ドイツでのエクスペリエンス・ラグジュアリーExperiential Luxury in Germany ラグジュアリーホテルが売上の大半を占める2020年は、ドイツへのインバウンド旅行者が大幅に減少し、エクスペリエンス・ラグジュアリーにとって非常に厳しい年となった。2021年は、ワクチン接種が進むにつれ、イ... もっと見る
サマリーラグジュアリーホテルが売上の大半を占める2020年は、ドイツへのインバウンド旅行者が大幅に減少し、エクスペリエンス・ラグジュアリーにとって非常に厳しい年となった。2021年は、ワクチン接種が進むにつれ、インバウンド旅行者がある程度戻り、出張も数ヶ月間ある程度再開したため、エクスペリエンス・ラグジュアリーは、2020年のどん底の状態から力強い現在価値の成長を記録することができた。しかし、2021年の売上高は、2020年の底値からはほど遠い水準にとどまっている。Euromonitor Internationalの調査レポート「ドイツの体験型高級品(Experiential Luxury)」は、体験型高級品市場の規模や形状を国レベルで把握できる包括的なガイドです。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因や消費者の買い物パターンの発展とともにExperiential Luxuryの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品ラグジュアリーフードサービス、ラグジュアリーホテル。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * エクスペリエンス・ラグジュアリー市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Experiential Luxury in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables EXPERIENTIAL LUXURY IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Experiential luxury claws back some sales after a dismal 2020 Travco with its Steigenberger hotel chain maintains its lead Double-blow for the lone flag-bearer of luxury foodservice, Armani PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Recovery to pre-pandemic level expected to take time Spend per person likely to increase, at least in the short to mid-term Dynamic future for Steigenberger hotels CATEGORY DATA Table 1 Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Experiential Luxury: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Experiential Luxury: % Value 2017-2020 Table 5 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWith sales coming mostly from luxury hotels, 2020 was a very difficult year for experiential luxury, due to the huge drop in inbound travellers to Germany. As vaccination programmes got underway, there was a degree of return of inbound tourists, as well as business trips resuming to a certain extent for a few months in 2021, which allowed experiential luxury to record strong current value growth from the rock-bottom situation of 2020. Nonetheless, sales in 2021 remained far from the level seen i... Table of ContentsExperiential Luxury in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables EXPERIENTIAL LUXURY IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Experiential luxury claws back some sales after a dismal 2020 Travco with its Steigenberger hotel chain maintains its lead Double-blow for the lone flag-bearer of luxury foodservice, Armani PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Recovery to pre-pandemic level expected to take time Spend per person likely to increase, at least in the short to mid-term Dynamic future for Steigenberger hotels CATEGORY DATA Table 1 Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Experiential Luxury: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Experiential Luxury: % Value 2017-2020 Table 5 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |