顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market 顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場。世界の産業分析 2017-2021年および機会評価 2022-2032年 FMIが発行したCustomer-to-Customer (C2C) Community Marketing Softwareに関する最新市... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場。世界の産業分析 2017-2021年および機会評価 2022-2032年FMIが発行したCustomer-to-Customer (C2C) Community Marketing Softwareに関する最新市場調査は、2017-2021年の世界の産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場の細分化 世界のCustomer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア:タイプ別 - オンプレミス型C2Cコミュニティマネジメントソフトウェアのデプロイメント - クラウドベースのC2Cコミュニティマネジメントソフトウェアの展開 顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア アプリケーション別 - 小売およびeコマースにおけるC2Cコミュニティマネジメントソフトウェア - 健康・ライフサイエンス分野でのC2Cコミュニティ管理ソフトウェア - BFSI分野におけるC2Cコミュニティマネジメントソフトウェア - 運輸・物流業界向けC2Cコミュニティマネジメントソフトウェア 顧客間(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場:アプリケーション別 - 中小企業向けC2Cコミュニティマネジメントソフトウェア - C2Cコミュニティ管理ソフトウェア(大企業向け C2Cコミュニティマネジメントソフトウェアの地域別市場 - 北米C2Cコミュニティマネジメントソフトウェア市場 - 欧州のC2Cコミュニティ管理ソフトウェア市場 - アジア太平洋地域のC2Cコミュニティマネジメントソフトウェア市場 - 中東とアフリカのC2Cコミュニティ管理ソフトウェア市場 - ラテンアメリカのC2Cコミュニティ管理ソフトウェア市場 レポートの章立て エグゼクティブサマリー 本レポートでは、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場の概要を、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing SoftwareのFMI分析および推奨事項などとともに紹介しています。 第01章 市場の概要 本章では、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場の詳細なセグメンテーションと定義について解説しており、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Softwareに関する基本情報を把握することが可能です。また、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場レポートの市場カバレッジを読者に理解してもらうために、市場範囲、分類、制限をハイライトしています。 第02章 市場の背景 本章では、製品加工方法の概要、消費者の購買パターン&傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因-関連性と影響、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)についても取り上げています。 第03章 世界のCustomer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場の需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年 本章では、過去の市場価値(15億米ドル)分析(2017年~2021年)、現在および将来の市場価値(28億米ドル)および数量(6.2%)予測(2022年~2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対額機会分析国に基づいています。 Chapter 04 「Customer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェアの世界市場 - 価格分析 タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格に影響を与える主要要因などの価格分析章を設けています。 第05章 顧客間(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェアの世界市場分析2017-2021年、予測2022-2032年、タイプ別 タイプ別に、Customer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場は、オンプレミス型C2Cコミュニティ管理ソフトウェア導入、クラウド型C2Cコミュニティ管理ソフトウェア導入に区分されます。また、By Typeに基づいた市場魅力度分析も行っています。また、上記のBy Typeに基づく価値予測およびYoY成長率比較も提供します。 第06章 世界のC2C(顧客間)コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(アプリケーション別 アプリケーション別に、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場は、小売・eコマースにおけるC2C Community Management Software、健康・ライフサイエンスにおけるC2C Community Management Software、BFSIにおけるC2C Community Management Software、輸送・物流におけるC2C Community Management Softwareに区分されます。このセクションでは、アプリケーション別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記のアプリケーション別の金額予測や前年比成長率の比較も行っています。 第07章 世界のCustomer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析2017-2021年、予測2022-2032年(企業規模別 企業規模別に、Customer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場を中小企業向けC2Cコミュニティ管理ソフトウェア、大企業向けC2Cコミュニティ管理ソフトウェアに区分しています。また、企業規模別の市場魅力度分析も行っています。また、上記の企業規模別の金額予測や前年比成長率比較も掲載しています。 第08章 世界のCustomer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(地域別 地域別に、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場を、北米C2C Community Management Software市場、欧州C2C Community Management Software市場、アジア太平洋C2C Community Management Software市場、中東・アフリカC2C Community Management Software市場、中南米C2C Community Management Software市場に区分しています。また、「地域別」に基づいた市場魅力度分析も行っています。また、上記地域別の金額予測や前年比成長率の比較も行います。 第09章 北米のC2C(顧客間)コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、北米地域におけるC2C(Customer-to-Customer)コミュニティマーケティングソフトウェアの成長について、米国やカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析します。また、北米地域の地域別動向、規制、セグメント別・国別の市場成長率も掲載しています。 第10章 ラテンアメリカのC2C(顧客間)コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他のラテンアメリカを含む国別評価とともに、ラテンアメリカ地域におけるC2C(顧客間)コミュニティマーケティングソフトウェアの成長について詳細な分析を行います。中南米地域における顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細情報をご覧いただけます。 第11章- 欧州のCustomer-to-Customer (C2C) コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパを含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域におけるC2C(顧客間)コミュニティマーケティングソフトウェアの成長に関する詳細な分析を掲載します。読者は、地域市場における顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細情報を得ることができます。 第12章 東アジアのCustomer-to-Customer (C2C) コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、東アジア地域におけるCustomer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェアの成長について、中国、日本、韓国を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるCustomer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報を得ることができます。 第13章 南アジアのCustomer-to-Customer (C2C) コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、南アジア地域におけるCustomer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェアの成長について、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるC2Cコミュニティマーケティングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第14章 中東・アフリカのCustomer-to-Customer (C2C) コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、Rest of MEAを含む国別評価とともに、MEA地域におけるC2C(顧客間)コミュニティマーケティングソフトウェアの成長に関する詳細な分析を掲載します。読者は、地域市場における顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細情報を得ることができます。 第15章 主要国Customer-to-Customer (C2C) コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年 本章では、世界の主要国においてCustomer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場がどのように成長すると予想されるかについて考察しています。 第16章 市場構造分析-グローバルアセスメント 本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリクスを掲載しています。 第17章 競合のディープダイブ(暫定リスト) 本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、買収、提携、製品の発売などを紹介します。 第18章 前提条件と頭字語 この章では、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Softwareレポートに含まれる情報や統計に根拠を与える略語や仮定をリストアップしています。 第19章 調査方法 本章では、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場に関する様々な結論や、重要な定性・定量情報を得るために行った調査方法について読者に理解していただくことを目的としています。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Investment Feasibility Matrix 3.6. PESTLE and Porter’s Analysis 3.7. Regulatory Landscape 3.7.1. By Key Regions 3.7.2. By Key Countries 3.8. Regional Parent Market Outlook 4. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Type, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2022-2032 5.3.1. On-Premises 5.3.2. Cloud-based 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2022-2032 6. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Application, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032 6.3.1. Retail and e-commerce 6.3.2. Health and Life Sciences 6.3.3. BFSI 6.3.4. Transport and logistics 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032 7. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Enterprise Size 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Enterprise Size, 2017-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Enterprise Size, 2022-2032 7.3.1. Small and Medium Enterprises 7.3.2. Large Enterprises 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Enterprise Size, 2017-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Enterprise Size, 2022-2032 8. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 8.1. Introduction 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021 8.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. Asia Pacific 8.3.5. Middle East and Africa 8.4. Market Attractiveness Analysis By Region 9. North America Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Type 9.2.3. By Application 9.2.4. By Enterprise Size 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Type 9.3.3. By Application 9.3.4. By Enterprise Size 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Rest of Latin America 10.2.2. By Type 10.2.3. By Application 10.2.4. By Enterprise Size 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Type 10.3.3. By Application 10.3.4. By Enterprise Size 10.4. Key Takeaways 11. Europe Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Russia 11.2.1.6. BENELUX 11.2.1.7. Rest of Europe 11.2.2. By Type 11.2.3. By Application 11.2.4. By Enterprise Size 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Type 11.3.3. By Application 11.3.4. By Enterprise Size 11.4. Key Takeaways 12. Asia Pacific Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.1.4. Rest of Asia Pacific 12.2.2. By Type 12.2.3. By Application 12.2.4. By Enterprise Size 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Type 12.3.3. By Application 12.3.4. By Enterprise Size 12.4. Key Takeaways 13. Middle East and Africa Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC Countries 13.2.1.2. South Africa 13.2.1.3. Turkey 13.2.1.4. Rest of Middle East and Africa 13.2.2. By Type 13.2.3. By Application 13.2.4. By Enterprise Size 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Type 13.3.3. By Application 13.3.4. By Enterprise Size 13.4. Key Takeaways 14. Key Countries Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 14.1. U.S. 14.1.1. Pricing Analysis 14.1.2. Market Share Analysis, 2021 14.1.2.1. By Type 14.1.2.2. By Application 14.1.2.3. By Enterprise Size 14.2. Canada 14.2.1. Pricing Analysis 14.2.2. Market Share Analysis, 2021 14.2.2.1. By Type 14.2.2.2. By Application 14.2.2.3. By Enterprise Size 14.3. Brazil 14.3.1. Pricing Analysis 14.3.2. Market Share Analysis, 2021 14.3.2.1. By Type 14.3.2.2. By Application 14.3.2.3. By Enterprise Size 14.4. Mexico 14.4.1. Pricing Analysis 14.4.2. Market Share Analysis, 2021 14.4.2.1. By Type 14.4.2.2. By Application 14.4.2.3. By Enterprise Size 14.5. Germany 14.5.1. Pricing Analysis 14.5.2. Market Share Analysis, 2021 14.5.2.1. By Type 14.5.2.2. By Application 14.5.2.3. By Enterprise Size 14.6. Italy 14.6.1. Pricing Analysis 14.6.2. Market Share Analysis, 2021 14.6.2.1. By Type 14.6.2.2. By Application 14.6.2.3. By Enterprise Size 14.7. France 14.7.1. Pricing Analysis 14.7.2. Market Share Analysis, 2021 14.7.2.1. By Type 14.7.2.2. By Application 14.7.2.3. By Enterprise Size 14.8. U.K. 14.8.1. Pricing Analysis 14.8.2. Market Share Analysis, 2021 14.8.2.1. By Type 14.8.2.2. By Application 14.8.2.3. By Enterprise Size 14.9. Russia 14.9.1. Pricing Analysis 14.9.2. Market Share Analysis, 2021 14.9.2.1. By Type 14.9.2.2. By Application 14.9.2.3. By Enterprise Size 14.10. BENELUX 14.10.1. Pricing Analysis 14.10.2. Market Share Analysis, 2021 14.10.2.1. By Type 14.10.2.2. By Application 14.10.2.3. By Enterprise Size 14.11. China 14.11.1. Pricing Analysis 14.11.2. Market Share Analysis, 2021 14.11.2.1. By Type 14.11.2.2. By Application 14.11.2.3. By Enterprise Size 14.12. Japan 14.12.1. Pricing Analysis 14.12.2. Market Share Analysis, 2021 14.12.2.1. By Type 14.12.2.2. By Application 14.12.2.3. By Enterprise Size 14.13. South Korea 14.13.1. Pricing Analysis 14.13.2. Market Share Analysis, 2021 14.13.2.1. By Type 14.13.2.2. By Application 14.13.2.3. By Enterprise Size 14.14. GCC Countries 14.14.1. Pricing Analysis 14.14.2. Market Share Analysis, 2021 14.14.2.1. By Type 14.14.2.2. By Application 14.14.2.3. By Enterprise Size 14.15. South Africa 14.15.1. Pricing Analysis 14.15.2. Market Share Analysis, 2021 14.15.2.1. By Type 14.15.2.2. By Application 14.15.2.3. By Enterprise Size 14.16. Turkey 14.16.1. Pricing Analysis 14.16.2. Market Share Analysis, 2021 14.16.2.1. By Type 14.16.2.2. By Application 14.16.2.3. By Enterprise Size 15. Market Structure Analysis 15.1. Competition Dashboard 15.2. Competition Benchmarking 15.3. Market Share Analysis of Top Players 15.3.1. By Regional 15.3.2. By Type 15.3.3. By Application 15.3.4. By Enterprise Size 16. Competition Analysis 16.1. Competition Deep Dive 16.1.1. LinkedIn Corporation 16.1.1.1. Overview 16.1.1.2. Product Portfolio 16.1.1.3. Profitability by Market Segments 16.1.1.4. Sales Footprint 16.1.1.5. Strategy Overview 16.1.1.5.1. Marketing Strategy 16.1.2. Meta 16.1.2.1. Overview 16.1.2.2. Product Portfolio 16.1.2.3. Profitability by Market Segments 16.1.2.4. Sales Footprint 16.1.2.5. Strategy Overview 16.1.2.5.1. Marketing Strategy 16.1.3. Tribe Technologies Inc. 16.1.3.1. Overview 16.1.3.2. Product Portfolio 16.1.3.3. Profitability by Market Segments 16.1.3.4. Sales Footprint 16.1.3.5. Strategy Overview 16.1.3.5.1. Marketing Strategy 16.1.4. Bevy 16.1.4.1. Overview 16.1.4.2. Product Portfolio 16.1.4.3. Profitability by Market Segments 16.1.4.4. Sales Footprint 16.1.4.5. Strategy Overview 16.1.4.5.1. Marketing Strategy 16.1.5. Meetup Pro 16.1.5.1. Overview 16.1.5.2. Product Portfolio 16.1.5.3. Profitability by Market Segments 16.1.5.4. Sales Footprint 16.1.5.5. Strategy Overview 16.1.5.5.1. Marketing Strategy 16.1.6. Google 16.1.6.1. Overview 16.1.6.2. Product Portfolio 16.1.6.3. Profitability by Market Segments 16.1.6.4. Sales Footprint 16.1.6.5. Strategy Overview 16.1.6.5.1. Marketing Strategy 17. Assumptions & Acronyms Used 18. Research Methodology
SummaryCustomer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Investment Feasibility Matrix 3.6. PESTLE and Porter’s Analysis 3.7. Regulatory Landscape 3.7.1. By Key Regions 3.7.2. By Key Countries 3.8. Regional Parent Market Outlook 4. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Type, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2022-2032 5.3.1. On-Premises 5.3.2. Cloud-based 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2022-2032 6. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Application, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032 6.3.1. Retail and e-commerce 6.3.2. Health and Life Sciences 6.3.3. BFSI 6.3.4. Transport and logistics 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032 7. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Enterprise Size 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Enterprise Size, 2017-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Enterprise Size, 2022-2032 7.3.1. Small and Medium Enterprises 7.3.2. Large Enterprises 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Enterprise Size, 2017-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Enterprise Size, 2022-2032 8. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 8.1. Introduction 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021 8.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. Asia Pacific 8.3.5. Middle East and Africa 8.4. Market Attractiveness Analysis By Region 9. North America Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Type 9.2.3. By Application 9.2.4. By Enterprise Size 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Type 9.3.3. By Application 9.3.4. By Enterprise Size 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Brazil 10.2.1.2. Mexico 10.2.1.3. Rest of Latin America 10.2.2. By Type 10.2.3. By Application 10.2.4. By Enterprise Size 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Type 10.3.3. By Application 10.3.4. By Enterprise Size 10.4. Key Takeaways 11. Europe Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Russia 11.2.1.6. BENELUX 11.2.1.7. Rest of Europe 11.2.2. By Type 11.2.3. By Application 11.2.4. By Enterprise Size 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Type 11.3.3. By Application 11.3.4. By Enterprise Size 11.4. Key Takeaways 12. Asia Pacific Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.1.4. Rest of Asia Pacific 12.2.2. By Type 12.2.3. By Application 12.2.4. By Enterprise Size 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Type 12.3.3. By Application 12.3.4. By Enterprise Size 12.4. Key Takeaways 13. Middle East and Africa Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC Countries 13.2.1.2. South Africa 13.2.1.3. Turkey 13.2.1.4. Rest of Middle East and Africa 13.2.2. By Type 13.2.3. By Application 13.2.4. By Enterprise Size 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Type 13.3.3. By Application 13.3.4. By Enterprise Size 13.4. Key Takeaways 14. Key Countries Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 14.1. U.S. 14.1.1. Pricing Analysis 14.1.2. Market Share Analysis, 2021 14.1.2.1. By Type 14.1.2.2. By Application 14.1.2.3. By Enterprise Size 14.2. Canada 14.2.1. Pricing Analysis 14.2.2. Market Share Analysis, 2021 14.2.2.1. By Type 14.2.2.2. By Application 14.2.2.3. By Enterprise Size 14.3. Brazil 14.3.1. Pricing Analysis 14.3.2. Market Share Analysis, 2021 14.3.2.1. By Type 14.3.2.2. By Application 14.3.2.3. By Enterprise Size 14.4. Mexico 14.4.1. Pricing Analysis 14.4.2. Market Share Analysis, 2021 14.4.2.1. By Type 14.4.2.2. By Application 14.4.2.3. By Enterprise Size 14.5. Germany 14.5.1. Pricing Analysis 14.5.2. Market Share Analysis, 2021 14.5.2.1. By Type 14.5.2.2. By Application 14.5.2.3. By Enterprise Size 14.6. Italy 14.6.1. Pricing Analysis 14.6.2. Market Share Analysis, 2021 14.6.2.1. By Type 14.6.2.2. By Application 14.6.2.3. By Enterprise Size 14.7. France 14.7.1. Pricing Analysis 14.7.2. Market Share Analysis, 2021 14.7.2.1. By Type 14.7.2.2. By Application 14.7.2.3. By Enterprise Size 14.8. U.K. 14.8.1. Pricing Analysis 14.8.2. Market Share Analysis, 2021 14.8.2.1. By Type 14.8.2.2. By Application 14.8.2.3. By Enterprise Size 14.9. Russia 14.9.1. Pricing Analysis 14.9.2. Market Share Analysis, 2021 14.9.2.1. By Type 14.9.2.2. By Application 14.9.2.3. By Enterprise Size 14.10. BENELUX 14.10.1. Pricing Analysis 14.10.2. Market Share Analysis, 2021 14.10.2.1. By Type 14.10.2.2. By Application 14.10.2.3. By Enterprise Size 14.11. China 14.11.1. Pricing Analysis 14.11.2. Market Share Analysis, 2021 14.11.2.1. By Type 14.11.2.2. By Application 14.11.2.3. By Enterprise Size 14.12. Japan 14.12.1. Pricing Analysis 14.12.2. Market Share Analysis, 2021 14.12.2.1. By Type 14.12.2.2. By Application 14.12.2.3. By Enterprise Size 14.13. South Korea 14.13.1. Pricing Analysis 14.13.2. Market Share Analysis, 2021 14.13.2.1. By Type 14.13.2.2. By Application 14.13.2.3. By Enterprise Size 14.14. GCC Countries 14.14.1. Pricing Analysis 14.14.2. Market Share Analysis, 2021 14.14.2.1. By Type 14.14.2.2. By Application 14.14.2.3. By Enterprise Size 14.15. South Africa 14.15.1. Pricing Analysis 14.15.2. Market Share Analysis, 2021 14.15.2.1. By Type 14.15.2.2. By Application 14.15.2.3. By Enterprise Size 14.16. Turkey 14.16.1. Pricing Analysis 14.16.2. Market Share Analysis, 2021 14.16.2.1. By Type 14.16.2.2. By Application 14.16.2.3. By Enterprise Size 15. Market Structure Analysis 15.1. Competition Dashboard 15.2. Competition Benchmarking 15.3. Market Share Analysis of Top Players 15.3.1. By Regional 15.3.2. By Type 15.3.3. By Application 15.3.4. By Enterprise Size 16. Competition Analysis 16.1. Competition Deep Dive 16.1.1. LinkedIn Corporation 16.1.1.1. Overview 16.1.1.2. Product Portfolio 16.1.1.3. Profitability by Market Segments 16.1.1.4. Sales Footprint 16.1.1.5. Strategy Overview 16.1.1.5.1. Marketing Strategy 16.1.2. Meta 16.1.2.1. Overview 16.1.2.2. Product Portfolio 16.1.2.3. Profitability by Market Segments 16.1.2.4. Sales Footprint 16.1.2.5. Strategy Overview 16.1.2.5.1. Marketing Strategy 16.1.3. Tribe Technologies Inc. 16.1.3.1. Overview 16.1.3.2. Product Portfolio 16.1.3.3. Profitability by Market Segments 16.1.3.4. Sales Footprint 16.1.3.5. Strategy Overview 16.1.3.5.1. Marketing Strategy 16.1.4. Bevy 16.1.4.1. Overview 16.1.4.2. Product Portfolio 16.1.4.3. Profitability by Market Segments 16.1.4.4. Sales Footprint 16.1.4.5. Strategy Overview 16.1.4.5.1. Marketing Strategy 16.1.5. Meetup Pro 16.1.5.1. Overview 16.1.5.2. Product Portfolio 16.1.5.3. Profitability by Market Segments 16.1.5.4. Sales Footprint 16.1.5.5. Strategy Overview 16.1.5.5.1. Marketing Strategy 16.1.6. Google 16.1.6.1. Overview 16.1.6.2. Product Portfolio 16.1.6.3. Profitability by Market Segments 16.1.6.4. Sales Footprint 16.1.6.5. Strategy Overview 16.1.6.5.1. Marketing Strategy 17. Assumptions & Acronyms Used 18. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Future Market Insights社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |