ブラジルでのエクスペリエンス・ラグジュアリーExperiential Luxury in Brazil 家庭外エンターテインメントに関連するすべての活動は、COVID-19の大流行による制約のため、2020年以降、マイナスの影響を受けています。長期にわたる営業制限により、レストラン、バー、コンサートホール、美術... もっと見る
サマリー家庭外エンターテインメントに関連するすべての活動は、COVID-19の大流行による制約のため、2020年以降、マイナスの影響を受けています。長期にわたる営業制限により、レストラン、バー、コンサートホール、美術館、ホテルは、消費者の流入が減少し、その結果、この分野の企業が負債を抱え、厳しい財政状況に直面することになった。健康危機の最初の瞬間が閉店や人員削減につながったとすれば、健康危機が長引いたことで、その影響はさらに大きくなりました。この調査レポートはブラジルのエクスペリエンス・ラグジュアリー市場の規模と形状を国別に調査・分析したもので、Euromonitor Internationalの調査レポートです。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因や消費者の買い物パターンの発展とともにExperiential Luxuryの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品の範囲ラグジュアリーフードサービス、ラグジュアリーホテル。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * エクスペリエンス・ラグジュアリー市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Experiential Luxury in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables EXPERIENTIAL LUXURY IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS After the strong hit in 2020 and 2021, mass vaccination brings good prospects Closed frontiers make affluent consumers rediscover local luxury Polarised consumption makes the top of the social pyramid stronger PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Brazil’s potential as a luxury destination advancing in exploring untapped opportunities Kinaesthetic approach is expected to raise the bar in expectancy for pampering, favouring local consumption Younger consumers’ concern for sustainability may bring good opportunities for Brazilian destinations CATEGORY DATA Table 1 Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Experiential Luxury: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Experiential Luxury: % Value 2017-2020 Table 5 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAll the activities related to out-of-home entertainment have been suffering negative impacts since 2020 due to the restrictions imposed by the COVID-19 pandemic. The long period of limited operations caused restaurants, bars, concert halls, museums and hotels to face challenging financial situations with the reduced flow of consumers and the consequent indebtedness of companies in the sector. If the first moments of the health crisis led to closures and staff reduction, the persistence of the re... Table of ContentsExperiential Luxury in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables EXPERIENTIAL LUXURY IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS After the strong hit in 2020 and 2021, mass vaccination brings good prospects Closed frontiers make affluent consumers rediscover local luxury Polarised consumption makes the top of the social pyramid stronger PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Brazil’s potential as a luxury destination advancing in exploring untapped opportunities Kinaesthetic approach is expected to raise the bar in expectancy for pampering, favouring local consumption Younger consumers’ concern for sustainability may bring good opportunities for Brazilian destinations CATEGORY DATA Table 1 Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Experiential Luxury: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Experiential Luxury: % Value 2017-2020 Table 5 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Experiential Luxury by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |