スイスのサーフェスケアSurface Care in Switzerland 2021年も多くの消費者が在宅勤務を続け、一般的に家で過ごす時間が長くなったため、清掃頻度は高い水準で推移しています。さらに、多くの消費者は、COVID-19の潜在的な広がりを防ぐために、より頻繁に表面の深部... もっと見る
サマリー2021年も多くの消費者が在宅勤務を続け、一般的に家で過ごす時間が長くなったため、清掃頻度は高い水準で推移しています。さらに、多くの消費者は、COVID-19の潜在的な広がりを防ぐために、より頻繁に表面の深部清掃や消毒を行い、より高いレベルの衛生状態を維持しようとする傾向が続いていました。したがって、2021年の販売量と販売額は、すでにかなり高いレベルの飽和状態にあるため、2020年よりかなり遅い速度ではあるが、成長を続けている...この調査レポートはスイスのサーフェスケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品浴室用クリーナー、デスケーリング、排水口開け、床用クリーナー、ホームケア用消毒剤、ホームケア用ワイプおよび床用クリーニングシステム、キッチンクリーナー、多目的クリーナー、オーブンクリーナー、研磨剤、窓/ガラス用クリーナー。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * サーフェスケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Surface Care in SwitzerlandEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN SWITZERLAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Surface care still recording positive, if slightly slower, value growth in 2021 Home care disinfectants remains the most dynamic category in 2021 Migros remains the leading player in surface care PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive growth expected for most of the forecast period Convenience and efficiency will remain important purchasing criteria Green solutions will continue emerging in surface care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN SWITZERLAND EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 11 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 12 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAs many consumers continued to work from home and spend more time at home in general in 2021, cleaning frequencies remain at a higher level. In addition, many consumers were still trying to maintain higher levels of hygiene by deep cleaning and disinfecting surfaces more often in order to prevent the potential spread of COVID-19. Volume and value sales therefore continued to grow in 2021, albeit at a significantly slower rate than in 2020, due to the already fairly high levels of saturation for... Table of ContentsSurface Care in SwitzerlandEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN SWITZERLAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Surface care still recording positive, if slightly slower, value growth in 2021 Home care disinfectants remains the most dynamic category in 2021 Migros remains the leading player in surface care PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Positive growth expected for most of the forecast period Convenience and efficiency will remain important purchasing criteria Green solutions will continue emerging in surface care CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN SWITZERLAND EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 11 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 12 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/27 10:26 153.88 円 161.83 円 196.22 円 |