世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スマートウォッチ市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)


Smart Watch Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

2024年の市場規模は392億5000万ドルで、2031年には857億6000万ドルに達し、年平均成長率(CAGR)11.80%で成長すると予測されている。 これらの腕時計は、フィットネス・トラッキング、通話サービス、通知、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2024年8月30日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

2024年の市場規模は392億5000万ドルで、2031年には857億6000万ドルに達し、年平均成長率(CAGR)11.80%で成長すると予測されている。

これらの腕時計は、フィットネス・トラッキング、通話サービス、通知、インターネット・アクセス、アプリケーションの利用など様々な機能を提供し、ハイテクに詳しい消費者の間で人気を博している。基本的に、スマートウォッチはスマートフォンの機能性と腕時計の利便性を兼ね備えている。

市場促進要因と成長要因

スマートウォッチの最大の魅力は、フィットネストラッカーとしての機能にあり、この機能は多くの消費者の関心を集めている。人々の健康志向が高まるにつれ、身体活動、心拍数、カロリー消費量、その他の健康指標をモニターするデバイスへの需要が高まっている。加えて、手首にスマートフォンのような機能(電子メールのチェック、通知の受信、電話の発信など)を搭載できる利便性が、市場をさらに牽引している。

また、消費者の間で最新技術を取り入れたいという欲求が高まっていることも市場に影響を与えている。スマートウォッチが普及し始めてまだ日が浅いにもかかわらず、その人気は急速に高まっている。この成長の原動力となっているのは、従来の時計機能を超えた利便性と多機能性である。しかし、スマートウォッチの存在を知らない、あるいは、ほとんどの作業はスマートフォンで事足りると考えているため、スマートウォッチに投資する必要性を感じていない層も存在する。しかし、家族への緊急通知や健康危機時の医療サービスといった機能があれば、このような躊躇している層にも市場を拡大できる可能性がある。

地域別の洞察:北米、欧州、アジア

北米は現在、スマートウオッチ市場を支配しており、その原動力は早期導入とテクノロジー企業の強い存在感である。この地域は経済的に安定しているため、消費者はこのような技術に投資することができ、世界市場での主導的地位に貢献している。欧州でも同様の傾向が見られ、同地域の技術導入と経済状況が大きな市場シェアを占めている。

アジアでは、特にインドや中国といった国々で市場が急速に拡大している。人口が多く若年層が多いインドでは、フィットネスや健康に対する意識の高まりが原動力となり、スマートウォッチの採用が急増している。また、スマートウォッチから簡単にアクセスできるソーシャルメディアやメッセージング・アプリケーションの普及も市場成長に寄与している。

膨大な人口と強固な製造能力を持つ中国も、同市場の主要プレーヤーである。数多くの現地テクノロジー企業が存在し、電子機器の大規模生産が行われているため、中国はスマートウォッチの重要な市場となっている。学生の技術利用を奨励する政府の取り組みが、こうしたデバイスの需要をさらに後押ししている。

製品セグメンテーションと消費者の嗜好

スマートウオッチは、拡張型スマートウオッチ、スタンドアロン型スマートウオッチ、ハイブリッド型スマートウオッチの3種類に分類される。拡張型スマートウォッチは、電話やメッセージチェックなどの機能を提供し、最大の市場シェアを占めている。一般的にスマートフォンとは独立して動作するスタンドアローン・デバイスに比べ、より多くの機能をユーザーに提供する。

オペレーティングシステムもスマートウォッチ市場で重要な役割を果たしている。幅広いデバイスやアプリケーションとの互換性で知られるアンドロイドOSは、消費者の間で最も人気がある。スマートウォッチと他のアンドロイド端末との連携が容易なため、このOSは多くのユーザーに好まれている。

人口統計上、スマートウォッチは若い消費者、特に25~34歳の層に特に人気がある。この層は、新しい技術を採用する傾向が強く、新技術に投資する経済的余裕があり、健康志向が強いことが多い。この年齢層におけるスマートウォッチの人気は、フィットネストラッキング機能も後押ししており、健康状態をモニターし、改善したいと考えている個人にアピールしている。

価格動向と販売チャネル

スマートウオッチ市場は、プレミアム機能を備えたハイエンドのデバイスから、より手頃な価格のオプションまで、さまざまな価格帯の製品を提供している。特に若年層や予算に制約のある消費者の間では、低価格のスマートウォッチが人気を集めている。手頃な価格のオプションが利用できるようになったことで、スマートウォッチ市場の裾野が広がり、より多くの人々がスマートウォッチ技術にアクセスできるようになっている。

Eコマースプラットフォームは、スマートウォッチの販売チャネルとしてますます人気が高まっている。都市化と電子商取引インフラの拡大によるオンラインショッピングの成長は、スマートウォッチの普及を促進している。Eコマース企業が構築した効率的なサプライチェーンのおかげで、消費者は人口の少ない地域や遠隔地であっても、これらのデバイスをオンラインで購入できるようになった。

競合分析

スマートウォッチ市場は競争が激しく、数多くの企業が市場シェアを争っている。伝統的な時計メーカーも市場に参入し、既存のテクノロジー企業と競争している。これらの企業の成功は、単にスマートフォンの代替品としてではなく、消費者の現実的な問題に対処する革新的なソリューションを提供できるかどうかにかかっていることが多い。

スマートウオッチ市場における最近の動きは、主要プレーヤー間の継続的な革新と競争を浮き彫りにしている。例えば、インドの大手銀行はスマートウォッチ企業と提携し、シームレスなデジタル決済を可能にするデバイスを発売した。また別の企業は、包括的な健康・フィットネスデータを提供することで、ユーザー体験を向上させる統一アプリを発表した。

スマートウォッチ市場の主要セグメント

タイプ別

- 拡張型スマートウォッチ

- スタンドアローンスマートウォッチ

- ハイブリッドスマートウォッチ

オペレーティングシステム別

- ウォッチOS(iOS)

- アンドロイド/アンドロイド・ウェア

- リナックス

- ペブルOS

- RTOS

- Tizen

- その他

年齢層別

- 3~14歳

- 15-24歳

- 25-34歳

- 35-54歳

- 55歳以上

価格帯別

- 高価格帯スマートウォッチ

- 中価格帯スマートウォッチ

- 低価格スマートウォッチ

販売チャネル別

- オンラインeコマースストア

- 組織小売チェーン

- 未組織小売店

地域別

- 北米

- ラテンアメリカ

- ヨーロッパ

- 東アジア

- 南アジア太平洋

- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.スマートウォッチの世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主な市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額別、2024年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.スマートウォッチの世界市場展望、2019年~2031年
3.1.スマートウォッチの世界市場展望、タイプ別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
3.1.1.主なハイライト
3.1.1.1.拡張型スマートウォッチ
3.1.1.2.スタンドアローン・スマートウォッチ
3.1.1.3.ハイブリッドスマートウォッチ
4.スマートウォッチの世界市場展望、オペレーティングシステム別、金額(億米ドル)、2019年〜2031年
4.1.1.主なハイライト
4.1.1.1.ウォッチOS(iOS)
4.1.1.2.アンドロイド/アンドロイド・ウェア
4.1.1.3.リナックス
4.1.1.4.ペブルOS
4.1.1.5.RTOS
4.1.1.6.Tizen
4.1.1.7.その他
4.2.スマートウォッチの世界市場展望、価格帯別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
4.2.1.主なハイライト
4.2.1.1.高価格帯スマートウォッチ
4.2.1.2.中価格帯スマートウォッチ
4.2.1.3.低価格スマートウォッチ
4.3.スマートウォッチの世界市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019~2031年
4.3.1.主なハイライト
4.3.1.1.オンラインeコマースストア
4.3.1.2.組織化された小売チェーン
4.3.1.3.未組織小売店
4.4.スマートウォッチの世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
4.4.1.主なハイライト
4.4.1.1.北米
4.4.1.2.欧州
4.4.1.3.アジア太平洋
4.4.1.4.ラテンアメリカ
4.4.1.5.中東・アフリカ
5.北米スマートウォッチ市場展望、2019年〜2031年
5.1.北米スマートウォッチ市場の展望:タイプ別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
5.1.1.主なハイライト
5.1.1.1.拡張型スマートウォッチ
5.1.1.2.スタンドアローン・スマートウォッチ
5.1.1.3.ハイブリッドスマートウォッチ
5.2.北米スマートウォッチ市場展望、オペレーティングシステム別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
5.2.1.主なハイライト
5.2.1.1.ウォッチOS(iOS)
5.2.1.2.アンドロイド/アンドロイド・ウェア
5.2.1.3.リナックス
5.2.1.4.ペブルOS
5.2.1.5.RTOS
5.2.1.6.Tizen
5.2.1.7.その他
5.3.北米スマートウォッチ市場展望、価格帯別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
5.3.1.主なハイライト
5.3.1.1.高価格帯スマートウォッチ
5.3.1.2.中価格帯スマートウォッチ
5.3.1.3.低価格スマートウォッチ
5.4.北米スマートウォッチ市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
5.4.1.主なハイライト
5.4.1.1.オンラインeコマースストア
5.4.1.2.組織化された小売チェーン
5.4.1.3.未組織小売店
5.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.5.北米スマートウォッチ市場展望、国別、金額(億米ドル)、2019年〜2031年
5.5.1.主なハイライト
5.5.1.1.米国のスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年〜2031年
5.5.1.2.米国のスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年〜2031年
5.5.1.3.米国のスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
5.5.1.4.米国のスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
5.5.1.5.カナダのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
5.5.1.6.カナダのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
5.5.1.7.カナダのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
5.5.1.8.カナダのスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
5.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.欧州スマートウォッチ市場展望、2019年〜2031年
6.1.欧州スマートウォッチ市場展望、タイプ別、金額(億米ドル)、2019年〜2031年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.拡張型スマートウォッチ
6.1.1.2.スタンドアローン・スマートウォッチ
6.1.1.3.ハイブリッドスマートウォッチ
6.2.欧州スマートウォッチ市場展望、オペレーティングシステム別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
6.2.1.主なハイライト
6.2.1.1.ウォッチOS(iOS)
6.2.1.2.アンドロイド/アンドロイド・ウェア
6.2.1.3.リナックス
6.2.1.4.ペブルOS
6.2.1.5.RTOS
6.2.1.6.Tizen
6.2.1.7.その他
6.3.欧州スマートウォッチ市場展望、価格帯別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
6.3.1.主なハイライト
6.3.1.1.高価格帯スマートウォッチ
6.3.1.2.中価格帯スマートウォッチ
6.3.1.3.低価格スマートウォッチ
6.4.欧州スマートウォッチ市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
6.4.1.主なハイライト
6.4.1.1.オンラインeコマースストア
6.4.1.2.組織化された小売チェーン
6.4.1.3.未組織小売店
6.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.5.欧州スマートウォッチ市場展望、国別、金額(億米ドル)、2019年〜2031年
6.5.1.主なハイライト
6.5.1.1.ドイツのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年〜2031年
6.5.1.2.ドイツのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年〜2031年
6.5.1.3.ドイツのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.4.ドイツのスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.5.イギリスのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.6.イギリスのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.7.イギリスのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
6.5.1.8.イギリスのスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
6.5.1.9.フランスのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.10.フランスのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.11.フランスのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.12.フランススマートウォッチ市場:販売チャネル別:金額(US$ Bn), 2019 - 2031年
6.5.1.13.イタリアのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.14.イタリアのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.15.イタリアのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.16.イタリアのスマートウォッチ市場:販売チャネル別:金額(US$ Bn), 2019 - 2031年
6.5.1.17.トルコのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.18.トルコのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.19.トルコのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.20.トルコのスマートウォッチ市場:販売チャネル別:金額(US$ Bn), 2019 - 2031年
6.5.1.21.ロシアのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019~2031年
6.5.1.22.ロシアのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別:金額(US$ Bn), 2019 - 2031年
6.5.1.23.ロシアのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.24.ロシアのスマートウォッチ市場:販売チャネル別:金額(US$ Bn), 2019 - 2031年
6.5.1.25.その他のヨーロッパのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.1.26.その他のヨーロッパのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年〜2031年
6.5.1.27.その他のヨーロッパのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年〜2031年
6.5.1.28.欧州その他地域のスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
6.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.アジア太平洋地域のスマートウォッチ市場展望、2019年〜2031年
7.1.アジア太平洋地域のスマートウォッチ市場展望、タイプ別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
7.1.1.主なハイライト
7.1.1.1.拡張型スマートウォッチ
7.1.1.2.スタンドアローン・スマートウォッチ
7.1.1.3.ハイブリッドスマートウォッチ
7.2.アジア太平洋地域のスマートウォッチ市場展望、オペレーティングシステム別、金額(億米ドル)、2019~2031年
7.2.1.主なハイライト
7.2.1.1.ウォッチOS(iOS)
7.2.1.2.アンドロイド/アンドロイド・ウェア
7.2.1.3.リナックス
7.2.1.4.ペブルOS
7.2.1.5.RTOS
7.2.1.6.Tizen
7.2.1.7.その他
7.3.アジア太平洋地域のスマートウォッチ市場展望、価格帯別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
7.3.1.主なハイライト
7.3.1.1.高価格帯スマートウォッチ
7.3.1.2.中価格帯スマートウォッチ
7.3.1.3.低価格スマートウォッチ
7.4.アジア太平洋地域のスマートウォッチ市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
7.4.1.主なハイライト
7.4.1.1.オンラインeコマースストア
7.4.1.2.組織化された小売チェーン
7.4.1.3.未組織小売店
7.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.5.アジア太平洋地域のスマートウォッチ市場展望、国別、金額(億米ドル)、2019年〜2031年
7.5.1.主なハイライト
7.5.1.1.中国スマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年〜2031年
7.5.1.2.中国のスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年〜2031年
7.5.1.3.中国スマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年〜2031年
7.5.1.4.中国スマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.5.日本のスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.6.日本のスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年〜2031年
7.5.1.7.日本のスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年〜2031年
7.5.1.8.日本のスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.9.韓国のスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.10.韓国のスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.11.韓国のスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.12.韓国のスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.13.インドのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.14.インドのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.15.インドのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.16.インドのスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.17.東南アジアのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.18.東南アジアのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.19.東南アジアのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.20.東南アジアのスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.21.その他のアジア太平洋地域のスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.22.アジア太平洋地域の残りのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.23.アジア太平洋地域の残りのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.1.24.アジア太平洋地域の残りのスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
7.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.ラテンアメリカのスマートウォッチ市場展望、2019年〜2031年
8.1.ラテンアメリカのスマートウォッチ市場展望、タイプ別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
8.1.1.主なハイライト
8.1.1.1.拡張型スマートウォッチ
8.1.1.2.スタンドアローン・スマートウォッチ
8.1.1.3.ハイブリッドスマートウォッチ
8.2.ラテンアメリカのスマートウォッチ市場展望、オペレーティングシステム別、金額(億米ドル)、2019~2031年
8.2.1.主なハイライト
8.2.1.1.ウォッチOS(iOS)
8.2.1.2.アンドロイド/アンドロイド・ウェア
8.2.1.3.リナックス
8.2.1.4.ペブルOS
8.2.1.5.RTOS
8.2.1.6.Tizen
8.2.1.7.その他
8.3.ラテンアメリカのスマートウォッチ市場展望、価格帯別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
8.3.1.主なハイライト
8.3.1.1.高価格帯スマートウォッチ
8.3.1.2.中価格帯スマートウォッチ
8.3.1.3.低価格スマートウォッチ
8.4.ラテンアメリカのスマートウォッチ市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
8.4.1.主なハイライト
8.4.1.1.オンラインeコマースストア
8.4.1.2.組織化された小売チェーン
8.4.1.3.未組織小売店
8.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.5.ラテンアメリカのスマートウォッチ市場展望、国別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
8.5.1.主なハイライト
8.5.1.1.ブラジルスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
8.5.1.2.ブラジルスマートウォッチのオペレーティングシステム別市場:金額(US$ Bn), 2019 - 2031年
8.5.1.3.ブラジルスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
8.5.1.4.ブラジルスマートウォッチ市場:販売チャネル別:金額(US$ Bn), 2019 - 2031年
8.5.1.5.メキシコのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019~2031年
8.5.1.6.メキシコのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
8.5.1.7.メキシコのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019~2031年
8.5.1.8.メキシコのスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019~2031年
8.5.1.9.アルゼンチンのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019~2031年
8.5.1.10.アルゼンチンのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
8.5.1.11.アルゼンチンのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
8.5.1.12.アルゼンチンのスマートウォッチ市場:販売チャネル別:金額(US$ Bn), 2019 - 2031年
8.5.1.13.その他のラテンアメリカのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
8.5.1.14.ラテンアメリカのその他の地域のスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
8.5.1.15.ラテンアメリカのその他の地域スマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
8.5.1.16.ラテンアメリカのその他の地域スマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
8.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.中東・アフリカのスマートウォッチ市場展望、2019年〜2031年
9.1.中東・アフリカのスマートウォッチ市場展望:タイプ別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
9.1.1.主なハイライト
9.1.1.1.拡張型スマートウォッチ
9.1.1.2.スタンドアローン・スマートウォッチ
9.1.1.3.ハイブリッドスマートウォッチ
9.2.中東・アフリカのスマートウォッチ市場展望、オペレーティングシステム別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
9.2.1.主なハイライト
9.2.1.1.ウォッチOS(iOS)
9.2.1.2.アンドロイド/アンドロイド・ウェア
9.2.1.3.リナックス
9.2.1.4.ペブルOS
9.2.1.5.RTOS
9.2.1.6.Tizen
9.2.1.7.その他
9.3.中東・アフリカのスマートウォッチ市場展望、価格帯別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
9.3.1.主なハイライト
9.3.1.1.高価格帯スマートウォッチ
9.3.1.2.中価格帯スマートウォッチ
9.3.1.3.低価格スマートウォッチ
9.4.中東・アフリカのスマートウォッチ市場展望、販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
9.4.1.主なハイライト
9.4.1.1.オンラインeコマースストア
9.4.1.2.組織化された小売チェーン
9.4.1.3.未組織小売店
9.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.5.中東・アフリカのスマートウォッチ市場展望、国別、金額(億米ドル)、2019年〜2031年
9.5.1.主なハイライト
9.5.1.1.GCCのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
9.5.1.2.GCCのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.3.GCCのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.4.GCCのスマートウォッチ市場:販売チャンネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.5.南アフリカのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn), 2019 - 2031年
9.5.1.6.南アフリカのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.7.南アフリカのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.8.南アフリカのスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.9.エジプトのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.10.エジプトのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.11.エジプトスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.12.エジプトスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.13.ナイジェリアのスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019~2031年
9.5.1.14.ナイジェリアのスマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.15.ナイジェリアのスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.16.ナイジェリアのスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(US$ Bn), 2019 - 2031年
9.5.1.17.その他の中東・アフリカ地域のスマートウォッチ市場:タイプ別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.18.中東・アフリカの残りの地域スマートウォッチ市場:オペレーティングシステム別、金額(US$ Bn)、2019年~2031年
9.5.1.19.その他の中東・アフリカ地域のスマートウォッチ市場:価格帯別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
9.5.1.20.その他の中東・アフリカ地域のスマートウォッチ市場:販売チャネル別、金額(億米ドル)、2019年~2031年
9.5.2.BPS分析/市場魅力度分析
10.競争環境
10.1.各社の市場シェア分析、2024年
10.2.競合ダッシュボード
10.3.企業プロフィール
10.3.1.フィットビット社
10.3.1.1.会社概要
10.3.1.2.製品ポートフォリオ
10.3.1.3.財務概要
10.3.1.4.事業戦略と展開
10.3.2.サムスン電子
10.3.2.1.会社概要
10.3.2.2.製品ポートフォリオ
10.3.2.3.財務概要
10.3.2.4.事業戦略と展開
10.3.3.ソニー株式会社
10.3.3.1.会社概要
10.3.3.2.製品ポートフォリオ
10.3.3.3.財務概要
10.3.3.4.事業戦略と展開
10.3.4.ガーミン社
10.3.4.1.会社概要
10.3.4.2.製品ポートフォリオ
10.3.4.3.財務概要
10.3.4.4.事業戦略と展開
10.3.5.フォッシル・グループ
10.3.5.1.会社概要
10.3.5.2.製品ポートフォリオ
10.3.5.3.財務概要
10.3.5.4.事業戦略と展開
10.3.6.華為技術股份有限公司
10.3.6.1.会社概要
10.3.6.2.タイプ別ポートフォリオ
10.3.6.3.財務概要
10.3.6.4.事業戦略と展開
10.3.7.シャオミコーポレーション
10.3.7.1.会社概要
10.3.7.2.製品ポートフォリオ
10.3.7.3.財務概要
10.3.7.4.事業戦略と展開
10.3.8.ノキア株式会社(ウィジングス)
10.3.8.1.会社概要
10.3.8.2.製品ポートフォリオ
10.3.8.3.財務概要
10.3.8.4.事業戦略と展開
10.3.9.LGエレクトロニクス
10.3.9.1.会社概要
10.3.9.2.製品ポートフォリオ
10.3.9.3.財務概要
10.3.9.4.事業戦略と展開
10.3.10.その他
10.3.10.1.会社概要
10.3.10.2.タイプ別ポートフォリオ
10.3.10.3.財務概要
10.3.10.4.事業戦略と展開
11.付録
11.1.調査方法
11.2.報告書の前提条件
11.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The smart watch market is witnessing significant growth as technological advancements continue to transform traditional timepieces into multifunctional devices.The market was valued at $39.25 billion in 2024 and is projected to reach $85.76 billion by 2031, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 11.80%.

These watches offer various features such as fitness tracking, calling services, notifications, internet access, and application usage, making them popular among tech-savvy consumers. Essentially, smart watches combine the functionality of a smartphone with the convenience of a wristwatch.

Market Drivers and Growth Factors

The primary appeal of smart watches lies in their ability to serve as fitness trackers, a feature that has captured the interest of a large segment of consumers. As people become more health-conscious, the demand for devices that monitor physical activity, heart rate, calorie burn, and other health metrics is on the rise. Additionally, the convenience of having smartphone-like features on the wrist, such as checking emails, receiving notifications, and even making calls, further drives the market.

The market is also influenced by the increasing desire among consumers to adopt the latest technology. Smart watches have only been in widespread use for a short time, yet their popularity has grown rapidly. This growth is driven by the convenience and versatility these devices offer, which extend beyond traditional watch functions. However, there remains a segment of the population that is either unaware of smart watches or does not see the need to invest in them, as they believe their smartphones suffice for most tasks. Nonetheless, features like emergency notifications to family members or medical services during a health crisis could potentially expand the market to include this hesitant demographic.

Regional Insights: North America, Europe, and Asia

North America currently dominates the smart watch market, driven by early adoption and a strong presence of technology companies. The region's economic stability also allows consumers to invest in such technology, contributing to its leadership position in the global market. In Europe, similar trends are observed, with a significant market share attributed to the region's technological adoption and economic conditions.

In Asia, the market is expanding rapidly, particularly in countries like India and China. India, with its large and youthful population, is seeing a surge in smart watch adoption, driven by increasing awareness of fitness and health. The widespread use of social media and messaging applications, which are easily accessible through smart watches, also contributes to market growth.

China, with its vast population and robust manufacturing capabilities, is another key player in the market. The presence of numerous local technology companies and the large-scale production of electronic devices make China a significant market for smart watches. Government initiatives encouraging the use of technology among students further fuel the demand for these devices.

Product Segmentation and Consumer Preferences

Smart watches are categorized into three main types: extension smart watches, standalone smart watches, and hybrid smart watches. Extension smart watches, which offer features like phone calls and message checking, hold the largest market share. These watches provide users with more functionality compared to standalone devices, which typically operate independently of a smartphone.

Operating systems also play a crucial role in the smart watch market. The Android operating system, known for its compatibility with a wide range of devices and applications, is the most popular among consumers. The ease of integrating smart watches with other Android devices makes this operating system a preferred choice for many users.

In terms of demographics, smart watches are particularly popular among younger consumers, especially those in the 25-34 age group. This demographic is more inclined to adopt new technologies, has the financial means to invest in them, and is often more health-conscious. The popularity of smart watches among this age group is also driven by their fitness tracking capabilities, which appeal to individuals looking to monitor and improve their health.

Pricing Trends and Sales Channels

The smart watch market offers a range of products across different price points, from high-end devices with premium features to more affordable options. Low-cost smart watches are gaining traction, particularly among younger consumers and those with budget constraints. The availability of affordable options is expanding the market's reach, making smart watch technology accessible to a broader audience.

E-commerce platforms are becoming an increasingly popular sales channel for smart watches. The growth of online shopping, driven by urbanization and the expansion of e-commerce infrastructure, is facilitating the widespread availability of smart watches. Consumers can now purchase these devices online, even in less populated or remote areas, thanks to the efficient supply chains established by e-commerce companies.

Competitive Analysis

The smart watch market is highly competitive, with numerous companies vying for market share. Traditional watchmakers are entering the market to compete with established technology companies. The success of these companies often depends on their ability to offer innovative solutions that address real-world problems for consumers, rather than merely serving as smartphone replacements.

Recent developments in the smart watch market highlight the ongoing innovation and competition among key players. For example, a prominent Indian bank collaborated with a smart watch company to launch a device that enables seamless digital payments. Another company introduced a unified app to enhance the user experience by providing comprehensive health and fitness data.

Key Segments of the Smartwatch Market

By Type:

• Extension Smart Watches

• Standalone Smart Watches

• Hybrid Smart Watches

By Operating System:

• Watch OS (iOS)

• Android/Android Wear

• Linux

• Pebble OS

• RTOS

• Tizen

• Others

By Age Group:

• 3-14 Years

• 15-24 Years

• 25-34 Years

• 35-54 Years

• 55+ Years

By Price Range:

• High Priced Smart Watches

• Medium Priced Smart Watches

• Low Priced Smart Watches

By Sales Channel:

• Online e-Commerce Stores

• Organized Retail Chains

• Unorganized Retail Stores

By Region:

• North America

• Latin America

• Europe

• East Asia

• South Asia Pacific

• Middle East and Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Smart Watch Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value, 2024
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Global Smart Watch Market Outlook, 2019 - 2031
3.1. Global Smart Watch Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
3.1.1. Key Highlights
3.1.1.1. Extension Smart Watches
3.1.1.2. Standalone Smart Watches
3.1.1.3. Hybrid Smart Watches
4. Global Smart Watch Market Outlook, by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1. Watch OS (iOS)
4.1.1.2. Android/Android Wear
4.1.1.3. Linux
4.1.1.4. Pebble OS
4.1.1.5. RTOS
4.1.1.6. Tizen
4.1.1.7. Others
4.2. Global Smart Watch Market Outlook, by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. High Priced Smart Watches
4.2.1.2. Medium Priced Smart Watches
4.2.1.3. Low Priced Smart Watches
4.3. Global Smart Watch Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Online e-Commerce Stores
4.3.1.2. Organized Retail Chains
4.3.1.3. Unorganized Retail Stores
4.4. Global Smart Watch Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. North America
4.4.1.2. Europe
4.4.1.3. Asia Pacific
4.4.1.4. Latin America
4.4.1.5. Middle East & Africa
5. North America Smart Watch Market Outlook, 2019 - 2031
5.1. North America Smart Watch Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Extension Smart Watches
5.1.1.2. Standalone Smart Watches
5.1.1.3. Hybrid Smart Watches
5.2. North America Smart Watch Market Outlook, by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Watch OS (iOS)
5.2.1.2. Android/Android Wear
5.2.1.3. Linux
5.2.1.4. Pebble OS
5.2.1.5. RTOS
5.2.1.6. Tizen
5.2.1.7. Others
5.3. North America Smart Watch Market Outlook, by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. High Priced Smart Watches
5.3.1.2. Medium Priced Smart Watches
5.3.1.3. Low Priced Smart Watches
5.4. North America Smart Watch Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Online e-Commerce Stores
5.4.1.2. Organized Retail Chains
5.4.1.3. Unorganized Retail Stores
5.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5.5. North America Smart Watch Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.5.1. Key Highlights
5.5.1.1. U.S. Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.5.1.2. U.S. Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.5.1.3. U.S. Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.5.1.4. U.S. Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.5.1.5. Canada Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.5.1.6. Canada Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.5.1.7. Canada Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.5.1.8. Canada Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
5.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6. Europe Smart Watch Market Outlook, 2019 - 2031
6.1. Europe Smart Watch Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Extension Smart Watches
6.1.1.2. Standalone Smart Watches
6.1.1.3. Hybrid Smart Watches
6.2. Europe Smart Watch Market Outlook, by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Watch OS (iOS)
6.2.1.2. Android/Android Wear
6.2.1.3. Linux
6.2.1.4. Pebble OS
6.2.1.5. RTOS
6.2.1.6. Tizen
6.2.1.7. Others
6.3. Europe Smart Watch Market Outlook, by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. High Priced Smart Watches
6.3.1.2. Medium Priced Smart Watches
6.3.1.3. Low Priced Smart Watches
6.4. Europe Smart Watch Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. Online e-Commerce Stores
6.4.1.2. Organized Retail Chains
6.4.1.3. Unorganized Retail Stores
6.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6.5. Europe Smart Watch Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1. Key Highlights
6.5.1.1. Germany Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.2. Germany Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.3. Germany Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.4. Germany Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.5. U.K. Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.6. U.K. Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.7. U.K. Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.8. U.K. Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.9. France Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.10. France Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.11. France Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.12. France Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.13. Italy Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.14. Italy Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.15. Italy Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.16. Italy Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.17. Turkey Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.18. Turkey Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.19. Turkey Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.20. Turkey Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.21. Russia Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.22. Russia Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.23. Russia Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.24. Russia Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.25. Rest of Europe Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.26. Rest of Europe Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.27. Rest of Europe Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.1.28. Rest of Europe Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
6.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Asia Pacific Smart Watch Market Outlook, 2019 - 2031
7.1. Asia Pacific Smart Watch Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Extension Smart Watches
7.1.1.2. Standalone Smart Watches
7.1.1.3. Hybrid Smart Watches
7.2. Asia Pacific Smart Watch Market Outlook, by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.2.1. Key Highlights
7.2.1.1. Watch OS (iOS)
7.2.1.2. Android/Android Wear
7.2.1.3. Linux
7.2.1.4. Pebble OS
7.2.1.5. RTOS
7.2.1.6. Tizen
7.2.1.7. Others
7.3. Asia Pacific Smart Watch Market Outlook, by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. High Priced Smart Watches
7.3.1.2. Medium Priced Smart Watches
7.3.1.3. Low Priced Smart Watches
7.4. Asia Pacific Smart Watch Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Online e-Commerce Stores
7.4.1.2. Organized Retail Chains
7.4.1.3. Unorganized Retail Stores
7.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7.5. Asia Pacific Smart Watch Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1. Key Highlights
7.5.1.1. China Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.2. China Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.3. China Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.4. China Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.5. Japan Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.6. Japan Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.7. Japan Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.8. Japan Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.9. South Korea Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.10. South Korea Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.11. South Korea Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.12. South Korea Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.13. India Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.14. India Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.15. India Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.16. India Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.17. Southeast Asia Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.18. Southeast Asia Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.19. Southeast Asia Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.20. Southeast Asia Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.21. Rest of Asia Pacific Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.22. Rest of Asia Pacific Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.23. Rest of Asia Pacific Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.1.24. Rest of Asia Pacific Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
7.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Latin America Smart Watch Market Outlook, 2019 - 2031
8.1. Latin America Smart Watch Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Extension Smart Watches
8.1.1.2. Standalone Smart Watches
8.1.1.3. Hybrid Smart Watches
8.2. Latin America Smart Watch Market Outlook, by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Watch OS (iOS)
8.2.1.2. Android/Android Wear
8.2.1.3. Linux
8.2.1.4. Pebble OS
8.2.1.5. RTOS
8.2.1.6. Tizen
8.2.1.7. Others
8.3. Latin America Smart Watch Market Outlook, by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. High Priced Smart Watches
8.3.1.2. Medium Priced Smart Watches
8.3.1.3. Low Priced Smart Watches
8.4. Latin America Smart Watch Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. Online e-Commerce Stores
8.4.1.2. Organized Retail Chains
8.4.1.3. Unorganized Retail Stores
8.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.5. Latin America Smart Watch Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1. Key Highlights
8.5.1.1. Brazil Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.2. Brazil Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.3. Brazil Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.4. Brazil Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.5. Mexico Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.6. Mexico Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.7. Mexico Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.8. Mexico Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.9. Argentina Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.10. Argentina Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.11. Argentina Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.12. Argentina Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.13. Rest of Latin America Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.14. Rest of Latin America Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.15. Rest of Latin America Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.1.16. Rest of Latin America Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
8.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Middle East & Africa Smart Watch Market Outlook, 2019 - 2031
9.1. Middle East & Africa Smart Watch Market Outlook, by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.1.1. Key Highlights
9.1.1.1. Extension Smart Watches
9.1.1.2. Standalone Smart Watches
9.1.1.3. Hybrid Smart Watches
9.2. Middle East & Africa Smart Watch Market Outlook, by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.2.1. Key Highlights
9.2.1.1. Watch OS (iOS)
9.2.1.2. Android/Android Wear
9.2.1.3. Linux
9.2.1.4. Pebble OS
9.2.1.5. RTOS
9.2.1.6. Tizen
9.2.1.7. Others
9.3. Middle East & Africa Smart Watch Market Outlook, by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.3.1. Key Highlights
9.3.1.1. High Priced Smart Watches
9.3.1.2. Medium Priced Smart Watches
9.3.1.3. Low Priced Smart Watches
9.4. Middle East & Africa Smart Watch Market Outlook, by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.4.1. Key Highlights
9.4.1.1. Online e-Commerce Stores
9.4.1.2. Organized Retail Chains
9.4.1.3. Unorganized Retail Stores
9.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9.5. Middle East & Africa Smart Watch Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1. Key Highlights
9.5.1.1. GCC Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.2. GCC Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.3. GCC Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.4. GCC Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.5. South Africa Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.6. South Africa Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.7. South Africa Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.8. South Africa Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.9. Egypt Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.10. Egypt Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.11. Egypt Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.12. Egypt Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.13. Nigeria Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.14. Nigeria Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.15. Nigeria Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.16. Nigeria Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.17. Rest of Middle East & Africa Smart Watch Market by Type, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.18. Rest of Middle East & Africa Smart Watch Market by Operating System, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.19. Rest of Middle East & Africa Smart Watch Market by Price Range, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.1.20. Rest of Middle East & Africa Smart Watch Market by Sales Channel, Value (US$ Bn), 2019 - 2031
9.5.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
10. Competitive Landscape
10.1. Company Market Share Analysis, 2024
10.2. Competitive Dashboard
10.3. Company Profiles
10.3.1. Fitbit Inc.
10.3.1.1. Company Overview
10.3.1.2. Type Portfolio
10.3.1.3. Financial Overview
10.3.1.4. Business Strategies and Development
10.3.2. Samsung Electronics Co., Ltd
10.3.2.1. Company Overview
10.3.2.2. Type Portfolio
10.3.2.3. Financial Overview
10.3.2.4. Business Strategies and Development
10.3.3. Sony Corporation
10.3.3.1. Company Overview
10.3.3.2. Type Portfolio
10.3.3.3. Financial Overview
10.3.3.4. Business Strategies and Development
10.3.4. Garmin Ltd.
10.3.4.1. Company Overview
10.3.4.2. Type Portfolio
10.3.4.3. Financial Overview
10.3.4.4. Business Strategies and Development
10.3.5. Fossil Group, Inc.
10.3.5.1. Company Overview
10.3.5.2. Type Portfolio
10.3.5.3. Financial Overview
10.3.5.4. Business Strategies and Development
10.3.6. Huawei Technologies Co., Ltd.
10.3.6.1. Company Overview
10.3.6.2. Type Portfolio
10.3.6.3. Financial Overview
10.3.6.4. Business Strategies and Development
10.3.7. Xiaomi Corporation
10.3.7.1. Company Overview
10.3.7.2. Type Portfolio
10.3.7.3. Financial Overview
10.3.7.4. Business Strategies and Development
10.3.8. Nokia Corporation (Withings)
10.3.8.1. Company Overview
10.3.8.2. Type Portfolio
10.3.8.3. Financial Overview
10.3.8.4. Business Strategies and Development
10.3.9. LG Electronics Inc.
10.3.9.1. Company Overview
10.3.9.2. Type Portfolio
10.3.9.3. Financial Overview
10.3.9.4. Business Strategies and Development
10.3.10. Others
10.3.10.1. Company Overview
10.3.10.2. Type Portfolio
10.3.10.3. Financial Overview
10.3.10.4. Business Strategies and Development
11. Appendix
11.1. Research Methodology
11.2. Report Assumptions
11.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Fairfield Market Research社の情報通信技術分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(america europe)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fairfield Market Research社はどのような調査会社ですか?


Fairfield Market Researchでは、最新かつ最も関連性の高い市場データと洞察に満ちた詳細なレポートを発行しています。広範囲にわたり、業界動向や市場ベースのデータを含んでおり、顧客が... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る