香り付きゴミ袋市場Scented Trash Bags Market FMIが発行した香り付きゴミ袋市場に関する最新市場レポートは、2016-2021年の世界産業分析&2022-2032年の予測を提供しています。本レポートは、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。香り付きゴミ... もっと見る
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サマリーFMIが発行した香り付きゴミ袋市場に関する最新市場レポートは、2016-2021年の世界産業分析&2022-2032年の予測を提供しています。本レポートは、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。香り付きゴミ袋市場の歴史的、また現在の成長パラメータに関する徹底的な調査を実施した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。市場分類 香り付きゴミ袋の世界市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場インテリジェンスを提示するために詳細にセグメント化されています。 素材タイプ別 ポリエチレン(PE) 低密度ポリエチレン(LDPE) 直鎖状低密度ポリエチレン(LLDPE) 高密度ポリエチレン ポリプロピレン 容量別 10ガロンまで 11~25ガロン 26-55ガロン 55ガロン以上 エンドユーザー別 小売・消費者 機関投資家 産業用 地域別 北アメリカ 中南米 欧州 東アジア 南アジア オセアニア MEA 報告書の章立て 第01章 - エグゼクティブサマリー 本レポートは、香り付きゴミ袋市場のエグゼクティブサマリーから始まり、市場の主要な調査結果や統計情報の要約を含んでいます。また、香り付きゴミ袋の世界市場における支配的なセグメント、香り付きゴミ袋市場に関する主要な事実も記載しています。また、市場規模や成長率に応じたセグメントのグラフ表示も含まれています。 第02章 市場の概要 読者は本章で香り付きゴミ袋市場の詳細な分類と定義を知ることができ、市場に存在する香り付きゴミ袋市場の基本情報を理解することができます。また、このセクションでは、読者が香り付きゴミ袋市場のレポートの範囲を理解するのに役立つ、包含と除外を強調しています。 第03章 市場の背景 本章では、予測期間において香り付きゴミ袋市場の成長に影響を与えると予想される主な予測要因について説明します。また本章では、香り付きゴミ袋市場の主要な市場ダイナミクスをハイライトし、これにはドライバー、阻害要因、機会、トレンドが含まれます。このセクションでは、香り付きゴミ袋市場のバリューチェーン分析も含まれています。これとともに、この章では、予測期間中の香り付きゴミ袋市場の成長に対するCOVID-19のパンデミックの影響について説明します。本章では、香り付きゴミ袋市場の主要な経済予測も取り上げており、対象市場の確率的な影響や市場回復の概要も記載しています。 第04章 香り付きゴミ袋の世界市場分析2016-2021年および予測、2022-2032年 本セクションでは、2022年から2032年の予測期間における香り付きゴミ袋の世界市場価値(Bn米ドル)および数量(Mnユニット)分析と予測について解説します。また、過去の香り付きゴミ袋市場の詳細分析、予測期間(2022-2032年)のYoY成長機会、今後の機会分析も掲載しています。 第05章 香り付きゴミ袋の世界市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年:素材タイプ別 素材タイプに基づき、香り付きゴミ袋市場はポリエチレン(PE)(低密度ポリエチレン(LDPE)、直鎖状低密度ポリエチレン(LLDPE)、高密度ポリエチレン(HDPE))、ポリプロピレン(PP)、バイオプラスチックに区分 この章では読者が予測期間の主要セグメントについて情報を得ることができます。 第06章 香り付きゴミ袋の世界市場分析2016-2021年および予測2022-2032年(容量別 容量に基づき、香り付きゴミ袋市場は10ガロンまで、11-25ガロン、26-55ガロン、55ガロン以上に区分されます。この章では、読者は予測期間中の主要な魅力的なセグメントに関する情報を見つけることができます。 第07章 香り付きゴミ袋の世界市場分析2016-2021年および予測2022-2032年:エンドユーザー別 エンドユーザーに基づいて、香り付きゴミ袋市場は小売・消費者、施設、工業に区分されます。本章では、読者は予測期間中の主要セグメントに関する情報をご覧いただけます。 第08章 香り付きゴミ袋の世界市場分析2016-2021年および予測2022-2032年、地域別 本章では、香り付きゴミ袋市場が北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、中東・アフリカ(MEA)など様々な地理的地域でどのように成長すると予想されるかを解説します。 第09章 北米の香り付きゴミ袋市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年 本章では、北米の香り付きゴミ袋市場の成長について、米国やカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析します。また読者は、香り付きゴミ袋市場の推定市場規模や消費量に基づいて、いくつかの重要なポイントを見出すことができます。 第10章 中南米の香り付きゴミ袋市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年 読者は、ラテンアメリカの香り付きゴミ袋市場の成長に影響を与えている地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。本章では、ブラジル、メキシコ、アルゼンチン、チリ、ペルー、その他の中南米の主要国での香り付きゴミ袋市場の成長展望も記載しています。 第11章 欧州の香り付きゴミ袋市場分析2016-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、ベネルクス、北欧、ポーランド、その他のヨーロッパ諸国など、複数の国における材料タイプ、容量、エンドユーザーに基づくヨーロッパの香り付きゴミ袋市場の重要な成長展望を記載しています。 第12章 東アジアの香り付きゴミ袋の市場分析2016-2021年および予測2022-2032年 読者は、東アジアの香り付きゴミ袋市場の成長に影響を与える地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。本章では、中国、日本、韓国などの主要国における香り付きゴミ袋市場の成長展望も掲載しています。 第13章 南アジアの香り付きゴミ袋市場分析2016-2021年および予測2022-2032年 読者は、南アジアの香り付きゴミ袋市場の成長に影響を及ぼしている地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。本章では、インド、タイ、マレーシア、インドネシア、南アジアのその他の地域などの主要国における香り付きゴミ袋市場の成長展望も記載しています。 