トレイ市場Trays Market FMIが発行したトレーの世界市場に関する最新市場レポートは、2015-2021年の世界産業分析&2022-2032年の予測を提供しています。本レポートは、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。世界のトレイ市... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーFMIが発行したトレーの世界市場に関する最新市場レポートは、2015-2021年の世界産業分析&2022-2032年の予測を提供しています。本レポートは、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。世界のトレイ市場の歴史的、また現在の成長パラメータについて徹底的な調査を行った後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。市場分類 素材タイプ別 プラスチック ポリプロピレン (PP) ポリエチレンテレフタレート(PET) その他(HIPS、HDPEなど) アルミ箔 繊維成型品 紙・板紙 製品別 空洞あり 空洞なし 用途別 食品 肉類・魚介類 乳製品 果物・野菜 調理済み食品 その他の食品(ベーカリー、スナックなど) パーソナルケア 化粧品 医薬品 電気・電子機器 地域別 北アメリカ 中南米 欧州 東アジア 南アジア 中近東・アフリカ オセアニア トレイの世界市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 レポートの章立て 第01章 - エグゼクティブサマリー 本レポートはトレイの世界市場のエグゼクティブサマリーから始まり、市場の主要な調査結果や統計情報の要約を含んでいます。また、トレイの世界市場に関する主要な事実とともに、トレイの世界市場における支配的なセグメントを含んでいます。また、市場規模や成長率に応じたセグメントのグラフ表示も含まれています。 第02章 市場の概要 読者はこの章で世界のトレイ市場の詳細な分類と定義を見つけることができ、市場に存在する世界のトレイ市場に関する基本情報を理解することができます。また、本章では包含と除外をハイライトしており、読者が世界のトレイ市場の範囲を理解するのに役立ちます。 第03章 主要な市場動向 トレイの世界市場における市場動向を分析・解説します。また、主要企業による少数の製品開発および上市についても記載しています。 第04章 - 主な成功要因 本セクションでは、市場の成長と予測に基づき、世界のトレイ市場の成功要因を明らかにします。 第05章 トレイの世界市場分析 2015-2021年と予測、2022-2032年 本セクションでは、2022-2032年の予測期間における世界のトレイ市場の数量(トン)分析と予測を解説しています。予測期間(2022-2032年)のYo-Y成長機会とともに、過去の世界トレイ市場の詳細な分析が含まれています。 第06章 トレイの世界市場 - 価格分析 このセクションでは、世界の様々な地域におけるトレイの世界市場の平均価格分析をハイライトします。このセクションでは、材料タイプに基づく加重平均価格設定をメーカーレベルで分析しています。 第07章 トレイの世界市場分析 2015-2021年と予測、2022-2032年 本セクションでは、2022-2032年の予測期間におけるトレイの世界市場価値(US$ Mn)分析および予測を解説します。過去の世界トレイ市場の詳細な分析とともに、予測期間(2022-2032年)のYoY成長機会、今後の機会分析が含まれています。 第08章 市場の背景 本章では、予測期間中に世界のトレイ市場に影響を与えると予想される主な予測要因について説明します。また本章では、世界のトレイ市場の主要な市場ダイナミクスをハイライトし、ドライバー、阻害要因、機会などを説明します。本章ではバリューチェーン分析も行っています。 第09章 トレイの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:材料タイプ別 材料タイプに基づき、トレイの世界市場はプラスチック、アルミホイル、モールドファイバー、紙・板紙に区分されます。本章では、読者は予測期間中の主要な魅力的なセグメントに関する情報を得ることができます。 第10章 トレイの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年、製品タイプ別 製品タイプに基づき、トレイの世界市場は空洞付きと空洞なしに区分されます。本章では、読者は予測期間中の主要セグメントに関する情報を得ることができます。 第11章 トレイの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年、エンドユース別 エンドユースに基づき、トレイの世界市場は食品、パーソナルケア&コスメティック、医薬品、電気・電子に区分されます。本章では、読者は予測期間中の主要セグメントに関する情報を得ることができます。 第12章 トレイの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年、地域別 本章では、北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東・アフリカなど、さまざまな地域にわたってトレイの世界市場がどのように成長すると予想されるかを解説します。 第13章 北米トレイの市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、北米のトレイ市場の成長について、米国やカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者はまた、トレイ市場の推定市場規模や消費に基づく重要なポイントのいくつかを見つけることができます。 第14章 中南米のトレイ市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 読者は、市場の魅力度分析や地域別傾向など、中南米のトレイ市場の成長に影響を与えるいくつかの要因について詳細な情報を得ることができます。本章では、ブラジル、メキシコ、アルゼンチン、その他の中南米諸国など、中南米の主要国におけるトレイ市場の成長展望も記載しています。 第15章 欧州のトレイ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ベネルクス、ロシア、北欧、ポーランド、その他のヨーロッパ諸国における、材料タイプ、製品タイプ、エンドユーザーに基づくトレイ市場の重要な成長展望を記載しています。 第16章 中東・アフリカのトレイ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、GCC諸国、トルコ、北アフリカ、南アフリカ、Rest of MEAなどのMEA地域の主要国において、2022年~2032年の予測期間中にトレイ市場がどのように成長するのかについて解説します。 第17章 東アジアのトレイ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、中国、日本、韓国に焦点を当て、東アジアのトレイ市場の成長にスポットを当てます。また、東アジアのトレイ市場の成長に関するデータポイントも紹介しています。 第18章 南アジアのトレイ市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 読者は、南アジアのトレイ市場の成長に影響を与えている市場魅力度分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。本章では、インド、タイ、インドネシア、マレーシア、南アジアのその他の地域などの主要国におけるトレイ市場の成長展望も掲載しています。 第19章 オセアニアのトレイ市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 このセクションでは、読者は2021年から2031年の予測期間におけるオセアニアのトレイ市場の成長パラメータに関する詳細な情報を見つけることができます。また、本章ではオーストラリアやニュージーランドなどの主要国におけるトレイ市場の成長見通しを掲載しています。 第20章 国別トレイ市場分析 本セクションでは、読者は2022年と2032年の主要国のトレイ世界市場の成長パラメータに関する詳細な情報を得ることができます。本章では、米国、カナダ、日本、中国、インド、ブラジル、アルゼンチン、北アフリカ、南アフリカ、トルコ、GCC、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシアなどの主要国におけるトレイ市場の成長展望も記載しています。 第21章 市場構造分析 本章では、世界のトレー市場における主要企業のティア分析および市場集中度について、地域別および製品ポートフォリオ別の市場プレゼンス分析とともに、読者は詳細な情報を得ることができます。 第22章 競合分析 本章では、読者は世界のトレイ市場におけるすべての主要メーカーの包括的なリストと、会社概要、収益シェア、戦略的概要、最近の企業動向など、各企業に関する詳細な情報をご覧いただくことができます。 レポートで紹介する市場プレイヤーは、Mannok Pack, PACCOR International GmbH, EastCoast Packaging Corp, Cross Country Box Company, Formacia, Sonoco Products Company, Genpak LLC., Pro-Pac Packaging Limited, Pactiv LLC., Winpak Ltd., and many othersなどです。 第23章 前提条件と頭字語 この章では、世界のトレイ市場レポートに含まれる情報や統計に基礎を提供する略語や仮定をリストアップしています。 第24章 調査方法 本章では、世界のトレイ市場に関する重要な定性的・定量的情報だけでなく、様々な結論を得るために実施した調査方法について読者に理解していただくことを目的としています。 情報源とプライマリーリサーチ、セカンダリーリサーチ プライマリーリサーチ データ収集と下記情報の検証のため、主要オピニオンリーダーやその他の参加者とのプライマリーリサーチインタビューを実施した。 トレイ市場の主要セグメント 市場シェア分析 平均販売価格(US$)と市場成長率 トレイ産業における主要な規制 市場規模 主要なトレンドと開発 競合・主要ベンダーの戦略 二次調査 業界誌 食品業界の成長 電子商取引産業 地域別トレイ市場 アニュアルレポート/SECファイリング/投資家向けプレゼンテーション 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Supply Chain Analysis 3.5.1. Supply Side Participants and their Roles 3.5.1.1. Producers 3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers) 3.5.1.3. Wholesalers and Distributors 3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain 3.5.3. List of Raw Material Suppliers 3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s 3.6. Value Chain Analysis 3.6.1. Profit Margin Analysis 3.6.2. Wholesalers and Distributors 3.6.3. Retailers 3.7. Regulatory Landscape 3.8. Regional Parent Market Outlook 3.9. Production and Consumption Statistics 4. Global Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Material Type 4.1. Introduction / Key Findings 4.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis By Material Type, 2017-2021 4.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By Material Type, 2022-2032 4.3.1. Plastic 4.3.1.1. Polypropylene (PP) 4.3.1.2. Polyethylene Terephthalate (PET) 4.3.1.3. Others (HIPS, HDPE, etc.) 4.3.2. Aluminum Foil 4.3.3. Molded Fiber 4.3.4. Paper & Paperboard 4.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material Type, 2017-2021 4.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material Type, 2022-2032 5. Global Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Product Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis By Product Type, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By Product Type, 2022-2032 5.3.1. With Cavity 5.3.2. Without Cavity 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2022-2032 6. Global Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End Use 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis By End Use , 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By End Use , 2022-2032 6.3.1. Food 6.3.1.1. Meat, Poultry & Seafood 6.3.1.2. Dairy Products 6.3.1.3. Fruits & Vegetables 6.3.1.4. Ready-to-Eat Meals 6.3.1.5. Other Food Products (Bakery, Snacks, etc.) 6.3.2. Personal Care & Cosmetics 6.3.3. Pharmaceutical 6.3.4. Other End Use (Electronics, etc.) 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use , 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use , 2022-2032 7. Global Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 7.1. Introduction 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis By Region, 2017-2021 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 7.3.1. North America 7.3.2. Latin America 7.3.3. Europe 7.3.4. East Asia 7.3.5. South Asia 7.3.6. Oceania 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region 8. North America Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 8.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 8.2.1. By Country 8.2.1.1. U.S. 8.2.1.2. Canada 8.2.2. By Material Type 8.2.3. By Product Type 8.2.4. By End Use 8.3. Market Attractiveness Analysis 8.3.1. By Country 8.3.2. By Material Type 8.3.3. By Product Type 8.3.4. By End Use 8.4. Key Takeaways 9. Latin America Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. Brazil 9.2.1.2. Mexico 9.2.1.3. Argentina 9.2.1.4. Chile 9.2.1.5. Peru 9.2.1.6. Rest of Latin America 9.2.2. By Material Type 9.2.3. By Product Type 9.2.4. By End Use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Material Type 9.3.3. By Product Type 9.3.4. By End Use 9.4. Key Takeaways 10. Europe Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Germany 10.2.1.2. Italy 10.2.1.3. France 10.2.1.4. U.K. 10.2.1.5. Spain 10.2.1.6. Russia 10.2.1.7. BENELUX 10.2.1.8. Nordic 10.2.1.9. Poland 10.2.1.10. Rest of Europe 10.2.2. By Material Type 10.2.3. By Product Type 10.2.4. By End Use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Material Type 10.3.3. By Product Type 10.3.4. By End Use 10.4. Key Takeaways 11. East Asia Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. China 11.2.1.2. Japan 11.2.1.3. South Korea 11.2.1.4. Taiwan 11.2.2. By Material Type 11.2.3. By Product Type 11.2.4. By End Use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Material Type 11.3.3. By Product Type 11.3.4. By End Use 11.4. Key Takeaways 12. South Asia Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. India 12.2.1.2. Thailand 12.2.1.3. Malaysia 12.2.1.4. Indonesia 12.2.1.5. Vietnam 12.2.1.6. Rest of South Asia 12.2.2. By Material Type 12.2.3. By Product Type 12.2.4. By End Use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Material Type 12.3.3. By Product Type 12.3.4. By End Use 12.4. Key Takeaways 13. MEA Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC 13.2.1.2. Northern Africa 13.2.1.3. South Africa 13.2.1.4. Turkey 13.2.1.5. Rest of MEA 13.2.2. By Material Type 13.2.3. By Product Type 13.2.4. By End Use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Material Type 13.3.3. By Product Type 13.3.4. By End Use 13.4. Key Takeaways 14. Oceania Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 14.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. Australia 14.2.1.2. New Zealand 14.2.2. By Material Type 14.2.3. By Product Type 14.2.4. By End Use 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Material Type 14.3.3. By Product Type 14.3.4. By End Use 14.4. Key Takeaways 15. Key Countries Trays Market Analysis 15.1. U.S. 15.1.1. Pricing Analysis 15.1.2. Market Share Analysis, 2021 15.1.2.1. By Material Type 15.1.2.2. By Product Type 15.1.2.3. By End Use 15.2. Brazil 15.2.1. Pricing Analysis 15.2.2. Market Share Analysis, 2021 15.2.2.1. By Material Type 15.2.2.2. By Product Type 15.2.2.3. By End Use 15.3. Mexico 15.3.1. Pricing Analysis 15.3.2. Market Share Analysis, 2021 15.3.2.1. By Material Type 15.3.2.2. By Product Type 15.3.2.3. By End Use 15.4. Germany 15.4.1. Pricing Analysis 15.4.2. Market Share Analysis, 2021 15.4.2.1. By Material Type 15.4.2.2. By Product Type 15.4.2.3. By End Use 15.5. Italy 15.5.1. Pricing Analysis 15.5.2. Market Share Analysis, 2021 15.5.2.1. By Material Type 15.5.2.2. By Product Type 15.5.2.3. By End Use 15.6. France 15.6.1. Pricing Analysis 15.6.2. Market Share Analysis, 2021 15.6.2.1. By Material Type 15.6.2.2. By Product Type 15.6.2.3. By End Use 15.7. China 15.7.1. Pricing Analysis 15.7.2. Market Share Analysis, 2021 15.7.2.1. By Material Type 15.7.2.2. By Product Type 15.7.2.3. By End Use 15.8. Japan 15.8.1. Pricing Analysis 15.8.2. Market Share Analysis, 2021 15.8.2.1. By Material Type 15.8.2.2. By Product Type 15.8.2.3. By End Use 15.9. India 15.9.1. Pricing Analysis 15.9.2. Market Share Analysis, 2021 15.9.2.1. By Material Type 15.9.2.2. By Product Type 15.9.2.3. By End Use 15.10. Australia 15.10.1. Pricing Analysis 15.10.2. Market Share Analysis, 2021 15.10.2.1. By Material Type 15.10.2.2. By Product Type 15.10.2.3. By End Use 16. Market Structure Analysis 16.1. Competition Dashboard 16.2. Competition Benchmarking 16.3. Market Share Analysis of Top Players 16.3.1. By Regional 16.3.2. By Material Type 16.3.3. By Product Type 16.3.4. By End Use 17. Competition Analysis 17.1. Competition Deep Dive 17.1.1. Quinn Packaging – Mannok Pack 17.1.1.1. Overview 17.1.1.2. Product Portfolio 17.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.1.1.4. Sales Footprint 17.1.1.5. Strategy Overview 17.1.1.5.1. Marketing Strategy 17.1.1.5.2. Product Strategy 17.1.1.5.3. Channel Strategy 17.1.2. Overview 17.1.3. PACCOR International GmbH 17.1.3.1. Overview 17.1.3.2. Product Portfolio 17.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.1.3.4. Sales Footprint 17.1.3.5. Strategy Overview 17.1.3.5.1. Marketing Strategy 17.1.3.5.2. Product Strategy 17.1.3.5.3. Channel Strategy 17.2. Overview 17.2.1. EastCoast Packaging Corp 17.2.1.1. Overview 17.2.1.2. Product Portfolio 17.2.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.2.1.4. Sales Footprint 17.2.1.5. Strategy Overview 17.2.1.5.1. Marketing Strategy 17.2.1.5.2. Product Strategy 17.2.1.5.3. Channel Strategy 17.3. Overview 17.3.1. Cross Country Box Company 17.3.1.1. Overview 17.3.1.2. Product Portfolio 17.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.3.1.4. Sales Footprint 17.3.1.5. Strategy Overview 17.3.1.5.1. Marketing Strategy 17.3.1.5.2. Product Strategy 17.3.1.5.3. Channel Strategy 17.4. Overview 17.4.1. Formacia 17.4.1.1. Overview 17.4.1.2. Product Portfolio 17.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.4.1.4. Sales Footprint 17.5. Strategy Overview 17.6. Marketing Strategy 17.7. Product Strategy 17.8. Channel Strategy 17.9. Overview 17.9.1. Sonoco Products Company 17.9.1.1. Overview 17.9.1.2. Product Portfolio 17.9.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.9.1.4. Sales Footprint 17.9.1.5. Strategy Overview 17.9.1.5.1. Marketing Strategy 17.9.1.5.2. Product Strategy 17.9.1.5.3. Channel Strategy 17.10. Overview 17.10.1. Genpak LLC. 17.10.1.1. Overview 17.10.1.2. Product Portfolio 17.10.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.10.1.4. Sales Footprint 17.10.1.5. Strategy Overview 17.10.1.5.1. Marketing Strategy 17.10.1.5.2. Product Strategy 17.10.1.5.3. Channel Strategy 17.11. Overview 17.11.1. Pro-Pac Packaging Limited 17.11.1.1. Overview 17.11.1.2. Product Portfolio 17.11.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.11.1.4. Sales Footprint 17.11.1.5. Strategy Overview 17.11.1.5.1. Marketing Strategy 17.11.1.5.2. Product Strategy 17.11.1.5.3. Channel Strategy 17.12. Overview 17.12.1. Pactiv LLC. 17.12.1.1. Overview 17.12.1.2. Product Portfolio 17.12.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.12.1.4. Sales Footprint 17.12.1.5. Strategy Overview 17.12.1.5.1. Marketing Strategy 17.12.1.5.2. Product Strategy 17.12.1.5.3. Channel Strategy 17.13. Overview 17.13.1. Winpak Ltd. 17.13.1.1. Overview 17.13.1.2. Product Portfolio 17.13.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.13.1.4. Sales Footprint 17.13.1.5. Strategy Overview 17.13.1.5.1. Marketing Strategy 17.13.1.5.2. Product Strategy 17.13.1.5.3. Channel Strategy 17.14. Overview 17.14.1. Company20 18. Assumptions & Acronyms Used 19. Research Methodology
SummaryA recent market report published by FMI on the global trays market provides global industry analysis for 2015-2021 & forecast for 2022-2032. The report offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical, as well as current growth parameters of the global trays market, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision. Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Supply Chain Analysis 3.5.1. Supply Side Participants and their Roles 3.5.1.1. Producers 3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers) 3.5.1.3. Wholesalers and Distributors 3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain 3.5.3. List of Raw Material Suppliers 3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s 3.6. Value Chain Analysis 3.6.1. Profit Margin Analysis 3.6.2. Wholesalers and Distributors 3.6.3. Retailers 3.7. Regulatory Landscape 3.8. Regional Parent Market Outlook 3.9. Production and Consumption Statistics 4. Global Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Material Type 4.1. Introduction / Key Findings 4.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis By Material Type, 2017-2021 4.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By Material Type, 2022-2032 4.3.1. Plastic 4.3.1.1. Polypropylene (PP) 4.3.1.2. Polyethylene Terephthalate (PET) 4.3.1.3. Others (HIPS, HDPE, etc.) 4.3.2. Aluminum Foil 4.3.3. Molded Fiber 4.3.4. Paper & Paperboard 4.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material Type, 2017-2021 4.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material Type, 2022-2032 5. Global Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Product Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis By Product Type, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By Product Type, 2022-2032 5.3.1. With Cavity 5.3.2. Without Cavity 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2022-2032 6. Global Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End Use 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis By End Use , 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By End Use , 2022-2032 6.3.1. Food 6.3.1.1. Meat, Poultry & Seafood 6.3.1.2. Dairy Products 6.3.1.3. Fruits & Vegetables 6.3.1.4. Ready-to-Eat Meals 6.3.1.5. Other Food Products (Bakery, Snacks, etc.) 6.3.2. Personal Care & Cosmetics 6.3.3. Pharmaceutical 6.3.4. Other End Use (Electronics, etc.) 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use , 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use , 2022-2032 7. Global Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 7.1. Introduction 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis By Region, 2017-2021 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 7.3.1. North America 7.3.2. Latin America 7.3.3. Europe 7.3.4. East Asia 7.3.5. South Asia 7.3.6. Oceania 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region 8. North America Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 8.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 8.2.1. By Country 8.2.1.1. U.S. 8.2.1.2. Canada 8.2.2. By Material Type 8.2.3. By Product Type 8.2.4. By End Use 8.3. Market Attractiveness Analysis 8.3.1. By Country 8.3.2. By Material Type 8.3.3. By Product Type 8.3.4. By End Use 8.4. Key Takeaways 9. Latin America Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. Brazil 9.2.1.2. Mexico 9.2.1.3. Argentina 9.2.1.4. Chile 9.2.1.5. Peru 9.2.1.6. Rest of Latin America 9.2.2. By Material Type 9.2.3. By Product Type 9.2.4. By End Use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Material Type 9.3.3. By Product Type 9.3.4. By End Use 9.4. Key Takeaways 10. Europe Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Germany 10.2.1.2. Italy 10.2.1.3. France 10.2.1.4. U.K. 10.2.1.5. Spain 10.2.1.6. Russia 10.2.1.7. BENELUX 10.2.1.8. Nordic 10.2.1.9. Poland 10.2.1.10. Rest of Europe 10.2.2. By Material Type 10.2.3. By Product Type 10.2.4. By End Use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Material Type 10.3.3. By Product Type 10.3.4. By End Use 10.4. Key Takeaways 11. East Asia Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. China 11.2.1.2. Japan 11.2.1.3. South Korea 11.2.1.4. Taiwan 11.2.2. By Material Type 11.2.3. By Product Type 11.2.4. By End Use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Material Type 11.3.3. By Product Type 11.3.4. By End Use 11.4. Key Takeaways 12. South Asia Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. India 12.2.1.2. Thailand 12.2.1.3. Malaysia 12.2.1.4. Indonesia 12.2.1.5. Vietnam 12.2.1.6. Rest of South Asia 12.2.2. By Material Type 12.2.3. By Product Type 12.2.4. By End Use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Material Type 12.3.3. By Product Type 12.3.4. By End Use 12.4. Key Takeaways 13. MEA Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC 13.2.1.2. Northern Africa 13.2.1.3. South Africa 13.2.1.4. Turkey 13.2.1.5. Rest of MEA 13.2.2. By Material Type 13.2.3. By Product Type 13.2.4. By End Use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Material Type 13.3.3. By Product Type 13.3.4. By End Use 13.4. Key Takeaways 14. Oceania Trays Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 14.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tonnes) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. Australia 14.2.1.2. New Zealand 14.2.2. By Material Type 14.2.3. By Product Type 14.2.4. By End Use 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Material Type 14.3.3. By Product Type 14.3.4. By End Use 14.4. Key Takeaways 15. Key Countries Trays Market Analysis 15.1. U.S. 15.1.1. Pricing Analysis 15.1.2. Market Share Analysis, 2021 15.1.2.1. By Material Type 15.1.2.2. By Product Type 15.1.2.3. By End Use 15.2. Brazil 15.2.1. Pricing Analysis 15.2.2. Market Share Analysis, 2021 15.2.2.1. By Material Type 15.2.2.2. By Product Type 15.2.2.3. By End Use 15.3. Mexico 15.3.1. Pricing Analysis 15.3.2. Market Share Analysis, 2021 15.3.2.1. By Material Type 15.3.2.2. By Product Type 15.3.2.3. By End Use 15.4. Germany 15.4.1. Pricing Analysis 15.4.2. Market Share Analysis, 2021 15.4.2.1. By Material Type 15.4.2.2. By Product Type 15.4.2.3. By End Use 15.5. Italy 15.5.1. Pricing Analysis 15.5.2. Market Share Analysis, 2021 15.5.2.1. By Material Type 15.5.2.2. By Product Type 15.5.2.3. By End Use 15.6. France 15.6.1. Pricing Analysis 15.6.2. Market Share Analysis, 2021 15.6.2.1. By Material Type 15.6.2.2. By Product Type 15.6.2.3. By End Use 15.7. China 15.7.1. Pricing Analysis 15.7.2. Market Share Analysis, 2021 15.7.2.1. By Material Type 15.7.2.2. By Product Type 15.7.2.3. By End Use 15.8. Japan 15.8.1. Pricing Analysis 15.8.2. Market Share Analysis, 2021 15.8.2.1. By Material Type 15.8.2.2. By Product Type 15.8.2.3. By End Use 15.9. India 15.9.1. Pricing Analysis 15.9.2. Market Share Analysis, 2021 15.9.2.1. By Material Type 15.9.2.2. By Product Type 15.9.2.3. By End Use 15.10. Australia 15.10.1. Pricing Analysis 15.10.2. Market Share Analysis, 2021 15.10.2.1. By Material Type 15.10.2.2. By Product Type 15.10.2.3. By End Use 16. Market Structure Analysis 16.1. Competition Dashboard 16.2. Competition Benchmarking 16.3. Market Share Analysis of Top Players 16.3.1. By Regional 16.3.2. By Material Type 16.3.3. By Product Type 16.3.4. By End Use 17. Competition Analysis 17.1. Competition Deep Dive 17.1.1. Quinn Packaging – Mannok Pack 17.1.1.1. Overview 17.1.1.2. Product Portfolio 17.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.1.1.4. Sales Footprint 17.1.1.5. Strategy Overview 17.1.1.5.1. Marketing Strategy 17.1.1.5.2. Product Strategy 17.1.1.5.3. Channel Strategy 17.1.2. Overview 17.1.3. PACCOR International GmbH 17.1.3.1. Overview 17.1.3.2. Product Portfolio 17.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.1.3.4. Sales Footprint 17.1.3.5. Strategy Overview 17.1.3.5.1. Marketing Strategy 17.1.3.5.2. Product Strategy 17.1.3.5.3. Channel Strategy 17.2. Overview 17.2.1. EastCoast Packaging Corp 17.2.1.1. Overview 17.2.1.2. Product Portfolio 17.2.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.2.1.4. Sales Footprint 17.2.1.5. Strategy Overview 17.2.1.5.1. Marketing Strategy 17.2.1.5.2. Product Strategy 17.2.1.5.3. Channel Strategy 17.3. Overview 17.3.1. Cross Country Box Company 17.3.1.1. Overview 17.3.1.2. Product Portfolio 17.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.3.1.4. Sales Footprint 17.3.1.5. Strategy Overview 17.3.1.5.1. Marketing Strategy 17.3.1.5.2. Product Strategy 17.3.1.5.3. Channel Strategy 17.4. Overview 17.4.1. Formacia 17.4.1.1. Overview 17.4.1.2. Product Portfolio 17.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.4.1.4. Sales Footprint 17.5. Strategy Overview 17.6. Marketing Strategy 17.7. Product Strategy 17.8. Channel Strategy 17.9. Overview 17.9.1. Sonoco Products Company 17.9.1.1. Overview 17.9.1.2. Product Portfolio 17.9.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.9.1.4. Sales Footprint 17.9.1.5. Strategy Overview 17.9.1.5.1. Marketing Strategy 17.9.1.5.2. Product Strategy 17.9.1.5.3. Channel Strategy 17.10. Overview 17.10.1. Genpak LLC. 17.10.1.1. Overview 17.10.1.2. Product Portfolio 17.10.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.10.1.4. Sales Footprint 17.10.1.5. Strategy Overview 17.10.1.5.1. Marketing Strategy 17.10.1.5.2. Product Strategy 17.10.1.5.3. Channel Strategy 17.11. Overview 17.11.1. Pro-Pac Packaging Limited 17.11.1.1. Overview 17.11.1.2. Product Portfolio 17.11.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.11.1.4. Sales Footprint 17.11.1.5. Strategy Overview 17.11.1.5.1. Marketing Strategy 17.11.1.5.2. Product Strategy 17.11.1.5.3. Channel Strategy 17.12. Overview 17.12.1. Pactiv LLC. 17.12.1.1. Overview 17.12.1.2. Product Portfolio 17.12.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.12.1.4. Sales Footprint 17.12.1.5. Strategy Overview 17.12.1.5.1. Marketing Strategy 17.12.1.5.2. Product Strategy 17.12.1.5.3. Channel Strategy 17.13. Overview 17.13.1. Winpak Ltd. 17.13.1.1. Overview 17.13.1.2. Product Portfolio 17.13.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region) 17.13.1.4. Sales Footprint 17.13.1.5. Strategy Overview 17.13.1.5.1. Marketing Strategy 17.13.1.5.2. Product Strategy 17.13.1.5.3. Channel Strategy 17.14. Overview 17.14.1. Company20 18. Assumptions & Acronyms Used 19. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Future Market Insights社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |