アカデミックスケジューリングソフトウェア市場Academic Scheduling Software Market アカデミックスケジューリングソフトウェア市場。世界の産業分析2015-2021年および機会評価2022-2032年 FMIが発行した学術用スケジューリングソフトウェアに関する最新市場調査は、2015年から2021年までの世界産... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーアカデミックスケジューリングソフトウェア市場。世界の産業分析2015-2021年および機会評価2022-2032年FMIが発行した学術用スケジューリングソフトウェアに関する最新市場調査は、2015年から2021年までの世界産業分析と2022年から2032年までの機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータに関する徹底的な調査を行った後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場の細分化 世界の学術用スケジューリングソフトウェア市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場インテリジェンスを提示するために詳細にセグメント化されています。 デプロイメント別 - クラウドベースのアカデミックスケジューリングソフトウェア - ウェブベースのアカデミックスケジューリングソフトウェア エンドユーザー産業別 - 学校 - 大学 - 大学 - 教育機関 地域別 - 北アメリカ - 欧州 - APAC - MEA - ラテンアメリカ レポートの章立て エグゼクティブサマリー 学術用スケジューリングソフトウェア市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向、また学術用スケジューリングソフトウェアに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。 第01章 市場の概要 本章では、アカデミックスケジューリングソフトウェア市場の詳細なセグメンテーションと定義を紹介し、アカデミックスケジューリングソフトウェアに関する基本情報の理解に役立てます。また、市場範囲、分類、制限をハイライトすることで、読者がアカデミックスケジューリングソフトウェア市場レポートの市場カバレッジを理解することができます。 第02章 市場の背景 本章では、製品加工方法の概要、消費者の購買パターン&傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長率見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因-関連性と影響、バリューチェーン分析、市場力学(推進要因、抑制要因、機会)についても取り上げています。 第03章:世界の学術用スケジューリングソフトウェア市場の需要分析2015-2021年および予測、2022-2032年 本章では、過去の市場価値(85億米ドル)分析(2015-2021年)、現在および将来の市場価値(98億米ドル)および数量(13.7%)の予測(2022-2032年)を掲載します。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対金額機会分析国に基づいています。 Chapter 04 - アカデミックスケジューリングソフトウェアの世界市場 - 価格設定分析 デプロイメント別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格に影響を与える主要因などの価格分析章を掲載しました。 第05章:学術用スケジューリングソフトウェアの世界市場分析2015-2021年、予測2022-2032年、デプロイメント別 学術用スケジューリングソフトウェア市場は、デプロイメント別に、クラウド型学術用スケジューリングソフトウェア、ウェブ型学術用スケジューリングソフトウェアに分類されます。また、デプロイメント別の市場魅力度分析も行っています。また、上記のBy Deploymentに基づく価値予測および前年比成長率比較も提供する予定です。 第06章:学術スケジューリングソフトウェアの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年(エンドユーザー産業別 エンドユーザー産業別に、アカデミックスケジューリングソフトウェア市場は、学校、カレッジ、大学、教育機関に区分されます。また、エンドユーザー産業別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記のエンドユーザー産業別の価値予測や前年比成長率比較も提供します。 第07章:学術用スケジューリングソフトウェアの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(地域別 地域別に、アカデミックスケジューリングソフトウェア市場を北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、中東・アフリカ、東アジア、南アジア、オセアニアに区分しています。また、地域別の市場魅力度分析も行っています。また、上記地域別の金額予測や前年比成長率比較も掲載しています。 第08章 北米学術スケジューリングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、北米地域におけるアカデミックスケジューリングソフトウェアの成長について、米国とカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析します。また、北米地域の様々なセグメントや国に基づいた地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。 第9章 ラテンアメリカのアカデミックスケジューリングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他のラテンアメリカを含む国別評価とともに、ラテンアメリカ地域におけるアカデミックスケジューリングソフトウェアの成長についての詳細な分析が含まれています。読者は、ラテンアメリカ地域における学術用スケジューリングソフトウェア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向などのいくつかの要因に関する詳細な情報を見つけることができます。 第10章 欧州学術スケジューリングソフトウェア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパを含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域における学術用スケジューリングソフトウェアの成長に関する詳細な分析が記載されています。読者は、地域市場におけるアカデミックスケジューリングソフトウェア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細な情報を見つけることができます。 第11章 東アジアの学術用スケジューリングソフトウェア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、東アジア地域における学術用スケジューリングソフトウェアの成長について、中国、日本、韓国を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場における学術用スケジューリングソフトウェア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細な情報を見つけることができます。 第12章 南アジアの学術用スケジューリングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、南アジア地域における学術用スケジューリングソフトウェアの成長について、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別の評価とともに、詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における学術用スケジューリングソフトウェア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細な情報を見つけることができます。 第13章 中東およびアフリカの学術用スケジューリングソフトウェア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、Rest of MEAを含む国別評価とともに、MEA地域における学術用スケジューリングソフトウェアの成長に関する詳細な分析を掲載します。読者は、地域市場におけるアカデミックスケジューリングソフトウェア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細な情報を見つけることができます。 第14章 主要国学術用スケジューリングソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、世界の主要国においてアカデミックスケジューリングソフトウェア市場がどのように成長すると予想されるかについて解説しています。 第15章 市場構造分析-グローバルアセスメント 本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリクスを掲載しています。 第16章 競合のディープダイブ(暫定リスト) 本章では、レポートで調査している企業の会社概要、企業の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要などを紹介しています。レポート内で紹介されている市場プレイヤーは、ASIMUT Software APS、CollegeNET、Drivers Ed Solutions、EMS Software、FORADIAN Technologiesなどである。 第17章 前提条件と頭字語 この章では、アカデミックスケジューリングソフトウェアレポートに含まれる情報や統計に基礎を提供する頭字語や仮定のリストが含まれています。 第18章 調査方法論 この章では、学術用スケジューリングソフトウェア市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について読者に理解してもらうことを目的としています。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Summary of Statistics 1.3. Key Market Characteristics & Attributes 1.4. FMI Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Risks and Trends Assessment 3.1. Risk Assessment 3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Academic Scheduling Software Demand 3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis 3.1.3. Impact on Market Value (US$ Mn) 3.1.4. Assessment by Key Countries 3.1.5. Assessment by Key Market Segments 3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers 3.2. Key Trends Impacting the Market 3.3. Formulation and Product Development Trends 4. Market Background and Foundation Data Points 4.1. Global Protective Coatings Market (US$ Mn) 4.2. Academic Scheduling Software Market Opportunity Assessment (US$ Mn) 4.2.1. Total Available Market 4.2.2. Serviceable Addressable Market 4.2.3. Serviceable Obtainable Market 4.3. Market Scenario Forecast 4.3.1. Demand in optimistic Scenario 4.3.2. Demand in Likely Scenario 4.3.3. Demand in Conservative Scenario 4.4. Investment Feasibility Analysis 4.4.1. Investment in Established Markets 4.4.1.1. In Short Term 4.4.1.2. In Long Term 4.4.2. Investment in Emerging Markets 4.4.2.1. In Short Term 4.4.2.2. In Long Term 4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact 4.5.1. Top Companies Historical Growth 4.5.2. Global Protective Coatings Market Growth 4.5.3. Academic Scheduling Software Adoption Rate, By Country 4.6. Market Dynamics 4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment 4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment 4.6.3. Academic Scheduling Software Market Opportunities 4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment 5. Key Success Factors 5.1. Manufacturers’ Focus on Low Penetration High Growth Markets 5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity 5.3. Peer Benchmarking 6. Global Academic Scheduling Software Market Demand Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 6.1. Historical Market Analysis, 2015-2021 6.2. Current and Future Market Projections, 2022-2032 6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7. Global Academic Scheduling Software Market Value Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2015-2021 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Global Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Deployment 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Deployment, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Deployment, 2022-2032 8.3.1. Cloud-Based 8.3.2. Web-Based 8.4. Market Attractiveness Analysis By Deployment 9. Global Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By End-User Industry 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End-User Industry, 2015-2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End-User Industry, 2022-2032 9.3.1. Schools 9.3.2. Colleges 9.3.3. Universities 9.3.4. Educational Institutions 9.4. Market Attractiveness Analysis By End-User Industry 10. Global Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 10.1. Introduction 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2015-2021 10.3. Current Market Size (US$ Mn) & Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 10.3.1. North America 10.3.2. Latin America 10.3.3. Europe 10.3.4. Asia Pacific 10.3.5. Middle East and Africa (MEA) 10.4. Market Attractiveness Analysis By Region 11. North America Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 11.1. Introduction 11.2. Pricing Analysis 11.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 11.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.4.1. By Country 11.4.1.1. U.S. 11.4.1.2. Canada 11.4.1.3. Rest of North America 11.4.2. By Deployment 11.4.3. By End-User Industry 11.5. Market Attractiveness Analysis 11.5.1. By Country 11.5.2. By Deployment 11.5.3. By End-User Industry 12. Latin America Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 12.1. Introduction 12.2. Pricing Analysis 12.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 12.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.4.1. By Country 12.4.1.1. Brazil 12.4.1.2. Mexico 12.4.1.3. Rest of Latin America 12.4.2. By Deployment 12.4.3. By End-User Industry 12.5. Market Attractiveness Analysis 12.5.1. By Country 12.5.2. By Deployment 12.5.3. By End-User Industry 13. Europe Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 13.1. Introduction 13.2. Pricing Analysis 13.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.4.1. By Country 13.4.1.1. Germany 13.4.1.2. France 13.4.1.3. U.K. 13.4.1.4. Italy 13.4.1.5. Benelux 13.4.1.6. Nordic Countries 13.4.1.7. Rest of Europe 13.4.2. By Deployment 13.4.3. By End-User Industry 13.5. Market Attractiveness Analysis 13.5.1. By Country 13.5.2. By Deployment 13.5.3. By End-User Industry 14. Asia Pacific Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 14.1. Introduction 14.2. Pricing Analysis 14.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.4.1. By Country 14.4.1.1. China 14.4.1.2. Japan 14.4.1.3. South Korea 14.4.1.4. Rest of Asia Pacific 14.4.2. By Deployment 14.4.3. By End-User Industry 14.5. Market Attractiveness Analysis 14.5.1. By Country 14.5.2. By Deployment 14.5.3. By End-User Industry 15. Middle East and Africa Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 15.1. Introduction 15.2. Pricing Analysis 15.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.4.1. By Country 15.4.1.1. GCC Countries 15.4.1.2. South Africa 15.4.1.3. Turkey 15.4.1.4. Rest of Middle East and Africa 15.4.2. By Deployment 15.4.3. By End-User Industry 15.5. Market Attractiveness Analysis 15.5.1. By Country 15.5.2. By Deployment 15.5.3. By End-User Industry 16. Key Countries Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 16.1. Introduction 16.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries 16.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison 16.2. US Academic Scheduling Software Market Analysis 16.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.2.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.2.2.1. By Deployment 16.2.2.2. By End-User Industry 16.3. Canada Academic Scheduling Software Market Analysis 16.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.3.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.3.2.1. By Deployment 16.3.2.2. By End-User Industry 16.4. Mexico Academic Scheduling Software Market Analysis 16.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.4.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.4.2.1. By Deployment 16.4.2.2. By End-User Industry 16.5. Brazil Academic Scheduling Software Market Analysis 16.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.5.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.5.2.1. By Deployment 16.5.2.2. By End-User Industry 16.6. Germany Academic Scheduling Software Market Analysis 16.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.6.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.6.2.1. By Deployment 16.6.2.2. By End-User Industry 16.7. France Academic Scheduling Software Market Analysis 16.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.7.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.7.2.1. By Deployment 16.7.2.2. By End-User Industry 16.8. Italy Academic Scheduling Software Market Analysis 16.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.8.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.8.2.1. By Deployment 16.8.2.2. By End-User Industry 16.9. BENELUX Academic Scheduling Software Market Analysis 16.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.9.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.9.2.1. By Deployment 16.9.2.2. By End-User Industry 16.10. UK Academic Scheduling Software Market Analysis 16.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.10.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.10.2.1. By Deployment 16.10.2.2. By End-User Industry 16.11. Nordic Countries Academic Scheduling Software Market Analysis 16.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.11.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.11.2.1. By Deployment 16.11.2.2. By End-User Industry 16.12. China Academic Scheduling Software Market Analysis 16.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.12.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.12.2.1. By Deployment 16.12.2.2. By End-User Industry 16.13. Japan Academic Scheduling Software Market Analysis 16.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.13.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.13.2.1. By Deployment 16.13.2.2. By End-User Industry 16.14. South Korea Academic Scheduling Software Market Analysis 16.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.14.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.14.2.1. By Deployment 16.14.2.2. By End-User Industry 16.15. GCC Countries Academic Scheduling Software Market Analysis 16.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.15.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.15.2.1. By Deployment 16.15.2.2. By End-User Industry 16.16. South Africa Academic Scheduling Software Market Analysis 16.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.16.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.16.2.1. By Deployment 16.16.2.2. By End-User Industry 16.17. Turkey Academic Scheduling Software Market Analysis 16.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.17.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.17.2.1. By Deployment 16.17.2.2. By End-User Industry 16.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country 17. Market Structure Analysis 17.1. Market Analysis by Tier of Companies 17.2. Market Concentration 17.3. Market Share Analysis of Top Players 17.4. Market Presence Analysis 17.4.1. By Regional footprint of Players 17.4.2. Product footprint by Players 18. Competition Analysis 18.1. Competition Dashboard 18.2. Competition Benchmarking 18.3. Competition Deep Dive 18.3.1. ASIMUT SOFTWARE APS 18.3.1.1. Overview 18.3.1.2. Product Portfolio 18.3.1.3. Sales Footprint 18.3.1.4. Strategy Overview 18.3.2. COLLEGENET 18.3.2.1. Overview 18.3.2.2. Product Portfolio 18.3.2.3. Sales Footprint 18.3.2.4. Strategy Overview 18.3.3. DRIVERS ED SOLUTIONS 18.3.3.1. Overview 18.3.3.2. Product Portfolio 18.3.3.3. Sales Footprint 18.3.3.4. Strategy Overview 18.3.4. EMS SOFTWARE 18.3.4.1. Overview 18.3.4.2. Product Portfolio 18.3.4.3. Sales Footprint 18.3.4.4. Strategy Overview 18.3.5. FORADIAN TECHNOLOGIES 18.3.5.1. Overview 18.3.5.2. Product Portfolio 18.3.5.3. Sales Footprint 18.3.5.4. Strategy Overview 18.3.6. SAPPHIRE SOFTWARE 18.3.6.1. Overview 18.3.6.2. Product Portfolio 18.3.6.3. Sales Footprint 18.3.6.4. Strategy Overview 18.3.7. SCHILLING CONSULTING 18.3.7.1. Overview 18.3.7.2. Product Portfolio 18.3.7.3. Sales Footprint 18.3.7.4. Strategy Overview 18.3.8. SCHOLASTICO 18.3.8.1. Overview 18.3.8.2. Product Portfolio 18.3.8.3. Sales Footprint 18.3.8.4. Strategy Overview 18.3.9. Applied Software Consultants 18.3.9.1. Overview 18.3.9.2. Product Portfolio 18.3.9.3. Sales Footprint 18.3.9.4. Strategy Overview 18.3.10. Bullet Solutions 18.3.10.1. Overview 18.3.10.2. Product Portfolio 18.3.10.3. Sales Footprint 18.3.10.4. Strategy Overview 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
SummaryAcademic Scheduling Software Market: Global Industry Analysis 2015-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Summary of Statistics 1.3. Key Market Characteristics & Attributes 1.4. FMI Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Risks and Trends Assessment 3.1. Risk Assessment 3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Academic Scheduling Software Demand 3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis 3.1.3. Impact on Market Value (US$ Mn) 3.1.4. Assessment by Key Countries 3.1.5. Assessment by Key Market Segments 3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers 3.2. Key Trends Impacting the Market 3.3. Formulation and Product Development Trends 4. Market Background and Foundation Data Points 4.1. Global Protective Coatings Market (US$ Mn) 4.2. Academic Scheduling Software Market Opportunity Assessment (US$ Mn) 4.2.1. Total Available Market 4.2.2. Serviceable Addressable Market 4.2.3. Serviceable Obtainable Market 4.3. Market Scenario Forecast 4.3.1. Demand in optimistic Scenario 4.3.2. Demand in Likely Scenario 4.3.3. Demand in Conservative Scenario 4.4. Investment Feasibility Analysis 4.4.1. Investment in Established Markets 4.4.1.1. In Short Term 4.4.1.2. In Long Term 4.4.2. Investment in Emerging Markets 4.4.2.1. In Short Term 4.4.2.2. In Long Term 4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact 4.5.1. Top Companies Historical Growth 4.5.2. Global Protective Coatings Market Growth 4.5.3. Academic Scheduling Software Adoption Rate, By Country 4.6. Market Dynamics 4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment 4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment 4.6.3. Academic Scheduling Software Market Opportunities 4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment 5. Key Success Factors 5.1. Manufacturers’ Focus on Low Penetration High Growth Markets 5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity 5.3. Peer Benchmarking 6. Global Academic Scheduling Software Market Demand Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 6.1. Historical Market Analysis, 2015-2021 6.2. Current and Future Market Projections, 2022-2032 6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7. Global Academic Scheduling Software Market Value Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2015-2021 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Global Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Deployment 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Deployment, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Deployment, 2022-2032 8.3.1. Cloud-Based 8.3.2. Web-Based 8.4. Market Attractiveness Analysis By Deployment 9. Global Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By End-User Industry 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End-User Industry, 2015-2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End-User Industry, 2022-2032 9.3.1. Schools 9.3.2. Colleges 9.3.3. Universities 9.3.4. Educational Institutions 9.4. Market Attractiveness Analysis By End-User Industry 10. Global Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 10.1. Introduction 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2015-2021 10.3. Current Market Size (US$ Mn) & Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 10.3.1. North America 10.3.2. Latin America 10.3.3. Europe 10.3.4. Asia Pacific 10.3.5. Middle East and Africa (MEA) 10.4. Market Attractiveness Analysis By Region 11. North America Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 11.1. Introduction 11.2. Pricing Analysis 11.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 11.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.4.1. By Country 11.4.1.1. U.S. 11.4.1.2. Canada 11.4.1.3. Rest of North America 11.4.2. By Deployment 11.4.3. By End-User Industry 11.5. Market Attractiveness Analysis 11.5.1. By Country 11.5.2. By Deployment 11.5.3. By End-User Industry 12. Latin America Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 12.1. Introduction 12.2. Pricing Analysis 12.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 12.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.4.1. By Country 12.4.1.1. Brazil 12.4.1.2. Mexico 12.4.1.3. Rest of Latin America 12.4.2. By Deployment 12.4.3. By End-User Industry 12.5. Market Attractiveness Analysis 12.5.1. By Country 12.5.2. By Deployment 12.5.3. By End-User Industry 13. Europe Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 13.1. Introduction 13.2. Pricing Analysis 13.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.4.1. By Country 13.4.1.1. Germany 13.4.1.2. France 13.4.1.3. U.K. 13.4.1.4. Italy 13.4.1.5. Benelux 13.4.1.6. Nordic Countries 13.4.1.7. Rest of Europe 13.4.2. By Deployment 13.4.3. By End-User Industry 13.5. Market Attractiveness Analysis 13.5.1. By Country 13.5.2. By Deployment 13.5.3. By End-User Industry 14. Asia Pacific Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 14.1. Introduction 14.2. Pricing Analysis 14.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.4.1. By Country 14.4.1.1. China 14.4.1.2. Japan 14.4.1.3. South Korea 14.4.1.4. Rest of Asia Pacific 14.4.2. By Deployment 14.4.3. By End-User Industry 14.5. Market Attractiveness Analysis 14.5.1. By Country 14.5.2. By Deployment 14.5.3. By End-User Industry 15. Middle East and Africa Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 15.1. Introduction 15.2. Pricing Analysis 15.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.4.1. By Country 15.4.1.1. GCC Countries 15.4.1.2. South Africa 15.4.1.3. Turkey 15.4.1.4. Rest of Middle East and Africa 15.4.2. By Deployment 15.4.3. By End-User Industry 15.5. Market Attractiveness Analysis 15.5.1. By Country 15.5.2. By Deployment 15.5.3. By End-User Industry 16. Key Countries Academic Scheduling Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 16.1. Introduction 16.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries 16.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison 16.2. US Academic Scheduling Software Market Analysis 16.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.2.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.2.2.1. By Deployment 16.2.2.2. By End-User Industry 16.3. Canada Academic Scheduling Software Market Analysis 16.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.3.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.3.2.1. By Deployment 16.3.2.2. By End-User Industry 16.4. Mexico Academic Scheduling Software Market Analysis 16.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.4.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.4.2.1. By Deployment 16.4.2.2. By End-User Industry 16.5. Brazil Academic Scheduling Software Market Analysis 16.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.5.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.5.2.1. By Deployment 16.5.2.2. By End-User Industry 16.6. Germany Academic Scheduling Software Market Analysis 16.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.6.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.6.2.1. By Deployment 16.6.2.2. By End-User Industry 16.7. France Academic Scheduling Software Market Analysis 16.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.7.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.7.2.1. By Deployment 16.7.2.2. By End-User Industry 16.8. Italy Academic Scheduling Software Market Analysis 16.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.8.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.8.2.1. By Deployment 16.8.2.2. By End-User Industry 16.9. BENELUX Academic Scheduling Software Market Analysis 16.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.9.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.9.2.1. By Deployment 16.9.2.2. By End-User Industry 16.10. UK Academic Scheduling Software Market Analysis 16.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.10.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.10.2.1. By Deployment 16.10.2.2. By End-User Industry 16.11. Nordic Countries Academic Scheduling Software Market Analysis 16.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.11.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.11.2.1. By Deployment 16.11.2.2. By End-User Industry 16.12. China Academic Scheduling Software Market Analysis 16.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.12.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.12.2.1. By Deployment 16.12.2.2. By End-User Industry 16.13. Japan Academic Scheduling Software Market Analysis 16.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.13.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.13.2.1. By Deployment 16.13.2.2. By End-User Industry 16.14. South Korea Academic Scheduling Software Market Analysis 16.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.14.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.14.2.1. By Deployment 16.14.2.2. By End-User Industry 16.15. GCC Countries Academic Scheduling Software Market Analysis 16.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.15.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.15.2.1. By Deployment 16.15.2.2. By End-User Industry 16.16. South Africa Academic Scheduling Software Market Analysis 16.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.16.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.16.2.1. By Deployment 16.16.2.2. By End-User Industry 16.17. Turkey Academic Scheduling Software Market Analysis 16.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 16.17.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 16.17.2.1. By Deployment 16.17.2.2. By End-User Industry 16.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country 17. Market Structure Analysis 17.1. Market Analysis by Tier of Companies 17.2. Market Concentration 17.3. Market Share Analysis of Top Players 17.4. Market Presence Analysis 17.4.1. By Regional footprint of Players 17.4.2. Product footprint by Players 18. Competition Analysis 18.1. Competition Dashboard 18.2. Competition Benchmarking 18.3. Competition Deep Dive 18.3.1. ASIMUT SOFTWARE APS 18.3.1.1. Overview 18.3.1.2. Product Portfolio 18.3.1.3. Sales Footprint 18.3.1.4. Strategy Overview 18.3.2. COLLEGENET 18.3.2.1. Overview 18.3.2.2. Product Portfolio 18.3.2.3. Sales Footprint 18.3.2.4. Strategy Overview 18.3.3. DRIVERS ED SOLUTIONS 18.3.3.1. Overview 18.3.3.2. Product Portfolio 18.3.3.3. Sales Footprint 18.3.3.4. Strategy Overview 18.3.4. EMS SOFTWARE 18.3.4.1. Overview 18.3.4.2. Product Portfolio 18.3.4.3. Sales Footprint 18.3.4.4. Strategy Overview 18.3.5. FORADIAN TECHNOLOGIES 18.3.5.1. Overview 18.3.5.2. Product Portfolio 18.3.5.3. Sales Footprint 18.3.5.4. Strategy Overview 18.3.6. SAPPHIRE SOFTWARE 18.3.6.1. Overview 18.3.6.2. Product Portfolio 18.3.6.3. Sales Footprint 18.3.6.4. Strategy Overview 18.3.7. SCHILLING CONSULTING 18.3.7.1. Overview 18.3.7.2. Product Portfolio 18.3.7.3. Sales Footprint 18.3.7.4. Strategy Overview 18.3.8. SCHOLASTICO 18.3.8.1. Overview 18.3.8.2. Product Portfolio 18.3.8.3. Sales Footprint 18.3.8.4. Strategy Overview 18.3.9. Applied Software Consultants 18.3.9.1. Overview 18.3.9.2. Product Portfolio 18.3.9.3. Sales Footprint 18.3.9.4. Strategy Overview 18.3.10. Bullet Solutions 18.3.10.1. Overview 18.3.10.2. Product Portfolio 18.3.10.3. Sales Footprint 18.3.10.4. Strategy Overview 19. Assumptions and Acronyms Used 20. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Future Market Insights社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |