ブレストイメージング市場Breast Imaging Market ブレスト・イメージング市場。世界の産業分析2015-2021年および機会評価2022-2032年 FMIが発行した乳房画像に関する最新市場調査は、2015-2021年の世界の産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。本調... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーブレスト・イメージング市場。世界の産業分析2015-2021年および機会評価2022-2032年FMIが発行した乳房画像に関する最新市場調査は、2015-2021年の世界の産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場の細分化 世界のブレストイメージング市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場インテリジェンスを提示するために詳細にセグメント化されています。 技術別 - イオンブレストイメージング o マンモグラフィー 陽電子放射断層撮影法(PET-CT) 分子ブレストイメージング(MBI) 陽電子放出マンモグラフィ(PEM) o コーンビームコンピューター断層撮影法(CBCT) - 非電離乳房画像診断 o 乳房超音波検査 乳房MRI o 自動乳房全体超音波検査(AWBU) o 乳房サーモグラフィー o 電気インピーダンス断層法 o 光学イメージング エンドユーザー別 - 病院・診療所 - 画像診断センター - ブレストケアセンター - その他のエンドユーザー 地域別 - 北アメリカ - 中南米 - アジア太平洋地域 - 中近東・アフリカ - 欧州 レポートの章立て エグゼクティブサマリー 乳房画像診断市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向、また乳房画像診断に関するFMI分析および推奨事項が含まれています。 第01章 市場の概要 本章では、ブレストイメージング市場の詳細なセグメントと定義について解説しており、ブレストイメージングに関する基本的な情報を理解するのに役立ちます。また、市場の範囲、分類、制限をハイライトし、読者がブレストイメージング市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。 第02章 市場の背景 本章では、製品の加工方法の概要、消費者の購買パターン&傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因-関連性と影響、バリューチェーン分析、市場力学(推進要因、抑制要因、機会)についても取り上げています。 第03章 世界のブレストイメージング市場の需要分析2015-2021年および予測、2022-2032年 本章では、過去の市場価値(xx)分析(2015-2021年)、現在および将来の市場価値(11億2000万米ドル)および数量(7.2%)の予測(2022-2032年)を掲載します。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対ドル機会分析国に基づいています。 第04章 乳房用画像診断の世界市場 - 価格設定分析 技術別に、価格分析章では、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格に影響を与える主要因を含んでいます。 第05章 ブレストイメージングの世界市場分析2015-2021年、予測2022-2032年、技術別 技術別に見ると、ブレストイメージング市場は、イオン化ブレストイメージング(マンモグラフィー、陽電子放射断層撮影法(PET-CT)、分子ブレストイメージング(MBI)、陽電子放射マンモグラフィー(PEM))に区分されます。非電離乳房イメージング(乳房超音波、乳房MRI、自動全乳房超音波(AWBU)、乳房サーモグラフィー、電気インピーダンス・トモグラフィー、光学イメージング)、......。また、「技術別」に基づく市場吸引力分析も行っています。また、上記の技術別に価値予測やYoY成長率比較も提供します。 第06章 ブレストイメージングの世界市場分析(2015-2021年)および予測(2022-2032年):エンドユーザー別 エンドユーザー別に、ブレストイメージング市場を病院・クリニック、画像診断センター、ブレストケアセンター、その他のエンドユーザーに分類しています。また、エンドユーザー別を基にした市場魅力度分析も行っています。また、上記のエンドユーザー別の価値予測やYoY成長率比較も提供される予定です。 第07章 ブレストイメージングの世界市場分析(2015-2021年)および予測(2022-2032年)(地域別 地域別にブレストイメージング市場を北米、中南米、ヨーロッパ、中東・アフリカ、東アジア、南アジア、オセアニアに区分しています。また、地域別の市場魅力度分析も行っています。また、上記の地域別の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。 第08章 北米ブレストイメージング市場の分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 本章では、北米地域におけるブレストイメージングの成長について、米国とカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者はまた、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長を見つけることができます。 第09章 中南米ブレストイメージング市場の分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、中南米地域におけるブレストイメージングの成長について、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、ラテンアメリカ地域のブレストイメージング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向などのいくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第10章 欧州のブレストイメージング市場の分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパを含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域におけるブレストイメージングの成長についての詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるブレストイメージング市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因に関する詳細な情報を見つけることができます。 第11章 東アジアのブレストイメージング市場の分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域におけるブレストイメージングの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるブレストイメージング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向などのいくつかの要因に関する詳細情報を見つけることができます。 第12章 南アジアのブレストイメージング市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、南アジア地域におけるブレストイメージングの成長に関する詳細な分析を、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別の評価とともに掲載しています。読者は、地域市場におけるブレストイメージング市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向などのいくつかの要因に関する詳細情報を見つけることができます。 第13章 中東およびアフリカのブレストイメージング市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、MEA地域におけるブレストイメージングの成長に関する詳細な分析を、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEAを含む国別の評価とともに掲載しています。読者は、地域市場におけるブレストイメージング市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第14章 主要国のブレストイメージング市場の分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、世界の主要国においてブレストイメージング市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。 第15章 - 市場構造分析 - グローバルアセスメント 本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリクスを掲載しています。 第16章 競合のディープダイブ(暫定リスト) 本章では、レポートで調査している企業の会社概要、企業の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要などを紹介しています。レポート内で紹介されている市場プレイヤーは、Clarios、Power Sonic Corporation、Exide Technologies、C&D Technologies、East Penn Manufacturing Companyなどです。 第17章 前提条件と頭字語 この章では、ブレストイメージングレポートに含まれる情報と統計の根拠となる頭字語や仮定をリストアップしています。 第18章 - 調査方法論 この章では、ブレストイメージング市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について読者に理解していただきます。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Summary of Statistics 1.3. Key Market Characteristics & Attributes 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Risks and Trends Assessment 3.1. Risk Assessment 3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Breast Imaging Demand 3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis 3.1.3. Impact on Market Value (US$ Mn) 3.1.4. Assessment by Key Countries 3.1.5. Assessment by Key Market Segments 3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers 3.2. Key Trends Impacting the Market 3.3. Formulation and Product Development Trends 4. Market Background and Foundation Data Points 4.1. Global Protective Coatings Market (US$ Mn) 4.2. Breast Imaging Market Opportunity Assessment (US$ Mn) 4.2.1. Total Available Market 4.2.2. Serviceable Addressable Market 4.2.3. Serviceable Obtainable Market 4.3. Market Scenario Forecast 4.3.1. Demand in optimistic Scenario 4.3.2. Demand in Likely Scenario 4.3.3. Demand in Conservative Scenario 4.4. Investment Feasibility Analysis 4.4.1. Investment in Established Markets 4.4.1.1. In Short Term 4.4.1.2. In Long Term 4.4.2. Investment in Emerging Markets 4.4.2.1. In Short Term 4.4.2.2. In Long Term 4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact 4.5.1. Top Companies Historical Growth 4.5.2. Global Protective Coatings Market Growth 4.5.3. Breast Imaging Adoption Rate, By Country 4.6. Market Dynamics 4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment 4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment 4.6.3. Breast Imaging Market Opportunities 4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment 5. Key Success Factors 5.1. Manufacturers’ Focus on Low Penetration High Growth Markets 5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity 5.3. Peer Benchmarking 6. Global Breast Imaging Market Demand Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 6.1. Historical Market Analysis, 2015-2021 6.2. Current and Future Market Projections, 2022-2032 6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7. Global Breast Imaging Market Value Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2015-2021 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Global Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Technology 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Technology, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Technology, 2022-2032 8.3.1. Ionizing Breast Imaging 8.3.1.1. Mammography 8.3.1.1.1. Full-field Digital Mammography (FFDM) 8.3.1.1.2. 3D Breast Tomosynthesis 8.3.1.1.3. Analog Mammography 8.3.1.2. Positron Emission Tomography-Computed Tomography (PET-CT) 8.3.1.3. Molecular Breast Imaging (MBI) 8.3.1.4. Positron Emission Mammography (PEM) 8.3.1.5. Cone-beam Computed Tomography (CBCT) 8.3.2. Non-ionizing Breast Imaging 8.3.2.1. Breast Ultrasound 8.3.2.2. Breast MRI 8.3.2.3. Automated Whole-breast Ultrasound (AWBU) 8.3.2.4. Breast thermography 8.3.2.5. Electric Impedance Tomography 8.3.2.6. Optical Imaging 8.4. Market Attractiveness Analysis By Technology 9. Global Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By End User 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2015-2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2022-2032 9.3.1. Hospitals & Clinics 9.3.2. Diagnostic Imaging Centers 9.3.3. Breast Care Centers 9.3.4. Other End Users 9.4. Market Attractiveness Analysis By End User 10. Global Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 10.1. Introduction 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2015-2021 10.3. Current Market Size (US$ Mn) & Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 10.3.1. North America 10.3.2. Latin America 10.3.3. Europe 10.3.4. Asia Pacific 10.3.5. Middle East and Africa (MEA) 10.4. Market Attractiveness Analysis By Region 11. North America Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 11.1. Introduction 11.2. Pricing Analysis 11.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 11.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.4.1. By Country 11.4.1.1. U.S. 11.4.1.2. Canada 11.4.1.3. Rest of North America 11.4.2. By Technology 11.4.3. By End User 11.5. Market Attractiveness Analysis 11.5.1. By Country 11.5.2. By Technology 11.5.3. By End User 12. Latin America Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 12.1. Introduction 12.2. Pricing Analysis 12.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 12.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.4.1. By Country 12.4.1.1. Brazil 12.4.1.2. Mexico 12.4.1.3. Rest of Latin America 12.4.2. By Technology 12.4.3. By End User 12.5. Market Attractiveness Analysis 12.5.1. By Country 12.5.2. By Technology 12.5.3. By End User 13. Europe Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 13.1. Introduction 13.2. Pricing Analysis 13.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.4.1. By Country 13.4.1.1. Germany 13.4.1.2. France 13.4.1.3. U.K. 13.4.1.4. Italy 13.4.1.5. Benelux 13.4.1.6. Nordic Countries 13.4.1.7. Rest of Europe 13.4.2. By Technology 13.4.3. By End User 13.5. Market Attractiveness Analysis 13.5.1. By Country 13.5.2. By Technology 13.5.3. By End User 14. Asia Pacific Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 14.1. Introduction 14.2. Pricing Analysis 14.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.4.1. By Country 14.4.1.1. China 14.4.1.2. Japan 14.4.1.3. South Korea 14.4.1.4. Rest of Asia Pacific 14.4.2. By Technology 14.4.3. By End User 14.5. Market Attractiveness Analysis 14.5.1. By Country 14.5.2. By Technology 14.5.3. By End User 15. Middle East and Africa Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 15.1. Introduction 15.2. Pricing Analysis 15.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.4.1. By Country 15.4.1.1. GCC Countries 15.4.1.2. South Africa 15.4.1.3. Turkey 15.4.1.4. Rest of Middle East and Africa 15.4.2. By Technology 15.4.3. By End User 15.5. Market Attractiveness Analysis 15.5.1. By Country 15.5.2. By Technology 15.5.3. By End User 16. Key Countries Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 16.1. Introduction 16.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries 16.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison 16.2. US Breast Imaging Market Analysis 16.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.2.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.2.2.1. By Technology 16.2.2.2. By End User 16.3. Canada Breast Imaging Market Analysis 16.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.3.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.3.2.1. By Technology 16.3.2.2. By End User 16.4. Mexico Breast Imaging Market Analysis 16.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.4.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.4.2.1. By Technology 16.4.2.2. By End User 16.5. Brazil Breast Imaging Market Analysis 16.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.5.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.5.2.1. By Technology 16.5.2.2. By End User 16.6. Germany Breast Imaging Market Analysis 16.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.6.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.6.2.1. By Technology 16.6.2.2. By End User 16.7. France Breast Imaging Market Analysis 16.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.7.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.7.2.1. By Technology 16.7.2.2. By End User 16.8. Italy Breast Imaging Market Analysis 16.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.8.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.8.2.1. By Technology 16.8.2.2. By End User 16.9. BENELUX Breast Imaging Market Analysis 16.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.9.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.9.2.1. By Technology 16.9.2.2. By End User 16.10. UK Breast Imaging Market Analysis 16.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.10.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.10.2.1. By Technology 16.10.2.2. By End User 16.11. Nordic Countries Breast Imaging Market Analysis 16.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.11.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.11.2.1. By Technology 16.11.2.2. By End User 16.12. China Breast Imaging Market Analysis 16.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.12.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.12.2.1. By Technology 16.12.2.2. By End User 16.13. Japan Breast Imaging Market Analysis 16.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.13.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.13.2.1. By Technology 16.13.2.2. By End User 16.14. South Korea Breast Imaging Market Analysis 16.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.14.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.14.2.1. By Technology 16.14.2.2. By End User 16.15. GCC Countries Breast Imaging Market Analysis 16.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.15.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.15.2.1. By Technology 16.15.2.2. By End User 16.16. South Africa Breast Imaging Market Analysis 16.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.16.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.16.2.1. By Technology 16.16.2.2. By End User 16.17. Turkey Breast Imaging Market Analysis 16.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.17.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.17.2.1. By Technology 16.17.2.2. By End User 16.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country 17. Market Structure Analysis 17.1. Market Analysis by Tier of Companies 17.2. Market Concentration 17.3. Market Share Analysis of Top Players 17.4. Market Presence Analysis 17.4.1. By Regional footprint of Players 17.4.2. Product footprint by Players 18. Competition Analysis 18.1. Competition Dashboard 18.2. Competition Benchmarking 18.3. Competition Deep Dive 18.3.1. HOLOGIC, INC. 18.3.1.1. Overview 18.3.1.2. Product Portfolio 18.3.1.3. Sales Footprint 18.3.1.4. Strategy Overview 18.3.2. GE HEALTHCARE (A PART OF GENERAL ELECTRIC COMPANY) 18.3.2.1. Overview 18.3.2.2. Product Portfolio 18.3.2.3. Sales Footprint 18.3.2.4. Strategy Overview 18.3.3. SIEMENS HEALTHCARE (A PART OF SIEMENS AG) 18.3.3.1. Overview 18.3.3.2. Product Portfolio 18.3.3.3. Sales Footprint 18.3.3.4. Strategy Overview 18.3.4. KONINKLIJKE PHILIPS N.V. 18.3.4.1. Overview 18.3.4.2. Product Portfolio 18.3.4.3. Sales Footprint 18.3.4.4. Strategy Overview 18.3.5. FUJIFILM HOLDINGS CORPORATION 18.3.5.1. Overview 18.3.5.2. Product Portfolio 18.3.5.3. Sales Footprint 18.3.5.4. Strategy Overview 18.3.6. CANON INC. 18.3.6.1. Overview 18.3.6.2. Product Portfolio 18.3.6.3. Sales Footprint 18.3.6.4. Strategy Overview 18.3.7. ALLENGERS 18.3.7.1. Overview 18.3.7.2. Product Portfolio 18.3.7.3. Sales Footprint 18.3.7.4. Strategy Overview 18.3.8. DILON TECHNOLOGIES, INC. 18.3.8.1. Overview 18.3.8.2. Product Portfolio 18.3.8.3. Sales Footprint 18.3.8.4. Strategy Overview 18.3.9. PLANMED OY 18.3.9.1. Overview 18.3.9.2. Product Portfolio 18.3.9.3. Sales Footprint 18.3.9.4. Strategy Overview 18.3.10. DELPHINUS MEDICAL TECHNOLOGIES, INC. 18.3.10.1. Overview 18.3.10.2. Product Portfolio 18.3.10.3. Sales Footprint 18.3.10.4. Strategy Overview 18.3.11. MICRIMA LIMITED 18.3.11.1. Overview 18.3.11.2. Product Portfolio 18.3.11.3. Sales Footprint 18.3.11.4. Strategy Overview 18.3.12. CMR NAVISCAN 18.3.12.1. Overview 18.3.12.2. Product Portfolio 18.3.12.3. Sales Footprint 18.3.12.4. Strategy Overview 18.3.13. SUPERSONIC IMAGINE 18.3.13.1. Overview 18.3.13.2. Product Portfolio 18.3.13.3. Sales Footprint 18.3.13.4. Strategy Overview 18.3.14. CARESTREAM HEALTH 18.3.14.1. Overview 18.3.14.2. Product Portfolio 18.3.14.3. Sales Footprint 18.3.14.4. Strategy Overview 18.3.15. KUB TECHNOLOGIES 18.3.15.1. Overview 18.3.15.2. Product Portfolio 18.3.15.3. Sales Footprint 18.3.15.4. Strategy Overview 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
SummaryBreast Imaging Market: Global Industry Analysis 2015-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Summary of Statistics 1.3. Key Market Characteristics & Attributes 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Risks and Trends Assessment 3.1. Risk Assessment 3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Breast Imaging Demand 3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis 3.1.3. Impact on Market Value (US$ Mn) 3.1.4. Assessment by Key Countries 3.1.5. Assessment by Key Market Segments 3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers 3.2. Key Trends Impacting the Market 3.3. Formulation and Product Development Trends 4. Market Background and Foundation Data Points 4.1. Global Protective Coatings Market (US$ Mn) 4.2. Breast Imaging Market Opportunity Assessment (US$ Mn) 4.2.1. Total Available Market 4.2.2. Serviceable Addressable Market 4.2.3. Serviceable Obtainable Market 4.3. Market Scenario Forecast 4.3.1. Demand in optimistic Scenario 4.3.2. Demand in Likely Scenario 4.3.3. Demand in Conservative Scenario 4.4. Investment Feasibility Analysis 4.4.1. Investment in Established Markets 4.4.1.1. In Short Term 4.4.1.2. In Long Term 4.4.2. Investment in Emerging Markets 4.4.2.1. In Short Term 4.4.2.2. In Long Term 4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact 4.5.1. Top Companies Historical Growth 4.5.2. Global Protective Coatings Market Growth 4.5.3. Breast Imaging Adoption Rate, By Country 4.6. Market Dynamics 4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment 4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment 4.6.3. Breast Imaging Market Opportunities 4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment 5. Key Success Factors 5.1. Manufacturers’ Focus on Low Penetration High Growth Markets 5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity 5.3. Peer Benchmarking 6. Global Breast Imaging Market Demand Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 6.1. Historical Market Analysis, 2015-2021 6.2. Current and Future Market Projections, 2022-2032 6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7. Global Breast Imaging Market Value Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2015-2021 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Global Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Technology 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Technology, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Technology, 2022-2032 8.3.1. Ionizing Breast Imaging 8.3.1.1. Mammography 8.3.1.1.1. Full-field Digital Mammography (FFDM) 8.3.1.1.2. 3D Breast Tomosynthesis 8.3.1.1.3. Analog Mammography 8.3.1.2. Positron Emission Tomography-Computed Tomography (PET-CT) 8.3.1.3. Molecular Breast Imaging (MBI) 8.3.1.4. Positron Emission Mammography (PEM) 8.3.1.5. Cone-beam Computed Tomography (CBCT) 8.3.2. Non-ionizing Breast Imaging 8.3.2.1. Breast Ultrasound 8.3.2.2. Breast MRI 8.3.2.3. Automated Whole-breast Ultrasound (AWBU) 8.3.2.4. Breast thermography 8.3.2.5. Electric Impedance Tomography 8.3.2.6. Optical Imaging 8.4. Market Attractiveness Analysis By Technology 9. Global Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By End User 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2015-2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2022-2032 9.3.1. Hospitals & Clinics 9.3.2. Diagnostic Imaging Centers 9.3.3. Breast Care Centers 9.3.4. Other End Users 9.4. Market Attractiveness Analysis By End User 10. Global Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 10.1. Introduction 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2015-2021 10.3. Current Market Size (US$ Mn) & Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 10.3.1. North America 10.3.2. Latin America 10.3.3. Europe 10.3.4. Asia Pacific 10.3.5. Middle East and Africa (MEA) 10.4. Market Attractiveness Analysis By Region 11. North America Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 11.1. Introduction 11.2. Pricing Analysis 11.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 11.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.4.1. By Country 11.4.1.1. U.S. 11.4.1.2. Canada 11.4.1.3. Rest of North America 11.4.2. By Technology 11.4.3. By End User 11.5. Market Attractiveness Analysis 11.5.1. By Country 11.5.2. By Technology 11.5.3. By End User 12. Latin America Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 12.1. Introduction 12.2. Pricing Analysis 12.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 12.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.4.1. By Country 12.4.1.1. Brazil 12.4.1.2. Mexico 12.4.1.3. Rest of Latin America 12.4.2. By Technology 12.4.3. By End User 12.5. Market Attractiveness Analysis 12.5.1. By Country 12.5.2. By Technology 12.5.3. By End User 13. Europe Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 13.1. Introduction 13.2. Pricing Analysis 13.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.4.1. By Country 13.4.1.1. Germany 13.4.1.2. France 13.4.1.3. U.K. 13.4.1.4. Italy 13.4.1.5. Benelux 13.4.1.6. Nordic Countries 13.4.1.7. Rest of Europe 13.4.2. By Technology 13.4.3. By End User 13.5. Market Attractiveness Analysis 13.5.1. By Country 13.5.2. By Technology 13.5.3. By End User 14. Asia Pacific Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 14.1. Introduction 14.2. Pricing Analysis 14.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.4.1. By Country 14.4.1.1. China 14.4.1.2. Japan 14.4.1.3. South Korea 14.4.1.4. Rest of Asia Pacific 14.4.2. By Technology 14.4.3. By End User 14.5. Market Attractiveness Analysis 14.5.1. By Country 14.5.2. By Technology 14.5.3. By End User 15. Middle East and Africa Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 15.1. Introduction 15.2. Pricing Analysis 15.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.4.1. By Country 15.4.1.1. GCC Countries 15.4.1.2. South Africa 15.4.1.3. Turkey 15.4.1.4. Rest of Middle East and Africa 15.4.2. By Technology 15.4.3. By End User 15.5. Market Attractiveness Analysis 15.5.1. By Country 15.5.2. By Technology 15.5.3. By End User 16. Key Countries Breast Imaging Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 16.1. Introduction 16.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries 16.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison 16.2. US Breast Imaging Market Analysis 16.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.2.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.2.2.1. By Technology 16.2.2.2. By End User 16.3. Canada Breast Imaging Market Analysis 16.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.3.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.3.2.1. By Technology 16.3.2.2. By End User 16.4. Mexico Breast Imaging Market Analysis 16.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.4.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.4.2.1. By Technology 16.4.2.2. By End User 16.5. Brazil Breast Imaging Market Analysis 16.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.5.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.5.2.1. By Technology 16.5.2.2. By End User 16.6. Germany Breast Imaging Market Analysis 16.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.6.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.6.2.1. By Technology 16.6.2.2. By End User 16.7. France Breast Imaging Market Analysis 16.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.7.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.7.2.1. By Technology 16.7.2.2. By End User 16.8. Italy Breast Imaging Market Analysis 16.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.8.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.8.2.1. By Technology 16.8.2.2. By End User 16.9. BENELUX Breast Imaging Market Analysis 16.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.9.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.9.2.1. By Technology 16.9.2.2. By End User 16.10. UK Breast Imaging Market Analysis 16.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.10.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.10.2.1. By Technology 16.10.2.2. By End User 16.11. Nordic Countries Breast Imaging Market Analysis 16.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.11.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.11.2.1. By Technology 16.11.2.2. By End User 16.12. China Breast Imaging Market Analysis 16.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.12.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.12.2.1. By Technology 16.12.2.2. By End User 16.13. Japan Breast Imaging Market Analysis 16.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.13.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.13.2.1. By Technology 16.13.2.2. By End User 16.14. South Korea Breast Imaging Market Analysis 16.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.14.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.14.2.1. By Technology 16.14.2.2. By End User 16.15. GCC Countries Breast Imaging Market Analysis 16.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.15.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.15.2.1. By Technology 16.15.2.2. By End User 16.16. South Africa Breast Imaging Market Analysis 16.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.16.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.16.2.1. By Technology 16.16.2.2. By End User 16.17. Turkey Breast Imaging Market Analysis 16.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.17.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.17.2.1. By Technology 16.17.2.2. By End User 16.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country 17. Market Structure Analysis 17.1. Market Analysis by Tier of Companies 17.2. Market Concentration 17.3. Market Share Analysis of Top Players 17.4. Market Presence Analysis 17.4.1. By Regional footprint of Players 17.4.2. Product footprint by Players 18. Competition Analysis 18.1. Competition Dashboard 18.2. Competition Benchmarking 18.3. Competition Deep Dive 18.3.1. HOLOGIC, INC. 18.3.1.1. Overview 18.3.1.2. Product Portfolio 18.3.1.3. Sales Footprint 18.3.1.4. Strategy Overview 18.3.2. GE HEALTHCARE (A PART OF GENERAL ELECTRIC COMPANY) 18.3.2.1. Overview 18.3.2.2. Product Portfolio 18.3.2.3. Sales Footprint 18.3.2.4. Strategy Overview 18.3.3. SIEMENS HEALTHCARE (A PART OF SIEMENS AG) 18.3.3.1. Overview 18.3.3.2. Product Portfolio 18.3.3.3. Sales Footprint 18.3.3.4. Strategy Overview 18.3.4. KONINKLIJKE PHILIPS N.V. 18.3.4.1. Overview 18.3.4.2. Product Portfolio 18.3.4.3. Sales Footprint 18.3.4.4. Strategy Overview 18.3.5. FUJIFILM HOLDINGS CORPORATION 18.3.5.1. Overview 18.3.5.2. Product Portfolio 18.3.5.3. Sales Footprint 18.3.5.4. Strategy Overview 18.3.6. CANON INC. 18.3.6.1. Overview 18.3.6.2. Product Portfolio 18.3.6.3. Sales Footprint 18.3.6.4. Strategy Overview 18.3.7. ALLENGERS 18.3.7.1. Overview 18.3.7.2. Product Portfolio 18.3.7.3. Sales Footprint 18.3.7.4. Strategy Overview 18.3.8. DILON TECHNOLOGIES, INC. 18.3.8.1. Overview 18.3.8.2. Product Portfolio 18.3.8.3. Sales Footprint 18.3.8.4. Strategy Overview 18.3.9. PLANMED OY 18.3.9.1. Overview 18.3.9.2. Product Portfolio 18.3.9.3. Sales Footprint 18.3.9.4. Strategy Overview 18.3.10. DELPHINUS MEDICAL TECHNOLOGIES, INC. 18.3.10.1. Overview 18.3.10.2. Product Portfolio 18.3.10.3. Sales Footprint 18.3.10.4. Strategy Overview 18.3.11. MICRIMA LIMITED 18.3.11.1. Overview 18.3.11.2. Product Portfolio 18.3.11.3. Sales Footprint 18.3.11.4. Strategy Overview 18.3.12. CMR NAVISCAN 18.3.12.1. Overview 18.3.12.2. Product Portfolio 18.3.12.3. Sales Footprint 18.3.12.4. Strategy Overview 18.3.13. SUPERSONIC IMAGINE 18.3.13.1. Overview 18.3.13.2. Product Portfolio 18.3.13.3. Sales Footprint 18.3.13.4. Strategy Overview 18.3.14. CARESTREAM HEALTH 18.3.14.1. Overview 18.3.14.2. Product Portfolio 18.3.14.3. Sales Footprint 18.3.14.4. Strategy Overview 18.3.15. KUB TECHNOLOGIES 18.3.15.1. Overview 18.3.15.2. Product Portfolio 18.3.15.3. Sales Footprint 18.3.15.4. Strategy Overview 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Future Market Insights社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |