世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場


Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market

顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場。世界の産業分析 2017-2021年および機会評価 2022-2032年 FMIが発行したCustomer-to-Customer (C2C) Community Marketing Softwareに関する最新市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2022年5月12日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
299 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場。世界の産業分析 2017-2021年および機会評価 2022-2032年
FMIが発行したCustomer-to-Customer (C2C) Community Marketing Softwareに関する最新市場調査は、2017-2021年の世界の産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場の細分化
世界のCustomer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。

顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア:タイプ別 - オンプレミス型C2Cコミュニティマネジメントソフトウェアのデプロイメント
- クラウドベースのC2Cコミュニティマネジメントソフトウェアの展開
顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア アプリケーション別 - 小売およびeコマースにおけるC2Cコミュニティマネジメントソフトウェア
- 健康・ライフサイエンス分野でのC2Cコミュニティ管理ソフトウェア
- BFSI分野におけるC2Cコミュニティマネジメントソフトウェア
- 運輸・物流業界向けC2Cコミュニティマネジメントソフトウェア
顧客間(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場:アプリケーション別 - 中小企業向けC2Cコミュニティマネジメントソフトウェア
- C2Cコミュニティ管理ソフトウェア(大企業向け
C2Cコミュニティマネジメントソフトウェアの地域別市場 - 北米C2Cコミュニティマネジメントソフトウェア市場
- 欧州のC2Cコミュニティ管理ソフトウェア市場
- アジア太平洋地域のC2Cコミュニティマネジメントソフトウェア市場
- 中東とアフリカのC2Cコミュニティ管理ソフトウェア市場
- ラテンアメリカのC2Cコミュニティ管理ソフトウェア市場

レポートの章立て
エグゼクティブサマリー
本レポートでは、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場の概要を、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing SoftwareのFMI分析および推奨事項などとともに紹介しています。

第01章 市場の概要
本章では、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場の詳細なセグメンテーションと定義について解説しており、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Softwareに関する基本情報を把握することが可能です。また、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場レポートの市場カバレッジを読者に理解してもらうために、市場範囲、分類、制限をハイライトしています。
第02章 市場の背景
本章では、製品加工方法の概要、消費者の購買パターン&傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因-関連性と影響、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)についても取り上げています。
第03章 世界のCustomer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場の需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年
本章では、過去の市場価値(15億米ドル)分析(2017年~2021年)、現在および将来の市場価値(28億米ドル)および数量(6.2%)予測(2022年~2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対額機会分析国に基づいています。
Chapter 04 「Customer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェアの世界市場 - 価格分析
タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格に影響を与える主要要因などの価格分析章を設けています。
第05章 顧客間(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェアの世界市場分析2017-2021年、予測2022-2032年、タイプ別
タイプ別に、Customer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場は、オンプレミス型C2Cコミュニティ管理ソフトウェア導入、クラウド型C2Cコミュニティ管理ソフトウェア導入に区分されます。また、By Typeに基づいた市場魅力度分析も行っています。また、上記のBy Typeに基づく価値予測およびYoY成長率比較も提供します。
第06章 世界のC2C(顧客間)コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(アプリケーション別
アプリケーション別に、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場は、小売・eコマースにおけるC2C Community Management Software、健康・ライフサイエンスにおけるC2C Community Management Software、BFSIにおけるC2C Community Management Software、輸送・物流におけるC2C Community Management Softwareに区分されます。このセクションでは、アプリケーション別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記のアプリケーション別の金額予測や前年比成長率の比較も行っています。
第07章 世界のCustomer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析2017-2021年、予測2022-2032年(企業規模別
企業規模別に、Customer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場を中小企業向けC2Cコミュニティ管理ソフトウェア、大企業向けC2Cコミュニティ管理ソフトウェアに区分しています。また、企業規模別の市場魅力度分析も行っています。また、上記の企業規模別の金額予測や前年比成長率比較も掲載しています。
第08章 世界のCustomer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析2017-2021年および予測2022-2032年(地域別
地域別に、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場を、北米C2C Community Management Software市場、欧州C2C Community Management Software市場、アジア太平洋C2C Community Management Software市場、中東・アフリカC2C Community Management Software市場、中南米C2C Community Management Software市場に区分しています。また、「地域別」に基づいた市場魅力度分析も行っています。また、上記地域別の金額予測や前年比成長率の比較も行います。
第09章 北米のC2C(顧客間)コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年
本章では、北米地域におけるC2C(Customer-to-Customer)コミュニティマーケティングソフトウェアの成長について、米国やカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析します。また、北米地域の地域別動向、規制、セグメント別・国別の市場成長率も掲載しています。
第10章 ラテンアメリカのC2C(顧客間)コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年
本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他のラテンアメリカを含む国別評価とともに、ラテンアメリカ地域におけるC2C(顧客間)コミュニティマーケティングソフトウェアの成長について詳細な分析を行います。中南米地域における顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細情報をご覧いただけます。
第11章- 欧州のCustomer-to-Customer (C2C) コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年
本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパを含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域におけるC2C(顧客間)コミュニティマーケティングソフトウェアの成長に関する詳細な分析を掲載します。読者は、地域市場における顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細情報を得ることができます。
第12章 東アジアのCustomer-to-Customer (C2C) コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年
本章では、東アジア地域におけるCustomer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェアの成長について、中国、日本、韓国を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるCustomer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報を得ることができます。
第13章 南アジアのCustomer-to-Customer (C2C) コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年
本章では、南アジア地域におけるCustomer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェアの成長について、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるC2Cコミュニティマーケティングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第14章 中東・アフリカのCustomer-to-Customer (C2C) コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年
本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、Rest of MEAを含む国別評価とともに、MEA地域におけるC2C(顧客間)コミュニティマーケティングソフトウェアの成長に関する詳細な分析を掲載します。読者は、地域市場における顧客間取引(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細情報を得ることができます。
第15章 主要国Customer-to-Customer (C2C) コミュニティマーケティングソフトウェア市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年
本章では、世界の主要国においてCustomer-to-Customer(C2C)コミュニティマーケティングソフトウェア市場がどのように成長すると予想されるかについて考察しています。
第16章 市場構造分析-グローバルアセスメント
本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリクスを掲載しています。
第17章 競合のディープダイブ(暫定リスト)
本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、買収、提携、製品の発売などを紹介します。
第18章 前提条件と頭字語
この章では、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Softwareレポートに含まれる情報や統計に根拠を与える略語や仮定をリストアップしています。
第19章 調査方法
本章では、Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software市場に関する様々な結論や、重要な定性・定量情報を得るために行った調査方法について読者に理解していただくことを目的としています。

ページTOPに戻る


目次

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand-side Trends

    1.3. Supply-side Trends

    1.4. Technology Roadmap Analysis

    1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

    3.1. Market Dynamics

        3.1.1. Drivers

        3.1.2. Restraints

        3.1.3. Opportunity 

        3.1.4. Trends

    3.2. Scenario Forecast

        3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

        3.2.2. Demand in Likely Scenario

        3.2.3. Demand in Conservative Scenario

    3.3. Opportunity Map Analysis

    3.4. Product Life Cycle Analysis

    3.5. Investment Feasibility Matrix

    3.6. PESTLE and Porter’s Analysis

    3.7. Regulatory Landscape

        3.7.1. By Key Regions

        3.7.2. By Key Countries

    3.8. Regional Parent Market Outlook

4. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

    4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021

    4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032

        4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type

    5.1. Introduction / Key Findings

    5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Type, 2017-2021

    5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2022-2032

        5.3.1. On-Premises

        5.3.2. Cloud-based

    5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2017-2021

    5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2022-2032

6. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application

    6.1. Introduction / Key Findings

    6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Application, 2017-2021

    6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032

        6.3.1. Retail and e-commerce

        6.3.2. Health and Life Sciences

        6.3.3. BFSI

        6.3.4. Transport and logistics

    6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021

    6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032

7. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Enterprise Size

    7.1. Introduction / Key Findings

    7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Enterprise Size, 2017-2021

    7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Enterprise Size, 2022-2032

        7.3.1. Small and Medium Enterprises

        7.3.2. Large Enterprises

    7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Enterprise Size, 2017-2021

    7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Enterprise Size, 2022-2032

8. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

    8.1. Introduction

    8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021

    8.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

        8.3.1. North America

        8.3.2. Latin America

        8.3.3. Europe

        8.3.4. Asia Pacific

        8.3.5. Middle East and Africa

    8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        9.2.1. By Country

            9.2.1.1. U.S.

            9.2.1.2. Canada

        9.2.2. By Type

        9.2.3. By Application

        9.2.4. By Enterprise Size

    9.3. Market Attractiveness Analysis

        9.3.1. By Country

        9.3.2. By Type

        9.3.3. By Application

        9.3.4. By Enterprise Size

    9.4. Key Takeaways

10. Latin America Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        10.2.1. By Country

            10.2.1.1. Brazil

            10.2.1.2. Mexico

            10.2.1.3. Rest of Latin America

        10.2.2. By Type

        10.2.3. By Application

        10.2.4. By Enterprise Size

    10.3. Market Attractiveness Analysis

        10.3.1. By Country

        10.3.2. By Type

        10.3.3. By Application

        10.3.4. By Enterprise Size

    10.4. Key Takeaways

11. Europe Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        11.2.1. By Country

            11.2.1.1. Germany

            11.2.1.2. Italy

            11.2.1.3. France

            11.2.1.4. U.K.

            11.2.1.5. Russia

            11.2.1.6. BENELUX

            11.2.1.7. Rest of Europe

        11.2.2. By Type

        11.2.3. By Application

        11.2.4. By Enterprise Size

    11.3. Market Attractiveness Analysis

        11.3.1. By Country

        11.3.2. By Type

        11.3.3. By Application

        11.3.4. By Enterprise Size

    11.4. Key Takeaways

12. Asia Pacific Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        12.2.1. By Country

            12.2.1.1. China

            12.2.1.2. Japan

            12.2.1.3. South Korea

            12.2.1.4. Rest of Asia Pacific

        12.2.2. By Type

        12.2.3. By Application

        12.2.4. By Enterprise Size

    12.3. Market Attractiveness Analysis

        12.3.1. By Country

        12.3.2. By Type

        12.3.3. By Application

        12.3.4. By Enterprise Size

    12.4. Key Takeaways

13. Middle East and Africa Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    13.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        13.2.1. By Country

            13.2.1.1. GCC Countries

            13.2.1.2. South Africa

            13.2.1.3. Turkey

            13.2.1.4. Rest of Middle East and Africa

        13.2.2. By Type

        13.2.3. By Application

        13.2.4. By Enterprise Size

    13.3. Market Attractiveness Analysis

        13.3.1. By Country

        13.3.2. By Type

        13.3.3. By Application

        13.3.4. By Enterprise Size

    13.4. Key Takeaways

14. Key Countries Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis

    14.1. U.S.

        14.1.1. Pricing Analysis

        14.1.2. Market Share Analysis, 2021

            14.1.2.1. By Type

            14.1.2.2. By Application

            14.1.2.3. By Enterprise Size

    14.2. Canada

        14.2.1. Pricing Analysis

        14.2.2. Market Share Analysis, 2021

            14.2.2.1. By Type

            14.2.2.2. By Application

            14.2.2.3. By Enterprise Size

    14.3. Brazil

        14.3.1. Pricing Analysis

        14.3.2. Market Share Analysis, 2021

            14.3.2.1. By Type

            14.3.2.2. By Application

            14.3.2.3. By Enterprise Size

    14.4. Mexico

        14.4.1. Pricing Analysis

        14.4.2. Market Share Analysis, 2021

            14.4.2.1. By Type

            14.4.2.2. By Application

            14.4.2.3. By Enterprise Size

    14.5. Germany

        14.5.1. Pricing Analysis

        14.5.2. Market Share Analysis, 2021

            14.5.2.1. By Type

            14.5.2.2. By Application

            14.5.2.3. By Enterprise Size

    14.6. Italy

        14.6.1. Pricing Analysis

        14.6.2. Market Share Analysis, 2021

            14.6.2.1. By Type

            14.6.2.2. By Application

            14.6.2.3. By Enterprise Size

    14.7. France

        14.7.1. Pricing Analysis

        14.7.2. Market Share Analysis, 2021

            14.7.2.1. By Type

            14.7.2.2. By Application

            14.7.2.3. By Enterprise Size

    14.8. U.K.

        14.8.1. Pricing Analysis

        14.8.2. Market Share Analysis, 2021

            14.8.2.1. By Type

            14.8.2.2. By Application

            14.8.2.3. By Enterprise Size

    14.9. Russia

        14.9.1. Pricing Analysis

        14.9.2. Market Share Analysis, 2021

            14.9.2.1. By Type

            14.9.2.2. By Application

            14.9.2.3. By Enterprise Size

    14.10. BENELUX

        14.10.1. Pricing Analysis

        14.10.2. Market Share Analysis, 2021

            14.10.2.1. By Type

            14.10.2.2. By Application

            14.10.2.3. By Enterprise Size

    14.11. China

        14.11.1. Pricing Analysis

        14.11.2. Market Share Analysis, 2021

            14.11.2.1. By Type

            14.11.2.2. By Application

            14.11.2.3. By Enterprise Size

    14.12. Japan

        14.12.1. Pricing Analysis

        14.12.2. Market Share Analysis, 2021

            14.12.2.1. By Type

            14.12.2.2. By Application

            14.12.2.3. By Enterprise Size

    14.13. South Korea

        14.13.1. Pricing Analysis

        14.13.2. Market Share Analysis, 2021

            14.13.2.1. By Type

            14.13.2.2. By Application

            14.13.2.3. By Enterprise Size

    14.14. GCC Countries

        14.14.1. Pricing Analysis

        14.14.2. Market Share Analysis, 2021

            14.14.2.1. By Type

            14.14.2.2. By Application

            14.14.2.3. By Enterprise Size

    14.15. South Africa

        14.15.1. Pricing Analysis

        14.15.2. Market Share Analysis, 2021

            14.15.2.1. By Type

            14.15.2.2. By Application

            14.15.2.3. By Enterprise Size

    14.16. Turkey

        14.16.1. Pricing Analysis

        14.16.2. Market Share Analysis, 2021

            14.16.2.1. By Type

            14.16.2.2. By Application

            14.16.2.3. By Enterprise Size

15. Market Structure Analysis

    15.1. Competition Dashboard

    15.2. Competition Benchmarking

    15.3. Market Share Analysis of Top Players

        15.3.1. By Regional

        15.3.2. By Type

        15.3.3. By Application

        15.3.4. By Enterprise Size

16. Competition Analysis

    16.1. Competition Deep Dive

        16.1.1. LinkedIn Corporation

            16.1.1.1. Overview

            16.1.1.2. Product Portfolio

            16.1.1.3. Profitability by Market Segments

            16.1.1.4. Sales Footprint

            16.1.1.5. Strategy Overview

                16.1.1.5.1. Marketing Strategy

        16.1.2. Meta 

            16.1.2.1. Overview

            16.1.2.2. Product Portfolio

            16.1.2.3. Profitability by Market Segments

            16.1.2.4. Sales Footprint

            16.1.2.5. Strategy Overview

                16.1.2.5.1. Marketing Strategy

        16.1.3. Tribe Technologies Inc.

            16.1.3.1. Overview

            16.1.3.2. Product Portfolio

            16.1.3.3. Profitability by Market Segments

            16.1.3.4. Sales Footprint

            16.1.3.5. Strategy Overview

                16.1.3.5.1. Marketing Strategy

        16.1.4. Bevy

            16.1.4.1. Overview

            16.1.4.2. Product Portfolio

            16.1.4.3. Profitability by Market Segments

            16.1.4.4. Sales Footprint

            16.1.4.5. Strategy Overview

                16.1.4.5.1. Marketing Strategy

        16.1.5. Meetup Pro

            16.1.5.1. Overview

            16.1.5.2. Product Portfolio

            16.1.5.3. Profitability by Market Segments

            16.1.5.4. Sales Footprint

            16.1.5.5. Strategy Overview

                16.1.5.5.1. Marketing Strategy

        16.1.6. Google 

            16.1.6.1. Overview

            16.1.6.2. Product Portfolio

            16.1.6.3. Profitability by Market Segments

            16.1.6.4. Sales Footprint

            16.1.6.5. Strategy Overview

                16.1.6.5.1. Marketing Strategy

17. Assumptions & Acronyms Used

18. Research Methodology

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032
A recent market study published by FMI on Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software offers a global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation
The global Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market is segmented in detail to cover every aspect of the market and present complete market intelligence to readers.

Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software by Type • On-Premises C2C Community Management Software Deployment
• Cloud-based C2C Community Management Software Deployment
Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software by Application • C2C Community Management Software in Retail and e-Commerce
• C2C Community Management Software in Health and Life Sciences
• C2C Community Management Software in BFSI
• C2C Community Management Software in Transport and Logistics
Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market by Application • C2C Community Management Software for Small and Medium Enterprises
• C2C Community Management Software for Large Enterprises
C2C Community Management Software Market by Region • North America C2C Community Management Software Market
• Europe C2C Community Management Software Market
• Asia Pacific C2C Community Management Software Market
• Middle East and Africa C2C Community Management Software Market
• Latin America C2C Community Management Software Market

Report Chapters
Executive Summary
The executive summary of the Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software.

Chapter 01 – Market Overview
Readers can find the detailed segmentation and definition of the Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market in this chapter, which will help to understand basic information about Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market report.
Chapter 02 – Market Background
This chapter includes detailed analysis of the product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.
Chapter 03 – Global Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032
The chapter include historical market value (US$ 1.5 Billion) analysis (2017-2021) and current and future market value (US$ 2.8 Billion) and volume (6.2% projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.
Chapter 04 – Global Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market - Pricing Analysis
Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.
Chapter 05 – Global Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type
Based on By Type, Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market is segmented On-Premises C2C Community Management Software Deployment, Cloud-based C2C Community Management Software Deployment. This section also offers market attractiveness analysis based on By Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.
Chapter 06 – Global Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Application
Based on by Application, Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market is segmented C2C Community Management Software in Retail and e-Commerce, C2C Community Management Software in Health and Life Sciences, C2C Community Management Software in BFSI, C2C Community Management Software in Transport and Logistics. This section also offers market attractiveness analysis based on by Application. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned by Application.
Chapter 07 – Global Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Enterprise Size
Based on by Enterprise Size, Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market is segmented C2C Community Management Software for Small and Medium Enterprises, C2C Community Management Software for Large Enterprises. This section also offers market attractiveness analysis based on by Enterprise Size. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned by Enterprise Size.
Chapter 08 – Global Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region
Based on By Region, Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market is segmented North America C2C Community Management Software Market, Europe C2C Community Management Software Market, Asia Pacific C2C Community Management Software Market, Middle East and Africa C2C Community Management Software Market, Latin America C2C Community Management Software Market. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Region.
Chapter 09 – North America Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software in the North American Region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find Regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America Region.
Chapter 10 – Latin America Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software in the Latin America Region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market in the Latin America Region.
Chapter 11– Europe Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software in the European Region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market in the Regional market.
Chapter 12 – East Asia Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software in the East Asia Region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market in the Regional market.
Chapter 13 – South Asia Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software in the South Asia Region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market in the Regional market.
Chapter 14 - Middle East and Africa Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software in the MEA Region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market in the Regional market.
Chapter 15 - Key Countries Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032
This chapter offers insights into how the Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market is expected to grow in major countries globally.
Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment
This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.
Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)
This chapter includes company overview, product portfolio of companies, acquisitions, partnerships, and product launches, among others.
Chapter 18 - Assumptions and Acronyms
This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software report.
Chapter 19 – Research Methodology
This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Customer-To-Customer (C2C) Community Marketing Software Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand-side Trends

    1.3. Supply-side Trends

    1.4. Technology Roadmap Analysis

    1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

    3.1. Market Dynamics

        3.1.1. Drivers

        3.1.2. Restraints

        3.1.3. Opportunity 

        3.1.4. Trends

    3.2. Scenario Forecast

        3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

        3.2.2. Demand in Likely Scenario

        3.2.3. Demand in Conservative Scenario

    3.3. Opportunity Map Analysis

    3.4. Product Life Cycle Analysis

    3.5. Investment Feasibility Matrix

    3.6. PESTLE and Porter’s Analysis

    3.7. Regulatory Landscape

        3.7.1. By Key Regions

        3.7.2. By Key Countries

    3.8. Regional Parent Market Outlook

4. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

    4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021

    4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032

        4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type

    5.1. Introduction / Key Findings

    5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Type, 2017-2021

    5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2022-2032

        5.3.1. On-Premises

        5.3.2. Cloud-based

    5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2017-2021

    5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2022-2032

6. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application

    6.1. Introduction / Key Findings

    6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Application, 2017-2021

    6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032

        6.3.1. Retail and e-commerce

        6.3.2. Health and Life Sciences

        6.3.3. BFSI

        6.3.4. Transport and logistics

    6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021

    6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032

7. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Enterprise Size

    7.1. Introduction / Key Findings

    7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Enterprise Size, 2017-2021

    7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Enterprise Size, 2022-2032

        7.3.1. Small and Medium Enterprises

        7.3.2. Large Enterprises

    7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Enterprise Size, 2017-2021

    7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Enterprise Size, 2022-2032

8. Global Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

    8.1. Introduction

    8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021

    8.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

        8.3.1. North America

        8.3.2. Latin America

        8.3.3. Europe

        8.3.4. Asia Pacific

        8.3.5. Middle East and Africa

    8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        9.2.1. By Country

            9.2.1.1. U.S.

            9.2.1.2. Canada

        9.2.2. By Type

        9.2.3. By Application

        9.2.4. By Enterprise Size

    9.3. Market Attractiveness Analysis

        9.3.1. By Country

        9.3.2. By Type

        9.3.3. By Application

        9.3.4. By Enterprise Size

    9.4. Key Takeaways

10. Latin America Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        10.2.1. By Country

            10.2.1.1. Brazil

            10.2.1.2. Mexico

            10.2.1.3. Rest of Latin America

        10.2.2. By Type

        10.2.3. By Application

        10.2.4. By Enterprise Size

    10.3. Market Attractiveness Analysis

        10.3.1. By Country

        10.3.2. By Type

        10.3.3. By Application

        10.3.4. By Enterprise Size

    10.4. Key Takeaways

11. Europe Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        11.2.1. By Country

            11.2.1.1. Germany

            11.2.1.2. Italy

            11.2.1.3. France

            11.2.1.4. U.K.

            11.2.1.5. Russia

            11.2.1.6. BENELUX

            11.2.1.7. Rest of Europe

        11.2.2. By Type

        11.2.3. By Application

        11.2.4. By Enterprise Size

    11.3. Market Attractiveness Analysis

        11.3.1. By Country

        11.3.2. By Type

        11.3.3. By Application

        11.3.4. By Enterprise Size

    11.4. Key Takeaways

12. Asia Pacific Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        12.2.1. By Country

            12.2.1.1. China

            12.2.1.2. Japan

            12.2.1.3. South Korea

            12.2.1.4. Rest of Asia Pacific

        12.2.2. By Type

        12.2.3. By Application

        12.2.4. By Enterprise Size

    12.3. Market Attractiveness Analysis

        12.3.1. By Country

        12.3.2. By Type

        12.3.3. By Application

        12.3.4. By Enterprise Size

    12.4. Key Takeaways

13. Middle East and Africa Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    13.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        13.2.1. By Country

            13.2.1.1. GCC Countries

            13.2.1.2. South Africa

            13.2.1.3. Turkey

            13.2.1.4. Rest of Middle East and Africa

        13.2.2. By Type

        13.2.3. By Application

        13.2.4. By Enterprise Size

    13.3. Market Attractiveness Analysis

        13.3.1. By Country

        13.3.2. By Type

        13.3.3. By Application

        13.3.4. By Enterprise Size

    13.4. Key Takeaways

14. Key Countries Customer-to-Customer (C2C) Community Marketing Software Market Analysis

    14.1. U.S.

        14.1.1. Pricing Analysis

        14.1.2. Market Share Analysis, 2021

            14.1.2.1. By Type

            14.1.2.2. By Application

            14.1.2.3. By Enterprise Size

    14.2. Canada

        14.2.1. Pricing Analysis

        14.2.2. Market Share Analysis, 2021

            14.2.2.1. By Type

            14.2.2.2. By Application

            14.2.2.3. By Enterprise Size

    14.3. Brazil

        14.3.1. Pricing Analysis

        14.3.2. Market Share Analysis, 2021

            14.3.2.1. By Type

            14.3.2.2. By Application

            14.3.2.3. By Enterprise Size

    14.4. Mexico

        14.4.1. Pricing Analysis

        14.4.2. Market Share Analysis, 2021

            14.4.2.1. By Type

            14.4.2.2. By Application

            14.4.2.3. By Enterprise Size

    14.5. Germany

        14.5.1. Pricing Analysis

        14.5.2. Market Share Analysis, 2021

            14.5.2.1. By Type

            14.5.2.2. By Application

            14.5.2.3. By Enterprise Size

    14.6. Italy

        14.6.1. Pricing Analysis

        14.6.2. Market Share Analysis, 2021

            14.6.2.1. By Type

            14.6.2.2. By Application

            14.6.2.3. By Enterprise Size

    14.7. France

        14.7.1. Pricing Analysis

        14.7.2. Market Share Analysis, 2021

            14.7.2.1. By Type

            14.7.2.2. By Application

            14.7.2.3. By Enterprise Size

    14.8. U.K.

        14.8.1. Pricing Analysis

        14.8.2. Market Share Analysis, 2021

            14.8.2.1. By Type

            14.8.2.2. By Application

            14.8.2.3. By Enterprise Size

    14.9. Russia

        14.9.1. Pricing Analysis

        14.9.2. Market Share Analysis, 2021

            14.9.2.1. By Type

            14.9.2.2. By Application

            14.9.2.3. By Enterprise Size

    14.10. BENELUX

        14.10.1. Pricing Analysis

        14.10.2. Market Share Analysis, 2021

            14.10.2.1. By Type

            14.10.2.2. By Application

            14.10.2.3. By Enterprise Size

    14.11. China

        14.11.1. Pricing Analysis

        14.11.2. Market Share Analysis, 2021

            14.11.2.1. By Type

            14.11.2.2. By Application

            14.11.2.3. By Enterprise Size

    14.12. Japan

        14.12.1. Pricing Analysis

        14.12.2. Market Share Analysis, 2021

            14.12.2.1. By Type

            14.12.2.2. By Application

            14.12.2.3. By Enterprise Size

    14.13. South Korea

        14.13.1. Pricing Analysis

        14.13.2. Market Share Analysis, 2021

            14.13.2.1. By Type

            14.13.2.2. By Application

            14.13.2.3. By Enterprise Size

    14.14. GCC Countries

        14.14.1. Pricing Analysis

        14.14.2. Market Share Analysis, 2021

            14.14.2.1. By Type

            14.14.2.2. By Application

            14.14.2.3. By Enterprise Size

    14.15. South Africa

        14.15.1. Pricing Analysis

        14.15.2. Market Share Analysis, 2021

            14.15.2.1. By Type

            14.15.2.2. By Application

            14.15.2.3. By Enterprise Size

    14.16. Turkey

        14.16.1. Pricing Analysis

        14.16.2. Market Share Analysis, 2021

            14.16.2.1. By Type

            14.16.2.2. By Application

            14.16.2.3. By Enterprise Size

15. Market Structure Analysis

    15.1. Competition Dashboard

    15.2. Competition Benchmarking

    15.3. Market Share Analysis of Top Players

        15.3.1. By Regional

        15.3.2. By Type

        15.3.3. By Application

        15.3.4. By Enterprise Size

16. Competition Analysis

    16.1. Competition Deep Dive

        16.1.1. LinkedIn Corporation

            16.1.1.1. Overview

            16.1.1.2. Product Portfolio

            16.1.1.3. Profitability by Market Segments

            16.1.1.4. Sales Footprint

            16.1.1.5. Strategy Overview

                16.1.1.5.1. Marketing Strategy

        16.1.2. Meta 

            16.1.2.1. Overview

            16.1.2.2. Product Portfolio

            16.1.2.3. Profitability by Market Segments

            16.1.2.4. Sales Footprint

            16.1.2.5. Strategy Overview

                16.1.2.5.1. Marketing Strategy

        16.1.3. Tribe Technologies Inc.

            16.1.3.1. Overview

            16.1.3.2. Product Portfolio

            16.1.3.3. Profitability by Market Segments

            16.1.3.4. Sales Footprint

            16.1.3.5. Strategy Overview

                16.1.3.5.1. Marketing Strategy

        16.1.4. Bevy

            16.1.4.1. Overview

            16.1.4.2. Product Portfolio

            16.1.4.3. Profitability by Market Segments

            16.1.4.4. Sales Footprint

            16.1.4.5. Strategy Overview

                16.1.4.5.1. Marketing Strategy

        16.1.5. Meetup Pro

            16.1.5.1. Overview

            16.1.5.2. Product Portfolio

            16.1.5.3. Profitability by Market Segments

            16.1.5.4. Sales Footprint

            16.1.5.5. Strategy Overview

                16.1.5.5.1. Marketing Strategy

        16.1.6. Google 

            16.1.6.1. Overview

            16.1.6.2. Product Portfolio

            16.1.6.3. Profitability by Market Segments

            16.1.6.4. Sales Footprint

            16.1.6.5. Strategy Overview

                16.1.6.5.1. Marketing Strategy

17. Assumptions & Acronyms Used

18. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Future Market Insights社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/27 10:26

153.88 円

161.83 円

196.22 円

ページTOPに戻る