シェービングケア市場Shaving Care Market シェービングケア市場。世界の産業分析 2017-2021年および機会評価 2022-2032年 FMIが発行したシェービングケアに関する最新市場調査は、2017-2021年の世界の産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーシェービングケア市場。世界の産業分析 2017-2021年および機会評価 2022-2032年FMIが発行したシェービングケアに関する最新市場調査は、2017-2021年の世界の産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場の細分化 世界のシェービングケア市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 製品タイプ別:シェービングクリーム - シェービングジェル - カミソリ&ブレード - アフターシェーブケア o ローション/バーム スプラッシュ/ジェル - トリマー 消費者志向別 - 男性 - 女性 価格帯別 - 低 - 中価格帯 - プレミアム 販売チャネル別 - スーパーマーケット/ハイパーマーケット - 専門店 - マルチブランドストア - ディスカウントストア - サロン/グルーミングクラブ - ドラッグストア/薬局 - オンラインショップ - その他の販売チャネル 地域別 - 北米 - 中南米 - 欧州 - 東アジア - 南アジア - オセアニア - MEA レポートの章立て エグゼクティブサマリー シェービングケア市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向、またシェービングケアに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。 第01章 市場の概要 本章では、シェービングケア市場の詳細なセグメントと定義について解説しており、シェービングケアに関する基本情報の把握に役立ちます。また、この章では、読者がシェービングケア市場レポートの市場範囲を理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限をハイライトします。 第02章 市場の背景 本章では、製品の加工方法の概要、消費者の購買パターン&傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数といったトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因-関連性と影響、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)についても取り上げています。 第03章 シェービングケアの世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年 本章では、過去の市場価値(XX Mn米ドル)分析(2017-2021年)、現在および将来の市場価値(341億米ドル)および数量(7.5%projection)(2022-2032年)を掲載します。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対額機会分析国別に基づいています。 第04章 シェービングケアの世界市場 - 価格設定分析 技術別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格に影響を与える主要要因などの価格分析章を掲載しました。 第05章 シェービングケアの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年:製品タイプ別 製品タイプ別に、シェービングケア市場はシェービングクリーム、シェービングジェル、カミソリ&ブレード、アフターシェーブケア-(ローション/バーム、スプラッシュ/ジェル)、トリマーに区分されます。また、製品タイプ別の市場魅力度分析も行っています。また、上記の製品タイプ別の価値予測および前年比成長率比較も行います。 第06章 シェービングケアの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年:消費者志向別 消費者志向別に、シェービングケア市場は男性、女性に分類されます。また、By Consumer Orientationに基づく市場魅力度分析も行っています。また、上記の消費者志向別に価値予測や前年比成長率比較も行います。 第07章 シェービングケアの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年(価格帯別 価格帯別に、シェービングケア市場をLow、Medium、Premiumに分類しています。また、By Price Rangeに基づく市場魅力度分析も行っています。また、上記価格帯別の金額予測や前年比成長率比較も行います。 第08章 シェービングケアの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年:販売チャネル別 販売チャネル別に、シェービングケア市場をスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、マルチブランドストア、ディスカウントストア、サロン/グルーミングクラブ、ドラッグストア・薬局、オンライン小売店、その他の販売チャネルに区分しています。また、販売チャネル別の市場魅力度分析も行っています。また、上記の販売チャネル別の価値予測および前年比成長率比較も行います。 第09章 シェービングケアの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年(地域別 地域別に、シェービングケア市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分しています。また、地域別の市場魅力度分析も行っています。また、上記地域別の金額予測や前年比成長率比較も掲載しています。 第10章 北米シェービングケア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、北米地域におけるシェービングケアの成長について、米国とカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析します。また、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。 第11章 中南米シェービングケア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域におけるシェービングケアの成長についての詳細な分析を掲載します。読者は、中南米地域におけるシェービングケア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報を得ることができます。 第12章- 欧州シェービングケア市場の分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパを含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域におけるシェービングケアの成長に関する詳細な分析が含まれています。読者は、地域市場におけるシェービングケア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向などのいくつかの要因に関する詳細情報を見つけることができます。 第13章 東アジアのシェービングケア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、東アジア地域におけるシェービングケアの成長について、中国、日本、韓国を含む国別の評価とともに、詳細な分析を行います。読者は、地域市場におけるシェービングケア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第14章 南アジアのシェービングケア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、南アジア地域におけるシェービングケアの成長に関する詳細な分析を、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別の評価とともに紹介します。読者は、地域市場におけるシェービングケア市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第15章 中東・アフリカのシェービングケア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、MEA地域におけるシェービングケアの成長に関する詳細な分析を、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEAを含む国別の評価とともに紹介します。読者は、地域市場におけるシェービングケア市場の成長に影響を与える価格分析および地域動向などのいくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第16章 主要国シェービングケア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年 本章では、世界の主要国においてシェービングケア市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。 第17章 市場構造分析-グローバルアセスメント 本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリクスを掲載しています。 第18章 競合のディープダイブ(暫定リスト) 本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、Conair Corporation、Havells India Ltd.、Koninklijke Philips N.V., Panasonic Holdings Corporation, Johnson and Johnson Private Limited, ITC Limited, Procter & Gamble, WAHL, Xiaomi, Zhejiang.を紹介します。 第19章 前提条件と頭字語 本章では、シェービングケアレポートに含まれる情報や統計に根拠を与える頭字語や仮定をリストアップしています。 第20章 - 調査方法論 本章では、シェービングケア市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について読者に理解していただくための情報を提供します。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Summary of Key Statistics 1.3. Summary of Key Findings 1.4. Product Evolution Analysis 1.5. FMI Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Taxonomy 2.2. Market Definition 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 3.2. Winning Themes 3.3. Key Product Development Trends 3.3.1. Product Launches 3.3.2. Acquisition & Mergers 3.3.3. Expansion 3.4. Packaging & Labelling Regulations 3.5. Certifications (Organic) 3.6. Import/Export Regulations 4. Global Shaving Care Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Volume (‘000 Units) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Volume (‘000 Units) Projections, 2022-2032 4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 5. Global Shaving Care Market - Pricing Analysis 5.1. Regional Pricing Analysis by Price Range 5.2. Pricing Break-up 5.2.1. Manufacturer Level Pricing 5.2.2. Distributor Level Pricing 5.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark 6. Global Shaving Care Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 6.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2017-2021 6.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2022-2032 6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 7. Market Background 7.1. Macro-Economic Factors 7.1.1. Global GDP Growth Outlook 7.1.2. Global Industry Value Added 7.1.3. Global Consumer Spending Outlook 7.1.4. Global E-Commerce Industry Outlook 7.1.5. Per Capital Spending Outlook 7.1.6. Urbanization Growth Outlook 7.1.7. Other Key Macro-Economic Factors 7.2. Industry Value and Supply Chain Analysis 7.3. Forecast Factors - Relevance & Impact 7.3.1. Top Companies Historical Growth 7.3.2. Global Population Growth Outlook 7.3.3. GDP Growth Rate Analysis 7.3.4. Contribution to GDP & Employment 7.3.5. Urbanization Growth Outlook 7.3.6. Manufacturing Sector GVA 7.3.7. Per Capita Disposable Income 7.3.8. Other Key Forecast Factors 7.4. PESTLE Analysis of Shaving Care Market 7.5. Porter’s Five Force 7.6. Investment Feasibility Analysis 7.7. Market Dynamics 7.7.1. Drivers 7.7.2. Restraints 7.7.3. Opportunity Analysis 7.8. Social Media Sentiment Analysis 7.8.1. Consumer perception for target products on social media platforms- Positive and Negative Mentions 7.8.2. Trending Brands 7.8.3. Trending #hashtags 7.8.4. Social Media Platform Mentions (% of total mentions) 7.8.5. Region-wise Social Media Mentions (% total mentions) 7.8.6. Trending Subject Titles 8. Global Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Product Type 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis by Product Type, 2017-2021 8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast by Product Type, 2022-2032 8.3.1. Shaving Cream 8.3.2. Shaving Gel 8.3.3. Razors & Blades 8.3.4. After Shave Care 8.3.4.1. Lotion/Balms 8.3.4.2. Splash/Gel 8.3.5. Trimmers 8.4. Market Attractiveness Analysis by Product type 9. Global Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Consumer Orientation Type 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis by Consumer Orientation, 2017-2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast by Consumer Orientation, 2022-2032 9.3.1. Men 9.3.2. Women 9.4. Market Attractiveness Analysis by Consumer Orientation 10. Global Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Price Range 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis by Price Range, 2017-2021 10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast by Price Range, 2022-2032 10.3.1. Low 10.3.2. Medium 10.3.3. Premium 10.4. Market Attractiveness Analysis by Price Range 11. Global Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Sales Channel 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis by Sales Channel, 2017-2021 11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast Sales Channel, 2022-2032 11.3.1. Supermarkets/Hypermarkets 11.3.2. Specialty Stores 11.3.3. Multi-Brand Stores 11.3.4. Discount Stores 11.3.5. Salon/Grooming Clubs 11.3.6. Drug Stores & Pharmacies 11.3.7. Online Retailers 11.3.8. Other Sales Channel 11.4. Market Attractiveness Analysis by Sales Channel 12. Global Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Region 12.1. Introduction 12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis by Region, 2017-2021 12.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast by Region, 2022-2032 12.3.1. North America 12.3.2. Latin America 12.3.3. Europe 12.3.4. East Asia 12.3.5. South Asia 12.3.6. Oceania 12.3.7. MEA 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region 13. North America Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 13.1. Introduction 13.2. Pricing Analysis 13.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 13.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 13.4.1. By Country 13.4.1.1. US 13.4.1.2. Canada 13.4.2. By Product Type 13.4.3. By Consumer Orientation 13.4.4. By Price Range 13.4.5. By Sales Channel 13.5. Market Attractiveness Analysis 13.5.1. By Country 13.5.2. By Product Type 13.5.3. By Consumer Orientation 13.5.4. By Price Range 13.5.5. By Sales Channel 13.6. Market Trends 13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 14. Latin America Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 14.1. Introduction 14.2. Pricing Analysis 14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 14.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 14.4.1. By Country 14.4.1.1. Brazil 14.4.1.2. Mexico 14.4.1.3. Rest of Latin America 14.4.2. By Product Type 14.4.3. By Consumer Orientation 14.4.4. By Price Range 14.4.5. By Sales Channel 14.5. Market Attractiveness Analysis 14.5.1. By Country 14.5.2. By Product Type 14.5.3. By Consumer Orientation 14.5.4. By Price Range 14.5.5. By Sales Channel 14.6. Market Trends 14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 15. Europe Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 15.1. Introduction 15.2. Pricing Analysis 15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 15.4.1. By Country 15.4.1.1. Germany 15.4.1.2. Italy 15.4.1.3. France 15.4.1.4. Spain 15.4.1.5. U.K. 15.4.1.6. Benelux 15.4.1.7. Nordic 15.4.1.8. Russia 15.4.1.9. Rest of Europe 15.4.2. By Product Type 15.4.3. By Consumer Orientation 15.4.4. By Price Range 15.4.5. By Sales Channel 15.5. Market Attractiveness Analysis 15.5.1. By Country 15.5.2. By Product Type 15.5.3. By Consumer Orientation 15.5.4. By Price Range 15.5.5. By Sales Channel 15.6. Market Trends 15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 16. East Asia Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 16.1. Introduction 16.2. Pricing Analysis 16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 16.4.1. By Country 16.4.1.1. China 16.4.1.2. Japan 16.4.1.3. South Korea 16.4.2. By Product Type 16.4.3. By Consumer Orientation 16.4.4. By Price Range 16.4.5. By Sales Channel 16.5. Market Attractiveness Analysis 16.5.1. By Country 16.5.2. By Product Type 16.5.3. By Consumer Orientation 16.5.4. By Price Range 16.5.5. By Sales Channel 16.6. Market Trends 16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 17. South Asia Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 17.1. Introduction 17.2. Pricing Analysis 17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 17.4.1. By Country 17.4.1.1. India 17.4.1.2. Thailand 17.4.1.3. Indonesia 17.4.1.4. Malaysia 17.4.1.5. Rest of South Asia 17.4.2. By Product Type 17.4.3. By Consumer Orientation 17.4.4. By Price Range 17.4.5. By Sales Channel 17.5. Market Attractiveness Analysis 17.5.1. By Country 17.5.2. By Product Type 17.5.3. By Consumer Orientation 17.5.4. By Price Range 17.5.5. By Sales Channel 17.6. Market Trends 17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 18. Oceania Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 18.1. Introduction 18.2. Pricing Analysis 18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 18.4.1. By Country 18.4.1.1. Australia 18.4.1.2. New Zealand 18.4.2. By Product Type 18.4.3. By Consumer Orientation 18.4.4. By Price Range 18.4.5. By Sales Channel 18.5. Market Attractiveness Analysis 18.5.1. By Country 18.5.2. By Product Type 18.5.3. By Consumer Orientation 18.5.4. By Price Range 18.5.5. By Sales Channel 18.6. Market Trends 18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 19. Middle East and Africa Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 19.1. Introduction 19.2. Pricing Analysis 19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 19.4.1. By Country 19.4.1.1. GCC Countries 19.4.1.2. Turkey 19.4.1.3. South Africa 19.4.1.4. North Africa 19.4.1.5. Rest of MEA 19.4.2. By Product Type 19.4.3. By Consumer Orientation 19.4.4. By Price Range 19.4.5. By Sales Channel 19.5. Market Attractiveness Analysis 19.5.1. By Country 19.5.2. By Product Type 19.5.3. By Consumer Orientation 19.5.4. By Price Range 19.5.5. By Sales Channel 19.6. Market Trends 19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 20. Market Structure Analysis 20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Shaving Care) 20.2. Market Concentration 20.3. Market Share Analysis of Top Players 20.4. Market Presence Analysis 20.4.1. By Regional footprint of Players 20.4.2. Product foot print by Players 20.4.3. Channel Foot Print by Players 21. Competition Analysis 21.1. Competition Dashboard 21.2. Pricing Analysis by Competition 21.3. Competition Benchmarking 21.4. Competition Deep Dive 21.4.1. Conair Corporation 21.4.1.1. Overview 21.4.1.2. Product Portfolio 21.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.1.4. Sales Footprint 21.4.1.5. Strategy Overview 21.4.2. Havells India Limited 21.4.2.1. Overview 21.4.2.2. Product Portfolio 21.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.2.4. Sales Footprint 21.4.2.5. Strategy Overview 21.4.3. Koninklijke Philips N.V. 21.4.3.1. Overview 21.4.3.2. Product Portfolio 21.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.3.4. Sales Footprint 21.4.3.5. Strategy Overview 21.4.4. Panasonic Holdings Corporation 21.4.4.1. Overview 21.4.4.2. Product Portfolio 21.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.4.4. Sales Footprint 21.4.4.5. Strategy Overview 21.4.5. Johnson and Johnson Private Limited 21.4.5.1. Overview 21.4.5.2. Product Portfolio 21.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.5.4. Sales Footprint 21.4.5.5. Strategy Overview 21.4.6. ITC Limited 21.4.6.1. Overview 21.4.6.2. Product Portfolio 21.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.6.4. Sales Footprint 21.4.6.5. Strategy Overview 21.4.7. Procter & Gamble 21.4.7.1. Overview 21.4.7.2. Product Portfolio 21.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.7.4. Sales Footprint 21.4.7.5. Strategy Overview 21.4.8. WAHL 21.4.8.1. Overview 21.4.8.2. Product Portfolio 21.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.8.4. Sales Footprint 21.4.8.5. Strategy Overview 21.4.9. Xiaomi 21.4.9.1. Overview 21.4.9.2. Product Portfolio 21.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.9.4. Sales Footprint 21.4.9.5. Strategy Overview 21.4.10. Zhejiang 21.4.10.1. Overview 21.4.10.2. Product Portfolio 21.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.10.4. Sales Footprint 21.4.10.5. Strategy Overview 22. Assumptions and Acronyms Used 23. Research Methodology
SummaryShaving Care Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Summary of Key Statistics 1.3. Summary of Key Findings 1.4. Product Evolution Analysis 1.5. FMI Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Taxonomy 2.2. Market Definition 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 3.2. Winning Themes 3.3. Key Product Development Trends 3.3.1. Product Launches 3.3.2. Acquisition & Mergers 3.3.3. Expansion 3.4. Packaging & Labelling Regulations 3.5. Certifications (Organic) 3.6. Import/Export Regulations 4. Global Shaving Care Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Volume (‘000 Units) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Volume (‘000 Units) Projections, 2022-2032 4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 5. Global Shaving Care Market - Pricing Analysis 5.1. Regional Pricing Analysis by Price Range 5.2. Pricing Break-up 5.2.1. Manufacturer Level Pricing 5.2.2. Distributor Level Pricing 5.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark 6. Global Shaving Care Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 6.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2017-2021 6.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2022-2032 6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 7. Market Background 7.1. Macro-Economic Factors 7.1.1. Global GDP Growth Outlook 7.1.2. Global Industry Value Added 7.1.3. Global Consumer Spending Outlook 7.1.4. Global E-Commerce Industry Outlook 7.1.5. Per Capital Spending Outlook 7.1.6. Urbanization Growth Outlook 7.1.7. Other Key Macro-Economic Factors 7.2. Industry Value and Supply Chain Analysis 7.3. Forecast Factors - Relevance & Impact 7.3.1. Top Companies Historical Growth 7.3.2. Global Population Growth Outlook 7.3.3. GDP Growth Rate Analysis 7.3.4. Contribution to GDP & Employment 7.3.5. Urbanization Growth Outlook 7.3.6. Manufacturing Sector GVA 7.3.7. Per Capita Disposable Income 7.3.8. Other Key Forecast Factors 7.4. PESTLE Analysis of Shaving Care Market 7.5. Porter’s Five Force 7.6. Investment Feasibility Analysis 7.7. Market Dynamics 7.7.1. Drivers 7.7.2. Restraints 7.7.3. Opportunity Analysis 7.8. Social Media Sentiment Analysis 7.8.1. Consumer perception for target products on social media platforms- Positive and Negative Mentions 7.8.2. Trending Brands 7.8.3. Trending #hashtags 7.8.4. Social Media Platform Mentions (% of total mentions) 7.8.5. Region-wise Social Media Mentions (% total mentions) 7.8.6. Trending Subject Titles 8. Global Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Product Type 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis by Product Type, 2017-2021 8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast by Product Type, 2022-2032 8.3.1. Shaving Cream 8.3.2. Shaving Gel 8.3.3. Razors & Blades 8.3.4. After Shave Care 8.3.4.1. Lotion/Balms 8.3.4.2. Splash/Gel 8.3.5. Trimmers 8.4. Market Attractiveness Analysis by Product type 9. Global Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Consumer Orientation Type 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis by Consumer Orientation, 2017-2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast by Consumer Orientation, 2022-2032 9.3.1. Men 9.3.2. Women 9.4. Market Attractiveness Analysis by Consumer Orientation 10. Global Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Price Range 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis by Price Range, 2017-2021 10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast by Price Range, 2022-2032 10.3.1. Low 10.3.2. Medium 10.3.3. Premium 10.4. Market Attractiveness Analysis by Price Range 11. Global Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Sales Channel 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis by Sales Channel, 2017-2021 11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast Sales Channel, 2022-2032 11.3.1. Supermarkets/Hypermarkets 11.3.2. Specialty Stores 11.3.3. Multi-Brand Stores 11.3.4. Discount Stores 11.3.5. Salon/Grooming Clubs 11.3.6. Drug Stores & Pharmacies 11.3.7. Online Retailers 11.3.8. Other Sales Channel 11.4. Market Attractiveness Analysis by Sales Channel 12. Global Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Region 12.1. Introduction 12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis by Region, 2017-2021 12.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast by Region, 2022-2032 12.3.1. North America 12.3.2. Latin America 12.3.3. Europe 12.3.4. East Asia 12.3.5. South Asia 12.3.6. Oceania 12.3.7. MEA 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region 13. North America Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 13.1. Introduction 13.2. Pricing Analysis 13.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 13.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 13.4.1. By Country 13.4.1.1. US 13.4.1.2. Canada 13.4.2. By Product Type 13.4.3. By Consumer Orientation 13.4.4. By Price Range 13.4.5. By Sales Channel 13.5. Market Attractiveness Analysis 13.5.1. By Country 13.5.2. By Product Type 13.5.3. By Consumer Orientation 13.5.4. By Price Range 13.5.5. By Sales Channel 13.6. Market Trends 13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 14. Latin America Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 14.1. Introduction 14.2. Pricing Analysis 14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 14.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 14.4.1. By Country 14.4.1.1. Brazil 14.4.1.2. Mexico 14.4.1.3. Rest of Latin America 14.4.2. By Product Type 14.4.3. By Consumer Orientation 14.4.4. By Price Range 14.4.5. By Sales Channel 14.5. Market Attractiveness Analysis 14.5.1. By Country 14.5.2. By Product Type 14.5.3. By Consumer Orientation 14.5.4. By Price Range 14.5.5. By Sales Channel 14.6. Market Trends 14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 15. Europe Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 15.1. Introduction 15.2. Pricing Analysis 15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 15.4.1. By Country 15.4.1.1. Germany 15.4.1.2. Italy 15.4.1.3. France 15.4.1.4. Spain 15.4.1.5. U.K. 15.4.1.6. Benelux 15.4.1.7. Nordic 15.4.1.8. Russia 15.4.1.9. Rest of Europe 15.4.2. By Product Type 15.4.3. By Consumer Orientation 15.4.4. By Price Range 15.4.5. By Sales Channel 15.5. Market Attractiveness Analysis 15.5.1. By Country 15.5.2. By Product Type 15.5.3. By Consumer Orientation 15.5.4. By Price Range 15.5.5. By Sales Channel 15.6. Market Trends 15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 16. East Asia Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 16.1. Introduction 16.2. Pricing Analysis 16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 16.4.1. By Country 16.4.1.1. China 16.4.1.2. Japan 16.4.1.3. South Korea 16.4.2. By Product Type 16.4.3. By Consumer Orientation 16.4.4. By Price Range 16.4.5. By Sales Channel 16.5. Market Attractiveness Analysis 16.5.1. By Country 16.5.2. By Product Type 16.5.3. By Consumer Orientation 16.5.4. By Price Range 16.5.5. By Sales Channel 16.6. Market Trends 16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 17. South Asia Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 17.1. Introduction 17.2. Pricing Analysis 17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 17.4.1. By Country 17.4.1.1. India 17.4.1.2. Thailand 17.4.1.3. Indonesia 17.4.1.4. Malaysia 17.4.1.5. Rest of South Asia 17.4.2. By Product Type 17.4.3. By Consumer Orientation 17.4.4. By Price Range 17.4.5. By Sales Channel 17.5. Market Attractiveness Analysis 17.5.1. By Country 17.5.2. By Product Type 17.5.3. By Consumer Orientation 17.5.4. By Price Range 17.5.5. By Sales Channel 17.6. Market Trends 17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 18. Oceania Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 18.1. Introduction 18.2. Pricing Analysis 18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 18.4.1. By Country 18.4.1.1. Australia 18.4.1.2. New Zealand 18.4.2. By Product Type 18.4.3. By Consumer Orientation 18.4.4. By Price Range 18.4.5. By Sales Channel 18.5. Market Attractiveness Analysis 18.5.1. By Country 18.5.2. By Product Type 18.5.3. By Consumer Orientation 18.5.4. By Price Range 18.5.5. By Sales Channel 18.6. Market Trends 18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 19. Middle East and Africa Shaving Care Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032 19.1. Introduction 19.2. Pricing Analysis 19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis by Market Taxonomy, 2017-2021 19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast by Market Taxonomy, 2022-2032 19.4.1. By Country 19.4.1.1. GCC Countries 19.4.1.2. Turkey 19.4.1.3. South Africa 19.4.1.4. North Africa 19.4.1.5. Rest of MEA 19.4.2. By Product Type 19.4.3. By Consumer Orientation 19.4.4. By Price Range 19.4.5. By Sales Channel 19.5. Market Attractiveness Analysis 19.5.1. By Country 19.5.2. By Product Type 19.5.3. By Consumer Orientation 19.5.4. By Price Range 19.5.5. By Sales Channel 19.6. Market Trends 19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping 19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis 20. Market Structure Analysis 20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Shaving Care) 20.2. Market Concentration 20.3. Market Share Analysis of Top Players 20.4. Market Presence Analysis 20.4.1. By Regional footprint of Players 20.4.2. Product foot print by Players 20.4.3. Channel Foot Print by Players 21. Competition Analysis 21.1. Competition Dashboard 21.2. Pricing Analysis by Competition 21.3. Competition Benchmarking 21.4. Competition Deep Dive 21.4.1. Conair Corporation 21.4.1.1. Overview 21.4.1.2. Product Portfolio 21.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.1.4. Sales Footprint 21.4.1.5. Strategy Overview 21.4.2. Havells India Limited 21.4.2.1. Overview 21.4.2.2. Product Portfolio 21.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.2.4. Sales Footprint 21.4.2.5. Strategy Overview 21.4.3. Koninklijke Philips N.V. 21.4.3.1. Overview 21.4.3.2. Product Portfolio 21.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.3.4. Sales Footprint 21.4.3.5. Strategy Overview 21.4.4. Panasonic Holdings Corporation 21.4.4.1. Overview 21.4.4.2. Product Portfolio 21.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.4.4. Sales Footprint 21.4.4.5. Strategy Overview 21.4.5. Johnson and Johnson Private Limited 21.4.5.1. Overview 21.4.5.2. Product Portfolio 21.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.5.4. Sales Footprint 21.4.5.5. Strategy Overview 21.4.6. ITC Limited 21.4.6.1. Overview 21.4.6.2. Product Portfolio 21.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.6.4. Sales Footprint 21.4.6.5. Strategy Overview 21.4.7. Procter & Gamble 21.4.7.1. Overview 21.4.7.2. Product Portfolio 21.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.7.4. Sales Footprint 21.4.7.5. Strategy Overview 21.4.8. WAHL 21.4.8.1. Overview 21.4.8.2. Product Portfolio 21.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.8.4. Sales Footprint 21.4.8.5. Strategy Overview 21.4.9. Xiaomi 21.4.9.1. Overview 21.4.9.2. Product Portfolio 21.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.9.4. Sales Footprint 21.4.9.5. Strategy Overview 21.4.10. Zhejiang 21.4.10.1. Overview 21.4.10.2. Product Portfolio 21.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Price range/Channel/Region) 21.4.10.4. Sales Footprint 21.4.10.5. Strategy Overview 22. Assumptions and Acronyms Used 23. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Future Market Insights社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |