ニュージーランドの食器洗いDishwashing in New Zealand 2020年は食器洗い機でパニック買いが大きく売上に影響しましたが、2021年は働き方の変化を通じてCOVID-19の影響が継続しました。ニュージーランドのほとんどの職場は、より柔軟な働き方を採用し、その結果、在宅... もっと見る
サマリー2020年は食器洗い機でパニック買いが大きく売上に影響しましたが、2021年は働き方の変化を通じてCOVID-19の影響が継続しました。ニュージーランドのほとんどの職場は、より柔軟な働き方を採用し、その結果、在宅勤務が広まりました。そのため、人々が家にいることが多くなり、調理や掃除のレベルが上がることが、食器洗い乾燥機の売上を継続的に伸ばすための新たな原動力となった。この調査レポートはニュージーランドの食器洗い機市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品自動食器洗浄機、手洗い食器洗浄機。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 食器洗い機市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーおよび主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Dishwashing in New ZealandEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables DISHWASHING IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Work from home trend drives growth Green brands continue to grow Reckitt Benckiser focuses on reducing water waste through its Finish brand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Water conservation likely to influence dishwashing Uncertain outlook for construction sector to influence sales of dishwashers Opportunities for private label growth CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWhile 2020 saw significant panic-buying influence sales in dishwashing, the effects of COVID-19 continued to be felt in 2021 through changes in ways of working. Most workplaces in New Zealand have adopted more flexible working policies, and as a result, working from home has become more widespread. As such, an additional driver of growth has been people being at home more often, necessitating increased levels of cooking and cleaning, which was a key driver of continued sales growth for dishwashi... Table of ContentsDishwashing in New ZealandEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables DISHWASHING IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Work from home trend drives growth Green brands continue to grow Reckitt Benckiser focuses on reducing water waste through its Finish brand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Water conservation likely to influence dishwashing Uncertain outlook for construction sector to influence sales of dishwashers Opportunities for private label growth CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |