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インドにおけるコンセントレート


Concentrates in India

他の清涼飲料水と同様に、濃縮飲料の寄与は夏の3~4ヶ月が大半を占める。2020年と2021年は、COVID-19のロックダウンが夏季と重なったため、数量増が若干制限された。しかし、このカテゴリーは、これらの製品の単... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
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36 英語

 

サマリー

他の清涼飲料水と同様に、濃縮飲料の寄与は夏の3~4ヶ月が大半を占める。2020年と2021年は、COVID-19のロックダウンが夏季と重なったため、数量増が若干制限された。しかし、このカテゴリーは、これらの製品の単価が低いことが主な原因で、比較的好調を維持した。また、各社はオンライン配信プラットフォームと提携し、消費者に商品を提供し、売上を伸ばしました。しかし、場合によっては、コスト面で...

Euromonitor Internationalのインドの濃縮物レポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(2017-2021年)を提供し、成長を促進する部門を特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、パッケージ、価格問題など)の戦略的分析も提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品液体濃縮物、粉末濃縮物。

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 濃縮物市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Concentrates in India
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

CONCENTRATES IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
E-commerce acts as both boon and bane for companies, particularly partnerships with hyperlocal delivery players
Leader Pioma Industries focuses on fortifying its products
Ayurvedic products focus on ingredients and increased e-commerce availability
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Communication will continue to be focused on functional references
Brands promoting Ayurveda expected to do well in the forecast period
Versatility and rural areas set to underpin growth in concentrates
CATEGORY DATA
Concentrates conversions
Summary 1 Concentrates Conversion Factors for Ready-to-Drink (RTD) Format
Table 1 Off-trade Sales of Concentrates (RTD) by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Off-trade Sales of Concentrates (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 3 Off-trade Sales of Concentrates by Category: Value 2016-2021
Table 4 Off-trade Sales of Concentrates by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Off-trade Concentrates (RTD): % Volume 2018-2021
Table 6 NBO Company Shares of Off-trade Concentrates: % Value 2017-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Off-trade Concentrates: % Value 2018-2021
Table 8 NBO Company Shares of Off-trade Liquid Concentrates (RTD): % Volume 2017-2021
Table 9 LBN Brand Shares of Off-trade Liquid Concentrates (RTD): % Volume 2018-2021
Table 10 NBO Company Shares of Off-trade Powder Concentrates (RTD): % Volume 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Off-trade Powder Concentrates (RTD): % Volume 2018-2021
Table 12 Forecast Off-trade Sales of Concentrates (RTD) by Category: Volume 2021-2026
Table 13 Forecast Off-trade Sales of Concentrates (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 14 Forecast Off-trade Sales of Concentrates by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Off-trade Sales of Concentrates by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Soft Drinks Off-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Soft Drinks On-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 3 Soft Drinks Impact of Drivers on Off-Trade Volume Sales: 2019-2026
CHART 4 Soft Drinks Impact of Drivers on On-Trade Volume Sales: 2019-2026
SOFT DRINKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Soft drinks in 2021: The big picture
Communication around functional references is of paramount importance
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for soft drinks?
MARKET DATA
Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2016-2021
Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2016-2021
Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2016-2021
Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2016-2021
Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2020
Table 21 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2020
Table 22 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2020
Table 23 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2020
Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2016-2021
Table 25 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 26 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 27 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 28 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 29 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 30 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 31 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 32 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 33 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 34 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2017-2021
Table 35 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2018-2021
Table 36 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2016-2021
Table 37 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2021
Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2021-2026
Table 39 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2021-2026
Table 40 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2021-2026
Table 41 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2021-2026
Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2021-2026
Table 43 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 44 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 45 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
Fountain sales in India
Trends
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 2 Research Sources

 

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Summary

Like most soft drinks, the majority contribution for concentrates comes from three to four months during the summer. In 2020 and 2021, the COVID-19 lockdowns overlapped with the summer season, thereby limiting volume growth slightly. However, the category continued to perform relatively well, largely due to the low unit prices of these products. In addition, companies partnered with online delivery platforms to offer their products to consumers and drive sales. In some cases, cost took a backsea...

Euromonitor International's Concentrates in India report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (2017-2021), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they legislative, distribution, packaging or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Liquid Concentrates, Powder Concentrates.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Concentrates market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Concentrates in India
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

CONCENTRATES IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
E-commerce acts as both boon and bane for companies, particularly partnerships with hyperlocal delivery players
Leader Pioma Industries focuses on fortifying its products
Ayurvedic products focus on ingredients and increased e-commerce availability
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Communication will continue to be focused on functional references
Brands promoting Ayurveda expected to do well in the forecast period
Versatility and rural areas set to underpin growth in concentrates
CATEGORY DATA
Concentrates conversions
Summary 1 Concentrates Conversion Factors for Ready-to-Drink (RTD) Format
Table 1 Off-trade Sales of Concentrates (RTD) by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Off-trade Sales of Concentrates (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 3 Off-trade Sales of Concentrates by Category: Value 2016-2021
Table 4 Off-trade Sales of Concentrates by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Off-trade Concentrates (RTD): % Volume 2018-2021
Table 6 NBO Company Shares of Off-trade Concentrates: % Value 2017-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Off-trade Concentrates: % Value 2018-2021
Table 8 NBO Company Shares of Off-trade Liquid Concentrates (RTD): % Volume 2017-2021
Table 9 LBN Brand Shares of Off-trade Liquid Concentrates (RTD): % Volume 2018-2021
Table 10 NBO Company Shares of Off-trade Powder Concentrates (RTD): % Volume 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Off-trade Powder Concentrates (RTD): % Volume 2018-2021
Table 12 Forecast Off-trade Sales of Concentrates (RTD) by Category: Volume 2021-2026
Table 13 Forecast Off-trade Sales of Concentrates (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 14 Forecast Off-trade Sales of Concentrates by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Off-trade Sales of Concentrates by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Soft Drinks Off-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Soft Drinks On-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 3 Soft Drinks Impact of Drivers on Off-Trade Volume Sales: 2019-2026
CHART 4 Soft Drinks Impact of Drivers on On-Trade Volume Sales: 2019-2026
SOFT DRINKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Soft drinks in 2021: The big picture
Communication around functional references is of paramount importance
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for soft drinks?
MARKET DATA
Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2016-2021
Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2016-2021
Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2016-2021
Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2016-2021
Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2020
Table 21 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2020
Table 22 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2020
Table 23 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2020
Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2016-2021
Table 25 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 26 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 27 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 28 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 29 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 30 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 31 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 32 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 33 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 34 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2017-2021
Table 35 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2018-2021
Table 36 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2016-2021
Table 37 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2021
Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2021-2026
Table 39 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2021-2026
Table 40 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2021-2026
Table 41 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2021-2026
Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2021-2026
Table 43 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 44 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 45 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
Fountain sales in India
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DISCLAIMER
SOURCES
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