世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

従業員支援ソフトウェア市場


Employee Advocacy Software Market

従業員支援ソフトウェア市場。世界の産業分析2017-2021年および機会評価2022-2032年 FMIが発行した従業員支援ソフトウェアに関する最新市場調査は、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供して... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2022年5月12日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
296 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

従業員支援ソフトウェア市場。世界の産業分析2017-2021年および機会評価2022-2032年
FMIが発行した従業員支援ソフトウェアに関する最新市場調査は、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場の細分化
世界の従業員支援ソフトウェア市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場インテリジェンスを提示するために詳細にセグメント化されています。

従業員支援ソフトウェア:タイプ別 - オンプレミス型従業員支援ソフトウェア
- クラウドベースの従業員支援ソフトウェア
従業員支援ソフトウェア:アプリケーション別 - 中小企業向け従業員支援ソフトウェア
- 大企業向け従業員支援ソフトウェア
従業員支援ソフトウェア(地域別) - 北米従業員支援ソフトウェア市場
- 中南米従業員支援ソフトウェア市場
- 欧州の従業員支援ソフトウェア市場
- アジア太平洋地域の従業員支援ソフトウェア市場
- 中東・アフリカの従業員支援ソフトウェア市場

レポートの章立て
エグゼクティブサマリー
従業員支援ソフトウェア市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、従業員支援ソフトウェアのFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場の概要
本章では、従業員支援ソフトウェア市場の詳細なセグメントと定義について説明し、従業員支援ソフトウェアに関する基本的な情報を理解するのに役立てます。また、市場範囲、分類、制限をハイライトし、読者がEmployee Advocacy Software Market Reportの市場カバレッジを理解するのに役立つ内容となっています。
第02章 市場の背景
本章では、製品加工方法の概要、消費者の購買パターン&傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を行います。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数といったトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因-関連性と影響、バリューチェーン分析、市場力学(推進要因、抑制要因、機会)についても取り上げています。
第03章 世界の従業員支援ソフトウェア市場の需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年
本章では、過去の市場価値(410 Million米ドル)分析(2017-2021年)、現在および将来の市場価値(930.7 Million米ドル)および数量(8.5%projections)(2022-2032年)を掲載します。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対金額機会分析国に基づいています。
第04章 従業員支援ソフトウェアの世界市場 - 価格設定分析
オファリング別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格に影響を与える主要要因などの価格分析章を設けています。
第05章 従業員支援ソフトウェアの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年:タイプ別
タイプ別に、従業員支援ソフトウェア市場は、オンプレミス型従業員支援ソフトウェア、クラウド型従業員支援ソフトウェアに区分されます。また、By Typeに基づいた市場の魅力度分析も行っています。また、上記のタイプ別の価値予測や前年比成長率比較も提供します。
第06章 従業員支援ソフトウェアの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(用途別
従業員支援ソフトウェア市場は、アプリケーション別に、中小企業向け従業員支援ソフトウェア、大企業向け従業員支援ソフトウェアに区分されます。また、アプリケーション別に基づいた市場の魅力度分析も行っています。また、上記のアプリケーション別の価値予測や前年比成長率比較も提供します。
第07章 従業員支援ソフトウェアの世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年(地域別
従業員支援ソフトウェア市場は、地域別に、北米従業員支援ソフトウェア市場、中南米従業員支援ソフトウェア市場、ヨーロッパ従業員支援ソフトウェア市場、アジア太平洋従業員支援ソフトウェア市場、中東・アフリカ従業員支援ソフトウェア市場に分類されます。このセクションでは、地域別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。
第08章 北米従業員支援ソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年
本章では、北米地域における従業員支援ソフトウェアの成長について、米国とカナダを含む国別の評価とともに詳細な分析を行います。また、北米地域の様々なセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長についても記載しています。
第09章 ラテンアメリカの従業員支援ソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年
本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他のラテンアメリカを含む国別評価とともに、ラテンアメリカ地域における従業員支援ソフトウェアの成長についての詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域における従業員支援ソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細情報をご覧いただけます。
第10章- 欧州従業員支援ソフトウェア市場の分析2017-2021年および予測2022-2032年
本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパを含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域における従業員支援ソフトウェアの成長についての詳細な分析を掲載します。読者は、地域市場における従業員支援ソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第11章 東アジアの従業員支援ソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年
本章では、東アジア地域における従業員支援ソフトウェアの成長について、中国、日本、韓国を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場における従業員支援ソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第12章 南アジア従業員支援ソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年
本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジアを含む国別評価とともに、南アジア地域における従業員支援ソフトウェアの成長に関する詳細な分析を掲載します。読者は、地域市場における従業員支援ソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第13章 中東およびアフリカの従業員支援ソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年
本章では、MEA地域における従業員支援ソフトウェアの成長に関する詳細な分析を、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEAを含む国別の評価とともに紹介します。読者は、地域市場における従業員支援ソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第14章 主要国従業員支援ソフトウェア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年
本章では、世界の主要国において従業員支援ソフトウェア市場がどのように成長すると予想されるかについて考察しています。
第15章 市場構造分析-グローバルアセスメント
本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリクスを掲載しています。
第16章 競合のディープダイブ(暫定リスト)
本章では、企業概要、DrumUp、Hootsuite、COYO、Jubiwee、Sprout Social、GaggleAMP、Influitive、EveryoneSocial、Sociabble、PostBeyond、Dynamic Signal、Smarp、ClearView、MarketBeam、SocioAdvocacy、Ambassify
RFactr.
第17章 前提条件と頭字語
この章では、従業員支援ソフトウェアレポートに含まれる情報や統計の根拠となる頭字語や仮定をリストアップしています。
第18章 調査方法
本章では、従業員支援ソフトウェア市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について読者に理解していただくことを目的としています。

ページTOPに戻る


目次

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand-side Trends

    1.3. Supply-side Trends

    1.4. Technology Roadmap Analysis

    1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

    3.1. Market Dynamics

        3.1.1. Drivers

        3.1.2. Restraints

        3.1.3. Opportunity 

        3.1.4. Trends

    3.2. Scenario Forecast

        3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

        3.2.2. Demand in Likely Scenario

        3.2.3. Demand in Conservative Scenario

    3.3. Opportunity Map Analysis

    3.4. Product Life Cycle Analysis

    3.5. Investment Feasibility Matrix

    3.6. PESTLE and Porter’s Analysis

    3.7. Regulatory Landscape

        3.7.1. By Key Regions

        3.7.2. By Key Countries

    3.8. Regional Parent Market Outlook

4. Global Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

    4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021

    4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032

        4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type

    5.1. Introduction / Key Findings

    5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Type, 2017-2021

    5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2022-2032

        5.3.1. On-Premises

        5.3.2. Cloud Based

    5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2017-2021

    5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2022-2032

6. Global Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application

    6.1. Introduction / Key Findings

    6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Application, 2017-2021

    6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032

        6.3.1. SMEs

        6.3.2. Large Enterprises

    6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021

    6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032

7. Global Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

    7.1. Introduction

    7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021

    7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

        7.3.1. North America

        7.3.2. Latin America

        7.3.3. Europe

        7.3.4. Asia Pacific

        7.3.5. Middle East and Africa

    7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

    8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    8.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        8.2.1. By Country

            8.2.1.1. U.S.

            8.2.1.2. Canada

        8.2.2. By Type

        8.2.3. By Application

    8.3. Market Attractiveness Analysis

        8.3.1. By Country

        8.3.2. By Type

        8.3.3. By Application

    8.4. Key Takeaways

9. Latin America Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

    9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        9.2.1. By Country

            9.2.1.1. Brazil

            9.2.1.2. Mexico

            9.2.1.3. Rest of Latin America

        9.2.2. By Type

        9.2.3. By Application

    9.3. Market Attractiveness Analysis

        9.3.1. By Country

        9.3.2. By Type

        9.3.3. By Application

    9.4. Key Takeaways

10. Europe Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

    10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        10.2.1. By Country

            10.2.1.1. Germany

            10.2.1.2. Italy

            10.2.1.3. France

            10.2.1.4. U.K.

            10.2.1.5. Russia

            10.2.1.6. BENELUX

            10.2.1.7. Rest of Europe

        10.2.2. By Type

        10.2.3. By Application

    10.3. Market Attractiveness Analysis

        10.3.1. By Country

        10.3.2. By Type

        10.3.3. By Application

    10.4. Key Takeaways

11. Asia Pacific Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

    11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        11.2.1. By Country

            11.2.1.1. China

            11.2.1.2. Japan

            11.2.1.3. South Korea

            11.2.1.4. Rest of Asia Pacific

        11.2.2. By Type

        11.2.3. By Application

    11.3. Market Attractiveness Analysis

        11.3.1. By Country

        11.3.2. By Type

        11.3.3. By Application

    11.4. Key Takeaways

12. Middle East and Africa Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

    12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        12.2.1. By Country

            12.2.1.1. GCC Countries

            12.2.1.2. South Africa

            12.2.1.3. Turkey

            12.2.1.4. Rest of Middle East and Africa

        12.2.2. By Type

        12.2.3. By Application

    12.3. Market Attractiveness Analysis

        12.3.1. By Country

        12.3.2. By Type

        12.3.3. By Application

    12.4. Key Takeaways

13. Key Countries Employee Advocacy Software Market Analysis

    13.1. U.S.

        13.1.1. Pricing Analysis

        13.1.2. Market Share Analysis, 2021

            13.1.2.1. By Type

            13.1.2.2. By Application

    13.2. Canada

        13.2.1. Pricing Analysis

        13.2.2. Market Share Analysis, 2021

            13.2.2.1. By Type

            13.2.2.2. By Application

    13.3. Brazil

        13.3.1. Pricing Analysis

        13.3.2. Market Share Analysis, 2021

            13.3.2.1. By Type

            13.3.2.2. By Application

    13.4. Mexico

        13.4.1. Pricing Analysis

        13.4.2. Market Share Analysis, 2021

            13.4.2.1. By Type

            13.4.2.2. By Application

    13.5. Germany

        13.5.1. Pricing Analysis

        13.5.2. Market Share Analysis, 2021

            13.5.2.1. By Type

            13.5.2.2. By Application

    13.6. Italy

        13.6.1. Pricing Analysis

        13.6.2. Market Share Analysis, 2021

            13.6.2.1. By Type

            13.6.2.2. By Application

    13.7. France

        13.7.1. Pricing Analysis

        13.7.2. Market Share Analysis, 2021

            13.7.2.1. By Type

            13.7.2.2. By Application

    13.8. U.K.

        13.8.1. Pricing Analysis

        13.8.2. Market Share Analysis, 2021

            13.8.2.1. By Type

            13.8.2.2. By Application

    13.9. Russia

        13.9.1. Pricing Analysis

        13.9.2. Market Share Analysis, 2021

            13.9.2.1. By Type

            13.9.2.2. By Application

    13.10. BENELUX

        13.10.1. Pricing Analysis

        13.10.2. Market Share Analysis, 2021

            13.10.2.1. By Type

            13.10.2.2. By Application

    13.11. China

        13.11.1. Pricing Analysis

        13.11.2. Market Share Analysis, 2021

            13.11.2.1. By Type

            13.11.2.2. By Application

    13.12. Japan

        13.12.1. Pricing Analysis

        13.12.2. Market Share Analysis, 2021

            13.12.2.1. By Type

            13.12.2.2. By Application

    13.13. South Korea

        13.13.1. Pricing Analysis

        13.13.2. Market Share Analysis, 2021

            13.13.2.1. By Type

            13.13.2.2. By Application

    13.14. GCC Countries

        13.14.1. Pricing Analysis

        13.14.2. Market Share Analysis, 2021

            13.14.2.1. By Type

            13.14.2.2. By Application

    13.15. South Africa

        13.15.1. Pricing Analysis

        13.15.2. Market Share Analysis, 2021

            13.15.2.1. By Type

            13.15.2.2. By Application

    13.16. Turkey

        13.16.1. Pricing Analysis

        13.16.2. Market Share Analysis, 2021

            13.16.2.1. By Type

            13.16.2.2. By Application

14. Market Structure Analysis

    14.1. Competition Dashboard

    14.2. Competition Benchmarking

    14.3. Market Share Analysis of Top Players

        14.3.1. By Regional

        14.3.2. By Type

        14.3.3. By Application

15. Competition Analysis

    15.1. Competition Deep Dive

        15.1.1. DrumUp

            15.1.1.1. Overview

            15.1.1.2. Product Portfolio

            15.1.1.3. Profitability by Market Segments

            15.1.1.4. Sales Footprint

            15.1.1.5. Strategy Overview

                15.1.1.5.1. Marketing Strategy

        15.1.2. Hootsuite

            15.1.2.1. Overview

            15.1.2.2. Product Portfolio

            15.1.2.3. Profitability by Market Segments

            15.1.2.4. Sales Footprint

            15.1.2.5. Strategy Overview

                15.1.2.5.1. Marketing Strategy

        15.1.3. Bambu

            15.1.3.1. Overview

            15.1.3.2. Product Portfolio

            15.1.3.3. Profitability by Market Segments

            15.1.3.4. Sales Footprint

            15.1.3.5. Strategy Overview

                15.1.3.5.1. Marketing Strategy

        15.1.4. GaggleAMP

            15.1.4.1. Overview

            15.1.4.2. Product Portfolio

            15.1.4.3. Profitability by Market Segments

            15.1.4.4. Sales Footprint

            15.1.4.5. Strategy Overview

                15.1.4.5.1. Marketing Strategy

        15.1.5. Influitive

            15.1.5.1. Overview

            15.1.5.2. Product Portfolio

            15.1.5.3. Profitability by Market Segments

            15.1.5.4. Sales Footprint

            15.1.5.5. Strategy Overview

                15.1.5.5.1. Marketing Strategy

        15.1.6. EveryoneSocial

            15.1.6.1. Overview

            15.1.6.2. Product Portfolio

            15.1.6.3. Profitability by Market Segments

            15.1.6.4. Sales Footprint

            15.1.6.5. Strategy Overview

                15.1.6.5.1. Marketing Strategy

        15.1.7. Sociabble

            15.1.7.1. Overview

            15.1.7.2. Product Portfolio

            15.1.7.3. Profitability by Market Segments

            15.1.7.4. Sales Footprint

            15.1.7.5. Strategy Overview

                15.1.7.5.1. Marketing Strategy

        15.1.8. PostBeyond

            15.1.8.1. Overview

            15.1.8.2. Product Portfolio

            15.1.8.3. Profitability by Market Segments

            15.1.8.4. Sales Footprint

            15.1.8.5. Strategy Overview

                15.1.8.5.1. Marketing Strategy

        15.1.9. Dynamic Signal

            15.1.9.1. Overview

            15.1.9.2. Product Portfolio

            15.1.9.3. Profitability by Market Segments

            15.1.9.4. Sales Footprint

            15.1.9.5. Strategy Overview

                15.1.9.5.1. Marketing Strategy

        15.1.10. Smarp

            15.1.10.1. Overview

            15.1.10.2. Product Portfolio

            15.1.10.3. Profitability by Market Segments

            15.1.10.4. Sales Footprint

            15.1.10.5. Strategy Overview

                15.1.10.5.1. Marketing Strategy

        15.1.11. ClearView

            15.1.11.1. Overview

            15.1.11.2. Product Portfolio

            15.1.11.3. Profitability by Market Segments

            15.1.11.4. Sales Footprint

            15.1.11.5. Strategy Overview

                15.1.11.5.1. Marketing Strategy

        15.1.12. MarketBeam

            15.1.12.1. Overview

            15.1.12.2. Product Portfolio

            15.1.12.3. Profitability by Market Segments

            15.1.12.4. Sales Footprint

            15.1.12.5. Strategy Overview

                15.1.12.5.1. Marketing Strategy

        15.1.13. Ambassify

            15.1.13.1. Overview

            15.1.13.2. Product Portfolio

            15.1.13.3. Profitability by Market Segments

            15.1.13.4. Sales Footprint

            15.1.13.5. Strategy Overview

                15.1.13.5.1. Marketing Strategy

        15.1.14. RFactr

            15.1.14.1. Overview

            15.1.14.2. Product Portfolio

            15.1.14.3. Profitability by Market Segments

            15.1.14.4. Sales Footprint

            15.1.14.5. Strategy Overview

                15.1.14.5.1. Marketing Strategy

16. Assumptions & Acronyms Used

17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Employee Advocacy Software Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032
A recent market study published by FMI on Employee Advocacy Software offers a global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation
The global Employee Advocacy Software Market is segmented in detail to cover every aspect of the market and present complete market intelligence to readers.

Employee Advocacy Software By Type • On-Premises Employee Advocacy Software
• Cloud-based Employee Advocacy Software
Employee Advocacy Software by Application • Employee Advocacy Software for SMEs
• Employee Advocacy Software for Large Enterprises
Employee Advocacy Software By Region • North America Employee Advocacy Software Market
• Latin America Employee Advocacy Software Market
• Europe Employee Advocacy Software Market
• Asia Pacific Employee Advocacy Software Market
• Middle East and Africa Employee Advocacy Software Market

Report Chapters
Executive Summary
The executive summary of the Employee Advocacy Software Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Employee Advocacy Software.

Chapter 01 – Market Overview
Readers can find the detailed segmentation and definition of the Employee Advocacy Software Market in this chapter, which will help to understand basic information about Employee Advocacy Software. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Employee Advocacy Software Market report.
Chapter 02 – Market Background
This chapter includes detailed analysis of the product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.
Chapter 03 – Global Employee Advocacy Software Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032
The chapter include historical market value (US$ 410 Million) analysis (2017-2021) and current and future market value (US$ 930.7 Million) and volume (8.5%projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.
Chapter 04 – Global Employee Advocacy Software Market - Pricing Analysis
Based on By Offering, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.
Chapter 05 – Global Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type
Based on By Type, Employee Advocacy Software Market is segmented into On-Premises Employee Advocacy Software, Cloud-based Employee Advocacy Software. This section also offers market attractiveness analysis based on By Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.
Chapter 06 – Global Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Application
Based on by Application, Employee Advocacy Software Market is segmented Employee Advocacy Software for SMEs, Employee Advocacy Software for Large Enterprises. This section also offers market attractiveness analysis based on by Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned by Application
Chapter 07 – Global Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region
Based on By Region, Employee Advocacy Software Market is segmented North America Employee Advocacy Software Market, Latin America Employee Advocacy Software Market, Europe Employee Advocacy Software Market, Asia Pacific Employee Advocacy Software Market, Middle East and Africa Employee Advocacy Software Market. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.
Chapter 08 – North America Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Employee Advocacy Software in the North American Region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find Regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America Region.
Chapter 09 – Latin America Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Employee Advocacy Software in the Latin America Region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Employee Advocacy Software Market in the Latin America Region.
Chapter 10– Europe Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Employee Advocacy Software in the European Region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Employee Advocacy Software Market in the Regional market.
Chapter 11 – East Asia Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Employee Advocacy Software in the East Asia Region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Employee Advocacy Software Market in the Regional market.
Chapter 12 – South Asia Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Employee Advocacy Software in the South Asia Region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Employee Advocacy Software Market in the Regional market.
Chapter 13 - Middle East and Africa Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Employee Advocacy Software in the MEA Region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Employee Advocacy Software Market in the Regional market.
Chapter 14 - Key Countries Employee Advocacy Software Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032
This chapter offers insights into how the Employee Advocacy Software Market is expected to grow in major countries globally.
Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment
This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.
Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)
This chapter includes company overview, DrumUp, Hootsuite, COYO, Jubiwee, Sprout Social, GaggleAMP, Influitive, EveryoneSocial, Sociabble, PostBeyond, Dynamic Signal, Smarp, ClearView, MarketBeam, SocioAdvocacy, Ambassify
RFactr.
Chapter 17 - Assumptions and Acronyms
This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Employee Advocacy Software report.
Chapter 18 – Research Methodology
This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Employee Advocacy Software Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand-side Trends

    1.3. Supply-side Trends

    1.4. Technology Roadmap Analysis

    1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

    3.1. Market Dynamics

        3.1.1. Drivers

        3.1.2. Restraints

        3.1.3. Opportunity 

        3.1.4. Trends

    3.2. Scenario Forecast

        3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

        3.2.2. Demand in Likely Scenario

        3.2.3. Demand in Conservative Scenario

    3.3. Opportunity Map Analysis

    3.4. Product Life Cycle Analysis

    3.5. Investment Feasibility Matrix

    3.6. PESTLE and Porter’s Analysis

    3.7. Regulatory Landscape

        3.7.1. By Key Regions

        3.7.2. By Key Countries

    3.8. Regional Parent Market Outlook

4. Global Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

    4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021

    4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032

        4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type

    5.1. Introduction / Key Findings

    5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Type, 2017-2021

    5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2022-2032

        5.3.1. On-Premises

        5.3.2. Cloud Based

    5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2017-2021

    5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2022-2032

6. Global Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application

    6.1. Introduction / Key Findings

    6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Application, 2017-2021

    6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032

        6.3.1. SMEs

        6.3.2. Large Enterprises

    6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021

    6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032

7. Global Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

    7.1. Introduction

    7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021

    7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

        7.3.1. North America

        7.3.2. Latin America

        7.3.3. Europe

        7.3.4. Asia Pacific

        7.3.5. Middle East and Africa

    7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

    8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    8.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        8.2.1. By Country

            8.2.1.1. U.S.

            8.2.1.2. Canada

        8.2.2. By Type

        8.2.3. By Application

    8.3. Market Attractiveness Analysis

        8.3.1. By Country

        8.3.2. By Type

        8.3.3. By Application

    8.4. Key Takeaways

9. Latin America Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

    9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        9.2.1. By Country

            9.2.1.1. Brazil

            9.2.1.2. Mexico

            9.2.1.3. Rest of Latin America

        9.2.2. By Type

        9.2.3. By Application

    9.3. Market Attractiveness Analysis

        9.3.1. By Country

        9.3.2. By Type

        9.3.3. By Application

    9.4. Key Takeaways

10. Europe Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

    10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        10.2.1. By Country

            10.2.1.1. Germany

            10.2.1.2. Italy

            10.2.1.3. France

            10.2.1.4. U.K.

            10.2.1.5. Russia

            10.2.1.6. BENELUX

            10.2.1.7. Rest of Europe

        10.2.2. By Type

        10.2.3. By Application

    10.3. Market Attractiveness Analysis

        10.3.1. By Country

        10.3.2. By Type

        10.3.3. By Application

    10.4. Key Takeaways

11. Asia Pacific Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

    11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        11.2.1. By Country

            11.2.1.1. China

            11.2.1.2. Japan

            11.2.1.3. South Korea

            11.2.1.4. Rest of Asia Pacific

        11.2.2. By Type

        11.2.3. By Application

    11.3. Market Attractiveness Analysis

        11.3.1. By Country

        11.3.2. By Type

        11.3.3. By Application

    11.4. Key Takeaways

12. Middle East and Africa Employee Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

    12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        12.2.1. By Country

            12.2.1.1. GCC Countries

            12.2.1.2. South Africa

            12.2.1.3. Turkey

            12.2.1.4. Rest of Middle East and Africa

        12.2.2. By Type

        12.2.3. By Application

    12.3. Market Attractiveness Analysis

        12.3.1. By Country

        12.3.2. By Type

        12.3.3. By Application

    12.4. Key Takeaways

13. Key Countries Employee Advocacy Software Market Analysis

    13.1. U.S.

        13.1.1. Pricing Analysis

        13.1.2. Market Share Analysis, 2021

            13.1.2.1. By Type

            13.1.2.2. By Application

    13.2. Canada

        13.2.1. Pricing Analysis

        13.2.2. Market Share Analysis, 2021

            13.2.2.1. By Type

            13.2.2.2. By Application

    13.3. Brazil

        13.3.1. Pricing Analysis

        13.3.2. Market Share Analysis, 2021

            13.3.2.1. By Type

            13.3.2.2. By Application

    13.4. Mexico

        13.4.1. Pricing Analysis

        13.4.2. Market Share Analysis, 2021

            13.4.2.1. By Type

            13.4.2.2. By Application

    13.5. Germany

        13.5.1. Pricing Analysis

        13.5.2. Market Share Analysis, 2021

            13.5.2.1. By Type

            13.5.2.2. By Application

    13.6. Italy

        13.6.1. Pricing Analysis

        13.6.2. Market Share Analysis, 2021

            13.6.2.1. By Type

            13.6.2.2. By Application

    13.7. France

        13.7.1. Pricing Analysis

        13.7.2. Market Share Analysis, 2021

            13.7.2.1. By Type

            13.7.2.2. By Application

    13.8. U.K.

        13.8.1. Pricing Analysis

        13.8.2. Market Share Analysis, 2021

            13.8.2.1. By Type

            13.8.2.2. By Application

    13.9. Russia

        13.9.1. Pricing Analysis

        13.9.2. Market Share Analysis, 2021

            13.9.2.1. By Type

            13.9.2.2. By Application

    13.10. BENELUX

        13.10.1. Pricing Analysis

        13.10.2. Market Share Analysis, 2021

            13.10.2.1. By Type

            13.10.2.2. By Application

    13.11. China

        13.11.1. Pricing Analysis

        13.11.2. Market Share Analysis, 2021

            13.11.2.1. By Type

            13.11.2.2. By Application

    13.12. Japan

        13.12.1. Pricing Analysis

        13.12.2. Market Share Analysis, 2021

            13.12.2.1. By Type

            13.12.2.2. By Application

    13.13. South Korea

        13.13.1. Pricing Analysis

        13.13.2. Market Share Analysis, 2021

            13.13.2.1. By Type

            13.13.2.2. By Application

    13.14. GCC Countries

        13.14.1. Pricing Analysis

        13.14.2. Market Share Analysis, 2021

            13.14.2.1. By Type

            13.14.2.2. By Application

    13.15. South Africa

        13.15.1. Pricing Analysis

        13.15.2. Market Share Analysis, 2021

            13.15.2.1. By Type

            13.15.2.2. By Application

    13.16. Turkey

        13.16.1. Pricing Analysis

        13.16.2. Market Share Analysis, 2021

            13.16.2.1. By Type

            13.16.2.2. By Application

14. Market Structure Analysis

    14.1. Competition Dashboard

    14.2. Competition Benchmarking

    14.3. Market Share Analysis of Top Players

        14.3.1. By Regional

        14.3.2. By Type

        14.3.3. By Application

15. Competition Analysis

    15.1. Competition Deep Dive

        15.1.1. DrumUp

            15.1.1.1. Overview

            15.1.1.2. Product Portfolio

            15.1.1.3. Profitability by Market Segments

            15.1.1.4. Sales Footprint

            15.1.1.5. Strategy Overview

                15.1.1.5.1. Marketing Strategy

        15.1.2. Hootsuite

            15.1.2.1. Overview

            15.1.2.2. Product Portfolio

            15.1.2.3. Profitability by Market Segments

            15.1.2.4. Sales Footprint

            15.1.2.5. Strategy Overview

                15.1.2.5.1. Marketing Strategy

        15.1.3. Bambu

            15.1.3.1. Overview

            15.1.3.2. Product Portfolio

            15.1.3.3. Profitability by Market Segments

            15.1.3.4. Sales Footprint

            15.1.3.5. Strategy Overview

                15.1.3.5.1. Marketing Strategy

        15.1.4. GaggleAMP

            15.1.4.1. Overview

            15.1.4.2. Product Portfolio

            15.1.4.3. Profitability by Market Segments

            15.1.4.4. Sales Footprint

            15.1.4.5. Strategy Overview

                15.1.4.5.1. Marketing Strategy

        15.1.5. Influitive

            15.1.5.1. Overview

            15.1.5.2. Product Portfolio

            15.1.5.3. Profitability by Market Segments

            15.1.5.4. Sales Footprint

            15.1.5.5. Strategy Overview

                15.1.5.5.1. Marketing Strategy

        15.1.6. EveryoneSocial

            15.1.6.1. Overview

            15.1.6.2. Product Portfolio

            15.1.6.3. Profitability by Market Segments

            15.1.6.4. Sales Footprint

            15.1.6.5. Strategy Overview

                15.1.6.5.1. Marketing Strategy

        15.1.7. Sociabble

            15.1.7.1. Overview

            15.1.7.2. Product Portfolio

            15.1.7.3. Profitability by Market Segments

            15.1.7.4. Sales Footprint

            15.1.7.5. Strategy Overview

                15.1.7.5.1. Marketing Strategy

        15.1.8. PostBeyond

            15.1.8.1. Overview

            15.1.8.2. Product Portfolio

            15.1.8.3. Profitability by Market Segments

            15.1.8.4. Sales Footprint

            15.1.8.5. Strategy Overview

                15.1.8.5.1. Marketing Strategy

        15.1.9. Dynamic Signal

            15.1.9.1. Overview

            15.1.9.2. Product Portfolio

            15.1.9.3. Profitability by Market Segments

            15.1.9.4. Sales Footprint

            15.1.9.5. Strategy Overview

                15.1.9.5.1. Marketing Strategy

        15.1.10. Smarp

            15.1.10.1. Overview

            15.1.10.2. Product Portfolio

            15.1.10.3. Profitability by Market Segments

            15.1.10.4. Sales Footprint

            15.1.10.5. Strategy Overview

                15.1.10.5.1. Marketing Strategy

        15.1.11. ClearView

            15.1.11.1. Overview

            15.1.11.2. Product Portfolio

            15.1.11.3. Profitability by Market Segments

            15.1.11.4. Sales Footprint

            15.1.11.5. Strategy Overview

                15.1.11.5.1. Marketing Strategy

        15.1.12. MarketBeam

            15.1.12.1. Overview

            15.1.12.2. Product Portfolio

            15.1.12.3. Profitability by Market Segments

            15.1.12.4. Sales Footprint

            15.1.12.5. Strategy Overview

                15.1.12.5.1. Marketing Strategy

        15.1.13. Ambassify

            15.1.13.1. Overview

            15.1.13.2. Product Portfolio

            15.1.13.3. Profitability by Market Segments

            15.1.13.4. Sales Footprint

            15.1.13.5. Strategy Overview

                15.1.13.5.1. Marketing Strategy

        15.1.14. RFactr

            15.1.14.1. Overview

            15.1.14.2. Product Portfolio

            15.1.14.3. Profitability by Market Segments

            15.1.14.4. Sales Footprint

            15.1.14.5. Strategy Overview

                15.1.14.5.1. Marketing Strategy

16. Assumptions & Acronyms Used

17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Future Market Insights社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る