世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ドイツのパーソナルラグジュアリー


Personal Luxury in Germany

2020年にパーソナルラグジュアリーの他の多くのカテゴリーよりも悪いパフォーマンスを見た後、2021年のドイツでは高級革製品が力強いパフォーマンスを見せ、二桁の現在価値の増加を見た。この平均以上のパフォー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月28日 US$990
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
19 英語

 

サマリー

2020年にパーソナルラグジュアリーの他の多くのカテゴリーよりも悪いパフォーマンスを見た後、2021年のドイツでは高級革製品が力強いパフォーマンスを見せ、二桁の現在価値の増加を見た。この平均以上のパフォーマンスは、旅行に関する規制が緩和され、レジャーやビジネスで旅行に関連するアイテムが好まれたことが一因であると考えられる。また、労働環境が一部正常化し、レストランが再開されたことで、社会的な需要が高まりました。

Euromonitor Internationalの調査レポート「ドイツのパーソナルラグジュアリー」は、国レベルでのパーソナルラグジュアリー市場の規模と形態に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因や消費者の買い物パターンの発展とともにパーソナルラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品デザイナーアパレルおよびフットウェア(既製服)、高級アイウェア、高級ジュエリー、高級レザーグッズ、高級携帯家電、高級時計、高級筆記具および文房具、スーパープレミアム美容およびパーソナルケア。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* パーソナルラグジュアリー市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


ページTOPに戻る


目次

Personal Luxury in Germany
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

PERSONAL LUXURY IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Luxury leather goods leads in terms of value growth in 2021
Local residents dictate the performance of personal luxury
E-commerce expands rapidly in personal luxury
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Designer apparel and footwear shows strong growth potential
International expenditure set to surpass 2019 level in the forecast period
Store-based retailers to gradually lose part of its relevance in the industry
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic
The pandemic necessitates the e-commerce route
Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars
Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce
Luxury goods expected to grow solidly across categories
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る


 

Summary

After a year of seeing a worse performance than many other categories within personal luxury in 2020, luxury leather goods performed strongly in Germany in 2021, seeing a double-digit current value increase. In part, this above-average performance can be attributed to the softer restrictions in place for travel, which favoured items related to this activity, whether for leisure or business. In addition, with the partial return to formal working environments and the reopening of restaurants, soci...

Euromonitor International's Personal Luxury in Germany report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Personal Luxury market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Personal Luxury retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change

Product coverage: Designer Apparel and Footwear (Ready-to-Wear), Luxury Eyewear, Luxury Jewellery, Luxury Leather Goods, Luxury Portable Consumer Electronics, Luxury Timepieces, Luxury Writing Instruments and Stationery, Super Premium Beauty and Personal Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Personal Luxury market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Personal Luxury in Germany
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

PERSONAL LUXURY IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Luxury leather goods leads in terms of value growth in 2021
Local residents dictate the performance of personal luxury
E-commerce expands rapidly in personal luxury
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Designer apparel and footwear shows strong growth potential
International expenditure set to surpass 2019 level in the forecast period
Store-based retailers to gradually lose part of its relevance in the industry
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic
The pandemic necessitates the e-commerce route
Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars
Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce
Luxury goods expected to grow solidly across categories
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Euromonitor International社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る