ブラジルの高級時計Luxury Timepieces in Brazil 2020年上半期は、COVID-19のパンデミックによって未曾有の困難がもたらされた。店舗は閉鎖されたままでなければならず、消費者は検疫期間を経なければならなかったため、業界は贅沢品にとって最も稀な見通しであ... もっと見る
サマリー2020年上半期は、COVID-19のパンデミックによって未曾有の困難がもたらされた。店舗は閉鎖されたままでなければならず、消費者は検疫期間を経なければならなかったため、業界は贅沢品にとって最も稀な見通しである通年でのマイナス決算を予測させることになった。しかし、衛生上の危機による伝染病と死者を管理するという認識から、より柔軟な条件での作業が可能になり、消費者は店舗への訪問を再開することができた。リベンジ消費ア...ユーロモニター インターナショナルのこのレポートはブラジルの高級時計市場の規模と形状を国別に調査した包括的なガイドブックです。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因と、消費者の買い物パターンの発展とともに高級時計の小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品の範囲メンズラグジュアリータイムピース、レディースラグジュアリータイムピース。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 高級時計市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Luxury Timepieces in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LUXURY TIMEPIECES IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Involuntary savings and self-indulgent purchases benefit luxury timepieces in 2021 Heating second-hand market strengthens the perception of luxury timepieces as an investment Global brands find opportunities in associations with national icons of Brazilian culture PROSPECTS AND OPPORTUNITIES New technologies and features favour smartwatches in the coming years Reselling market will bring more sophisticated certificates of origin into the spotlight Collectors will remain attracted to vintage models, gathering trend-setters to the luxury timepieces culture CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Timepieces by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Timepieces by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Timepieces: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Timepieces: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Timepieces by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Timepieces by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Timepieces by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe first half of 2020 brought unprecedented difficulties imposed by the COVID-19 pandemic. Stores had to remain closed and consumers had to go through quarantine periods that made the industry project some of the rarest prospects for luxury: negative results for the full year. However, the perception of control over the contagion and deaths caused by the sanitary crisis made it possible to work with more flexible conditions that allowed consumers to resume visiting stores. Revenge consumption a... Table of ContentsLuxury Timepieces in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LUXURY TIMEPIECES IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Involuntary savings and self-indulgent purchases benefit luxury timepieces in 2021 Heating second-hand market strengthens the perception of luxury timepieces as an investment Global brands find opportunities in associations with national icons of Brazilian culture PROSPECTS AND OPPORTUNITIES New technologies and features favour smartwatches in the coming years Reselling market will bring more sophisticated certificates of origin into the spotlight Collectors will remain attracted to vintage models, gathering trend-setters to the luxury timepieces culture CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Timepieces by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Timepieces by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Timepieces: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Timepieces: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Timepieces by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Timepieces by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Timepieces by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |