ニュージーランドのエアケアAir Care in New Zealand 2021年もCOVID-19の効果が継続し、エアケアに影響を与えた。上半期は、在宅勤務の傾向が引き続き顕著で、多くの企業が新しい働き方を取り入れ、柔軟な勤務制度を採用した結果、在宅勤務が広まりました。また、下... もっと見る
サマリー2021年もCOVID-19の効果が継続し、エアケアに影響を与えた。上半期は、在宅勤務の傾向が引き続き顕著で、多くの企業が新しい働き方を取り入れ、柔軟な勤務制度を採用した結果、在宅勤務が広まりました。また、下半期にはニュージーランドでデルタウイルスが発生し、ニュージーランド全土がレベル4のロックダウンとなり、オークランドでは長期に渡ってレベル4が継続されました。この調査レポートはニュージーランドのエアケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品キャンドル芳香剤、車載用芳香剤、電気式芳香剤、ジェル状芳香剤、液体芳香剤、その他のエアケア、スプレー/エアゾール式芳香剤 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入される理由は? * エアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Air Care in New ZealandEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables AIR CARE IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Effects of COVID-19 see people at home more, driving growth Strong new product development activity from the major brands Car air fresheners struggles with people spending more time at home PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sustainability and green trends to characterise air care COVID-19-driven changes to consumer behaviour likely to remain permanent Housing construction likely to influence growth in air care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2019-2021 Table 4 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe effects of COVID-19 continued to be felt in 2021, influencing air care. In the first half of the year, the work from home trend remained prominent, with many businesses embracing new ways of working and adopting flexible work policies, resulting in working from home becoming more widespread. In addition, in the second half of the year New Zealand suffered an outbreak of the Delta variant, resulting in the entire country entering a Level 4 lockdown, with Auckland staying in Level 4 for an ext... Table of ContentsAir Care in New ZealandEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables AIR CARE IN NEW ZEALAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Effects of COVID-19 see people at home more, driving growth Strong new product development activity from the major brands Car air fresheners struggles with people spending more time at home PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Sustainability and green trends to characterise air care COVID-19-driven changes to consumer behaviour likely to remain permanent Housing construction likely to influence growth in air care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Air Care by Fragrance: Value Ranking 2019-2021 Table 4 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN NEW ZEALAND EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 8 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |