挿管チューブ市場Intubation Tube Market 挿管チューブ市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価 FMI社が発行した挿管チューブに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー挿管チューブ市場:2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価FMI社が発行した挿管チューブに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場区分 世界の挿管チューブ市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 製品タイプ別 - 通常の挿管チューブ市場 - 強化挿管チューブ市場 - 予備成形挿管チューブ市場 - ダブルルーメン挿管チューブ市場 ルートタイプ別 - 気管チューブ - 経鼻気管チューブ 用途別 - 緊急治療 - 治療 - その他の用途 地域別 - 北米 - ヨーロッパ - APAC - MEA - ラテンアメリカ レポートの章立て エグゼクティブサマリー 挿管チューブ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、またクラウドソーシングセキュリティのFMI分析と推奨事項などが含まれます。 第01章 市場概要 読者は、本章で挿管チューブ市場の詳細なセグメントと定義を見つけることができ、クラウドソーシングセキュリティの基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、市場範囲、分類、制限を紹介しており、読者が挿管チューブ市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。 第02章 市場の背景 この章では、製品加工方法の概要、消費者の購買パターン&傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場の理解を深めるために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)についても取り上げます。 第03章 挿管チューブの世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年 この章では、過去の市場価値(22億米ドル)分析(2015-2021年)、現在および将来の市場価値(○○億米ドル)および数量(7.2% MT)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対$の機会分析国に基づいています。 第04章 挿管チューブの世界市場:価格分析 タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。 第05章 挿管チューブの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年:製品タイプ別 製品タイプ別に、挿管チューブ市場は、通常の挿管チューブ市場、強化挿管チューブ市場、予備成形挿管チューブ市場、ダブルルーメン挿管チューブ市場、脳神経外科、整形外科、再建外科、外科腫瘍学、移植外科に区分されます。このセクションでは、製品タイプ別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。 第06章 挿管チューブの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:ルートタイプ別 ルートタイプ別に、挿管チューブ市場は気管チューブ、経鼻気管チューブに区分されます。本セクションでは、ルートタイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のすべてのルートタイプ別の金額予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。 第07章 挿管チューブの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:用途別 用途別に、挿管チューブ市場は救急治療、治療、その他の用途に区分されます。また、組織規模に基づく市場魅力度分析も提供しています。また読者は、上記の用途別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。 第08章 挿管チューブの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:地域別 地域別に、挿管チューブ市場は北米、ヨーロッパ、APAC、MEA、ラテンアメリカに区分されます。また、本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。読者は、上記の地域別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。 第09章 北米の挿管チューブ市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、北米地域における挿管チューブの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。読者は北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長も見つけることができます。 第10章 ラテンアメリカの挿管チューブ市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における挿管チューブの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の挿管チューブ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細な情報を得ることができます。 第11章 欧州の挿管チューブ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における挿管チューブの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における挿管チューブ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第12章 東アジアの挿管チューブ市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における挿管チューブの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における挿管チューブ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第13章 南アジアの挿管チューブ市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジアを含む国別評価とともに、南アジア地域における挿管チューブの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における挿管チューブ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第14章 中東およびアフリカの挿管チューブ市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における挿管チューブの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における挿管チューブ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第15章 主要国の挿管チューブ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 この章では、世界の主要国で挿管チューブ市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。 第16章 市場構造分析-グローバル評価 この章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。 第17章 競合の深層(暫定リスト) 本章では、調査対象企業の会社概要、製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Teleflex Corporation、Medtronic、Medline Industries、Venner Medical、Sonoma Pharmaceutical、Hospiteknik Healthcare、Armstrong Medical、Airway Innovations、Smiths Group、ConvaTec, Inc.、DePuy Synthes、Stryker、Zimmer Biomet、Smith Nephew、Orthofix、Hydromerなどがあります。 第18章 前提条件と略語 この章では、挿管チューブレポートに含まれる情報と統計のベースとなる略語と仮定のリストを掲載しています。 第19章 調査方法 この章では、挿管チューブ市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Investment Feasibility Matrix 3.5. PESTLE and Porter’s Analysis 3.6. Regulatory Landscape 3.6.1. By Key Regions 3.6.2. By Key Countries 4. Global Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Product Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Product Type, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Product Type, 2022-2032 5.3.1. Regular Intubation Tube 5.3.2. Reinforced Intubation Tube 5.3.3. Preformed Intubation Tube 5.3.4. Double lumen Intubation Tube 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2022-2032 6. Global Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Route Type 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Route Type, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Route Type, 2022-2032 6.3.1. Orotracheal 6.3.2. Nasotracheal 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Route Type, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Route Type, 2022-2032 7. Global Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 7.1. Introduction 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 7.3.1. North America 7.3.2. Latin America 7.3.3. Europe 7.3.4. Asia Pacific 7.3.5. MEA 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region 8. North America Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 8.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 8.2.1. By Country 8.2.1.1. U.S. 8.2.1.2. Canada 8.2.2. By Product Type 8.2.3. By Route Type 8.3. Market Attractiveness Analysis 8.3.1. By Country 8.3.2. By Product Type 8.3.3. By Route Type 8.4. Key Takeaways 9. Latin America Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. Brazil 9.2.1.2. Mexico 9.2.1.3. Rest of Latin America 9.2.2. By Product Type 9.2.3. By Route Type 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Product Type 9.3.3. By Route Type 9.4. Key Takeaways 10. Europe Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Germany 10.2.1.2. Italy 10.2.1.3. France 10.2.1.4. U.K. 10.2.1.5. Spain 10.2.1.6. Russia 10.2.1.7. BENELUX 10.2.1.8. Rest of Europe 10.2.2. By Product Type 10.2.3. By Route Type 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Product Type 10.3.3. By Route Type 10.4. Key Takeaways 11. Asia Pacific Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. China 11.2.1.2. Japan 11.2.1.3. South Korea 11.2.1.4. India 11.2.1.5. Rest of Asia Pacific 11.2.2. By Product Type 11.2.3. By Route Type 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Product Type 11.3.3. By Route Type 11.4. Key Takeaways 12. MEA Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. GCC 12.2.1.2. Rest of MEA 12.2.2. By Product Type 12.2.3. By Route Type 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Product Type 12.3.3. By Route Type 12.4. Key Takeaways 13. Key Countries Intubation Tube Market Analysis 13.1. U.S. 13.1.1. Pricing Analysis 13.1.2. Market Share Analysis, 2021 13.1.2.1. By Product Type 13.1.2.2. By Route Type 13.2. Canada 13.2.1. Pricing Analysis 13.2.2. Market Share Analysis, 2021 13.2.2.1. By Product Type 13.2.2.2. By Route Type 13.3. Brazil 13.3.1. Pricing Analysis 13.3.2. Market Share Analysis, 2021 13.3.2.1. By Product Type 13.3.2.2. By Route Type 13.4. Mexico 13.4.1. Pricing Analysis 13.4.2. Market Share Analysis, 2021 13.4.2.1. By Product Type 13.4.2.2. By Route Type 13.5. Argentina 13.5.1. Pricing Analysis 13.5.2. Market Share Analysis, 2021 13.5.2.1. By Product Type 13.5.2.2. By Route Type 13.6. Germany 13.6.1. Pricing Analysis 13.6.2. Market Share Analysis, 2021 13.6.2.1. By Product Type 13.6.2.2. By Route Type 13.7. Italy 13.7.1. Pricing Analysis 13.7.2. Market Share Analysis, 2021 13.7.2.1. By Product Type 13.7.2.2. By Route Type 13.8. France 13.8.1. Pricing Analysis 13.8.2. Market Share Analysis, 2021 13.8.2.1. By Product Type 13.8.2.2. By Route Type 13.9. U.K. 13.9.1. Pricing Analysis 13.9.2. Market Share Analysis, 2021 13.9.2.1. By Product Type 13.9.2.2. By Route Type 13.10. Spain 13.10.1. Pricing Analysis 13.10.2. Market Share Analysis, 2021 13.10.2.1. By Product Type 13.10.2.2. By Route Type 13.11. Russia 13.11.1. Pricing Analysis 13.11.2. Market Share Analysis, 2021 13.11.2.1. By Product Type 13.11.2.2. By Route Type 13.12. BENELUX 13.12.1. Pricing Analysis 13.12.2. Market Share Analysis, 2021 13.12.2.1. By Product Type 13.12.2.2. By Route Type 13.13. China 13.13.1. Pricing Analysis 13.13.2. Market Share Analysis, 2021 13.13.2.1. By Product Type 13.13.2.2. By Route Type 13.14. Japan 13.14.1. Pricing Analysis 13.14.2. Market Share Analysis, 2021 13.14.2.1. By Product Type 13.14.2.2. By Route Type 13.15. South Korea 13.15.1. Pricing Analysis 13.15.2. Market Share Analysis, 2021 13.15.2.1. By Product Type 13.15.2.2. By Route Type 13.16. India 13.16.1. Pricing Analysis 13.16.2. Market Share Analysis, 2021 13.16.2.1. By Product Type 13.16.2.2. By Route Type 13.17. GCC Countries 13.17.1. Pricing Analysis 13.17.2. Market Share Analysis, 2021 13.17.2.1. By Product Type 13.17.2.2. By Route Type 14. Market Structure Analysis 14.1. Competition Dashboard 14.2. Competition Benchmarking 14.3. Market Share Analysis of Top Players 14.3.1. By Regional 14.3.2. By Product Type 14.3.3. By Route Type 15. Competition Analysis 15.1. Competition Deep Dive 15.1.1. Teleflex Corporation 15.1.1.1. Overview 15.1.1.2. Product Portfolio 15.1.1.3. Profitability by Market Segment 15.1.1.4. Sales Footprint 15.1.1.5. Strategy Overview 15.1.1.5.1. Marketing Strategy 15.1.1.5.2. Product Strategy 15.1.2. Medtronic 15.1.2.1. Overview 15.1.2.2. Product Portfolio 15.1.2.3. Profitability by Market Segment 15.1.2.4. Sales Footprint 15.1.2.5. Strategy Overview 15.1.2.5.1. Marketing Strategy 15.1.2.5.2. Product Strategy 15.1.3. Medline Industries 15.1.3.1. Overview 15.1.3.2. Product Portfolio 15.1.3.3. Profitability by Market Segment 15.1.3.4. Sales Footprint 15.1.3.5. Strategy Overview 15.1.3.5.1. Marketing Strategy 15.1.3.5.2. Product Strategy 15.1.4. Venner Medical 15.1.4.1. Overview 15.1.4.2. Product Portfolio 15.1.4.3. Profitability by Market Segment 15.1.4.4. Sales Footprint 15.1.4.5. Strategy Overview 15.1.4.5.1. Marketing Strategy 15.1.4.5.2. Product Strategy 15.1.5. Sonoma Pharmaceutical 15.1.5.1. Overview 15.1.5.2. Product Portfolio 15.1.5.3. Profitability by Market Segment 15.1.5.4. Sales Footprint 15.1.5.5. Strategy Overview 15.1.5.5.1. Marketing Strategy 15.1.5.5.2. Product Strategy 15.1.6. Hospiteknik Healthcare 15.1.6.1. Overview 15.1.6.2. Product Portfolio 15.1.6.3. Profitability by Market Segment 15.1.6.4. Sales Footprint 15.1.6.5. Strategy Overview 15.1.6.5.1. Marketing Strategy 15.1.6.5.2. Product Strategy 15.1.7. Armstrong Medical 15.1.7.1. Overview 15.1.7.2. Product Portfolio 15.1.7.3. Profitability by Market Segment 15.1.7.4. Sales Footprint 15.1.7.5. Strategy Overview 15.1.7.5.1. Marketing Strategy 15.1.7.5.2. Product Strategy 15.1.8. Airway Innovations 15.1.8.1. Overview 15.1.8.2. Product Portfolio 15.1.8.3. Profitability by Market Segment 15.1.8.4. Sales Footprint 15.1.8.5. Strategy Overview 15.1.8.5.1. Marketing Strategy 15.1.8.5.2. Product Strategy 15.1.9. Smiths Group 15.1.9.1. Overview 15.1.9.2. Product Portfolio 15.1.9.3. Profitability by Market Segment 15.1.9.4. Sales Footprint 15.1.9.5. Strategy Overview 15.1.9.5.1. Marketing Strategy 15.1.9.5.2. Product Strategy 15.1.10. ConvaTec, Inc. 15.1.10.1. Overview 15.1.10.2. Product Portfolio 15.1.10.3. Profitability by Market Segment 15.1.10.4. Sales Footprint 15.1.10.5. Strategy Overview 15.1.10.5.1. Marketing Strategy 15.1.10.5.2. Product Strategy 15.1.11. DePuy Synthes 15.1.11.1. Overview 15.1.11.2. Product Portfolio 15.1.11.3. Profitability by Market Segment 15.1.11.4. Sales Footprint 15.1.11.5. Strategy Overview 15.1.11.5.1. Marketing Strategy 15.1.11.5.2. Product Strategy 15.1.12. Stryker 15.1.12.1. Overview 15.1.12.2. Product Portfolio 15.1.12.3. Profitability by Market Segment 15.1.12.4. Sales Footprint 15.1.12.5. Strategy Overview 15.1.12.5.1. Marketing Strategy 15.1.12.5.2. Product Strategy 15.1.13. Zimmer Biomet 15.1.13.1. Overview 15.1.13.2. Product Portfolio 15.1.13.3. Profitability by Market Segment 15.1.13.4. Sales Footprint 15.1.13.5. Strategy Overview 15.1.13.5.1. Marketing Strategy 15.1.13.5.2. Product Strategy 15.1.14. Smith Nephew 15.1.14.1. Overview 15.1.14.2. Product Portfolio 15.1.14.3. Profitability by Market Segment 15.1.14.4. Sales Footprint 15.1.14.5. Strategy Overview 15.1.14.5.1. Marketing Strategy 15.1.14.5.2. Product Strategy 15.1.15. Orthofix 15.1.15.1. Overview 15.1.15.2. Product Portfolio 15.1.15.3. Profitability by Market Segment 15.1.15.4. Sales Footprint 15.1.15.5. Strategy Overview 15.1.15.5.1. Marketing Strategy 15.1.15.5.2. Product Strategy 15.1.16. Hydromer 15.1.16.1. Overview 15.1.16.2. Product Portfolio 15.1.16.3. Profitability by Market Segment 15.1.16.4. Sales Footprint 15.1.16.5. Strategy Overview 15.1.16.5.1. Marketing Strategy 15.1.16.5.2. Product Strategy 16. Assumptions & Acronyms Used 17. Research Methodology
SummaryIntubation Tube Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Investment Feasibility Matrix 3.5. PESTLE and Porter’s Analysis 3.6. Regulatory Landscape 3.6.1. By Key Regions 3.6.2. By Key Countries 4. Global Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Product Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Product Type, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Product Type, 2022-2032 5.3.1. Regular Intubation Tube 5.3.2. Reinforced Intubation Tube 5.3.3. Preformed Intubation Tube 5.3.4. Double lumen Intubation Tube 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2022-2032 6. Global Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Route Type 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Route Type, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Route Type, 2022-2032 6.3.1. Orotracheal 6.3.2. Nasotracheal 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Route Type, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Route Type, 2022-2032 7. Global Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 7.1. Introduction 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 7.3.1. North America 7.3.2. Latin America 7.3.3. Europe 7.3.4. Asia Pacific 7.3.5. MEA 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region 8. North America Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 8.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 8.2.1. By Country 8.2.1.1. U.S. 8.2.1.2. Canada 8.2.2. By Product Type 8.2.3. By Route Type 8.3. Market Attractiveness Analysis 8.3.1. By Country 8.3.2. By Product Type 8.3.3. By Route Type 8.4. Key Takeaways 9. Latin America Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. Brazil 9.2.1.2. Mexico 9.2.1.3. Rest of Latin America 9.2.2. By Product Type 9.2.3. By Route Type 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Product Type 9.3.3. By Route Type 9.4. Key Takeaways 10. Europe Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Germany 10.2.1.2. Italy 10.2.1.3. France 10.2.1.4. U.K. 10.2.1.5. Spain 10.2.1.6. Russia 10.2.1.7. BENELUX 10.2.1.8. Rest of Europe 10.2.2. By Product Type 10.2.3. By Route Type 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Product Type 10.3.3. By Route Type 10.4. Key Takeaways 11. Asia Pacific Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. China 11.2.1.2. Japan 11.2.1.3. South Korea 11.2.1.4. India 11.2.1.5. Rest of Asia Pacific 11.2.2. By Product Type 11.2.3. By Route Type 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Product Type 11.3.3. By Route Type 11.4. Key Takeaways 12. MEA Intubation Tube Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. GCC 12.2.1.2. Rest of MEA 12.2.2. By Product Type 12.2.3. By Route Type 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Product Type 12.3.3. By Route Type 12.4. Key Takeaways 13. Key Countries Intubation Tube Market Analysis 13.1. U.S. 13.1.1. Pricing Analysis 13.1.2. Market Share Analysis, 2021 13.1.2.1. By Product Type 13.1.2.2. By Route Type 13.2. Canada 13.2.1. Pricing Analysis 13.2.2. Market Share Analysis, 2021 13.2.2.1. By Product Type 13.2.2.2. By Route Type 13.3. Brazil 13.3.1. Pricing Analysis 13.3.2. Market Share Analysis, 2021 13.3.2.1. By Product Type 13.3.2.2. By Route Type 13.4. Mexico 13.4.1. Pricing Analysis 13.4.2. Market Share Analysis, 2021 13.4.2.1. By Product Type 13.4.2.2. By Route Type 13.5. Argentina 13.5.1. Pricing Analysis 13.5.2. Market Share Analysis, 2021 13.5.2.1. By Product Type 13.5.2.2. By Route Type 13.6. Germany 13.6.1. Pricing Analysis 13.6.2. Market Share Analysis, 2021 13.6.2.1. By Product Type 13.6.2.2. By Route Type 13.7. Italy 13.7.1. Pricing Analysis 13.7.2. Market Share Analysis, 2021 13.7.2.1. By Product Type 13.7.2.2. By Route Type 13.8. France 13.8.1. Pricing Analysis 13.8.2. Market Share Analysis, 2021 13.8.2.1. By Product Type 13.8.2.2. By Route Type 13.9. U.K. 13.9.1. Pricing Analysis 13.9.2. Market Share Analysis, 2021 13.9.2.1. By Product Type 13.9.2.2. By Route Type 13.10. Spain 13.10.1. Pricing Analysis 13.10.2. Market Share Analysis, 2021 13.10.2.1. By Product Type 13.10.2.2. By Route Type 13.11. Russia 13.11.1. Pricing Analysis 13.11.2. Market Share Analysis, 2021 13.11.2.1. By Product Type 13.11.2.2. By Route Type 13.12. BENELUX 13.12.1. Pricing Analysis 13.12.2. Market Share Analysis, 2021 13.12.2.1. By Product Type 13.12.2.2. By Route Type 13.13. China 13.13.1. Pricing Analysis 13.13.2. Market Share Analysis, 2021 13.13.2.1. By Product Type 13.13.2.2. By Route Type 13.14. Japan 13.14.1. Pricing Analysis 13.14.2. Market Share Analysis, 2021 13.14.2.1. By Product Type 13.14.2.2. By Route Type 13.15. South Korea 13.15.1. Pricing Analysis 13.15.2. Market Share Analysis, 2021 13.15.2.1. By Product Type 13.15.2.2. By Route Type 13.16. India 13.16.1. Pricing Analysis 13.16.2. Market Share Analysis, 2021 13.16.2.1. By Product Type 13.16.2.2. By Route Type 13.17. GCC Countries 13.17.1. Pricing Analysis 13.17.2. Market Share Analysis, 2021 13.17.2.1. By Product Type 13.17.2.2. By Route Type 14. Market Structure Analysis 14.1. Competition Dashboard 14.2. Competition Benchmarking 14.3. Market Share Analysis of Top Players 14.3.1. By Regional 14.3.2. By Product Type 14.3.3. By Route Type 15. Competition Analysis 15.1. Competition Deep Dive 15.1.1. Teleflex Corporation 15.1.1.1. Overview 15.1.1.2. Product Portfolio 15.1.1.3. Profitability by Market Segment 15.1.1.4. Sales Footprint 15.1.1.5. Strategy Overview 15.1.1.5.1. Marketing Strategy 15.1.1.5.2. Product Strategy 15.1.2. Medtronic 15.1.2.1. Overview 15.1.2.2. Product Portfolio 15.1.2.3. Profitability by Market Segment 15.1.2.4. Sales Footprint 15.1.2.5. Strategy Overview 15.1.2.5.1. Marketing Strategy 15.1.2.5.2. Product Strategy 15.1.3. Medline Industries 15.1.3.1. Overview 15.1.3.2. Product Portfolio 15.1.3.3. Profitability by Market Segment 15.1.3.4. Sales Footprint 15.1.3.5. Strategy Overview 15.1.3.5.1. Marketing Strategy 15.1.3.5.2. Product Strategy 15.1.4. Venner Medical 15.1.4.1. Overview 15.1.4.2. Product Portfolio 15.1.4.3. Profitability by Market Segment 15.1.4.4. Sales Footprint 15.1.4.5. Strategy Overview 15.1.4.5.1. Marketing Strategy 15.1.4.5.2. Product Strategy 15.1.5. Sonoma Pharmaceutical 15.1.5.1. Overview 15.1.5.2. Product Portfolio 15.1.5.3. Profitability by Market Segment 15.1.5.4. Sales Footprint 15.1.5.5. Strategy Overview 15.1.5.5.1. Marketing Strategy 15.1.5.5.2. Product Strategy 15.1.6. Hospiteknik Healthcare 15.1.6.1. Overview 15.1.6.2. Product Portfolio 15.1.6.3. Profitability by Market Segment 15.1.6.4. Sales Footprint 15.1.6.5. Strategy Overview 15.1.6.5.1. Marketing Strategy 15.1.6.5.2. Product Strategy 15.1.7. Armstrong Medical 15.1.7.1. Overview 15.1.7.2. Product Portfolio 15.1.7.3. Profitability by Market Segment 15.1.7.4. Sales Footprint 15.1.7.5. Strategy Overview 15.1.7.5.1. Marketing Strategy 15.1.7.5.2. Product Strategy 15.1.8. Airway Innovations 15.1.8.1. Overview 15.1.8.2. Product Portfolio 15.1.8.3. Profitability by Market Segment 15.1.8.4. Sales Footprint 15.1.8.5. Strategy Overview 15.1.8.5.1. Marketing Strategy 15.1.8.5.2. Product Strategy 15.1.9. Smiths Group 15.1.9.1. Overview 15.1.9.2. Product Portfolio 15.1.9.3. Profitability by Market Segment 15.1.9.4. Sales Footprint 15.1.9.5. Strategy Overview 15.1.9.5.1. Marketing Strategy 15.1.9.5.2. Product Strategy 15.1.10. ConvaTec, Inc. 15.1.10.1. Overview 15.1.10.2. Product Portfolio 15.1.10.3. Profitability by Market Segment 15.1.10.4. Sales Footprint 15.1.10.5. Strategy Overview 15.1.10.5.1. Marketing Strategy 15.1.10.5.2. Product Strategy 15.1.11. DePuy Synthes 15.1.11.1. Overview 15.1.11.2. Product Portfolio 15.1.11.3. Profitability by Market Segment 15.1.11.4. Sales Footprint 15.1.11.5. Strategy Overview 15.1.11.5.1. Marketing Strategy 15.1.11.5.2. Product Strategy 15.1.12. Stryker 15.1.12.1. Overview 15.1.12.2. Product Portfolio 15.1.12.3. Profitability by Market Segment 15.1.12.4. Sales Footprint 15.1.12.5. Strategy Overview 15.1.12.5.1. Marketing Strategy 15.1.12.5.2. Product Strategy 15.1.13. Zimmer Biomet 15.1.13.1. Overview 15.1.13.2. Product Portfolio 15.1.13.3. Profitability by Market Segment 15.1.13.4. Sales Footprint 15.1.13.5. Strategy Overview 15.1.13.5.1. Marketing Strategy 15.1.13.5.2. Product Strategy 15.1.14. Smith Nephew 15.1.14.1. Overview 15.1.14.2. Product Portfolio 15.1.14.3. Profitability by Market Segment 15.1.14.4. Sales Footprint 15.1.14.5. Strategy Overview 15.1.14.5.1. Marketing Strategy 15.1.14.5.2. Product Strategy 15.1.15. Orthofix 15.1.15.1. Overview 15.1.15.2. Product Portfolio 15.1.15.3. Profitability by Market Segment 15.1.15.4. Sales Footprint 15.1.15.5. Strategy Overview 15.1.15.5.1. Marketing Strategy 15.1.15.5.2. Product Strategy 15.1.16. Hydromer 15.1.16.1. Overview 15.1.16.2. Product Portfolio 15.1.16.3. Profitability by Market Segment 15.1.16.4. Sales Footprint 15.1.16.5. Strategy Overview 15.1.16.5.1. Marketing Strategy 15.1.16.5.2. Product Strategy 16. Assumptions & Acronyms Used 17. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Future Market Insights社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(tube)の最新刊レポートよくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|