世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

カスタマーアドボカシーソフトウェア市場


Customer Advocacy Software Market

カスタマーアドボカシーソフトウェア市場。世界の産業分析2015-2021年および機会評価2022-2032年 FMIが発行した顧客擁護ソフトウェアに関する最新市場調査は、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2022年5月11日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
301 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

カスタマーアドボカシーソフトウェア市場。世界の産業分析2015-2021年および機会評価2022-2032年
FMIが発行した顧客擁護ソフトウェアに関する最新市場調査は、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学について包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場の細分化
世界のカスタマーアドボカシーソフトウェア市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために、詳細にセグメント化されています。
カスタマーアドボカシーソフトウェア:タイプ別 - オンプレミス型カスタマーアドボカシーソフトウェア
- クラウドベースのカスタマーアドボカシーソフトウェア
カスタマーアドボカシーソフトウェア:タイプ別 - 企業向け宣伝用カスタマーアドボカシーソフトウェア
- 政府選挙向けカスタマーアドボカシーソフトウェア
- 資金調達のためのカスタマーアドボカシーソフトウェア
カスタマーアドボカシーソフトウェアの地域別市場 - 北米カスタマーアドボカシーソフトウェア市場
- ヨーロッパカスタマーアドボカシーソフトウェア市場
- アジア太平洋地域カスタマーアドボカシーソフトウェア市場
- 中東・アフリカのカスタマーアドボカシーソフトウェア市場
- ラテンアメリカのカスタマーアドボカシーソフトウェア市場

レポートの章立て
エグゼクティブサマリー
顧客支援ソフトウェア市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要側動向、供給側動向、顧客支援ソフトウェアに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場の概要
本章では、カスタマーアドボカシーソフトウェア市場の詳細なセグメンテーションや定義など、カスタマーアドボカシーソフトウェアに関する基本情報を読者の皆様にお届けいたします。また、市場範囲、分類、制限をハイライトし、読者がCustomer Advocacy Software Marketレポートの市場カバレッジを理解するのに役立てることができます。
第02章 市場の背景
本章では、製品加工方法の概要、消費者の購買パターン&傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数といったトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因-関連性と影響、バリューチェーン分析、市場力学(推進要因、抑制要因、機会)についても取り上げています。
第03章 世界のカスタマーアドボカシーソフトウェア市場の需要分析2015-2021年および予測、2022-2032年
本章では、過去の市場価値(666Million米ドル)分析(2015-2021年)、現在および将来の市場価値(14億米ドル)および数量(7.1%)予測(2022-2032年)を掲載します。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対額機会分析国に基づいています。
Chapter 04 - カスタマーアドボカシーソフトウェアの世界市場 - 価格設定分析
オファリング別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格に影響を与える主な要因などの価格分析章を設けています。
第05章 カスタマーアドボカシーソフトウェアの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年、タイプ別
カスタマーアドボカシーソフトウェア市場は、タイプ別にオンプレミス型カスタマーアドボカシーソフトウェア、クラウド型カスタマーアドボカシーソフトウェアに分類されます。また、タイプ別の市場魅力度分析も行っています。また、上記のタイプ別の価値予測や前年比成長率比較も提供します。
第06章:カスタマーアドボカシーソフトウェアの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年(アプリケーション別
カスタマーアドボカシーソフトウェア市場は、アプリケーション別に、企業宣伝用カスタマーアドボカシーソフトウェア、政府選挙用カスタマーアドボカシーソフトウェア、募金活動用カスタマーアドボカシーソフトウェアに区分されています。このセクションでは、アプリケーション別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記のアプリケーション別の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。
第07章 顧客支援ソフトウェアの世界市場分析(2015-2021年)および予測(2022-2032年):地域別
顧客擁護ソフトウェア市場を地域別に分類すると、北米顧客擁護ソフトウェア市場、欧州顧客擁護ソフトウェア市場、アジア太平洋顧客擁護ソフトウェア市場、中東・アフリカ顧客擁護ソフトウェア市場、中南米顧客擁護ソフトウェア市場に分けられます。このセクションでは、地域別の市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。
第08章 北米カスタマーアドボカシーソフトウェア市場の分析2015-2021年および予測2022-2032年
本章では、北米地域におけるカスタマーアドボカシーソフトウェアの成長について、米国とカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の様々なセグメントや国に基づいた地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。
第09章 ラテンアメリカのカスタマーアドボカシーソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年
本章では、中南米地域におけるカスタマーアドボカシーソフトウェアの成長について、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別の評価とともに詳細に分析します。中南米地域におけるカスタマーアドボカシーソフトウェア市場の成長に影響を及ぼしている価格分析や地域動向など、様々な要因についての詳細情報をご覧いただけます。
第10章 欧州のカスタマーアドボカシーソフトウェア市場の分析2015-2021年および予測2022-2032年
本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパを含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域におけるカスタマーアドボカシーソフトウェアの成長に関する詳細な分析を掲載します。読者は、地域市場におけるカスタマーアドボカシーソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細情報を得ることができます。
第11章 東アジアのカスタマーアドボカシーソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年
本章では、東アジア地域におけるカスタマーアドボカシーソフトウェアの成長について、中国、日本、韓国を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、この地域市場におけるカスタマーアドボカシーソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因についての詳細情報を得ることができます。
第12章 南アジアのカスタマーアドボカシーソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年
本章では、南アジア地域におけるカスタマーアドボカシーソフトウェアの成長について、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるカスタマーアドボカシーソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細情報を得ることができます。
第13章 中東およびアフリカのカスタマーアドボカシーソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年
本章では、MEA地域におけるカスタマーアドボカシーソフトウェアの成長について、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるカスタマーアドボカシーソフトウェア市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向などのいくつかの要因についての詳細情報を得ることができます。
第14章 主要国のカスタマーアドボカシーソフトウェア市場分析2015-2021年および予測2022-2032年
本章では、世界の主要国においてカスタマーアドボカシーソフトウェア市場がどのように成長すると予想されるかについて考察しています。
第15章 市場構造分析-グローバルアセスメント
本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリクスを掲載しています。
第16章 競合のディープダイブ(暫定リスト)
本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、One Click Politics、The Soft Edge、CQ-Roll Call、Capitol Impact、Capitol Canaryなど。
第17章 前提条件と頭字語
この章では、カスタマーアドボカシーソフトウェアレポートに含まれる情報や統計の根拠となる頭字語や仮定をリストアップしています。
第18章 調査方法
本章では、顧客支援ソフトウェア市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について読者に理解していただくことを目的としています。

ページTOPに戻る


目次

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand-side Trends

    1.3. Supply-side Trends

    1.4. Technology Roadmap Analysis

    1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

    3.1. Market Dynamics

        3.1.1. Drivers

        3.1.2. Restraints

        3.1.3. Opportunity 

        3.1.4. Trends

    3.2. Scenario Forecast

        3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

        3.2.2. Demand in Likely Scenario

        3.2.3. Demand in Conservative Scenario

    3.3. Opportunity Map Analysis

    3.4. Product Life Cycle Analysis

    3.5. Investment Feasibility Matrix

    3.6. PESTLE and Porter’s Analysis

    3.7. Regulatory Landscape

        3.7.1. By Key Regions

        3.7.2. By Key Countries

    3.8. Regional Parent Market Outlook

4. Global Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

    4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021

    4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032

        4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type

    5.1. Introduction / Key Findings

    5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Type, 2017-2021

    5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2022-2032

        5.3.1. On-Premises

        5.3.2. Cloud-based

    5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2017-2021

    5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2022-2032

6. Global Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application

    6.1. Introduction / Key Findings

    6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Application, 2017-2021

    6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032

        6.3.1. Enterprise Propaganda

        6.3.2. Government Election

        6.3.3. Organize Fund-raising

    6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021

    6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032

7. Global Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

    7.1. Introduction

    7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021

    7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

        7.3.1. North America

        7.3.2. Latin America

        7.3.3. Europe

        7.3.4. Asia Pacific

        7.3.5. Middle East and Africa

    7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    8.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        8.2.1. By Country

