世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オンライン旅行市場の規模、シェア、分析、サービスタイプ別(交通機関、宿泊施設、バケーションパッケージ)、プラットフォーム別(モバイル、デスクトップ)、予約形態別(オンライン旅行会社[OTA]、直接旅行促進機関)、地域別予測、2022-2032年


Online Travel Market Size, Share, and Analysis, By Service Type (Transportation, Travel Accommodation, Vacation Packages), By Platform (Mobile, Desktop), By Mode of Booking (Online Travel Agencies [OTAs], Direct Travel Facilitators) and Regional Forecasts, 2022-2032

オンライン旅行市場の規模、シェア、分析、サービスタイプ別(交通機関、宿泊施設、バケーションパッケージ)、プラットフォーム別(モバイル、デスクトップ)、予約形態別(オンライン旅行会社[OTA]、直接旅行促... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年12月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
528 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

オンライン旅行市場の規模、シェア、分析、サービスタイプ別(交通機関、宿泊施設、バケーションパッケージ)、プラットフォーム別(モバイル、デスクトップ)、予約形態別(オンライン旅行会社[OTA]、直接旅行促進機関)、地域別予測、2022-2032年

製品概要
オンライン旅行市場規模は2021年に5,205億7,000万米ドル、予測期間中のCAGRは13.7%を示し、2023年の6,701億米ドルから2032年には2,1262億米ドルに成長すると予測される。
オンライン旅行とは、インターネットを利用したマーケットプレイスのことで、顧客は宿泊、交通(フライト、車、クルーズ、ツアー)、アクティビティなど、旅行関連の商品やサービスを閲覧し、旅行業者と直接予約することができる。オンライン予約により、顧客や旅行者は旅行代理店を通すよりも安い料金で旅行することができる。さらに、価格差がグラフィカルに表示されれば、旅行者はむしろ安い航空券を選ぶだろう。

市場ハイライト
オンライン旅行市場は、消費者の購買力の上昇、クレジットカードとインターネットの利用拡大、観光振興を推進する政府の動き、新しいオンライン旅行サイトの成長などにより、予測期間中に年平均成長率13.7%で成長し、2,1262億米ドルに達すると予想される。さらに、技術的な向上やスマートフォンの利用が増加し、シンプルで効果的なオンライン予約戦術により、旅行が簡単かつ経済的になった。これらの要因は、推定期間中にオンライン旅行市場を押し上げると予想される。

オンライン旅行市場のセグメント
- サービスタイプ
o 交通機関
o 旅行宿泊施設
o バケーションパッケージ
- プラットフォーム
o モバイル
o デスクトップ
- 予約方法
o オンライン旅行会社 (OTA)
o 直接旅行会社
市場ダイナミクス
成長促進要因
世界的な消費者意識の高まりとIT・インターネット普及率の上昇が市場成長を後押しする見込み
ビジネス旅行者の増加が市場成長を促進する見込み
阻害要因
観光・旅行に影響を与える社会的・政治的混乱の拡大が市場成長を抑制する見込み

主要プレイヤー
- アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド
- トリップドットコムグループ
- ブッキング・ホールディングス
- ライアンエアーDAC
- エクスペディアグループ
- メイクマイトリップ
- トリップアドバイザー
- トーマス・クック・インディア
- ファーポータル
- イードリームス・オーディジオ
- HRS
- イーベリー・パートナーズUK社
- ホステルワールド
- フリックス・モビリティ社
- SABSトラベルテクノロジー
- その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


ページTOPに戻る


目次

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Online Travel Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Online Travel Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Online Travel Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Market Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.2. PEST Analysis
8.2.1. Political
8.2.2.Economic
8.2.3.Social
8.2.4.Technological
9. Online Travel Market
9.1. Overview
9.2.Historical Analysis (2016-2021)
9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
10. Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F
10.1.Overview
10.2. Key Findings
10.3. Market Segmentation
10.3.1. By Service Type
10.3.1.1.Transportation
10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.2. Travel Accommodation
10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.3. Vacation Packages
10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.By Platform
10.3.2.1. Mobile
10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.2.Desktop
10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.By Mode of Booking
10.3.3.1. Online Travel Agencies (OTAs)
10.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.2.Direct Travel Facilitators
10.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.North America Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Service Type
11.3.2. By Platform
11.3.3. By Mode of Booking
11.4.Country
11.4.1. United States
11.4.2.Canada
12. Europe Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Service Type
12.3.2.By Platform
12.3.3.By Mode of Booking
12.4. Country
12.4.1.Germany
12.4.2. United Kingdom
12.4.3. France
12.4.4. Italy
12.4.5. Spain
12.4.6. Russia
12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
13. Asia Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Service Type
13.3.2.By Platform
13.3.3.By Mode of Booking
13.4. Country
13.4.1.India
13.4.2. China
13.4.3. South Korea
13.4.4. Japan
13.4.5. Rest of APAC
14. Middle East and Africa Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Service Type
14.3.2.By Platform
14.3.3.By Mode of Booking
14.4. Country
14.4.1.Israel
14.4.2. GCC
14.4.3. North Africa
14.4.4. South Africa
14.4.5. Rest of Middle East and Africa
15. Latin America Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Service Type
15.3.2.By Platform
15.3.3.By Mode of Booking
15.4. Country
15.4.1.Mexico
15.4.2. Brazil
15.4.3. Rest of Latin America
16. Competitive Landscape
16.1. Company market share, 2021
16.2. Key player overview
16.3. Key stakeholders
17. Company Profiles
17.1.Alibaba Group Holding Limited
17.1.1.Company Overview
17.1.2. Financial Overview
17.1.3. Key Product; Analysis
17.1.4.Company Assessment
17.1.4.1.Product Portfolio
17.1.4.2. Key Clients
17.1.4.3. Market Share
17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
17.1.4.5. Executive Team
17.2. Trip.com Group
17.3. Booking Holdings Inc.
17.4. Ryanair DAC
17.5. Expedia Group Inc.
17.6. MakeMyTrip Ltd.
17.7. Tripadvisor Inc.
17.8. Thomas Cook India Ltd.
17.9. Fareportal Inc.
17.10. eDreams ODIGEO
17.11.HRS
17.12. Ebury Partners UK Ltd
17.13. Hostelworld.com Limited
17.14. FlixMobility GmbH
17.15. SABS Travel Technologies
17.16. Other Prominent Players
18. Appendix
19. Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Online Travel Market Size, Share, and Analysis, By Service Type (Transportation, Travel Accommodation, Vacation Packages), By Platform (Mobile, Desktop), By Mode of Booking (Online Travel Agencies [OTAs], Direct Travel Facilitators) and Regional Forecasts, 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Online Travel Market size was USD 520.57 billion in 2021 and projected to grow from USD 670.1 billion in 2023 to USD 2126.2 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 13.7% during the forecast period.
Online travel is an internet-based marketplace that enables customers to browse and reserve travel-related goods and services, including lodging, transportation (flights, cars, cruises, and tours), activities, and more, directly with travel vendors. Online reservations allow clients and travelers to pay less than they would through a travel agent. Moreover, if the price difference is graphically shown to travelers, they will rather choose the cheaper airfare.

MARKET HIGHLIGHTS
Online Travel Market is expected to reach USD 2126.2 billion, growing at a CAGR of 13.7% during the forecast period owing to the rise in consumer buying power, expanding use of credit cards and the internet, a government drive to promote tourism, and the growth of new online travel websites. Furthermore, technological improvements and use of smartphones rises, simple and effective online booking tactics have made travel easy and economical. These factors are expected to boost the Online Travel Market over the estimated period.

Online Travel Market Segments:
• Service Type
o Transportation
o Travel Accommodation
o Vacation Packages
• Platform
o Mobile
o Desktop
• Mode of Booking
o Online Travel Agencies (OTAs)
o Direct Travel Facilitators
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Growing Consumer Awareness and Rising IT & Internet Penetration Worldwide is Expected to Boost the Market Growth
Increasing Number of Business Travelers is Expected to Boost the Market Growth
Restraint
Growing Social and Political Disturbances Impacting Tourism &Travel to Restrain the Market Growth

Key Players
• Alibaba Group Holding Limited
• Trip.com Group
• Booking Holdings Inc.
• Ryanair DAC
• Expedia Group Inc.
• MakeMyTrip Ltd.
• Tripadvisor Inc.
• Thomas Cook India Ltd.
• Fareportal Inc.
• eDreams ODIGEO
• HRS
• Ebury Partners UK Ltd
• Hostelworld.com Limited
• FlixMobility GmbH
• SABS Travel Technologies
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Online Travel Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Online Travel Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Online Travel Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Market Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.2. PEST Analysis
8.2.1. Political
8.2.2.Economic
8.2.3.Social
8.2.4.Technological
9. Online Travel Market
9.1. Overview
9.2.Historical Analysis (2016-2021)
9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
10. Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F
10.1.Overview
10.2. Key Findings
10.3. Market Segmentation
10.3.1. By Service Type
10.3.1.1.Transportation
10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.2. Travel Accommodation
10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.3. Vacation Packages
10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.By Platform
10.3.2.1. Mobile
10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.2.Desktop
10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.By Mode of Booking
10.3.3.1. Online Travel Agencies (OTAs)
10.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.2.Direct Travel Facilitators
10.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.North America Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Service Type
11.3.2. By Platform
11.3.3. By Mode of Booking
11.4.Country
11.4.1. United States
11.4.2.Canada
12. Europe Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Service Type
12.3.2.By Platform
12.3.3.By Mode of Booking
12.4. Country
12.4.1.Germany
12.4.2. United Kingdom
12.4.3. France
12.4.4. Italy
12.4.5. Spain
12.4.6. Russia
12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
13. Asia Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Service Type
13.3.2.By Platform
13.3.3.By Mode of Booking
13.4. Country
13.4.1.India
13.4.2. China
13.4.3. South Korea
13.4.4. Japan
13.4.5. Rest of APAC
14. Middle East and Africa Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Service Type
14.3.2.By Platform
14.3.3.By Mode of Booking
14.4. Country
14.4.1.Israel
14.4.2. GCC
14.4.3. North Africa
14.4.4. South Africa
14.4.5. Rest of Middle East and Africa
15. Latin America Online Travel Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Service Type
15.3.2.By Platform
15.3.3.By Mode of Booking
15.4. Country
15.4.1.Mexico
15.4.2. Brazil
15.4.3. Rest of Latin America
16. Competitive Landscape
16.1. Company market share, 2021
16.2. Key player overview
16.3. Key stakeholders
17. Company Profiles
17.1.Alibaba Group Holding Limited
17.1.1.Company Overview
17.1.2. Financial Overview
17.1.3. Key Product; Analysis
17.1.4.Company Assessment
17.1.4.1.Product Portfolio
17.1.4.2. Key Clients
17.1.4.3. Market Share
17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
17.1.4.5. Executive Team
17.2. Trip.com Group
17.3. Booking Holdings Inc.
17.4. Ryanair DAC
17.5. Expedia Group Inc.
17.6. MakeMyTrip Ltd.
17.7. Tripadvisor Inc.
17.8. Thomas Cook India Ltd.
17.9. Fareportal Inc.
17.10. eDreams ODIGEO
17.11.HRS
17.12. Ebury Partners UK Ltd
17.13. Hostelworld.com Limited
17.14. FlixMobility GmbH
17.15. SABS Travel Technologies
17.16. Other Prominent Players
18. Appendix
19. Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート

Fatpos Global社の自動車分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る