カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場Customer Journey Mapping Software Market カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場。世界の産業分析2015-2021年および機会評価2022-2032年 FMIが発行したカスタマージャーニーマッピングソフトウェアに関する最新市場調査は、2015-2021年の世界... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場。世界の産業分析2015-2021年および機会評価2022-2032年FMIが発行したカスタマージャーニーマッピングソフトウェアに関する最新市場調査は、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学について包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータについて徹底的な調査を行った後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場の細分化 世界のカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 カスタマージャーニーマッピングソフトウェアの提供分野別 - カスタマージャーニーマッピングソフトウェアのソリューション o クラウド o オンプレミス - カスタマージャーニーマッピングソフトウェアサービス カスタマージャーニーマッピングソフトウェア(組織規模別) - 中小企業向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア - 大企業向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア カスタマージャーニーマッピングソフトウェア(エンドユーザー別) - BFSI向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア - 小売・消費財向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア - メディア・エンターテイメント向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア - カスタマージャーニーマッピングソフトウェア(ヘルスケア・製薬業界向け - 自動車業界向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア - IT・通信業向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア - 旅行、ホスピタリティ向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア - 教育向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア - カスタマージャーニーマッピングソフトウェア(その他エンドユーザー向け カスタマージャーニーマッピングソフトウェア(プラットフォーム別) - Webベース - アプリベース カスタマージャーニーマッピングソフトウェア(地域別) - 北米カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場 - ラテンアメリカのカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場 - ヨーロッパカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場 - アジア太平洋地域のカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場 - 中東とアフリカのカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場 レポートの章立て エグゼクティブサマリー カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向、またカスタマージャーニーマッピングソフトウェアのFMI分析および推奨事項が含まれています。 第01章 市場の概要 本章では、カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場の詳細なセグメンテーションと定義について解説しており、カスタマージャーニーマッピングソフトウェアに関する基本情報の把握に役立ちます。また、市場範囲、分類、制限をハイライトし、読者がカスタマージャーニーマッピングソフト市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。 第02章 市場の背景 本章では、製品加工方法の概要、消費者の購買パターン&傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含んでいます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因-関連性と影響、バリューチェーン分析、市場力学(推進要因、抑制要因、機会)についても取り上げています。 第03章 世界のカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場の需要分析2015-2021年および予測、2022-2032年 本章では、過去の市場価値(XX億米ドル)分析(2015-2021年)、現在および将来の市場価値(485億米ドル)および数量(16.3%)の予測(2022-2032年)を掲載します。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対額機会分析国別に基づいています。 Chapter 04 - カスタマージャーニーマッピングソフトウェアの世界市場 - 価格分析 オファリング別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格に影響を与える主な要因などの価格分析章を設けています。 第05章 カスタマージャーニーマッピングソフトウェアの世界市場分析2015-2021年、予測2022-2032年、オファリング別 カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場は、オファリング別に、カスタマージャーニーマッピングソフトウェアソリューション(クラウド、オンプレミス)、カスタマージャーニーマッピングソフトウェアサービスに分類されます。また、提供形態別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記のBy Offeringについては、価値予測や前年比成長率の比較も提供します。 第06章 カスタマージャーニーマッピングソフトウェアの世界市場分析2015-2021年、予測2022-2032年:組織規模別 カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場は、組織規模別に、中小企業向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア、大企業向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェアに区分されます。また、「組織規模別」に基づいた市場魅力度分析も行っています。また、上記の組織サイズ別の価値予測や前年比成長率比較も提供します。 第07章 カスタマージャーニーマッピングソフトウェアの世界市場分析2015-2021年、予測2022-2032年(エンドユーザー別 カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場は、エンドユーザー別に、BFSI向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア、小売・消費財向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア、メディア・娯楽向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア、医療・医薬品向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア、自動車向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア、IT・通信向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア、旅行・接客向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア、教育向けカスタマージャーニーマッピングソフトウェア、その他エンドユーザー向けに区分されています。また、エンドユーザー別の市場魅力度分析も行っています。また、上記のエンドユーザー別の価値予測や前年比成長率比較も提供します。 第08章 カスタマージャーニーマッピングソフトウェアの世界市場分析2015-2021年、予測2022-2032年(プラットフォーム別 プラットフォーム別に、カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場は、ウェブベース、アプリベースに区分されます。また、プラットフォーム別による市場魅力度分析も行っています。また、上記のプラットフォーム別の価値予測や前年比成長率比較も提供します。 第09章 カスタマージャーニーマッピングソフトウェアの世界市場分析(2015-2021年)および予測(2022-2032年)(地域別 カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場は、地域別に、北米カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場、中南米カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場、欧州カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場、アジア太平洋カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場、中東・アフリカカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場で区分されている。このセクションでは、地域別に基づいた市場の魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。 第10章 北米カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、北米地域におけるカスタマージャーニーマッピングソフトウェアの成長について、米国とカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析します。また、北米地域の様々なセグメントや国に基づいた地域動向、規制、市場成長についてもご紹介しています。 第11章 ラテンアメリカのカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、中南米地域におけるカスタマージャーニーマッピングソフトウェアの成長について、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別の評価とともに詳細に分析します。中南米地域におけるカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細情報をご覧いただけます。 第12章 欧州カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパを含む国別の評価とともに、ヨーロッパ地域におけるカスタマージャーニーマッピングソフトウェアの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細情報を見つけることができます。 第13章 東アジアのカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、東アジア地域におけるカスタマージャーニーマッピングソフトウェアの成長について、中国、日本、韓国を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第14章 南アジアのカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、南アジア地域におけるカスタマージャーニーマッピングソフトウェアの成長について、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細情報を見つけることができます。 第15章 中東およびアフリカのカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEAを含む国別評価とともに、MEA地域におけるカスタマージャーニーマッピングソフトウェアの成長についての詳細な分析を掲載します。読者は、地域市場におけるカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第16章 主要国カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、世界の主要国においてカスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場がどのように成長すると予想されるかについて考察しています。 第17章 市場構造分析-グローバルアセスメント 本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリクスを掲載しています。 第18章 競合のディープダイブ(暫定リスト) 本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、Microsoft、Gliffy、Canvanizer、Xmind、OmniGraffle、Smaply、Touchpoint、IBM、Smartlook、UXPressia、Piwik PRO、Custellenceを紹介します。 第19章 - 前提条件と頭字語 この章では、カスタマージャーニーマッピングソフトウェアのレポートに含まれる情報や統計に基礎を提供する略語や仮定をリストアップしています。 第20章 調査方法論 本章では、カスタマージャーニーマッピングソフトウェア市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者に理解していただくことを目的としています。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Summary of Statistics 1.3. Key Market Characteristics & Attributes 1.4. FMI Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage 2.2. Market Definition 3. Market Risks and Trends Assessment 3.1. Risk Assessment 3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Customer Journey Mapping Software 3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis 3.1.3. Impact on Market Value (US$ Mn) 3.1.4. Assessment by Key Countries 3.1.5. Assessment by Key Market Segments 3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers 3.2. Key Trends Impacting the Market 3.3. Formulation and Product Development Trends 4. Market Background 4.1. Customer Journey Mapping Software Market, by Key Countries 4.2. Customer Journey Mapping Software Market Opportunity Assessment (US$ Mn) 4.2.1. Total Available Market 4.2.2. Serviceable Addressable Market 4.2.3. Serviceable Obtainable Market 4.3. Market Scenario Forecast 4.3.1. Demand in optimistic Scenario 4.3.2. Demand in Likely Scenario 4.3.3. Demand in Conservative Scenario 4.4. Investment Feasibility Analysis 4.4.1. Investment in Established Markets 4.4.1.1. In Short Term 4.4.1.2. In Long Term 4.4.2. Investment in Emerging Markets 4.4.2.1. In Short Term 4.4.2.2. In Long Term 4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact 4.5.1. Top Companies Historical Growth 4.5.2. Growth in Automation, By Country 4.5.3. Customer Journey Mapping Software Adoption Rate, By Country 4.6. Market Dynamics 4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment 4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment 4.6.3. Customer Journey Mapping Software Market Opportunities 4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment 5. Key Success Factors 5.1. Manufacturers’ Focus on Low Penetration High Growth Markets 5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity 5.3. Peer Benchmarking 6. Global Customer Journey Mapping Software Market Demand Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 6.1. Historical Market Analysis, 2015-2021 6.2. Current and Future Market Projections, 2022-2032 6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7. Global Customer Journey Mapping Software Market Value Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2015-2021 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Global Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Offering 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Offering, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Offering, 2022-2032 8.3.1. Solutions 8.3.1.1. Cloud 8.3.1.2. On Premise 8.3.2. Services 8.4. Market Attractiveness Analysis By Offering 9. Global Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Organization Size 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Organization Size, 2015-2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Organization Size, 2022-2032 9.3.1. Small and Medium Enterprises 9.3.2. Large Enterprises 9.4. Market Attractiveness Analysis By Organization Size 10. Global Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By End-User 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End-User, 2015-2021 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End-User, 2022-2032 10.3.1. BFSI 10.3.2. Retail and Consumer Goods 10.3.3. Media and Entertainment 10.3.4. Healthcare and Pharmaceutical 10.3.5. Automotive 10.3.6. IT and Telecommunication 10.3.7. Travel and Hospitality 10.3.8. Education 10.3.9. Others 10.4. Market Attractiveness Analysis By End-User 11. Global Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Platform 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Platform, 2015-2021 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Platform, 2022-2032 11.3.1. Web-based 11.3.2. App-based 11.4. Market Attractiveness Analysis By Platform 12. Global Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 12.1. Introduction 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2015-2021 12.3. Current Market Size (US$ Mn) & Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 12.3.1. North America 12.3.2. Latin America 12.3.3. Europe 12.3.4. Asia Pacific 12.3.5. Middle East and Africa (MEA) 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region 13. North America Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 13.1. Introduction 13.2. Pricing Analysis 13.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.4.1. By Country 13.4.1.1. U.S. 13.4.1.2. Canada 13.4.1.3. Rest of North America 13.4.2. By Offering 13.4.3. By Organization Size 13.4.4. By Platform 13.4.5. By End-User 13.5. Market Attractiveness Analysis 13.5.1. By Country 13.5.2. By Offering 13.5.3. By Organization Size 13.5.4. By Platform 13.5.5. By End-User 14. Latin America Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 14.1. Introduction 14.2. Pricing Analysis 14.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.4.1. By Country 14.4.1.1. Brazil 14.4.1.2. Mexico 14.4.1.3. Rest of Latin America 14.4.2. By Offering 14.4.3. By Organization Size 14.4.4. By Platform 14.4.5. By End-User 14.5. Market Attractiveness Analysis 14.5.1. By Country 14.5.2. By Offering 14.5.3. By Organization Size 14.5.4. By Platform 14.5.5. By End-User 15. Europe Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 15.1. Introduction 15.2. Pricing Analysis 15.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.4.1. By Country 15.4.1.1. Germany 15.4.1.2. France 15.4.1.3. U.K. 15.4.1.4. Italy 15.4.1.5. Benelux 15.4.1.6. Nordic Countries 15.4.1.7. Rest of Europe 15.4.2. By Offering 15.4.3. By Organization Size 15.4.4. By Platform 15.4.5. By End-User 15.5. Market Attractiveness Analysis 15.5.1. By Country 15.5.2. By Offering 15.5.3. By Organization Size 15.5.4. By Platform 15.5.5. By End-User 16. Asia Pacific Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 16.1. Introduction 16.2. Pricing Analysis 16.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 16.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 16.4.1. By Country 16.4.1.1. China 16.4.1.2. Japan 16.4.1.3. South Korea 16.4.1.4. Rest of Asia Pacific 16.4.2. By Offering 16.4.3. By Organization Size 16.4.4. By Platform 16.4.5. By End-User 16.5. Market Attractiveness Analysis 16.5.1. By Country 16.5.2. By Offering 16.5.3. By Organization Size 16.5.4. By Platform 16.5.5. By End-User 17. Middle East and Africa Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 17.1. Introduction 17.2. Pricing Analysis 17.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 17.