第14章 オセアニアの香り付きゴミ袋市場分析 2016-2021年および予測 2022-2032年 このセクションでは、読者は2022年から2032年の予測期間におけるオセアニア香り付きゴミ袋市場の成長パラメータに関する詳細情報を見つけることができます。本章では、オーストラリアやニュージーランドなどの主要国における香り付きゴミ袋市場の成長展望も掲載しています。 第15章 中東・アフリカの香り付きゴミ袋市場分析2016-2021年および予測2022-2032年 本章では、GCC諸国、トルコ、エジプト、南アフリカ、その他のMEA地域の主要国において、2022年~2032年の予測期間中に香り付きゴミ袋市場がどのように成長するかについて情報を提供します。 第16章 香り付きゴミ袋市場の国別分析と2022年・2032年予測 本章では、読者は2022年および2032年の予測期間において、米国、カナダ、ブラジル、メキシコ、ドイツ、フランス、イタリア、英国、スペイン、ロシア、中国、日本、インド、GCC諸国、オーストラリアなどの主要国における成長パラメータに関する詳細情報を確認することができます。 第17章 市場構造分析 本章では、香り付きゴミ袋市場における主要企業のティア分析および市場集中度について、地域別および製品ポートフォリオ別の市場プレゼンス分析とともに、読者が詳細な情報を得ることができるようにしています。 第18章 競合分析 本章では、読者は香り付きゴミ袋市場のすべての主要メーカーの包括的なリストと、会社概要、収益シェア、戦略的概要、最近の企業動向など、各企業に関する詳細な情報をご覧いただけます。レポートで紹介する市場プレイヤーは、The Clorox Company、Berry Global, Inc.、Reynolds Consumer Products LLC、Napco National、Simplehuman LLC、Yantai Bagease Packaging Products Co, Ltd.、Sakthi Poly Products、Abbey Polythene、その他などです。 第19章 前提条件と頭字語 本章では、香り付きゴミ袋市場レポートに含まれる情報や統計に根拠を与える頭字語や仮定をリストアップしています。 第20章 調査方法 本章では、香り付きゴミ袋市場に関する様々な結論や、重要な定性・定量情報を得るために行った調査方法について読者に理解していただきます。 情報源と一次調査の割合 (%) プライマリーリサーチ データ収集と下記情報の検証のため、主要オピニオンリーダーやその他の参加者へのプライマリーリサーチインタビューを実施した。 香り付きゴミ袋市場の主要セグメント 市場シェア分析 平均販売価格(米ドル)と市場成長率 包装業界における主な規制 市場規模 主要なトレンドと開発 競合と主要ベンダーの戦略 二次調査 業界誌 パッケージング業界の成長 軟包装業界の成長 香り付きゴミ袋の地域別使用状況 アニュアルレポート/SECファイリング/投資家向けプレゼンテーション 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Global Packaging Industry Analysis 3.4. Key Industry Perspective: What Industry Leaders are Saying? 3.5. Value Chain Analysis 3.5.1. Exhaustive List of Active Participants 3.5.1.1. List of Raw Material Suppliers 3.5.1.2. List of Manufacturers/Converters 3.5.1.3. List of End User (Existing and Potential Buyer) 3.5.2. Profitability Margins 3.6. Forecast Factors -Relevance and impact 3.7. Macro-Economic Factors 3.8. Regulatory landscape 3.9. Regional Parent Outlook 3.10. Consumers Survey Analysis 4. Global Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis, 2016-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Material Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis by Material Type, 2016-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast by Material Type, 2022-2032 5.3.1. Polyethylene (PE) 5.3.1.1. Low-density Polyethylene (LDPE) 5.3.1.2. Linear Low-density Polyethylene (LLDPE) 5.3.1.3. High-density Polyethylene (HDPE) 5.3.2. Polypropylene (PP) 5.3.3. Bioplastics 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Material Type, 2016-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Material Type, 2022-2032 6. Global Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Capacity 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis by Capacity, 2016-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast by Capacity, 2022-2032 6.3.1. Upto 10 gallons 6.3.2. 11-25 gallons 6.3.3. 26-55 gallons 6.3.4. Above 55 gallons 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Capacity, 2016-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Capacity, 2022-2032 7. Global Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By End User 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis by End User, 2016-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast by End User, 2022-2032 7.3.1. Retail & Consumer 7.3.2. Institutional 7.3.3. Industrial 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by End User, 2016-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis by End User, 2022-2032 8. Global Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Region 8.1. Introduction 8.2. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis by Region, 2016-2021 8.3. Current Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast by Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. East Asia 8.3.5. South Asia 8.3.6. Oceania 8.3.7. MEA 8.4. Market Attractiveness Analysis by Region 9. North America Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 9.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Material Type 9.2.3. By Capacity 9.2.4. By End User 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Material Type 9.3.3. By Capacity 9.3.4. By End User 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 10.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Argentina 10.2.1.4. Chile 10.2.1.5. Peru 10.2.1.6. Rest of Latin America 10.2.2. By Material Type 10.2.3. By Capacity 10.2.4. By End User 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Material Type 10.3.3. By Capacity 10.3.4. By End User 10.4. Key Takeaways 11. Europe Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 11.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Spain 11.2.1.6. Russia 11.2.1.7. BENELUX 11.2.1.8. Nordic 11.2.1.9. Poland 11.2.1.10. Rest of Europe 11.2.2. By Material Type 11.2.3. By Capacity 11.2.4. By End User 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Material Type 11.3.3. By Capacity 11.3.4. By End User 11.4. Key Takeaways 12. East Asia Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 12.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.2. By Material Type 12.2.3. By Capacity 12.2.4. By End User 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Material Type 12.3.3. By Capacity 12.3.4. By End User 12.4. Key Takeaways 13. South Asia Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 13.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. India 13.2.1.2. Thailand 13.2.1.3. Malaysia 13.2.1.4. Indonesia 13.2.1.5. Rest of South Asia 13.2.2. By Material Type 13.2.3. By Capacity 13.2.4. By End User 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Material Type 13.3.3. By Capacity 13.3.4. By End User 13.4. Key Takeaways 14. Oceania Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 14.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 14.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. Australia 14.2.1.2. New Zealand 14.2.2. By Material Type 14.2.3. By Capacity 14.2.4. By End User 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Material Type 14.3.3. By Capacity 14.3.4. By End User 14.4. Key Takeaways 15. MEA Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 15.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 15.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.2.1. By Country 15.2.1.1. GCC Countries 15.2.1.2. Turkey 15.2.1.3. Egypt 15.2.1.4. South Africa 15.2.1.5. Rest of MEA 15.2.2. By Material Type 15.2.3. By Capacity 15.2.4. By End User 15.3. Market Attractiveness Analysis 15.3.1. By Country 15.3.2. By Material Type 15.3.3. By Capacity 15.3.4. By End User 15.4. Key Takeaways 16. Key Countries Scented Trash Bags Market Analysis 16.1. U.S. 16.1.1. Pricing Analysis 16.1.2. Market Share Analysis, 2022 16.1.2.1. By Material Type 16.1.2.2. By Capacity 16.1.2.3. By End User 16.2. Canada 16.2.1. Pricing Analysis 16.2.2. Market Share Analysis, 2022 16.2.2.1. By Material Type 16.2.2.2. By Capacity 16.2.2.3. By End User 16.3. Brazil 16.3.1. Pricing Analysis 16.3.2. Market Share Analysis, 2022 16.3.2.1. By Material Type 16.3.2.2. By Capacity 16.3.2.3. By End User 16.4. Mexico 16.4.1. Pricing Analysis 16.4.2. Market Share Analysis, 2022 16.4.2.1. By Material Type 16.4.2.2. By Capacity 16.4.2.3. By End User 16.5. Germany 16.5.1. Pricing Analysis 16.5.2. Market Share Analysis, 2022 16.5.2.1. By Material Type 16.5.2.2. By Capacity 16.5.2.3. By End User 16.6. France 16.6.1. Pricing Analysis 16.6.2. Market Share Analysis, 2022 16.6.2.1. By Material Type 16.6.2.2. By Capacity 16.6.2.3. By End User 16.7. Italy 16.7.1. Pricing Analysis 16.7.2. Market Share Analysis, 2022 16.7.2.1. By Material Type 16.7.2.2. By Capacity 16.7.2.3. By End User 16.8. UK 16.8.1. Pricing Analysis 16.8.2. Market Share Analysis, 2022 16.8.2.1. By Material Type 16.8.2.2. By Capacity 16.8.2.3. By End User 16.9. Spain 16.9.1. Pricing Analysis 16.9.2. Market Share Analysis, 2021 16.9.2.1. By Material Type 16.9.2.2. By Capacity 16.9.2.3. By End User 16.10. Russia 16.10.1. Pricing Analysis 16.10.2. Market Share Analysis, 2022 16.10.2.1. By Material Type 16.10.2.2. By Capacity 16.10.2.3. By End User 16.11. China 16.11.1. Pricing Analysis 16.11.2. Market Share Analysis, 2022 16.11.2.1. By Material Type 16.11.2.2. By Capacity 16.11.2.3. By End User 16.12. Japan 16.12.1. Pricing Analysis 16.12.2. Market Share Analysis, 2022 16.12.2.1. By Material Type 16.12.2.2. By Capacity 16.12.2.3. By End User 16.13. India 16.13.1. Pricing Analysis 16.13.2. Market Share Analysis, 2022 16.13.2.1. By Material Type 16.13.2.2. By Capacity 16.13.2.3. By End User 16.14. GCC Countries 16.14.1. Pricing Analysis 16.14.2. Market Share Analysis, 2022 16.14.2.1. By Material Type 16.14.2.2. By Capacity 16.14.2.3. By End User 16.15. Australia 16.15.1. Pricing Analysis 16.15.2. Market Share Analysis, 2022 16.15.2.1. By Material Type 16.15.2.2. By Capacity 16.15.2.3. By End User 17. Market Structure Analysis 17.1. Competition Dashboard 17.2. Competition Benchmarking 17.3. Market Share Analysis of Top Players 17.3.1. By Regional 17.3.2. By Material Type 17.3.3. By Capacity 17.3.4. By End User 18. Competition Analysis 18.1. Competition Deep Dive 18.1.1. The Clorox Company 18.1.1.1. Overview 18.1.1.2. Product Portfolio 18.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.1.4. Sales Footprint 18.1.1.5. Strategy Overview 18.1.1.5.1. Marketing Strategy 18.1.1.5.2. Product Strategy 18.1.1.5.3. Channel Strategy 18.1.2. Berry Global, Inc. 18.1.2.1. Overview 18.1.2.2. Product Portfolio 18.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.2.4. Sales Footprint 18.1.2.5. Strategy Overview 18.1.2.5.1. Marketing Strategy 18.1.2.5.2. Product Strategy 18.1.2.5.3. Channel Strategy 18.1.3. Reynolds Consumer Products, LLC 18.1.3.1. Overview 18.1.3.2. Product Portfolio 18.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.3.4. Sales Footprint 18.1.3.5. Strategy Overview 18.1.3.5.1. Marketing Strategy 18.1.3.5.2. Product Strategy 18.1.3.5.3. Channel Strategy 18.1.4. Napco National 18.1.4.1. Overview 18.1.4.2. Product Portfolio 18.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.4.4. Sales Footprint 18.1.4.5. Strategy Overview 18.1.4.5.1. Marketing Strategy 18.1.4.5.2. Product Strategy 18.1.4.5.3. Channel Strategy 18.1.5. Simplehuman, LLC 18.1.5.1. Overview 18.1.5.2. Product Portfolio 18.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.5.4. Sales Footprint 18.1.5.5. Strategy Overview 18.1.5.5.1. Marketing Strategy 18.1.5.5.2. Product Strategy 18.1.5.5.3. Channel Strategy 18.1.6. Yantai Bagease Packaging Products Co., Ltd. 18.1.6.1. Overview 18.1.6.2. Product Portfolio 18.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.6.4. Sales Footprint 18.1.6.5. Strategy Overview 18.1.6.5.1. Marketing Strategy 18.1.6.5.2. Product Strategy 18.1.6.5.3. Channel Strategy 18.1.7. Sakthi Poly Products 18.1.7.1. Overview 18.1.7.2. Product Portfolio 18.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.7.4. Sales Footprint 18.1.7.5. Strategy Overview 18.1.7.5.1. Marketing Strategy 18.1.7.5.2. Product Strategy 18.1.7.5.3. Channel Strategy 18.1.8. AbbeyPolythene Ltd. 18.1.8.1. Overview 18.1.8.2. Product Portfolio 18.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.8.4. Sales Footprint 18.1.8.5. Strategy Overview 18.1.8.5.1. Marketing Strategy 18.1.8.5.2. Product Strategy 18.1.8.5.3. Channel Strategy 18.1.9. Shenzhen Juyi FII Co., Ltd. 18.1.9.1. Overview 18.1.9.2. Product Portfolio 18.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.9.4. Sales Footprint 18.1.9.5. Strategy Overview 18.1.9.5.1. Marketing Strategy 18.1.9.5.2. Product Strategy 18.1.9.5.3. Channel Strategy 18.1.10. Easy Flux Polymers Pvt. Ltd. 18.1.10.1. Overview 18.1.10.2. Product Portfolio 18.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.10.4. Sales Footprint 18.1.10.5. Strategy Overview 18.1.10.5.1. Marketing Strategy 18.1.10.5.2. Product Strategy 18.1.10.5.3. Channel Strategy 19. Assumptions & Acronyms Used 20. Research Methodology
SummaryA recent market report published by FMI on the scented trash bags market provides global industry analysis for 2016-2021 & forecast for 2022-2032. The report offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical, as well as current growth parameters of the scented trash bags market, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision. Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Global Packaging Industry Analysis 3.4. Key Industry Perspective: What Industry Leaders are Saying? 3.5. Value Chain Analysis 3.5.1. Exhaustive List of Active Participants 3.5.1.1. List of Raw Material Suppliers 3.5.1.2. List of Manufacturers/Converters 3.5.1.3. List of End User (Existing and Potential Buyer) 3.5.2. Profitability Margins 3.6. Forecast Factors -Relevance and impact 3.7. Macro-Economic Factors 3.8. Regulatory landscape 3.9. Regional Parent Outlook 3.10. Consumers Survey Analysis 4. Global Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis, 2016-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Material Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis by Material Type, 2016-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast by Material Type, 2022-2032 5.3.1. Polyethylene (PE) 5.3.1.1. Low-density Polyethylene (LDPE) 5.3.1.2. Linear Low-density Polyethylene (LLDPE) 5.3.1.3. High-density Polyethylene (HDPE) 5.3.2. Polypropylene (PP) 5.3.3. Bioplastics 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Material Type, 2016-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Material Type, 2022-2032 6. Global Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Capacity 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis by Capacity, 2016-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast by Capacity, 2022-2032 6.3.1. Upto 10 gallons 6.3.2. 11-25 gallons 6.3.3. 26-55 gallons 6.3.4. Above 55 gallons 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by Capacity, 2016-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis by Capacity, 2022-2032 7. Global Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By End User 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis by End User, 2016-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast by End User, 2022-2032 7.3.1. Retail & Consumer 7.3.2. Institutional 7.3.3. Industrial 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis by End User, 2016-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis by End User, 2022-2032 8. Global Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Region 8.1. Introduction 8.2. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis by Region, 2016-2021 8.3. Current Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Analysis and Forecast by Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. East Asia 8.3.5. South Asia 8.3.6. Oceania 8.3.7. MEA 8.4. Market Attractiveness Analysis by Region 9. North America Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 9.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Material Type 9.2.3. By Capacity 9.2.4. By End User 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Material Type 9.3.3. By Capacity 9.3.4. By End User 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 10.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Argentina 10.2.1.4. Chile 10.2.1.5. Peru 10.2.1.6. Rest of Latin America 10.2.2. By Material Type 10.2.3. By Capacity 10.2.4. By End User 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Material Type 10.3.3. By Capacity 10.3.4. By End User 10.4. Key Takeaways 11. Europe Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 11.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Spain 11.2.1.6. Russia 11.2.1.7. BENELUX 11.2.1.8. Nordic 11.2.1.9. Poland 11.2.1.10. Rest of Europe 11.2.2. By Material Type 11.2.3. By Capacity 11.2.4. By End User 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Material Type 11.3.3. By Capacity 11.3.4. By End User 11.4. Key Takeaways 12. East Asia Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 12.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.2. By Material Type 12.2.3. By Capacity 12.2.4. By End User 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Material Type 12.3.3. By Capacity 12.3.4. By End User 12.4. Key Takeaways 13. South Asia Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 13.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. India 13.2.1.2. Thailand 13.2.1.3. Malaysia 13.2.1.4. Indonesia 13.2.1.5. Rest of South Asia 13.2.2. By Material Type 13.2.3. By Capacity 13.2.4. By End User 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Material Type 13.3.3. By Capacity 13.3.4. By End User 13.4. Key Takeaways 14. Oceania Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 14.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 14.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. Australia 14.2.1.2. New Zealand 14.2.2. By Material Type 14.2.3. By Capacity 14.2.4. By End User 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Material Type 14.3.3. By Capacity 14.3.4. By End User 14.4. Key Takeaways 15. MEA Scented Trash Bags Market Analysis 2016-2021and Forecast 2022-2032, By Country 15.1. Historical Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2016-2021 15.2. Market Size Value (US$ Bn ) & Volume (Mn Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.2.1. By Country 15.2.1.1. GCC Countries 15.2.1.2. Turkey 15.2.1.3. Egypt 15.2.1.4. South Africa 15.2.1.5. Rest of MEA 15.2.2. By Material Type 15.2.3. By Capacity 15.2.4. By End User 15.3. Market Attractiveness Analysis 15.3.1. By Country 15.3.2. By Material Type 15.3.3. By Capacity 15.3.4. By End User 15.4. Key Takeaways 16. Key Countries Scented Trash Bags Market Analysis 16.1. U.S. 16.1.1. Pricing Analysis 16.1.2. Market Share Analysis, 2022 16.1.2.1. By Material Type 16.1.2.2. By Capacity 16.1.2.3. By End User 16.2. Canada 16.2.1. Pricing Analysis 16.2.2. Market Share Analysis, 2022 16.2.2.1. By Material Type 16.2.2.2. By Capacity 16.2.2.3. By End User 16.3. Brazil 16.3.1. Pricing Analysis 16.3.2. Market Share Analysis, 2022 16.3.2.1. By Material Type 16.3.2.2. By Capacity 16.3.2.3. By End User 16.4. Mexico 16.4.1. Pricing Analysis 16.4.2. Market Share Analysis, 2022 16.4.2.1. By Material Type 16.4.2.2. By Capacity 16.4.2.3. By End User 16.5. Germany 16.5.1. Pricing Analysis 16.5.2. Market Share Analysis, 2022 16.5.2.1. By Material Type 16.5.2.2. By Capacity 16.5.2.3. By End User 16.6. France 16.6.1. Pricing Analysis 16.6.2. Market Share Analysis, 2022 16.6.2.1. By Material Type 16.6.2.2. By Capacity 16.6.2.3. By End User 16.7. Italy 16.7.1. Pricing Analysis 16.7.2. Market Share Analysis, 2022 16.7.2.1. By Material Type 16.7.2.2. By Capacity 16.7.2.3. By End User 16.8. UK 16.8.1. Pricing Analysis 16.8.2. Market Share Analysis, 2022 16.8.2.1. By Material Type 16.8.2.2. By Capacity 16.8.2.3. By End User 16.9. Spain 16.9.1. Pricing Analysis 16.9.2. Market Share Analysis, 2021 16.9.2.1. By Material Type 16.9.2.2. By Capacity 16.9.2.3. By End User 16.10. Russia 16.10.1. Pricing Analysis 16.10.2. Market Share Analysis, 2022 16.10.2.1. By Material Type 16.10.2.2. By Capacity 16.10.2.3. By End User 16.11. China 16.11.1. Pricing Analysis 16.11.2. Market Share Analysis, 2022 16.11.2.1. By Material Type 16.11.2.2. By Capacity 16.11.2.3. By End User 16.12. Japan 16.12.1. Pricing Analysis 16.12.2. Market Share Analysis, 2022 16.12.2.1. By Material Type 16.12.2.2. By Capacity 16.12.2.3. By End User 16.13. India 16.13.1. Pricing Analysis 16.13.2. Market Share Analysis, 2022 16.13.2.1. By Material Type 16.13.2.2. By Capacity 16.13.2.3. By End User 16.14. GCC Countries 16.14.1. Pricing Analysis 16.14.2. Market Share Analysis, 2022 16.14.2.1. By Material Type 16.14.2.2. By Capacity 16.14.2.3. By End User 16.15. Australia 16.15.1. Pricing Analysis 16.15.2. Market Share Analysis, 2022 16.15.2.1. By Material Type 16.15.2.2. By Capacity 16.15.2.3. By End User 17. Market Structure Analysis 17.1. Competition Dashboard 17.2. Competition Benchmarking 17.3. Market Share Analysis of Top Players 17.3.1. By Regional 17.3.2. By Material Type 17.3.3. By Capacity 17.3.4. By End User 18. Competition Analysis 18.1. Competition Deep Dive 18.1.1. The Clorox Company 18.1.1.1. Overview 18.1.1.2. Product Portfolio 18.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.1.4. Sales Footprint 18.1.1.5. Strategy Overview 18.1.1.5.1. Marketing Strategy 18.1.1.5.2. Product Strategy 18.1.1.5.3. Channel Strategy 18.1.2. Berry Global, Inc. 18.1.2.1. Overview 18.1.2.2. Product Portfolio 18.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.2.4. Sales Footprint 18.1.2.5. Strategy Overview 18.1.2.5.1. Marketing Strategy 18.1.2.5.2. Product Strategy 18.1.2.5.3. Channel Strategy 18.1.3. Reynolds Consumer Products, LLC 18.1.3.1. Overview 18.1.3.2. Product Portfolio 18.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.3.4. Sales Footprint 18.1.3.5. Strategy Overview 18.1.3.5.1. Marketing Strategy 18.1.3.5.2. Product Strategy 18.1.3.5.3. Channel Strategy 18.1.4. Napco National 18.1.4.1. Overview 18.1.4.2. Product Portfolio 18.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.4.4. Sales Footprint 18.1.4.5. Strategy Overview 18.1.4.5.1. Marketing Strategy 18.1.4.5.2. Product Strategy 18.1.4.5.3. Channel Strategy 18.1.5. Simplehuman, LLC 18.1.5.1. Overview 18.1.5.2. Product Portfolio 18.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.5.4. Sales Footprint 18.1.5.5. Strategy Overview 18.1.5.5.1. Marketing Strategy 18.1.5.5.2. Product Strategy 18.1.5.5.3. Channel Strategy 18.1.6. Yantai Bagease Packaging Products Co., Ltd. 18.1.6.1. Overview 18.1.6.2. Product Portfolio 18.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.6.4. Sales Footprint 18.1.6.5. Strategy Overview 18.1.6.5.1. Marketing Strategy 18.1.6.5.2. Product Strategy 18.1.6.5.3. Channel Strategy 18.1.7. Sakthi Poly Products 18.1.7.1. Overview 18.1.7.2. Product Portfolio 18.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.7.4. Sales Footprint 18.1.7.5. Strategy Overview 18.1.7.5.1. Marketing Strategy 18.1.7.5.2. Product Strategy 18.1.7.5.3. Channel Strategy 18.1.8. AbbeyPolythene Ltd. 18.1.8.1. Overview 18.1.8.2. Product Portfolio 18.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.8.4. Sales Footprint 18.1.8.5. Strategy Overview 18.1.8.5.1. Marketing Strategy 18.1.8.5.2. Product Strategy 18.1.8.5.3. Channel Strategy 18.1.9. Shenzhen Juyi FII Co., Ltd. 18.1.9.1. Overview 18.1.9.2. Product Portfolio 18.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.9.4. Sales Footprint 18.1.9.5. Strategy Overview 18.1.9.5.1. Marketing Strategy 18.1.9.5.2. Product Strategy 18.1.9.5.3. Channel Strategy 18.1.10. Easy Flux Polymers Pvt. Ltd. 18.1.10.1. Overview 18.1.10.2. Product Portfolio 18.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.10.4. Sales Footprint 18.1.10.5. Strategy Overview 18.1.10.5.1. Marketing Strategy 18.1.10.5.2. Product Strategy 18.1.10.5.3. Channel Strategy 19. Assumptions & Acronyms Used 20. Research Methodology
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