中国脊椎固定術市場China Spinal Fusion Market 現在、医療機器技術分野にはいくつかの大きな側面が影響を与えている。統合、研究開発、国際戦略や提携など、多くのトレンドが中国脊椎固定術市場を牽引している。脊椎固定術は、背中の問題に対して提案される最... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー現在、医療機器技術分野にはいくつかの大きな側面が影響を与えている。統合、研究開発、国際戦略や提携など、多くのトレンドが中国脊椎固定術市場を牽引している。脊椎固定術は、背中の問題に対して提案される最も一般的な手術の一つである。好意的な償還水準と最小侵襲技術で手術を受ける患者の意欲により、中国では脊椎固定術の手術件数が増加しており、中国脊椎固定術市場の育成が期待されている。脊椎固定術は、奇形、脊柱側弯症、椎間板疾患、骨折など様々な症状を抱える患者に対して行われる手術である。中国脊椎固定術市場は、技術の進歩による手術件数の増加や、コスト削減につながる最小侵襲技術の使用により、二桁成長を記録すると予想される。手術は、新技術への投資とその臨床的成功によって大きな恩恵を受けており、これらは最近ますます重要性を増しており、中国脊椎固定術市場の成長をもたらしている。 新興の中国脊椎固定術市場は、需要の増加により新製品開発と技術進歩の段階を経験している。製造企業は、積極的なマーケティング活動と研究開発活動の強化により、それぞれの市場シェアを高めている。 中国の脊椎固定術市場促進要因と抑制要因 中国脊椎固定術市場の成長を助成する主な要因としては、脊椎関連疾患や関連傷害を持つ高齢化率の上昇と、中国国民の所得増加により患者の治療費支払い能力が確保されていることが挙げられる。一方、価格に敏感な中国人は治療価格に非常に敏感であり、市場競争の激化により、近い将来、治療価格が大幅に下落することが予想される。 最小侵襲手術や優れたインプラント材料などの既存および今後の先端技術により、脊椎固定術は若年層を含めより広く受け入れられており、それによって中国脊椎固定術市場は拡大している。 経済成長と中国政府による新たな取り組みにより、中国の農村部では、これまで治療を受けていなかった多数の脊椎疾患患者が治療を受けられるようになった。 脊柱に関する非常に衰弱しやすい病気や、脊柱側弯症や脊柱後弯症などの脊柱変形を治すために広く使われている手術であるにもかかわらず、中国の脊椎固定術市場は、償還金の削減や政府の厳しい規制、高い手術費用、手術に伴うリスク要因などの課題に直面している。 市場での競争が激しいため、骨移植代替物や脊椎インプラントの価格は、アジア太平洋市場では以前より需要や支出が大きくなっているにもかかわらず下がると予想され、中国脊椎固定術市場の成長を抑制している。中国脊椎注入市場の他の成長抑制要因としては、IDET、人工椎間板、後方動的安定化、椎間板再生などの他の治療法に対する認知度の向上が考えられる。 中国の脊椎固定術市場セグメンテーション 脊椎固定装置のタイプ別に分類すると、以下のようになる: 脊椎プレーティングシステム ペディキュル・スクリュー・システム 体間ケージ 手技別では、中国の脊椎固定術市場は以下のように区分される: 後方腰椎椎体間固定術(PLIF) 前方腰椎椎体間固定術(ALIF) 前方/後方脊椎固定術 経腔腰椎椎体間固定術(TLIF) 極側方椎体間固定術(XLIF) 中国の発展途上地域は、脊椎固定術の需要が増加しており、技術的進歩の増加により機器や手術の費用対効果が向上していることから、潜在的な市場成長が見込まれている。 中国の脊椎固定術市場主要プレーヤー 中国脊椎固定術市場の主要プレーヤーには、Trauson、Depuy Synthes Companies、Biomet, Inc、Medtronic, Inc、Nuvasive Inc、Stryker Corporation、Zimmer Holding, Inc、Orthofix International N.V、B. Braun Aesculap、Weigao Orthopaedic Device Co. この調査レポートは、市場の包括的な評価を提示し、思慮深い洞察、事実、過去のデータ、統計的に裏付けられ業界で検証された市場データを含んでいます。また、適切な仮定と方法論を用いた予測も含まれています。この調査レポートは、市場セグメント、地域、タイプ、技術、用途などのカテゴリー別に分析と情報を提供しています。 本レポートでは、以下の項目について網羅的に分析しています: 市場セグメント 市場ダイナミクス 市場規模 需要と供給 現在のトレンド/問題/課題 競合・参入企業 テクノロジー バリューチェーン 地域分析 北米(米国、カナダ) 中南米(メキシコ、ブラジル) 西欧(ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、北欧諸国、ベルギー、オランダ、ルクセンブルク) 東欧(ポーランド、ロシア) アジア太平洋(中国、インド、ASEAN、オーストラリア、ニュージーランド) 日本 中東・アフリカ(GCC、南アフリカ、北アフリカ) 本レポートは、業界アナリストによる生の情報、質的・量的評価、業界専門家およびバリューチェーン全体にわたる業界参加者からのインプットをまとめたものです。本レポートでは、親市場の動向、マクロ経済指標、支配要因について、セグメントごとの市場魅力とともに詳細に分析しています。また、様々な市場要因が市場セグメントや地域に与える定性的な影響もマッピングしています。 レポートのハイライト 親市場の詳細な概要 業界における市場ダイナミクスの変化 詳細な市場セグメンテーション 過去、現在、そして予測される市場規模(数量ベース、金額ベース 最近の業界動向と発展 競合他社の状況 主要企業の戦略と提供製品 潜在的かつニッチなセグメント、有望な成長を示す地理的地域 市場パフォーマンスに関する中立的な視点 市場関係者が市場での足跡を維持・強化するための必携情報 注 - レポートに記載されている事実、意見、分析はすべて各アナリストのものです。これらは必ずしもFuture Market Insightsの正式な立場や見解を反映するものではありません。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Supply Chain Analysis 3.5.1. Supply Side Participants and their Roles 3.5.1.1. Producers 3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers) 3.5.1.3. Wholesalers and Distributors 3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain 3.5.3. List of Raw Material Suppliers 3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s 3.6. Investment Feasibility Matrix 3.7. Value Chain Analysis 3.7.1. Profit Margin Analysis 3.7.2. Wholesalers and Distributors 3.7.3. Retailers 3.8. PESTLE and Porter’s Analysis 3.9. Regulatory Landscape 3.9.1. By Key Regions 3.9.2. By Key Countries 3.10. Regional Parent Market Outlook 3.11. Production and Consumption Statistics 3.12. Import and Export Statistics 4. China Spinal Fusion Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. China Spinal Fusion Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Product Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Product Type, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2022-2032 5.3.1. Interbody Cages 5.3.2. Pedicle Screws and Rods 5.3.3. Spinal Fusion Plates 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2022-2032 Deep-dive segmentation will be available in the sample on request 6. China Spinal Fusion Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End User 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By End User, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End User, 2022-2032 6.3.1. Hospitals 6.3.2. Specialty Clinics 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End User, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End User, 2022-2032 Deep-dive segmentation will be available in the sample on request 7. China Spinal Fusion Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Procedure Type 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Procedure Type, 2017-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Procedure Type, 2022-2032 7.3.1. Poster Lateral Fusion 7.3.2. Interbody Fusion 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Procedure Type, 2017-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Procedure Type, 2022-2032 Deep-dive segmentation will be available in the sample on request 8. China Spinal Fusion Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 8.1. Introduction 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Region, 2017-2021 8.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. China 8.4. Market Attractiveness Analysis By Region 9. China Spinal Fusion Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. China 9.2.2. By Product Type 9.2.3. By End User 9.2.4. By Procedure Type 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Product Type 9.3.3. By End User 9.3.4. By Procedure Type 9.4. Key Takeaway 10. Key Countries China Spinal Fusion Market Analysis 10.1. China 10.1.1. Pricing Analysis 10.1.2. Market Share Analysis, 2021 10.1.2.1. By Product Type 10.1.2.2. By End User 10.1.2.3. By Procedure Type 11. Market Structure Analysis 11.1. Competition Dashboard 11.2. Competition Benchmarking 11.3. Market Share Analysis of Top Players 11.3.1. By Regional 11.3.2. By Product Type 11.3.3. By End User 11.3.4. By Procedure Type 12. Competition Analysis 12.1. Competition Deep Dive 12.1.1. Medtronic Plc. 12.1.1.1. Overview 12.1.1.2. Product Portfolio 12.1.1.3. Profitability by Market Segments 12.1.1.4. Sales Footprint 12.1.1.5. Strategy Overview 12.1.1.5.1. Marketing Strategy 12.1.1.5.2. Product Strategy 12.1.1.5.3. Channel Strategy 12.1.2. DePuy Synthes 12.1.2.1. Overview 12.1.2.2. Product Portfolio 12.1.2.3. Profitability by Market Segments 12.1.2.4. Sales Footprint 12.1.2.5. Strategy Overview 12.1.2.5.1. Marketing Strategy 12.1.2.5.2. Product Strategy 12.1.2.5.3. Channel Strategy 12.1.3. Zimmer Biomet Holdings, Inc. 12.1.3.1. Overview 12.1.3.2. Product Portfolio 12.1.3.3. Profitability by Market Segments 12.1.3.4. Sales Footprint 12.1.3.5. Strategy Overview 12.1.3.5.1. Marketing Strategy 12.1.3.5.2. Product Strategy 12.1.3.5.3. Channel Strategy 12.1.4. Stryker Corporation 12.1.4.1. Overview 12.1.4.2. Product Portfolio 12.1.4.3. Profitability by Market Segments 12.1.4.4. Sales Footprint 12.1.4.5. Strategy Overview 12.1.4.5.1. Marketing Strategy 12.1.4.5.2. Product Strategy 12.1.4.5.3. Channel Strategy 12.1.5. K2M, Inc. 12.1.5.1. Overview 12.1.5.2. Product Portfolio 12.1.5.3. Profitability by Market Segments 12.1.5.4. Sales Footprint 12.1.5.5. Strategy Overview 12.1.5.5.1. Marketing Strategy 12.1.5.5.2. Product Strategy 12.1.5.5.3. Channel Strategy 12.1.6. Integra Lifesciences Holdings Corp 12.1.6.1. Overview 12.1.6.2. Product Portfolio 12.1.6.3. Profitability by Market Segments 12.1.6.4. Sales Footprint 12.1.6.5. Strategy Overview 12.1.6.5.1. Marketing Strategy 12.1.6.5.2. Product Strategy 12.1.6.5.3. Channel Strategy 12.1.7. MicroPort Scientific Corporation 12.1.7.1. Overview 12.1.7.2. Product Portfolio 12.1.7.3. Profitability by Market Segments 12.1.7.4. Sales Footprint 12.1.7.5. Strategy Overview 12.1.7.5.1. Marketing Strategy 12.1.7.5.2. Product Strategy 12.1.7.5.3. Channel Strategy 12.1.8. NuVasive, Inc. 12.1.8.1. Overview 12.1.8.2. Product Portfolio 12.1.8.3. Profitability by Market Segments 12.1.8.4. Sales Footprint 12.1.8.5. Strategy Overview 12.1.8.5.1. Marketing Strategy 12.1.8.5.2. Product Strategy 12.1.8.5.3. Channel Strategy 12.1.9. Orthofix International N.V. 12.1.9.1. Overview 12.1.9.2. Product Portfolio 12.1.9.3. Profitability by Market Segments 12.1.9.4. Sales Footprint 12.1.9.5. Strategy Overview 12.1.9.5.1. Marketing Strategy 12.1.9.5.2. Product Strategy 12.1.9.5.3. Channel Strategy 12.1.10. Globus Medical, Inc. 12.1.10.1. Overview 12.1.10.2. Product Portfolio 12.1.10.3. Profitability by Market Segments 12.1.10.4. Sales Footprint 12.1.10.5. Strategy Overview 12.1.10.5.1. Marketing Strategy 12.1.10.5.2. Product Strategy 12.1.10.5.3. Channel Strategy 12.1.11. RTI Surgical, Inc 12.1.11.1. Overview 12.1.11.2. Product Portfolio 12.1.11.3. Profitability by Market Segments 12.1.11.4. Sales Footprint 12.1.11.5. Strategy Overview 12.1.11.5.1. Marketing Strategy 12.1.11.5.2. Product Strategy 12.1.11.5.3. Channel Strategy 12.1.12. CoreLink 12.1.12.1. Overview 12.1.12.2. Product Portfolio 12.1.12.3. Profitability by Market Segments 12.1.12.4. Sales Footprint 12.1.12.5. Strategy Overview 12.1.12.5.1. Marketing Strategy 12.1.12.5.2. Product Strategy 12.1.12.5.3. Channel Strategy 12.1.13. B. Braun Melsungen AG 12.1.13.1. Overview 12.1.13.2. Product Portfolio 12.1.13.3. Profitability by Market Segments 12.1.13.4. Sales Footprint 12.1.13.5. Strategy Overview 12.1.13.5.1. Marketing Strategy 12.1.13.5.2. Product Strategy 12.1.13.5.3. Channel Strategy 12.1.14. Precision Spine, Inc. 12.1.14.1. Overview 12.1.14.2. Product Portfolio 12.1.14.3. Profitability by Market Segments 12.1.14.4. Sales Footprint 12.1.14.5. Strategy Overview 12.1.14.5.1. Marketing Strategy 12.1.14.5.2. Product Strategy 12.1.14.5.3. Channel Strategy 12.1.15. Shandong Weigao Group Medical Polymer 12.1.15.1. Overview 12.1.15.2. Product Portfolio 12.1.15.3. Profitability by Market Segments 12.1.15.4. Sales Footprint 12.1.15.5. Strategy Overview 12.1.15.5.1. Marketing