インドネシアにおける表面処理Surface Care in Indonesia インドネシアでは不利な経済状況のため、低所得者層は手頃な価格のホームケア製品を求めています。これは、消費者の可処分所得が減少し、サーフェスケア製品を含むホームケア製品の品質があまり重要視されなくな... もっと見る
サマリーインドネシアでは不利な経済状況のため、低所得者層は手頃な価格のホームケア製品を求めています。これは、消費者の可処分所得が減少し、サーフェスケア製品を含むホームケア製品の品質があまり重要視されなくなったことが主な理由です。消費者は、表面ケア製品の使用量を少なくしたり、ポンプノズル付きの表面クリーナーボトルを購入するのではなく、詰め替え用を購入するなど、お金を節約する方法を探しています。Th...この調査レポートはインドネシアのサーフェスケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品浴室用クリーナー、デスケーリング、排水口開け、床用クリーナー、ホームケア用消毒剤、ホームケア用ワイプおよび床用クリーニングシステム、キッチンクリーナー、多目的クリーナー、オーブンクリーナー、精練剤、窓/ガラス用クリーナー。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * サーフェスケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Surface Care in IndonesiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Surface care sees growth rate decelerate due to declining consumer purchasing power Urbanisation also contributes to growth More shelf space allocated to home care disinfectants PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Rising hygiene-consciousness will continue to drive growth Growing interest in more sophisticated cleaning products will support value growth Competition between Unilever and Sayap Mas is likely to intensify CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDue to the unfavourable economic conditions in Indonesia, lower-income consumers look for home care products that are affordable. This is mostly because of the decline in consumer disposable incomes and the quality of home care products, including surface care products, being considered of lesser importance. Consumers look for ways to save money such as by using smaller amounts of surface care products or by buying refills as opposed to buying a bottle of surface cleaner with the pump nozzle. Th... Table of ContentsSurface Care in IndonesiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Surface care sees growth rate decelerate due to declining consumer purchasing power Urbanisation also contributes to growth More shelf space allocated to home care disinfectants PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Rising hygiene-consciousness will continue to drive growth Growing interest in more sophisticated cleaning products will support value growth Competition between Unilever and Sayap Mas is likely to intensify CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |