ボスニア・ヘルツェゴビナでの研磨作業Polishes in Bosnia and Herzegovina ポリッシュは、消費者がポリッシュよりもCOVID-19に照らして掃除や消毒を優先したため、パンデミックの恩恵を受けなかった数少ないホームケア製品の1つである。さらに、2020年には家庭での社交が大幅に減少したた... もっと見る
サマリーポリッシュは、消費者がポリッシュよりもCOVID-19に照らして掃除や消毒を優先したため、パンデミックの恩恵を受けなかった数少ないホームケア製品の1つである。さらに、2020年には家庭での社交が大幅に減少したため、ボスニア人は家を良く見せることがそれほど重要でなく、同じ程度に磨く必要性を感じなかった。2021年に社会が開放され、より普通の生活が再開されると、消費者が他の家事も行うようになり、磨きは回復を記録した...。この調査レポートはボスニア・ヘルツェゴビナのポリッシュ市場を分析・予測したもので、国別の市場規模と形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品フロアポリッシュ、家具用ポリッシュ、金属用ポリッシュ、靴用ポリッシュ。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ポリッシュ市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Polishes in Bosnia and HerzegovinaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables POLISHES IN BOSNIA AND HERZEGOVINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Recovery in value sales in 2021 Ilirija holds on to top spot in 2021 Furniture polish registers highest growth in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Muted performance over forecast period Shoe polish to achieve highest growth Value sales through e-commerce channels to double by 2026 CATEGORY DATA Table 1 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN BOSNIA AND HERZEGOVINA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryPolish was one of the few home care products that did not benefit from the pandemic, as consumer prioritised cleaning and disinfecting in the light of COVID-19, rather than polishing. In addition, with much less socialising in homes happening in 2020, Bosnians did not feel the need to polish to the same extent, as it was not as important to make their homes look good. With society opening up in 2021, as more normal life resumed, polish registered a recovery, as consumers also did other housework... Table of ContentsPolishes in Bosnia and HerzegovinaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables POLISHES IN BOSNIA AND HERZEGOVINA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Recovery in value sales in 2021 Ilirija holds on to top spot in 2021 Furniture polish registers highest growth in 2021 PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Muted performance over forecast period Shoe polish to achieve highest growth Value sales through e-commerce channels to double by 2026 CATEGORY DATA Table 1 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN BOSNIA AND HERZEGOVINA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社の分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |