ネオバンキング市場セグメント別:口座タイプ別(ネオバンク、チャレンジャーバンク)、用途別(個人向け、企業向け)、地域別 2014年2019年の市場規模、シェア、動向分析、2030年予測Neobanking Market: Segmented: By account type (neo banks and challenger banks); By application (personal and enterprises sector) and Region Analysis of Market Size, Share and Trends for 2014 2019 and Forecasts to 2030 ネオバンキング市場セグメント別:口座タイプ別(ネオバンク、チャレンジャーバンク)、用途別(個人向け、企業向け)、地域別 -2014年~2019年の市場規模、シェア、動向分析、2030年予測 製品概要 ネオバン... もっと見る
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サマリーネオバンキング市場セグメント別:口座タイプ別(ネオバンク、チャレンジャーバンク)、用途別(個人向け、企業向け)、地域別 -2014年~2019年の市場規模、シェア、動向分析、2030年予測製品概要 ネオバンクは金融界の新顔である。実店舗を持たず、完全にオンライン化されたダイレクト・バンクの一種であり、顧客に完全なバンキング・ソリューションを提供する。ネオバンクは、銀行口座の開設から貸出、送金など、従来の銀行が提供するあらゆるサービスを提供している。ネオバンクには2種類あり、1つは銀行免許を持たず伝統的な銀行と提携するもので、オーストラリアのアップバンクはベンディゴ銀行と提携している。ネオバンクの先駆けとしては、Simple、GoBank、Movenなどがある。 市場ハイライト ネオバンキング市場は予測期間2021-2031年に年平均成長率48.90%を予測 ネオバンキング市場は、シンプルさ、スピード、費用対効果、顧客に提供される機能の向上といった特徴によって世界的に牽引されている。アクセス可能な製品の種類は無制限であるため、予測期間中に市場発展が拡大する可能性が高い。先進国と発展途上国の両方でスマートフォンの普及率が上昇していることも、オンラインやアプリベースのバンキング需要を押し上げており、ネオバンキング市場を支える要因となっている。利便性、費用対効果、オンライン送金追跡オプション、顧客にとってのユニークな体験、簡単な支払いといったネオ・バンキング市場の特徴は、世界的に急成長しているフィンテック市場の1つであると同時に、人気を集めている。 世界のネオバンキング市場:セグメント 口座タイプ別 ネオバンキング市場には、ネオバンクとチャレンジャーバンクがある。チャレンジャー・バンクとは、小規模なリテール・バンクで、国営化された大手銀行とビジネスを競う銀行のことである。ビジネス口座と普通預金口座に分けられる。ビジネスアカウントは、与信管理、資産管理など幅広い管理サービスを提供するため、2018年の市場シェアは最大であった。2018年には収益シェアで世界市場を支配した。また、このセグメントは2026年に高いCAGRを記録すると予想されている。ネオバンキング業界の成長要因は、費用対効果と利便性である。しかし、真正性と金融セキュリティの要因は、その進路に障害をもたらす可能性がある。 アプリケーション・セグメントには、個人向けと企業向けがある。 企業がこのネオバンキング市場を導入しているのは、決済やその他あらゆるオンラインサービスの管理をより容易にするためであり、個人向けアプリケーション・セグメントは将来的に最も高いCAGRを記録すると予想されている。 市場ダイナミクス ドライバー 簡単な口座開設手続きと容易な取引が市場成長の原動力 阻害要因 銀行商品の種類が限られていることが市場成長の妨げになる可能性が高い。 世界のネオバンキング市場:主要プレーヤー - アトム 会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績指標, リスク分析, 最近の動向, 地域展開, SWOT分析 o シンプル o マイバンク o モンゾ o ウィー・バンク o タンデム o フィドール銀行 o ドイツ o 中国農業銀行 世界のグリーンエネルギー市場レポートは以下の分析も含んでいます: 世界のグリーンエネルギー市場セグメント - タイプ別 o ネオバンク o チャレンジャーバンク - アプリケーションタイプ別 o 個人部門 o 企業部門 - ネオバンキングの世界市場ダイナミクス - 世界のネオバンキング市場規模 - 需要と供給 - 現在の動向/課題/チャレンジ - 競合・参入企業 - 市場のバリューチェーン - 市場の促進要因と阻害要因 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次Contents1. Executive Summary 2. Neobanking Market 2.1. Product Overview 2.2. Market Definition 2.3. Segmentation 2.4. Assumptions and Acronyms 3. Research Methodology 3.1. Research Objectives 3.2. Primary Research 3.3. Secondary Research 3.4. Forecast Model 3.5. Market Size Estimation 4. Average Pricing Analysis 5. Market Dynamics 5.1. Growth Drivers 5.2. Restraints 5.3. Opportunity 5.4. Trends 6. Correlation & Regression Analysis 6.1. Correlation Matrix 6.2. Regression Matrix 7. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape 8. Risk Analysis 8.1. Demand Risk Analysis 8.2. Supply Risk Analysis 9. Neobanking Market Analysis 9.1. Porter Five Forces 9.1.1. The Threat of New Entrants 9.1.2. Bargaining Power of Suppliers 9.1.3. Threat of Substitutes 9.1.4. Rivalry 9.2. PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10. Neobanking Market 10.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F 10.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 10.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11. Neobanking Market: Market Segmentation 11.1. By Regions 11.1.1. North America:(U.S. and Canada) 11.1.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America) 11.1.2.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe) 11.1.3.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific) 11.1.4.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.5. The Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of the Middle East and Africa) 11.1.5.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.2. By Service Type: Market Share (2020-2030F) 11.2.1. Business network, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.2.2. Security Data Center, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.2.3. mobility, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3. By Deployment: Market Share (2020-2030F) 11.3.1. Public, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.2. Private, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.4. By End-user: Market Share (2020-2030F) 11.4.1. Small and medium enterprises, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.4.2. Large enterprises, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.5. By vertical: Market Share (2020-2030F) 11.5.1. Telecom, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.5.2. Government and Education, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.5.3. Financial Services, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.5.4. Consumer, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.5.5. Healthcare and Manufacturing, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 12. Company Profile 12.1. Atoms 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Company Total Revenue (Financials) 12.1.3. Market Potential 12.1.4. Global Presence 12.1.5. Key Performance Indicators 12.1.6. SWOT Analysis 12.1.7. Product Launch 12.2. Simple 12.3. MyBank 12.4. Monzo 12.5. WeBank 12.6. Tandem 12.7. Fidor bank 12.8. Deutsche 12.9. Agricultural Bank of china Consultant Recommendation The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.
SummaryNeobanking Market: Segmented: By account type (neo banks and challenger banks); By application (personal and enterprises sector) and Region -Analysis of Market Size, Share and Trends for 2014 - 2019 and Forecasts to 2030 Table of ContentsContents1. Executive Summary 2. Neobanking Market 2.1. Product Overview 2.2. Market Definition 2.3. Segmentation 2.4. Assumptions and Acronyms 3. Research Methodology 3.1. Research Objectives 3.2. Primary Research 3.3. Secondary Research 3.4. Forecast Model 3.5. Market Size Estimation 4. Average Pricing Analysis 5. Market Dynamics 5.1. Growth Drivers 5.2. Restraints 5.3. Opportunity 5.4. Trends 6. Correlation & Regression Analysis 6.1. Correlation Matrix 6.2. Regression Matrix 7. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape 8. Risk Analysis 8.1. Demand Risk Analysis 8.2. Supply Risk Analysis 9. Neobanking Market Analysis 9.1. Porter Five Forces 9.1.1. The Threat of New Entrants 9.1.2. Bargaining Power of Suppliers 9.1.3. Threat of Substitutes 9.1.4. Rivalry 9.2. PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10. Neobanking Market 10.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F 10.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 10.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11. Neobanking Market: Market Segmentation 11.1. By Regions 11.1.1. North America:(U.S. and Canada) 11.1.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America) 11.1.2.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe) 11.1.3.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific) 11.1.4.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.1.5. The Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of the Middle East and Africa) 11.1.5.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.2. By Service Type: Market Share (2020-2030F) 11.2.1. Business network, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.2.2. Security Data Center, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.2.3. mobility, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3. By Deployment: Market Share (2020-2030F) 11.3.1. Public, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.3.2. Private, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.4. By End-user: Market Share (2020-2030F) 11.4.1. Small and medium enterprises, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.4.2. Large enterprises, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.5. By vertical: Market Share (2020-2030F) 11.5.1. Telecom, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.5.2. Government and Education, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.5.3. Financial Services, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.5.4. Consumer, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 11.5.5. Healthcare and Manufacturing, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F 12. Company Profile 12.1. Atoms 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Company Total Revenue (Financials) 12.1.3. Market Potential 12.1.4. Global Presence 12.1.5. Key Performance Indicators 12.1.6. SWOT Analysis 12.1.7. Product Launch 12.2. Simple 12.3. MyBank 12.4. Monzo 12.5. WeBank 12.6. Tandem 12.7. Fidor bank 12.8. Deutsche 12.9. Agricultural Bank of china Consultant Recommendation The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.
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