オンライン旅行市場の規模、シェア、分析、サービスタイプ別(交通機関、宿泊施設、バケーションパッケージ)、プラットフォーム別(モバイル、デスクトップ)、予約形態別(オンライン旅行会社[OTA]、直接旅行促進機関)、地域別予測、2022-2032年Online Travel Market Size, Share, and Analysis, By Service Type (Transportation, Travel Accommodation, Vacation Packages), By Platform (Mobile, Desktop), By Mode of Booking (Online Travel Agencies [OTAs], Direct Travel Facilitators) and Regional Forecasts, 2022-2032 オンライン旅行市場の規模、シェア、分析、サービスタイプ別(交通機関、宿泊施設、バケーションパッケージ)、プラットフォーム別(モバイル、デスクトップ)、予約形態別(オンライン旅行会社[OTA]、直接旅行促... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーオンライン旅行市場の規模、シェア、分析、サービスタイプ別(交通機関、宿泊施設、バケーションパッケージ)、プラットフォーム別(モバイル、デスクトップ)、予約形態別(オンライン旅行会社[OTA]、直接旅行促進機関)、地域別予測、2022-2032年製品概要 オンライン旅行市場規模は2021年に5,205億7,000万米ドル、予測期間中のCAGRは13.7%を示し、2023年の6,701億米ドルから2032年には2,1262億米ドルに成長すると予測される。 オンライン旅行とは、インターネットを利用したマーケットプレイスのことで、顧客は宿泊、交通(フライト、車、クルーズ、ツアー)、アクティビティなど、旅行関連の商品やサービスを閲覧し、旅行業者と直接予約することができる。オンライン予約により、顧客や旅行者は旅行代理店を通すよりも安い料金で旅行することができる。さらに、価格差がグラフィカルに表示されれば、旅行者はむしろ安い航空券を選ぶだろう。 市場ハイライト オンライン旅行市場は、消費者の購買力の上昇、クレジットカードとインターネットの利用拡大、観光振興を推進する政府の動き、新しいオンライン旅行サイトの成長などにより、予測期間中に年平均成長率13.7%で成長し、2,1262億米ドルに達すると予想される。さらに、技術的な向上やスマートフォンの利用が増加し、シンプルで効果的なオンライン予約戦術により、旅行が簡単かつ経済的になった。これらの要因は、推定期間中にオンライン旅行市場を押し上げると予想される。 オンライン旅行市場のセグメント - サービスタイプ o 交通機関 o 旅行宿泊施設 o バケーションパッケージ - プラットフォーム o モバイル o デスクトップ - 予約方法 o オンライン旅行会社 (OTA) o 直接旅行会社 市場ダイナミクス 成長促進要因 世界的な消費者意識の高まりとIT・インターネット普及率の上昇が市場成長を後押しする見込み ビジネス旅行者の増加が市場成長を促進する見込み 阻害要因 観光・旅行に影響を与える社会的・政治的混乱の拡大が市場成長を抑制する見込み 主要プレイヤー - アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド - トリップドットコムグループ - ブッキング・ホールディングス - ライアンエアーDAC - エクスペディアグループ - メイクマイトリップ - トリップアドバイザー - トーマス・クック・インディア - ファーポータル - イードリームス・オーディジオ - HRS - イーベリー・パートナーズUK社 - ホステルワールド - フリックス・モビリティ社 - SABSトラベルテクノロジー - その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析) 研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます: - 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ - 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域 - ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域 - アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域 - 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Online Travel Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Online Travel Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Online Travel Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Market Analysis 8.1. Porters Five Forces 8.2. PEST Analysis 8.2.1. Political 8.2.2.Economic 8.2.3.Social 8.2.4.Technological 9. Online Travel Market 9.1. Overview 9.2.Historical Analysis (2016-2021) 9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 10. Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F 10.1.Overview 10.2. Key Findings 10.3. Market Segmentation 10.3.1. By Service Type 10.3.1.1.Transportation 10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.2. Travel Accommodation 10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.3. Vacation Packages 10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.By Platform 10.3.2.1. Mobile 10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.2.Desktop 10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.By Mode of Booking 10.3.3.1. Online Travel Agencies (OTAs) 10.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.2.Direct Travel Facilitators 10.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.North America Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Service Type 11.3.2. By Platform 11.3.3. By Mode of Booking 11.4.Country 11.4.1. United States 11.4.2.Canada 12. Europe Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Service Type 12.3.2.By Platform 12.3.3.By Mode of Booking 12.4. Country 12.4.1.Germany 12.4.2. United Kingdom 12.4.3. France 12.4.4. Italy 12.4.5. Spain 12.4.6. Russia 12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 13. Asia Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Service Type 13.3.2.By Platform 13.3.3.By Mode of Booking 13.4. Country 13.4.1.India 13.4.2. China 13.4.3. South Korea 13.4.4. Japan 13.4.5. Rest of APAC 14. Middle East and Africa Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Service Type 14.3.2.By Platform 14.3.3.By Mode of Booking 14.4. Country 14.4.1.Israel 14.4.2. GCC 14.4.3. North Africa 14.4.4. South Africa 14.4.5. Rest of Middle East and Africa 15. Latin America Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Service Type 15.3.2.By Platform 15.3.3.By Mode of Booking 15.4. Country 15.4.1.Mexico 15.4.2. Brazil 15.4.3. Rest of Latin America 16. Competitive Landscape 16.1. Company market share, 2021 16.2. Key player overview 16.3. Key stakeholders 17. Company Profiles 17.1.Alibaba Group Holding Limited 17.1.1.Company Overview 17.1.2. Financial Overview 17.1.3. Key Product; Analysis 17.1.4.Company Assessment 17.1.4.1.Product Portfolio 17.1.4.2. Key Clients 17.1.4.3. Market Share 17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 17.1.4.5. Executive Team 17.2. Trip.com Group 17.3. Booking Holdings Inc. 17.4. Ryanair DAC 17.5. Expedia Group Inc. 17.6. MakeMyTrip Ltd. 17.7. Tripadvisor Inc. 17.8. Thomas Cook India Ltd. 17.9. Fareportal Inc. 17.10. eDreams ODIGEO 17.11.HRS 17.12. Ebury Partners UK Ltd 17.13. Hostelworld.com Limited 17.14. FlixMobility GmbH 17.15. SABS Travel Technologies 17.16. Other Prominent Players 18. Appendix 19. Consultant Recommendation
SummaryOnline Travel Market Size, Share, and Analysis, By Service Type (Transportation, Travel Accommodation, Vacation Packages), By Platform (Mobile, Desktop), By Mode of Booking (Online Travel Agencies [OTAs], Direct Travel Facilitators) and Regional Forecasts, 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Online Travel Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Online Travel Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Online Travel Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Market Analysis 8.1. Porters Five Forces 8.2. PEST Analysis 8.2.1. Political 8.2.2.Economic 8.2.3.Social 8.2.4.Technological 9. Online Travel Market 9.1. Overview 9.2.Historical Analysis (2016-2021) 9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 10. Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F 10.1.Overview 10.2. Key Findings 10.3. Market Segmentation 10.3.1. By Service Type 10.3.1.1.Transportation 10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.2. Travel Accommodation 10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.3. Vacation Packages 10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.By Platform 10.3.2.1. Mobile 10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.2.Desktop 10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.By Mode of Booking 10.3.3.1. Online Travel Agencies (OTAs) 10.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.2.Direct Travel Facilitators 10.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.North America Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Service Type 11.3.2. By Platform 11.3.3. By Mode of Booking 11.4.Country 11.4.1. United States 11.4.2.Canada 12. Europe Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Service Type 12.3.2.By Platform 12.3.3.By Mode of Booking 12.4. Country 12.4.1.Germany 12.4.2. United Kingdom 12.4.3. France 12.4.4. Italy 12.4.5. Spain 12.4.6. Russia 12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 13. Asia Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Service Type 13.3.2.By Platform 13.3.3.By Mode of Booking 13.4. Country 13.4.1.India 13.4.2. China 13.4.3. South Korea 13.4.4. Japan 13.4.5. Rest of APAC 14. Middle East and Africa Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Service Type 14.3.2.By Platform 14.3.3.By Mode of Booking 14.4. Country 14.4.1.Israel 14.4.2. GCC 14.4.3. North Africa 14.4.4. South Africa 14.4.5. Rest of Middle East and Africa 15. Latin America Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Service Type 15.3.2.By Platform 15.3.3.By Mode of Booking 15.4. Country 15.4.1.Mexico 15.4.2. Brazil 15.4.3. Rest of Latin America 16. Competitive Landscape 16.1. Company market share, 2021 16.2. Key player overview 16.3. Key stakeholders 17. Company Profiles 17.1.Alibaba Group Holding Limited 17.1.1.Company Overview 17.1.2. Financial Overview 17.1.3. Key Product; Analysis 17.1.4.Company Assessment 17.1.4.1.Product Portfolio 17.1.4.2. Key Clients 17.1.4.3. Market Share 17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 17.1.4.5. Executive Team 17.2. Trip.com Group 17.3. Booking Holdings Inc. 17.4. Ryanair DAC 17.5. Expedia Group Inc. 17.6. MakeMyTrip Ltd. 17.7. Tripadvisor Inc. 17.8. Thomas Cook India Ltd. 17.9. Fareportal Inc. 17.10. eDreams ODIGEO 17.11.HRS 17.12. Ebury Partners UK Ltd 17.13. Hostelworld.com Limited 17.14. FlixMobility GmbH 17.15. SABS Travel Technologies 17.16. Other Prominent Players 18. Appendix 19. Consultant Recommendation
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート
Fatpos Global社の自動車分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|