リトアニアにおける直販事業Direct Selling in Lithuania ダイレクトセールスは、2021年中に小売額売上高の健全な伸びを記録しました。これは主に、リトアニアの多くの消費者が支出を必要不可欠な必需品に制限するようになった鎖国と経済の不確実性によるものである。さ... もっと見る
サマリーダイレクトセールスは、2021年中に小売額売上高の健全な伸びを記録しました。これは主に、リトアニアの多くの消費者が支出を必要不可欠な必需品に制限するようになった鎖国と経済の不確実性によるものである。さらに、多くの消費者は一般的にダイレクトセリングのチャネルを信頼しており、特にオンラインで買い物をしない消費者はダイレクトセリングのチャネルを信頼しています。その結果、食品・飲料のダイレクトセリングは2021年に最もダイナミックな売上成長を記録し、レビュー期間中の成長率も最も高かった。しかしながら、ダイレク...ユーロモニター インターナショナルのリトアニアのダイレクトセリングレポートは、業界を牽引する主要トレンドと開発に関する見識を提供します。本レポートでは、セクターの洞察を提供するためにすべての小売チャネルを調査しています。チャネルにはハイパーマーケット、スーパーマーケット、ディスカウントストア、コンビニエンスストア、複合小売店、健康・美容小売店、衣類・履物小売店、家具・調度品店、DIY・ハードウェア店、耐久財小売店、レジャー・個人用品小売店などが含まれています。また、主要な小売業者のプロフィールと、その業績および直面している課題についての分析も掲載しています。また、自動販売機、ホームショッピング、インターネット通販、ダイレクト販売など、無店舗型小売業に関する分析も行っています(提供可能な場合)。 対象製品アパレルとフットウェアのダイレクトセリング、ビューティーとパーソナルケアのダイレクトセリング、消費者家電のダイレクトセリング、消費者電子機器のダイレクトセリング、消費者健康のダイレクトセリング、食品と飲料のダイレクトセリング、ホームケアのダイレクトセリング、ホームセンターとガーデニングのダイレクトセリング、ホームウェアとホームファニッシングのダイレクトセリング、メディア製品のダイレクトセリング、その他のダイレクトセリング、パーソナルアクセサリーとアイウェアのダイレクトセリング、ペットケア ダイレクトセリング、従来の玩具とゲームのダイレクトセリング、ビデオゲームハードウェア ダイレクトセリング。 データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ダイレクトセールス市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Direct Selling in LithuaniaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables DIRECT SELLING IN LITHUANIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales slow thanks to consumers returning to physical stores in 2021 Direct selling’s shift to e-commerce services benefits sales in 2021 Demand for health and wellness products rise during 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Digitalisation set to support sales during the forecast period Vendors must become more creative in online selling to remain competitive in the forecast period Number of direct sellers set to rise in the forecast period, due to economic uncertainty CHANNEL DATA Table 1 Direct Selling by Category: Value 2016-2021 Table 2 Direct Selling by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Direct Selling GBO Company Shares: % Value 2017-2021 Table 4 Direct Selling GBN Brand Shares: % Value 2018-2021 Table 5 Direct Selling Forecasts by Category: Value 2021-2026 Table 6 Direct Selling Forecasts by Category: % Value Growth 2021-2026 RETAILING IN LITHUANIA EXECUTIVE SUMMARY Retailing in 2021: The big picture Retailers invest in e-commerce capabilities to gain more customers in 2021 Delivery services sharpened in 2021 What next for retailing? OPERATING ENVIRONMENT Informal retailing Opening hours Summary 1 Standard Opening Hours by Channel Type 2021 Physical retail landscape Cash and carry Seasonality Christmas Easter Payments Delivery and collections Emerging business models MARKET DATA Table 7 Sales in Retailing by Store-based vs Non-Store: Value 2016-2021 Table 8 Sales in Retailing by Store-based vs Non-Store: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Sales in Store-Based Retailing by Channel: Value 2016-2021 Table 10 Sales in Store-Based Retailing by Channel: % Value Growth 2016-2021 Table 11 Store-Based Retailing Outlets by Channel: Units 2016-2021 Table 12 Store-Based Retailing Outlets by Channel: % Unit Growth 2016-2021 Table 13 Sales in Non-Store Retailing by Channel: Value 2016-2021 Table 14 Sales in Non-Store Retailing by Channel: % Value Growth 2016-2021 Table 15 Non-Grocery Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space 2016-2021 Table 16 Non-Grocery Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2016-2021 Table 17 Sales in Non-Grocery Specialists by Channel: Value 2016-2021 Table 18 Sales in Non-Grocery Specialists by Channel: % Value Growth 2016-2021 Table 19 Non-Grocery Specialists Outlets by Channel: Units 2016-2021 Table 20 Non-Grocery Specialists Outlets by Channel: % Unit Growth 2016-2021 Table 21 Retailing GBO Company Shares: % Value 2017-2021 Table 22 Retailing GBN Brand Shares: % Value 2018-2021 Table 23 Store-based Retailing GBO Company Shares: % Value 2017-2021 Table 24 Store-based Retailing GBN Brand Shares: % Value 2018-2021 Table 25 Store-based Retailing LBN Brand Shares: Outlets 2018-2021 Table 26 Non-Store Retailing GBO Company Shares: % Value 2017-2021 Table 27 Non-Store Retailing GBN Brand Shares: % Value 2018-2021 Table 28 Non-Grocery Specialists GBO Company Shares: % Value 2017-2021 Table 29 Non-Grocery Specialists GBN Brand Shares: % Value 2018-2021 Table 30 Non-Grocery Specialists LBN Brand Shares: Outlets 2018-2021 Table 31 Non-Grocery Specialists LBN Brand Shares: Selling Space 2018-2021 Table 32 Forecast Sales in Retailing by Store-based vs Non-Store: Value 2021-2026 Table 33 Forecast Sales in Retailing by Store-based vs Non-Store: % Value Growth 2021-2026 Table 34 Forecast Sales in Store-Based Retailing by Channel: Value 2021-2026 Table 35 Forecast Sales in Store-Based Retailing by Channel: % Value Growth 2021-2026 Table 36 Forecast Store-Based Retailing Outlets by Channel: Units 2021-2026 Table 37 Forecast Store-Based Retailing Outlets by Channel: % Unit Growth 2021-2026 Table 38 Forecast Sales in Non-Store Retailing by Channel: Value 2021-2026 Table 39 Forecast Sales in Non-Store Retailing by Channel: % Value Growth 2021-2026 Table 40 Non-Grocery Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2021-2026 Table 41 Non-Grocery Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2021-2026 Table 42 Forecast Sales in Non-Grocery Specialists by Channel: Value 2021-2026 Table 43 Forecast Sales in Non-Grocery Specialists by Channel: % Value Growth 2021-2026 Table 44 Forecast Non-Grocery Specialists Outlets by Channel: Units 2021-2026 Table 45 Forecast Non-Grocery Specialists Outlets by Channel: % Unit Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
SummaryDirect selling registered a healthy rise in retail value sales growth during 2021. This was mostly due to the lockdown and economic uncertainty that led many Lithuanian consumers to limit their spending to essential necessities. Furthermore, many consumers generally trust the direct selling channel, especially those who do not shop online. As a result, food and drink direct selling recorded the most dynamic sales growth in 2021 as well the highest growth rate of the review period. However, direc... Table of ContentsDirect Selling in LithuaniaEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables DIRECT SELLING IN LITHUANIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Sales slow thanks to consumers returning to physical stores in 2021 Direct selling’s shift to e-commerce services benefits sales in 2021 Demand for health and wellness products rise during 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Digitalisation set to support sales during the forecast period Vendors must become more creative in online selling to remain competitive in the forecast period Number of direct sellers set to rise in the forecast period, due to economic uncertainty CHANNEL DATA Table 1 Direct Selling by Category: Value 2016-2021 Table 2 Direct Selling by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Direct Selling GBO Company Shares: % Value 2017-2021 Table 4 Direct Selling GBN Brand Shares: % Value 2018-2021 Table 5 Direct Selling Forecasts by Category: Value 2021-2026 Table 6 Direct Selling Forecasts by Category: % Value Growth 2021-2026 RETAILING IN LITHUANIA EXECUTIVE SUMMARY Retailing in 2021: The big picture Retailers invest in e-commerce capabilities to gain more customers in 2021 Delivery services sharpened in 2021 What next for retailing? OPERATING ENVIRONMENT Informal retailing Opening hours Summary 1 Standard Opening Hours by Channel Type 2021 Physical retail landscape Cash and carry Seasonality Christmas Easter Payments Delivery and collections Emerging business models MARKET DATA Table 7 Sales in Retailing by Store-based vs Non-Store: Value 2016-2021 Table 8 Sales in Retailing by Store-based vs Non-Store: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Sales in Store-Based Retailing by Channel: Value 2016-2021 Table 10 Sales in Store-Based Retailing by Channel: % Value Growth 2016-2021 Table 11 Store-Based Retailing Outlets by Channel: Units 2016-2021 Table 12 Store-Based Retailing Outlets by Channel: % Unit Growth 2016-2021 Table 13 Sales in Non-Store Retailing by Channel: Value 2016-2021 Table 14 Sales in Non-Store Retailing by Channel: % Value Growth 2016-2021 Table 15 Non-Grocery Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space 2016-2021 Table 16 Non-Grocery Specialists: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2016-2021 Table 17 Sales in Non-Grocery Specialists by Channel: Value 2016-2021 Table 18 Sales in Non-Grocery Specialists by Channel: % Value Growth 2016-2021 Table 19 Non-Grocery Specialists Outlets by Channel: Units 2016-2021 Table 20 Non-Grocery Specialists Outlets by Channel: % Unit Growth 2016-2021 Table 21 Retailing GBO Company Shares: % Value 2017-2021 Table 22 Retailing GBN Brand Shares: % Value 2018-2021 Table 23 Store-based Retailing GBO Company Shares: % Value 2017-2021 Table 24 Store-based Retailing GBN Brand Shares: % Value 2018-2021 Table 25 Store-based Retailing LBN Brand Shares: Outlets 2018-2021 Table 26 Non-Store Retailing GBO Company Shares: % Value 2017-2021 Table 27 Non-Store Retailing GBN Brand Shares: % Value 2018-2021 Table 28 Non-Grocery Specialists GBO Company Shares: % Value 2017-2021 Table 29 Non-Grocery Specialists GBN Brand Shares: % Value 2018-2021 Table 30 Non-Grocery Specialists LBN Brand Shares: Outlets 2018-2021 Table 31 Non-Grocery Specialists LBN Brand Shares: Selling Space 2018-2021 Table 32 Forecast Sales in Retailing by Store-based vs Non-Store: Value 2021-2026 Table 33 Forecast Sales in Retailing by Store-based vs Non-Store: % Value Growth 2021-2026 Table 34 Forecast Sales in Store-Based Retailing by Channel: Value 2021-2026 Table 35 Forecast Sales in Store-Based Retailing by Channel: % Value Growth 2021-2026 Table 36 Forecast Store-Based Retailing Outlets by Channel: Units 2021-2026 Table 37 Forecast Store-Based Retailing Outlets by Channel: % Unit Growth 2021-2026 Table 38 Forecast Sales in Non-Store Retailing by Channel: Value 2021-2026 Table 39 Forecast Sales in Non-Store Retailing by Channel: % Value Growth 2021-2026 Table 40 Non-Grocery Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space 2021-2026 Table 41 Non-Grocery Specialists Forecasts: Value Sales, Outlets and Selling Space: % Growth 2021-2026 Table 42 Forecast Sales in Non-Grocery Specialists by Channel: Value 2021-2026 Table 43 Forecast Sales in Non-Grocery Specialists by Channel: % Value Growth 2021-2026 Table 44 Forecast Non-Grocery Specialists Outlets by Channel: Units 2021-2026 Table 45 Forecast Non-Grocery Specialists Outlets by Channel: % Unit Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |