.エンドユーザー別

16.3.ブラジル

16.3.1.市場シェア分析、2022年

16.3.2.素材別

16.3.3.製品タイプ別

16.3.4.エンドユーザー別

16.4.メキシコ

16.4.1.市場シェア分析、2022年

16.4.2.素材別

16.4.3.製品タイプ別

16.4.4.エンドユーザー別

16.5.ドイツ

16.5.1.市場シェア分析、2022年

16.5.2.素材別

16.5.3.製品タイプ別

16.5.4.エンドユーザー別

16.6.イタリア

16.6.1.市場シェア分析、2022年

16.6.2.素材別

16.6.3.製品タイプ別

16.6.4.エンドユーザー別

16.7.フランス

16.7.1.市場シェア分析、2022年

16.7.2.素材別

16.7.3.製品タイプ別

16.7.4.エンドユーザー別

16.8.スペイン

16.8.1.市場シェア分析、2022年

16.8.2.材料別

16.8.3.製品タイプ別

16.8.4.エンドユーザー別

16.9.英国

16.9.1.市場シェア分析、2022年

16.9.2.材料別

16.9.3.製品タイプ別

16.9.4.エンドユーザー別

16.10.ロシア

16.10.1.市場シェア分析、2022年

16.10.2.素材別

16.10.3.製品タイプ別

16.10.4.エンドユーザー別

16.11.中国

16.11.1.市場シェア分析、2022年

16.11.2.素材別

16.11.3.製品タイプ別

16.11.4.エンドユーザー別

16.12.日本

16.12.1.市場シェア分析、2022年

16.12.2.素材別

16.12.3.製品タイプ別

16.12.4.エンドユーザー別

16.13.インド

16.13.1.市場シェア分析、2022年

16.13.2.素材別

16.13.3.製品タイプ別

16.13.4.エンドユーザー別

16.14.GCC諸国

16.14.1.市場シェア分析、2022年

16.14.2.素材別

16.14.3.製品タイプ別

16.14.4.エンドユーザー別

16.15.オーストラリア

16.15.1.市場シェア分析、2022年

16.15.2.素材別

16.15.3.製品タイプ別

16.15.4.エンドユーザー別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.製品ポートフォリオ別

18.競合分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.フルタマキ

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

18.1.1.4.セールスフットプリント

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.1.5.2.製品戦略

18.1.1.5.3.チャネル戦略

18.1.2.Stora Enso Oyj

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

18.1.2.4.セールスフットプリント

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.5.2.製品戦略

18.1.2.5.3.チャネル戦略

18.1.3.ジョージア・パシフィックLLC

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

18.1.3.4.セールスフットプリント

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.5.2.製品戦略

18.1.3.5.3.チャネル戦略

18.1.4.ウェストロック社

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

18.1.4.4.セールスフットプリント

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.5.2.製品戦略

18.1.4.5.3.チャネル戦略

18.1.5.ビーグリーン・パッケージング

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

18.1.5.4.セールスフットプリント

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.5.2.製品戦略

18.1.5.5.3.チャネル戦略

18.1.6.ベリーグローバル

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

18.1.6.4.セールスフットプリント

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.5.2.製品戦略

18.1.6.5.3.チャネル戦略

18.1.7.パクチブLLC.

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

18.1.7.4.セールスフットプリント

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.5.2.製品戦略

18.1.7.5.3.チャネル戦略

18.1.8.ジェンパック・エルエルシー

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

18.1.8.4.セールスフットプリント

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.5.2.製品戦略

18.1.8.5.3.チャネル戦略

18.1.9.クリアウォーターペーパーコーポレーション

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

18.1.9.4.セールスフットプリント

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.5.2.製品戦略

18.1.9.5.3.チャネル戦略

18.1.10.クルーガー・インク

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

18.1.10.4.セールスフットプリント

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.5.2.製品戦略

18.1.10.5.3.チャネル戦略

18.1.11.Vegware Ltd.

18.1.11.1.概要

18.1.11.2.製品ポートフォリオ

18.1.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

18.1.11.4.セールスフットプリント

18.1.11.5.戦略の概要

18.1.11.5.1.マーケティング戦略

18.1.11.5.2.製品戦略

18.1.11.5.3.チャネル戦略

18.1.12.ウルトラ・グリーン・パッケージング株式会社

18.1.12.1.概要

18.1.12.2.製品ポートフォリオ

18.1.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

18.1.12.4.セールスフットプリント

18.1.12.5.戦略の概要

18.1.12.5.1.マーケティング戦略

18.1.12.5.2.製品戦略

18.1.12.5.3.チャネル戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

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Summary

Grab and Go Containers Market: Global Industry Analysis 2015-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032

A recent market study published by FMI on Bird Carriers offers a global industry analysis for 2015-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product:

• Cups
• Bowls
• Cans
• Trays
• Bottles
• Deli Containers

By Material:

• Plastic
• PET
• PE
• PVC
• Paper
• Others

By End Use:

• B2B
• Food Service Outlets
• Educational Institutes
• Corporate Offices
• Healthcare Facilities
• B2C (Retail)
• E-commerce
• Supermarket
• Hypermarket
• Convenience Stores

By Region:

• North America
• Latin America
• Western Europe
• Eastern Europe
• Asia-Pacific Excluding Japan (APEJ)
• Japan
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Grab and Go Containers Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Grab and Go Containers Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Grab and Go Containers Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Grab and Go Containers Market Demand Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032

The chapter include historical market value (XX) analysis (2015-2021) and current and future market value (US$ 70 Billion) and volume (8%) projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Grab and Go Containers Market - Pricing Analysis

Based on By Product, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Grab and Go Containers Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Product

Based on By Product, Grab and Go Containers Market is segmented into Cups, Bowls, Cans, Trays, Bottles, Deli Containers. This section also offers market attractiveness analysis based on By Product. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product.

Chapter 06 - Global Grab and Go Containers Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Material

Based on By Material, Grab and Go Containers Market is segmented into Plastic, PET, PE, PVC, Paper, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Material. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material.

Chapter 07 - Global Grab and Go Containers Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By End Use

Based on By End Use, Grab and Go Containers Market is segmented into B2B, Food Service Outlets, Educational Institutes, Corporate Offices, Healthcare Facilities, B2C (Retail), E-commerce, Supermarket, Hypermarket, Convenience Stores. This section also offers market attractiveness analysis based on By End Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Use.

Chapter 08 - Grab and Go Containers Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

Based on By Region, Grab and Go Containers Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Grab and Go Containers Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Grab and Go Containers Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Grab and Go Containers Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Grab and Go Containers Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Grab and Go Containers Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Grab and Go Containers Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Grab and Go Containers Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Grab and Go Containers Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Grab and Go Containers Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Grab and Go Containers Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Grab and Go Containers Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Grab and Go Containers Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the Grab and Go Containers Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Eco-Products Inc., Sterilite Corporation, Genpak LLC, Anchor Packaging LLC.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Grab and Go Containers Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Material Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Impact of Covid-19

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Macro Factors and Forecast Factors

3.4. Value Chain Analysis

3.4.1. Profit Margin Analysis

3.4.2. Raw Material Suppliers

3.4.3. Manufacturers, Wholesalers and Distributors

3.4.4. End-users/ Customers

3.5. Regional Parent Market Outlook

3.6. Production and Consumption Statistics

3.7. Global Average Pricing Analysis Benchmark

4. Global Grab and Go Containers Market Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032

4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis, 2015-2021

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Projections, 2022-2032

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Grab and Go Containers Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Material

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis by Material, 2015-2021

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast by Material, 2022-2032

5.3.1. Plastic

5.3.2. Paper & Paperboard

5.3.3. Molded Fiber

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Material, 2015-2021

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Material, 2022-2032

6. Global Grab and Go Containers Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Product Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis by Product Type, 2015-2021

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast by Product Type, 2022-2032

6.3.1. Trays

6.3.2. Clamshells

6.3.3. Deli Containers

6.3.4. Cups

6.3.5. Bowls

6.3.6. Bottles

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Product Type, 2015-2021

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Product Type, 2022-2032

7. Global Grab and Go Containers Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By End-user

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis by End-user, 2015-2021

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast by End-user, 2022-2032

7.3.1. Food

7.3.2. Beverage

7.3.3. Pharmaceutical

7.3.4. Cosmetics & Personal Care

7.3.5. Homecare

7.3.6. Other Consumer Goods

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by End-user, 2015-2021

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis by End-user, 2022-2032

8. Global Grab and Go Containers Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Region

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis by Region, 2015-2021

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast by Region, 2022-2032

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. East Asia

8.3.5. South Asia

8.3.6. Oceania

8.3.7. Middle East and Africa (MEA)

8.4. Market Attractiveness Analysis, by Region

9. North America Grab and Go Containers Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2015-2021

9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032

9.2.1. By Country

9.2.1.1. U.S.

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Material

9.2.3. By Product Type

9.2.4. By End-user

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Material

9.3.3. By Product Type

9.3.4. By End-user

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Grab and Go Containers Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2015-2021

10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Argentina

10.2.1.4. Chile

10.2.1.5. Peru

10.2.1.6. Rest of Latin America

10.2.2. By Material

10.2.3. By Product Type

10.2.4. By End-user

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Material

10.3.3. By Product Type

10.3.4. By End-user

10.4. Key Takeaways

11. Europe Grab and Go Containers Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2015-2021

11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. Italy

11.2.1.3. France

11.2.1.4. U.K.

11.2.1.5. Spain

11.2.1.6. BENELUX

11.2.1.7. Nordic

11.2.1.8. Russia

11.2.1.9. Poland

11.2.1.10. Rest of Europe

11.2.2. By Material

11.2.3. By Product Type

11.2.4. By End-user

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Material

11.3.3. By Product Type

11.3.4. By End-user

11.4. Key Takeaways

12. East Asia Grab and Go Containers Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2015-2021

12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.2. By Material

12.2.3. By Product Type

12.2.4. By End-user

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Material

12.3.3. By Product Type

12.3.4. By End-user

12.4. Key Takeaways

13. South Asia Grab and Go Containers Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2015-2021

13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032

13.2.1. By Country

13.2.1.1. India

13.2.1.2. Thailand

13.2.1.3. Malaysia

13.2.1.4. Indonesia

13.2.1.5. Rest of South Asia

13.2.2. By Material

13.2.3. By Product Type

13.2.4. By End-user

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Material

13.3.3. By Product Type

13.3.4. By End-user

13.4. Key Takeaways

14. Oceania Grab and Go Containers Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2015-2021

14.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032

14.2.1. By Country

14.2.1.1. Australia

14.2.1.2. New Zealand

14.2.2. By Material

14.2.3. By Product Type

14.2.4. By End-user

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Material

14.3.3. By Product Type

14.3.4. By End-user

14.4. Key Takeaways

15. Middle East & Africa Grab and Go Containers Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2015-2021

15.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. Turkey

15.2.1.3. Northern Africa

15.2.1.4. South Africa

15.2.1.5. Rest of MEA

15.2.2. By Material

15.2.3. By Product Type

15.2.4. By End-user

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Material

15.3.3. By Product Type

15.3.4. By End-user

15.4. Key Takeaways

16. Country wise Grab and Go Containers Market Analysis

16.1. United States (U.S.)

16.1.1. Market Share Analysis, 2022

16.1.2. By Material

16.1.3. By Product Type

16.1.4. By End-user

16.2. Canada

16.2.1. Market Share Analysis, 2022

16.2.2. By Material

16.2.3. By Product Type

16.2.4. By End-user

16.3. Brazil

16.3.1. Market Share Analysis, 2022

16.3.2. By Material

16.3.3. By Product Type

16.3.4. By End-user

16.4. Mexico

16.4.1. Market Share Analysis, 2022

16.4.2. By Material

16.4.3. By Product Type

16.4.4. By End-user

16.5. Germany

16.5.1. Market Share Analysis, 2022

16.5.2. By Material

16.5.3. By Product Type

16.5.4. By End-user

16.6. Italy

16.6.1. Market Share Analysis, 2022

16.6.2. By Material

16.6.3. By Product Type

16.6.4. By End-user

16.7. France

16.7.1. Market Share Analysis, 2022

16.7.2. By Material

16.7.3. By Product Type

16.7.4. By End-user

16.8. Spain

16.8.1. Market Share Analysis, 2022

16.8.2. By Material

16.8.3. By Product Type

16.8.4. By End-user

16.9. U.K.

16.9.1. Market Share Analysis, 2022

16.9.2. By Material

16.9.3. By Product Type

16.9.4. By End-user

16.10. Russia

16.10.1. Market Share Analysis, 2022

16.10.2. By Material

16.10.3. By Product Type

16.10.4. By End-user

16.11. China

16.11.1. Market Share Analysis, 2022

16.11.2. By Material

16.11.3. By Product Type

16.11.4. By End-user

16.12. Japan

16.12.1. Market Share Analysis, 2022

16.12.2. By Material

16.12.3. By Product Type

16.12.4. By End-user

16.13. India

16.13.1. Market Share Analysis, 2022

16.13.2. By Material

16.13.3. By Product Type

16.13.4. By End-user

16.14. GCC Countries

16.14.1. Market Share Analysis, 2022

16.14.2. By Material

16.14.3. By Product Type

16.14.4. By End-user

16.15. Australia

16.15.1. Market Share Analysis, 2022

16.15.2. By Material

16.15.3. By Product Type

16.15.4. By End-user

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Region

17.3.2. By Product Portfolio

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. Huhtamaki Oyj

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.1.5.2. Product Strategy

18.1.1.5.3. Channel Strategy

18.1.2. Stora Enso Oyj

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.2.5.2. Product Strategy

18.1.2.5.3. Channel Strategy

18.1.3. Georgia-Pacific LLC

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.3.5.2. Product Strategy

18.1.3.5.3. Channel Strategy

18.1.4. WestRock Company

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.4.5.2. Product Strategy

18.1.4.5.3. Channel Strategy

18.1.5. Be Green Packaging

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.5.5.2. Product Strategy

18.1.5.5.3. Channel Strategy

18.1.6. Berry Global, Inc

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.6.5.2. Product Strategy

18.1.6.5.3. Channel Strategy

18.1.7. Pactiv LLC.

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.7.5.2. Product Strategy

18.1.7.5.3. Channel Strategy

18.1.8. Genpak, LLC.

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.8.5.2. Product Strategy

18.1.8.5.3. Channel Strategy

18.1.9. Clearwater Paper Corporation

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.9.5.2. Product Strategy

18.1.9.5.3. Channel Strategy

18.1.10. Kruger Inc.

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

18.1.10.5.2. Product Strategy

18.1.10.5.3. Channel Strategy

18.1.11. Vegware Ltd.

18.1.11.1. Overview

18.1.11.2. Product Portfolio

18.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.11.4. Sales Footprint

18.1.11.5. Strategy Overview

18.1.11.5.1. Marketing Strategy

18.1.11.5.2. Product Strategy

18.1.11.5.3. Channel Strategy

18.1.12. Ultra Green Packaging. Inc.

18.1.12.1. Overview

18.1.12.2. Product Portfolio

18.1.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.12.4. Sales Footprint

18.1.12.5. Strategy Overview

18.1.12.5.1. Marketing Strategy

18.1.12.5.2. Product Strategy

18.1.12.5.3. Channel Strategy

19. Assumptions and Acronyms Used

20. Research Methodology

 

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