Strategy 12.1.15.5.2. Product Strategy 12.1.15.5.3. Channel Strategy 12.1.16. Bonovo Orthopedics, Inc 12.1.16.1. Overview 12.1.16.2. Product Portfolio 12.1.16.3. Profitability by Market Segments 12.1.16.4. Sales Footprint 12.1.16.5. Strategy Overview 12.1.16.5.1. Marketing Strategy 12.1.16.5.2. Product Strategy 12.1.16.5.3. Channel Strategy 12.1.17. ChoiceSpine, LP 12.1.17.1. Overview 12.1.17.2. Product Portfolio 12.1.17.3. Profitability by Market Segments 12.1.17.4. Sales Footprint 12.1.17.5. Strategy Overview 12.1.17.5.1. Marketing Strategy 12.1.17.5.2. Product Strategy 12.1.17.5.3. Channel Strategy 12.1.18. Life Spine, Inc. 12.1.18.1. Overview 12.1.18.2. Product Portfolio 12.1.18.3. Profitability by Market Segments 12.1.18.4. Sales Footprint 12.1.18.5. Strategy Overview 12.1.18.5.1. Marketing Strategy 12.1.18.5.2. Product Strategy 12.1.18.5.3. Channel Strategy 13. Assumptions & Acronyms Used 14. Research Methodology
SummaryThere are several huge aspects impacting medical device technology field nowadays. A number of trends including consolidation, research and developments, and international strategies and alliances are driving the market for china spinal fusion market. The spinal fusion is one of the most common surgeries suggested for back problems. With the increasing spinal fusion surgery volumes in china due to the favourable reimbursement levels and patients’ willingness to undergo surgery with minimal invasive techniques is expected to foster the china spinal fusion market. Spinal fusion is surgical process are done to the patients suffering from a number of conditions such asdeformity, scoliosis, disc disease and fracture. Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Supply Chain Analysis 3.5.1. Supply Side Participants and their Roles 3.5.1.1. Producers 3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers) 3.5.1.3. Wholesalers and Distributors 3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain 3.5.3. List of Raw Material Suppliers 3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s 3.6. Investment Feasibility Matrix 3.7. Value Chain Analysis 3.7.1. Profit Margin Analysis 3.7.2. Wholesalers and Distributors 3.7.3. Retailers 3.8. PESTLE and Porter’s Analysis 3.9. Regulatory Landscape 3.9.1. By Key Regions 3.9.2. By Key Countries 3.10. Regional Parent Market Outlook 3.11. Production and Consumption Statistics 3.12. Import and Export Statistics 4. China Spinal Fusion Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. China Spinal Fusion Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Product Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Product Type, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2022-2032 5.3.1. Interbody Cages 5.3.2. Pedicle Screws and Rods 5.3.3. Spinal Fusion Plates 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2022-2032 Deep-dive segmentation will be available in the sample on request 6. China Spinal Fusion Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End User 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By End User, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End User, 2022-2032 6.3.1. Hospitals 6.3.2. Specialty Clinics 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End User, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End User, 2022-2032 Deep-dive segmentation will be available in the sample on request 7. China Spinal Fusion Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Procedure Type 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Procedure Type, 2017-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Procedure Type, 2022-2032 7.3.1. Poster Lateral Fusion 7.3.2. Interbody Fusion 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Procedure Type, 2017-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Procedure Type, 2022-2032 Deep-dive segmentation will be available in the sample on request 8. China Spinal Fusion Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 8.1. Introduction 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Region, 2017-2021 8.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. China 8.4. Market Attractiveness Analysis By Region 9. China Spinal Fusion Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. China 9.2.2. By Product Type 9.2.3. By End User 9.2.4. By Procedure Type 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Product Type 9.3.3. By End User 9.3.4. By Procedure Type 9.4. Key Takeaway 10. Key Countries China Spinal Fusion Market Analysis 10.1. China 10.1.1. Pricing Analysis 10.1.2. Market Share Analysis, 2021 10.1.2.1. By Product Type 10.1.2.2. By End User 10.1.2.3. By Procedure Type 11. Market Structure Analysis 11.1. Competition Dashboard 11.2. Competition Benchmarking 11.3. Market Share Analysis of Top Players 11.3.1. By Regional 11.3.2. By Product Type 11.3.3. By End User 11.3.4. By Procedure Type 12. Competition Analysis 12.1. Competition Deep Dive 12.1.1. Medtronic Plc. 12.1.1.1. Overview 12.1.1.2. Product Portfolio 12.1.1.3. Profitability by Market Segments 12.1.1.4. Sales Footprint 12.1.1.5. Strategy Overview 12.1.1.5.1. Marketing Strategy 12.1.1.5.2. Product Strategy 12.1.1.5.3. Channel Strategy 12.1.2. DePuy Synthes 12.1.2.1. Overview 12.1.2.2. Product Portfolio 12.1.2.3. Profitability by Market Segments 12.1.2.4. Sales Footprint 12.1.2.5. Strategy Overview 12.1.2.5.1. Marketing Strategy 12.1.2.5.2. Product Strategy 12.1.2.5.3. Channel Strategy 12.1.3. Zimmer Biomet Holdings, Inc. 12.1.3.1. Overview 12.1.3.2. Product Portfolio 12.1.3.3. Profitability by Market Segments 12.1.3.4. Sales Footprint 12.1.3.5. Strategy Overview 12.1.3.5.1. Marketing Strategy 12.1.3.5.2. Product Strategy 12.1.3.5.3. Channel Strategy 12.1.4. Stryker Corporation 12.1.4.1. Overview 12.1.4.2. Product Portfolio 12.1.4.3. Profitability by Market Segments 12.1.4.4. Sales Footprint 12.1.4.5. Strategy Overview 12.1.4.5.1. Marketing Strategy 12.1.4.5.2. Product Strategy 12.1.4.5.3. Channel Strategy 12.1.5. K2M, Inc. 12.1.5.1. Overview 12.1.5.2. Product Portfolio 12.1.5.3. Profitability by Market Segments 12.1.5.4. Sales Footprint 12.1.5.5. Strategy Overview 12.1.5.5.1. Marketing Strategy 12.1.5.5.2. Product Strategy 12.1.5.5.3. Channel Strategy 12.1.6. Integra Lifesciences Holdings Corp 12.1.6.1. Overview 12.1.6.2. Product Portfolio 12.1.6.3. Profitability by Market Segments 12.1.6.4. Sales Footprint 12.1.6.5. Strategy Overview 12.1.6.5.1. Marketing Strategy 12.1.6.5.2. Product Strategy 12.1.6.5.3. Channel Strategy 12.1.7. MicroPort Scientific Corporation 12.1.7.1. Overview 12.1.7.2. Product Portfolio 12.1.7.3. Profitability by Market Segments 12.1.7.4. Sales Footprint 12.1.7.5. Strategy Overview 12.1.7.5.1. Marketing Strategy 12.1.7.5.2. Product Strategy 12.1.7.5.3. Channel Strategy 12.1.8. NuVasive, Inc. 12.1.8.1. Overview 12.1.8.2. Product Portfolio 12.1.8.3. Profitability by Market Segments 12.1.8.4. Sales Footprint 12.1.8.5. Strategy Overview 12.1.8.5.1. Marketing Strategy 12.1.8.5.2. Product Strategy 12.1.8.5.3. Channel Strategy 12.1.9. Orthofix International N.V. 12.1.9.1. Overview 12.1.9.2. Product Portfolio 12.1.9.3. Profitability by Market Segments 12.1.9.4. Sales Footprint 12.1.9.5. Strategy Overview 12.1.9.5.1. Marketing Strategy 12.1.9.5.2. Product Strategy 12.1.9.5.3. Channel Strategy 12.1.10. Globus Medical, Inc. 12.1.10.1. Overview 12.1.10.2. Product Portfolio 12.1.10.3. Profitability by Market Segments 12.1.10.4. Sales Footprint 12.1.10.5. Strategy Overview 12.1.10.5.1. Marketing Strategy 12.1.10.5.2. Product Strategy 12.1.10.5.3. Channel Strategy 12.1.11. RTI Surgical, Inc 12.1.11.1. Overview 12.1.11.2. Product Portfolio 12.1.11.3. Profitability by Market Segments 12.1.11.4. Sales Footprint 12.1.11.5. Strategy Overview 12.1.11.5.1. Marketing Strategy 12.1.11.5.2. Product Strategy 12.1.11.5.3. Channel Strategy 12.1.12. CoreLink 12.1.12.1. Overview 12.1.12.2. Product Portfolio 12.1.12.3. Profitability by Market Segments 12.1.12.4. Sales Footprint 12.1.12.5. Strategy Overview 12.1.12.5.1. Marketing Strategy 12.1.12.5.2. Product Strategy 12.1.12.5.3. Channel Strategy 12.1.13. B. Braun Melsungen AG 12.1.13.1. Overview 12.1.13.2. Product Portfolio 12.1.13.3. Profitability by Market Segments 12.1.13.4. Sales Footprint 12.1.13.5. Strategy Overview 12.1.13.5.1. Marketing Strategy 12.1.13.5.2. Product Strategy 12.1.13.5.3. Channel Strategy 12.1.14. Precision Spine, Inc. 12.1.14.1. Overview 12.1.14.2. Product Portfolio 12.1.14.3. Profitability by Market Segments 12.1.14.4. Sales Footprint 12.1.14.5. Strategy Overview 12.1.14.5.1. Marketing Strategy 12.1.14.5.2. Product Strategy 12.1.14.5.3. Channel Strategy 12.1.15. Shandong Weigao Group Medical Polymer 12.1.15.1. Overview 12.1.15.2. Product Portfolio 12.1.15.3. Profitability by Market Segments 12.1.15.4. Sales Footprint 12.1.15.5. Strategy Overview 12.1.15.5.1. Marketing Strategy 12.1.15.5.2. Product Strategy 12.1.15.5.3. Channel Strategy 12.1.16. Bonovo Orthopedics, Inc 12.1.16.1. Overview 12.1.16.2. Product Portfolio 12.1.16.3. Profitability by Market Segments 12.1.16.4. Sales Footprint 12.1.16.5. Strategy Overview 12.1.16.5.1. Marketing Strategy 12.1.16.5.2. Product Strategy 12.1.16.5.3. Channel Strategy 12.1.17. ChoiceSpine, LP 12.1.17.1. Overview 12.1.17.2. Product Portfolio 12.1.17.3. Profitability by Market Segments 12.1.17.4. Sales Footprint 12.1.17.5. Strategy Overview 12.1.17.5.1. Marketing Strategy 12.1.17.5.2. Product Strategy 12.1.17.5.3. Channel Strategy 12.1.18. Life Spine, Inc. 12.1.18.1. Overview 12.1.18.2. Product Portfolio 12.1.18.3. Profitability by Market Segments 12.1.18.4. Sales Footprint 12.1.18.5. Strategy Overview 12.1.18.5.1. Marketing Strategy 12.1.18.5.2. Product Strategy 12.1.18.5.3. Channel Strategy 13. Assumptions & Acronyms Used 14. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Future Market Insights社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|