            8.2.1.1. U.S.

            8.2.1.2. Canada

        8.2.2. By Type

        8.2.3. By Application

    8.3. Market Attractiveness Analysis

        8.3.1. By Country

        8.3.2. By Type

        8.3.3. By Application

    8.4. Key Takeaways

9. Latin America Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        9.2.1. By Country

            9.2.1.1. Brazil

            9.2.1.2. Mexico

            9.2.1.3. Rest of Latin America

        9.2.2. By Type

        9.2.3. By Application

    9.3. Market Attractiveness Analysis

        9.3.1. By Country

        9.3.2. By Type

        9.3.3. By Application

    9.4. Key Takeaways

10. Europe Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        10.2.1. By Country

            10.2.1.1. Germany

            10.2.1.2. Italy

            10.2.1.3. France

            10.2.1.4. U.K.

            10.2.1.5. Russia

            10.2.1.6. BENELUX

            10.2.1.7. Rest of Europe

        10.2.2. By Type

        10.2.3. By Application

    10.3. Market Attractiveness Analysis

        10.3.1. By Country

        10.3.2. By Type

        10.3.3. By Application

    10.4. Key Takeaways

11. Asia Pacific Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        11.2.1. By Country

            11.2.1.1. China

            11.2.1.2. Japan

            11.2.1.3. South Korea

            11.2.1.4. Rest of Asia Pacific

        11.2.2. By Type

        11.2.3. By Application

    11.3. Market Attractiveness Analysis

        11.3.1. By Country

        11.3.2. By Type

        11.3.3. By Application

    11.4. Key Takeaways

12. Middle East and Africa Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        12.2.1. By Country

            12.2.1.1. GCC Countries

            12.2.1.2. South Africa

            12.2.1.3. Turkey

            12.2.1.4. Rest of Middle East and Africa

        12.2.2. By Type

        12.2.3. By Application

    12.3. Market Attractiveness Analysis

        12.3.1. By Country

        12.3.2. By Type

        12.3.3. By Application

    12.4. Key Takeaways

13. Key Countries Customer Advocacy Software Market Analysis

    13.1. U.S.

        13.1.1. Pricing Analysis

        13.1.2. Market Share Analysis, 2021

            13.1.2.1. By Type

            13.1.2.2. By Application

    13.2. Canada

        13.2.1. Pricing Analysis

        13.2.2. Market Share Analysis, 2021

            13.2.2.1. By Type

            13.2.2.2. By Application

    13.3. Brazil

        13.3.1. Pricing Analysis

        13.3.2. Market Share Analysis, 2021

            13.3.2.1. By Type

            13.3.2.2. By Application

    13.4. Mexico

        13.4.1. Pricing Analysis

        13.4.2. Market Share Analysis, 2021

            13.4.2.1. By Type

            13.4.2.2. By Application

    13.5. Germany

        13.5.1. Pricing Analysis

        13.5.2. Market Share Analysis, 2021

            13.5.2.1. By Type

            13.5.2.2. By Application

    13.6. Italy

        13.6.1. Pricing Analysis

        13.6.2. Market Share Analysis, 2021

            13.6.2.1. By Type

            13.6.2.2. By Application

    13.7. France

        13.7.1. Pricing Analysis

        13.7.2. Market Share Analysis, 2021

            13.7.2.1. By Type

            13.7.2.2. By Application

    13.8. U.K.

        13.8.1. Pricing Analysis

        13.8.2. Market Share Analysis, 2021

            13.8.2.1. By Type

            13.8.2.2. By Application

    13.9. Russia

        13.9.1. Pricing Analysis

        13.9.2. Market Share Analysis, 2021

            13.9.2.1. By Type

            13.9.2.2. By Application

    13.10. BENELUX

        13.10.1. Pricing Analysis

        13.10.2. Market Share Analysis, 2021

            13.10.2.1. By Type

            13.10.2.2. By Application

    13.11. China

        13.11.1. Pricing Analysis

        13.11.2. Market Share Analysis, 2021

            13.11.2.1. By Type

            13.11.2.2. By Application

    13.12. Japan

        13.12.1. Pricing Analysis

        13.12.2. Market Share Analysis, 2021

            13.12.2.1. By Type

            13.12.2.2. By Application

    13.13. South Korea

        13.13.1. Pricing Analysis

        13.13.2. Market Share Analysis, 2021

            13.13.2.1. By Type

            13.13.2.2. By Application

    13.14. GCC Countries

        13.14.1. Pricing Analysis

        13.14.2. Market Share Analysis, 2021

            13.14.2.1. By Type

            13.14.2.2. By Application

    13.15. South Africa

        13.15.1. Pricing Analysis

        13.15.2. Market Share Analysis, 2021

            13.15.2.1. By Type

            13.15.2.2. By Application

    13.16. Turkey

        13.16.1. Pricing Analysis

        13.16.2. Market Share Analysis, 2021

            13.16.2.1. By Type

            13.16.2.2. By Application

14. Market Structure Analysis

    14.1. Competition Dashboard

    14.2. Competition Benchmarking

    14.3. Market Share Analysis of Top Players

        14.3.1. By Regional

        14.3.2. By Type

        14.3.3. By Application

15. Competition Analysis

    15.1. Competition Deep Dive

        15.1.1. One Click Politics

            15.1.1.1. Overview

            15.1.1.2. Product Portfolio

            15.1.1.3. Profitability by Market Segments

            15.1.1.4. Sales Footprint

            15.1.1.5. Strategy Overview

                15.1.1.5.1. Marketing Strategy

        15.1.2. The Soft Edge

            15.1.2.1. Overview

            15.1.2.2. Product Portfolio

            15.1.2.3. Profitability by Market Segments

            15.1.2.4. Sales Footprint

            15.1.2.5. Strategy Overview

                15.1.2.5.1. Marketing Strategy

        15.1.3. CQ-Roll Call

            15.1.3.1. Overview

            15.1.3.2. Product Portfolio

            15.1.3.3. Profitability by Market Segments

            15.1.3.4. Sales Footprint

            15.1.3.5. Strategy Overview

                15.1.3.5.1. Marketing Strategy

        15.1.4. Capitol Impact

            15.1.4.1. Overview

            15.1.4.2. Product Portfolio

            15.1.4.3. Profitability by Market Segments

            15.1.4.4. Sales Footprint

            15.1.4.5. Strategy Overview

                15.1.4.5.1. Marketing Strategy

        15.1.5. Capitol Canary

            15.1.5.1. Overview

            15.1.5.2. Product Portfolio

            15.1.5.3. Profitability by Market Segments

            15.1.5.4. Sales Footprint

            15.1.5.5. Strategy Overview

                15.1.5.5.1. Marketing Strategy

        15.1.6. RAP Index

            15.1.6.1. Overview

            15.1.6.2. Product Portfolio

            15.1.6.3. Profitability by Market Segments

            15.1.6.4. Sales Footprint

            15.1.6.5. Strategy Overview

                15.1.6.5.1. Marketing Strategy

        15.1.7. Votility

            15.1.7.1. Overview

            15.1.7.2. Product Portfolio

            15.1.7.3. Profitability by Market Segments

            15.1.7.4. Sales Footprint

            15.1.7.5. Strategy Overview

                15.1.7.5.1. Marketing Strategy

        15.1.8. Salsa

            15.1.8.1. Overview

            15.1.8.2. Product Portfolio

            15.1.8.3. Profitability by Market Segments

            15.1.8.4. Sales Footprint

            15.1.8.5. Strategy Overview

                15.1.8.5.1. Marketing Strategy

        15.1.9. Queue Technologies

            15.1.9.1. Overview

            15.1.9.2. Product Portfolio

            15.1.9.3. Profitability by Market Segments

            15.1.9.4. Sales Footprint

            15.1.9.5. Strategy Overview

                15.1.9.5.1. Marketing Strategy

        15.1.10. Annex Cloud

            15.1.10.1. Overview

            15.1.10.2. Product Portfolio

            15.1.10.3. Profitability by Market Segments

            15.1.10.4. Sales Footprint

            15.1.10.5. Strategy Overview

                15.1.10.5.1. Marketing Strategy

        15.1.11. PostBeyond

            15.1.11.1. Overview

            15.1.11.2. Product Portfolio

            15.1.11.3. Profitability by Market Segments

            15.1.11.4. Sales Footprint

            15.1.11.5. Strategy Overview

                15.1.11.5.1. Marketing Strategy

        15.1.12. SocialChorus

            15.1.12.1. Overview

            15.1.12.2. Product Portfolio

            15.1.12.3. Profitability by Market Segments

            15.1.12.4. Sales Footprint

            15.1.12.5. Strategy Overview

                15.1.12.5.1. Marketing Strategy

        15.1.13. Influitive

            15.1.13.1. Overview

            15.1.13.2. Product Portfolio

            15.1.13.3. Profitability by Market Segments

            15.1.13.4. Sales Footprint

            15.1.13.5. Strategy Overview

                15.1.13.5.1. Marketing Strategy

16. Assumptions & Acronyms Used

17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Customer Advocacy Software Market: Global Industry Analysis 2015-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032
A recent market study published by FMI on Customer Advocacy Software offers a global industry analysis for 2015-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation
The global Customer Advocacy Software Market is segmented in detail to cover every aspect of the market and present complete market intelligence to readers.
Customer Advocacy Software by Type • On-premises Customer Advocacy Software
• Cloud-based Customer Advocacy Software
Customer Advocacy Software by Type • Customer Advocacy Software for Enterprise Propaganda
• Customer Advocacy Software for Government Election
• Customer Advocacy Software for Organize Fund-raising
Customer Advocacy Software by Region • North America Customer Advocacy Software Market
• Europe Customer Advocacy Software Market
• Asia Pacific Customer Advocacy Software Market
• Middle East & Africa Customer Advocacy Software Market
• Latin America Customer Advocacy Software Market

Report Chapters
Executive Summary
The executive summary of the Customer Advocacy Software Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Customer Advocacy Software.

Chapter 01 – Market Overview
Readers can find the detailed segmentation and definition of the Customer Advocacy Software Market in this chapter, which will help to understand basic information about Customer Advocacy Software. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Customer Advocacy Software Market report.
Chapter 02 – Market Background
This chapter includes detailed analysis of the product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.
Chapter 03 – Global Customer Advocacy Software Market Demand Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032
The chapter include historical market value (US$ 666 Million) analysis (2015-2021) and current and future market value (US$ 1.4 Billion) and volume (7.1% projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.
Chapter 04 – Global Customer Advocacy Software Market - Pricing Analysis
Based on By Offering, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.
Chapter 05 – Global Customer Advocacy Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, by Type
Based on by Type, Customer Advocacy Software Market is segmented On-premises Customer Advocacy Softwar, Cloud-based Customer Advocacy Software. This section also offers market attractiveness analysis based on by Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned by Type.
Chapter 06 – Global Customer Advocacy Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, by Application
Based on by Application, Customer Advocacy Software Market is segmented Customer Advocacy Software for Enterprise Propaganda, Customer Advocacy Software for Government Election, Customer Advocacy Software for Organize Fund-raising. This section also offers market attractiveness analysis based on by Application. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned by Application.
Chapter 07 – Global Customer Advocacy Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Region
Based on By Region, Customer Advocacy Software Market is segmented North America Customer Advocacy Software Market, Europe Customer Advocacy Software Market, Asia Pacific Customer Advocacy Software Market, Middle East & Africa Customer Advocacy Software Market, Latin America Customer Advocacy Software Market. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.
Chapter 08 – North America Customer Advocacy Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Customer Advocacy Software in the North American Region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find Regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America Region.
Chapter 09 – Latin America Customer Advocacy Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Customer Advocacy Software in the Latin America Region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Customer Advocacy Software Market in the Latin America Region.
Chapter 10– Europe Customer Advocacy Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Customer Advocacy Software in the European Region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Customer Advocacy Software Market in the Regional market.
Chapter 11 – East Asia Customer Advocacy Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Customer Advocacy Software in the East Asia Region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Customer Advocacy Software Market in the Regional market.
Chapter 12 – South Asia Customer Advocacy Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Customer Advocacy Software in the South Asia Region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Customer Advocacy Software Market in the Regional market.
Chapter 13 - Middle East and Africa Customer Advocacy Software Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Customer Advocacy Software in the MEA Region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and Regional trends, which are impacting growth of the Customer Advocacy Software Market in the Regional market.
Chapter 14 - Key Countries Customer Advocacy Software Market Analysis 2015–2021 and Forecast 2022–2032
This chapter offers insights into how the Customer Advocacy Software Market is expected to grow in major countries globally.
Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment
This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.
Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)
This chapter includes company overview, product portfolio of companies, One Click Politics, The Soft Edge, CQ-Roll Call, Capitol Impact, Capitol Canary among others.
Chapter 17 - Assumptions and Acronyms
This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Customer Advocacy Software report.
Chapter 18 – Research Methodology
This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Customer Advocacy Software Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand-side Trends

    1.3. Supply-side Trends

    1.4. Technology Roadmap Analysis

    1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

    3.1. Market Dynamics

        3.1.1. Drivers

        3.1.2. Restraints

        3.1.3. Opportunity 

        3.1.4. Trends

    3.2. Scenario Forecast

        3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

        3.2.2. Demand in Likely Scenario

        3.2.3. Demand in Conservative Scenario

    3.3. Opportunity Map Analysis

    3.4. Product Life Cycle Analysis

    3.5. Investment Feasibility Matrix

    3.6. PESTLE and Porter’s Analysis

    3.7. Regulatory Landscape

        3.7.1. By Key Regions

        3.7.2. By Key Countries

    3.8. Regional Parent Market Outlook

4. Global Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

    4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021

    4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032

        4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type

    5.1. Introduction / Key Findings

    5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Type, 2017-2021

    5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2022-2032

        5.3.1. On-Premises

        5.3.2. Cloud-based

    5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2017-2021

    5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2022-2032

6. Global Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application

    6.1. Introduction / Key Findings

    6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Application, 2017-2021

    6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032

        6.3.1. Enterprise Propaganda

        6.3.2. Government Election

        6.3.3. Organize Fund-raising

    6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021

    6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032

7. Global Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

    7.1. Introduction

    7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021

    7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

        7.3.1. North America

        7.3.2. Latin America

        7.3.3. Europe

        7.3.4. Asia Pacific

        7.3.5. Middle East and Africa

    7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    8.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        8.2.1. By Country

            8.2.1.1. U.S.

            8.2.1.2. Canada

        8.2.2. By Type

        8.2.3. By Application

    8.3. Market Attractiveness Analysis

        8.3.1. By Country

        8.3.2. By Type

        8.3.3. By Application

    8.4. Key Takeaways

9. Latin America Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        9.2.1. By Country

            9.2.1.1. Brazil

            9.2.1.2. Mexico

            9.2.1.3. Rest of Latin America

        9.2.2. By Type

        9.2.3. By Application

    9.3. Market Attractiveness Analysis

        9.3.1. By Country

        9.3.2. By Type

        9.3.3. By Application

    9.4. Key Takeaways

10. Europe Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        10.2.1. By Country

            10.2.1.1. Germany

            10.2.1.2. Italy

            10.2.1.3. France

            10.2.1.4. U.K.

            10.2.1.5. Russia

            10.2.1.6. BENELUX

            10.2.1.7. Rest of Europe

        10.2.2. By Type

        10.2.3. By Application

    10.3. Market Attractiveness Analysis

        10.3.1. By Country

        10.3.2. By Type

        10.3.3. By Application

    10.4. Key Takeaways

11. Asia Pacific Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        11.2.1. By Country

            11.2.1.1. China

            11.2.1.2. Japan

            11.2.1.3. South Korea

            11.2.1.4. Rest of Asia Pacific

        11.2.2. By Type

        11.2.3. By Application

    11.3. Market Attractiveness Analysis

        11.3.1. By Country

        11.3.2. By Type

        11.3.3. By Application

    11.4. Key Takeaways

12. Middle East and Africa Customer Advocacy Software Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        12.2.1. By Country

            12.2.1.1. GCC Countries

            12.2.1.2. South Africa

            12.2.1.3. Turkey

            12.2.1.4. Rest of Middle East and Africa

        12.2.2. By Type

        12.2.3. By Application

    12.3. Market Attractiveness Analysis

        12.3.1. By Country

        12.3.2. By Type

        12.3.3. By Application

    12.4. Key Takeaways

13. Key Countries Customer Advocacy Software Market Analysis

    13.1. U.S.

        13.1.1. Pricing Analysis

        13.1.2. Market Share Analysis, 2021

            13.1.2.1. By Type

            13.1.2.2. By Application

    13.2. Canada

        13.2.1. Pricing Analysis

        13.2.2. Market Share Analysis, 2021

            13.2.2.1. By Type

            13.2.2.2. By Application

    13.3. Brazil

        13.3.1. Pricing Analysis

        13.3.2. Market Share Analysis, 2021

            13.3.2.1. By Type

            13.3.2.2. By Application

    13.4. Mexico

        13.4.1. Pricing Analysis

        13.4.2. Market Share Analysis, 2021

            13.4.2.1. By Type

            13.4.2.2. By Application

    13.5. Germany

        13.5.1. Pricing Analysis

        13.5.2. Market Share Analysis, 2021

            13.5.2.1. By Type

            13.5.2.2. By Application

    13.6. Italy

        13.6.1. Pricing Analysis

        13.6.2. Market Share Analysis, 2021

            13.6.2.1. By Type

            13.6.2.2. By Application

    13.7. France

        13.7.1. Pricing Analysis

        13.7.2. Market Share Analysis, 2021

            13.7.2.1. By Type

            13.7.2.2. By Application

    13.8. U.K.

        13.8.1. Pricing Analysis

        13.8.2. Market Share Analysis, 2021

            13.8.2.1. By Type

            13.8.2.2. By Application

    13.9. Russia

        13.9.1. Pricing Analysis

        13.9.2. Market Share Analysis, 2021

            13.9.2.1. By Type

            13.9.2.2. By Application

    13.10. BENELUX

        13.10.1. Pricing Analysis

        13.10.2. Market Share Analysis, 2021

            13.10.2.1. By Type

            13.10.2.2. By Application

    13.11. China

        13.11.1. Pricing Analysis

        13.11.2. Market Share Analysis, 2021

            13.11.2.1. By Type

            13.11.2.2. By Application

    13.12. Japan

        13.12.1. Pricing Analysis

        13.12.2. Market Share Analysis, 2021

            13.12.2.1. By Type

            13.12.2.2. By Application

    13.13. South Korea

        13.13.1. Pricing Analysis

        13.13.2. Market Share Analysis, 2021

            13.13.2.1. By Type

            13.13.2.2. By Application

    13.14. GCC Countries

        13.14.1. Pricing Analysis

        13.14.2. Market Share Analysis, 2021

            13.14.2.1. By Type

            13.14.2.2. By Application

    13.15. South Africa

        13.15.1. Pricing Analysis

        13.15.2. Market Share Analysis, 2021

            13.15.2.1. By Type

            13.15.2.2. By Application

    13.16. Turkey

        13.16.1. Pricing Analysis

        13.16.2. Market Share Analysis, 2021

            13.16.2.1. By Type

            13.16.2.2. By Application

14. Market Structure Analysis

    14.1. Competition Dashboard

    14.2. Competition Benchmarking

    14.3. Market Share Analysis of Top Players

        14.3.1. By Regional

        14.3.2. By Type

        14.3.3. By Application

15. Competition Analysis

    15.1. Competition Deep Dive

        15.1.1. One Click Politics

            15.1.1.1. Overview

            15.1.1.2. Product Portfolio

            15.1.1.3. Profitability by Market Segments

            15.1.1.4. Sales Footprint

            15.1.1.5. Strategy Overview

                15.1.1.5.1. Marketing Strategy

        15.1.2. The Soft Edge

            15.1.2.1. Overview

            15.1.2.2. Product Portfolio

            15.1.2.3. Profitability by Market Segments

            15.1.2.4. Sales Footprint

            15.1.2.5. Strategy Overview

                15.1.2.5.1. Marketing Strategy

        15.1.3. CQ-Roll Call

            15.1.3.1. Overview

            15.1.3.2. Product Portfolio

            15.1.3.3. Profitability by Market Segments

            15.1.3.4. Sales Footprint

            15.1.3.5. Strategy Overview

                15.1.3.5.1. Marketing Strategy

        15.1.4. Capitol Impact

            15.1.4.1. Overview

            15.1.4.2. Product Portfolio

            15.1.4.3. Profitability by Market Segments

            15.1.4.4. Sales Footprint

            15.1.4.5. Strategy Overview

                15.1.4.5.1. Marketing Strategy

        15.1.5. Capitol Canary

            15.1.5.1. Overview

            15.1.5.2. Product Portfolio

            15.1.5.3. Profitability by Market Segments

            15.1.5.4. Sales Footprint

            15.1.5.5. Strategy Overview

                15.1.5.5.1. Marketing Strategy

        15.1.6. RAP Index

            15.1.6.1. Overview

            15.1.6.2. Product Portfolio

            15.1.6.3. Profitability by Market Segments

            15.1.6.4. Sales Footprint

            15.1.6.5. Strategy Overview

                15.1.6.5.1. Marketing Strategy

        15.1.7. Votility

            15.1.7.1. Overview

            15.1.7.2. Product Portfolio

            15.1.7.3. Profitability by Market Segments

            15.1.7.4. Sales Footprint

            15.1.7.5. Strategy Overview

                15.1.7.5.1. Marketing Strategy

        15.1.8. Salsa

            15.1.8.1. Overview

            15.1.8.2. Product Portfolio

            15.1.8.3. Profitability by Market Segments

            15.1.8.4. Sales Footprint

            15.1.8.5. Strategy Overview

                15.1.8.5.1. Marketing Strategy

        15.1.9. Queue Technologies

            15.1.9.1. Overview

            15.1.9.2. Product Portfolio

            15.1.9.3. Profitability by Market Segments

            15.1.9.4. Sales Footprint

            15.1.9.5. Strategy Overview

                15.1.9.5.1. Marketing Strategy

        15.1.10. Annex Cloud

            15.1.10.1. Overview

            15.1.10.2. Product Portfolio

            15.1.10.3. Profitability by Market Segments

            15.1.10.4. Sales Footprint

            15.1.10.5. Strategy Overview

                15.1.10.5.1. Marketing Strategy

        15.1.11. PostBeyond

            15.1.11.1. Overview

            15.1.11.2. Product Portfolio

            15.1.11.3. Profitability by Market Segments

            15.1.11.4. Sales Footprint

            15.1.11.5. Strategy Overview

                15.1.11.5.1. Marketing Strategy

        15.1.12. SocialChorus

            15.1.12.1. Overview

            15.1.12.2. Product Portfolio

            15.1.12.3. Profitability by Market Segments

            15.1.12.4. Sales Footprint

            15.1.12.5. Strategy Overview

                15.1.12.5.1. Marketing Strategy

        15.1.13. Influitive

            15.1.13.1. Overview

            15.1.13.2. Product Portfolio

            15.1.13.3. Profitability by Market Segments

            15.1.13.4. Sales Footprint

            15.1.13.5. Strategy Overview

                15.1.13.5.1. Marketing Strategy

16. Assumptions & Acronyms Used

17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Future Market Insights社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る