ネットワークプローブ市場Network Probe Market ネットワークプローブ市場。世界の産業分析2015-2021年および機会評価2022-2032年 FMIが発行したネットワークプローブに関する最新市場調査は、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供していま... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーネットワークプローブ市場。世界の産業分析2015-2021年および機会評価2022-2032年FMIが発行したネットワークプローブに関する最新市場調査は、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学について包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータについて徹底的な調査を行った後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場の細分化 ネットワークプローブの世界市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 コンポーネント別 - ソリューション - サービス o コンサルティング o 統合と展開 o トレーニングとサポート 組織規模別 - 中小企業 - 大企業 デプロイメントモード別 - オンプレミス - クラウド エンドユーザー別 - サービスプロバイダー - 企業 o BFSI o ITおよびITeS o 政府 その他 地域別 - 北米 - ラテンアメリカ - 欧州 - 東アジア - 南アジア - オセアニア - 中東・アフリカ レポートの章立て エグゼクティブサマリー ネットワークプローブ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、ネットワークプローブのFMI分析および推奨事項が含まれています。 第01章 市場の概要 本章では、ネットワークプローブ市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載し、ネットワークプローブに関する基本的な情報を読者の皆様にお届けします。また、市場範囲、分類、制限をハイライトし、読者がネットワークプローブ市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ内容となっています。 第02章 市場の背景 本章では、製品加工方法の概要、消費者の購買パターンや傾向、政策展開や規制シナリオなどの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数といったトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因-関連性と影響、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(推進要因、阻害要因、機会)についても取り上げています。 第03章 ネットワークプローブの世界市場需要分析2015-2021年および予測、2022-2032年 本章では、過去の市場価値(XXX)分析(2015-2021年)、現在および将来の市場価値(19億米ドル)と数量(MT)予測(2022-2032年)を掲載します。予測は、前年比成長トレンド分析および絶対額機会分析国別分析に基づいています。 第04章 ネットワークプローブの世界市場 - 価格設定分析 コンポーネント別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格に影響を与える主要要因などの価格分析章を設けています。 第05章 ネットワークプローブの世界市場分析2015-2021年、予測2022-2032年、構成要素別 コンポーネント別に、ネットワークプローブ市場はソリューション、(サービス-コンサルティング、統合と展開、トレーニングとサポート)に分類されます。また、「コンポーネント別」に基づいた市場魅力度分析も行っています。また、上記コンポーネント別の金額予測や前年比成長率比較も行います。 第06章 ネットワークプローブの世界市場分析(2015-2021年)および予測(2022-2032年):組織規模別 ネットワークプローブの世界市場は、組織規模別に中小企業、大企業に区分されます。また、組織規模別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記の組織規模別の金額予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。 第07章 ネットワークプローブの世界市場分析(2015-2021年)および予測(2022-2032年):デプロイメントモード別 ネットワークプローブの世界市場は、導入モード別に、オンプレミス、クラウドに分類されます。また、展開モード別の市場魅力度分析も行っています。また、上記の展開モード別の価値予測やYoY成長率比較も掲載しています。 第08章 ネットワークプローブの世界市場分析(2015-2021年)および予測(2022-2032年):エンドユーザー別 エンドユーザー別に、ネットワークプローブ市場をサービスプロバイダー、(企業、BFSI、IT・ITeS、政府、その他)に分類しています。また、エンドユーザー別の市場魅力度分析も行っています。また、上記エンドユーザー別の金額予測や前年比成長率比較も掲載しています。 第09章 ネットワークプローブの世界市場分析(2015-2021年)および予測(2022-2032年)(地域別 ネットワークプローブの世界市場を地域別に分類すると、北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに分けられます。また、地域別の市場魅力度分析も行っています。また、上記地域別の金額予測や前年比成長率比較も掲載しています。 第10章 北米ネットワークプローブ市場の分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 本章では、北米地域におけるネットワークプローブの成長について、米国とカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析します。また、読者は北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長を見つけることができます。 第11章 中南米ネットワークプローブ市場分析 2015-2021年および予測 2022-2032年 本章では、中南米地域におけるネットワークプローブの成長について、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに詳細に分析します。読者は、中南米地域におけるネットワークプローブ市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報を得ることができます。 第12章 欧州ネットワークプローブ市場の分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、イギリス、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパを含む国別の評価とともに、ヨーロッパ地域におけるネットワークプローブの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるネットワークプローブ市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第13章 東アジアのネットワークプローブ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、東アジア地域におけるネットワークプローブの成長について、中国、日本、韓国を含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は、地域市場におけるネットワークプローブ市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第14章 南アジアのネットワークプローブ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、南アジア地域におけるネットワークプローブの成長について、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別の評価とともに、詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるネットワークプローブ市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第15章 中東およびアフリカのネットワークプローブ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、MEA地域におけるネットワークプローブの成長について、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEAを含む国別の評価とともに、詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるネットワークプローブ市場の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第16章 主要国のネットワークプローブ市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、世界の主要国においてネットワークプローブ市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。 第17章 市場構造分析-グローバルアセスメント 本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリクスを掲載しています。 第18章- 競合のディープダイブ(暫定リスト) 本章では、レポートで調査している企業の会社概要、企業の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要などを紹介しています。レポートで紹介されている市場プレイヤーは、SolarWinds、NETSCOUT、Broadcom、IBM、Cisco、Nokia、Catchpoint、Cubro、Kentik、NECなどです。 第19章 前提条件と頭字語 この章では、ネットワークプローブレポートに含まれる情報や統計の根拠となる略語や仮定をリストアップしています。 第20章 調査方法 この章では、ネットワークプローブ市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために実施した調査方法について読者に理解を深めていただくことを目的としています。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Summary of Statistics 1.3. Key Market Characteristics & Attributes 1.4. FMI Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage 2.2. Market Definition 3. Market Risks and Trends Assessment 3.1. Risk Assessment 3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Network Probe Demand 3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis 3.1.3. Impact on Market Value (US$ Mn) 3.1.4. Assessment by Key Countries 3.1.5. Assessment by Key Market Segments 3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers 3.2. Key Trends Impacting the Market 3.3. Formulation and Product Development Trends 4. Market Background 4.1. Network Probe Market, By Key Countries 4.2. Network Probe Market Opportunity Assessment (US$ Mn) 4.2.1. Total Available Market 4.2.2. Serviceable Addressable Market 4.2.3. Serviceable Obtainable Market 4.3. Market Scenario Forecast 4.3.1. Demand in optimistic Scenario 4.3.2. Demand in Likely Scenario 4.3.3. Demand in Conservative Scenario 4.4. Investment Feasibility Analysis 4.4.1. Investment in Established Markets 4.4.1.1. In Short Term 4.4.1.2. In Long Term 4.4.2. Investment in Emerging Markets 4.4.2.1. In Short Term 4.4.2.2. In Long Term 4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact 4.5.1. Top Companies Historical Growth 4.5.2. Global Network Probe Market Growth 4.5.3. Network Probe Adoption Rate, By Country 4.6. Market Dynamics 4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment 4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment 4.6.3. Network Probe Market Opportunities 4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment 5. Key Success Factors 5.1. Manufacturers’ Focus on Low Penetration High Growth Markets 5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity 5.3. Peer Benchmarking 6. Global Network Probe Market Demand Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 6.1. Historical Market Analysis, 2015-2021 6.2. Current and Future Market Projections, 2022-2032 6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7. Global Network Probe Market Value Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2015-2021 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Global Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Organization Size 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Organization Size, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Organization Size, 2022-2032 8.3.1. Large Enterprises 8.3.2. SMEs 8.4. Market Attractiveness Analysis By Organization Size 9. Global Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Component 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Component, 2015-2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Component, 2022-2032 9.3.1. Solution 9.3.2. Services 9.3.2.1. Consulting 9.3.2.2. Integration and Deployment 9.3.2.3. Training and Support 9.4. Market Attractiveness Analysis By Component 10. Global Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By End User 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2015-2021 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2022-2032 10.3.1. Service Providers 10.3.2. Enterprises 10.3.2.1. BFSI 10.3.2.2. IT and ITeS 10.3.2.3. Government 10.3.2.4. Others 10.4. Market Attractiveness Analysis By End User 11. Global Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Deployment Mode 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Deployment Mode, 2015-2021 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Deployment Mode, 2022-2032 11.3.1. Cloud 11.3.2. On-premises 11.4. Market Attractiveness Analysis By Deployment Mode 12. Global Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 12.1. Introduction 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2015-2021 12.3. Current Market Size (US$ Mn) & Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 12.3.1. North America 12.3.2. Latin America 12.3.3. Europe 12.3.4. Asia Pacific 12.3.5. Middle East and Africa (MEA) 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region 13. North America Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 13.1. Introduction 13.2. Pricing Analysis 13.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.4.1. By Country 13.4.1.1. U.S. 13.4.1.2. Canada 13.4.2. By Organization Size 13.4.3. By Component 13.4.4. By Deployment Mode 13.4.5. By End User 13.5. Market Attractiveness Analysis 13.5.1. By Country 13.5.2. By Organization Size 13.5.3. By Component 13.5.4. By Deployment Mode 13.5.5. By End User 14. Latin America Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 14.1. Introduction 14.2. Pricing Analysis 14.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.4.1. By Country 14.4.1.1. Brazil 14.4.1.2. Mexico 14.4.1.3. Rest of Latin America 14.4.2. By Organization Size 14.4.3. By Component 14.4.4. By Deployment Mode 14.4.5. By End User 14.5. Market Attractiveness Analysis 14.5.1. By Country 14.5.2. By Organization Size 14.5.3. By Component 14.5.4. By Deployment Mode 14.5.5. By End User 15. Europe Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 15.1. Introduction 15.2. Pricing Analysis 15.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.4.1. By Country 15.4.1.1. Germany 15.4.1.2. France 15.4.1.3. U.K. 15.4.1.4. Italy 15.4.1.5. Benelux 15.4.1.6. Nordic Countries 15.4.1.7. Rest of Europe 15.4.2. By Organization Size 15.4.3. By Component 15.4.4. By Deployment Mode 15.4.5. By End User 15.5. Market Attractiveness Analysis 15.5.1. By Country 15.5.2. By Organization Size 15.5.3. By Component 15.5.4. By Deployment Mode 15.5.5. By End User 16. Asia Pacific Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 16.1. Introduction 16.2. Pricing Analysis 16.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 16.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 16.4.1. By Country 16.4.1.1. China 16.4.1.2. Japan 16.4.1.3. South Korea 16.4.1.4. Rest of Asia Pacific 16.4.2. By Organization Size 16.4.3. By Component 16.4.4. By Deployment Mode 16.4.5. By End User 16.5. Market Attractiveness Analysis 16.5.1. By Country 16.5.2. By Organization Size 16.5.3. By Component 16.5.4. By Deployment Mode 16.5.5. By End User 17. Middle East and Africa Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 17.1. Introduction 17.2. Pricing Analysis 17.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 17.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 17.4.1. By Country 17.4.1.1. GCC Countries 17.4.1.2. South Africa 17.4.1.3. Turkey 17.4.1.4. Rest of Middle East and Africa 17.4.2. By Organization Size 17.4.3. By Component 17.4.4. By Deployment Mode 17.4.5. By End User 17.5. Market Attractiveness Analysis 17.5.1. By Country 17.5.2. By Organization Size 17.5.3. By Component 17.5.4. By Deployment Mode 17.5.5. By End User 18. Key Countries Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 18.1. Introduction 18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries 18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison 18.2. US Network Probe Market Analysis 18.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.2.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.2.2.1. By Organization Size 18.2.2.2. By Component 18.2.2.3. By Deployment Mode 18.2.2.4. By End User 18.3. Canada Network Probe Market Analysis 18.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.3.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.3.2.1. By Organization Size 18.3.2.2. By Component 18.3.2.3. By Deployment Mode 18.3.2.4. By End User 18.4. Mexico Network Probe Market Analysis 18.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.4.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.4.2.1. By Organization Size 18.4.2.2. By Component 18.4.2.3. By Deployment Mode 18.4.2.4. By End User 18.5. Brazil Network Probe Market Analysis 18.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.5.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.5.2.1. By Organization Size 18.5.2.2. By Component 18.5.2.3. By Deployment Mode 18.5.2.4. By End User 18.6. Germany Network Probe Market Analysis 18.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.6.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.6.2.1. By Organization Size 18.6.2.2. By Component 18.6.2.3. By Deployment Mode 18.6.2.4. By End User 18.7. France Network Probe Market Analysis 18.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.7.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.7.2.1. By Organization Size 18.7.2.2. By Component 18.7.2.3. By Deployment Mode 18.7.2.4. By End User 18.8. Italy Network Probe Market Analysis 18.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.8.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.8.2.1. By Organization Size 18.8.2.2. By Component 18.8.2.3. By Deployment Mode 18.8.2.4. By End User 18.9. BENELUX Network Probe Market Analysis 18.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.9.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.9.2.1. By Organization Size 18.9.2.2. By Component 18.9.2.3. By Deployment Mode 18.9.2.4. By End User 18.10. UK Network Probe Market Analysis 18.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.10.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.10.2.1. By Organization Size 18.10.2.2. By Component 18.10.2.3. By Deployment Mode 18.10.2.4. By End User 18.11. Nordic Countries Network Probe Market Analysis 18.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.11.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.11.2.1. By Organization Size 18.11.2.2. By Component 18.11.2.3. By Deployment Mode 18.11.2.4. By End User 18.12. China Network Probe Market Analysis 18.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.12.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.12.2.1. By Organization Size 18.12.2.2. By Component 18.12.2.3. By Deployment Mode 18.12.2.4. By End User 18.13. Japan Network Probe Market Analysis 18.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.13.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.13.2.1. By Organization Size 18.13.2.2. By Component 18.13.2.3. By Deployment Mode 18.13.2.4. By End User 18.14. South Korea Network Probe Market Analysis 18.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.14.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.14.2.1. By Organization Size 18.14.2.2. By Component 18.14.2.3. By Deployment Mode 18.14.2.4. By End User 18.15. GCC Countries Network Probe Market Analysis 18.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.15.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.15.2.1. By Organization Size 18.15.2.2. By Component 18.15.2.3. By Deployment Mode 18.15.2.4. By End User 18.16. South Africa Network Probe Market Analysis 18.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.16.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.16.2.1. By Organization Size 18.16.2.2. By Component 18.16.2.3. By Deployment Mode 18.16.2.4. By End User 18.17. Turkey Network Probe Market Analysis 18.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.17.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.17.2.1. By Organization Size 18.17.2.2. By Component 18.17.2.3. By Deployment Mode 18.17.2.4. By End User 18.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country 19. Market Structure Analysis 19.1. Market Analysis by Tier of Companies 19.2. Market Concentration 19.3. Market Share Analysis of Top Players 19.4. Market Presence Analysis 19.4.1. By Regional footprint of Players 19.4.2. Product footprint by Players 20. Competition Analysis 20.1. Competition Dashboard 20.2. Competition Benchmarking 20.3. Competition Deep Dive 20.3.1. SOLARWINDS 20.3.1.1. Overview 20.3.1.2. Product Portfolio 20.3.1.3. Sales Footprint 20.3.1.4. Strategy Overview 20.3.2. IBM 20.3.2.1. Overview 20.3.2.2. Product Portfolio 20.3.2.3. Sales Footprint 20.3.2.4. Strategy Overview 20.3.3. NETSCOUT 20.3.3.1. Overview 20.3.3.2. Product Portfolio 20.3.3.3. Sales Footprint 20.3.3.4. Strategy Overview 20.3.4. BROADCOM 20.3.4.1. Overview 20.3.4.2. Product Portfolio 20.3.4.3. Sales Footprint 20.3.4.4. Strategy Overview 20.3.5. CISCO 20.3.5.1. Overview 20.3.5.2. Product Portfolio 20.3.5.3. Sales Footprint 20.3.5.4. Strategy Overview 20.3.6. NOKIA 20.3.6.1. Overview 20.3.6.2. Product Portfolio 20.3.6.3. Sales Footprint 20.3.6.4. Strategy Overview 20.3.7. Kentik 20.3.7.1. Overview 20.3.7.2. Product Portfolio 20.3.7.3. Sales Footprint 20.3.7.4. Strategy Overview 20.3.8. Catchpoint 20.3.8.1. Overview 20.3.8.2. Product Portfolio 20.3.8.3. Sales Footprint 20.3.8.4. Strategy Overview 20.3.9. NEC Corporation 20.3.9.1. Overview 20.3.9.2. Product Portfolio 20.3.9.3. Sales Footprint 20.3.9.4. Strategy Overview 20.3.10. AppNeta 20.3.10.1. Overview 20.3.10.2. Product Portfolio 20.3.10.3. Sales Footprint 20.3.10.4. Strategy Overview 21. Assumptions and Acronyms Used 22. Research Methodology
SummaryNetwork Probe Market: Global Industry Analysis 2015-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Summary of Statistics 1.3. Key Market Characteristics & Attributes 1.4. FMI Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage 2.2. Market Definition 3. Market Risks and Trends Assessment 3.1. Risk Assessment 3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact on Network Probe Demand 3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis 3.1.3. Impact on Market Value (US$ Mn) 3.1.4. Assessment by Key Countries 3.1.5. Assessment by Key Market Segments 3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers 3.2. Key Trends Impacting the Market 3.3. Formulation and Product Development Trends 4. Market Background 4.1. Network Probe Market, By Key Countries 4.2. Network Probe Market Opportunity Assessment (US$ Mn) 4.2.1. Total Available Market 4.2.2. Serviceable Addressable Market 4.2.3. Serviceable Obtainable Market 4.3. Market Scenario Forecast 4.3.1. Demand in optimistic Scenario 4.3.2. Demand in Likely Scenario 4.3.3. Demand in Conservative Scenario 4.4. Investment Feasibility Analysis 4.4.1. Investment in Established Markets 4.4.1.1. In Short Term 4.4.1.2. In Long Term 4.4.2. Investment in Emerging Markets 4.4.2.1. In Short Term 4.4.2.2. In Long Term 4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact 4.5.1. Top Companies Historical Growth 4.5.2. Global Network Probe Market Growth 4.5.3. Network Probe Adoption Rate, By Country 4.6. Market Dynamics 4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment 4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment 4.6.3. Network Probe Market Opportunities 4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment 5. Key Success Factors 5.1. Manufacturers’ Focus on Low Penetration High Growth Markets 5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity 5.3. Peer Benchmarking 6. Global Network Probe Market Demand Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 6.1. Historical Market Analysis, 2015-2021 6.2. Current and Future Market Projections, 2022-2032 6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7. Global Network Probe Market Value Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2015-2021 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Global Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Organization Size 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Organization Size, 2015-2021 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Organization Size, 2022-2032 8.3.1. Large Enterprises 8.3.2. SMEs 8.4. Market Attractiveness Analysis By Organization Size 9. Global Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Component 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Component, 2015-2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Component, 2022-2032 9.3.1. Solution 9.3.2. Services 9.3.2.1. Consulting 9.3.2.2. Integration and Deployment 9.3.2.3. Training and Support 9.4. Market Attractiveness Analysis By Component 10. Global Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By End User 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2015-2021 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2022-2032 10.3.1. Service Providers 10.3.2. Enterprises 10.3.2.1. BFSI 10.3.2.2. IT and ITeS 10.3.2.3. Government 10.3.2.4. Others 10.4. Market Attractiveness Analysis By End User 11. Global Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Deployment Mode 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Deployment Mode, 2015-2021 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Deployment Mode, 2022-2032 11.3.1. Cloud 11.3.2. On-premises 11.4. Market Attractiveness Analysis By Deployment Mode 12. Global Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 12.1. Introduction 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2015-2021 12.3. Current Market Size (US$ Mn) & Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 12.3.1. North America 12.3.2. Latin America 12.3.3. Europe 12.3.4. Asia Pacific 12.3.5. Middle East and Africa (MEA) 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region 13. North America Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 13.1. Introduction 13.2. Pricing Analysis 13.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 13.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.4.1. By Country 13.4.1.1. U.S. 13.4.1.2. Canada 13.4.2. By Organization Size 13.4.3. By Component 13.4.4. By Deployment Mode 13.4.5. By End User 13.5. Market Attractiveness Analysis 13.5.1. By Country 13.5.2. By Organization Size 13.5.3. By Component 13.5.4. By Deployment Mode 13.5.5. By End User 14. Latin America Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 14.1. Introduction 14.2. Pricing Analysis 14.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 14.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.4.1. By Country 14.4.1.1. Brazil 14.4.1.2. Mexico 14.4.1.3. Rest of Latin America 14.4.2. By Organization Size 14.4.3. By Component 14.4.4. By Deployment Mode 14.4.5. By End User 14.5. Market Attractiveness Analysis 14.5.1. By Country 14.5.2. By Organization Size 14.5.3. By Component 14.5.4. By Deployment Mode 14.5.5. By End User 15. Europe Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 15.1. Introduction 15.2. Pricing Analysis 15.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 15.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 15.4.1. By Country 15.4.1.1. Germany 15.4.1.2. France 15.4.1.3. U.K. 15.4.1.4. Italy 15.4.1.5. Benelux 15.4.1.6. Nordic Countries 15.4.1.7. Rest of Europe 15.4.2. By Organization Size 15.4.3. By Component 15.4.4. By Deployment Mode 15.4.5. By End User 15.5. Market Attractiveness Analysis 15.5.1. By Country 15.5.2. By Organization Size 15.5.3. By Component 15.5.4. By Deployment Mode 15.5.5. By End User 16. Asia Pacific Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 16.1. Introduction 16.2. Pricing Analysis 16.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 16.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 16.4.1. By Country 16.4.1.1. China 16.4.1.2. Japan 16.4.1.3. South Korea 16.4.1.4. Rest of Asia Pacific 16.4.2. By Organization Size 16.4.3. By Component 16.4.4. By Deployment Mode 16.4.5. By End User 16.5. Market Attractiveness Analysis 16.5.1. By Country 16.5.2. By Organization Size 16.5.3. By Component 16.5.4. By Deployment Mode 16.5.5. By End User 17. Middle East and Africa Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 17.1. Introduction 17.2. Pricing Analysis 17.3. Historical Market Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 17.4. Market Value (US$ Mn) & Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 17.4.1. By Country 17.4.1.1. GCC Countries 17.4.1.2. South Africa 17.4.1.3. Turkey 17.4.1.4. Rest of Middle East and Africa 17.4.2. By Organization Size 17.4.3. By Component 17.4.4. By Deployment Mode 17.4.5. By End User 17.5. Market Attractiveness Analysis 17.5.1. By Country 17.5.2. By Organization Size 17.5.3. By Component 17.5.4. By Deployment Mode 17.5.5. By End User 18. Key Countries Network Probe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032 18.1. Introduction 18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries 18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison 18.2. US Network Probe Market Analysis 18.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.2.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.2.2.1. By Organization Size 18.2.2.2. By Component 18.2.2.3. By Deployment Mode 18.2.2.4. By End User 18.3. Canada Network Probe Market Analysis 18.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.3.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.3.2.1. By Organization Size 18.3.2.2. By Component 18.3.2.3. By Deployment Mode 18.3.2.4. By End User 18.4. Mexico Network Probe Market Analysis 18.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.4.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.4.2.1. By Organization Size 18.4.2.2. By Component 18.4.2.3. By Deployment Mode 18.4.2.4. By End User 18.5. Brazil Network Probe Market Analysis 18.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.5.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.5.2.1. By Organization Size 18.5.2.2. By Component 18.5.2.3. By Deployment Mode 18.5.2.4. By End User 18.6. Germany Network Probe Market Analysis 18.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.6.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.6.2.1. By Organization Size 18.6.2.2. By Component 18.6.2.3. By Deployment Mode 18.6.2.4. By End User 18.7. France Network Probe Market Analysis 18.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.7.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.7.2.1. By Organization Size 18.7.2.2. By Component 18.7.2.3. By Deployment Mode 18.7.2.4. By End User 18.8. Italy Network Probe Market Analysis 18.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.8.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.8.2.1. By Organization Size 18.8.2.2. By Component 18.8.2.3. By Deployment Mode 18.8.2.4. By End User 18.9. BENELUX Network Probe Market Analysis 18.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.9.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.9.2.1. By Organization Size 18.9.2.2. By Component 18.9.2.3. By Deployment Mode 18.9.2.4. By End User 18.10. UK Network Probe Market Analysis 18.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.10.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.10.2.1. By Organization Size 18.10.2.2. By Component 18.10.2.3. By Deployment Mode 18.10.2.4. By End User 18.11. Nordic Countries Network Probe Market Analysis 18.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.11.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.11.2.1. By Organization Size 18.11.2.2. By Component 18.11.2.3. By Deployment Mode 18.11.2.4. By End User 18.12. China Network Probe Market Analysis 18.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.12.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.12.2.1. By Organization Size 18.12.2.2. By Component 18.12.2.3. By Deployment Mode 18.12.2.4. By End User 18.13. Japan Network Probe Market Analysis 18.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.13.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.13.2.1. By Organization Size 18.13.2.2. By Component 18.13.2.3. By Deployment Mode 18.13.2.4. By End User 18.14. South Korea Network Probe Market Analysis 18.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.14.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.14.2.1. By Organization Size 18.14.2.2. By Component 18.14.2.3. By Deployment Mode 18.14.2.4. By End User 18.15. GCC Countries Network Probe Market Analysis 18.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.15.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.15.2.1. By Organization Size 18.15.2.2. By Component 18.15.2.3. By Deployment Mode 18.15.2.4. By End User 18.16. South Africa Network Probe Market Analysis 18.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.16.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.16.2.1. By Organization Size 18.16.2.2. By Component 18.16.2.3. By Deployment Mode 18.16.2.4. By End User 18.17. Turkey Network Probe Market Analysis 18.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy 18.17.2. Value Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2015-2032 18.17.2.1. By Organization Size 18.17.2.2. By Component 18.17.2.3. By Deployment Mode 18.17.2.4. By End User 18.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country 19. Market Structure Analysis 19.1. Market Analysis by Tier of Companies 19.2. Market Concentration 19.3. Market Share Analysis of Top Players 19.4. Market Presence Analysis 19.4.1. By Regional footprint of Players 19.4.2. Product footprint by Players 20. Competition Analysis 20.1. Competition Dashboard 20.2. Competition Benchmarking 20.3. Competition Deep Dive 20.3.1. SOLARWINDS 20.3.1.1. Overview 20.3.1.2. Product Portfolio 20.3.1.3. Sales Footprint 20.3.1.4. Strategy Overview 20.3.2. IBM 20.3.2.1. Overview 20.3.2.2. Product Portfolio 20.3.2.3. Sales Footprint 20.3.2.4. Strategy Overview 20.3.3. NETSCOUT 20.3.3.1. Overview 20.3.3.2. Product Portfolio 20.3.3.3. Sales Footprint 20.3.3.4. Strategy Overview 20.3.4. BROADCOM 20.3.4.1. Overview 20.3.4.2. Product Portfolio 20.3.4.3. Sales Footprint 20.3.4.4. Strategy Overview 20.3.5. CISCO 20.3.5.1. Overview 20.3.5.2. Product Portfolio 20.3.5.3. Sales Footprint 20.3.5.4. Strategy Overview 20.3.6. NOKIA 20.3.6.1. Overview 20.3.6.2. Product Portfolio 20.3.6.3. Sales Footprint 20.3.6.4. Strategy Overview 20.3.7. Kentik 20.3.7.1. Overview 20.3.7.2. Product Portfolio 20.3.7.3. Sales Footprint 20.3.7.4. Strategy Overview 20.3.8. Catchpoint 20.3.8.1. Overview 20.3.8.2. Product Portfolio 20.3.8.3. Sales Footprint 20.3.8.4. Strategy Overview 20.3.9. NEC Corporation 20.3.9.1. Overview 20.3.9.2. Product Portfolio 20.3.9.3. Sales Footprint 20.3.9.4. Strategy Overview 20.3.10. AppNeta 20.3.10.1. Overview 20.3.10.2. Product Portfolio 20.3.10.3. Sales Footprint 20.3.10.4. Strategy Overview 21. Assumptions and Acronyms Used 22. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ネットワーク)の最新刊レポート
Future Market Insights社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(network)の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |