ハーブ薬の市場規模、シェア、分析、形態別(粉末、液体・ジェル、錠剤・カプセル)、用途別(医薬品・栄養補助食品、食品・飲料、パーソナルケア・美容製品)、流通チャネル別(病院・小売薬局、Eコマース)、地域別予測、2022-2032年Herbal Medicine Market Size, Share, and Analysis, By Form (Powder, Liquid & Gel, Tablets & Capsules), By Application (Pharmaceutical & Nutraceutical, Food & Beverages, Personal Care & Beauty Products), By Distribution Channel (Hospital & Retail Pharmacies, E-Commerce) and Regional Forecasts, 2022-2032 ハーブ薬の市場規模、シェア、分析、形態別(粉末、液体・ジェル、錠剤・カプセル)、用途別(医薬品・栄養補助食品、食品・飲料、パーソナルケア・美容製品)、流通チャネル別(病院・小売薬局、Eコマース)、地... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーハーブ薬の市場規模、シェア、分析、形態別(粉末、液体・ジェル、錠剤・カプセル)、用途別(医薬品・栄養補助食品、食品・飲料、パーソナルケア・美容製品)、流通チャネル別(病院・小売薬局、Eコマース)、地域別予測、2022-2032年製品概要 漢方薬市場規模は2021年に1,342億3,000万米ドル、予測期間中のCAGRは13.8%を示し、2023年の1,733億米ドルから2032年には5,564億米ドルに成長すると予測される。 ハーブ療法は、病気を治療し、全体的な健康と幸福を改善するために植物を使用する実践である。ハーブは他の医薬品と接触する可能性があるため、慎重に使用する必要がある。病気を緩和し、全体的な健康とウェルビーイングを改善するために植物を薬用に用いる習慣は、古代社会にルーツがある。医薬品の大部分は、植物に自然に存在する物質を合成したものである。 市場ハイライト ハーブ医薬品市場は、アロパシー医薬品の副作用とハーブ医薬品を使用する利点に関する意識の高まりにより、予測期間中に年平均成長率13.8%で成長し、5,564億米ドルに達すると予想される。市場成長に影響を与えるその他の重要な要因としては、慢性疾患の症例数の増加や人口の増加が挙げられる。 漢方薬市場のセグメント - 形態 o 粉末 o 液体・ジェル 錠剤・カプセル - 用途 o 医薬品及び栄養補助食品 食品及び飲料 o パーソナルケア&美容製品 - 流通チャネル o 病院・小売薬局 o Eコマース 市場ダイナミクス 成長促進要因 複数の効能によるハーブ医薬品の使用拡大が市場成長を促進する見込み ハーブと天然成分への旺盛な需要が市場成長を促進する見込み 阻害要因 ハーブ製品の輸入に関するいくつかの規制とガイドラインが市場の成長を抑制する見込み 主要プレイヤー - バイエル - ヒマラヤ・ウェルネス社 - ダブールインディア社 - ブラックモア社 - スアユ - アルコファーマ - バーサス関節炎 - Schaper & Brümmer GmbH & Co.KG - ヒシモ・ファーマシューティカルズPvt. - ヒシモ・ファーマシューティカルズ - ダシャーブ社 - ベターヘルスチャンネル - ジーニアス・ネイチャー・ハーブス社 - ベオビタ - S.Pファーマ - その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析) 研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます: - 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ - 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域 - ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域 - アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域 - 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Herbal Medicine Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Herbal Medicine Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Herbal Medicine Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Market Analysis 8.1. Porters Five Forces 8.2. PEST Analysis 8.2.1. Political 8.2.2.Economic 8.2.3.Social 8.2.4.Technological 9. Herbal Medicine Market 9.1. Overview 9.2.Historical Analysis (2016-2021) 9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 10. Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F 10.1.Overview 10.2. Key Findings 10.3. Market Segmentation 10.3.1. By Form 10.3.1.1.Powder 10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.2. Liquid & Gel 10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.3. Tablets & Capsules 10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.By Application 10.3.2.1. Pharmaceutical & Nutraceutical 10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.2.Food & Beverages 10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.3.Personal Care & Beauty Products 10.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.By Distribution Channel 10.3.3.1. Hospital & Retail Pharmacies 10.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.2.E-Commerce 10.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.North America Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Form 11.3.2. By Application 11.3.3. By Distribution Channel 11.4.Country 11.4.1. United States 11.4.2.Canada 12. Europe Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Form 12.3.2.By Application 12.3.3.By Distribution Channel 12.4. Country 12.4.1.Germany 12.4.2. United Kingdom 12.4.3. France 12.4.4. Italy 12.4.5. Spain 12.4.6. Russia 12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 13. Asia Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Form 13.3.2.By Application 13.3.3.By Distribution Channel 13.4. Country 13.4.1.India 13.4.2. China 13.4.3. South Korea 13.4.4. Japan 13.4.5. Rest of APAC 14. Middle East and Africa Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Form 14.3.2.By Application 14.3.3.By Distribution Channel 14.4. Country 14.4.1.Israel 14.4.2. GCC 14.4.3. North Africa 14.4.4. South Africa 14.4.5. Rest of Middle East and Africa 15. Latin America Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Form 15.3.2.By Application 15.3.3.By Distribution Channel 15.4. Country 15.4.1.Mexico 15.4.2. Brazil 15.4.3. Rest of Latin America 16. Competitive Landscape 16.1. Company market share, 2021 16.2. Key player overview 16.3. Key stakeholders 17. Company Profiles 17.1.Bayer AG 17.1.1.Company Overview 17.1.2. Financial Overview 17.1.3. Key Product; Analysis 17.1.4.Company Assessment 17.1.4.1.Product Portfolio 17.1.4.2. Key Clients 17.1.4.3. Market Share 17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 17.1.4.5. Executive Team 17.2. Himalaya Wellness Company 17.3. Dabur India Ltd. 17.4. Blackmores Ltd. 17.5. SuAyu 17.6. Arkopharma 17.7. Versus Arthritis 17.8. Schaper & Brümmer GmbH & Co. KG 17.9. Hishimo Pharmaceuticals Pvt. Ltd. 17.10. Hishimo Pharmaceuticals 17.11.Dasherb Corp. 17.12. Better Health Channel 17.13. Genius Nature Herbs Pvt. Ltd. 17.14. BEOVITA 17.15. S.P Pharma 17.16. Other Prominent Players 18. Appendix 19. Consultant Recommendation
SummaryHerbal Medicine Market Size, Share, and Analysis, By Form (Powder, Liquid & Gel, Tablets & Capsules), By Application (Pharmaceutical & Nutraceutical, Food & Beverages, Personal Care & Beauty Products), By Distribution Channel (Hospital & Retail Pharmacies, E-Commerce) and Regional Forecasts, 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Herbal Medicine Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Herbal Medicine Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Herbal Medicine Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Market Analysis 8.1. Porters Five Forces 8.2. PEST Analysis 8.2.1. Political 8.2.2.Economic 8.2.3.Social 8.2.4.Technological 9. Herbal Medicine Market 9.1. Overview 9.2.Historical Analysis (2016-2021) 9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 10. Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F 10.1.Overview 10.2. Key Findings 10.3. Market Segmentation 10.3.1. By Form 10.3.1.1.Powder 10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.2. Liquid & Gel 10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.3. Tablets & Capsules 10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.By Application 10.3.2.1. Pharmaceutical & Nutraceutical 10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.2.Food & Beverages 10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.3.Personal Care & Beauty Products 10.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.By Distribution Channel 10.3.3.1. Hospital & Retail Pharmacies 10.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.2.E-Commerce 10.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.North America Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Form 11.3.2. By Application 11.3.3. By Distribution Channel 11.4.Country 11.4.1. United States 11.4.2.Canada 12. Europe Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Form 12.3.2.By Application 12.3.3.By Distribution Channel 12.4. Country 12.4.1.Germany 12.4.2. United Kingdom 12.4.3. France 12.4.4. Italy 12.4.5. Spain 12.4.6. Russia 12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 13. Asia Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Form 13.3.2.By Application 13.3.3.By Distribution Channel 13.4. Country 13.4.1.India 13.4.2. China 13.4.3. South Korea 13.4.4. Japan 13.4.5. Rest of APAC 14. Middle East and Africa Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Form 14.3.2.By Application 14.3.3.By Distribution Channel 14.4. Country 14.4.1.Israel 14.4.2. GCC 14.4.3. North Africa 14.4.4. South Africa 14.4.5. Rest of Middle East and Africa 15. Latin America Herbal Medicine Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Form 15.3.2.By Application 15.3.3.By Distribution Channel 15.4. Country 15.4.1.Mexico 15.4.2. Brazil 15.4.3. Rest of Latin America 16. Competitive Landscape 16.1. Company market share, 2021 16.2. Key player overview 16.3. Key stakeholders 17. Company Profiles 17.1.Bayer AG 17.1.1.Company Overview 17.1.2. Financial Overview 17.1.3. Key Product; Analysis 17.1.4.Company Assessment 17.1.4.1.Product Portfolio 17.1.4.2. Key Clients 17.1.4.3. Market Share 17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 17.1.4.5. Executive Team 17.2. Himalaya Wellness Company 17.3. Dabur India Ltd. 17.4. Blackmores Ltd. 17.5. SuAyu 17.6. Arkopharma 17.7. Versus Arthritis 17.8. Schaper & Brümmer GmbH & Co. KG 17.9. Hishimo Pharmaceuticals Pvt. Ltd. 17.10. Hishimo Pharmaceuticals 17.11.Dasherb Corp. 17.12. Better Health Channel 17.13. Genius Nature Herbs Pvt. Ltd. 17.14. BEOVITA 17.15. S.P Pharma 17.16. Other Prominent Players 18. Appendix 19. Consultant Recommendation
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Fatpos Global社のヘルスケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/20 10:26 155.91 円 165.77 円 200.60 円 |