ニュージーランドの表面処理Surface Care in New Zealand COVID-19の大流行は、2020年のサーフェスケアに大きなプラスの影響を与え、消費者が自宅で過ごす時間が長くなり、衛生・清潔に対する意識の高まりがカテゴリーに好影響を与え、大きな成長を促した。2021年の現在... もっと見る
サマリーCOVID-19の大流行は、2020年のサーフェスケアに大きなプラスの影響を与え、消費者が自宅で過ごす時間が長くなり、衛生・清潔に対する意識の高まりがカテゴリーに好影響を与え、大きな成長を促した。2021年の現在価値売上は減少したものの、COVID-19以前の水準を大きく上回って推移した。これは、消費者にとって衛生と清潔が引き続き重要であることに加え、労働人口の増加により消費者が自宅で過ごす時間が増えたことが要因である。この調査レポートはニュージーランドのサーフェスケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品浴室用クリーナー、デスケーリング、排水口開け、床用クリーナー、ホームケア用消毒剤、ホームケア用ワイプおよび床用クリーニングシステム、キッチンクリーナー、多目的クリーナー、オーブンクリーナー、研磨剤、窓/ガラス用クリーナー。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * サーフェスケア市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Surface Care in New ZealandEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Value sales decline in 2021, but remain well above pre-COVID-19 levels Surface care one of the most segmented categories in home care Penetration of green brands grows PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Wipes likely to come under increased scrutiny Work from home trend likely to influence category dynamics over the forecast period Product performance likely to be front of mind post-COVID-19 CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 11 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 12 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe COVID-19 pandemic had a significant positive effect on surface care in 2020, with consumers spending more time at home, and heightened awareness of hygiene and cleanliness having a positive impact on the category and driving significant growth. While in 2021 current value sales declined, they remained well above the pre-COVID-19 level. This was driven by hygiene and cleanliness remaining important to consumers, alongside consumers being at home more often due to rising number of people worki... Table of ContentsSurface Care in New ZealandEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Value sales decline in 2021, but remain well above pre-COVID-19 levels Surface care one of the most segmented categories in home care Penetration of green brands grows PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Wipes likely to come under increased scrutiny Work from home trend likely to influence category dynamics over the forecast period Product performance likely to be front of mind post-COVID-19 CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 11 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 12 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |