カスタム包装箱市場Custom Packaging Boxes Market カスタム包装箱市場:2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価 FMI社が発行したカスタム包装箱に関する最新市場調査レポートは、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーカスタム包装箱市場:2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価FMI社が発行したカスタム包装箱に関する最新市場調査レポートは、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。 市場区分 カスタム包装ボックスの世界市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 素材別 紙・板紙 プラスチック 金属 ガラス インサート別 インサートあり インサートなし 用途別 消費財 電気・電子 化粧品・パーソナルケア ファッションアクセサリー&アパレル ヘルスケア 食品・飲料 地域別 北米 ラテンアメリカ 欧州 中東・アフリカ 東アジア 南アジア オセアニア 各レポート エグゼクティブサマリー カスタム包装ボックス市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、アセプティックプロセッシングに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。 第01章 市場概要 本章では、カスタム包装箱市場の詳細な区分と定義について解説しており、無菌処理に関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場のスコープ、分類、制限をハイライトしており、読者がカスタム包装箱市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。 第02章 市場の背景 この章では、バイネイチャーの加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。 第03章 カスタム包装箱の世界市場需要分析2015-2021年および予測、2022-2032年 この章では、過去の市場価値(○○億米ドル)分析(2015-2021年)、現在および将来の市場価値(○○億米ドル)および数量(3.4%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と全体$の機会分析国に基づいています。 第04章 カスタム包装箱の世界市場:価格分析 価格分析の章では、「性質別」に基づいて、地域別価格分析(米ドル/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などを掲載しています。 第05章 カスタム包装箱の世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:素材別 素材別に、カスタム包装箱市場は紙・板紙、プラスチック、金属、ガラスに区分されます。また、「素材別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の素材別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。 第06章 カスタム包装箱の世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:インサート別 インサート別に、カスタム包装箱市場はインサートあり、インサートなしに区分されます。また、By Insertsに基づいた市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Insertsに関する価値予測とYoY成長率比較も提供します。 第07章 カスタム包装箱の世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:最終用途別 カスタム包装箱市場は、最終用途別に消費財、電気・電子、化粧品・パーソナルケア、ファッションアクセサリー・アパレル、ヘルスケア、食品・飲料に区分されます。また、エンドユース別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記のエンドユーズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。 第08章 カスタム包装箱の世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:地域別 地域別に、カスタム包装箱市場は北米、中南米、ヨーロッパ、中東・アフリカ、東アジア、南アジア、オセアニアに区分されます。またこのセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。 第09章 北米カスタム包装ボックス市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 この章では、北米地域におけるカスタム包装箱の成長の詳細な分析を、米国とカナダからなる国別評価とともに掲載しています。また、北米地域の様々なセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。 第10章 ラテンアメリカのカスタム包装ボックス市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域におけるカスタム包装箱の成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域のカスタム包装箱市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。 第11章 欧州のカスタム包装箱市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州地域を含む国別評価とともに、欧州地域におけるカスタム包装箱の成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカスタム包装箱市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第12章 東アジアのカスタム包装箱市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、中国、日本、韓国を含む国別の評価とともに、東アジア地域におけるカスタム包装箱の成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカスタム包装箱市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第13章 南アジアのカスタム包装箱市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域におけるカスタム包装箱の成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカスタム包装箱市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第14章 中東・アフリカのカスタム包装箱市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域におけるカスタム包装箱の成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるカスタム包装箱市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第15章 主要国のカスタム包装箱市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、世界の主要国においてカスタム包装箱市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。 第16章 市場構造分析-グローバル評価 この章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。 第17章 競争の深堀り(暫定リスト) 本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、By Natureポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Smurfit Kappa Group plc、DS Smith plc、WestRock Company、Interpak Holding B.V.、McLaren Packaging Ltd.、Valtenna srl、Valtenna srl、Maltenna srl、McLaren Packaging Ltd.などがあります、Valtenna srl、Metsa Board Oyj、Mayr-Melnhof Karton AG、Robinson,plc、Graphic Packaging International, LLC、Taylor Box Company、Stora Enso Oyj、Burt Rigid Box, Inc.、Elegant Packaging、Poole & Sons, Inc.、Quintessential Canada Inc.、Adam、Polmac (UK) Ltd.、Madovar Packaging Inc.、Belpax. 第18章 前提条件と頭字語 本章では、カスタムパッケージングボックスレポートに含まれる情報と統計のベースとなる略語と仮定のリストを掲載しています。 第19章 調査方法 この章では、カスタム包装箱市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Technology Roadmap 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Impact of COVID-19 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Value Chain Analysis 3.3.1. Profit Margin Analysis 3.3.2. Raw Material Supplier 3.3.3. Manufacturers, Wholesalers and Distributors 3.3.4. End Users/Customers 3.4. Regional Parent Market Outlook 3.5. Production and Consumption Statistics 3.6. Global Average Pricing Analysis Benchmark 4. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis, 2015-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Material 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Material, 2015-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Material, 2022-2032 5.3.1. Paper & Paperboard 5.3.2. Plastic 5.3.3. Wood 5.3.4. Metal 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material, 2015-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material, 2022-2032 6. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Inserts 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Inserts, 2015-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Inserts, 2022-2032 6.3.1. With Inserts 6.3.2. Without Inserts 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Inserts, 2015-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Inserts, 2022-2032 7. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By End Use 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By End Use, 2015-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End Use, 2022-2032 7.3.1. Consumer Goods 7.3.2. Electrical and Electronics 7.3.3. Cosmetic & Personal Care 7.3.4. Fashion Accessories & Apparels 7.3.5. Healthcare 7.3.6. Food and Beverage 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2015-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2022-2032 8. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, by Region 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Region, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. Middle East and Africa (MEA) 8.3.5. East Asia 8.3.6. South Asia 8.3.7. Oceania 8.4. Market Attractiveness Analysis, by Region 9. North America Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Material 9.2.3. By Inserts 9.2.4. By End Use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Material 9.3.3. By Inserts 9.3.4. By End Use 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Argentina 10.2.1.4. Chile 10.2.1.5. Peru 10.2.1.6. Rest of Latin America 10.2.2. By Material 10.2.3. By Inserts 10.2.4. By End Use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Material 10.3.3. By Inserts 10.3.4. By End Use 10.4. Key Takeaways 11. Europe Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Spain 11.2.1.6. BENELUX 11.2.1.7. Nordic 11.2.1.8. Russia 11.2.1.9. Poland 11.2.1.10. Rest of Europe 11.2.2. By Material 11.2.3. By Inserts 11.2.4. By End Use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Material 11.3.3. By Inserts 11.3.4. By End Use 11.4. Key Takeaways 12. East Asia Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.2. By Material 12.2.3. By Inserts 12.2.4. By End Use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Material 12.3.3. By Inserts 12.3.4. By End Use 12.4. Key Takeaways 13. South Asia Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. India 13.2.1.2. Thailand 13.2.1.3. Malaysia 13.2.1.4. Indonesia 13.2.1.5. Rest of South Asia 13.2.2. By Material 13.2.3. By Inserts 13.2.4. By End Use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Material 13.3.3. By Inserts 13.3.4. By End Use 13.4. Key Takeaways 14. Oceania Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. Australia 14.2.1.2. New Zealand 14.2.2. By Material 14.2.3. By Inserts 14.2.4. By End Use 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Material 14.3.3. By Inserts 14.3.4. By End Use 14.4. Key Takeaways 15. Middle East & Africa Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 15.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.2.1. By Country 15.2.1.1. GCC Countries 15.2.1.2. Turkey 15.2.1.3. Northern Africa 15.2.1.4. South Africa 15.2.1.5. Rest of MEA 15.2.2. By Material 15.2.3. By Inserts 15.2.4. By End Use 15.3. Market Attractiveness Analysis 15.3.1. By Country 15.3.2. By Material 15.3.3. By Inserts 15.3.4. By End Use 15.4. Key Takeaways 16. Country wise Market Analysis 16.1. United States (US) Market Analysis 16.1.1. By Material 16.1.2. By Inserts 16.1.3. By End Use 16.2. Canada Market Analysis 16.2.1. By Material 16.2.2. By Inserts 16.2.3. By End Use 16.3. Brazil Market Analysis 16.3.1. By Material 16.3.2. By Inserts 16.3.3. By End Use 16.4. Mexico Market Analysis 16.4.1. By Material 16.4.2. By Inserts 16.4.3. By End Use 16.5. Germany Market Analysis 16.5.1. By Material 16.5.2. By Inserts 16.5.3. By End Use 16.6. Italy Market Analysis 16.6.1. By Material 16.6.2. By Inserts 16.6.3. By End Use 16.7. France Market Analysis 16.7.1. By Material 16.7.2. By Inserts 16.7.3. By End Use 16.8. Spain Market Analysis 16.8.1. By Material 16.8.2. By Inserts 16.8.3. By End Use 16.9. U.K. Market Analysis 16.9.1. By Material 16.9.2. By Inserts 16.9.3. By End Use 16.10. Russia Market Analysis 16.10.1. By Material 16.10.2. By Inserts 16.10.3. By End Use 16.11. China Market Analysis 16.11.1. By Material 16.11.2. By Inserts 16.11.3. By End Use 16.12. Japan Market Analysis 16.12.1. By Material 16.12.2. By Inserts 16.12.3. By End Use 16.13. India Market Analysis 16.13.1. By Material 16.13.2. By Inserts 16.13.3. By End Use 16.14. GCC Countries Market Analysis 16.14.1. By Material 16.14.2. By Inserts 16.14.3. By End Use 16.15. Australia Market Analysis 16.15.1. By Material 16.15.2. By Inserts 16.15.3. By End Use 17. Market Structure Analysis 17.1. Competition Dashboard 17.2. Competition Benchmarking 17.3. Market Share Analysis of Top Players 18. Competition Analysis 18.1. Competition Deep Dive 18.1.1. Smurfit Kappa Group plc 18.1.1.1. Overview 18.1.1.2. Product Portfolio 18.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.1.4. Sales Footprint 18.1.1.5. Strategy Overview 18.1.1.5.1. Marketing Strategy 18.1.1.5.2. Product Strategy 18.1.1.5.3. Channel Strategy 18.1.2. DS Smith plc 18.1.2.1. Overview 18.1.2.2. Product Portfolio 18.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.2.4. Sales Footprint 18.1.2.5. Strategy Overview 18.1.2.5.1. Marketing Strategy 18.1.2.5.2. Product Strategy 18.1.2.5.3. Channel Strategy 18.1.3. WestRock Company 18.1.3.1. Overview 18.1.3.2. Product Portfolio 18.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.3.4. Sales Footprint 18.1.3.5. Strategy Overview 18.1.3.5.1. Marketing Strategy 18.1.3.5.2. Product Strategy 18.1.3.5.3. Channel Strategy 18.1.4. Interpak Holding B.V. 18.1.4.1. Overview 18.1.4.2. Product Portfolio 18.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.4.4. Sales Footprint 18.1.4.5. Strategy Overview 18.1.4.5.1. Marketing Strategy 18.1.4.5.2. Product Strategy 18.1.4.5.3. Channel Strategy 18.1.5. McLaren Packaging Ltd. 18.1.5.1. Overview 18.1.5.2. Product Portfolio 18.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.5.4. Sales Footprint 18.1.5.5. Strategy Overview 18.1.5.5.1. Marketing Strategy 18.1.5.5.2. Product Strategy 18.1.5.5.3. Channel Strategy 18.1.6. Valtenna srl 18.1.6.1. Overview 18.1.6.2. Product Portfolio 18.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.6.4. Sales Footprint 18.1.6.5. Strategy Overview 18.1.6.5.1. Marketing Strategy 18.1.6.5.2. Product Strategy 18.1.6.5.3. Channel Strategy 18.1.7. Metsa Board Oyj 18.1.7.1. Overview 18.1.7.2. Product Portfolio 18.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.7.4. Sales Footprint 18.1.7.5. Strategy Overview 18.1.7.5.1. Marketing Strategy 18.1.7.5.2. Product Strategy 18.1.7.5.3. Channel Strategy 18.1.8. Mayr-Melnhof Karton AG 18.1.8.1. Overview 18.1.8.2. Product Portfolio 18.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.8.4. Sales Footprint 18.1.8.5. Strategy Overview 18.1.8.5.1. Marketing Strategy 18.1.8.5.2. Product Strategy 18.1.8.5.3. Channel Strategy 18.1.9. Robinson plc 18.1.9.1. Overview 18.1.9.2. Product Portfolio 18.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.9.4. Sales Footprint 18.1.9.5. Strategy Overview 18.1.9.5.1. Marketing Strategy 18.1.9.5.2. Product Strategy 18.1.9.5.3. Channel Strategy 18.1.10. Graphic Packaging International, LLC 18.1.10.1. Overview 18.1.10.2. Product Portfolio 18.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.10.4. Sales Footprint 18.1.10.5. Strategy Overview 18.1.10.5.1. Marketing Strategy 18.1.10.5.2. Product Strategy 18.1.10.5.3. Channel Strategy 18.1.11. Taylor Box Company 18.1.11.1. Overview 18.1.11.2. Product Portfolio 18.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.11.4. Sales Footprint 18.1.11.5. Strategy Overview 18.1.11.5.1. Marketing Strategy 18.1.11.5.2. Product Strategy 18.1.11.5.3. Channel Strategy 18.1.12. Stora Enso Oyj 18.1.12.1. Overview 18.1.12.2. Product Portfolio 18.1.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.12.4. Sales Footprint 18.1.12.5. Strategy Overview 18.1.12.5.1. Marketing Strategy 18.1.12.5.2. Product Strategy 18.1.12.5.3. Channel Strategy 18.1.13. Burt Rigid Box, Inc. 18.1.13.1. Overview 18.1.13.2. Product Portfolio 18.1.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.13.4. Sales Footprint 18.1.13.5. Strategy Overview 18.1.13.5.1. Marketing Strategy 18.1.13.5.2. Product Strategy 18.1.13.5.3. Channel Strategy 18.1.14. Elegant Packaging 18.1.14.1. Overview 18.1.14.2. Product Portfolio 18.1.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.14.4. Sales Footprint 18.1.14.5. Strategy Overview 18.1.14.5.1. Marketing Strategy 18.1.14.5.2. Product Strategy 18.1.14.5.3. Channel Strategy 18.1.15. Poole & Sons, Inc. 18.1.15.1. Overview 18.1.15.2. Product Portfolio 18.1.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.15.4. Sales Footprint 18.1.15.5. Strategy Overview 18.1.15.5.1. Marketing Strategy 18.1.15.5.2. Product Strategy 18.1.15.5.3. Channel Strategy 18.1.16. Quintessential Canada Inc. 18.1.16.1. Overview 18.1.16.2. Product Portfolio 18.1.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.16.4. Sales Footprint 18.1.16.5. Strategy Overview 18.1.16.5.1. Marketing Strategy 18.1.16.5.2. Product Strategy 18.1.16.5.3. Channel Strategy 18.1.17. Adam 18.1.17.1. Overview 18.1.17.2. Product Portfolio 18.1.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.17.4. Sales Footprint 18.1.17.5. Strategy Overview 18.1.17.5.1. Marketing Strategy 18.1.17.5.2. Product Strategy 18.1.17.5.3. Channel Strategy 18.1.18. Polmac (UK) Ltd. 18.1.18.1. Overview 18.1.18.2. Product Portfolio 18.1.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.18.4. Sales Footprint 18.1.18.5. Strategy Overview 18.1.18.5.1. Marketing Strategy 18.1.18.5.2. Product Strategy 18.1.18.5.3. Channel Strategy 18.1.19. Madovar Packagng Inc. 18.1.19.1. Overview 18.1.19.2. Product Portfolio 18.1.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.19.4. Sales Footprint 18.1.19.5. Strategy Overview 18.1.19.5.1. Marketing Strategy 18.1.19.5.2. Product Strategy 18.1.19.5.3. Channel Strategy 18.1.20. Balpak 18.1.20.1. Overview 18.1.20.2. Product Portfolio 18.1.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.20.4. Sales Footprint 18.1.20.5. Strategy Overview 18.1.20.5.1. Marketing Strategy 18.1.20.5.2. Product Strategy 18.1.20.5.3. Channel Strategy 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
SummaryCustom Packaging Boxes Market: Global Industry Analysis 2015-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Technology Roadmap 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Impact of COVID-19 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Value Chain Analysis 3.3.1. Profit Margin Analysis 3.3.2. Raw Material Supplier 3.3.3. Manufacturers, Wholesalers and Distributors 3.3.4. End Users/Customers 3.4. Regional Parent Market Outlook 3.5. Production and Consumption Statistics 3.6. Global Average Pricing Analysis Benchmark 4. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis, 2015-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Material 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Material, 2015-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Material, 2022-2032 5.3.1. Paper & Paperboard 5.3.2. Plastic 5.3.3. Wood 5.3.4. Metal 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material, 2015-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material, 2022-2032 6. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By Inserts 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Inserts, 2015-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Inserts, 2022-2032 6.3.1. With Inserts 6.3.2. Without Inserts 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Inserts, 2015-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Inserts, 2022-2032 7. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, By End Use 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By End Use, 2015-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End Use, 2022-2032 7.3.1. Consumer Goods 7.3.2. Electrical and Electronics 7.3.3. Cosmetic & Personal Care 7.3.4. Fashion Accessories & Apparels 7.3.5. Healthcare 7.3.6. Food and Beverage 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2015-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2022-2032 8. Global Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032, by Region 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Region, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. Middle East and Africa (MEA) 8.3.5. East Asia 8.3.6. South Asia 8.3.7. Oceania 8.4. Market Attractiveness Analysis, by Region 9. North America Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Material 9.2.3. By Inserts 9.2.4. By End Use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Material 9.3.3. By Inserts 9.3.4. By End Use 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Argentina 10.2.1.4. Chile 10.2.1.5. Peru 10.2.1.6. Rest of Latin America 10.2.2. By Material 10.2.3. By Inserts 10.2.4. By End Use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Material 10.3.3. By Inserts 10.3.4. By End Use 10.4. Key Takeaways 11. Europe Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Spain 11.2.1.6. BENELUX 11.2.1.7. Nordic 11.2.1.8. Russia 11.2.1.9. Poland 11.2.1.10. Rest of Europe 11.2.2. By Material 11.2.3. By Inserts 11.2.4. By End Use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Material 11.3.3. By Inserts 11.3.4. By End Use 11.4. Key Takeaways 12. East Asia Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.2. By Material 12.2.3. By Inserts 12.2.4. By End Use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Material 12.3.3. By Inserts 12.3.4. By End Use 12.4. Key Takeaways 13. South Asia Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. India 13.2.1.2. Thailand 13.2.1.3. Malaysia 13.2.1.4. Indonesia 13.2.1.5. Rest of South Asia 13.2.2. By Material 13.2.3. By Inserts 13.2.4. By End Use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Material 13.3.3. By Inserts 13.3.4. By End Use 13.4. Key Takeaways 14. Oceania Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. Australia 14.2.1.2. New Zealand 14.2.2. By Material 14.2.3. By Inserts 14.2.4. By End Use 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Material 14.3.3. By Inserts 14.3.4. By End Use 14.4. Key Takeaways 15. Middle East & Africa Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032 15.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.2.1. By Country 15.2.1.1. GCC Countries 15.2.1.2. Turkey 15.2.1.3. Northern Africa 15.2.1.4. South Africa 15.2.1.5. Rest of MEA 15.2.2. By Material 15.2.3. By Inserts 15.2.4. By End Use 15.3. Market Attractiveness Analysis 15.3.1. By Country 15.3.2. By Material 15.3.3. By Inserts 15.3.4. By End Use 15.4. Key Takeaways 16. Country wise Market Analysis 16.1. United States (US) Market Analysis 16.1.1. By Material 16.1.2. By Inserts 16.1.3. By End Use 16.2. Canada Market Analysis 16.2.1. By Material 16.2.2. By Inserts 16.2.3. By End Use 16.3. Brazil Market Analysis 16.3.1. By Material 16.3.2. By Inserts 16.3.3. By End Use 16.4. Mexico Market Analysis 16.4.1. By Material 16.4.2. By Inserts 16.4.3. By End Use 16.5. Germany Market Analysis 16.5.1. By Material 16.5.2. By Inserts 16.5.3. By End Use 16.6. Italy Market Analysis 16.6.1. By Material 16.6.2. By Inserts 16.6.3. By End Use 16.7. France Market Analysis 16.7.1. By Material 16.7.2. By Inserts 16.7.3. By End Use 16.8. Spain Market Analysis 16.8.1. By Material 16.8.2. By Inserts 16.8.3. By End Use 16.9. U.K. Market Analysis 16.9.1. By Material 16.9.2. By Inserts 16.9.3. By End Use 16.10. Russia Market Analysis 16.10.1. By Material 16.10.2. By Inserts 16.10.3. By End Use 16.11. China Market Analysis 16.11.1. By Material 16.11.2. By Inserts 16.11.3. By End Use 16.12. Japan Market Analysis 16.12.1. By Material 16.12.2. By Inserts 16.12.3. By End Use 16.13. India Market Analysis 16.13.1. By Material 16.13.2. By Inserts 16.13.3. By End Use 16.14. GCC Countries Market Analysis 16.14.1. By Material 16.14.2. By Inserts 16.14.3. By End Use 16.15. Australia Market Analysis 16.15.1. By Material 16.15.2. By Inserts 16.15.3. By End Use 17. Market Structure Analysis 17.1. Competition Dashboard 17.2. Competition Benchmarking 17.3. Market Share Analysis of Top Players 18. Competition Analysis 18.1. Competition Deep Dive 18.1.1. Smurfit Kappa Group plc 18.1.1.1. Overview 18.1.1.2. Product Portfolio 18.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.1.4. Sales Footprint 18.1.1.5. Strategy Overview 18.1.1.5.1. Marketing Strategy 18.1.1.5.2. Product Strategy 18.1.1.5.3. Channel Strategy 18.1.2. DS Smith plc 18.1.2.1. Overview 18.1.2.2. Product Portfolio 18.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.2.4. Sales Footprint 18.1.2.5. Strategy Overview 18.1.2.5.1. Marketing Strategy 18.1.2.5.2. Product Strategy 18.1.2.5.3. Channel Strategy 18.1.3. WestRock Company 18.1.3.1. Overview 18.1.3.2. Product Portfolio 18.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.3.4. Sales Footprint 18.1.3.5. Strategy Overview 18.1.3.5.1. Marketing Strategy 18.1.3.5.2. Product Strategy 18.1.3.5.3. Channel Strategy 18.1.4. Interpak Holding B.V. 18.1.4.1. Overview 18.1.4.2. Product Portfolio 18.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.4.4. Sales Footprint 18.1.4.5. Strategy Overview 18.1.4.5.1. Marketing Strategy 18.1.4.5.2. Product Strategy 18.1.4.5.3. Channel Strategy 18.1.5. McLaren Packaging Ltd. 18.1.5.1. Overview 18.1.5.2. Product Portfolio 18.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.5.4. Sales Footprint 18.1.5.5. Strategy Overview 18.1.5.5.1. Marketing Strategy 18.1.5.5.2. Product Strategy 18.1.5.5.3. Channel Strategy 18.1.6. Valtenna srl 18.1.6.1. Overview 18.1.6.2. Product Portfolio 18.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.6.4. Sales Footprint 18.1.6.5. Strategy Overview 18.1.6.5.1. Marketing Strategy 18.1.6.5.2. Product Strategy 18.1.6.5.3. Channel Strategy 18.1.7. Metsa Board Oyj 18.1.7.1. Overview 18.1.7.2. Product Portfolio 18.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.7.4. Sales Footprint 18.1.7.5. Strategy Overview 18.1.7.5.1. Marketing Strategy 18.1.7.5.2. Product Strategy 18.1.7.5.3. Channel Strategy 18.1.8. Mayr-Melnhof Karton AG 18.1.8.1. Overview 18.1.8.2. Product Portfolio 18.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.8.4. Sales Footprint 18.1.8.5. Strategy Overview 18.1.8.5.1. Marketing Strategy 18.1.8.5.2. Product Strategy 18.1.8.5.3. Channel Strategy 18.1.9. Robinson plc 18.1.9.1. Overview 18.1.9.2. Product Portfolio 18.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.9.4. Sales Footprint 18.1.9.5. Strategy Overview 18.1.9.5.1. Marketing Strategy 18.1.9.5.2. Product Strategy 18.1.9.5.3. Channel Strategy 18.1.10. Graphic Packaging International, LLC 18.1.10.1. Overview 18.1.10.2. Product Portfolio 18.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.10.4. Sales Footprint 18.1.10.5. Strategy Overview 18.1.10.5.1. Marketing Strategy 18.1.10.5.2. Product Strategy 18.1.10.5.3. Channel Strategy 18.1.11. Taylor Box Company 18.1.11.1. Overview 18.1.11.2. Product Portfolio 18.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.11.4. Sales Footprint 18.1.11.5. Strategy Overview 18.1.11.5.1. Marketing Strategy 18.1.11.5.2. Product Strategy 18.1.11.5.3. Channel Strategy 18.1.12. Stora Enso Oyj 18.1.12.1. Overview 18.1.12.2. Product Portfolio 18.1.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.12.4. Sales Footprint 18.1.12.5. Strategy Overview 18.1.12.5.1. Marketing Strategy 18.1.12.5.2. Product Strategy 18.1.12.5.3. Channel Strategy 18.1.13. Burt Rigid Box, Inc. 18.1.13.1. Overview 18.1.13.2. Product Portfolio 18.1.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.13.4. Sales Footprint 18.1.13.5. Strategy Overview 18.1.13.5.1. Marketing Strategy 18.1.13.5.2. Product Strategy 18.1.13.5.3. Channel Strategy 18.1.14. Elegant Packaging 18.1.14.1. Overview 18.1.14.2. Product Portfolio 18.1.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.14.4. Sales Footprint 18.1.14.5. Strategy Overview 18.1.14.5.1. Marketing Strategy 18.1.14.5.2. Product Strategy 18.1.14.5.3. Channel Strategy 18.1.15. Poole & Sons, Inc. 18.1.15.1. Overview 18.1.15.2. Product Portfolio 18.1.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.15.4. Sales Footprint 18.1.15.5. Strategy Overview 18.1.15.5.1. Marketing Strategy 18.1.15.5.2. Product Strategy 18.1.15.5.3. Channel Strategy 18.1.16. Quintessential Canada Inc. 18.1.16.1. Overview 18.1.16.2. Product Portfolio 18.1.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.16.4. Sales Footprint 18.1.16.5. Strategy Overview 18.1.16.5.1. Marketing Strategy 18.1.16.5.2. Product Strategy 18.1.16.5.3. Channel Strategy 18.1.17. Adam 18.1.17.1. Overview 18.1.17.2. Product Portfolio 18.1.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.17.4. Sales Footprint 18.1.17.5. Strategy Overview 18.1.17.5.1. Marketing Strategy 18.1.17.5.2. Product Strategy 18.1.17.5.3. Channel Strategy 18.1.18. Polmac (UK) Ltd. 18.1.18.1. Overview 18.1.18.2. Product Portfolio 18.1.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.18.4. Sales Footprint 18.1.18.5. Strategy Overview 18.1.18.5.1. Marketing Strategy 18.1.18.5.2. Product Strategy 18.1.18.5.3. Channel Strategy 18.1.19. Madovar Packagng Inc. 18.1.19.1. Overview 18.1.19.2. Product Portfolio 18.1.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.19.4. Sales Footprint 18.1.19.5. Strategy Overview 18.1.19.5.1. Marketing Strategy 18.1.19.5.2. Product Strategy 18.1.19.5.3. Channel Strategy 18.1.20. Balpak 18.1.20.1. Overview 18.1.20.2. Product Portfolio 18.1.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 18.1.20.4. Sales Footprint 18.1.20.5. Strategy Overview 18.1.20.5.1. Marketing Strategy 18.1.20.5.2. Product Strategy 18.1.20.5.3. Channel Strategy 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(電子部品/半導体)の最新刊レポート
Future Market Insights社のパッケージング分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/18 10:26 155.35 円 164.28 円 199.02 円 |