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 17.4.1. By Country 17.4.1.1. GCC Countries 17.4.1.2. South Africa 17.4.1.3. Turkey 17.4.1.4. Rest of Middle East and Africa 17.4.2. By Offering 17.4.3. By Organization Size 17.4.4. By Platform 17.4.5. By End-User 17.5. Market Attractiveness Analysis 17.5.1. By Country 17.5.2. By Offering 17.5.3. By Organization Size 17.5.4. By Platform 17.5.5. By End-User 18. Key Countries Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 18.1. Introduction 18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries 18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison 18.2. US Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.2.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.2.2.1. By Offering 18.2.2.2. By Organization Size 18.2.2.3. By Platform 18.2.2.4. By End-User 18.3. Canada Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.3.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.3.2.1. By Offering 18.3.2.2. By Organization Size 18.3.2.3. By Platform 18.3.2.4. By End-User 18.4. Mexico Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.4.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.4.2.1. By Offering 18.4.2.2. By Organization Size 18.4.2.3. By Platform 18.4.2.4. By End-User 18.5. Brazil Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.5.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.5.2.1. By Offering 18.5.2.2. By Organization Size 18.5.2.3. By Platform 18.5.2.4. By End-User 18.6. Germany Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.6.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.6.2.1. By Offering 18.6.2.2. By Organization Size 18.6.2.3. By Platform 18.6.2.4. By End-User 18.7. France Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.7.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.7.2.1. By Offering 18.7.2.2. By Organization Size 18.7.2.3. By Platform 18.7.2.4. By End-User 18.8. Italy Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.8.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.8.2.1. By Offering 18.8.2.2. By Organization Size 18.8.2.3. By Platform 18.8.2.4. By End-User 18.9. BENELUX Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.9.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.9.2.1. By Offering 18.9.2.2. By Organization Size 18.9.2.3. By Platform 18.9.2.4. By End-User 18.10. UK Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.10.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.10.2.1. By Offering 18.10.2.2. By Organization Size 18.10.2.3. By Platform 18.10.2.4. By End-User 18.11. Nordic Countries Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.11.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.11.2.1. By Offering 18.11.2.2. By Organization Size 18.11.2.3. By Platform 18.11.2.4. By End-User 18.12. China Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.12.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.12.2.1. By Offering 18.12.2.2. By Organization Size 18.12.2.3. By Platform 18.12.2.4. By End-User 18.13. Japan Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.13.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.13.2.1. By Offering 18.13.2.2. By Organization Size 18.13.2.3. By Platform 18.13.2.4. By End-User 18.14. South Korea Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.14.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.14.2.1. By Offering 18.14.2.2. By Organization Size 18.14.2.3. By Platform 18.14.2.4. By End-User 18.15. GCC Countries Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.15.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.15.2.1. By Offering 18.15.2.2. By Organization Size 18.15.2.3. By Platform 18.15.2.4. By End-User 18.16. South Africa Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.16.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.16.2.1. By Offering 18.16.2.2. By Organization Size 18.16.2.3. By Platform 18.16.2.4. By End-User 18.17. Turkey Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.17.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.17.2.1. By Offering 18.17.2.2. By Organization Size 18.17.2.3. By Platform 18.17.2.4. By End-User 18.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country 19. Market Structure Analysis 19.1. Market Analysis by Tier of Companies 19.2. Market Concentration 19.3. Market Share Analysis of Top Players 19.4. Market Presence Analysis 19.4.1. By Regional footprint of Players 19.4.2. Product footprint by Players 20. Competition Analysis 20.1. Competition Dashboard 20.2. Competition Benchmarking 20.3. Competition Deep Dive 20.3.1. Acquia Inc. 20.3.1.1. Overview 20.3.1.2. Product Portfolio 20.3.1.3. Sales Footprint 20.3.1.4. Strategy Overview 20.3.2. Adobe 20.3.2.1. Overview 20.3.2.2. Product Portfolio 20.3.2.3. Sales Footprint 20.3.2.4. Strategy Overview 20.3.3. Cemantica 20.3.3.1. Overview 20.3.3.2. Product Portfolio 20.3.3.3. Sales Footprint 20.3.3.4. Strategy Overview 20.3.4. Genpact 20.3.4.1. Overview 20.3.4.2. Product Portfolio 20.3.4.3. Sales Footprint 20.3.4.4. Strategy Overview 20.3.5. Smaply 20.3.5.1. Overview 20.3.5.2. Product Portfolio 20.3.5.3. Sales Footprint 20.3.5.4. Strategy Overview 20.3.6. UXPressia 20.3.6.1. Overview 20.3.6.2. Product Portfolio 20.3.6.3. Sales Footprint 20.3.6.4. Strategy Overview 20.3.7. WebEngage 20.3.7.1. Overview 20.3.7.2. Product Portfolio 20.3.7.3. Sales Footprint 20.3.7.4. Strategy Overview 21. Assumptions and Acronyms Used 22. Research Methodology
SummaryCustomer Journey Mapping Software Market: Global Industry Analysis 2015-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Summary of Statistics 1.3. Key Market Characteristics & Attributes 1.4. FMI Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage 2.2. Market Definition 3. Market Risks and Trends Assessment 3.1. Risk Assessment 3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Customer Journey Mapping Software 3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis 3.1.3. Impact on Market Value (US$ Mn) 3.1.4. Assessment by Key Countries 3.1.5. Assessment by Key Market Segments 3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers 3.2. Key Trends Impacting the Market 3.3. Formulation and Product Development Trends 4. Market Background 4.1. Customer Journey Mapping Software Market, by Key Countries 4.2. Customer Journey Mapping Software Market Opportunity Assessment (US$ Mn) 4.2.1. Total Available Market 4.2.2. Serviceable Addressable Market 4.2.3. Serviceable Obtainable Market 4.3. Market Scenario Forecast 4.3.1. Demand in optimistic Scenario 4.3.2. Demand in Likely Scenario 4.3.3. Demand in Conservative Scenario 4.4. Investment Feasibility Analysis 4.4.1. Investment in Established Markets 4.4.1.1. In Short Term 4.4.1.2. In Long Term 4.4.2. Investment in Emerging Markets 4.4.2.1. In Short Term 4.4.2.2. In Long Term 4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact 4.5.1. Top Companies Historical Growth 4.5.2. Growth in Automation, By Country 4.5.3. Customer Journey Mapping Software Adoption Rate, By Country 4.6. Market Dynamics 4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment 4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment 4.6.3. Customer Journey Mapping Software Market Opportunities 4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment 5. Key Success Factors 5.1. Manufacturers’ Focus on Low Penetration High Growth Markets 5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity 5.3. Peer Benchmarking 6. Global Customer Journey Mapping Software Market Demand Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 6.1. Historical Market Analysis, 2015-2021 6.2. Current and Future Market Projections, 2022-2032 6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7. Global Customer Journey Mapping Software Market Value Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2015-2021 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Global Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Offering 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Offering, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Offering, 2022-2032 8.3.1. Solutions 8.3.1.1. Cloud 8.3.1.2. On Premise 8.3.2. Services 8.4. Market Attractiveness Analysis By Offering 9. Global Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Organization Size 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Organization Size, 2015-2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Organization Size, 2022-2032 9.3.1. Small and Medium Enterprises 9.3.2. Large Enterprises 9.4. Market Attractiveness Analysis By Organization Size 10. Global Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By End-User 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End-User, 2015-2021 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End-User, 2022-2032 10.3.1. BFSI 10.3.2. Retail and Consumer Goods 10.3.3. Media and Entertainment 10.3.4. Healthcare and Pharmaceutical 10.3.5. Automotive 10.3.6. IT and Telecommunication 10.3.7. Travel and Hospitality 10.3.8. Education 10.3.9. Others 10.4. Market Attractiveness Analysis By End-User 11. Global Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Platform 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Platform, 2015-2021 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Platform, 2022-2032 11.3.1. Web-based 11.3.2. App-based 11.4. Market Attractiveness Analysis By Platform 12. Global Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 12.1. Introduction 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2015-2021 12.3. Current Market Size (US$ Mn) & Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 12.3.1. North America 12.3.2. Latin America 12.3.3. Europe 12.3.4. Asia Pacific 12.3.5. Middle East and Africa (MEA) 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region 13. North America Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 13.1. Introduction 13.2. Pricing Analysis 13.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.4.1. By Country 13.4.1.1. U.S. 13.4.1.2. Canada 13.4.1.3. Rest of North America 13.4.2. By Offering 13.4.3. By Organization Size 13.4.4. By Platform 13.4.5. By End-User 13.5. Market Attractiveness Analysis 13.5.1. By Country 13.5.2. By Offering 13.5.3. By Organization Size 13.5.4. By Platform 13.5.5. By End-User 14. Latin America Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 14.1. Introduction 14.2. Pricing Analysis 14.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.4.1. By Country 14.4.1.1. Brazil 14.4.1.2. Mexico 14.4.1.3. Rest of Latin America 14.4.2. By Offering 14.4.3. By Organization Size 14.4.4. By Platform 14.4.5. By End-User 14.5. Market Attractiveness Analysis 14.5.1. By Country 14.5.2. By Offering 14.5.3. By Organization Size 14.5.4. By Platform 14.5.5. By End-User 15. Europe Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 15.1. Introduction 15.2. Pricing Analysis 15.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.4.1. By Country 15.4.1.1. Germany 15.4.1.2. France 15.4.1.3. U.K. 15.4.1.4. Italy 15.4.1.5. Benelux 15.4.1.6. Nordic Countries 15.4.1.7. Rest of Europe 15.4.2. By Offering 15.4.3. By Organization Size 15.4.4. By Platform 15.4.5. By End-User 15.5. Market Attractiveness Analysis 15.5.1. By Country 15.5.2. By Offering 15.5.3. By Organization Size 15.5.4. By Platform 15.5.5. By End-User 16. Asia Pacific Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 16.1. Introduction 16.2. Pricing Analysis 16.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 16.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 16.4.1. By Country 16.4.1.1. China 16.4.1.2. Japan 16.4.1.3. South Korea 16.4.1.4. Rest of Asia Pacific 16.4.2. By Offering 16.4.3. By Organization Size 16.4.4. By Platform 16.4.5. By End-User 16.5. Market Attractiveness Analysis 16.5.1. By Country 16.5.2. By Offering 16.5.3. By Organization Size 16.5.4. By Platform 16.5.5. By End-User 17. Middle East and Africa Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 17.1. Introduction 17.2. Pricing Analysis 17.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 17.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 17.4.1. By Country 17.4.1.1. GCC Countries 17.4.1.2. South Africa 17.4.1.3. Turkey 17.4.1.4. Rest of Middle East and Africa 17.4.2. By Offering 17.4.3. By Organization Size 17.4.4. By Platform 17.4.5. By End-User 17.5. Market Attractiveness Analysis 17.5.1. By Country 17.5.2. By Offering 17.5.3. By Organization Size 17.5.4. By Platform 17.5.5. By End-User 18. Key Countries Customer Journey Mapping Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 18.1. Introduction 18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries 18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison 18.2. US Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.2.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.2.2.1. By Offering 18.2.2.2. By Organization Size 18.2.2.3. By Platform 18.2.2.4. By End-User 18.3. Canada Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.3.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.3.2.1. By Offering 18.3.2.2. By Organization Size 18.3.2.3. By Platform 18.3.2.4. By End-User 18.4. Mexico Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.4.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.4.2.1. By Offering 18.4.2.2. By Organization Size 18.4.2.3. By Platform 18.4.2.4. By End-User 18.5. Brazil Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.5.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.5.2.1. By Offering 18.5.2.2. By Organization Size 18.5.2.3. By Platform 18.5.2.4. By End-User 18.6. Germany Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.6.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.6.2.1. By Offering 18.6.2.2. By Organization Size 18.6.2.3. By Platform 18.6.2.4. By End-User 18.7. France Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.7.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.7.2.1. By Offering 18.7.2.2. By Organization Size 18.7.2.3. By Platform 18.7.2.4. By End-User 18.8. Italy Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.8.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.8.2.1. By Offering 18.8.2.2. By Organization Size 18.8.2.3. By Platform 18.8.2.4. By End-User 18.9. BENELUX Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.9.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.9.2.1. By Offering 18.9.2.2. By Organization Size 18.9.2.3. By Platform 18.9.2.4. By End-User 18.10. UK Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.10.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.10.2.1. By Offering 18.10.2.2. By Organization Size 18.10.2.3. By Platform 18.10.2.4. By End-User 18.11. Nordic Countries Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.11.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.11.2.1. By Offering 18.11.2.2. By Organization Size 18.11.2.3. By Platform 18.11.2.4. By End-User 18.12. China Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.12.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.12.2.1. By Offering 18.12.2.2. By Organization Size 18.12.2.3. By Platform 18.12.2.4. By End-User 18.13. Japan Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.13.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.13.2.1. By Offering 18.13.2.2. By Organization Size 18.13.2.3. By Platform 18.13.2.4. By End-User 18.14. South Korea Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.14.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.14.2.1. By Offering 18.14.2.2. By Organization Size 18.14.2.3. By Platform 18.14.2.4. By End-User 18.15. GCC Countries Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.15.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.15.2.1. By Offering 18.15.2.2. By Organization Size 18.15.2.3. By Platform 18.15.2.4. By End-User 18.16. South Africa Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.16.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.16.2.1. By Offering 18.16.2.2. By Organization Size 18.16.2.3. By Platform 18.16.2.4. By End-User 18.17. Turkey Customer Journey Mapping Software Market Analysis 18.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.17.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.17.2.1. By Offering 18.17.2.2. By Organization Size 18.17.2.3. By Platform 18.17.2.4. By End-User 18.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country 19. Market Structure Analysis 19.1. Market Analysis by Tier of Companies 19.2. Market Concentration 19.3. Market Share Analysis of Top Players 19.4. Market Presence Analysis 19.4.1. By Regional footprint of Players 19.4.2. Product footprint by Players 20. Competition Analysis 20.1. Competition Dashboard 20.2. Competition Benchmarking 20.3. Competition Deep Dive 20.3.1. Acquia Inc. 20.3.1.1. Overview 20.3.1.2. Product Portfolio 20.3.1.3. Sales Footprint 20.3.1.4. Strategy Overview 20.3.2. Adobe 20.3.2.1. Overview 20.3.2.2. Product Portfolio 20.3.2.3. Sales Footprint 20.3.2.4. Strategy Overview 20.3.3. Cemantica 20.3.3.1. Overview 20.3.3.2. Product Portfolio 20.3.3.3. Sales Footprint 20.3.3.4. Strategy Overview 20.3.4. Genpact 20.3.4.1. Overview 20.3.4.2. Product Portfolio 20.3.4.3. Sales Footprint 20.3.4.4. Strategy Overview 20.3.5. Smaply 20.3.5.1. Overview 20.3.5.2. Product Portfolio 20.3.5.3. Sales Footprint 20.3.5.4. Strategy Overview 20.3.6. UXPressia 20.3.6.1. Overview 20.3.6.2. Product Portfolio 20.3.6.3. Sales Footprint 20.3.6.4. Strategy Overview 20.3.7. WebEngage 20.3.7.1. Overview 20.3.7.2. Product Portfolio 20.3.7.3. Sales Footprint 20.3.7.4. Strategy Overview 21. Assumptions and Acronyms Used 22. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Future Market Insights社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |