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ネオバンキング市場セグメント別:口座タイプ別(ネオバンク、チャレンジャーバンク)、用途別(個人向け、企業向け)、地域別 2014年2019年の市場規模、シェア、動向分析、2030年予測


Neobanking Market: Segmented: By account type (neo banks and challenger banks); By application (personal and enterprises sector) and Region Analysis of Market Size, Share and Trends for 2014 2019 and Forecasts to 2030

ネオバンキング市場セグメント別:口座タイプ別(ネオバンク、チャレンジャーバンク)、用途別(個人向け、企業向け)、地域別 -2014年~2019年の市場規模、シェア、動向分析、2030年予測 製品概要 ネオバン... もっと見る

 

 

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2023年7月21日 US$4,350
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サマリー

ネオバンキング市場セグメント別:口座タイプ別(ネオバンク、チャレンジャーバンク)、用途別(個人向け、企業向け)、地域別 -2014年~2019年の市場規模、シェア、動向分析、2030年予測

製品概要
ネオバンクは金融界の新顔である。実店舗を持たず、完全にオンライン化されたダイレクト・バンクの一種であり、顧客に完全なバンキング・ソリューションを提供する。ネオバンクは、銀行口座の開設から貸出、送金など、従来の銀行が提供するあらゆるサービスを提供している。ネオバンクには2種類あり、1つは銀行免許を持たず伝統的な銀行と提携するもので、オーストラリアのアップバンクはベンディゴ銀行と提携している。ネオバンクの先駆けとしては、Simple、GoBank、Movenなどがある。

市場ハイライト
ネオバンキング市場は予測期間2021-2031年に年平均成長率48.90%を予測
ネオバンキング市場は、シンプルさ、スピード、費用対効果、顧客に提供される機能の向上といった特徴によって世界的に牽引されている。アクセス可能な製品の種類は無制限であるため、予測期間中に市場発展が拡大する可能性が高い。先進国と発展途上国の両方でスマートフォンの普及率が上昇していることも、オンラインやアプリベースのバンキング需要を押し上げており、ネオバンキング市場を支える要因となっている。利便性、費用対効果、オンライン送金追跡オプション、顧客にとってのユニークな体験、簡単な支払いといったネオ・バンキング市場の特徴は、世界的に急成長しているフィンテック市場の1つであると同時に、人気を集めている。

世界のネオバンキング市場:セグメント
口座タイプ別
ネオバンキング市場には、ネオバンクとチャレンジャーバンクがある。チャレンジャー・バンクとは、小規模なリテール・バンクで、国営化された大手銀行とビジネスを競う銀行のことである。ビジネス口座と普通預金口座に分けられる。ビジネスアカウントは、与信管理、資産管理など幅広い管理サービスを提供するため、2018年の市場シェアは最大であった。2018年には収益シェアで世界市場を支配した。また、このセグメントは2026年に高いCAGRを記録すると予想されている。ネオバンキング業界の成長要因は、費用対効果と利便性である。しかし、真正性と金融セキュリティの要因は、その進路に障害をもたらす可能性がある。
アプリケーション・セグメントには、個人向けと企業向けがある。
企業がこのネオバンキング市場を導入しているのは、決済やその他あらゆるオンラインサービスの管理をより容易にするためであり、個人向けアプリケーション・セグメントは将来的に最も高いCAGRを記録すると予想されている。

市場ダイナミクス
ドライバー
簡単な口座開設手続きと容易な取引が市場成長の原動力
阻害要因
銀行商品の種類が限られていることが市場成長の妨げになる可能性が高い。

世界のネオバンキング市場:主要プレーヤー
- アトム
会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績指標, リスク分析, 最近の動向, 地域展開, SWOT分析
o シンプル
o マイバンク
o モンゾ
o ウィー・バンク
o タンデム
o フィドール銀行
o ドイツ
o 中国農業銀行

世界のグリーンエネルギー市場レポートは以下の分析も含んでいます:
世界のグリーンエネルギー市場セグメント
- タイプ別
o ネオバンク
o チャレンジャーバンク
- アプリケーションタイプ別
o 個人部門
o 企業部門
- ネオバンキングの世界市場ダイナミクス
- 世界のネオバンキング市場規模
- 需要と供給
- 現在の動向/課題/チャレンジ
- 競合・参入企業
- 市場のバリューチェーン
- 市場の促進要因と阻害要因

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Neobanking Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Market Dynamics
5.1. Growth Drivers
5.2. Restraints
5.3. Opportunity
5.4. Trends
6. Correlation & Regression Analysis
6.1. Correlation Matrix
6.2. Regression Matrix
7. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
8. Risk Analysis
8.1. Demand Risk Analysis
8.2. Supply Risk Analysis
9. Neobanking Market Analysis
9.1. Porter Five Forces
9.1.1. The Threat of New Entrants
9.1.2. Bargaining Power of Suppliers
9.1.3. Threat of Substitutes
9.1.4. Rivalry
9.2. PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10. Neobanking Market
10.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F
10.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11. Neobanking Market: Market Segmentation
11.1. By Regions
11.1.1. North America:(U.S. and Canada)
11.1.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America)
11.1.2.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe)
11.1.3.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific)
11.1.4.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.5. The Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of the Middle East and Africa)
11.1.5.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2. By Service Type: Market Share (2020-2030F)
11.2.1. Business network, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2.2. Security Data Center, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2.3. mobility, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3. By Deployment: Market Share (2020-2030F)
11.3.1. Public, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.2. Private, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.4. By End-user: Market Share (2020-2030F)
11.4.1. Small and medium enterprises, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.4.2. Large enterprises, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5. By vertical: Market Share (2020-2030F)
11.5.1. Telecom, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5.2. Government and Education, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5.3. Financial Services, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5.4. Consumer, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5.5. Healthcare and Manufacturing, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12. Company Profile
12.1. Atoms
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Company Total Revenue (Financials)
12.1.3. Market Potential
12.1.4. Global Presence
12.1.5. Key Performance Indicators
12.1.6. SWOT Analysis
12.1.7. Product Launch
12.2. Simple
12.3. MyBank
12.4. Monzo
12.5. WeBank
12.6. Tandem
12.7. Fidor bank
12.8. Deutsche
12.9. Agricultural Bank of china
Consultant Recommendation
The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

Neobanking Market: Segmented: By account type (neo banks and challenger banks); By application (personal and enterprises sector) and Region -Analysis of Market Size, Share and Trends for 2014 - 2019 and Forecasts to 2030

PRODUCT OVERVIEW
Neobanks is a new kid in the financial world. They are a type of direct bank that is completely online with no physical branches and provide complete banking solutions to its customers. Neobanking offers everything a traditional bank has to offer from opening a bank account to money lending, money transfers, and much more. There are two kinds of Neobanks, first which have no banking license and partner up with a traditional bank such as Up bank in Australia which is partnered with Bendigo Bank, and second are neobanks with a full banking license of their own such as Xinja and Volt. Some of the first-ever Neobanking organizations include Simple, GoBank, and Moven.

MARKET HIGHLIGHTS
Neobanking Market is expected to project a CAGR of 48.90% during the forecast period, 2021-2031
The neo banking market is globally driven by features like simplicity, speed, cost-effectiveness, and improved functionality offered to the customers. The wide varieties of products accessible are unlimited, which is most likely to increase market development over the forecasted period. The rising smartphone penetration in both developed and developing countries is also a factor supporting the neo banking market as it is boosting the demand for online and app-based banking. Characteristics of the neo banking market such as its convenience, cost-effectiveness, online money tracking option, unique experience for customers, and easy payouts make it popular as well as one of the fast-growing fintech markets globally.

GLOBAL NEOBANKING MARKET: SEGMENTS
According to account type
the neo banking market includes neo and challenger banks. Challenger banks are banks that are small retail banks to compete for business against the bigger nationalized banks. It is divided into the business account and savings account. The business account had the largest market share in 2018 due to its wide range of management services such as credit management, and asset management. It dominated the global market in 2018 in terms of revenue share. This segment is also expected to register a high CAGR in 2026. The growth factors for the neo banking industry are cost-effective and convenient. Though the authenticity and financial security factors may bring disturbances in its path.
The application segment includes the personal and the enterprise sector
Enterprises are adopting this neo banking market as they facilitate better management of payments and all other online services while the personal application segment is anticipated to register the highest CAGR in the future.

MARKET DYNAMICS
Drivers
Easy account opening process and easy transactions will drive the market growth
Restraints
A limited range of banking products is likely to hamper the market growth

GLOBAL NEOBANKING MARKET: KEY PLAYERS
• Atom
Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis
o Simple
o MyBank
o Monzo
o We bank
o Tandem
o Fidor Bank
o Deutsche
o Agricultural Bank of China

THE GLOBAL GREEN ENERGY MARKET REPORT ALSO CONTAINS AN ANALYSIS ON:
Global Green energy market segments
• By type
o Neo banks
o Challenger banks
• By Application type
o Personal sector
o Enterprise sector
• Global Neobanking Market Dynamics
• Global Neobanking Market Size
• Supply & Demand
• Current Trends/Issues/Challenges
• Competition & Companies Involved in the Market
• Value Chain of the Market
• Market Drivers and Restraints

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Neobanking Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Market Dynamics
5.1. Growth Drivers
5.2. Restraints
5.3. Opportunity
5.4. Trends
6. Correlation & Regression Analysis
6.1. Correlation Matrix
6.2. Regression Matrix
7. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
8. Risk Analysis
8.1. Demand Risk Analysis
8.2. Supply Risk Analysis
9. Neobanking Market Analysis
9.1. Porter Five Forces
9.1.1. The Threat of New Entrants
9.1.2. Bargaining Power of Suppliers
9.1.3. Threat of Substitutes
9.1.4. Rivalry
9.2. PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10. Neobanking Market
10.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F
10.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11. Neobanking Market: Market Segmentation
11.1. By Regions
11.1.1. North America:(U.S. and Canada)
11.1.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America)
11.1.2.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe)
11.1.3.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific)
11.1.4.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.1.5. The Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of the Middle East and Africa)
11.1.5.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2. By Service Type: Market Share (2020-2030F)
11.2.1. Business network, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2.2. Security Data Center, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.2.3. mobility, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3. By Deployment: Market Share (2020-2030F)
11.3.1. Public, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.3.2. Private, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.4. By End-user: Market Share (2020-2030F)
11.4.1. Small and medium enterprises, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.4.2. Large enterprises, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5. By vertical: Market Share (2020-2030F)
11.5.1. Telecom, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5.2. Government and Education, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5.3. Financial Services, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5.4. Consumer, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11.5.5. Healthcare and Manufacturing, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
12. Company Profile
12.1. Atoms
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Company Total Revenue (Financials)
12.1.3. Market Potential
12.1.4. Global Presence
12.1.5. Key Performance Indicators
12.1.6. SWOT Analysis
12.1.7. Product Launch
12.2. Simple
12.3. MyBank
12.4. Monzo
12.5. WeBank
12.6. Tandem
12.7. Fidor bank
12.8. Deutsche
12.9. Agricultural Bank of china
Consultant Recommendation
The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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