スペインでのサーフェスケアSurface Care in Spain 2020年に見られた売上急増の後、2021年には数量ベース、現在価値ベースで売上が減少に転じました。スペインでパンデミックが発生した際、現地の消費者は、家庭内の表面を掃除する際に消毒に特に注意を払い、これ... もっと見る
サマリー2020年に見られた売上急増の後、2021年には数量ベース、現在価値ベースで売上が減少に転じました。スペインでパンデミックが発生した際、現地の消費者は、家庭内の表面を掃除する際に消毒に特に注意を払い、これまであまり重視されていなかった部分、例えば取っ手、ドア、鍵、蛇口なども消毒するようになりました。このため、2020年にサーフェスケア製品で最も大きな成長を遂げたホームケア用消毒剤と、サーフェスケア製品最大のカテゴリーである多目的クリーナーが非常に好まれました。この調査レポートはスペインのサーフェスケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通や価格設定の問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品浴室用クリーナー、デスケーリング、排水口開け、床用クリーナー、ホームケア用消毒剤、ホームケア用ワイプおよび床用クリーニングシステム、キッチンクリーナー、多目的クリーナー、オーブンクリーナー、研磨剤、窓/ガラス用クリーナー。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * サーフェスケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Surface Care in SpainEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN SPAIN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Overall surface care sales are declining in 2021, although home care disinfectants continue growing All-purpose cleaning wipes continue to see strong growth in 2021 Mercadona is the leading player in surface care, with private label accounting for a third of sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Multipurpose cleaners will remain the key product area; strong growth expected for home care disinfectants All-purpose cleaning wipes will continue to see strong growth, even after the COVID-19 sales spike Eco products gradually making their way into Spanish surface care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN SPAIN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 11 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 12 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAfter the sales spike seen during 2020, sales slipped into decline in 2021 in volume and current value terms. When the pandemic hit Spain, local consumers were paying extra attention to disinfection when cleaning surfaces in the home, including in areas where it was previously less of a focus, eg handles, doors, keys and taps. This very much favoured home care disinfectants, which posted the strongest growth in surface care in 2020, as well as multipurpose cleaners, the largest surface care cate... Table of ContentsSurface Care in SpainEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN SPAIN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Overall surface care sales are declining in 2021, although home care disinfectants continue growing All-purpose cleaning wipes continue to see strong growth in 2021 Mercadona is the leading player in surface care, with private label accounting for a third of sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Multipurpose cleaners will remain the key product area; strong growth expected for home care disinfectants All-purpose cleaning wipes will continue to see strong growth, even after the COVID-19 sales spike Eco products gradually making their way into Spanish surface care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN SPAIN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 11 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 12 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |