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ハーブ薬の市場規模、シェア、分析、形態別(粉末、液体・ジェル、錠剤・カプセル)、用途別(医薬品・栄養補助食品、食品・飲料、パーソナルケア・美容製品)、流通チャネル別(病院・小売薬局、Eコマース)、地域別予測、2022-2032年


Herbal Medicine Market Size, Share, and Analysis, By Form (Powder, Liquid & Gel, Tablets & Capsules), By Application (Pharmaceutical & Nutraceutical, Food & Beverages, Personal Care & Beauty Products), By Distribution Channel (Hospital & Retail Pharmacies, E-Commerce) and Regional Forecasts, 2022-2032

ハーブ薬の市場規模、シェア、分析、形態別(粉末、液体・ジェル、錠剤・カプセル)、用途別(医薬品・栄養補助食品、食品・飲料、パーソナルケア・美容製品)、流通チャネル別(病院・小売薬局、Eコマース)、地... もっと見る

 

 

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サマリー

ハーブ薬の市場規模、シェア、分析、形態別(粉末、液体・ジェル、錠剤・カプセル)、用途別(医薬品・栄養補助食品、食品・飲料、パーソナルケア・美容製品)、流通チャネル別(病院・小売薬局、Eコマース)、地域別予測、2022-2032年

製品概要
漢方薬市場規模は2021年に1,342億3,000万米ドル、予測期間中のCAGRは13.8%を示し、2023年の1,733億米ドルから2032年には5,564億米ドルに成長すると予測される。
ハーブ療法は、病気を治療し、全体的な健康と幸福を改善するために植物を使用する実践である。ハーブは他の医薬品と接触する可能性があるため、慎重に使用する必要がある。病気を緩和し、全体的な健康とウェルビーイングを改善するために植物を薬用に用いる習慣は、古代社会にルーツがある。医薬品の大部分は、植物に自然に存在する物質を合成したものである。

市場ハイライト
ハーブ医薬品市場は、アロパシー医薬品の副作用とハーブ医薬品を使用する利点に関する意識の高まりにより、予測期間中に年平均成長率13.8%で成長し、5,564億米ドルに達すると予想される。市場成長に影響を与えるその他の重要な要因としては、慢性疾患の症例数の増加や人口の増加が挙げられる。

漢方薬市場のセグメント
- 形態
o 粉末
o 液体・ジェル
錠剤・カプセル
- 用途
o 医薬品及び栄養補助食品
食品及び飲料
o パーソナルケア&美容製品
- 流通チャネル
o 病院・小売薬局
o Eコマース
市場ダイナミクス
成長促進要因
複数の効能によるハーブ医薬品の使用拡大が市場成長を促進する見込み
ハーブと天然成分への旺盛な需要が市場成長を促進する見込み
阻害要因
ハーブ製品の輸入に関するいくつかの規制とガイドラインが市場の成長を抑制する見込み

主要プレイヤー
- バイエル
- ヒマラヤ・ウェルネス社
- ダブールインディア社
- ブラックモア社
- スアユ
- アルコファーマ
- バーサス関節炎
- Schaper & Brümmer GmbH & Co.KG
- ヒシモ・ファーマシューティカルズPvt.
- ヒシモ・ファーマシューティカルズ
- ダシャーブ社
- ベターヘルスチャンネル
- ジーニアス・ネイチャー・ハーブス社
- ベオビタ
- S.Pファーマ
- その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域


本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Herbal Medicine Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Herbal Medicine Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Herbal Medicine Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Market Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.2. PEST Analysis
8.2.1. Political
8.2.2.Economic
8.2.3.Social
8.2.4.Technological
9. Herbal Medicine Market
9.1. Overview
9.2.Historical Analysis (2016-2021)
9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
10. Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F
10.1.Overview
10.2. Key Findings
10.3. Market Segmentation
10.3.1. By Form
10.3.1.1.Powder
10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.2. Liquid & Gel
10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.3. Tablets & Capsules
10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.By Application
10.3.2.1. Pharmaceutical & Nutraceutical
10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.2.Food & Beverages
10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.3.Personal Care & Beauty Products
10.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.By Distribution Channel
10.3.3.1. Hospital & Retail Pharmacies
10.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.2.E-Commerce
10.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.North America Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Form
11.3.2. By Application
11.3.3. By Distribution Channel
11.4.Country
11.4.1. United States
11.4.2.Canada
12. Europe Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Form
12.3.2.By Application
12.3.3.By Distribution Channel
12.4. Country
12.4.1.Germany
12.4.2. United Kingdom
12.4.3. France
12.4.4. Italy
12.4.5. Spain
12.4.6. Russia
12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
13. Asia Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Form
13.3.2.By Application
13.3.3.By Distribution Channel
13.4. Country
13.4.1.India
13.4.2. China
13.4.3. South Korea
13.4.4. Japan
13.4.5. Rest of APAC
14. Middle East and Africa Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Form
14.3.2.By Application
14.3.3.By Distribution Channel
14.4. Country
14.4.1.Israel
14.4.2. GCC
14.4.3. North Africa
14.4.4. South Africa
14.4.5. Rest of Middle East and Africa
15. Latin America Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Form
15.3.2.By Application
15.3.3.By Distribution Channel
15.4. Country
15.4.1.Mexico
15.4.2. Brazil
15.4.3. Rest of Latin America
16. Competitive Landscape
16.1. Company market share, 2021
16.2. Key player overview
16.3. Key stakeholders
17. Company Profiles
17.1.Bayer AG
17.1.1.Company Overview
17.1.2. Financial Overview
17.1.3. Key Product; Analysis
17.1.4.Company Assessment
17.1.4.1.Product Portfolio
17.1.4.2. Key Clients
17.1.4.3. Market Share
17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
17.1.4.5. Executive Team
17.2. Himalaya Wellness Company
17.3. Dabur India Ltd.
17.4. Blackmores Ltd.
17.5. SuAyu
17.6. Arkopharma
17.7. Versus Arthritis
17.8. Schaper & Brümmer GmbH & Co. KG
17.9. Hishimo Pharmaceuticals Pvt. Ltd.
17.10. Hishimo Pharmaceuticals
17.11.Dasherb Corp.
17.12. Better Health Channel
17.13. Genius Nature Herbs Pvt. Ltd.
17.14. BEOVITA
17.15. S.P Pharma
17.16. Other Prominent Players
18. Appendix
19. Consultant Recommendation

 

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Summary

Herbal Medicine Market Size, Share, and Analysis, By Form (Powder, Liquid & Gel, Tablets & Capsules), By Application (Pharmaceutical & Nutraceutical, Food & Beverages, Personal Care & Beauty Products), By Distribution Channel (Hospital & Retail Pharmacies, E-Commerce) and Regional Forecasts, 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Herbal Medicine Market size was USD 134.23 billion in 2021 and projected to grow from USD 173.3 billion in 2023 to USD 556.4 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 13.8% during the forecast period.
Herbal Medicine is the practice of using plants to treat illness and improve overall health and wellbeing. Herbs should be used carefully since they may come into contact with other medicinal drugs. The practice of using plants medicinally to alleviate illness and improve overall health and wellbeing has roots in ancient societies. The majority of pharmaceutical drugs are derived from synthetic copies of naturally occurring substances found in plants.

MARKET HIGHLIGHTS
Herbal Medicine Market is expected to reach USD 556.4 billion, growing at a CAGR of 13.8% during the forecast period owing to the growing awareness regarding the side effects of allopathic medicines and the benefits of using the herbal medications. Other significant factors influencing the market growth include increasing cases of chronic diseases and the growing population.

Herbal Medicine Market Segments:
• Form
o Powder
o Liquid & Gel
o Tablets & Capsules
• Application
o Pharmaceutical & Nutraceutical
o Food & Beverages
o Personal Care & Beauty Products
• Distribution Channel
o Hospital & Retail Pharmacies
o E-Commerce
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Growing Use of Herbal Medicines due to Multiple Benefits is Expected to Boost the Market Growth
Strong Demand for Herbal and Natural Ingredients is Expected to Boost the Market Growth
Restraint
Several Regulations and Guidelines for Importing Herbal Products to Restrain the Market Growth

Key Players
• Bayer AG
• Himalaya Wellness Company
• Dabur India Ltd.
• Blackmores Ltd.
• SuAyu
• Arkopharma
• Versus Arthritis
• Schaper & Brümmer GmbH & Co. KG
• Hishimo Pharmaceuticals Pvt. Ltd.
• Hishimo Pharmaceuticals
• Dasherb Corp.
• Better Health Channel
• Genius Nature Herbs Pvt. Ltd.
• BEOVITA
• S.P Pharma
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA


Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Herbal Medicine Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Herbal Medicine Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Herbal Medicine Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Market Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.2. PEST Analysis
8.2.1. Political
8.2.2.Economic
8.2.3.Social
8.2.4.Technological
9. Herbal Medicine Market
9.1. Overview
9.2.Historical Analysis (2016-2021)
9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
10. Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F
10.1.Overview
10.2. Key Findings
10.3. Market Segmentation
10.3.1. By Form
10.3.1.1.Powder
10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.2. Liquid & Gel
10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.3. Tablets & Capsules
10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.By Application
10.3.2.1. Pharmaceutical & Nutraceutical
10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.2.Food & Beverages
10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.3.Personal Care & Beauty Products
10.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.By Distribution Channel
10.3.3.1. Hospital & Retail Pharmacies
10.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.2.E-Commerce
10.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.North America Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Form
11.3.2. By Application
11.3.3. By Distribution Channel
11.4.Country
11.4.1. United States
11.4.2.Canada
12. Europe Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Form
12.3.2.By Application
12.3.3.By Distribution Channel
12.4. Country
12.4.1.Germany
12.4.2. United Kingdom
12.4.3. France
12.4.4. Italy
12.4.5. Spain
12.4.6. Russia
12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
13. Asia Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Form
13.3.2.By Application
13.3.3.By Distribution Channel
13.4. Country
13.4.1.India
13.4.2. China
13.4.3. South Korea
13.4.4. Japan
13.4.5. Rest of APAC
14. Middle East and Africa Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Form
14.3.2.By Application
14.3.3.By Distribution Channel
14.4. Country
14.4.1.Israel
14.4.2. GCC
14.4.3. North Africa
14.4.4. South Africa
14.4.5. Rest of Middle East and Africa
15. Latin America Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Form
15.3.2.By Application
15.3.3.By Distribution Channel
15.4. Country
15.4.1.Mexico
15.4.2. Brazil
15.4.3. Rest of Latin America
16. Competitive Landscape
16.1. Company market share, 2021
16.2. Key player overview
16.3. Key stakeholders
17. Company Profiles
17.1.Bayer AG
17.1.1.Company Overview
17.1.2. Financial Overview
17.1.3. Key Product; Analysis
17.1.4.Company Assessment
17.1.4.1.Product Portfolio
17.1.4.2. Key Clients
17.1.4.3. Market Share
17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
17.1.4.5. Executive Team
17.2. Himalaya Wellness Company
17.3. Dabur India Ltd.
17.4. Blackmores Ltd.
17.5. SuAyu
17.6. Arkopharma
17.7. Versus Arthritis
17.8. Schaper & Brümmer GmbH & Co. KG
17.9. Hishimo Pharmaceuticals Pvt. Ltd.
17.10. Hishimo Pharmaceuticals
17.11.Dasherb Corp.
17.12. Better Health Channel
17.13. Genius Nature Herbs Pvt. Ltd.
17.14. BEOVITA
17.15. S.P Pharma
17.16. Other Prominent Players
18. Appendix
19. Consultant Recommendation

 

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お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/05 10:26

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