ブラジルのパーソナルラグジュアリーPersonal Luxury in Brazil COVID-19による伝染病の発生に伴う衛生制限措置により、2020年前半の個人の贅沢品消費に強い影響が見られました。長期の検疫期間と新病の未知の影響に対する一般的な恐怖から、ほとんどの企業が高級品消費の深刻... もっと見る
サマリーCOVID-19による伝染病の発生に伴う衛生制限措置により、2020年前半の個人の贅沢品消費に強い影響が見られました。長期の検疫期間と新病の未知の影響に対する一般的な恐怖から、ほとんどの企業が高級品消費の深刻な落ち込みを予測した。ほとんどの消費者は、必需品に対する不安から、備蓄を始めた。最も被害を受けたのは非必需品カテゴリーで、...この調査レポートはブラジルのパーソナルラグジュアリー市場の規模や形態に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因や消費者の買い物パターンの発展とともにパーソナルラグジュアリーの小売業に与える影響について戦略的な分析を行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品の範囲デザイナーアパレルおよびフットウェア(既製服)、高級アイウェア、高級ジュエリー、高級レザーグッズ、高級携帯家電、高級時計、高級筆記具および文房具、スーパープレミアム美容およびパーソナルケア。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * パーソナルラグジュアリー市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Personal Luxury in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables PERSONAL LUXURY IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Personal luxury categories have positive prospects after recovery at the end of 2020 Luxury consumption as pent-up demand for self-care and celebrative resumption of social life From iconic exclusivity to fashionable experimentation PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Gradual resumption of social activities will tend to keep on leveraging luxury consumption Digital strategies combining monobrand and multibrand marketplaces expected to become more common Sustainability and traceability in the spotlight CATEGORY DATA Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryA strong impact was seen on personal luxury consumption in the first half of 2020 due to the restrictive sanitary measures imposed by the outbreak of contagion caused by COVID-19. The long periods of quarantine and the general fear of unknown consequences of the new disease made most companies project severe drops in luxury consumption. Most consumers were impacted with concerns regarding essential items that began to be stockpiled. Non-essential categories were the ones that suffered the most,... Table of ContentsPersonal Luxury in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables PERSONAL LUXURY IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Personal luxury categories have positive prospects after recovery at the end of 2020 Luxury consumption as pent-up demand for self-care and celebrative resumption of social life From iconic exclusivity to fashionable experimentation PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Gradual resumption of social activities will tend to keep on leveraging luxury consumption Digital strategies combining monobrand and multibrand marketplaces expected to become more common Sustainability and traceability in the spotlight CATEGORY DATA Table 1 Sales of Personal Luxury by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Personal Luxury: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Personal Luxury: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Personal Luxury by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Personal Luxury by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |